شنبه ۲۷ مردادساعت ۰۷:۱۸Aug 2018 18

جدیدترین خبرهای شهرستان دهاقان

خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۹:۰۳    
به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، حجت الاسلام حیدری ظهر امروز با حضور در مراسم تجلیل از مفاخر و مشاهیر شهرستان دهاقان اظهار کرد: حرف ما با دانشگاهیان و مدیران مجموعه های علمی این است که طبق نیاز جامعه، شهرستان و استان و کشور طرح ها را طراحی کنید و نهایی سازی کنید و عملیاتی کنید و قطعا نیاز به مولفه هایی است. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۸:۴۹    
...، سید حسن حجازی ظهر امروز در مراسم تجلیل از مفاخر و مشاهیر شهرستان دهاقان که به مناسبت هفته نکوداشت شهرستان دهاقان برگزار شد، اظهار کرد: در اسفند ماه سال 66 دانشگاه آزاد دهاقان آغاز به کار کرد و اکنون در حال ورود به چهارمین دهه از فعالیت آن هستیم و باید به اتفاقاتی که در طی این سی سال رخ داده و اتفاقاتی که قرار است رخ دهد، فکر کرد. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۸:۴۵    
به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، سمیه محمودی ظهر امروز با حضور در مراسم تجلیل از نخبگان و مشاهیر شهرستان دهاقان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان برگزار شد، ضمن تبریک هفته نکوداشت شهرستان دهاقان اظهار کرد: نخبگان ارزشمندترین نیروهای یک جامعه به شمار می روند و در شهرستان دهاقان افرادی هم چون پرفسور رمضانیان پور، شیخ محمد حسین خرد، حسین قلی خان خطایی، ...
سینا خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۱:۳۵    
بازدید از پروژه های دردست اقدام در شهرستان دهاقان به همراه شهرداران شهرستان های دهاقان وگلشن انجام شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۹:۰۵    
22مرداد تا 28مرداد سالروز ارتقا بخش به شهرستان دهاقان به نام هفته نکوداشت شهرستان نام گذاری شده است. دهاقان مرکز شهرستان دهاقان و در فاصله 96کیلومتری جنوب غربی شهر اصفهان واقع شده است. ...
سینا خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۱:۳۸    
به گزارش روز چهارشنبه سیناخبرسمیه محمودی در همایش هم اندیشی فعالان اقتصادی شهرستان های شهرضا و دهاقان که در فرمانداری شهرضا برگزار شد، با تأکید بر ضرورت افزایش تعامل مردم و مسئولان، اظهار کرد: تعاملات مسئولان نیز باید با هدف رفع مشکلات مردم و به دور از دیدگاه های سیاسی باشد. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۱۹    
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که اگر تبصره 3 برای فاضلاب شهرضا اجرایی نشده بود با توجه به شرایط اقتصادی در سال یک درصد هم پیشرفت نداشت، ادامه داد: بودجه مورد نیاز پروژه فاضلاب شهرضا در سال 95، 134 میلیارد تومان برآورد شده بود. ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۴    
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجتمع فولاد مبارکه و دیگر مراکز صنعتی متقاضی خرید پساب تصفیه شده شهرضا بودند، اما لازم است تا تدابیری اتخاذ شود که این سرمایه، به مصارف داخلی شهرستان برسد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۳۵    
...؛ این مسجد را فردی به نام حاج مهدی در جنوب بازار با طول 9متر و عرض 6متر و مساحت تقریبی 56مترمربع برای عبادت بازاریان شهر دهاقان ساخته است. این مسجد فاقد هرگونه تزیین معماری است و قدمت آن به دوره قاجاریه برمی گردد. ...
سازمان دامپزشکی کشور   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۷    
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان دهاقان،مهندس داریوش هاشمی سرپرست شبکه دامپزشکی دهاقان ضمن اعلام این خبر گفت جلسه آموزشی بیماری های مشترک با موضوع تب خونریزی دهنده کریمه و کنگو، تب مالت و هاری ویژه پزشکان، پرسنل بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان، و مراقبین سلامت در روستاها توسط این شبکه برگزار شد، ...
روزنامه اصفهان امروز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۷    
... ج 3 شهرضا مرکزی شهرضا - محدوده روستای پرزان و جاده شهرضا به اصفهان ، از کشتارگاه مرغ تاروستای مهیار ، سمت راست جاده د 3 شهرضا مرکزی شهرضا - خیابان شهید چاوشی - فرعی های زوج بلوار جانبازان - اسلام آباد - جاده دهاقان ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۴    
...، خمینی شهر، زاینده رود، زرین شهر، سده لنجان، ورنامخواست، گرگاب، ورزنه، پیربکران، درچه، دولت آباد، شهرضا، کاشان، اژیه، بهارستان، دهاقان، دهق، گلدشت، زواره، اردستان، مبارکه، بهاران، نطنز، خالدآباد، آران وبیدگل، چادگان، خورزوق، دستگرد،حبیب آباد، گز، شاهین شهر، تیران، رضوانشهر، عسگران، ایمانشهر، قهدریجان، ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۶    
رییس شورای اسلامی شهر دهاقان با اشاره به نابودی درختان گلابی دهاقان و بسیاری از درختان میوه تصریح کرد: وجود صنایع در اطراف دهاقان زنگ خطری جدی برای کشاورزی محسوب می شود. عناقه با گلایه از نبود امتیاز به کارگیری مردم دهاقان در صنایع مجاور این شهر، افزود: از وجود این صنایع تنها آلایندگی سهم دهاقان شده است و در زمینه اشتغال، عوارض، استفاده از فراورده ها و... هیچ سهمی ندارند. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۰:۴۷    
.../ ضرورت وجود پیوست رسانه ای برای پروژه های عمرانی نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: برداشت های بی جا، سخت گیری زیادی و تفسیرهای ناروا از قانون سبب تشدید بوروکراسی اداری شده است. برای مشاهده متن کامل اخبار، روی عناوین آن ها کلیک کنید. ...
دهاقان قرآن   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۲۱:۱۵    
پایگاه قرآنی شهرستان دهاقان 22لغایت28مرداد ماه هفته نکوداشت شهرستان دهاقان را تبریک گفت 22مردادماه به نام ارتقاشهرستان دهاقان نامگذاری شده است بدینوسیله هفته نکوداشت دهاقان، را به مردم شریف و متدین شهرستان دهاقان تبریک عرض نموده، امید است در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای حفظ آثار و ارزش های دینی، تاریخی و فرهنگی، ...
دهاقان قرآن   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۸:۱۵    
به گزارش پایگاه قرآنی شهرستان دهاقان یادواره شهید والا مقام محسن حججی وشهدای مدافع حرم در حسینیه اعظم دهاقان برگزار شد ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۳۰    
این نمایشگاه تا 26 مرداد در خانه فرهنگ و هنرشهر دهاقان دایر است
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۲۷    
کمبود نقدینگی در بخش کشاورزی دهاقان علی اصغر قاسمیان، فرماندار دهاقان نیز در این همایش با اشاره به ظرفیت های سرمایه گذاری این شهرستان، تصریح کرد: شهرستان دهاقان مهمت رین قطب تولید محصولات گلخانه ای در بخش مرکزی کشور است. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۵۷    
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ 22 مرداد تا 28 مرداد سالروز ارتقا بخش دهاقان به شهرستان است که به نام هفته نکوداشت شهرستان نام گذاری شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۵۷    
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضع قانون های جدید در حوزه امور مالیاتی مناسب نیست، تصریح کرد: قوانین اصلاحاتی نیاز دارد که نمایندگان انجام می دهند، اما مسئله بسیار مهم دخالت هایی است که در زمینه تفسیر قوانین انجام می شود. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۲:۳۳    
...، اسماعیل جلیلی ظهر امروز در جلسه هم اندیشی فعالان اقتصادی شهرستان های شهرضا و دهاقان با بیان این که با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور رسالت مسؤولان برای ارایه خدمات و رفع مشکلات موجود سنگین تر است، اظهار کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان دولتی باید در راستای تسهیل فعالیت سرمایه گذاران و رفع موانع تولید نهایت تلاش خود را انجام دهند. ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۰۰    
جلیلی راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی شهرضا را یکی از اولویت های اقتصادی استان اصفهان برشمرد و افزود: با پیگیری مستمر نماینده شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی، موانع اجرایی در این زمینه برطرف و به زودی شاهد راه اندازی آن خواهیم بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۸    
وی با توجه به اینکه پرونده های بوم گردی و گردشگری در جلسات کمیته اشتغال شهرستان بررسی می شود، افزود: پتانسیل هایی در دهاقان وجود دارد که مغفول مانده، اما باید این ظرفیت ها شناسایی و مشکلات آن رفع شود تا به جذب گردشگر و رونق اقتصادی بیانجامد.
روزنامه اصفهان زیبا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۵    
در دهاقان نیز شمع سازی، مینیاتور، قلمزنی، عروسک سازی، میناکاری و چرم دوزی نماد بالندگی هنر و اندیشه است. قلمزنی، مسگری، طناب پیچی، قالی بافی، تذهیب و منبت کاری لنجان نیز چکیده ای از فرهنگ و اصالت زنان و مردان خوش ذوق این دیار را به نمایش می گذارد. کاشان، این دیار کهن معطر به رایحه گلاب نیز مجموعه ای متنوع از صنایع دستی قدیمی و نوین را تولید می کند. ...
سازمان دامپزشکی کشور   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۲    
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان دهاقان،مهندس داریوش هاشمی سرپرست شبکه دامپزشکی دهاقان ضمن اعلام این خبر گفت، جلسه آموزشی بیماری های مشترک با محوریت آشنایی با تب خونریزی دهنده کریمه ، کنگو و تب مالت برگزار شد.
سازمان دامپزشکی کشور   ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۸:۱۲    
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان دهاقان،مهندس داریوش هاشمی سرپرست شبکه دامپزشکی دهاقان ضمن اعلام این خبر گفت، به منظور خدمات رسانی به دامداران روستائی شهرستان دهاقان اردوی یک روزه جهادی بسیج مهندسین گروه کشاورزی با همکاری شبکه دامپزشکی بر گزار گردید. ...
ایکنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۵۶    
_________ ، سالنامه های آماری 1380، 1381، 1382، 1383، 1384 مقاله از اسماعیل جهانبخش، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان
فرمانداری مبارکه   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۲۰    
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اولین جلسه دوره آموزشی اقتصاد و کارآفرینی روستایی ویژه دهیاران شهرستان های مبارکه و دهاقان به میزبانی فرمانداری شهرستان مبارکه برگزار شد. ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۱۰    
در دهاقان نیز شمع سازی، مینیاتور، قلمزنی، عروسک سازی، میناکاری و چرم دوزی نماد بالندگی هنر و اندیشه است. قلمزنی، مسگری، طناب پیچی، قالی بافی، تذهیب و منبت کاری لنجان نیز چکیده ای از فرهنگ و اصالت زنان و مردان خوش ذوق این دیار را به نمایش می گذارد. ...
سازمان دامپزشکی کشور   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۰:۰۲    
به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان دهاقان،مهندس داریوش هاشمی سرپرست شبکه دامپزشکی دهاقان ضمن اعلام این خبر گفت جلسه آموزشی بیماری های مشترک با موضوع تب خونریزی دهنده کریمه ، کنگو،آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و هاری ویژه پرسنل بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان، بهورزان و مراقبین سلامت در روستاها برگزار شد ،این جلسه آموزشی با محوریت شبکه دامپزشکی دهاقان با تدریس دکتر فرهمندیان در محل شبکه بهداشت ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۹:۱۹    
در این اردو که در باغ آموزش پرورش دهاقان برگزار شد، تعداد 160 نفر از جانبازان شهرضا و خانواده هایشان حضور داشتند. در ابتدای برنامه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرضا ضمن خوشامدگوییبه حضار، نکاتی پیرامون قوانین و دستورالعمل های مورد نیاز برای جانبازان معزز را بازگو کردند. در ادامه، استاد قنبر زاده مشاور و کارشناس امور خانواده، صحبت هایی در خصوص چگونگی شاد زیستن بیان نمود. ...
ایکنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۸:۴۱    
مقاله از اسماعیل جهانبخش، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۴۹    
فرماندار شهرستان دهاقان خواستار تخصیص اعتبار پنج درصدی به کشاورزان شد و گفت: اگر دولت از سرانه اعتبار پنج درصدی که به کشاورزان شرق استان اختصاص داده بود به دهاقان نیز پرداخت کند آنچه که از کشاورزی در منطقه باقی مانده حفظ می شود. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۹:۴۷    
امیر صفرپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در دهاقان اظهار کرد: عملیات اجرایی طرح های آبیاری تحت فشار شهرستان دهاقان برای مقابله با معضل خشک سالی آغاز شده است.
سینا خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۰:۰۴    
...، یک اتاق فرمان مشترک با شهرستان دهاقان و 28 نفر پرسنل است. شهرستان شهرضا باجمعیتی حدود160هزار نفردر 70کیلومتری جنوب اصفهان واقع است. چاپ خبر خبرنگار: مرضیه باقرپور انتشار دهنده: سیناخبر110 ارسال به دوستان ...
سینا خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۰:۰۴    
...، یک اتاق فرمان مشترک با شهرستان دهاقان و 28 نفر پرسنل است. شهرستان شهرضا باجمعیتی حدود160هزار نفردر 70کیلومتری جنوب اصفهان واقع است. چاپ خبر خبرنگار: مرضیه باقرپور انتشار دهنده: سیناخبر110 ارسال به دوستان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۰۱    
عبدالحمیدیزدانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان با بیان اینکه اظهار کرد: میزان درآمد شهرداری دهاقان بسیار پایین است و تنها از طریق عوارض ساختمانی و اعتبارات تملک دارایی ها تامین می شود.
روزنامه اصفهان زیبا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۱۵    
....او در پاسخ به این سوال که اکنون وضعیت کشت های گلخانه ای در اصفهان چگونه است، می گوید: استان اصفهان از لحاظ سطح زیر کشت جزو سه استان برتر در کشت های گلخانه ای است، قطب های گلخانه ای استان در جنوب استان در شهرستان های دهاقان ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۸:۵۷    
فوریت های پزشکی شهرستان شهرضا دارای 6 پایگاه، یک اتاق فرمان مشترک با شهرستان دهاقان و 28 نفر پرسنل است. شهرضا در 80 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد. ت/7135/ 6022 ارتباط با سردبیر newsroom@irna.ir تماس بی واسطه با مسئولین
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۸:۲۳    
نماینده مردم شهرضا و دهاقان افزود: ولی در پنج سوال دوم من امضا کننده نبودم، هر چند معتقد هستم سوال از رییس جمهور هیچ اشکالی ندارد، چون حق قانونی مجلس است که بتواند با قدرت نظارت کند و به مردم پاسخگو باشد. آقای رییس جمهور خودشان هم در گذشته نماینده بوده اند و فکر نمی کنم مخالف این امر باشند. ...
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۳:۳۷    
اقتصاد ایران: اصفهان- ایرنا- کار بررسی و تصویب طرح های توسعه اقتصادی و اشتغالزایی 720 روستا در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان آغاز شده است.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۳:۱۲    
در این جلسه همچنین نمایندگان دانشگاه اصفهان و جهاد دانشگاهی اصفهان چارچوب مطالعه و تدوین و خلاصه مطالعات طرح های توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی دهستان های مورچه خورت و همگین دهاقان را ارائه کردند که تصویب و برای تایید نهایی به شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارسال شد. ...
دادگستری کل استان اصفهان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۱:۱۳    
محل آزمون کتبی حوزه های قضایی اصفهان اصفهان-خمینی شهر-نجف آباد-شاهین شهر-برخوار-بن رود-جرقویه-تیران-فلاورجان سمیرم سمیرم کاشان کاشان-نطنز-آران و بیدگل شهرضا شهرضا-دهاقان-زرین شهر-مبارکه فریدن فریدن-چادگان-بویین و میاندشت گلپایگان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۱:۰۹    
طبیبیان از راه اندازی مطبوعات محلی در شهرستان دهاقان خبر داد و اضافه کرد: شهرستان دهاقان فاقد مطبوعات و نشریه محلی است و ما سعی در راه اندازی آن داریم و از آن حمایت می کنیم.
فرمانداری دهاقان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۴۹    
کارگروه فرهنگی اجتماعی بانوان با حضور جناب اقای دکتر شیروانی و کارشناسان محترم دفتر امور بانوان وخانواده استانداری و با حضور فرماندار محترم و مدیران وروسای محترم ادارات و با محوریت طرح تدوین سند ارتقاء وضعیت زنان وخانواده در شهرستان دهاقان سه شنبه در محل فرمانداری دهاقان ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۰:۴۸    
اندیمشک - فرماندار اندیمشک گفت: صداقت و صراحت خبرنگاران در بیان موضوعات پویایی جامعه و شکوفایی و توسعه را به همراه خواهد آورد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۴:۲۰    
وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 64 شناگر از تیم های منتخب حضور داشتند، تصریح کرد: این شناگران از هیئت های "بروجن"، "مبارکه"، "شهرضا"، "دهاقان" و "سمیرم" و در رده های سنی 12 تا 14 سال و 10 تا 11 سال و زیر 9 سال در این رقبت ها شرکت کردند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۲:۳۵    
...، سیاه، مهره، خلیلی و شاهانی برشمرد و افزود: تیران و کرون، مبارکه، شهرضا، خوانسار کاشان، برخوار، لنجان، اردستان، بویین میاندشت، دهاقان و گلپایگان از قطب های تولید انگور در استان هستند. ...
ربیع   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۳۸    
به گزارش پایگاه خبری ربیع ، در غرب دهاقان به فاصله دو کیلومتری شهر، طبیعت، محل باصفایی را به نام اردسته بنا کرده است که قدمت تاریخی آن را خدا می داند و از آغاز و انجام آن بی خبریم.
دهاقان قرآن   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۱:۰۵    
از جهاندار جهان آفرین حیات مشحون از عزت ، سلامتی ، توفیق و سربلندی را برای تمامی دست اندرکاران در حوزه رسانه و اطلاع رسانی بویژه خبرنگاران دهاقان را مسئلت می نماییم. هفدهم خرداد روز خبرنگار گرامی باد
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۴۵    
9- محور دهاقان - شهرضا ، واقع دراستان اصفهان، مورخ 31 تیر لغایت 31 مرداد 97، ساعت 7 الی 19، به دلیل اجرای عملیات احداث میدان و خاک برداری زیر گذر پیاده رو، کیلومتر 200+2 الی 500+3، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد. ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۸:۴۵    
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه بنده هم این موضوع را شنیده بودم که یک سری افراد با استفاده از هر راهی تلاش می کنند تا بتوانند تحت عنوان زنان سرپرست خانوار از این طریق مستمری دریافت کنند.
سینا خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۳۰    
...، مبارکه، شهرضا، دهاقان و سمیرم در رده های سنی 14-12، 11-10، زیر 9 سال حضور یافتند. ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۵    
...، برای شهرستان های دور از مرکز استان برنامه ای در دستور کار دارید؟ بله سه کارخانه کمپوست در شهرستان گلپایگان و خوانسار، مبارکه، دهاقان و شهرضا و فریدن، بویین و میاندشت و چادگان در حال احداث است که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد. ...
سیرنیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۱۷    
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگرچه در رابطه با اصلاح قانون خروج تمامی زنان از کشور، ...
خبرگزاری علمی و فناوری   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۳:۴۳    
مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان، ادامه داد: در راستای پیشبرد اهداف این کارگروه، سرفصلهایی در حال تدوین است، و همچنین دانشگاه در تلاش برای انعقاد تفاهم های نامه های همکاری با سازمان فنی حرفه ای و اداره کار و امور اجتماعی است، که با اخذ کد آموزش، دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان اقدام به برگزاری دوره های تخصصی در رابطه با ایمنی و حیطه ایمنی صنعتی، ...
فرمانداری دهاقان   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۹:۴۹    
نشست تخصصی کارشناسان دفتر امور اجتماعی فرمانداریهای استان با حضور دکتر طباطبائی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان دهاقان
دهاقان قرآن   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۶:۰۳    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهاقان
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۹:۰۸    
... ث- منصور مرادی نماینده مریوان و سروآباد ج- صدیف بدری نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین چ- داریوش اسماعیلی نماینده سروستان، خرامه و کوار ح- محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو خ- علیم یارمحمدی نماینده زاهدان د- محمود شکری نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال ذ- خانم سمیه محمودی نماینده شهرضا و دهاقان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۰    
به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، حمیدرضا طباطبایی در جلسه شورای اداری شهرستان دهاقان اظهار کرد: در دو ماهه اخیر شرایط اقتصادی کشور بسیار سخت شده و این معضل حاصل تهدیدات رییس جمهور آمریکا و تنش های خارجی است.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۰:۵۸    
همچنین در این همایش، سمیه محمودی، نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی، اشتغال ورزشکاران و تشکیل سازمان های مردم نهاد جوانان را ضروری دانست و گفت: اختصاص ارزش افزوده به امور ورزش وجوانان یکی از اقدامات مهم مجلس است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۹:۲۲    
رئیس شورای اسلامی شهر دهاقان ادامه داد: کم آبی معضل کشاورزان شهرستان دهاقان شده اما از سویی هم موضوع آلایندگی صنایع اطراف شهرستان دهاقان به ویژه شهرستان مبارکه زندگی دوسوم مردم دهاقان را تحت تاثیر قرار داده و سبب شده تا محصولات دهاقان از جمله گلابی که شهرت داشت به طور کامل خشک شود زیرا روستاهای دهاقان نسبت به روستاهای مبارکه به مجتمع فولاد نزدیک تر است. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۷:۵۲    
به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، حمیدرضا طباطبایی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دهاقان اظهار کرد: مسائل سیاسی رنگ و بوی جدیدی گرفته و اقتصاد کشور به لحاظ خروج آمریکا از برجام با تنش هایی مواجه شده است که قابل توجه است. ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۵۵    
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود فضا و امکانات ورزشی در دو شهرستان شهرضا و دهاقان، بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان قول 10 سالن چمن مصنوعی را به شهرضا داده است که 2 زمین آن آماده چمن است. ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۳۷    
دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان نیز با عرضه محصولات دانش بنیان خود، حضوری فعال را برای این واحد دانشگاهی رقم زد. انتهای پیام/4062
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۲۵    
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد ورزشکاران شهرضا و دهاقان خیلی زیاد است و خوشحالم که نماینده و خادم مردمی هستم که ورزشکاراند و مقام های زیادی در سطح کشوری و بین المللی کسب کرده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۱۷    
معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به مشغله ای که دارم نمی توانم در همه شهرستان ها حضور پیدا کنم اما وقتی نماینده مردم شهرضا و دهاقان این مراسم را مطرح کردند، لازم دانستم در این مراسم شرکت کنم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۱۷    
شهرضا و دهاقان کمتر از نیم درصد فضای ورزشی دارد وی گفت : در گذشته توقعاتی ایجاد شده که ثمره آن 24 هزار طرح نیمه تمام در سراسر کشور است که به علت عدم وجود بودجه کافی بلاتکلیف مانده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۱۳    
فرهنگ شهرضا شهر شهید همت و دهاقان شهر شهید بشارت آشنا شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۳    
...، 250 میلیون تومان برای تکمیل زمین چمن مصنوعی و 500 میلیون برای احداث خانه جوان شهرضا، عنوان کرد: یک میلیارد و 200 میلیون تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده به ورزش شهرستاهای شهرضا و دهاقان اختصاص یافته است. ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۲    
شهرضا – فرماندار شهرضا با اشاره به کمبود سرانه ورزشی در این شهرستان، گفت: دستاوردهای مختلف ورزشکاران شهرضا در بخش های مختلف در حالی به دست آمده است که سرانه ورزشی این شهرستان 36 صدم متربع است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۹    
...: این سفر براساس دعوت نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی برای بازدید از طرح های ورزشی و شرکت در مراسم تجلیل تعداد زیادی از قهرمانان شهرستان شهرضا انجام شد. ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۱    
خادم با اشاره به اختصاص یک میلیارد و 200 میلیون تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده به ورزش شهرستاهای شهرضا و دهاقان، اظهار کرد: امکان ایجاد سالن ورزشی چهار هزار نفری در شهرضا وجود ندارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۳    
معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان ضمن تشکر از نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به مشغله ای که دارم نمی توانم در همه شهرستان ها حضور پیدا کنم اما وقتی نماینده مردم شهرضا و دهاقان این مراسم را مطرح کردند لازم دانستم در این مراسم شرکت کنم . ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۷    
خادم با اشاره به قول مسئولان وزارت ورزش و جوانان مبنی بر ایجاد 10 زمین چمن مصنوعی در شهرستان های شهرضا و دهاقان، گفت: از این تعداد دو زمین چمن آماده شده و پیگیری لازم برای جذب اعتبار و بهره برداری از آن ها انجام خواهد شد.
سینا خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۳    
...، شهرضا، دهاقان، مبارکه و سمیرم و تیم میهمان از الیگودرز در محل استخر سرپوشیده دریا برگزار شده بود. منبع: روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرضا – امین جوهری چاپ خبر خبرنگار: خبر گزاری انتشار دهنده: سیناخبر103 ارسال به دوستان ...
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۶    
طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2197 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 2.7 درصد افزایش را نشان می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۹    
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تعجب می کنم در شرایطی که متخصصان نخبه بسیاری در کشور حضور دارند که حتی برای تامین نیاز کنونی به ویژه در حوزه صدور کارت ملی هوشمند از توانایی آنها استفاده نمی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۲۲    
به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، تعطیلی تنها پایگاه انتقال خون شهرستان دهاقان در دو سال گذشته باعث شده بود کسانی که علاقه مند به این عمل خداپسندانه هستند برای اهدا خون به مراکز و پایگاه های شهرستان های مجاور مراجعه کنند. ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۵۲    
در این مدت 14 هزار و 372 فراورده خونی در شهرستان تهیه شده است، که از این میزان، چهار هزار و 955 فراورده به بیمارستان های شهرضا، دهاقان و سمیرم و شش هزار و 586 فراورده به مرکز استان و از آنجا به سایر شهرستان های استان منتقل شده است.
موج   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۱:۰۱    
... عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده؛ محسن بیگلری نماینده سقز و بانه؛ شهباز حسن پوربیگلری نماینده سیرجان و بردسیر؛ حبیب اله دهمرده نماینده زابل، زهک، نیمروز، هیرمند و هامون؛ منصور مرادی نماینده مریوان و سروآباد؛ صدیف بدری نماینده اردبیل، نمین، نیرو سرعین؛ داریوش اسمعیلی نماینده سروستان، خرامه و کوار؛ محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو؛ سمیه محمودی نماینده شهرضا و دهاقان ...
تبریزمن   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۲۰    
فایل : DK 67.pdf 1- بررسی تمهیدات وزارت راه و شهرسازی برای مواجهه و کاهش اثر تحریم های احتمالی بالاخص در حوزه حمل و نقل 2- پاسخ به سؤالات نمایندگان (اسامی متعاقباً اعلام می گردد) الف- نصراله پژمانفر نماینده مشهد و کلات (دو مورد) ب- صدیف بدری نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۰۵    
...: در راستای کسب درآمدهای غیرشهریه ای در واحد دانشگاهی دهاقان، درصدد اخذ مجوز ایجاد هلدینگ بسته بندی و صادرات محصولات گلخانه ای در زمین 70 هکتاری دانشگاه هستیم. وجود چند سوله با قابلیت تغییر کاربری و احداث سردخانه در واحد دهاقان از مزایای آغاز این طرح است. ...
سینا خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۱۱    
مدیر مکتب القرآن دهاقان افزود: ما نباید اجازه بدهیم متربیان و فعالان فرهنگی آسیبی ببینند؛ افرادی که دغدغه و نگرانی کار فرهنگی را ندارند و به دنبال انحصارطلبی هستند هدف را کنار گذاشته اند. چاپ خبر خبرنگار: خبر گزاری انتشار دهنده: سیناخبر103 ارسال به دوستان ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۴۸    
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما از آموزش دادن فرار می کنیم، احساس می کنیم اگر موضوعی مطرح نشود به نفع جامعه است اما واقعیت این نیست و باید به آموزش دادن و آگاه کردن دانش آموزان و جوانان سریعا اقدام کنیم چرا که سن اعتیاد به شدت کاهش پیدا کرده است. ...
خبرگزاری اقتصادی ایران   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۲:۳۴    
اقتصاد ایران: معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در واکنش به اعلام شهرداری در مورد دور جدید ساماندهی کودکان کار و خیابان، بر لزوم بهره گیری از آیین نامه ساماندهی کودکان کار و خیابان که از سوی بهزیستی در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفته است، تاکید کرد.
دهاقان قرآن   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۶    
پایگاه قرآنی شهرستان دهاقان به مناسبت هفته ملی مهارت و روز کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای پیامی صادر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۰:۳۸    
...، تصریح کرد: از این تعداد چهار هزار و 955 فراورده به بیمارستان های شهرضا و دهاقان و سمیرم و شش هزار و 586 فراورده به اصفهان و از آنجا به سایر شهرستان های استان منتقل شده است. ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۰۷    
... پ شهباز حسن پور بیگلری نماینده سیرجان و بردسیر ت حبیب اله دهمرده نماینده زابل، زهک، نیمروز، هیرمند و هامون ث منصور مرادی نماینده مریوان و سروآباد ج صدیف بدری نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین چ داریوش اسماعیلی نماینده سروستان، خرامه و کوار ح محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو خ سمیه محمودی نماینده شهرضا و دهاقان ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۸:۴۶    
...، یک اتاق فرمان مشترک با شهرستان دهاقان و 28 تن کادر امدادی است. شهرضا با جمعیت بالغ بر 170 هزار نفر در 80 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد. ت/7135/ 6022 ارتباط با سردبیر newsroom@irna.ir ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۱:۱۴    
مجلس و دولت به دنبال مطالبات رانندگان هستند/ مطالبات رانندگان را احقاق می کنیم نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و دولت به دنبال مطالبات رانندگان هستند و امیدوار هستیم قانون کامل و جامعی درباره رانندگان داشته باشیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۷:۴۶    
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در کمیسیون اجتماعی مجلس سختی کار رانندگان مورد بحث قرار گرفته است، اذعان کرد: مجلس و دولت به دنبال مطالبات رانندگان هستند و امیدوار هستیم قانون کامل و جامعی درباره رانندگان داشته باشیم.
سینا خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۰:۴۳    
مدیرمکتب القرآن الکریم دهاقان تصریح کرد: همه دستگاهها در عرصه های مختلف فرهنگی به ویژه بخش قرآن، باید اهتمام ویژه ای برای اعتلای معنوی و فرهنگی داشته باشند. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۴۳    
به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، سعید طبیبیان صبح امروز در جلسه کمیته تخصصی فرهنگی و اجتماعی شهرستان دهاقان اظهار کرد: جشنواره تئاتر در قالب طنز و با موضوعات حمایت از کالای ایرانی و آسیب اجتماعی به زودی در شهرستان دهاقان برگزار می شود و هنرمندان دهاقانی و شهرهای هم جوار می توانند کارهای هنری خود را در این جشنواره ارائه دهند. ...
عصر خودرو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۳۶    
9- محور دهاقان - شهرضا، واقع دراستان اصفهان، مورخ 31 تیر لغایت 31 مرداد 97، ساعت 7 الی 19، به دلیل اجرای عملیات احداث میدان و خاک برداری زیر گذر پیاده رو، کیلومتر 200+2 الی 500+3، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد. ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۵    
در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه مورخ 97/04/29 الی ساعت 1 بامداد روز شنبه 97/04/30 از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه مورخ 97/04/29 الی 1 بامداد روز شنبه 97/04/30 از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۸:۲۴    
مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت های ترافیکی برای ماشین های سواری، موتورسیکلت و وسایل نقلیه سنگین را تا مورخ سه شنبه 19 تیر اعلام کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۴۲    
مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آخرین محدودیت های ترافیکی آخر هفته محورهای کشور را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۴:۳۷    
گفتنی است راهپیمایی روز قدس در شهر گلشن و12روستای دهاقان نیز برگزار شد.

Pages