یکشنبه ۳۰ دیساعت ۰۲:۱۵Jan 2019 20
 

جدیدترین خبرهای شهرستان بشاگرد

خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۰۵    
لطفا با هلی کوپتر به کوهشاه احمدی و بشاگرد سفر نکنید. چراکه در سفر هوایی نمی توانید محرومیت ها را ببینید وبه همین دلیل هم تاکنون محرومیت ها دیده نشده و این مناطق در محرومیت و مهجوریت مغروق مانده اند.
هرمز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۰۵    
وی با اشاره به ضعف مسئولان بنیاد مسکن بشاگرد گفت: دود کوتاهی و عدم پیگیری مسئولان این سازمان در جذب اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این طرح به چشم روستاییان می رود. عضو شورای روستای اهون بشاگرد خاطرنشان کرد: در برخی از مناطق بشاگرد طرح هاددی روستایی اجرا شده اما در روستای اهون به دلیل کم کاری مسئولان بلاتکلیف مانده است. ...
شفقنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۲:۱۴    
... بد گهر را علم و فن آموختن دادن تیغ است دست راهزن تیغ دادن در کف زنگی مست به که آید علم ناکس را به دست علم و مال و منصب و جاه و قران فتنه آمد در کف بد گوهران (مثنوی، ...
کیهان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۰:۵۴    
...، اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی صراگ شهرستان میناب در راستای مقابله جدی با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو 405 که از مسیر میناب به بشاگرد در حرکت بود ظنین شده و دستور ایست دادند. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۳    
خطبه های نماز جمعه شهرستان بشاگرد امام جمعه بشاگرد گفت:پشرفت های ایران اسلامی علت دشمنی آمریکا با کشور است. ...
روزنامه ایران ورزشی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۱    
جلسه ای که ابتدا جلالی آن را تکذیب کرد و گفت در آن روز بشاگرد بود اما بعدا خود این سرمربی در مصاحبه دیگری اعلام کرد سه شنبه (یعنی همان شب 18 دی) با مسئولان نساجی جلسه داشت اما هنوز تکلیفش برای حضور در این تیم قائمشهری مشخص نیست. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۲:۰۷    
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ علی 18 ساله است کسی که از دل منطقه محروم بشاگرد در جنوب ایران به یکی از بهترین دانشگاه های کشور راه پیدا کرده است به کمک جمعی که توانایی های وی را کشف و پیش رویش گذاشت. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
گیل خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۴    
شلاق، انجام خدمات عمومی رایگان و یا اقامت اجباری در منطقه بشاگرد استان هرمزگان از احکام اولیه این افراد می باشد. اجرای حکم شلاق در درب ورودی مصلی برای دو متهم، و برای سایر متهمین در محل کارشان در شورا و شهرداری از احکام این 8 نفر می باشد.
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۷:۱۵    
رییس شیلات شهرستان جاسک با بیان اینکه عمده ماهیان متو و ساردین صید شده به چهار کارخانه پودر ماهی در این شهرستان هر کیلوگرم 8 هزار ریال به فروش می رسد، گفت: مابقی به صورت خوراکی به شهرهای بندرعباس، میناب و بشاگرد فرستاده می شود.
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۰:۰۵    
...، کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان، بیمه دی و سرمایه گذاری توسعه گوهران امید اختصاص پیدا کرد. در روزی که شاخص کل فرابورس ایران رشد حدود 3/ 0 درصدی را ثبت کرد، متوسط قیمت در 16 صنعت از صنایع 27 گانه بورس تهران افزایش یافت. در این روز بیشترین رشد قیمت از آن نمادهای زیرمجموعه گروه های کوچک فرابورسی شد. ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۷:۱۱    
...، گفت: آمار فقر بیشتر در مناطق شرقی استان از جمله شهرستان های بشاگرد، جاسک، رودان و میناب متمرکز شده است. ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۴۴    
...، آینده و تپولا بازگشایی شدند نمادهای متعددی شامل زنجان ، گوهران ، ثنظام ، چنوپا ، ثالوند ، دی ، وایرا ، وبرق و فاروم به دلایلی همچون نوسان قیمت بیش از 60 و 50 درصدی نماد اصلی، برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و ابهام در اطلاعات ارسال شده از سوی ناشر متوقف شدند . ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۴۷    
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان تصریح کرد: شهرستان های جاسک، بشاگرد، میناب و رودان دارای بیشترین آمار فقر مطلق هستند و مجموعه امداد به سهم خود برای تامین نیازهای مردمان این مناطق برنامه هایی را پیش بینی کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۷    
...، سرمایه گذاری صنعت بیمه، سرمایه گذاری مسکن زاینده رود، بازرگانی صنعتی آینده سازان بهشت پارس، مهندسی مرآت پولاد، ریخته گری تراکتورسازی ایران، تاپیکو، بهنوش ایران، از سوی ناظر بازار سهام متوقف و د ر مقابل نماد معاملاتی شرکت های سرمایه گذاری البرز دارو، سبحان دارو، تاپیکو، بهنوش ایران، پتروشیمی زنجان، سرمایه گذاری توسعه گوهران امید، ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۴۱    
12 هزار کودک سیستان و بلوچستان سوء تغذیه دارند احمد عزتیان ، مدیر برنامه بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت در سفر به چابهار اظهار داشت : تعداد زیادی از کودکان بشاگرد دچار مشکل سوء تغذیه و بیماری های ناشی از مسائل بهداشتی هستند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۲۶    
...، بشاگرد، فین و سیاهو در بندرعباس و کوهشا احمدی در حاجی آباد شناسایی شده است که بصورت ویژه به مشکلات معیشتی و مسکن مددجویان رسیدگی می شود. ...
روزنامه دریا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۴۱    
استان به مدیرانی نیاز دارد که در مناطق حاشیه ای شهرها و روستاها برود و بطور مرتب از این مناطق بازدید و سرکشی داشته باشند و بگونه ای نباشد که مانند هم اکنون برخی از مدیران حتی اطلاع کافی و کاملی از وضعیت حوزه تحت مدیریتشان ندارند که در موضوع گزارش های بشاگرد این موضوع را به عینه دیدیم که برخی از مدیران حتی در مصاحبه هایشان موضوعاتی را مطرح کرده بودند و از ارائه خدماتی گفته بودند که در این منطقه ارائه ...
روزنامه صبح ساحل   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۲    
صبح ساحل ، اجتماعی - بشاگرد یا بندرعباس فرقی نمی کند، فقر آموزشی گریبانگیر بخش بخش هرمزگان شده که مسکن های مقطعی و استقرار کلاس های درس کانکسی نتوانسته از بحران بکاهد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۸    
...، قائدم، آرام جانم/ امیدم، رهبرم، تاب و توانم/ گرفت از ما و سوی لاله ها برد/ به جنت بزم رزم لاله ها برد/ ندا آمد ز مینو این ترانه/ خوش آمد روح یزدان شادمانه/ به باغستان ما جانانه آمد/ هزاران لاله را آلاله آمد/ صدف بگشوده شد دردانه آمد/ به جمع گوهران ...
رویداد 24   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۵    
تعداد زیادی از کودکان بشاگرد دچار مشکل سوء تغذیه و بیماری های ناشی از مسایل بهداشتی هستند.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۲۶    
...، با اشاره به مسائل و مشکلات منطقه هشتبندی به ویژه در حوزه زیرساخت ها خطرنشان کرد: به واسطه وجود اراضی حاصلیز کشاورزی در هشتبندی این منطقه هر سال پذیرای بیش از 20 هز ار نفر از بیکاران شهرستان های جنوبی استان کرمان شامل منوجان، قلعه گنج، کهنوج، جیرفت و شهرستان های شرقی هرمزگان شامل رودان، بشاگرد و بخش های سندرک و مرکزی میناب برای فعالیت در مزارع کشاورزی است. ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۳۸    
...، بیشترین شیوع شپش در هرمزگان در روستاها به ویژه در شرق این استان از جمله در شهرستان های سیریک، جاسک، بشاگرد و میناب است. ...
هرمز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۰۷    
مساحت سیریک بالغ بر سه هزار و351 کیلومتر مربع است که از شمال به شهرستان میناب و از جنوب به شهرستان جاسک و از شرق به شهرستان بشاگرد و از غرب به دریای مکران(عمان) محدود می شود و طبق سرشماری سال 95 حدود 45 هزارو 723 نفر را در خود جای داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۳۳    
این‭ ‬دو‭ ‬گونه‭ ‬حیوان‭ ‬نادر‭ ‬در‭ ‬کوه های‭ ‬بشاگرد‭ ‬دارای‭ ‬زیستگاه‭ ‬هستند‭ ‬که‭ ‬محیط‭ ‬زیست‭ ‬نیز‭ ‬علاوه‭ ‬بر‭ ‬بیمه‭ ‬کردن‭ ‬آنها‭ ‬برای‭ ‬وارد‭ ‬کردن‭ ‬هرگونه‭ ‬خسارات‭ ‬احتمالی‭ ‬به‭ ‬مردم‭ ‬بتواند‭ ‬خسارت‭ ‬وارد‭ ‬شده‭ ‬را‭ ‬جبران‭ ‬کند‭. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۸    
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: این محموله مواد مخدر در جاده میناب به بشاگرد از یک دستگاه پژو 405 بدست آمد. سردار عزیز الله ملکی افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر شد.
پلیس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۰۷    
...، سردار " عزیزاله ملکی " اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی صراگ شهرستان میناب در راستای مقابله جدی با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ ، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو 405 که از مسیر میناب به بشاگرد در حرکت بود ظنین شده و دستور ایست دادند. ...
روزنامه دریا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۰    
از طرفی در برخی مناطق مانند بشاگرد دانش آموزان با وانت به عنوان سرویس مدرسه جابجا می شوند که برخی از آنان در حوادث جانشان را از دست داده اند و یا مجروح شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۸    
...، سبدهای دستباف مردم خونگرم بشاگرد است. مجری شبکه شما دارد به صورت زنده پلاتو می گوید و کمی آن طرف تر، خبرگزاری دانشجو دارد با علی صدری نیا مصاحبه می کند. مجری شبکه شما حرکت می کند و به سمت سبدهای بشاگردی ها می رود، به همین خاطر، صدری نیا و خبرنگار و دوربین خبرگزاری دانشجو هم با سه پایه و تشکیلات مجبور می شوند در حال صحبت حرکت کنند و به جهت مخالف بروند تا تصادفی روی ندهد. ...
روزنامه صبح ساحل   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۲    
...، بشاگرد، فاز دوم جزیره لارک و شهر جناح تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد. ...
ورزش 3   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۹:۰۷    
سرمربی سابق پیکان می گوید هیچ توافقی با باشگاه نساجی انجام نداده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۹    
...، بشاگرد، فاز دوم جزیره لارک و شهر جناح تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد. ...
رویداد 24   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۰۷    
روستای ناگرد از توابع بشاگرد در شهرستان جاسک است که ساکنانش می گویند نه آب آشامیدنی دارند، نه بهداشت و نه جاده ای برای ارتباط.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۱۱    
...؛ در مراسم های مختلف از 104 پرستار در بیمارستان رستمانی پارسیان و 60 پرستار در بیمارستان های سیریک و سردشت بشاگرد با حضور مسولان و مدیران دستگاه های اجرایی قدردانی شد. ...
دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۲۰    
قبل از انقلاب در بشاگرد مدرسه وجود داشته است و افرادی با عنوان سپاه دانش در روستا های بشاگرد مشغول تدریس بوده اند که اولین مدارس بشاگرد در گوهران، شهبابک، اهون و چند روستای بزرگ دیگر بوده است. استاد اکبر بهداروند و جناب آقای رهنما و... از اولین معلمان بشاگرد قبل از انقلاب هستند . ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۱    
بعد از بازنشسته شدن این روحیه را داشتم تا هرجایی که نیاز است حاضر باشم ازاین رو در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم کشور از جمله منطقه محروم بشاگرد اعزام شدم. ...
گفتارنو   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۸    
هیئت داوران احمد دادخداپور از بشاگرد برای داستان "آه بز کوهی به وقت باران های مشاهیرمه" ؛ ندا علیپور از کرج برای داستان "لایه ها" ؛ علی امیر ریاحی از تهران برای داستان "پرنده ای برای قفس خالی" ؛ندا نوبخت از تهران برای داستان "صفحه پنج روزنامه صبح تهران" ؛ مریم محمدی کلهر از تهران برای داستان "تاج الملوک در کوچه شهید محمد حسین ابرقویی" ؛ جواد صفایی از لامرد برای داستان "زخم و تله" ؛ ...
دنیای اقتصاد   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۰:۰۳    
شرکت سرمایه گذاری توسعه گوهران امید، 5میلیون سهم رکیش را عرضه کرد. این در حالی است که تجارت الکترونیک پارسیان با خرید سهم از سوی دو سهامدار عمده روبه رو شد. سرمایه گذاری آتیه پارسیس پارس به همراه بیمه پارسیان در مجموع 60هزار سهم رتاپ را خریداری کردند. زیرمجموعه های گروه خودرو و ساخت قطعات نیز طی معاملات روز دوشنبه، شاهد تغییر مالکیت 6/ 6 میلیارد تومانی از سوی حقیقی ها بود. ...
سیرجان خبر   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۳:۳۸    
بخش پایانی اختتامیه اولین جشنواره داستان کوتاه آهن اختصاص داشت به تقدیر از برگزیدگان این جشنواره اختصاص داشت که هیئت داوران احمد دادخداپور از بشاگرد برای داستان “آه بز کوهی به وقت باران های مشاهیرمه” ؛ ندا علیپور از کرج برای داستان “لایه ها” ؛ علی امیر ریاحی از تهران برای داستان “پرنده ای برای قفس خالی” ؛ندا نوبخت از تهران برای داستان “صفحه پنج روزنامه صبح تهران” ؛ ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۱:۵۰    
از جمعیت 35 هزار نفری بشاگرد 17 هزار نفررا بانوان تشکیل می دهند. انتهای پیام/ر حمایت از صنعت قالی بافی راهی برای اشتغال پایدار
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۱:۳۰    
جلسه کمیته تخصصی بانوان به مناسبت دهه فجر در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان بشاگرد وبا حضور نماینده تمامی بانوان در شهرستان برگزارشد. انتهای پیام/ر برگزاری جلسه کمیته تخصصی بانوان بشاگرد
روزنامه ایران ورزشی   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۵۰    
این مساله این روزها در فوتبال ایران چندان عجیب نیست و خیلی ها معتقدند همین پیشنهاد، شانس او را برای حضور در نساجی بالا برد اما جلالی در مصاحبه با ایران ورزشی اعلام کرد، سه شنبه گذشته در بشاگرد بود و به تازگی به تهران برگشته.
روزنامه اصفهان زیبا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۰    
....معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان اضافه کرد: با همکاری کلینیک های دامپزشکی استان نمونه گیری ها انجام شده و برای بررسی علت مرگ این پلنگ به تهران ارسال شده است.قاسمی تصریح کرد: پلنگ ایرانی در مناطق غربی هرمزگان و شرق استان به ویژه شهرستان های میناب و بشاگرد ...
همسو نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۰    
شهرستان ابوموسی • شهرستان بستک • شهرستان بشاگرد • شهرستان بندرعباس • شهرستان لنگه • شهرستان پارسیان • شهرستان جاسک • شهرستان حاجی آباد • شهرستان خمیر •شهرستان رودان • شهرستان سیریک • شهرستان قشم • شهرستان میناب شهرها.
الی گشت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۴۱    
...، جاهو دق زاغ، گوردی در بشاگرد، رودان، ارتفاعات سردشت و جکدان جاسک، ارتفاعات زاغ پیرزال واقع در میناب، در غرب استان تا منطقه حفاظت شده باز و همچنین کوه های شهرستان حاجی آباد در شمال استان هرمزگان دیده شده است. ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۳۹    
این صنعت هنوز در روستاهای شهرستان های میناب، رودان، بشاگرد، بندر لنگه و بستک رواج دارد و بانوان هنرمند این دیار با استفاده از برگ درخت خرما انواع صنایع دستی ازجمله زیرانداز، سبد، کیف دستی و ... را درست می کنند. پایان پیام/ 88
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۰۷    
این کار گروه یک روزه با حضور نمایندگان بیمارستانهای رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد به کار خود پایان داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۷:۵۱    
گردشگری دریایی و ساحلی به عنوان یکی از پربازده ترین وسواد آورترین حوزه گردشگری در جهان محسوب می شود که کشورهای زیادی با مطالعه و شناخت این حوزه پردرآمد، سعی کرده اند از ظرفیت های موجود آن در راستای تقویت سرانه ملی، افزایش قدرت اقتصادی خود و کسب درآمد بهره بگیرند.
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۷:۳۴    
...، میناب، سیریک، جاسک، بندرخمیر، بندرلنگه، بندرکنگ و پارسیان ظرفیت تفریح دریایی و ساحلی دارند که می توان به ورزش های آبی، شنا و قایق سواری اشاره کرد، همچنین شهرهای غیر ساحلی این استان نیز همچون رودان، بشاگرد، بستک و حاجی آباد بواسطه وجود محصولات باغی و زراعی و آثار تاریخی پذیرای گردشگران در این فصل است. ...
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۱    
او می گوید: علاقه ای که مردم مناطق محروم بشاگرد نسبت به سید محمد داشتند موجب شد تا با اصرار آنان چندین دستگاه اتوبوس آماده شود و این عزیزان برای شرکت در مراسم چهلم مرحوم ساجدی به قم بیایند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۶    
...: پلنگ ایرانی در مناطق غربی هرمزگان و شرق استان به ویژه شهرستان های میناب و بشاگرد زیست می کند. معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان از مردم خواست مواردی به این شکل را به اداره کل حفاظت محیط زیست استان گزارش دهند تا از تلف شدن این حیوانات جلوگیری شود. انتهای پیام/ف ...
سلامت نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۱:۳۱    
...، دنا، میناب، اردل، زردکوه، گسل آغاجاری، گسل مارون، گسل های فعال در ایران مرکزی نیز در درونه، بینالود، میامی، ترود، انجیلو، کلمرد، پشت بادام ، قم- زفره، ایندس، دهشیر، سروستان، شهداد، کوهبنان، جرجافک، گلباف، نایبند و گسل های فعال در مناطق خاور و جنوب خاوری ایران در نهبندان، بشاگرد، هریرود، کشف رود، ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۸:۱۱    
روستای وی در بخش مرکزی بشاگرد 680 نفر جمعیت دارد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۵۵    
مدیر سرمایه گذاری شرکت توسعه گوهران امید راهکار بهبود جذابیت بازار سرمایه برای سپرده گذاران بانکی جهت انتقال نقدینگی به بورس را کاهش برخی مشکلات پیش روی شرکت ها و سهامداران آنها در بورس برشمرد و گفت: برای این که این اتفاق در کوتاه مدت بیفتد، حداقل کاری که می توان انجام داد این است که در بازار سرمایه چند مساله همزمان رعایت شود . ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۴۰    
...؛ شهردار سردشت بشاگرد گفت:در این طرح روشنایی معابر بلوارهای امام خمینی، ولیعصر، امام حسین (ع) و خیابان گلستان به طول نزدیک به 4 کیلومتر احداث و رفع نقص شد. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۰:۵۱    
...، بندرلنگه ،جاسک ،بشاگرد،رویدر و کهورستان شد. این بارندگی ها و سیلاب ها باعث جان باختن 3 نفر و آبگرفتگی معابر و مجتمع های تجاری بویژه در شهر درگهان قشم شد که خسارات مالی گسترده ای را به تاسیسات زیربنایی و 55 دستگاه خودرو وچندین موتورسیکلت و مغازه وارد کرد. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۳۶    
** نماز جمعه شهرستان بشاگرد امام جمعه شهرستان بشاگرد گفت: باید امکان دسترسی روستا ها به جاده ارتباطی امن و کوتاه فراهم شوندو از مسولان می خواهیم تا مشکل تردد در راه های کوهستانی روستایی را مرتفع کنند. حجت السلام علی بهروزه افزود: برای تقویت آموزه های دینی خواستار راه اندزای حوزه علمیه در سردشت بشاگرد شد. ...
خبرگزاری علمی و فناوری   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۸:۵۸    
...، 23 روستای حاجی آباد، 75 روستا در بشاگرد، 2 روستا در شهرستان بندرلنگه، 4 روستا در شهرستان جاسک، در شهرستان رودان 3 روستا، جزیره قشم 3 روستا، و 10 روستا در شهرستان میناب از دسترسی به خدمات ارتباطی ایرانسل بهره مند شدند. ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۷    
...: تک بیتی و دو بیت های عارفانه فردوسی اشعار کوتاه عارفانه از فردوسی شعرهای بلند عارفانه فردوسی تک بیت و دو بیت های عارفانه از فردوسی از آغاز باید که دانی درست سرِ مایۀ گوهران از نخست که یزدان ز ناچیز چیز آفرید بدان تا توانایی آرد پدید ☆✽☆✽☆✽☆✽☆✽☆✽☆ تو را دانش از لطف یزدان بود ...
روزنامه دریا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۷    
ساکنان110خانواری روستای بمبارک بشاگرد حتی برای آب وبرق با مشکل مواجه هستند و قرار بوده ترانس بیاورند تا برق شان تقویت شود که هنوز محقق نشده است و قرارگاه سپاه قدس که در این منطقه مستقر می باشد و امنیت را بطورکامل فراهم کرده است، در تامین آب روستا هم مشارکت می کند.سپاه برای بازگشایی جاده ها در زمان مسدود شدن حضور می یابد و مردم از این پاسداران مخلص احساس رضایت می کنند. ...
ایثار   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۴    
رئیس بنیاد ساوه در در جلسه با همکاران در راستای حل مشکلات والدین شهدا ،ضمن آرزوی سلامتی وطول عمر این گوهران گرانبها(والدین شهدا) گفت:شهیدان با نثار خون خود اقتدار معنوی نظام را به ارمغان آوردند وخدمت به خانواده آنها،موهبت الهی است.
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۳۸    
وی اظهار داشت: چاقوی بشاگرد هم که یکی از بهترین و مرغوب ترین چاقوهای دست ساز کشور است، همچنان تولید کننده دارد. 3219/6048 ارتباط با سردبیر newsroom@irna.ir تماس بی واسطه با مسئولین
روزنامه صبح ساحل   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۸:۳۹    
مرادی ادامه می دهد: احمدی کمتر از بشاگرد نیست و نبود راههای دسترسی مناسب و آسفالته مهم ترین مشکل موجود است که این مشکل محرومیت هم به دنبالش خواهدبود .
برترین ها   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۱    
خبرگزاری مهر: قلعه تاریخی گوهران از آثار به جا مانده از دوران قاجار در منطقه بشاگرد هرمزگان است که به دست معماران بومی بر فراز تپه ای ساخته شده است.
جماران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۴    
...: البته برای خودمان هم غیرقابل باور بود وقتی که دیدیم و یا شنیدیم که کلاس هایی در اوج سرما در مناطقی مانند روستاهای بشاگرد یا کوهشاه احمدی بدون بخاری هستند و دانش آموزان روی نیمکت های شکسته و یا روی زمین در کپر، کانکس و ساختمان سیمانی سرد مجبور هستند در بدترین شرایط درس بخوانند و نه از بخاری نفتی و نه بخاری برقی خبری نیست. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۴    
وی اظهار داشت: یکی عمده تبعات بی آبی در بشاگرد بیکاری است، بیش از 54 درصد مردم بشاگرد از بیکاری رنج می برند و مجبورند برای تامین معاش خانواده به سایر شهرها مهاجرت کنند.
ایسکانیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۵:۰۳    
...، تصریح کرد: بسیج دانشجویی واحد معمولا سالی 2 بار اردوی 10 الی 12 روزه در مناطق محروم مانند بشاگرد کرمانشاه، سیستان بلوچستان و... برگزار می کند؛ اما در رویکرد جدید بنا داریم 2 یا 3 هفته یکبار اردوهای جهادی شهری را در مناطق حاشیه ای تهران برگزار کنیم. ...
مرکز خبر هرمزگان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۲:۰۶    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز گفت: با توجه به اینکه حادثه در 70 کیلومتری نزدیکترین مرکز اورژانس که در گوهران بشاگرد است اتفاق افتاده، بلافاصله تیم اورژانس این مرکز به منطقه وقوع سانحه اعزام شد .
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۴۲    
سه قلاده پلنگ در بشاگرد زیست گاه دارند.
روزنامه دریا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۳۷    
یکی از درخواست های مردم بشکردیاهمان بشاگرد در شرق هرمزگان از مسئولان و بخصوص سازمان صداو سیما، نصب دکل و تقویت شبکه های استانی وکشوری در این منطقه بود.
دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۶    
...: نمونه چنین کاری را بانوان فعال در کارگاه صنایع دستی بشاگرد خواسته اند و به بهترین فیلمی که با موضوع کار و تلاش تولید شود، جایزه می دهند. ...
روزنامه ندای هرمزگان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۴    
در همین رابطه مجتبی انصاری شهردار گوهران در گفت و گو با خبرنگار ندای هرمزگان با اشاره به اینکه شهرستان بشکرد فاقد استقرار بسیاری از ادارات و حتی میراث فرهنگی - صنایع دستی و گردشگری است، تصریح کرد: قلعه گوهران متاسفانه از قریب 700 سال پیش مورد مرمت قرار نگرفته است ،حدود 5 سال پیش یکسری اقدامات مشترک نظیر مرمت و بازسازی قرار بود انجام شود که آن هم بنا به دلایلی انجام نشد. ...
دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۱    
محرومیت در بشاگرد و جاسک تا حدی پیشروی کرده که هنگام بروز حوادث ناگهانی آمبولانس و اورژانس 115 در مسیر جکدان- جاسک برای بررسی وضعیت بیماران و انتقال آنها به بیمارستان وجود ندارد. ...
هرمز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۸:۵۱    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز ؛فهد داستانی فعال فرهنگی شهرستان بشاگرد و جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان میناب با حجت الاسلام والمسلمین بارانی، امام جمعه توکهور و هشتبندی دیدار و درباره مسائل فرهنگی گفتگو کردند.
وزارت آموزش و پرورش   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۸:۵۰    
رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با ابراز تاسف از سانحه تصادف دو دانش آموز دبیرستان ابن سینای بشاگرد، گفت: این دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد بشاگرد و در خوابگاه این کمیته اسکان دارند که در روز حادثه بدون هماهنگی و اجازه مسوولان، با موتورسیکلت از خوابگاه خارج شده اند. ...
هرمز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۸:۰۶    
سهم بسزای بشاگرد از کودکان بازمانده از تحصیل بشاگرد به عنوان کانون محرومیت و فقر نهفته در منطقه بیشترین سهم از دانش آموزان بازمانده از تحصیل را داراست اما این موضوع مختص به شرق هرمزگان نیست و در همسایگی قطب اقتصاد کشور و مرکز استان نیز دانش آموزان روستایی به دلیل بضاعت مالی توان پرداخت هزینه های جانبی تحصیل را ندارند و ترک تحصیلی اجباری به دنبال دارد. ...
جماران   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۷:۱۸    
...، ضرورت واگذاری ماموریت و جایگاه مناسب برای شهرستان بشاگرد در روند توسعه سواحل مکران را اجتناب ناپذیر دانست. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان اضافه کرد: شهرستان بشاگرد و سواحل مکران به موازات هم از مزایای حضور بشاگرد در این فرآیند سود خواهند برد. ...
هرمیزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۱۰    
...: لذا انتظار حمایت بیشتر از دولت برای رفع این معضل درشرق استان داریم و در جاسک و بشاگرد هم کمبود فضای اموزشی محسوس است که باید مورد توجه قرار گیرد. ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۲۷    
از این تعداد کتابخانه ساخته شده کتابخانه خیری حاج عبدالله والی در روستای خمینی شهر بشاگرد، آل یاسین نصیرایی در میناب؛ آل طاها بیکاه در رودان، رسول اکرم (ص) روستای دوربنی و اندیشه ، بنی معین روستای گورزین در شهرستان قشم، شادروان نصرت الله ملایی شهر دشتی و خاتم الانبیا در روستای برکه دوکا در شهرستان پارسیان قرار دارد. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۴    
رنج دانش آموزان مدارس در بشاگرد هم به خصوص در روستاها چندان وضعیت مناسبی ندارند. برخی کانکسی و کپری است وبرخی هم ساختمان دارد وفاقد امکانات است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۴۳    
رئیس اداره خدمات فنی و کشاورزی سازمان تعاون روستایی استان سمنان افزود: ارقام جو بذری یوسف، گوهران، بهمن در سه طبقه پرورشی 3، مادری گواهی شده جهت کشت در کل استان تأمین و فرآوری می شود. انتهای پیام/2249/م/
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۱۲    
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان خاطر نشان شد این اداره کل از ابتدای سال جاری با برگزاری گردهمایی ها و دوره های آموزشی-ترویجی دست اندرکاران و ذینفعان شهرستان بشاگرد و ایجاد تشویق و ترغیب در اهالی منطقه اقدام نموده است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۸    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۹    
مدیرعامل شرکت توسعه گوهران امید، خاطرنشان کرد: تورم عددی است که اختلاف نظر بر سر آن زیاد است. با فرض این که عدد مشخصی است که همه بر روی آن توافق دارند، نرخ سود بانک ها باید تناسبی با تورم داشته باشد، یعنی باید گپی بین نرخ سپرده و تسهیلات وجود داشته باشد تا بانک سودآور بماند . ...
همشهری   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۲    
همچنین راه به عنوان محور توسعه به ویژه در شرق و شمال هرمزگان از جمله بشاگرد، جاسک و احمدی که از مناطق کوهستانی استان به شمار می رود باید در بودجه مورد توجه قرار گیرد. در بخش عمرانی هم بخشی از فعالیت های عمرانی در حوزه آموزش توسط خیران انجام می شود که به طور مشارکتی در حال انجام است، اما باید بودجه لازم دولتی هم برای آن در نظر گرفت. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۱    
...، تجارت الکترونیک پارسیان کیش، مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن، شرکت سرمایه گذاری توسعه گوهران امید، موسسه اعتباری ملل، افرانت، شیر پاستوریزه پگاه گلستان، پاکدیس، عمران و توسعه شاهد و غیره اشاره کرد. ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۴    
در این پویش برای 200 دانش آموز در منطقه محروم بشاگرد جشن تکلیف گرفته شد و دانش آموزان دختر خلعت زیبای تکلیف را بر سر کرده و اولین نماز خود را اقامه کردند. مهرداد الطافی، مدیرعامل خیریه موج مهربانی می گوید: این پویش برای دومین سال است که اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۷    
...، نماینده مردم شهرستان های میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس نیز گفت: برگزاری جشنواره منطقه ای داستان کوتاه مکران نوعی معرفی ارزش های نهفته منطقه مکران است که باید مورد توجه مسئولان کشوری برای توسعه قرار گیرد. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۴:۳۷    
شهرستان بشاگرد: این مراسم در شهرستان بشاگرد ساعت 9 صبح در میدان ولایت شهر سردشت شهرستان بوموسی : ساعت 10 و سی دقیقه از مقابل ناحیه مقاومت بسیج تا مسجد جامع این شهر برگزار می شود. ...
روزنامه صبح ساحل   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۸:۵۴    
بلبل آباد بشاگرد وبستوئیه رویدر روستاهای شاخص در مبارزه با دخانیات نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس گفت: هر عاملی که به بدن انسان ضرر جدی برساند حرام است دخانیات نیز یکی از عوامل ضرر رسان به بدن انسان است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۸:۴۶    
این مراسم در شهرستان بشاگرد ساعت 9 صبح در میدان ولایت شهر سردشت و درشهرستان بوموسی ساعت 10 و سی دقیقه از مقابل ناحیه مقاومت بسیج تا مسجد جامع این شهر برگزار می شود. ...
ایرنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۱:۲۵    
وی اظهار داشت: چاقوی بشاگرد هم که یکی از بهترین و مرغوب ترین چاقوهای دست ساز کشور است، همچنان تولید کننده دارد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۲۰:۰۲    
روستای درجگ در بخش مرکزی شهرستان بشاگرد و در 60 کیلومتری شهر سردشت قرار دارد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۷:۱۱    
نماز جمعه بشاگرد امام جمعه شهرستان بشاگرد گفت: پایه و اساس شکلگیری انسان، کامل اخلاق مداری است. حجت السلام بهروزه افزود: ملت ما در جشن 40 سالگی انقلاب با تمام وجود حضور خواهد داشت. نماز جمعه توکهور و هشتبندی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۷:۰۶    
...: این برنامه در مرحله اول برای 200 دانش آموز 5 دی ماه در مسجد علی ابن ابی طالب (ع) شهر سردشت بشاگرد با حضور مسولین شهرستان اجرا شد. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۷:۰۰    
سومین جشنواره منطقه ای داستان کوتاه مکران با معرفی برترین ها در شهرستان سیریک به کار خود پایان داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۶:۱۲    
...،ایران دارای گسل هایی مهمی همچون زاگرس در کازرون، دنا، میناب، اردل، زردکوه، گسل آغاجاری، گسل مارون، گسل های فعال در ایران مرکزی نیز در درونه، بینالود، میامی، ترود، انجیلو ، کلمرد، پشت بادام ، قم- زفره، ایندس، دهشیر، سروستان، شهداد، کوهبنان، جرجافک، گلباف، نایبند و گسل های فعال در مناطق خاور و جنوب خاوری ایران در نهبندان، بشاگرد، هریرود، کشف رود، ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۳    
...: روستا هایی بدون دخانیات مثل بلبل آباد شهرستان بشاگرد و بستوئیه رویدر باید الگویی برای تمام شهروندان هرمزگانی باشد. امام جمعه بندرعباس: نهم دی روز میثاق با ولایت است امام جمعه بندرعباس: نهم دی روز میثاق با ولایت است امام جمعه بندرعباس: نهم دی روز میثاق با ولایت است ...
هرمز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۰    
در بخش ویژه جشنواره از احمد دادخدا پور از استان هرمزگان شهرستان بشاگرد با داستان دیهوی خاکان یک غریب کور تجیل شد.

Pages