پنجشنبه ۲۸ شهریورساعت ۰۳:۵۰Sep 2019 19

جدیدترین خبرهای شهرستان گمیشان

خبرگزاری مهر   ۳ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
سلمان زاده گفت: برای شروع توزیع این بسته های فرهنگی، فردا مراسمی در گمیشان در نظر گرفته شده و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می شود. وی بیان کرد: در این مراسم از شهدای این شهرستان و شهدای خدمت (که در سیل شهید شدند) تجلیل خواهد شد.
ایرنا   ۴ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
شهرستان گمیشان به سبب دارا بودن شرایط خاص اقلیمی و اکوسیستم موجود میزبان خیل زیادی از گونه های پرندگان شکاری، بویژه گونه حمایت شده دلیجه است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۵ ساعت پیش    
خبر هایی از گرگان، بندرترکمن، گمیشان و کلاله در این بسته خبری.
خبرگزاری صدا و سیما   ۷ ساعت پیش    
خبر هایی از گرگان، بندرترکمن، گمیشان و کلاله در این بسته خبری.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۶:۲۶    
حق شناس در بخش دیگری از این نشست درباره تداوم تسهیلات به سیلزدگان گفت: سیلزدگان گمیشان و آق قلا می توانند 34 میلیون وام بلاعوض، به اضافه 65 میلیون تومان وام 4 درصد و هشت تن سیمان مجانی و پروانه مجانی ساخت بگیرند.
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۵:۲۴   + ۲ سایت دیگر  
...: سیل زدگان گمیشان و آق قلا می توانند 340 میلیون ریال وام بلاعوض به اضافه 650 میلیون ریال وام چهار درصد و هشت تن سیمان مجانی و پروانه رایگان برای ساخت بگیرند و البته سیل زدگان تحت پوشش کمیته امداد 150 میلیون ریال دیگر هم به صورت بلاعوض می توانند بگیرند. ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۰:۱۱   + ۳ سایت دیگر  
با وجود ارایه این خدمات قابل توجه در مدت زمان شش ماه، هنوز برخی شهروندان سیلزده آق قلا و گمیشان در چادر زندگی می کنند که فرا رسیدن آرام آرام سرما، آن ها را نگران کرده است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۰۹:۲۱   + ۱۳ سایت دیگر  
...: ساخت خانه برای نیازمندان گلستان بازسازی 200 واحد مسکونی خسارت دیده از سیلاب گلستان خسارت سیل به بیش از 4 هزار واحد مسکونی گمیشان / گیلان معین گمیشان در بازسازی خانه ها ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۰۸:۱۳    
شهر کمترین دما بیشترین دما شهر کمترین دما بیشترین دما گرگان 21 30 مینودشت 20 32 گنبد کاووس 22 31 بندرگز 21 31 علی آبادکتول 20 30 گمیشان 21 31 کردکوی 20 30 رامیان 20 30 بندرترکمن 23 30 مراوه تپه 24 31 کلاله 20 31 اینچه برون 21 33 ...
شبکه خبر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۲۳:۵۰   + ۱ سایت دیگر  
هفت مدرسه در آق قلا و گمیشان اول مهر 2 شیفت خواهد بود و 18 کانکس در مدارس استفاده می شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ...
روزنامه اقتصاد برتر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۲۰:۴۹   + ۵ سایت دیگر  
او در بخش دیگری از سخنانش به امضای تفاهم نامه اتاق تهران با استانداری گلستان درباره احداث شهرک مسکونی با امکانات رفاهی و آموزشی لازم برای خانواده هایی که بر اثر سیل فروردین ماه در منطقه گمیشان دچار مشکل شده اند، اشاره کرد و توضیح داد که این اقدام با کمک اعضای اتاق تهران و فعالان کسب و کار برنامه ریزی شده و تلاش بر این است که هرچه سریع تر این پروژه آغاز شود. ...
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۹:۱۳   + ۱ سایت دیگر  
...، درباره آخرین وضعیت مدارس گمیشان بعد از سیل اظهار کرد: 15 مدرسه در معرض سیل بود که از این میان دو مدرسه در گمیشان و یک مدرسه در سیمین شهر تخریب شده و به مدد خیرین در نوبت ساخت هستند. فرماندار گمیشان گفت: دانش آموزان مدارس تخریب شده به دیگر مدارس هدایت شدند و به همین دلیل یک مدرسه دو شیفته شده است. ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۶:۱۴   + ۱ سایت دیگر  
کسب و کار نیوز- نمایندگان بخش خصوصی در نشست شهریور ماه خود، به طور قاطع با آنچه به عنوان لایحه اصلاح قانون تجارت در مجلس شورای اسلامی در روند تصویب قرار گرفته است، مخالفت کرده و خواستار خروج این لایحه از دستور کار مجلس شدند ...
وزارت آموزش و پرورش   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۴:۰۹    
وی افزود: 24 پروژه در شهرستان آق قلا و9 پروژه در شهرستان گمیشان تعریف گردیده است. وی ادامه داد: در مدت باقیمانده تا اول مهر، در استان 23 پروژه با ظرفیت 127 کلاس درس تحویل می گردد.
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۳:۵۷    
...، منطقه گمیشان، منطقه گرگان و حتی استان های ساحلی و استان های همجوار با استان های ساحلی که از کم آبی رنج می برند مانند استان سمنان شاهرود، تهران و مرکزی استفاده کنیم. ...
اتاق بازرگانی صنایع و معادن تهران   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۳:۳۰    
او در بخش دیگری از سخنانش به امضای تفاهم نامه اتاق تهران با استانداری گلستان درباره احداث شهرک مسکونی با امکانات رفاهی و آموزشی لازم برای خانواده هایی که بر اثر سیل فروردین ماه در منطقه گمیشان دچار مشکل شده اند، اشاره کرد و توضیح داد که این اقدام با کمک اعضای اتاق تهران و فعالان کسب و کار برنامه ریزی شده و تلاش بر این است که هرچه سریع تر این پروژه آغاز شود. ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۲:۲۸   + ۱ سایت دیگر  
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: تا کنون یکهزار و 500 بسته لوازم التحریر شامل نوشت افزار و برخی اقلام تحصیلی و اسباب بازی بین دانش آموزان شهرستان های سیل زده آق قلا و گمیشان توزیع شد.
گلستان 24   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۰:۵۴    
...، گمیشان و گنبدکاووس اختصاص یافته است. ...
...: در ماه گذشته ما تفاهم نامه ای را با استانداری گلستان امضا کردیم درباره احداث شهرک مسکونی با امکانات رفاهی و آموزشی لازم برای خانواده هایی که بر اثر سیل فروردین ماه در منطقه گمیشان دچار مشکل شده اند و با کمکی که اعضا محترم اتاق تهران و فعالان کسب و کارها کرده اند، امیدواریم بتوانیم هرچه سریع تر این پروژه را شروع کنیم. ...
حامیان ولایت   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۰:۲۸   + ۵ سایت دیگر  
رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به احداث شهرک مسکونی برای گلستانی های سیل زده گمیشان افزود: امیدواریم بتوانیم این شهرک مسکونی را با امکانات رفاهی به زودی بسازیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۹:۴۵   + ۲ سایت دیگر  
وی با بیان اینکه بیشترین طرح ها در شهرستان های سیل زده آق قلا و گمیشان است، ادامه داد: این طرح از سوی بنیاد برکت در گرگان با 200 طرح، مراوه تپه 300 طرح، گنبدکاووس 200 طرح و شهرستان های آق قلا و گمیشان به سبب سیل اخیر 400 طرح بوده و در دیگر شهرستان های استان نیز بین 150 تا 200 است. ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۹:۳۴   + ۱ سایت دیگر  
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در رابطه روند فعالیت مسئولان استانی برای ساخت بندر در گمیشان، افزود: بنده و مسئولان استانی در حال پیگیری لایروبی بندر ترکمن به علت عقب نشینی آب دریا و ساخت بندر چوب در مجاورت تالاب گمیشان هستیم . ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۸:۱۷    
شهر کمترین دما بیشترین دما شهر کمترین دما بیشترین دما گرگان 19 34 مینودشت 25 36 گنبد کاووس 20 37 بندرگز 20 33 علی آبادکتول 18 33 گمیشان 20 35 کردکوی 20 34 رامیان 19 32 بندرترکمن 20 33 مراوه تپه 26 35 کلاله 20 36 اینچه برون 21 37 ...
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۷:۵۷   + ۲۸ سایت دیگر  
رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به احداث شهرک مسکونی برای گلستانی های سیل زده گمیشان افزود: امیدواریم بتوانیم این شهرک مسکونی را با امکانات رفاهی به زودی بسازیم.
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۱۸   + ۱ سایت دیگر  
** تیم 12 و 13ساله والیبال شهرستان گمیشان با شکست تیم های بندرترکمن، کردکوی، بندرگز، آق قلا به عنوان قهرمانی مسابقات شهرستان های غرب استان دست یافت.
روزنامه ابتکار   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۴:۳۴    
....مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان ضمن ارائه گزارش از میزان خسارت ها گفت : در سیل اخیر ، با اینکه به شبکه های برق آسیب رسید ولی در شهرستان گمیشان ...
سازمان آموزش فنی و حرفه ایی کشور   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۴:۳۰    
در راستای اجرای طرح توانمند سازی زنان شاغل و آسیب دیده با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان، موسسه خیریه زنجیره نور امید گرگان و شهرداری سیمین شهر، کارگاه آموزشی صنایع دستی توسط مرکز آموزش فنی حرفه ای شهرستان گمیشان در مرکز سیمین شهر برگزار شد .
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۴:۱۲   + ۱ سایت دیگر  
...: در دو مرحله اجرای این طرح کمک های خیرین در قالب یکهزار و 500 بسته حمایتی شامل نوشت افزار و تعدادی اسباب بازی در دو منطقه سیل زده گمیشان و آق قلا توزیع شد. ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۲    
نصیری بیان کرد: در روز گذشته از مجموع 15 مدیریتی که در سطح استان داریم دو شهرستان گمیشان و مراوه تپه قبوض کاغذی آنها حذف شده و از طریق پیامک قبوض به مشترکان ارسال شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۲    
...: از روز گذشته در شهرستان مراوه تپه و گمیشان قبض کاغذی حذف شد و دیگر به پیمانکار دستور چاپ ندادیم و قبوض برق با ارسال 75 هزار پیامک به مشترکان این دو شهرستان اطلاع رسانی شد. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۴۸   + ۲ سایت دیگر  
وی با بیان اینکه در استان گلستان حدود 730 هزار مشترک برق وجود دارد، تصریح کرد: قبض کاغذی در دو شهرستان گمیشان و مراوه تپه به صورت کامل حذف شد و امروز نیز هفت شهرستان دیگر استان گلستان به چرخه حذف قبوض کاغذی برق اضافه شدند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۰   + ۲ سایت دیگر  
انتهای پیام / ن آمار بالای گزش حیوانات در گمیشان
آنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۱   + ۱ سایت دیگر  
تیم جهادی کمیته سلامت در بلایا و حوادث طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری بنیاد اجتماعی احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دهه دوم مرداد در 23 روستا شهرستان آق قلا و گمیشان استان گلستان حضور یافت و به همت 15 پزشک، 3 دندانپزشک، 5 دامپزشک، 14 پرستار، 3 روانشناس نزدیک به 3 هزار ویزیت پزشکی، 75 ویزیت دندانپزشکی و 2 هزار و 690 ویزیت دامپزشکی انجام شد. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
وی اظهار کرد: شهرستان گمیشان دارای هشت واحد صنایع تبدیلی است و همچنین شهرستان گنبدکاووس دارای 30 واحد، شهرستان مراوه تپه دارای دو واحد و شهرستان مینودشت دارای 16 واحد صنایع تبدیلی است.
وزارت آموزش و پرورش   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۰:۳۹   + ۹ سایت دیگر  
...، گمیشان و گنبدکاووس اختصاص داده است که این تخفیف، بنابر تشخیص مدیر آموزش و پرورش شهرستان و مدیر مدرسه، تنها برای دانش آموزان محروم آسیب دیده از سیل لحاظ خواهد شد . ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۲۱:۴۶   + ۷ سایت دیگر  
الهام اختری معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در مرحله دوم اجرای این طرح فردا تعدادی نوشت افزار در اختیار دانش آموزان روستای سیلزده قرنجیک خواجه خوان شهرستان گمیشان قرار می گیرد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۲۰:۳۱    
خبرهایی از کارگروه اشتغال گنبدکاووس و بندرگز، ستاد مبارزه با مواد مخدر بندرترکمن،توزیع لوازم التحریر بین سیلزدگان آق قلا و گمیشان، جلسه شورای اداری گرگان، تجلیل از برترینهای کنکور آزادشهر،باطل شدن دفترچه های قدیمی کشاورزی گمیشان ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۰:۳۷   + ۱ سایت دیگر  
...، جواد زارعی سمنگان روز یکشنبه درجلسه کارگروه اشتغال شهرستان گنبدکاووس گفت: به جز دو شهرستان سیل زده آق قلا و گمیشان که برای هر کدام 400 سهمیه طرح اشتغالزایی در نظر گرفته شده، برای هر کدام از 12 شهرستان دیگر استان گلستان بین 150 تا 200 طرح پیش بینی شده است. ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۹:۵۸   + ۲ سایت دیگر  
معاون جهادکشاورزی شهرستان گمیشان از تمامی کشاورزان شهرستان خواست: با در دست داشتن کپی اسناد مالکیتی، شناسنامه، اصل دفترچه قدیمی خدمات کشاورزی، دو قطعه عکس و کارت ملی به مراکز جهادکشاورزی گمیشان و سیمین شهر مراجعه کنند. ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۹:۴۹   + ۴ سایت دیگر  
کشی هایی شد که صدماتی را به تالاب گمیشان وارد کرده و همانطور که گفتم در حال حاضر تالاب گمیشان وضعیت مناسبی را ندارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۸:۵۳   + ۱ سایت دیگر  
میزان بارش باران در روز گذشته در شهرستان علی آبادکتول حدود 30 میلیمتر گزارش شد و در شهرستان گمیشان نیز شاهد 31 میلیمتر بارندگی بودیم. *میزان بارش باران در گرگان 8 میلیمتر گزارش شد/ دمای هوا افزایش می یابد ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۹:۱۱    
از اعلام نتایج نهایی کنکور تا اختصاص اعتبار برای مرمت راه های مواصلاتی گمیشان.
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۷:۰۵   + ۲ سایت دیگر  
** جمعی از علاقه مندان به ورزش در گمیشان با حضور در روستای سقرتپه و منزل مختار بوش بازیکن تیم ملی والیبال نوجوانان ایران، از این ملی پوش گلستانی تجلیل کردند. ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۵:۳۸   + ۲ سایت دیگر  
...، گمیشان، گنبدکاووس، مینودشت و غیره دچار خسارت شده بودند که با استفاده از ظرفیت خیران، گروه های جهادی، نوسازی مدارس، بسیج سازندگی و غیره کار تعمیر این واحدهای آموزشی همچنان ادامه دارد. ...
راهنمای سفرمن   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۵:۳۰   + ۱ سایت دیگر  
در شهرستان گمیشان نیز تعدادی از واحدهای مسکونی میراثی هستند که تلاش همه دستگاه ها این است موانع موجود بر سر راه بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل زده هرچه زودتر برطرف شود.
گلستان ما   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۴:۳۴   + ۶ سایت دیگر  
...، اظهار کرد: از این مدارس 23 باب در آق قلا، 10 باب در گنبدکاووس، سه مدرسه در گمیشان و دو مدرسه در بندرترکمن تعمیر و بازسازی شده و به طور متمرکز پنج شنبه 21 شهریور با حضور سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در روستای تازه آباد افتتاح شد. ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۴:۰۸   + ۱۹ سایت دیگر  
...، گنبدکاووس 5 نفر ، علی آبادکتول سه نفر ، کلاله دو نفر، گلیداغ دو نفر ، بندرگز دو نفر ، گمیش تپه دو نفر ، صادق آباد دو نفر ، آق قلا دو نفر ، آزادشهر دو نفر ، دوزین دو نفر ، بندرترکمن یک نفر ، مراوه تپه یک نفر ، اینچه برون یک نفر ، ...
سازمان سنجش   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۳:۳۸   + ۳۹ سایت دیگر  
... مرکزی - نیسان 3 گلستان گنبد مرکزی (شهرگنبد) داشلی برون(روستاهای حاشیه رودخانه گرگانرود) آق قلا مرکزی(شهرآق قلا و روستاهای حاشیه رودخانه گرگانرود) وشمگیر(شهرانبارالوم و روستاهای حاشیه رودخانه گرگانرود) ترکمن مرکزی(شهربندرترکمن) سیجوال(روستاهای حاشیه رودخانه گرگانرود) گمیشان ...
بنیاد ملی نخبگان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۳:۳۴    
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای رفع محرومیت های مناطق کم برخوردار، اردوی جهادی با محوریت آموزش و فرهنگ در مناطق محروم و سیل زده شهرستان گمیشان استان گلستان برگزار شد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۳:۰۱   + ۱ سایت دیگر  
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ی گلستان رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های ترکمن و گمیشان گفت : در راستای ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی و مرمت خرابی های ناشی از سیل در مسیر بندرترکمن و گمیشان هشت میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته بود که 10 درصد این اعتبار برای ایمن سازی محورها هزینه شد. ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۱:۳۱   + ۳ سایت دیگر  
افزایش قیمت نوشت افزار در فصل جدید مدارس در کنار غم برجای مانده از سیلاب و خسارت های آن، مشکل دیگری بر رنج مردم شهرهای سیل زده آق قلا و گمیشان استان گلستان افزوده و آنها را برای چگونگی تهیه کتاب و دفتر و مداد مدرسه فرزندان نگران کرده است.
خبر خودرو   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۱:۰۴   + ۴ سایت دیگر  
نماینده مردم کردکوی ترکمن بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی افزود: از آنجاکه در 4 دهه گذشته بنای خودروسازی ها بر مبنای مالکیت خصوصی نبوده بنابراین ساز و کارهای آن نیز بر مبنای مدیریت دولتی گذاشته شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۹:۳۳   + ۷ سایت دیگر  
...: در دو شهرستان گمیشان و آق قلا در مجموع 30 خانوار روزها در چادر اسکان دارند که ساخت واحدهای مسکونی آنها در اولویت است و تا قبل از شروع فصل سرما تحویل خواهد شد. ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۸:۳۹   + ۲ سایت دیگر  
فرمانده کل سپاه پاسداران با حضور در شهرستان سیلزده گمیشان از فعالیت عمرانی سپاه در بخش بازسازی واحد های آسیب دیده از سیل و توسعه کانال زهکشی اراضی کشاورزی این شهرستان دیدن کرد. ...
روزنامه اطلاعات   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۲۳:۰۲   + ۶ سایت دیگر  
بازدید از شهر سیلزده گمیشان فرمانده کل سپاه پاسداران با حضور در گمیشان از فعالیت عمرانی سپاه در بخش بازسازی واحد های آسیب دیده از سیل و توسعه کانال زهکشی اراضی کشاورزی این شهرستان دیدن کرد. ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۲:۳۲    
وی با بیان اینکه در شهر آق قلا و گمیشان حداکثر 30 چادر هنوز برپاست و آسیب دیدگان از سیل فقط روز ها از آن ها استفاده می کنند، گفت: اولویت ما ساخت و اتمام واحد های مسکونی این افراد است .
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۱:۴۱    
خبر هایی از نگین شهر، بندرترکمن، بندرگز، گمیشان و گالیکش در این بسته خبری.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۱:۱۱   + ۹ سایت دیگر  
استاندار گلستان با اشاره به ساخت واحد های مسکونی و اسکان برخی از مردم در چادر ها گفت: در دو شهرستان گمیشان و آق قلا در مجموع 30 خانوار روز ها در چادر اسکان دارند که ساخت واحد های مسکونی آن ها در اولویت است و تا قبل از شروع فصل سرما تحویل خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۱:۰۰    
وی با بیان اینکه در شهر آق قلا و گمیشان حداکثر 30 چادر هنوز برپاست و آسیب دیدگان از سیل فقط روز ها از آن ها استفاده می کنند، گفت: اولویت ما ساخت و اتمام واحد های مسکونی این افراد است .
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۸:۲۷   + ۱۰ سایت دیگر  
نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی افزود: علیرغم اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور ساماندهی بازار، واردات تایر را در دستور کار خود قرار داد اما بازار همچنان با مشکلاتی مانند گرانی، احتکار و ... روبه رو است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۲:۵۱   + ۹ سایت دیگر  
استاندار گلستان گفت: در شهر آق قلا و گمیشان حداکثر 30 چادر هنوز برپاست و آسیب دیدگان از سیل فقط روز ها از آن ها استفاده می کنند. وی افزود: اولویت ما ساخت و اتمام واحد های مسکونی این افراد است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۰:۰۰   + ۳ سایت دیگر  
او با اشاره به اینکه در آق قلا و گمیشان شاید سی چادر داشته باشیم که مردم در آن ها به سر می برند افزود: برای این گروه که 30 واحد بیشتر نیست اولویت در نظر گرفته تا قبل از شروع فصل سرما واحد های شان تحویل داده شود.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۲۰:۲۱   + ۱ سایت دیگر  
سردار حسین سلامی سپس به گمیشان رفت و در جریان روند بازسازی مناطق سیل زده این شهرستان قرار گرفت و با مردم دیدار و گفتگو کرد. بازدید از سد در حال ساخت نرماب مینودشت، برنامه آخر فرمانده کل سپاه در سفر یک روزه به گلستان بود. ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۹:۲۴    
وی با قدردانی از حضور سرلشکر سلامی و هیات همراه برای بازدید از آثار سیل روزهای آغازین امسال در شهرهای گمیشان و آق قلا، گفت: با همت نیروهای سپاه سه استان گلستان، مازندران و گیلان، بخش قابل توجهی از تعمیرات و احداث مسکن سیل زدگان این استان پایان یافته است. ...
گلستان ما   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۴   + ۴ سایت دیگر  
از اهداف احداث این سد، مهار سیلاب های مخرب استان گلستان عنوان شده است و در صورت تکمیل می توانست نقش مهمی در مهار سیل فروردین ماه آق قلا و گمیشان در استان گلستان ایفا کند. انتهای پیام/
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۲   + ۵ سایت دیگر  
سیل و رانش ابتدای امسال به 17 هزار و 800 واحد مسکونی استان گلستان در شهرستان های گنبدکاووس، آق قلا، گُمیشان، مراوه تپه، گالیکش، مینودشت، آزادشهر، علی آبادکتول، رامیان و کردکوی، خسارت زد و 11 نفر را نیز به کام مرگ کشاند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۶:۱۵    
...، بسیج و فرمانده دلاور آن تحت فرمان ولی زمان خویش امام خامنه ای عزیز در حادثه سیل گلستان عزیز دل های رنج دیده و شکسته مردم شهرهای آق قلا ، گمیشان، سیمین شهر و غیره شدند لذا هیچ کس نمی تواند با جوسازی و شایعه پراکنی خدشه ای به این اعتماد وارد کند. ============== حسین کریمی اول ============== ...
روزنامه خبر شمال   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۴:۴۲   + ۱۱ سایت دیگر  
...، تامین آب مورد نیاز بخش وسیعی از کشور می تواند توجه لازم را به استفاده از آب های غیر متعارف دریای خزر معطوف کند که با شیرین سازی می توانیم از آن آب ها برای تامین مناطق خشکی مانند دشت ترکمن، منطقه گمیشان، منطقه گرگان و حتی استان های ساحلی و استان های همجوار با استان های ساحلی که از کم آبی رنج می برند مانند استان سمنان شاهرود، تهران و مرکزی استفاده کنیم. ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۳:۴۴    
سیل و رانش ابتدای امسال به 17 هزار و 800 واحد مسکونی استان گلستان در شهرستان های گنبدکاووس، آق قلا، گُمیشان، مراوه تپه، گالیکش، مینودشت، آزادشهر، علی آبادکتول، رامیان و کردکوی، خسارت زد و 11 نفر را نیز به کام مرگ کشاند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۳:۳۲   + ۱۵ سایت دیگر  
همچنین فرمانده کل سپاه در بازدید از شهرستان گمیشان به صورت صمیمانه و چهره به چهره با مردم و آسیب دیدگان از سیل دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۳:۰۸   + ۳ سایت دیگر  
...، 10 باب در گنبدکاووس، سه مدرسه در گمیشان و دو مدرسه در بندرترکمن) تعمیر و بازسازی شده آماده بهره برداری به طور متمرکز با حضور سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در روستای تازه آباد افتتاح شد. ...
وزارت آموزش و پرورش   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۲:۱۰    
و گمیشان رتبه چهارم را در ثبت نام دانش آموزان به خود اختصاص داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۰۳    
سردار معروفی ادامه داد: از یک هزار و 185واحدمسکونی تعمیری 500 واحد هدیه سردار سلامی به مردم سیل زده گلستان بود که 132 واحد در آق قلا، 135 واحد در گنبدکاووس، 140 واحد گمیشان، 58 واحد در بندرترکمن و بقیه در شهرستان مراوه تپه تعمیر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
...، 10 مدرسه در گنبدکاووس، 3 مدرسه در گمیشان و 2 مدرسه در بندرترکمن به بهره برداری رسیده است. ...
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۹:۴۹    
...، 135 واحد در گنبد، 140 واحد در گمیشان، 58 واحد در بندرترکمن و 35 واحد در گمیشان اجرا می شود. ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۹:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
سیل و رانش ابتدای امسال به 17 هزار و 800 واحد مسکونی استان گلستان در شهرستان های گنبدکاووس، آق قلا، گُمیشان، مراوه تپه، گالیکش، مینودشت، آزادشهر، علی آبادکتول، رامیان و کردکوی، خسارت زد و 11 نفر را نیز به کام مرگ کشاند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۷:۴۰   + ۱ سایت دیگر  
آق قلا رتبه دوم و گمیشان رتبه چهارم را در ثبت نام دانش آموزان به خود اختصاص داد اول مهر ماه هیچ گونه مشکلی برای ادامه تحصیل دانش آموزان سیل زده استان نداریم در واقع با سیاست جابجایی مدارس یا دو شیفته شدن زنگ مدارس در اول مهر ماه در مناطق سیل زده استان نواخته می شود. ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۱:۴۱   + ۴ سایت دیگر  
بیانی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های ترکمن و گمیشان نیز در این بازدید گفت: با توجه به پیش روبودن فصل مهاجرت پرندگان زمینه برای حضور گردشگران وپرنده شناسان داخلی وخارجی در آشوراده فراهم خواهد شد.
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۷:۵۷   + ۳ سایت دیگر  
...، تالاب بین المللی گمیشان و منطقه شکار ممنوع صوفی کم و سایر زیستگاه های شهرستانهای غرب استان ادامه می یابد. ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۸:۰۱   + ۱ سایت دیگر  
شهرستان مرزی گمیشان با هشتاد هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گلستان واقع و اکثر جمعیت آن را ترکمن های اهل سنت تشکیل می دهند. روستای خواجه نفس با بیش از 6 هزار جمعیت در جنوب این شهرستان واقع است .
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۴:۲۰   + ۱ سایت دیگر  
...، گمیشان، گنبد و مینودشت نیاز به احداث مجدد دارند که در حال ساخت و ساز هستند ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۳:۲۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۵:۱۵   + ۱ سایت دیگر  
...، مینودشت، گمیشان، آق قلا و گنبدکاووس توزیع می شود. مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: مردم نوع دوست گلستانی می توانند کمک های خود به دانش آموزان نیازمندان را از طریق کد #017*8877* و یا به شماره حساب 0111804689008 کمیته امداد نزد بانک ملی واریز کنند. ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۴:۴۲   + ۴ سایت دیگر  
عید محمد فاروفی امروز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: این واحدهای صنایع تبدیلی در شهرستان های آق قلا، گنبدکاووس، بندر ترکمن، کردکوی و گُمیشان فعالیت داشتند که بر اثر جاری شدن سیلاب ابتدای امسال دچار خسارت شدند.
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۸:۲۵   + ۲ سایت دیگر  
...، تامین آب مورد نیاز بخش وسیعی از کشور می تواند توجه لازم را به استفاده از آب های غیر متعارف دریای خزر معطوف کند که با شیرین سازی می توانیم از آن آب ها برای تامین مناطق خشکی مانند دشت ترکمن، منطقه گمیشان، منطقه گرگان و حتی استان های ساحلی و استان های همجوار با استان های ساحلی که از کم آبی رنج می برند مانند استان سمنان شاهرود، تهران و مرکزی استفاده کنیم. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۱:۰۹    
...، پایش و نمایش دقیق این پدیده به زیبایی ممکن شده است، افزود: شاهد این ادعای زمین شناسان درباره وجود زمین نشست در شمال کشور وقوع سیل، آب گرفتگی و خارج نشدن سیلاب به داخل دریا از آق قلا و گمیشان در استان گلستان و میاندرود و سیمرغ در مازندران است. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۰۸:۵۰   + ۱ سایت دیگر  
....2 ریشتر ساعت 22:16 دقیقه جمعه شب گمیشان را لرزاند. مرکز این زمین لرزه 27 کیلومتری گمیشان و 37 کیلومتری آق قلا و در عمق 21 کیلومتری زمین بوده است. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۲۳:۱۱   + ۱ سایت دیگر  
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گلستان بر اساس اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای ساعت 22 و 16 دقیقه امشب با قدرت 3 و 2 دهم ریشتر شهر گمیش تپه را تکان داد. همچنین زلزله دیگری ساعت 20 و 42 دقیقه با قدرت 3 ریشتر در شهر انبار الوم روی داد. زلزله گمیش تپه در عمق 21 کیلومتری زمین و زمین لرزه انبار الوم در عمق 28 کیلومتری زمین روی داد. ...
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۴:۰۶   + ۱ سایت دیگر  
*دو بندرگز و بندرترکمن که در سال های نه چندان دور رونق داشتند از رونق افتاده اند و پروژه بندر خصوصی خواجه نفس و بندر گمیشان هم که در دو دهه اخیر کلنگ زنی شده اند هنوز بلاتکلیف هستند. آیا بندر جدیدی در دستور کار قرار دارد؟ ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۱:۴۰    
** فرماندار گمیشان گفت: با وجود برگزاری جلسه های متعدد، بانک ها در زمینه عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات به سیل زدگان عقب هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۱:۳۲    
به عنوان مثال در منطقه گمیشان که منطقه ای سنی نشین است ارتباطی عمیق بین جامعه بسیج و مردم برقرار شده و هنوز هم بعد از ماه ها پیام هایی محبت آمیز از آن ها دریافت می کنیم.
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۰۸:۳۲   + ۸ سایت دیگر  
...، ملکشاهی از ایلام، گناوه بوشهر، بهارستان از تهران، لردگان از چهارمحال و بختیاری، نهبندان از خراسان جنوبی، زاوه از خراسان رضوی، راز و جرگلان از خراسان شمالی، اندیکا از خوزستان، ایجرود از زنجان، میامی از سمنان، دلگان از سیستان و بلوچستان، خرامه از فارس، آوج از قزوین، شهرستان قم از استان قم، سروآباد از کردستان، ریگان از کرمان، هرسین از کرمانشاه، شهرستان بهمنی از کهگیلویه و بویراحمد، گمیشان ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۶:۲۶   + ۹ سایت دیگر  
...:با توجه به پویشی که وزارت امور خارجه دنبال می کند و تلاش دارد هنرستانی را در شهرستان گمیشان دایر کند، پیشنهاد می کنم این هنرستان در زمینه دریایی باشد چرا که زمینه جذب و اشتغال آن در کشتی ها وجود دارد. انتهای پیام ...
جماران   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۶:۲۳   + ۱ سایت دیگر  
مشاور وزیر امور خارجه و جمعی از دیپلمات های پیشین این وزارتخانه همچنین صبح امروز از برخی محلات سیل زده شهر سیلزده گمیشان دیدن کردند. در جریان سیل امسال استان گلستان آسیب های زیادی به نقاط مختلف بویژه شهر ساحلی گمیشان وارد شد. تمام ساکنان شهرستان گمیشان در کرانه شرقی دریای خزر ترکمن هستند و عمده شغل آنها کشاورزی، دامداری و صید از دریاست. ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۵:۱۶   + ۱ سایت دیگر  
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گمیشان ، احمد دستمرد ظهر امروز در نهمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده این شهرستان اظهارداشت: برآورد خسارت های سیل باید منطقی باشد، خسارت های موجود بیش از برآوردهای کارشناسان است و باید برای جبران آنها چاره ای اندیشید.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۱:۱۱   + ۱ سایت دیگر  
یادواره شهدای سرکلاته گرگان، تجلیل از برترین های مسابقات قرآنی کار و تلاش، حل مشکل آب جلین، بازدید دادستان گرگان از ساخت و ساز در جهان نما کردکوی، توزیع تجهیزات آموزشی تا نیمه شهریور، بهره برداری از 28طرح تعاونی درکردکوی، جلسه ستاد ساماندهی جوانان گمیشان، جلسه ستاد اشتغال آق قلا ...