چهارشنبه ۲۸ شهریورساعت ۱۱:۵۸Sep 2018 19

جدیدترین خبرهای شهر شاهدیه

وزارت نیرو   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۵۰    
مدیر دفتر بازار برق توزیع برق یزد آخرین نیروگاه به بهره برداری رسیده در شش ماهه نخست امسال را مربوط به نیروگاه یک مگاواتی یخچی شاهدیه یزد با قابلیت تولید همزمان برق و حرارت در قطب پارچه بافی و رنگ ریزی استان برشمرد که از حرارت آن در صنعت رنگ ریزی پارچه استفاده می شود . ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۹:۱۴    
یزد - ایرنا - مدرس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان از ارکان اصلی ارتقای رشته فوتسال در میان علاقه مندان به این رشته است ، هیات های ورزشی استانها به این موضوع در برنامه ریزی ها توجه بیشتری داشته باشند.
جماران   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۳:۱۲    
کلاس های این دوره در سالن آموزش ورزشگاه شهید نصیری و سالن چند منظوره ورزشی شهید حاج مهدی شاهدیه یزد پیگیری می شود. استان یزد 60 تیم فوتسال در رده های مختلف سنی در لیگ استانی دارد و افزون بر 70 مربی فوتسال در این منطقه فعالیت دارند. 7536 / 2047/ ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۱:۵۶    
مراسم بزرگداشت شهید ماشاالله سلطانی به مدت 4 شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در منزل برادر شهید واقع در شاهدیه، گردفرامرز، خیابان روبروی بانک صادرات انتهای خیابان شهید حسین سلطانی برگزار می شود. این مراسم ها با حضور خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و عموم مردم همراه با سخنرانی و مدیحه سرایی ذاکرین اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۱۷    
رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در خصوص ساخت سینما در شاهدیه نیز اظهار داشت: بسیاری از کارهای آن سال گذشته انجام شده و هم اکنون مراحل گودبرداری و پی ریزی انجام شده و در حال اجرای نقشه است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۲:۰۰    
فرماندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود در مورد بازارچه ای که در شاهدیه با عنوان جمعه بازار فعالیت می کند، افزود: شکایاتی در مورد عدم رعایت ضوابط بهداشتی توسط برخی غرفه داران محصولات غذایی، بهداشتی و آرایشی دریافت شده است.
دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۶:۵۲    
گروه های جهادی استان در مناطقی چون شاهدیه و روستاهای این منطقه تلاش می کنند تا با زدودن گرد محرومیت از این مناطق جمعیت ساکن در این مناطق را به ادامه اسکان مجاب کنند. بخش زیادی از علت مهاجرت از روستا به شهر را می توان نبود امکانات اولیه زندگی در این روستاها دانست که در این زمینه گروه های جهادی تلاش می کنند تا حد زیادی بر شرایط بد این مناطق را کاهش دهند. بیشتر بخوانید... ...
خبرگزاری علمی و فناوری   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۴۱    
مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری از یزد در مورد معضل پشه شاهدیه که به اعتقاد اهالی منشا آن پساب فاضلاب واقع در این منطقه است گفت: هنوز منشا پیدایش این پشه ها در حال بررسی است و ارتباط آن با دریاچه پساب به اثبات نرسیده است. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۰:۵۷    
مسابقات قهرمانی رزمی سبک کیک جیتسو کشور با شرکت 600 ورزشکار از 20 استان در سالن ورزشی شاهدیه یزد برگزار شد. انتهای پیام/69014/س
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۸:۳۱    
در این مسابقات 600 ورزشکار از 20 استان کشور به مدت 2 روز در سالن ورزشی شاهدیه یزد باهم رقابت کردند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۰۹:۳۶    
...، الیت، گراپلینگ، هنر های فردی و انفرادی در سالن شش هزار نفری شاهدیه یزد برگزار شد. ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۲۰:۱۱    
یزد - ایرنا - مسابقات رزمی قهرمانی باشگاه های کشور در سبک کیک جیتسو، روز جمعه با قهرمانی تیم تهران در سالن شاهدیه یزد به پایان رسید، یزد دوم شد و تیم های لرستان و اصفهان به صورت مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۱۷:۰۰    
مسابقات رزمی قهرمانی کشور، سبک کیک جیتسو با برتری تیم تهران بکارخود پایان داد .
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۶/۰۹ - ۱۶:۴۰    
مسابقات رزمی قهرمانی کشور، سبک کیک جیتسو با برتری تیم تهران بکارخود پایان داد .
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۱۳:۲۸    
یزد - ایرنا - مسابقات رزمی قهرمانی کشور، سبک کیک جیتسو امروز پنجشنبه با حضور 600 ورزشکار در بخش مردان از 20 استان ایران در سالن شاهدیه شهرستان یزد آغاز شد.
ایکنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۷    
...، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد نیز در این نشست اذعان کرد: در بحش زارچ شاهد نارضایتی مردمی از پساب فاضلاب شهری هستیم که شورای سلامت شهرستان با محوریت مرکز بهداشت بصورت علمی و کارشناسی موضوع را پیگیری می کنند ضمن اینکه درخواست شهرداری های زارچ و شاهدیه به منظور تخصیص بخشی از پساب فاضلاب شهری یزد به ابیاری فضای سبز شهری، در دست بررسی است. ...
یزدی نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۳    
وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره رهاسازی پساب فاضلاب شهر یزد و بروز مشکلاتی برای مردم بخشی از شمال شهر یزد و شهرهای شاهدیه و زارچ، بیان کرد: تاکنون مستنداتی مبنی براینکه این پساب برای مردم مشکل ساز شده، دریافت نشد ه است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۴۱    
...، در مراسمی با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه یزد و خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم یادوخاطره شهدای شاهدیه گرامی داشته شد. سخنرانان این مراسم بر الگوگیری از شهدای گرانقدر تاکید کردند. ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۶    
صادقیان افزود: برای بررسی دقیق موضوع، بخشداری ،شهرداری و شورای شهر زارچ و شاهدیه موظف به پیگیری شدند اما تاکنون مستندی مبنی بر دلالت وجود حشراتی از جمله پشه و بوی نامطبوع ناشی از پساب فاضلاب ارائه نکرده اند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۲    
صادقیان با اشاره به مشکل فاضلاب در زارچ و شاهدیه گفت: بخشدار زارچ و شاهدیه و مرکز بهداشت استان موظف شده اند تا مشکل فاضلاب و وجود پشه در این منطقه را حل کنند. انتهای پیام/ی ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۱    
صادقیان با اشاره به مشکل فاضلاب در زارچ و شاهدیه گفت: بخشدار زارچ و شاهدیه و مرکز بهداشت استان موظف شده اند تا مشکل فاضلاب و وجود پشه در این منطقه را حل کنند. انتهای پیام/ی ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۰    
...؛ سردار کریم پور مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس به ویزه شهدای شاهدیه یزد گفت: کسانی که آمده اید برای شهدا وقت گذاشته اید و شهدا رو همراهی و استقبال می کنید شما ها ثروت های آقا امام زمان (عج) هستید. ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۴:۰۱    
...، او در دیدار چند روز قبل رهبر معظم انقلاب با اقشار مردم حضور داشت، دیداری که پیش از این نیز در سال 86 و در جریان سفر پرخیر و برکت ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب به استان یزد در ورزشگاه شاهدیه رخ داد و او کنار جمع چند هزار نفری حاضر بود و سخنان رهبر معظم انقلاب را می شنوید. ...
ایکنا   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۱:۵۱    
شهردار شاهدیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعامل خوب شهرداری و شورای شهر شاهدیه گفت: خوشبختانه در پایان سال رکورد خوبی رقم خورد به نحوی که به ازای هر شهروند شاهدیه ده میلیون ریال هزینه شد که 70 درصد برای پروژه های عمرانی و 30 درصد برای هزینه های جاری اختصاص یافت. ...
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۲:۰۲    
عضو شورای شهر یزد، شهرهای اردکان، میبد، اشکذر، زارچ، شاهدیه، یزد، حمیدیا، مهریز، تفت و بافق را ازجمله شهرهای دخیل در طرح راه آهن حومه یزد برشمرد.
دانا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۴۰    
وی با بیان اینکه در اجرای طرح کمربند سبز سازمان پارک ها و فضای سبز یزد و شهرداری شاهدیه هم نقش بسزایی داشته اند، گفت: طرح کمربند سبز یزد از جنب کوه دخمه و از جاده تفت تا جاده شهرک صنعتی (کنار کمربندی یزد به کرمان) توسط سازمان پارک ها و فضای سبز یزد اجرا و از پل الغدیر تا شهرک صنعتی به طرف شاهدیه توسط شهرداری شاهدیه مراقبت و نگهداری می شود. ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۲۸    
...، در این رقابت ها 11 تیم مرصاد کویر ، آمرلی و تکاور میبد ، یادآوران شاهدیه ، اسپاد ، کویر ابرکوه ، نود اسپرت ، پردیس بافق ، پدیده نوین ، ورزشی امیران و میثاق تفت حضور دارند. ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۰۴    
... در زمان ساخت تصفیه خانه فاضلاب و انتقال پساب به نزدیک شهرهای یزد، زارچ و شاهدیه، مشکلات محیطی باعث اعتراض مردم منطقه شد و سهمیه ای برای جبران این خسارت ها و اجرای فضای سبز به شهرداری های این 3شهر اختصاص داده شد. سهم شهرداری یزد 30لیتر در ثانیه پساب تصفیه شده بود، اما امروز اعلام می شود که سهمیه شهرداری ها به دلیل پیگیری نشدن در سال های قبل منتفی شده است. ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۲۵    
...، فهرج، شاهدیه، حمیدیا و زارچ است. استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار دارد . 7536/ 6014/ ارتباط با سردبیر newsroom@irna.ir ...
یزد آوا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۴۶    
...، خاطرنشان کرد: طبق مصوبه که استانداری یزد در سالیان گذشته داشته است بنابراین بوده که از مجموع پساب فاضلاب، 30 لیتر بر ثانیه به شهر یزد، 9 لیتر بر ثانیه به شهر شاهدیه و 9 لیتر به شهر زارچ اختصاص یابد که با مخالفت وزارت نیرو این موضوع از دستور کار خارج شده است. ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۲۷    
...، حجت الاسلام محمود دهقان نیری امام جمعه شهر شاهدیه و محمدجواد حرزاده، رئیس ستاد نماز جمعه مرکز استان دیدگاه های خود را راجع به نماز جمعه، جایگاه ، تاریخچه ، عملکرد و مشکلات آن بیان کردند. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۶    
عالیه مهرابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در یزد، گفت: به مناسبت میلاد علی بن موسی الرضا (ع) شامگاه پنجشنبه پنجم مرداد شب شعر رضوی در شاهدیه یزد به همت بسیج هنرمندان، دفتر آستان قدس رضوی در یزد و مؤسسه اوج هنر برگزار می شود.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۶:۰۱    
...، کارشناس مذهبی و مولف کتاب قرار گاه ایمان و امام جمعه شاهدیه یزد حجت الاسلام محمود دهقان نیری و همچنین رئیس ستاد نمازجمعه یزد محمد جواد حرزاده برگزار کرد. ...
یزدی نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۶:۳۱    
مدیر کل اداره استاندارد استان یزد گفت: دومین پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی در زمینه خدمات رستوران در استان، توسط این اداره کل به مجموعه سیب و نار یزد واقع در منطقه شاهدیه واگذار شد.
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۹    
پشه ها خون مردم زارچ و شاهدیه را در شیشه کرده اند مردمانی که کمی، فقط کمی دورتر از این دریاچه زیبا یعنی در مناطق شاهدیه و زارچ زندگی می کنند، سال هاست که به خون این دریاچه زیبا تشنه اند زیرا پشه هایی که در نیزارهای این دریاچه رشد و تولیدمثل می کنند، خون آنها را در شیشه کرده است. ...
ایکنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۹:۵۷    
...، محسن رفیعی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان یزد اظهار کرد: در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، جلسات متعددی با مدیران سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان ورزش و جوانان شهرستان، آموزش و پرورش نواحی یزد، بخشداری زارچ، شهرداری های شاهدیه و حمیدیا، کانون مساجد، نواحی مقاومت بسیج ثارالله، ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۵    
در این کارگاه تولیدی زمینه اشتغال به خیاطی 10 زن سرپرست خانوار به صورت حضوری و 7 زن به صورت کار در منزل فراهم شده است.
ایکنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۳:۲۰    
به عنوان نمونه، مرحوم شیخ صدوق(ره) در کتاب من لایحضره الفقیه روایتی را از حضرت علی(ع) که ایشان هم از پیامبر اسلام(ص) نقل می کند که لَعَنَ رَسُولُ الله (ص) اَلرِّبا وَ آکِلَهُ و َبائِعَهُ و َمُشْتَریَهُ وَ کاتِبَهُ و َشاهِدَیْهِ .
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۲:۳۲    
...، لبخند بهار ، اندیشه ، هیات بافق ، خاتم اردکان ، مقاومت گلساپوش ، هیات بهاباد ، هیات تفت و اداره ورزش و جوانان شهرستان خاتم در 2 گروه و به صورت دوره ای به مدت چهار ماه توسط هیات فوتبال استان در سالن شهید حاج مهدیه شاهدیه یزد برگزار شد. ...
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۶    
...، افتتاح فاز سوم مجتمع فرهنگی آموزشی شیرکوه، افتتاح کارگاه تولیدی زنان سرپرست خانوار در شاهدیه، افتتاح مراکز مشاوره در شهرهای مختلف استان و ... را بخشی از این برنامه ها برشمرد. ...
ایکنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۸:۲۱    
...، مراسم عزاداری و روضه خوانی در شهر شاهدیه استان یزد برگزار می شود. در این مراسم که به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع)، جلسات قرآن کریم گردفرامرز و شهرداری شاهدیه برگزار خواهد شد، محمد کریمی نیا، قاری ممتاز کشور در استان یزد نیز حضور خواهد داشت و به تلاوت آیاتی از کلام اللله مجید خواهد پرداخت. ...
حج   ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۰۹:۲۰    
همایش متمرکز آموزشی زائران حج تمتع استان یزد در سالن شهید حاج مهدی شاهدیه یزد برگزار شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۸:۱۴    
مدیر حج و زیارت استان همچنین از ایجاد بازارچه سوغات برای رفاه حال زائران استان با هدف حمایت از کالای ایرانی در ورزشگاه شاهدیه خبر داد . وی گفت زائران می توانند تا پس فردا سوغات خود را از این بازارچه خرید کنند .
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۶:۵۴    
یزد - ایرنا - همایش آموزشی ، توجیهی حجاج بیت الله الحرام روز جمعه با هدف آشنایی زایران با مناسک و اعمال حج در سالن ورزشگاه شهید حاج مهدی شاهدیه یزد برگزار شد.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۴    
...، شهرهای یزد، شاهدیه، حمیدیا و دهستان های فجر، فهرج، اله آباد و محمدآباد افزون بر 650 هزار نفر جمعیت دارد. مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در 110کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد. استان یزد بر پایه سرشماری آبان ماه 1395، یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۰:۴۸    
مسئولان استان از برنامه های جدید برای ساماندهی فاضلاب یزد در شاهدیه وزارچ خبردادند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۰۶    
در دیدار پایانی این مسابقات که در سالن شاهدیه یزد و با حضور خانواده ها برگزار شد، تیم شمسی موفق به شکست تیم ایساتیس شد و عنوان قهرمانی را به دست آورد، تیم شمسی ب نیز به مقام سوم مسابقات دست یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۰۶    
وی با اشاره به اینکه در برخی از شهرهای یزد ورود اتباع ممنوع است و در برخی دیگر از جمله اردکان، میبد و تفت مهمانشهر برای اتباع وجود دارد ولی در شهر یزد و حمیدیا و شاهدیه مهمانشهری وجود ندارد و این اتباع در سطح شهر پراکنده هستند.
اشکذر نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۸    
اولین دوره مسابقات فریزبی آلتیمیت داخل سالن استان با حضور شش تیم از شهرستان های استان به صورت دوره ای در سالن شش هزار نفری شاهدیه یزد برگزار شد
یزدی نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۳۵    
رییس شورای اسلامی شهرستان یزد، گفت: پیش از این مصوبه ای در این مورد وجود داشته و تخصیصی به شهرهای یزد، زارچ و شاهدیه انجام شده که متأسفانه تاکنون این امر محقق نشده است.
بام میبد   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۰:۱۲    
...: حجه الاسلام محمود دهقان نیری امام جمعه شاهدیه با اشاره به ابعاد گوناگون نظام و انقلاب اسلامی ایران ، وابسته نبودن به اشخاص و کشورهای دیگر را یکی از این ابعاد ،عنوان نمود و افزود : بسیار مستحکم است که حوادث سهمگینی چون هفتم تیر نیز نتوانسته است ، تزلزلی در نظام ما و اساس آن وارد کند. ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۰:۵۵    
**** دشمن برای نابودی ایران به جنگ اقتصادی دلخوش کرده است امام جمعه شاهدیه یزد گفت: امروز دشمن برای تضعیف نظام به جنگ اقتصادی و جنگ نرم دلخوش کرده و برای ناامیدی مردم از نظام تلاش می کند.
میبد خبر   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۵    
امام جمعه شاهدیه حفظ دستاوردهای شهدای هفتم تیر را یکی از ملزومات تداوم انقلاب خواند و افزود: امروز وظیفه تک تک ماست که برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و صیانت از آرمان ها و اهداف شهیدان، نسل جوان را با واقعیت هایی که رخ داده آشنا کنیم و ادامه دهنده راه امام باشیم. ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۲۴    
به گزارش خبرنگار از یزد مسابقات سنگنوردی در رده های سنی نونهالان و نوجوانان در بخش پسران و دختران در سالن شش هزار نفره شاهدیه با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد که در پایان نفرات برتر بشرح ذیل مشخص شد. ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۴۹    
...، شهرهای یزد، شاهدیه، حمیدیا و دهستان های فجر، فهرج، اله آباد و محمدآباد افزون بر 650 هزار نفر جمعیت دارد. استان یزد بر پایه سرشماری آبان ماه 1395، یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد. ...
ایکنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۶    
همچنین علاقه مندان می توانند برای ثبت نام حضوری به مؤسسه حضرت خدیجه(س) واقع در شاهدیه یزد، خیابان امام، محدوده بانک ملی، کوچه حصار مراجعه کنند. انتهای پیام
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۸:۲۴    
بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور خردسالان دختر با حضور 287 تکواندوکار در قالب 32 تیم در ورزشگاه شش هزار نفری شاهدیه یزد برگزار شد و با قهرمانی البرزی ها به پایان رسید. ...
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۲۳:۱۷    
این مسابقات با حضور 314 تکواندوکار در قالب 32 تیم از 31 استان در ورزشگاه شش هزار نفری شاهدیه استان یزد برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۸:۲۲    
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو ، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور خردسالان دختر با حضور 287 تکواندوکار در قالب 32 تیم از 31 در ورزشگاه شش هزار نفری شاهدیه یزد برگزار شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۴:۱۱    
مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور در رده ی خردسالان به مدت دو روز در سالن شش هزار نفری شاهدیه یزد برگزار شد. انتهای پیام/ب انتخاب بانوی جیرفتی به عنوان بهترین داور رقابت های تکواندوی قهرمانی کشور
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۵    
...، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران و توابع، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد بودند و رقابت ها در سالن 6 هزار نفری شاهدیه یزد برگزار ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۹:۱۶    
گفتنی است این مسابقات در سالن 16 هزار نفری شاهدیه یزد برگزار شد و پسران بیست و نهم و سی ام خرداد ماه و دختران از سی و یکم خرداد تا یکم تیر ماه به رقابت پرداختند. 9853/518 ارتباط با سردبیر newsroom@irna.ir ...
تهران پرس   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۲:۵۱    
یزد - ایرنا - بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو دختران خردسال کشور عصر جمعه با قهرمانی تیم استان البرز در شهر شاهدیه شهرستان یزد پایان یافت و تیم های مازندران و تهران و توابع به ترتیب دوم و سوم شدند.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۲۲:۳۹    
این مسابقه ها از دیروز( پنجشنبه) 31 خرداد ماه 1397 با حضور 397 تکواندوکار دختر شامل 32 تیم از 31 استان در ورزشگاه 6 هزار نفری شاهدیه یزد به مدت 2روز برگزار شد.
یزدی نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۷:۱۳    
وی دفع غیربهداشتی فاضلاب در منطقه شاهدیه که موجب بروز برخی بیماری ها و مشکلات برای اهالی شده است را از دیگر موضوعات در دستور دادستانی اعلام کرد و افزود: البته موضوع اعتصاب اخیر کامیون داران هم از دیگر موضوعات مورد رسیدگی در این قالب بود.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۹    
یزد-ایرنا- نشست جمعی از مدیران واحدهای تولیدی و صنایع استان در رابطه با اقتصاد مقاومتی، بیان مشکلات و موانع تولید با حضور معاون وزیر صنعت ، استاندار و جمعی از مسئولان در محل سالن اجتماعات مجموعه سیب و نار در شهر شاهدیه یزد برگزار شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۰    
...، صبح امروز با حضور تیم هایی از 31 استان در سالن شش هزار نفری شاهدیه آغاز شد. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۴    
مسابقات تکواندوی قهرمانی خردسالان پسر کشور با 300 ورزشکار به مدت 2 روز در 10 وزن در سالن شهید حاج مهدی شاهدیه یزد برگزار شد.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۳    
مسابقات قرآنی قهرمانی کشور ویژه قاریان تکواندوکار خردسال 23استان چهارشنبه شب با شرکت همین تعداد در سالن شهید حاج مهدی شاهدیه یزد آغاز شد و با معرفی نفرهای برتر امروز پنجشنبه پایان یافت.
قم فردا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۱    
این در شرایطی است که امسال بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور با حضور بیش از 300 تکواندوکار در قالب 32 تیم از 31 استان در سالن 6 هزار نفری شاهدیه یزد برگزار می شود و پایان روز نخست با مقام سومی تکواندوکار وزن منهای 40 کیلوگرم قم همراه بود.
یزدی نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۷:۳۹    
مسابقات مذکور به صورت تک حذفی در سالن شش هزار نفری شاهدیه یزد در حال برگزاری است. منبع:ایسنایزد
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۱:۰۶    
...، این مسابقات با حضور 300 ورزشکار از سراسر کشور به مدت 2 روز در قالب 10 وزن در سالن شهید حاج مهدی شاهدیه یزد برگزار شد . ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۹:۴۹    
رقابت های قهرمانی تکواندو خردسالان کشور به مدت دو روز و با انجام 300 بازی در بخش پسران در سالن حاج مهدی شاهدیه یزد به کارخود پایان داد. انتهای پیام/ ا پایان رقابت های تکواندو در یزد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۷:۴۷    
...، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران و توابع، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد در ورزشگاه شش هزار نفری شاهدیه ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۴:۴۶    
مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی کشور خردسالان عصر روز گذشته (سه شنبه - 29 خردادماه) در ورزش گاه شش هزار نفری شاهدیه استان یزد برگزار شد.
روابط عمومی صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۳:۳۴    
...، مسابقات تکواندی قهرمانی خردسالان کشور چهارشنبه 30خرداد، ساعت17:45، به مدت 90 دقیقه در سالن شهید سردار حاج مهدی شاهدیه یزد برگزار و به صورت زنده تقدیم مخاطبان ورزش دوست شبکه استانی یزد می شود. ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۵۰    
بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو خردسالان پسر قهرمانی کشور با شرکت 314 تکواندوکار از سراسر ایران در سالن ورزشی شش هزار نفری شاهدیه شهر یزد در حال برگزاری است. انتهای پیام/ب کسب 1 مدال برای تیم تکواندو خردسالان هرمزگان
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۰:۴۰    
...، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران و توابع، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد در ورزشگاه شش هزار نفری شاهدیه ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۱:۴۰    
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو کشور خردسالان پسر از صبح امروز (سه شنبه - 29 خردادماه) در ورزشگاه شش هزار نفری شاهدیه استان یزد آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۹:۰۰    
یزد - ایرنا - مسابقه های تکواندو قهرمانی خردسالان کشور امروز سه شنبه با حضور 600 ورزشکار در 2 بخش دختران و پسران در سالن 6 هزار نفری شهر شاهدیه شهرستان یزد آغاز شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۲:۲۹    
نارضایتی مردم شاهدیه از گزش پشه ها . ترک خوردگی و شکاف سقف بلای جان ساکنان مجتمع مسکونی معلولان بافق. ویزیت رایگان بیماران ابرکوهی به مناسبت عید سعید فطر. با جایگزینی کولرهای گازی کاهش مصرف آب رخ نمی دهد. مدیران استان با صاحبان علم و اندیشه ارتباط برقرار کنند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۴۷    
عضو شورای شهر شاهدیه تاکید می کند: به هر حال، متولیان چنین موضوعاتی باید منشاء تولید این پشه ها را که در حین مهاجرت، همه مردم را درگیر می کنند، شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام کنند.
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۱۰    
مجموع جمعیت بخش زارچ، شهر شاهدیه و بلوار جمهوری واقع در محدوده دروازه قرآن یزد حدود 50 هزار نفر تخمین زده می شود. 7532 / 2047/ @irnayazdd ارتباط با سردبیر newsroom@irna.ir تماس بی واسطه با مسئولین
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۴    
مسابقات تکواندو قهرمانی کشور در رده سنی خردسالان با حضور 600 ورزشکار و با موافقت فدراسیون در 2 بخش دختران و پسران از 28 خرداد ماه جاری لغایت اول تیر ماه 1397 در سالن 6 هزار نفری شاهدیه یزد برگزار می شود. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۳۴    
...، مسابقات قهرمانی کشور خردسالان با حضور 600 تکواندوکار از 32 استان کشور از 28 خردادماه به مدت 4 روز در دو بخش دختران و پسران در سالن شش هزارنفری شاهدیه یزد برگزار می شود. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۳۴    
...: این دوره از مسابقات از تاریخ 28 خرداد ماه لغایت 1 تیر ماه امسال در سالن شش هزار نفری شاهدیه یزد برگزار می شود. ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۹:۲۴    
...: مسابقات از 28 خرداد ماه جاری لغایت اول تیر ماه 1397 در سالن 6 هزار نفری شاهدیه یزد برگزار می شود. ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۳۵    
...: این دوره از مسابقات از تاریخ 28 خرداد ماه لغایت 1 تیر ماه امسال در سالن شش هزار نفری شاهدیه یزد برگزار می شود. ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۴۴    
یزد-ایرنا-هر ساله و طبق سنتی 55 ساله توسط حاج حبیب الله شکیبایی اهل و ساکن محله ابرندآبادشهر شاهدیه یزد،روز 21 رمضان آش نذری سه ساعت مانده به افطار بین عموم مردم روزه دار توزیع می شود.سالجاری تعداد 24 دیگ طبخ می شود
ایرنا   ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۲:۳۶    
امام جمعه شاهدیه در ادامه با اشاره به اهمیت قیام 15 خرداد و گرامیداشت خاطره شهدای انقلاب و امام راحل (ره) ، این روز را فرصتی برای معرفی ابعاد این قیام و شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد.
حج   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۱:۴۵    
در ادامه این همایش حجت الاسلام دهقان نیری امام جمعه شاهدیه با ذکر چندحدیث از ائمه معصومین (علیهم السلام) به اسرار و معارف حج اشاره کرد و حج را یک موهبت الهی نامید که براحتی نصیب هر فرد نمی شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۸:۰۵    
ساشا ریاحی مقدم با اشاره به اینکه وجه تسمیه کاروانسرای تاریخی شاهدیه متاثر از نام منطقه ای است که در آن واقع شده است، اظهار داشت: با توجه به اهمیت این کاروانسرای تاریخی، می توان گفت که این بنا به عنوان یک نشانه شهری برای منطقه گردفرامرز خودنمایی می کند. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۵    
...، روز اهدای زندگی کلید خورد، اظهار داشت: بخش عمده تصویربرداری فیلم در منطقه شاهدیه و بیمارستان شهید صدوقی یزد انجام شده و آخرین مراحل تصویربرداری آن هم اکنون در بلوار جمهوری اسلامی در حال انجام است و سعی داریم تصویربرداری فیلم در مدت 10 روز به پایان برسد. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۱:۴۰    
شهرداران استان درنشستی مهم ترین مسائل شهری را بررسی کردند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۰    
بخش عمده تصویربرداری این فیلم داستانی در منطقه شاهدیه و بیمارستان شهید صدوقی یزد انجام می شود. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۰    
نشست هم اندیشی شهرداران استان امروز در شاهدیه برگزار شد.
ایکنا   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۳۰    
...، اشک زر، تفت و شاهدیه این طرح در حال اجرا است. ...
یزدی نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۴    
...، با اشاره به اهمیت حفظ و مرمت بناهای تاریخی شاخص استان، گفت: کاروانسرای تاریخی شاهدیه مرمت و بازسازی می شود. ساشا ریاحی مقدم افزود: در راستای اجرای طرح حمایت از مالکین بناهای تاریخی، کاروانسرای تاریخی شاهدیه در شهرستان یزد مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. ...
یزدی نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۵:۲۶    
وی با اشاره به مرمت و بازسازی کاروانسرای تاریخی شاهدیه، گفت: در راستای اجرای طرح حمایت از مالکین بناهای تاریخی، کاروانسرای تاریخی شاهدیه در شهرستان یزد مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. ...
ایکنا   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۹    
به گزارش ایکنا از یزد، علی جاور، کارگردان نمایش دادگاه زباله ها اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته و پیگیری حامیان محیط زیست زمینه اجرای این نمایش در این شهر فراهم شد که لازم می دانم از همکاری و مساعدت مسئولان شهر شاهدیه قدردانی کنم.