یکشنبه ۲۸ بهمنساعت ۱۹:۲۵Feb 2019 17
 

جدیدترین خبرهای شهرستان رودان

اکو فارس   ۵ ساعت پیش    
وی توضیح داد: تلاش های امدادگران و نجاتگران هلال احمر در استان هرمزگان برای یافتن یک نفر از مفقودان سیل و آبگرفتگی های اخیر در شهرستان رودان این استان ادامه دارد.
پلیس   ۶ ساعت پیش    
...، گفت: ماموران ایست و بازرسی فاریاب حین کنترل محور "رودان- بندرعباس" به 2 دستگاه کامیون کشنده مشکوک شده و دستور ایست دادند. ...
ایرنا   ۷ ساعت پیش    
وی توضیح داد: تلاش های امدادگران و نجاتگران هلال احمر در استان هرمزگان برای یافتن یک نفر از مفقودان سیل و آبگرفتگی های اخیر در شهرستان رودان این استان ادامه دارد.
باشگاه خبرنگاران   ۸ ساعت پیش    
...، رودان، جاسک و بندرعباس است. سندری، محلی، آلفونسو و لانگرا از ارقام انبه در هرمزگان است. برداشت انبه در هرمزگان از اواخر اردیبهشت آغاز می شود و تا اواخر مرداد ادامه دارد. ...
خبرگزاری فارس   ۸ ساعت پیش    
...: با اشاره به وضعیت فاضلاب بندرعباس طی سال های گذشته که مردم این شهر را با چالش های زیادی روبرو کرده بود به بخش خصوصی واگذار کردیم که آلودگی آن از 100 به 60 رسیده است و به دنبال آن هستیم که باز هم بتوانیم آلودگی آن را کاهش دهیم و آب مورد نیاز فضای سبز شهرداری و بعضی از صنایع از همین طریق تامین خواهد شد و مشکلات فاضلاب در همین دولت در حال برطرف شدن است در حالی که فاضلاب شهرستا رودان ...
هرمز آنلاین   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۸:۴۳    
کاراته کاهای رودان نیز در بخش مسابقات کمربندهای رنگی پسران 5 مدال طلا 5 مدال نقره و 4 مدال برنز و در بخش مسابقات کمربندهای رنگی دختران ا مدال طلا ، 1 مدال نقره و 1 مدال برنز را کسب نمودند. کاپ اخلاق مسابقات در بخش پسران به شهرستان رودان و در بخش دختران به میناب رسید. ...
ستاد اقامه نماز استان هرمزگان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۳۲    
شایان ذکر است تعدادی از دبیران نماز شهرستان های بندر لنگه،پارسیان،رودان،میناب و بندر خمیر نیز در این گردهمایی حضور داشتند. .
شبستان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۱:۱۳    
وی افزود: مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مدهامتان ویژه نخبگان قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان های بندرعباس، میناب، رودان، جاسک و بخش توکهور هشتبندی برگزار شد.
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۳    
...، رودان، حاجی آباد و بندرلنگه انجام شده است. ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۴    
بندرعباس - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: جست و جو برای یافتن کودکی که هفته گذشته در جریان سیلاب شهرستان رودان مفقود شد، توسط نیروهای این جمعیت و مردم همچنان ادامه دارد.
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۲    
...، میناب، رودان، جاسک و قشم به رقابت پرداختند. ...
روزنامه ندای هرمزگان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۰:۱۶    
مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی استان به مناسبت پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور 40 تیرانداز از باشگاه های اداره بنادر و کشتیرانی ؛ نظام پرستاری؛ شهرستان های قشم ؛ رودان ؛ هییت تیراندازی با کمان استان.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۹:۵۵    
شرکت کنندگان در دو بخش کاتا و کومیته در وزن های مختلف از شهرشتان های بندرعباس، میناب، رودان ، جاسک و قشم حضور داشتند.
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۷:۵۷    
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با انعقاد تفاهم نامه این اداره کل با بانک کشاورزی، 2 مدرسه 6 کلاسه با اعتبار 30 میلیارد ریال در شهرستان رودان و بخش فین بندرعباس احداث می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۷:۴۵    
مرکز این زمین لرزه در 15 کیلومتری سرگز و 47 کیلومتری زیارتعلی استان هرمزگان و 44 کیلومتری فاریاب استان کرمان بوده است. در " بهاباد " استان یزد زلزله 2.5، "فیروزآباد" استان فارس زلزله 2.8، "قلعه تل " استان خوزستان زلزله 2.6 به ثبت رسید.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۵:۴۳    
شن زارهای جنوب غربی خوزستان هزاران سال است که وجود دارند در حالی که ریزگردها از دو سه دهه پیش همزمان با نابودی تالاب های وسیع میان رودان از جمله تالاب هورالعظیم پدیدار شده اند . ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۳:۳۱    
آئین پرست گفت: شهرستان های قشم و رودان نیز دوم و سوم تیمی این مسابقات را به خود اختصاص دادند. وی اضافه کرد: با انتخاب هیات برگزاری این دوره از مسابقات تیم شهرستان بندرعباس نیز به عنوان تیم اخلاق معرفی شد. انتهای پیام/88040/
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۳:۲۸    
سیدمصطفی ذوالقدر نماینده مردم شریف میناب، رودان،جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم شریف تهران، ری،شمیرانات،اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی پایان پیام
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۲:۲۹    
سیدعبدالوهاب هاشمی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری رودان درگفت و گو با ایسنا گفت: به منظور یافتن این فرد چندین گروه امدادی، نیروهای هلال احمر، نیروهای بسیج و نیروهای مردمی در حال جستجو هستند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۹:۰۰    
...؛ رودخانه "رودان" دوباره به جریان افتاد + فیلم بارش باران در شهرستان رودان استان هرمزگان باعث پرآب شدن رودخانه در این منطقه شده است. شهروندخبرنگار سیستان و بلوچستان؛ خوشحالی مردم در لحظه ورود آب به سد سیستان + فیلم ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۷:۰۹    
وی در پایان خطاب به دانشجویان سراسر استان که در دانشگاه آزاد رودان حضور فعال کارگاهی مهارت آفرین داشتند، گفت: از برکات انقلاب حضور مقتدرانه و رویش های نیرو های جوانی است که شما شرکت کنندگان در این دوره از جمله همین رویش ها هستید. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۱:۵۹    
به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حجت الاسلام محمد برزگر شامگاه پنج شنبه در این یادواره، شهید ابراهیم هادی را مردی آسمانی از جنس اخلاص دانست و اظهار داشت: برای حرکت در مسیر پر پیچ و خم امروزی نیاز به راهنما داریم که شهید هادی یکی از بهترین الگوها برای جامعه کنونی است. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۹:۲۰    
...، میناب و رودان در حوزه آن قرار دارند. قرار گرفتن بخشی از این گسل در دریای عمان امکان وقوع سونامی را مطرح کرده است. ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۱:۰۷    
...، 1 نفر در لالی خوزستان، 1 نفر در میرجاوه سیستان و بلوچستان و 1 نفر هم در فارس به دلیل گرفتار شدن خودروی سواری در مسیر سیلاب فوت شدند و 1 نفر نیز در شهرستان رودان هرمزگان مفقود است. ...
سلامت نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۰:۴۲    
همچنین یک نفر در منطقه رودان استان هرمزگان مفقود شده است. سلیمی تصریح کرد: تاکنون 863 دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک و 61 دستگاه خودرو گرفتار در مسیر سیلاب رهاسازی شده اند همچنین از 242واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفته است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۱    
رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزدازی شهرستان رودان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی، قطع درخت، آتش سوزی را با شماره تلفن امداد جنگل ومرتع به شماره 1504 یگان حفاظت اعلام کنند تا در اسرع وقت موضوع رسیدگی و از فعالیت متخلفان جلوگیری به عمل آید. انتهای پیام/ف رفع تصرف زمین های ملی در رودان ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۹:۵۵    
...، گرفتارشدن سواری در مسیر سیلاب–خوزستان–لالی:1نفر، خراسان جنوبی–اسدیه:3نفر، سیستان و بلوچستان-میرجاوه:1نفر، فارس-ممسنی:1نفر، هرمزگان-رودان:1نفر، مفقودی داشته ایم و 863 دستگاه خودرو از برف رهاسازی شده اند. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۷:۱۶    
علم ادب رودان ساعت : 15 ،مکان : سالن سیریک یکشنبه مورخ : 97 / 11 / 28 پاس بندر لنگه .... فولاد هرمزگان ساعت : 14:30، مکان : سالن لنگه کشاورز احمدی ....
رکنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۱:۰۸    
...، چه از کوهستان چه از دشت، بلوچ ها با لباس های رنگارنگ، بشاگردی های ژنده پوش، مردم آراسته و جدی رودان و رودبار. به خصوص سبدهای زیبا آنجا عرصه می شود و... گابریل آلفونس اگر امروز هم به میناب می آمد همین توصیف را داشت. ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۵:۱۲    
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، این مسابقه در 26 وزن مختلف و با شرکت 80 بوکسور از شهرستان های بندرلنگه، میناب، بستک، قشم، رودان و بندرعباس و با هدف شناخت نفرهای برتر برای شرکت در رقابت های بوکس قهرمانی کشور برگزار شد.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۰    
کولیوند تاکید کرد: لازم به زکر است این حادثه تا این لحظه 2 نفر مفقودی هم به همراه داشته است که یک نفر از آنها از منطقه رودان استان هرمزگان و فرد دوم از منطقه ممسنی استان فارس بود.
شما نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۲    
در ایام الله دهه مبارک فجر و در چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بانک کشاورزی استان هرمزگان و اداره کل آموزش و پرورش استان تفاهم نامه ای برای احداث دو مدرسه شش کلاسه در شهرستان رودان و بخش فین امضا کردند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۱۷    
...؛ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رودان گفت:ظرفیت آبگیری سازه های آبخیزداری شهرستان رودان 20 میلیون متر مکعب است. حسین محسنی زاده افزود: پیشگیری و تعدیل خشکسالی، جلوگیری از فرسایش خاک کشاورزی و سیل از مهم ترین مزایای ساخت سازه های آبخیز داری در استان است. شهرستان رودان 188 سازه آبخیزداری دارد. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۱۷    
در بارندگی های سه روز گذشته بیش از 60 میلیمتر بارندگی در ایستگاه های باران سنجی در شهر های میناب، رودان، بندرعباس و حاجی آباد ثبت شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
هرمز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۵۷    
...:نیروهای جمعیت هلال احمر با حضور در شهرستان رودان اقدام به توزیع پتو، موکت و مواد غذایی نمودند و هم اکنون نیز در حال کمک رسانی به مردم آسیب دیده هستند. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: در روستای سرجوئیه رودان یک نفر غرق شده که به دلیل خروشان بودن رودخانه فعالیت نیروهای امدادی با مشکل مواجه شده است. ...
همسو نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۱۸    
گروه اجتماعی- همزمان با دهه مبارک فجر، خانه عالم روستای دره حاجی با حضور فرماندار، رئیس تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولین اجرایی شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید. منبع:ایکنا
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۱۱    
نتایج رده سنی بزرگسالان : مقام اول کمیل صادقی رودان مقام دوم علی اکبر صادقی رودان مقام سوم مشترک امید سهریانو بندرعباس مقام سوم مشترک محمد دینار بندرعباس
بانک ویدئو نوداد   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۰۸    
...، کرماشان (کرمانشاه)، سرپل زِهاب، قصرشیرین و خسروی به سرزمین میان رودان (بین النهرین) می رسد؛ همان راه باستانی چند هزار ساله است که سرزمین های خاوری و میانی ایران زمین را به سرزمین های باختری و به بابل و نینوا و دیگر شهرهای میان رودان پیوند می داده است. ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۹:۵۹    
...، زیباسازی و شکوفایی ظرفیت های گردشگری در شهرهای بندرکنگ، رویدر، رودان، ابوموسی و بندرخمیر و ملموس بودن آثار فعالیت های نوآورانه و خلاقانه برای مردم این شهرها از آنان قدردانی نموده است. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۹:۳۲    
سلیمی گفت: همچنین 5 نفر به دلیل سیل تا کنون مفقود شده که دو نفر آنها از اسدیه خراسان جنوبی، یک نفر رودان هرمزگان، دیگری میرجاوه سیستان و بلوچستان و مفقودی دیگر مربوط به ممسنی فارس بودند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۹:۲۰    
...: شهروندخبرنگار - هرمزگان (رودان) بیشتر بخوانید : بارش باران و خروش رودخانه در دهستان برنطین + فیلم کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید انتهای پیام/ فیلمی از خروش رودخانه در رودان ...
روزنامه ندای هرمزگان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۹:۱۵    
همچنین بر اثر بارندگی مدارس شهرستان های بندرعباس،قشم، حاجی آباد، بندرلنگه، بندرخمیر، بستک و رودان تعطیل شد و ساعت کاری ادارات نیز با تاخیر آغاز شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۹:۱۳    
...، یک نفر در رودان هرمزگان، یک نفر در میرجاوه سیستان و بلوچستان و یک نفر هم در ممسنی فارس مفقود شدند و همچنین یک نفر در اسدیه خراسان جنوبی و یک نفر هم در لالی خوزستان به دلیل گرفتار شدن خودرو سواری در مسیر سیلاب فوت شدند. ...
هرمز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۹:۱۲    
به رسم سالهای اخیر به واسطه جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه یک نوجوان در بخش بیکاه رودان جان خود را از دست داد و چندین نفر از اهالی این شهرستان در حاشیه رودخانه دچار حادثه شدند که با ورود بموقع نیروهای امداد رسان جان سالم به در بردند.
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۹:۱۰    
تهران- ایرنا- رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از مفقود شدن پنج نفر از متاثران سیل و آبگرفتگی در استان های خراسان جنوبی (اسدیه 2 نفر)، هرمزگان (رودان یک نفر)، سیستان و بلوچستان (میرجاوه یک نفر) و فارس (ممسنی یک نفر) خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۹:۰۵    
...، میزبانی مسابقات استانی به یکی از شهرستان های استان واگذار می شود، افزود: 860 کاراته کار از شهرستان های بندرعباس، میناب، رودان، جاسک و قشم طی دو روز در جام فجر به رقابت می پردازند. ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۹:۰۲    
...:منصور غلامی نژاد - هرمزگان (رودان) بیشتر بخوانید کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید انتهای پیام/ باران، رودخانه های "رودان" را پر آب کرد + فیلم ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۸:۴۲    
...، یک نفر در رودان هرمزگان، یک نفر در میرجاوه سیستان و بلوچستان و یک نفر هم در ممسنی فارس مفقود شدند و همچنین یک نفر در اسدیه خراسان جنوبی و یک نفر هم در لالی خوزستان به دلیل گرفتار شدن خودرو سواری در مسیر سیلاب فوت شدند. ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۷:۵۲    
صفا ایسنی در خصوص کودک 10 ساله ای که برای تماشای سیلاب به حاشیه رودخانه در بخش بیکاه رودان رفته بود، گفت: متاسفانه این کودک به درون آب پرت شده و تا به این لحظه با وجود تلاش نیروهای امدادی خبری از وی نیست.
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۳:۱۴    
در حاضر مسیرهای اصلی بازگشایی شده اما برخی از مسیرهای ارتباطی روستایی در استان هرمزگان همچنان مسدود است و تا به این لحظه خبری از کودک 10 ساله ای که در سیلاب رودان ناپدید شده است، وجود ندارد. ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۳:۰۲    
شهرستان رودان در 90 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است. 7198/6048 ارتباط با سردبیر newsroom@irna.ir تماس بی واسطه با مسئولین
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۲:۴۶    
...، طی دیشب و امروز 52 میلی متر باران در شهرستان رودان باریده است. شهرستان رودان در 90 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است. 7198/6048 ارتباط با سردبیر newsroom@irna.ir ...
موج   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۲۱:۳۵    
بخشدار بیکاه شهرستان رودان از مفقود شدن پسر بچه ی 12 ساله اثر طغیان رودخانه آبنما خبرداد. به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالرسول قنبری گفت: پس از بارندگی شدید و طغیان رودخانه آبنما و در امتداد آن طغیان رودخانه های بخش بیکاه دو نفر از اهالی که توسط رودخانه محاصره شده بودند با حضور به موقع نیروهای امدادی و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان رودان نجات پیدا کردند. ...
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۹:۲۵    
...: طغیان رودخانه های فصلی باعث مسدود شدن راه ارتباطی هشتبندی به مرکز شهرستان میناب و هشتبندی به مرکز شهرستان رودان برای چند ساعت گردید. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۹:۰۷    
رئیس جمعیت هلال احمر رودان هم گفت: چهار گروه امدادی آماده کمک رسانی هستند و اکنون در محل حادثه حضور دارند. نادر محمودی افزود: تا از طغیان رودخانه کاسته نشود امکان تجسس و امداد رسانی وجود ندارد. رئیس جمعیت هلال احمر رودان گفت: در این خصوص نیاز به سگ های پیکر یاب وجود دارد که هماهنگی لازم فراهم شده است. طی دیشب و امروز در رودان 52 میلی متر باران باریده است. ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۷:۴۰    
به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ؛ رودخانه دهستان برنطین در شهرستان رودان استان هرمزگان به علت بارش باران طغیان کرده و شهروندخبرنگار ما فیلمی را تهیه و ارسال کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۶:۲۳    
بخشدار بیکاه شهرستان رودان از فوت یک نفر بر اثر طغیان رودخانه آبنما خبر داد.
جماران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۵:۴۴    
...: بارندگی های اخیر موجب ریزش کوه و در پی آن قطعی فیبرنوری مسیر بندرعباس به رودان شده که نیروهای این شرکت در حال رفع آن هستند. وی ادامه داد: شهرستان رودان از مسیر جاسک و کرمان به شبکه ارتباطی کشور دسترسی دارد. ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۴:۲۶    
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۲:۱۸    
به علت وزش باد و باران و آبگرفتگی معابر مدرسه های نوبت صبح شهرستان بندرعباس و برخی شهرهای هرمزگان از جمله بندرخمیر، قشم، رودان، بستک، حاجی آباد و بندرلنگه در همه مقاطع تحصیلی تعطیل بود.
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۱:۲۶    
*مدیر روابط عمومی آموزش وپرورش هرمزگان نیز اعلام کرد: به علت وزش باد و باران و آبگرفتگی معابر، مدرسه های نوبت صبح شهرستان بندرعباس و برخی شهرستان های استان از جمله بندرخمیر، رودان، بندرلنگه، بستک، حاجی آباد وقشم در همه مقطع تحصیلی تعطیل است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۰:۵۱    
...، رودان و در بندرپهل مشغول به خدمت رسانی هستند. ...
هرمز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۰:۴۲    
...، رودان و بخش رودخانه نیز مشاهده شده است. ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۰:۴۰    
...، پارسیان 48 و6 میلی متر، بستک 40 و سه دهم میلیمتر، لاوان 36 و پنج دهم میلی متر، بندرعباس 33و 6 دهم میلی متر، خمیر 25 و 6 دهم میلی متر، کیش 24و یک دهم میلی متر، بندر لنگه 11 و پنج دهم میلی متر، قشم دریایی 6 و چهار دهم میلیمتر، قشم فرودگاهی پنج و هفت دهم میلی متر، میناب چهار و سه دهم میلی متر، رودان ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۰:۲۶    
...، رودان و در بندرپهل مشغول به خدمت رسانی هستند. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۰:۲۰    
تیم فانوس دریا تیاب میناب با همین نتیجه شهرداری هرمز را مغلوب کرد و تیم رده دومی کشاورز شمیل حاجی آباد با نتیجه 3 بر یک تیم هیات والیبال رودان را از پیش رو برداشت. ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۹:۵۶    
....9 میلیمتر پارسیان 48.6 میلیمتر بستک 40.3 میلیمتر لاوان 36.5 میلیمتر بندرعباس 33.6 میلیمتر خمیر 25.6 میلیمتر کیش 24.1 میلیمتر بندر لنگه 11.5 میلیمتر قشم دریایی 6.4 میلیمتر قشم فرودگاهی 5.7 میلیمتر میناب 4.3 میلیمتر رودان 4.1 میلیمتر جاسک 1.2 میلیمتر سیری 0.6 میلیمتر ...
عصر ایران   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۸:۵۳    
بنا به اعلام آموزش و پرورش هرمزگان، با توجه به پیش بینی بارندگی شدید و به منظور جلوگیری از حوادث غیرمترقبه، امروز سه شنبه 23 بهمن تمام مدارس نوبت صبح در شهرستان های بندرخمیر، رودان و قشم تعطیل است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۸:۱۵    
...، در پی بارش شدید توام با وزش باد مدارس شهرستان های بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر، بستک و رودان در نوبت صبح و مدارس بندرلنگه در دو نوبت صبح و ظهر امروز سه شنبه 23 بهمن ماه تعطیل شد. ...
هرمز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۸:۱۲    
...؛ به نقل از رودان نیوز ؛ حجت الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهرستان رودان با بیان اینکه خدا را شاکریم علی رغم توطئه های فراوان استکبار جهانی، ...
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۷:۳۲    
بنا به اعلام آموزش و پرورش هرمزگان، با توجه به پیش بینی بارندگی شدید و به منظور جلوگیری از حوادث غیرمترقبه، امروز سه شنبه 23 بهمن تمام مدارس نوبت صبح در شهرستان های بندرخمیر، رودان و قشم تعطیل است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۷:۱۹    
همچنین آموزش و پرورش اعلام کرده است؛ مدارس ابتدایی شهرستان بستک در نوبت صبح، شهرستان بشاگرد مدارس همه مقاطع دارای سرویس روستا مرکزی، رودان پیش دبستانی و دبستان نوبت صبح و شهرستان میناب مدارس دارای ساختمان تخریبی تعطیل است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۲۱:۴۵    
بنا به اعلام آموزش و پرورش هرمزگان، با توجه به پیش بینی بارندگی شدید و به منظور جلوگیری از حوادث غیرمترقبه، امروز سه شنبه 23 بهمن تمام مدارس نوبت صبح در شهرستان های بندرخمیر، رودان و قشم تعطیل است.
همسو نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۶:۵۷    
...، صبح امروز دوشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در شهر های قزوین ، رودان و تبریز برگزار شد. ...
هرمز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۳:۲۶    
مردم شهرستان رودان نیز مسیر راهپیمایی از میدان جمهوری اسلامی به سمت مسجدجامع ختم شد و سپس حجت الاسلام رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان به ایراد سخنرانی پرداخت. ...
هرمزبان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۳:۲۳    
هرمزبان:سی ویکمین دوره جشنواره موسیقی فجر در حالی فردا آخرین روز خود را سپری می کند که جشنواره این دوره در مقایسه با سال های گذشته از نظم و ترتیب قابل تاملی برخوردار بود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۳:۲۱    
...،رودان،درگهان شکوه چهلم//هرمز،رودان،درگهان شکوه چهلم//هرمز،رودان،درگهان شکوه چهلم//هرمز،رودان،درگهان شکوه چهلم//هرمز،رودان،درگهان شکوه چهلم//هرمز،رودان،درگهان شکوه چهلم//هرمز،رودان،درگهان شکوه چهلم//هرمز،رودان،درگهان ...
هرمز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۳:۱۱    
...؛ به نقل از رودان نیوز؛ مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان رودان با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ماه، بار دیگر با آرمان های انقلاب و امام (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند. ...
هرمزبان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۲:۲۳    
هرمزبان:مسابقات علمی عملی، و علمی کاربردی هنرستان های فنی حرفه ای و کار دانش استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۰:۲۶    
...، بندرعباس در جنوب هرمزگان، حاجی آباد در شمال، بندرلنگه - مروارید ایران، قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس، ابوموسی جزیره همیشه ایرانی، هرمز زادگاه شهیدان بزرگ و شهرستان های میناب، رودان، سیریک، خمیر، بستک، پارسیان و بشاگرد، صحنه هایی از دلدادگی به انقلاب و نظام را به نمایش گذاشتند. ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۰۹:۳۱    
...: دکتر فریدون همتی در سخنانی در جمع مردم شهرستان رودان، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران، دست زورگویان را از این کشور کوتاه کرد . ...
هرمز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۰۸:۵۶    
...، در رودان از میدان جمهوری تا مسجد جامع و در سیریک از میدان ناخدا تا مسجد جامع صاحب الزمان انجام می شود. ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۶:۴۸    
وی که اهل رودان هرمزگان است، ادامه داد: مردم رودان نیز همچون سایر هرمزگانی ها و ایرانیان فردا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و در هوای ابری و بارانی با ندای الله اکبر، خامنه ای رهبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، حمایت و همبستگی همیشگی خود را از انقلاب اعلام می کنند. ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۳:۲۵    
در پایان این مراسم از 25نفر شاعران از شهرستان های سیریک ، بندرعباس ، میناب ، جاسک و رودان با اهدا هدایای نقدی ، تندیس و لوح سپاس تجلیل بعمل آمد. روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان 21 بهمن 1397 13:19
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۴۱    
در هفته گذشته میناب شاهد 70 و هفت دهم میلی متر، قشم فرودگاهی با 39 میلی متر، رودان 35.4 میلی متر، بشاگرد 32.8 میلی متر، بندرلنگه 32.8 میلی متر، قشم دریایی 23.4میلی متر و حاجی آباد 21 میلی متر بودند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۱۸    
در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال استان تیم های فولاد هرمزگان با 36 امتیاز، اتحاد دژگان با 35 امتیاز و اتحاد رودان با 33 امتیاز به ترتیب اول تا سوم هستند. لیگ برتر فوتبال هرمزگان با حضور 12 تیم در حال برگزاریست.
هرمزبان   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۵    
همچنین با حضور استاندار هرمزگان طرح های پل و آسفالت محله گلستان رودان و پروژه تولید قطعات بتنی شهرداری رودان نیز افتتاح شد./ بُرنا ...
هرمز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۴    
...، یادآور شد: روحانیونی چون صادقی و قدسی در رودان حدود 80 الی 100سال پیش فعالیت های خود علیه ظلم ، استبداد و دیکتاتوری را شروع و با چهره های ظالم مبارزه می کردند. ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۹:۴۱    
...، دو خیمه معرفت در سیدمضفر و شهر رودان راه اندازی کردیم، از ابتدای سال تا کنون 88 وقف جدید توسط مردم ایجاد شده است، بیش از 77 عنوان برنامه را در طول این ایام خواهیم داشت، برنامه سوگواره یاس نبوی در روز شهادت، برنامه رهروان یاس نبوی اختصاصی بانوان در روز شهادت حضرت فاطمه (س)، ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۲:۲۸    
...: با تقویت سامانه جنوبی در استان در روز های دوشنبه و سه شنبه هم نقاط استان بویژه در مناطق شرقی استان در رودان و میناب بارندگی شدید همراه با تگرک، رعد و برق است. ...
هرمز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۱:۴۳    
...، 44 کیلومتری فاریاب، کرمان و 47 کیلومتری زیارتعلی، هرمزگان رخ داده است. ...
دانا   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۱:۴۱    
...، 44 کیلومتری فاریاب، کرمان و 47 کیلومتری زیارتعلی، هرمزگان رخ داده است. ...
هرمزبان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۳:۵۰    
هرمزبان:کانال ریحانه وابسته به دفتر رهبری، مطلبی با عنوان “سواد و فعالیت سیاسی را از حضرت زهرا (س) بیاموزیم” منتشر کرد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۷:۵۱    
نماز جمعه رودان امام جمعه رودان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر خواستار حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد. ...