چهارشنبه ۲۶ تیرساعت ۰۹:۰۱Jul 2019 17

جدیدترین خبرهای شهرستان بهمئی

بویر نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۱:۳۹   + ۷ سایت دیگر  
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بروز پدیده بیابان زایی در نقاطی از شهرستان های گچساران و بهمئی، عنوان کرد: بیش از 40 هزار هکتار از عرصه های منابع طبیعی در سطح این دو شهرستان دچار بیابان زدایی شده است.
دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۱:۲۶    
روستای سرخلون از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده است که در فاصله شش کیلومتری شهرلنده و درمسیر جاده ارتباطی اسفالته لنده به بهمئی است که تنها در فاصله 300متری از این جاده قرار دارد که هنوز آسفالت نیست و همین مسئله نیز باعث گلایه مندی ساکنین این روستا شده است. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۷:۵۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۰۶    
...، کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: در 24 ساعت گذشته لیکک با 45 درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان گزارش شد. ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۱   + ۷ سایت دیگر  
....ان.جی در کشور" را با هدف اصلاح نحوه توزیع و عرضه تدوین به صحن علنی فرستاده است صنعت پتروشیمی در حال جایگزین شدن صنعت نفت است نماینده مردم کهکیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۳:۵۶    
...، کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: در 24 ساعت گذشته لیکک با 44 و 8 دهم درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان گزارش شد. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۱:۵۱    
...، رئیس بهزیستی بهمئی گفت: فراموش نکردن یاد و خاطره شهدا در خدمت رسانی صادقانه، دلسوزانه و باتعهد بسیار موثر است. مختاری افزود بهزیستی شهرستان بهمئی با تمام توان و در حد بضاعتی که دارند به جامعه هدف خدمات ارزنده ای ارائه خواهد داد. ...
دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۹:۱۵    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛به نقل از آوای ماغر ؛به همت ستاد غنی سازی اوقات فراغت بهمئی نزدیک به 200 نوجوان شهرستان به ارودی زیارتی امامزادگان دوسیدالله(ع) رفتند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۸:۳۷   + ۲۸ سایت دیگر  
...، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خرید نفت خام، صنایع پتروشیمی و گاز ایران مورد استقبال رئیس کمیسیون انرژی و رئیس پارلمان کره جنوبی قرار گرفت، ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۲:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
...: بر اساس برنامه زمان بندی پیش بینی می شود بیمارستان 32 تختخوابی بهمئی تا بهار 99 به بهره برداری برسد. آبشنگ تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده با وزارت بهداشت و بر اساس تفاهم نامه امضا شده، 60 میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته و 20 میلیارد ریال برای سال جاری برای تکمیل بیمارستان بهمئی در نظر گرفته شد. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۷:۴۰   + ۲ سایت دیگر  
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رییس دانشگاه علوم پزشکی این استان در جلسه بررسی مشکلات شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی و بیمارستان شهر لیکک گفت: امیدواریم پروژه ساخت بیمارستان شهر لیکک در بهمن ماه 98 به اتمام برسد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۳:۳۰    
...:در ادامه این جشن مردم شاهد اجرای نمایش طنزی از فرزندان بهمئی بودند که دقایقی را به مشکلات موجود در جامعه با چاشنی پرداختند . روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان بهمئی ...
دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۲:۱۱    
تنها سالن ورزشی سرپوشیده منطقه محروم ممبی مشکلات زیادی دارد که اهالی این منطقه را به اعتراض و گلایه واداشت.
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۳    
...: شهرستان بهمئی سه رودخانه دائمی با متوسط 27 میلیون متر مکعب و همچنین 122 میلیون متر مکعب روان آب سطحی در طول سال دارد. شهرستان بهمئی با حدود 45 هزار نفر جمعیت در 300 کیلومتری یاسوج واقع شده است. ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۸:۵۹   + ۳ سایت دیگر  
...: در این راستا طرح دامپروری در شهرستان بهمئی شروع شده است که تاکنون 15 فقره تسهیلات در این زمینه به متقاضیان پرداخت شده است. ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۷:۴۴    
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی امیرمسلمی نیا گفت : اثر نمایشی شیرمادر به کارگردانی رضا وفانیا ازشهرستان بهمئی، رتبه اول جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین را کسب کرد .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۰۹   + ۱ سایت دیگر  
...: تاکنون 15 فقره تسهیلات ارزان قیمت برای اجرای طرح های دامپروری در شهرستان بهمئی پرداخت شده است. ...
فانوس زاگرس   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۴۰   + ۶ سایت دیگر  
... نماینده کهگیلویه و بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به خبر حضور غلام محمد زارعی و برخی مدیران به حوزه انتخابیه وی در روستای آجم واکنش نشان داد . در یادداشت عدل هاشمی آمده است : بسم الله الرحمن الرحیم ...
دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۵    
گفتنی است حجت الاسلام محمدی صفت از اهالی شهرک امام خمینی(ره) بخش مرکزی شهرستان بهمئی است. بخشی از فعالیت های این روحانی خاص را در ادامه مشاهده کنید: انتهای پیام/
دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۵    
...، گفت: بانوان کوهنورد بهمئی مسیر ورودی تنگه تا منطقه گردگشری سولک را به صورت پیاده روی و کوهپیمایی طی کردند. در ادامه تصاویری از کوه پیمایی بانوان بهمئی را مشاهده کنید: ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۱   + ۵ سایت دیگر  
...، شهرستان بهمیی را غریبی در سرزمین پدری عنوان کرد و گفت: اکثریت شرکت های خوزستان در اطراف ما هستند و فرزندان بهمیی بعلت غیربومی در این شرکت ها پذیرش نمی شوند و ما در سرزمین خودمان احساس غربت می کنیم . وی با اشاره به وجود 75 حلقه چاه نفت در بهمیی افزود: اگر بهمیی به خوزستان ملحق شود این پتانسیل به سرعت بیشتری فعال می شود و مجموعه ای شبیه بیدبلند شکل خواهد گرفت. ...
7- محور لیکک–ماغر، واقع دراستان کهگیلویه وبویر احمد، از مورخ 20 خرداد لغایت 20 شهریور 98، ساعت 7 الی 19، به دلیل اجرای عملیات درزگیری آسفالت، کیلومتر 1 تا 45، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد.
دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
...، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی که به همراه هیئتی از ایران به منظور توسعه، تحکیم و گسترش روابط پارلمانی ایران و کره جنوبی در کشور کره به سر می برد در دیدار با رئیس کمیسیون صنعت، تجارت و انرژی این کشور گفت: ما معتقدیم نه تحریم دائمی است و نه ترامپ می ماند. ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۱   + ۲ سایت دیگر  
به گزارش خبرگزاری تسنیم از لیکک ، روستاهای چه چل و چه تن از توابع شهرستان بهمئی در آخرین نقطه مرز استان کهگیلویه و بویراحمد با خوزستان با 23 خانوار در 460 کیلومتری یاسوج و 200 کیلومتری لیکک مرکز شهرستان بهمئی واقع شده است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۶   + ۱ سایت دیگر  
بانوان بهمئی در پایان مراسم با خواندن قطعنامه ضمن اعلام پایبندی بیش از پیش به مسئله حجاب و عفاف، از دولتمردان خواستند به حجاب و عفاف بیشتر توجه کنند. در این مراسم به بانوان نمونه بسیجی و برگزیدگان مسابقات ویژه حجاب و عفاف جوایزی اهدا شد.
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۹:۵۳   + ۴ سایت دیگر  
یاسوج - ایرنا - جانشین بسیج دانشجویی کهگیلویه گفت: 90 دانشجوی بسیجی که در اردوهای جهادی شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی ، لنده و چرام مشارکت داشتند به مشهد مقدس اعزام شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۹:۰۵    
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان بهمئی امیرمسلمی نیا گفت: همزمان با آغاز هفته حجاب و عفاف، همایش بزرگ حجاب و عفاف با حضور بانوان و مسئولان شهرستان بهمئی در جوار گلزار مطهر شهدای گمنام شهر لیکک برگزار شد . ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۹:۰۳   + ۱۱ سایت دیگر  
...: در این راستا طرح دامپروری در شهرستان بهمئی شروع شده است که تاکنون 15 فقره تسهیلات در این زمینه به متقاضیان پرداخت شده است. ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۳:۵۶   + ۱ سایت دیگر  
...، چهار خطه های بهبهان - گچساران، یاسوج - شیراز، یاسوج - سمیرم، تأمین آب چهار شهر حوزه کهگیلویه از سد کوثر و تأمین آب آشامیدنی شهرهای دوگنبدان و لیکک از مهمترین طرح های در حال ساخت کهگیلویه و بویراحمد است. ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۲۱:۰۵   + ۳ سایت دیگر  
...، چهارخطه های بهبهان - گچساران، یاسوج - شیراز، یاسوج - سمیرم، تأمین آب چهار شهر حوزه کهگیلویه از سد کوثر و تأمین آب آشامیدنی شهرهای دوگنبدان و لیکک از مهمترین طرح های در حال ساخت کهگیلویه و بویراحمد است. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۷:۵۰    
...، مرکز کهگیلویه وبویراحمد، امام جمعه لیکک در خطبه های نماز عبادی سیاسی امروز این شهر گفت: تصمیم اخیر مسؤلان نظام درزمینه کم کردن تعهدات برجام ثابت کرد ایران می تواند با تصمیم قاطع دشمنان را به چالش و تکاپو وادار کند. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۷:۴۳    
...: شنیده ها حاکی از آن است که طی هفته اخیر نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به همراه تنی چند از مدیران و مسئولان استانی به حوزه دهستان بهمئی سرحدی شرقی ( آجم) سیر و سیاحت ...
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۵:۳۵   + ۳ سایت دیگر  
یاسوج- با مرگ نوجوان 12 ساله در تنگ ماغر بهمئی، آمار غرق شدگی در آبهای کهگیلویه و بویراحمد در سه ماهه ابتدایی سال جاری به 16 نفر رسید.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۳:۰۸   + ۷ سایت دیگر  
...، 20 تیر ماه سال جاری در پی گزارشی به مرکز ارتباطات شهرستان بهمئی مبنی بر غرق شدگی نوجوان 12 ساله ای که به همراه خانواده اش جهت تفریح به تنگ سولک بهمئی رفته بود مخابره شد، که بلافاصله اورژانس پایگاه ماغر در شهرستان بهمئی به محل حادثه اعزام شد. ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۲:۰۸   + ۴ سایت دیگر  
سخنگوی اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد گفت: نوجوان 12 ساله بهمئی به دلیل غرق شدن در تنگ سولک جان خود را از دست داد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۱:۰۰   + ۴ سایت دیگر  
7- محور لیکک–ماغر، واقع دراستان کهگیلویه وبویر احمد، از مورخ 20 خرداد لغایت 20 شهریور 98، ساعت 7 الی 19، به دلیل اجرای عملیات درزگیری آسفالت، کیلومتر 1 تا 45، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۰:۲۰   + ۱ سایت دیگر  
منطقه گردشگری ماغر معروف به تنگ ماغر، در فاصله 10 کیلومتری از شهر لیکک، مرکز شهرستان بهمئی واقع شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۸:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
.../21 / 98 بیست و یکم تیر ماه نود و هشت شهرستان بهمئی همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت دهه کرامت همراه با جوایز، از فلکه مرکزی شهر لیکک با همکاری اداره ورزش و جوانان ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۰۴:۰۵   + ۱ سایت دیگر  
...، بیان می کند که اعتبارات ماده 10 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، شامل؛ اصلاح و بازسازی خطوط انتقال آب شهرهای چرام، قلعه رئیسی، لیکک، مادوان، باشت و بازسازی ایستگاه پمپاژ مهریان یاسوج 16000 میلیون ریال، اصلاح و بازسازی تجهیزات الکترومکانیکال، چشمه، چاه، مخزن ذخیره، شبکه توزیع، ایستگاه پمپاژ، ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۲:۰۱   + ۳ سایت دیگر  
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهمئی ، پرویز یزدانپناه در نشست بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی اظهار داشت: طبق برنامه زمان بندی شده ساختمان بیمارستان لیکک بهمن ماه امسال به اتمام می رسد و خرداد سال آینده نیز وارد مدار خدمات دهی به مردم قرار می گیرد. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۷:۰۶    
7- محور لیکک–ماغر، واقع دراستان کهگیلویه وبویر احمد، از مورخ 20 خرداد لغایت 20 شهریور 98، ساعت 7 تا 19، به دلیل اجرای عملیات درزگیری آسفالت، کیلومتر 1 تا 45، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۵:۲۵    
...، پاتاوه، مارگون، بهمئی ،چرام ،دیشموک، قلعه رئیسی با مردم دیدار خواهند کرد . بهرامی گفت: در دهه کرامت برنامه هایی از جمله گرامی داشت شهدای گوهرشاد و بانوان فاطمی در روز پنجشنبه 20 تیر ماه با حضور یک بانوی ژاپنی در گلزار شهدابرگزار خواهد شد. ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۰   + ۲ سایت دیگر  
7- محور لیکک–ماغر، واقع دراستان کهگیلویه وبویر احمد، از مورخ 20 خرداد لغایت 20 شهریور 98، ساعت 7 تا 19، به دلیل اجرای عملیات درزگیری آسفالت، کیلومتر 1 تا 45، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۶   + ۳ سایت دیگر  
یاسوج 36، 17 دهدشت 42، 25 امام زاده جعفر 43، 25 دوگنبدان 43، 25 سی سخت 34، 17 لیکک 43، 26
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، معاون حفاظت منابع آب شرکت آبفای استان در بهمئی گفت: ایجاد تعامل و توجیه بهره برداران منابع آب در زمینه تعادل بخشی منابع ، اصلاح الگوی کشت و ارائه راهکارهای مدیریت بهینه مصرف آب برای بهره برداران ضروری است.
7- محور لیکک–ماغر، واقع دراستان کهگیلویه وبویر احمد، از مورخ 20 خرداد لغایت 20 شهریور 98، ساعت 7 الی 19 ، به دلیل اجرای عملیات درزگیری آسفالت، کیلومتر 1 تا 45 ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۹:۳۱   + ۲ سایت دیگر  
...، بهمئی، دنا، کهگیلویه و گچساران از جمله مناطقی هستند که امامزادگان و بقاع متبرکه آنها در این کتاب معرفی می شود. ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۶:۵۰    
اما چند کلمه ای با عشایر بهمئی و طیبی سردسیر و گرمسیر: عزیزان شما را مسئولان مملکتی گویند و پشتوانه ی انقلاب، شما عشایرید و از هرگونه تفرقه و جناح بندی وگروه گرایی و جدایی بپرهیزید وشرعا و خدایی تا آنجایی که توان دارید در جهت پیشرفت اسلام وکمک به آن خصوصا در این برهه ی حساس از نظر جانی و مالی دریغ نورزید. ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۰:۳۴   + ۲ سایت دیگر  
...: در شبانه روز گذشته شهر لیکک با 44 درجه سانتی گراد گرم ترین و شهر سی سخت با 17 درجه سانتیگراد خنک ترین نقاط کهگیلویه و بویراحمد گزارش شده اند. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۹:۵۲   + ۲ سایت دیگر  
... محمد نوید بخش، امید سیف، سعید افشاری، حمید کاهبنده، مجید کیانی، حسین قپانچی، کامبیز گمرکی، ابراهیم حسینی، مهدی زاهدی، رضا آبگون، احسان جزینی، مجید حاجی بنده سرمربی: سعید رستمی ترکیب اهورا بهبهان: سجاد مسیحی، رشید قلی پور، رضا شایان پور، نعیم سیاری، سعید ترابیده، هاشم شیدعلی، سروش حیدری، مازیار خدارحم پور، منصور رفیع نیا، فاضل بهمئی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۳:۲۸   + ۷ سایت دیگر  
...، بهمئی، لنده و چرام روند اجرای پروژه تسریع یافته است. ...
دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۱:۳۱    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آوای ماغر ؛مجتمع اداری شهر لیکک که ده ها اداره از شهرستان بهمئی را در خود جای داده است، همچنان مشکلات زیادی داردکه امروز به مشکل هدر رفت آب و غیر بهداشتی بودن سرویس بهداشتی آن می پردازیم.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۸:۰۵    
برداشت خیار گلخانه ای در بهمئی آغاز شده است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۶:۳۰   + ۱ سایت دیگر  
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ فرماندۀ سپاه ناحیه بهمئی با اشاره به ضرورت پر کردن اوقات فراغت سالم برای نوجوانان و جوانان گفت : همزمان با پایان کلاسها و آغاز فصل تابستان، به برگزاری کلاسهای اوقات فراغت در سطح شهرستان اقدام کرده ایم.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۶:۲۱   + ۱ سایت دیگر  
...؛ سرپرست اداره جهاد کشاورزی بهمئی گفت : مجتمع گلخانه ای غدیر در شهرستان بهمئی در زمینی به مساحت نوزده هکتار شامل هیجده واحد گلخانه ای احداث شده است. رضا راهدار بهمئی افزود : در این مجتمع چهار واحد گلخانه ای خیار و یک واحد نهال کاری در حال فعالیت هستند. ...
روزنامه شهروند   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۰   + ۲ سایت دیگر  
...: در استان کهگیلویه و بویراحمد در روستاهای کلته بهمئی و سرآسیاب ترک جزیی دیوار منازل مشاهده شده و تاکنون صدمات جانی اعلام نشده است. رئیس سازمان امدادونجات در مورد وضع استان های چهار محال و بختیاری و بوشهر نیز گفت: در پی ارزیابی تیم های ارزیاب در این استان ها، صدمات جانی و خسارات مالی گزارش نشده است. ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۳:۲۴    
...: دمای هوای ایستگاه های لیکک و دهدشت با سه درجه کاهش نسبت روز قبل 43.2 و 43.4 درجه سانتیگراد گزارش شده است. ...
دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۳:۰۵   + ۱ سایت دیگر  
...؛ به نقل از آوای ماغر ؛ تعداد زیادی از مسئولان شهرستان بهمئی ساکن بهبهان هستند که به پیشنهاد یک کارشناس، این مشکل با تدابیر مسئولان سیاسی قابل حل است.. ضرب المثل قدیمیِ "دلگیرم از مرغانی که نزد ما دانه خوردند و نزد همسایه تخم گذاشتند"، حکایت این روزهای شهروندان بهمئی و مدیران غیر بومی و غیر ساکن این شهرستان است. ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
... - فرج الله رجبی نماینده مردم شیراز( اصلاح طلب) -لرستان - سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان (اصولگرا) - اللهیار ملکشاهی نماینده کوهدشت و رومشکان (اصولگرا) - علی رستمیان نماینده سلسله و دلفان (اصولگرا) -کهگیلویه و بویراحمد - غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا ( مستقل و عضو فراکسیون امید) - عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه، بهمئی ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۱:۳۵   + ۱ سایت دیگر  
...،دنا ،چرام ،بهمئی و بویراحمد حضور داشتند که به صورت دوره ای با هم رقابت کردند. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۰:۱۵   + ۱ سایت دیگر  
...، رئیس شبکه بهداشت و درمان بهمئی با اشاره به موفقیت آمیز بودن طرح ملی کنترل فشار خون گفت: این طرح در مراکز بهداشتی و درمانی شهری، خانه های بهداشت، مراکز درمانی روستایی و ایستگاه های سیار شهری و عشایری حدود یک ماه اجرا شده است. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۰۱:۴۷   + ۱۰ سایت دیگر  
ترک خوردن حدود 20 واحد مسکونی بهمئی بر اثر زلزله مسجد سلیمان فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از ترک خوردن برخی منازل مسکونی این شهرستان در پی زلزله مسجدسلیمان خبر داد.
روزنامه ابتکار   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۰۱:۰۱    
ترک خوردن حدود 20 واحد مسکونی بهمئی بر اثر زلزله مسجد سلیمان اما حکمت الله سنایی، فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از ترک خوردن برخی منازل مسکونی این شهرستان درپی زلزله مسجد سلیمان خبر داده است. به گفته او، از حوزه کَت شهرستان بهمئی گزارش هایی مبنی بر ترک خوردن حدود 20 منزل مسکونی درپی زلزله 5.7 ریشتری مسجد سلیمان داشته ایم. ...
کبنا نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۲۲:۲۳   + ۳ سایت دیگر  
...،بسیجیان،خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم بویژه مردم ایل سترگ بهمئی حضور داشتند. نماز میت به امامت حجت الاسلام سید عبدالمطلب تقوی امام جمعه موقت شهر دهدشت اقامه شد. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۸:۴۰   + ۸ سایت دیگر  
ترک خوردن حدود 20 واحد مسکونی بهمئی بر اثر زلزله مسجد سلیمان فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از ترک خوردن برخی منازل مسکونی این شهرستان در پی زلزله مسجدسلیمان خبر داد. حکمت الله سنایی افزود: از حوزه کَت شهرستان بهمئی گزارش هایی مبنی بر ترک خوردن حدود 20 منزل مسکونی در پی زلزله 5.7 ریشتری مسجد سلیمان داشته ایم. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۸:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
ترک خوردن حدود 20 واحد مسکونی بهمئی بر اثر زلزله مسجد سلیمان فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از ترک خوردن برخی منازل مسکونی این شهرستان در پی زلزله مسجدسلیمان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۶:۳۴   + ۱۳ سایت دیگر  
ترک خوردن حدود 20 واحد مسکونی بهمئی بر اثر زلزله مسجد سلیمان فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از ترک خوردن برخی منازل مسکونی این شهرستان در پی زلزله مسجدسلیمان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۶:۳۲   + ۱۳ سایت دیگر  
ترک خوردن حدود 20 واحد مسکونی بهمئی بر اثر زلزله مسجد سلیمان فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از ترک خوردن برخی منازل مسکونی این شهرستان در پی زلزله مسجدسلیمان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۶:۳۰    
ترک خوردن حدود 20 واحد مسکونی بهمئی بر اثر زلزله مسجد سلیمان فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از ترک خوردن برخی منازل مسکونی این شهرستان در پی زلزله مسجدسلیمان خبر داد.
خرداد نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۵:۵۹   + ۱ سایت دیگر  
...، بوشهر و چهار محال و بختیاری نیز این زلزله را احساس کرده اند، عنوان کرد: زلزله درروستا های کلته بهمئی و سرآسیاب از توابع کهگیلویه و بویر احمد منجر به ترک جزیی دیوار منازل شده اما خوشبختانه تا کنون صدمات جانی از این مناطق گزارش نشده است همچنین این زلزله در استان های چهار محال و بختیاری و بوشهر نیز صدمات جانی ...
آوای رودکوف   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۵:۴۲    
این حادثه را به خانواده ی ایشان،پاسداران انقلاب اسلامی در سپاه فتح استان ک.ب و ایل حماسه ساز و انقلابی بهمئی تسلیت عرض می کنم.
دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۵:۲۱   + ۱ سایت دیگر  
....3ریشتری 5 آذر 1394 ؛ این دومین بار است که پس لرزه های زلزه های شهر مسجد سلیمان شهرستان بهمئی را هم می لرزاند. به گزارش پایگاه خبری آوای ماغر ؛شهر مسجد سلیمان در 215 از توابع استان خوزستان در فاصله 215 کیلومتری از شهر لیکک،مرکز شهرستان بهمئی واقع شده است. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۵۶   + ۱ سایت دیگر  
ترک خوردن حدود 20 واحد مسکونی بهمئی بر اثر زلزله مسجد سلیمان فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از ترک خوردن برخی منازل مسکونی این شهرستان در پی زلزله مسجدسلیمان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۴۵   + ۱۲ سایت دیگر  
ترک خوردن حدود 20 واحد مسکونی بهمئی بر اثر زلزله مسجد سلیمان فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از ترک خوردن برخی منازل مسکونی این شهرستان در پی زلزله مسجدسلیمان خبر داد. حکمت الله سنایی افزود: از حوزه کَت شهرستان بهمئی گزارش هایی مبنی بر ترک خوردن حدود 20 منزل مسکونی در پی زلزله 5.7 ریشتری مسجد سلیمان داشته ایم. ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۲۸   + ۲ سایت دیگر  
...، بهمئی، باشت و چرام به ترتیب 33،35،74 و 21 مگاوات ثبت شده است. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۲۸   + ۲ سایت دیگر  
...: در روستاهای کلته بهمئی و سرآسیاب استان کهگیوله و بویر احمد برخی یوار برخی منازل دچار ترک خوردگی جزئی شده و زلزله در چهارمحال و بختیاری و بوشهر نیز بدون صدمات جانی بوده است. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۲۶   + ۱ سایت دیگر  
ترک خوردن حدود 20 واحد مسکونی بهمئی بر اثر زلزله مسجد سلیمان فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از ترک خوردن برخی منازل مسکونی این شهرستان در پی زلزله مسجدسلیمان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۹   + ۲۴ سایت دیگر  
ترک خوردن حدود 20 واحد مسکونی بهمئی بر اثر زلزله مسجد سلیمان فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از ترک خوردن برخی منازل مسکونی این شهرستان در پی زلزله مسجدسلیمان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۰۱   + ۲ سایت دیگر  
ترک خوردن حدود 20 واحد مسکونی بهمئی بر اثر زلزله مسجد سلیمان فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از ترک خوردن برخی منازل مسکونی این شهرستان در پی زلزله مسجدسلیمان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۴:۰۰   + ۵ سایت دیگر  
ترک خوردن حدود 20 واحد مسکونی بهمئی بر اثر زلزله مسجد سلیمان فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از ترک خوردن برخی منازل مسکونی این شهرستان در پی زلزله مسجدسلیمان خبر داد. حکمت الله سنایی افزود: از حوزه کَت شهرستان بهمئی گزارش هایی مبنی بر ترک خوردن حدود 20 منزل مسکونی در پی زلزله 5.7 ریشتری مسجد سلیمان داشته ایم. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۳:۵۷    
...: از حوزه کَت شهرستان بهمئی گزارش هایی مبنی بر ترک خوردن حدود 20 منزل مسکونی در پی زلزله 5.7 ریشتری مسجد سلیمان داشته ایم. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۳:۵۲   + ۵ سایت دیگر  
فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از ترک خوردن برخی منازل مسکونی این شهرستان در پی زلزله مسجدسلیمان خبرداد. حکمت الله سنایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: از حوزه کَت شهرستان بهمئی گزارشاتی مبنی بر ترک خوردن حدود 20 منزل مسکونی در پی زلزله 5.7 ریشتری مسجد سلیمان داشته ایم. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۳:۴۷   + ۶ سایت دیگر  
ترک خوردن حدود 20 واحد مسکونی بهمئی بر اثر زلزله مسجد سلیمان فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از ترک خوردن برخی منازل مسکونی این شهرستان در پی زلزله مسجدسلیمان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۳:۳۵   + ۶ سایت دیگر  
ترک خوردن حدود 20 واحد مسکونی بهمئی بر اثر زلزله مسجد سلیمان فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از ترک خوردن برخی منازل مسکونی این شهرستان در پی زلزله مسجدسلیمان خبر داد.
روزنامه اقتصاد برتر   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۳:۳۰    
...: در روستاهای کلته بهمئی و سرآسیاب استان کهگیلویه و بویر احمد برخی یوار برخی منازل دچار ترک خوردگی جزئی شده و زلزله در چهارمحال و بختیاری و بوشهر نیز بدون صدمات جانی بوده است. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۳:۰۸   + ۳ سایت دیگر  
ترک خوردن حدود 20 واحد مسکونی بهمئی بر اثر زلزله مسجد سلیمان فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از ترک خوردن برخی منازل مسکونی این شهرستان در پی زلزله مسجدسلیمان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۳:۰۷   + ۴ سایت دیگر  
...: در روستاهای کلته بهمئی و سرآسیاب استان کهگیوله و بویر احمد برخی یوار برخی منازل دچار ترک خوردگی جزئی شده و زلزله در چهارمحال و بختیاری و بوشهر نیز بدون صدمات جانی بوده است. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۸   + ۶ سایت دیگر  
ترک خوردن حدود 20 واحد مسکونی بهمئی بر اثر زلزله مسجد سلیمان فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از ترک خوردن برخی منازل مسکونی این شهرستان در پی زلزله مسجدسلیمان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۵   + ۴ سایت دیگر  
...: در روستاهای کلته بهمئی و سرآسیاب استان کهگیوله و بویر احمد برخی یوار برخی منازل دچار ترک خوردگی جزئی شده و زلزله در چهارمحال و بختیاری و بوشهر نیز بدون صدمات جانی بوده است. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۴۳   + ۵ سایت دیگر  
...: در روستاهای کلته بهمئی و سرآسیاب استان کهگیوله و بویر احمد برخی یوار برخی منازل دچار ترک خوردگی جزئی شده و زلزله در چهارمحال و بختیاری و بوشهر نیز بدون صدمات جانی بوده است. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۴۲   + ۴ سایت دیگر  
ترک خوردن حدود 20 واحد مسکونی بهمئی بر اثر زلزله مسجد سلیمان فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از ترک خوردن برخی منازل مسکونی این شهرستان در پی زلزله مسجدسلیمان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۴۱   + ۳ سایت دیگر  
ترک خوردن حدود 20 واحد مسکونی بهمئی بر اثر زلزله مسجد سلیمان فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از ترک خوردن برخی منازل مسکونی این شهرستان در پی زلزله مسجدسلیمان خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۳۶   + ۳۸ سایت دیگر  
ترک خوردن حدود 20 واحد مسکونی بهمئی بر اثر زلزله مسجد سلیمان فرماندار شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از ترک خوردن برخی منازل مسکونی این شهرستان در پی زلزله مسجدسلیمان خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۲۵   + ۹ سایت دیگر  
گفتنی است ارزیابی های صورت گرفته در کهگیلویه و بویراحمد (روستا های کلته بهمئی و سرآسیاب)، چهارمحال و بختیاری و بوشهر نیز تاکنون منجر به گزارش هیچ خسارت مالی و جانی نشده است.
پایگاه خبری گسترش   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۲۲   + ۱۰ سایت دیگر  
...: در روستاهای کلته بهمئی و سرآسیاب استان کهگیلویه و بویر احمد برخی یوار برخی منازل دچار ترک خوردگی جزئی شده و زلزله در چهارمحال و بختیاری و بوشهر نیز بدون صدمات جانی بوده است. ...