پنجشنبه ۲۸ شهریورساعت ۰۲:۳۵Sep 2019 19

جدیدترین خبرهای شهرستان کردکوی

پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۰:۰۶   + ۲ سایت دیگر  
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۰۸:۱۳    
شهر کمترین دما بیشترین دما شهر کمترین دما بیشترین دما گرگان 21 30 مینودشت 20 32 گنبد کاووس 22 31 بندرگز 21 31 علی آبادکتول 20 30 گمیشان 21 31 کردکوی 20 30 رامیان 20 30 بندرترکمن 23 30 مراوه تپه 24 31 کلاله 20 31 اینچه برون 21 33 ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۰۰:۰۰   + ۲ سایت دیگر  
حمید رضا کیا از شهرستان کردکوی گلستان در بیست و سومین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور که در تهران برگزار شد با پرشی به طول 16.50 رکورد رشته پرش سه گام کشور را پس از 12 سال جابه ججا کرد. ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۶:۴۵   + ۲ سایت دیگر  
شهرستان کردکوی با جمعیت 75 هزار نفر در غرب گلستان قرار دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۹:۳۶   + ۱ سایت دیگر  
وی به ظرفیت بالای گردشگری در شهرستان کردکوی اشاره کرد و افزود: از آنجا که شغل اصلی مردم شهرستان کردکوی کشاورزی دامداری و صنعت است ظرفیت های خیلی خوبی دارد که باید از آن استفاده شود.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۸:۱۷    
شهر کمترین دما بیشترین دما شهر کمترین دما بیشترین دما گرگان 19 34 مینودشت 25 36 گنبد کاووس 20 37 بندرگز 20 33 علی آبادکتول 18 33 گمیشان 20 35 کردکوی 20 34 رامیان 19 32 بندرترکمن 20 33 مراوه تپه 26 35 کلاله 20 36 اینچه برون 21 37 ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۱۸   + ۱ سایت دیگر  
** تیم 12 و 13ساله والیبال شهرستان گمیشان با شکست تیم های بندرترکمن، کردکوی، بندرگز، آق قلا به عنوان قهرمانی مسابقات شهرستان های غرب استان دست یافت.
شمال نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۸:۱۵   + ۱ سایت دیگر  
... 2- مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) 3- استاندار مازندران 4- معاون پشتیبانی، حقوقی و امور مجلس وزارت تعاون 5- مدیرعامل صندوق تعاون کشور 6- رئیس هیأت مدیره صندوق تعاون کشور 7- مدیرعامل شرکت صنایع ملی گاز 8- معاون برنامه ریزی و مالی اداری استانداری استان گلستان 9- فرماندار قائم شهر (استان مازندران) 10- فرماندار کردکوی ...
شرکت خدمات حمايتی کشاورزی   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۴:۴۴    
نشست تخصصی با معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستانها تابعه، راه اندازی سایت ذخیره سازی کود در انبار های فاضل آباد،گنبد و کردکوی( بصورت امانی) و قرق از جمله اقدامات بوده است .
گلستان ما   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۵   + ۲ سایت دیگر  
منطقه حفاظت شده جهان نما(1352) - که در ارتفاعات جنوب گرگان و جنوب شرقی کردکوی در سلسله جبال البرز واقع شده است - شبکه ای از حوزه های آبریز ، سیستم پیچیده و به هم پیوسته جغرافیایی با تنوع زیستی ای را تشکیل می دهد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۰   + ۱ سایت دیگر  
وی افزود: دو موقوفه شاخص که در این طرح مشارکت داشتند موقوفات ملاهدایت و ملا محسنی از سعدآباد گرگان و موقوفه دیگر مشارکت کننده موقوفات شهرستان کردکوی بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
...، گفت: شهرستان های کردکوی، کلاله و گالیکش به ترتیب دارای 32، 12 و چهار واحد صنایع تبدیلی هستند. ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۰:۲۰   + ۱ سایت دیگر  
گلچین تصریح کرد: برگزاری محفل شعر، برگزاری ورک شاپ نقاشی و خوشنویسی، دیدار با خانواده شهدا و نمایشگاه عکس دفاع مقدس از برنامه های این ایام در شهرستان کردکوی است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۸:۳۸   + ۲ سایت دیگر  
...، خبرنگارانی در قالب تور رسانه ای معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در گلستان از دو روز گذشته وارد گلستان شده و تا 27 شهریور در مناطق روستایی مختلف استان از جمله آزادشهر، کردکوی، علی آبادکتول، بندرترکمن و مراوه تپه از پروژه ها و طرح های اشتغالزایی روستایی بازدید خواهند کرد. ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۲۰:۵۲   + ۴ سایت دیگر  
تور رسانه ای روستاهای گلستان، سومین تور پس از استان های قزوین و البرز است که در قالب آن مناطق روستایی شهرستان های آزادشهر، بندرترکمن، کردکوی، علی آبادکتول و مراوه تپه مورد بازدید قرار می گیرد. 9433/1860
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۸:۰۱    
شهروندخبرنگار کردکوی؛ آتش گرفتن کامیون در جاده کردکوی – گرگان + فیلم شهروندخبرنگار تهران؛ دشواری تردد از جاده تاریک خاوران + فیلم شهروندخبرنگار بروجن؛ آتش به جان کارخانه مقواسازی بروجن افتاد + فیلم شهروندخبرنگار فارس؛ چشم انتظاری 10 ساله متقاضیان برای دریافت مسکن مهر + فیلم ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۷:۰۶   + ۵ سایت دیگر  
...، شهرستان علی آباد، آزادشهر، گنبد، مینودشت، کردکوی و بندرگز، اجرا می شود تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح 117 بسته تحصیلی دوره متوسطه و 349 بسته تحصیلی دوره ابتدایی توسط ادارات اوقاف وامور خیریه شهرستان ها و نهادهای حمایتی در اختیار دانش آموزان مناطق محروم و مناطق سیل زده و دانش آموزان مستعد و نیازمند قرار خواهد گرفت. ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۵    
در آستانه برگزاری بیست و دومین یادواره 28 شهید والامقام روستای سرکلاته خراب شهر شهرستان کردکوی، دومین گردهمایی رزمندگان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس، با حضور نسل سوم و چهارم انقلاب، در مسجد حضرت سید الشهدا (ع) این روستا برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۳:۳۴    
...، کردکوی و آزادشهر شناسایی کنیم. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۳:۱۳   + ۱ سایت دیگر  
وی متذکر شد: در طرح مهر تحصیلی از عواید دو موقوفه شاخص مربوط به مرحومان ملاهدایت و ملامحسنی در سعدآباد گرگان و لطفعلی فخفوری و میراز محمدآقا کیاء در کردکوی استفاده شد، همچنین خیرین نیز در این طرح مشارکت داشتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۱:۰۱   + ۲ سایت دیگر  
...، اظهار داشت: با عقب نشینی آب دریای خزر بخش عمده ای از ساحل جنوب خلیج گرگان از قره تپه و بهشهر تا کردکوی و بندر ترکمن در ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۰:۴۰   + ۱ سایت دیگر  
به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ، یک دستگاه کامیون در مسیر کردکوی – گرگان آتش گرفت که فیلم آن را مشاهده می کنید.
گلستان ما   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۶:۳۴    
محیط بانان در زمان گاوبانگی در نقاطی که گاوبانگی اتفاق می افتد چادر می زنند تا مرال ها و گوزن ها از خطر شکارچیان سودجو و طمع کار در امان باشند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۴:۴۴   + ۳ سایت دیگر  
... حجت الاسلام سلیمانی فرد تصریح کرد: از مجموع335 هزار وهفتصد و پنجاه رپرس غذای توزیع شده، تعداد220هزار پرس غذا از محل موقوفات و به همت خیرین در ناحیه1 شهرستان گرگان،31هزارو پانصد پرس در ناحیه2 شهرستان گرگان، تعداد 33هزار پرس در شهرستان آزادشهر،27هزار ونهصد پرس در حوزه شهرستان مینودشت، 15هزار پرس در شهرستان بندرگز،3هزار و هشتصد و پنجاه پرس در شهرستان کردکوی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۴:۳۸   + ۱ سایت دیگر  
به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسین دهقان با اعلام این مطلب افزود: این عملیات لایروبی در شهرستان های گرگان و گنبد، کردکوی و بندرگز و توسط 3 دستگاه بیل مکانیکی در طول بیش از 5 کیلومتر از این رودخانه ها در حال انجام است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۴:۰۸   + ۱۹ سایت دیگر  
...، گنبدکاووس 5 نفر ، علی آبادکتول سه نفر ، کلاله دو نفر، گلیداغ دو نفر ، بندرگز دو نفر ، گمیش تپه دو نفر ، صادق آباد دو نفر ، آق قلا دو نفر ، آزادشهر دو نفر ، دوزین دو نفر ، بندرترکمن یک نفر ، مراوه تپه یک نفر ، اینچه برون یک نفر ، نوکنده یک نفر ، سرخنکلاته یک نفر ، نگین شهر یک نفر ، نوده خاندوز یک نفر ، قرق دو نفر ، کردکوی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۱:۲۶   + ۱ سایت دیگر  
...، شهر فاضل آباد، شهرستان کردکوی، بندرگز و گرگان فعالیت می کنند. ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۱:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
... حسین دهقان افزود: این عملیات لایروبی در شهرستان های گرگان و گنبد، کردکوی و بندرگز و توسط 3 دستگاه بیل مکانیکی در طول بیش از 5 کیلومتر از این رودخانه ها در حال انجام است. ...
خبر خودرو   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۱:۰۴   + ۴ سایت دیگر  
نماینده مردم کردکوی ترکمن بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی افزود: از آنجاکه در 4 دهه گذشته بنای خودروسازی ها بر مبنای مالکیت خصوصی نبوده بنابراین ساز و کارهای آن نیز بر مبنای مدیریت دولتی گذاشته شده است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۹:۳۶   + ۳ سایت دیگر  
...: در کردکوی 16 میلی متر، رامیان 12.5 میلی متر، گرگان پنج ملی متر، آزادشهر چهار میلی متر، بندرترکمن 6 میلی متر، پارک ملی پنج میلی متر و خوش ییلاق 4.5 میلی متر بارش گزارش شده است. ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۸:۲۷   + ۱۰ سایت دیگر  
نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی افزود: علیرغم اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور ساماندهی بازار، واردات تایر را در دستور کار خود قرار داد اما بازار همچنان با مشکلاتی مانند گرانی، احتکار و ... روبه رو است.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۰:۰۳   + ۳ سایت دیگر  
تصادف 2 پراید در کردکوی 5 مصدوم بر جای گذاشت مازندرانی همچنین گفت که در ساعت 19 و 18 دقیقه هم دو دستگاه خودروی سواری پراید بعد از النگ به سمت کردکوی به هم برخورد کردند. وی با بیان این که دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد، افزود: این حادثه پنج مصدوم داشت که یک مصدوم توسط هلال احمر و چهار مصدوم هم توسط اورژانس به بیمارستان کردکوی منتقل شدند. ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۲۳:۰۹    
همچنین نظیر این مراسم در شهرستان های گرگان، علی آبادکتول، بندرگز، آزادشهر، کردکوی، گنبدکاووس و مینودشت برگزار شد.
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۲۲:۲۷    
مسوول روابط عمومی فوریت های پزشکی گلستان به خبرنگار ایرنا گفت : این تصادف در محدوده روستای النگ در چهار کیلومتری شرق کردکوی روی داد و مصدومان با آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۲   + ۵ سایت دیگر  
سیل و رانش ابتدای امسال به 17 هزار و 800 واحد مسکونی استان گلستان در شهرستان های گنبدکاووس، آق قلا، گُمیشان، مراوه تپه، گالیکش، مینودشت، آزادشهر، علی آبادکتول، رامیان و کردکوی، خسارت زد و 11 نفر را نیز به کام مرگ کشاند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۴:۳۲    
هشتمین اردوی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان نیز از روز جمعه 22 شهریور به میزبانی کردکوی گلستان برگزار می شود. ساحلی بازان ناشنوا تا 29 زیر نظر داود آهنگری تمرینات خود را ادامه می دهند . نهمین دوره بازی های آسیایی 2019 ناشنوایان از 10 الی 21 آبان ماه در هنگ کنگ برگزار خواهد شد. ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۳:۴۴    
سیل و رانش ابتدای امسال به 17 هزار و 800 واحد مسکونی استان گلستان در شهرستان های گنبدکاووس، آق قلا، گُمیشان، مراوه تپه، گالیکش، مینودشت، آزادشهر، علی آبادکتول، رامیان و کردکوی، خسارت زد و 11 نفر را نیز به کام مرگ کشاند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۲:۲۴   + ۱ سایت دیگر  
به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، رقابت های هفته اول تا سوم لیگ منطقه سه خردسالان دختر جام غنچه های تکواندو به میزبانی هیئت تکواندو استان گلستان و در سالن تختی کردکوی برگزار شد.
وزارت آموزش و پرورش   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۰    
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان و به نقل از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کردکوی، با حضور سیده هما عقیلی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش گلستان کارگاه تخصصی معلمین پایه پنجم و ششم ابتدایی (در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش) درسالن کنفرانس آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۹:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
سیل و رانش ابتدای امسال به 17 هزار و 800 واحد مسکونی استان گلستان در شهرستان های گنبدکاووس، آق قلا، گُمیشان، مراوه تپه، گالیکش، مینودشت، آزادشهر، علی آبادکتول، رامیان و کردکوی، خسارت زد و 11 نفر را نیز به کام مرگ کشاند.
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۱:۱۹   + ۲ سایت دیگر  
در استان گلستان 6 آئین دینی قوم بنی اسد بندرگز ، دسته چوبی و چهل منبر ، عزاداری کمر به کمر رامیان، نخل پا در کردکوی و مراسم "حسن حسین" گالیکش به واسطه برخی ویژگی های بصری و زیبایی شناختی به عنوان یک میراث معنوی ناملموس به ثبت ملی رسیده است.
گلستان ما   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۶:۲۳   + ۱ سایت دیگر  
...، انبار الوم، زیارتگاه ذکریا نبی(ع)ساعت 10 صبح، کردکوی، امامزاده مجید(ع)ساعت 15 و 30 دقیقه، -بندرگز، امامزاده علیرضا(ع)سرطاق ساعت 15، دلند:امامزاده قاسم(ع) ساعت 17، گنبدکاووس، امامزاده یحیی بن زید(ع)ساعت 17 و در مینودشت، امامزاده اسحق(ع)قلمی ساعت 17 برگزار خواهد شد. ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۵:۰۵    
اجرای تعزیه روز عاشورا به همت گروه نینوا در روستای مرزبن و اجرای تعزیه در مقابل حسینیه بزرگ آزادشهر، مراسم تعزیه خوانی "حضرت ابوالفضل العباس" در گلزار شهدای مینودشت و اجرای تعزیه "روایت حرم" در کردکوی از جمله مجالس برپا شده تعزیه در گلستان است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۳:۱۵   + ۷ سایت دیگر  
...، امامزاده علیرضا(علیه السلام) سرطاق بندرگز، امامزاده مجید(علیه السلام) کردکوی، امامزاده عبدالله (علیه السلام) گرگان، زیارتگاه زکریا(علیه السلام) گرگان، امامزاده یحیی بن زید (علیه السلام) گنبدکاووس و امامزاده اسحاق (علیه السلام) مینودشت برگزار می شود. ...
...، گفت: اجراهای گوناگونی در سطح استان را در این ایام شاهد بوده ایم که می توان به اجرای تعزیه در روستای بالاجاده شهرستان کردکوی، اجرای تعزیه در روستاهای باغ گلبن و نصرآباد، شهر جلین و سرخنکلا و مرکز استان شهر گرگان اشاره کرد. ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۵۴   + ۳ سایت دیگر  
کردکوی در 32 کیلومتری غرب گلستان واقع است و با بهره مندی از طبیعت بکر مخصوصاً ارتفاعات و جنگل های جنوب آن مزیت بالایی در حوزه گردشگری دارد .
گلستان ما   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۳۹    
نماز ظهر عاشورا در روستای النگ کردکوی زادگاه پدری آیت الله العظمی علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید برگزار شد.
گلستان ما   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۹:۳۵   + ۱ سایت دیگر  
او با فشار مجمع فرهنگیان رئیس آموزش و پرورش کردکوی شد اما سیاسی کاری ها باعث شد تا از آنجا برکنار و به عنوان معاون دانشگاه فرهنگیان منصوب شود . حالا حضور او در کنار مازندرانی ، حاجی علی اکبری ، سید خلیل حسینی و .. در دانشگاه فرهنگیان این مکان محلی برای فشار به مقامات آموزش و پرورش استان شده تا جایگاه های مهم را تصاحب کنند . ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۶:۲۶   + ۱ سایت دیگر  
همچنین به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان در پی اطلاع رسانی یکی از همیاران محیط زیست در روستای مهترکلاته کردکوی مبنی بر گرفتار شدن دو قلاده شغال در چاه کشاورزی اراضی زراعی این روستا، مامورین حفاظت محیط زیست با همراه داشتن ادوات و تجهیزات لازم به محل مراجعه کرده و موفق به نجات حیوانات شدند. ...
خبرگزاری میراث آریا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۴:۵۹   + ۳ سایت دیگر  
...، آیین دسته چوبی بافت قدیم گرگان، آئین نخل پا روستای بالاجاده کردکوی نیز ثبت ملی شده است . ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۴:۴۲   + ۴ سایت دیگر  
عید محمد فاروفی امروز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: این واحدهای صنایع تبدیلی در شهرستان های آق قلا، گنبدکاووس، بندر ترکمن، کردکوی و گُمیشان فعالیت داشتند که بر اثر جاری شدن سیلاب ابتدای امسال دچار خسارت شدند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۳:۱۱    
...؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: ماموران پس از دریافت گزارشی از یک همیاران محیط زیست در روستای مهترکلاته کردکوی مبنی بر از گرفتار شدن شغال ها به روستا اعزام شدند. ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۹:۱۳   + ۱ سایت دیگر  
از ششم محرم هرسال، اهالی روستا خود را آماده مراسم می کنند. سال های زیادی است که علم گردشی سحرگاه هفتم محرم در کفشگیری اجرا می شود، قدمت این آئین در روستا آنقدر زیاد است که به گفته یکی از بزرگان فقط علمی که آن را حمل می کنند 200 سال پیش ساخته شده ...
گلستان ما   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۱   + ۱ سایت دیگر  
در هفتمین روز از ماه محرم، دکتر حق شناس استاندار گلستان در جمع عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام شهرستان کردکوی حضور یافت و به عزاداری پرداخت.
وزارت آموزش و پرورش   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۴:۱۰   + ۱ سایت دیگر  
...، در کردکوی: مصلی ساعت 9 صبح، در بندرگز: مسجد جامع ساعت 9 صبح، در علی آبادکتول: معصوم زاده جهان بینی ساعت 10 صبح، در آزادشهر: امامزاده قاسم (ع) لاله باغ ساعت 10 و نیم صبح، در گنبدکاووس: امامزاده یحیی بن زید (ع) ساعت 9 نیم، در مینودشت: امامزاده جعفر (ع) مینودشت ساعت 10 و نیم اجرا شد . ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۱:۴۳   + ۱ سایت دیگر  
...؛ هادی حق شناس عصر پنجشنبه 14 شهریور در بازدید از شهرک صنعتی کردکوی افزود: در این شهرک عمدتا واحدهایی وجود دارد که مواد اولیه برای یک زنجیره کامل دیگر تولید می کنند از قبیل نخ که برای صنعت نساجی کشور بسیار مهم است. وی اظهار کرد: خوشبختانه اکثر واحدهای مستقر در شهرک صنعتی کردکوی فعال هستند و از لحاظ زیرساخت نیز مشکلی وجود ندارد. ...
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۰:۵۱   + ۴ سایت دیگر  
...، در کردکوی: مصلی ساعت 9 صبح، در بندرگز: مسجد جامع ساعت 9 صبح، در علی آبادکتول: معصوم زاده جهان بینی ساعت 10 صبح، در آزادشهر: امامزاده قاسم (ع) لاله باغ ساعت 10 و نیم صبح، در گنبدکاووس: امامزاده یحیی بن زید (ع) ساعت 9 نیم، در مینودشت: امامزاده جعفر (ع) مینودشت ساعت 10 و نیم اجرا شد. ...
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۲۲:۴۶   + ۸ سایت دیگر  
...: ساعت 20 و 30 دقیقه جمعه واژگونی یک دستگاه پژو 206 در محور کردکوی به بندرترکمن، نرسیده به روستای نیاز آباد به هلال احمر گزار شد. وی با بیان که دو تیم هلال احمر با یک آمبولانس و یک ست نجات به محل اعزام شدند، گفت: این تصادف چهار حادثه دیده داشت که یکی از آنها در محل فوت کرد. ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۱۴:۰۰   + ۲ سایت دیگر  
به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ، شهروندخبرنگار ما فیلمی از مراسم عزاداری و زنجیرزنی عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) در روستای سالینکده شهرستان کردکوی را ارسال کرده است.
گلستان ما   ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۱۳:۰۲    
...، این مراسم در سایر شهرهای استان در زیارتگاه ذکریا انبارالوم، امامزاده سلیمان(ع) گرگان، مصلی کردکوی، مسجد جامع بندرگز، امامزاده خالد (ع) برفتان علی آباد کتول، امامزاده قاسم (ع) دلند و آق امام آزادشهر و امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبد و... برگزار شد و جمع کثیری از بانوان گنبدی همنوا با ناله های رباب ، در میثاقی دوباره فرزندان خود را نذر راه حسین(ع) کردند. ...
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۱۲:۳۹   + ۱۲ سایت دیگر  
...، در کردکوی: مصلی ساعت 9 صبح، در بندرگز : مسجد جامع ساعت 9 صبح، در علی آبادکتول : امامزاده خالد (ع) برفتان ساعت 9 صبح، در دلند : امامزاده قاسم (ع) ساعت 9 صبح، آزادشهر: امامزاده آق امام ( ع) ساعت 9 صبح، ...
گلستان ما   ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۱۲:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
...، امامزاده سلیمان(ع) گرگان، مصلی کردکوی، مسجد جامع بندرگز، امامزاده خالد (ع) برفتان علی آباد کتول، امامزاده قاسم (ع) دلند و آق امام آزادشهر و امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبد و... برگزار شد. ...
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۱۱:۲۵    
...، در کردکوی: مصلی ساعت 9 صبح، در بندرگز: مسجد جامع ساعت 9 صبح، در علی آبادکتول: امامزاده خالد(ع) برفتان ساعت 9 صبح، در دلند: امامزاده قاسم(ع) ساعت 9 صبح، آزادشهر: امامزاده آق امام(ع) ساعت 9 صبح، ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۰۸:۵۶   + ۳۵ سایت دیگر  
...، در زیارتگاه ذکریا نبی(ع) شهر انبارالوم آق قلا، مصلی کردکوی، مسجد جامع بندرگز، امامزاده خالد(ع) برفتان علی آبادکتول، امامزاده قاسم(ع) دلند، امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس، امامزاده بی بی سکینه(س) مینودشت و امامزاده آق امام(ع) آزادشهر برگزار شد. ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۲۰:۲۴    
حق نما تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی در حالت ردیابی است و در حال حاضر این آفت در شهرستان های غرب استان اعم از بندرگز، گرگان و کردکوی در حال فعالیت است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۹:۵۴   + ۴ سایت دیگر  
...: مراسم شیرخوارگان حسینی فردا ساعت 9 صبح در شهرهای دیگر استان گلستان اعم از مصلای کردکوی، مسجد جامع بندرگز، امامزاده خالد (ع) برفتان علی آبادکتول، امامزاده قاسم(ع) دلند، امامزاده یحیی بن زید(ع) و امامزاده آق امام(ع) آزادشهر نیز برگزار خواهد شد. ...
گلستان ما   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۷:۴۲   + ۱ سایت دیگر  
خوبی در مقابله و پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان کردکوی انجام دادیم.
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۱:۴۰    
** فرماندار کردکوی از افزایش خدمت رسانی بنیاد برکت به روستاییان ساکن مناطق کوهپایه ای این شهرستان خبر داد و گفت :علاوه بر احداث مسجد، ساخت مدرسه، تامین جهیزیه و هزینه های ازدواج زوج های جوان در این روستاها نیز با حمایت بنیاد برکت عملیاتی می شود. ...
گلستان ما   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۲    
...؛ آرزو مصدق عکاس خوش ذوق و با تجربه محله ولاغوز کردکوی جزو 35 عکاس برتر جهان در مسابقات جهانی عکاسی روسیه 35awards شد. ای بانوی هنرمند کردکوی توانست گواهینامه قهرمانی این دوره از مسابقات را با افتخار از آن خود کند. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۶:۲۵    
حبیب الله سیفی بیان کرد: موکب داران برای جابجایی کالاهای خود و بهره مندی از معافیت های گمرکی می توانند به سه پایانه ای که در استان برای این کار در کردکوی، بندر ترکمن و گنبدکاووس در نظر گرفته شده مراجعه کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۱:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
...، تصریح کرد: همایش شیرخوارگان حسینی در زیارتگاه ذکریا انبارالوم، امامزاده سلیمان(علیه السلام) گرگان، مصلی کردکوی، مسجد جامع بندرگز، امامزاده خالد (علیه السلام) برفتان علی آباد کتول، امامزاده قاسم (علیه السلام) دلند و آق امام آزادشهر و امامزاده یحیی بن زید (علیه السلام) گنبد برگزار می شود. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۱:۱۱   + ۱ سایت دیگر  
یادواره شهدای سرکلاته گرگان، تجلیل از برترین های مسابقات قرآنی کار و تلاش، حل مشکل آب جلین، بازدید دادستان گرگان از ساخت و ساز در جهان نما کردکوی، توزیع تجهیزات آموزشی تا نیمه شهریور، بهره برداری از 28طرح تعاونی درکردکوی، جلسه ستاد ساماندهی جوانان گمیشان، جلسه ستاد اشتغال آق قلا ...
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۰:۳۰   + ۱ سایت دیگر  
...، جنوب غرب و غرب گزارش شده که بیشترین میزان بارش در کردکوی با دو میلی متر به ثبت رسیده است. ...
جماران   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۰:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
رییس هیات بوکس گلستان اضافه کرد: هم اینک 800 ورزشکار در رده های سنی مختلف در گرگان، گنبدکاووس، کلاله، آزادشهر، علی آبادکتول، رامیان، گالیکش، بندرترکمن، بندرگز، گمیشان، کردکوی و جلین مشغول تمرین در رشته بوکس هستند. انتهای پیام
گلستان ما   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۲:۳۱    
جنب و جوشی به تأسی از آموزه های عاشورایی پیشینیان برای مشارکتی حداکثری و ایفای نقش در همایش بزرگ عاشوراییان در روستای بالاجاده به پا شده است.
گلستان ما   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۳۱    
...؛ مرحله شهرستانی مسابقات نوگلان حسینی با حضور 55 نفر از مداحان نوجوان در دو نوبت صبح و بعدازظهر در فاطمیه شهرستان کردکوی برگزار شد. ...
گلستان ما   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۲۱    
خیرین می توانند جهت هماهنگی های بیشتر به حجت الاسلام عقیلی مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کردکوی مراجعه کنند. انتهای پیام/
تامین اجتماعی   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۵۷    
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، تیم درمانی مدیریت درمان استان گلستان در حوزه های کلینیک، پاراکلینیک، پرستاری، بهبود کیفیت و آموزش از درمانگاه یادگار امام (ره) کردکوی بازدید نمود.
گلستان ما   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۰۱   + ۱ سایت دیگر  
...، شهر ممسنی بدتر بود؛ در کردکوی ماجرا شورای شهر عجیب تر است. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۹:۵۰   + ۲ سایت دیگر  
*غلاف بندی سویا در گرو تغذیه غذایی مناسب در مزارع سویا مدیرجهادکشاورزی شهرستان کردکوی افزود: اگر ما بتوانیم از لحاظ تغذیه این زراعت را به خوبی تامین کنیم کشاورزان اطمینان خاطر داشته باشند که در این مرحله از سویا شاهد عدم غلاف بندی سویا نخواهیم بود. ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۸:۰۷   + ۶ سایت دیگر  
شهر کمترین دما بیشترین دما شهر کمترین دما بیشترین دما گرگان 19 30 مینودشت 21 33 گنبد کاووس 21 33 بندرگز 21 31 علی آبادکتول 19 32 گمیشان 19 30 کردکوی 20 30 رامیان 20 32 بندرترکمن 20 29 مراوه تپه 20 31 کلاله 20 32 اینچه برون 21 34 ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۲۳:۵۲    
...، در سفر رییس سازمان پزشکی قانونی کشور به گلستان که از عصر روز گذشته شروع و امروز پایان یافت، چند طرح افتتاح و وی علاوه بر سرکشی از برخی پروژه های سازمان در شهرهای گنبدکاووس، کلاله و کردکوی، با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان دیدار و در جلسه شورای قضایی استان شرکت کرد. ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۲۱:۴۷   + ۳۲ سایت دیگر  
...، ولی فقیه در استان، استاندار و بازدید از ساختمان در حال ساخت پزشکی قانونی گنبدکاووس و کردکوی از دیگر برنامه سفر دوروزه او به گلستان بود. انتهای پیام / فا ...
جماران   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۴:۴۲   + ۷ سایت دیگر  
...، سفر رییس سازمان پزشکی قانونی کشور به گلستان که از عصر روز گذشته شروع و امروز نیز ادامه دارد، با هدف افتتاح چند طرح و سرکشی از برخی پروژه های این سازمان در شهرهای گنبدکاووس، کلاله و کردکوی، دیدار با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان، شرکت در جلسه شورای قضایی و افتتاح نیروگاه خورشیدی دادسرای گرگان صورت گرفته است. ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۸:۰۸   + ۱ سایت دیگر  
نماینده مردم شهرستانهای کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی افزود: طی دو سال اخیر تحولات خوبی در حوزه توسعه زیر ساخت های گردشگری در کشور ایجاد شده است. ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۲۲:۳۹   + ۳ سایت دیگر  
حسین زارعی مدیرکل پزشکی قانونی گلستان نیز گزارشی از وضعیت این اداره کل ارایه کرد و گفت: اکنون این اداره کل با هشت مرکز فعال در کردکوی، بندر ترکمن، گرگان، علی آباد، آزادشهر، مینودشت، کلاله و گنبدکاووس، به پرونده های ارجاعی مراجع قضایی پاسخ می دهد.
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۸:۰۴   + ۱ سایت دیگر  
وی ادامه داد: همچنین رییس سازمان پزشکی قانونی کشور فردا علاوه بر حضور در جلسه شورای قضایی گلستان، از پروژه مرکز پزشکی قانونی شهرهای گنبد و کردکوی و مرکز معاینات گرگان دیدن کرده و پروژه نیروگاه خورشیدی دادسرای گرگان را نیز افتتاح خواهد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۱:۴۱   + ۴ سایت دیگر  
...، علیرضا حسن پور در این رابطه اظهار کرد: با گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره غله استان در مورد عرضه خارج از شبکه گندم توسط یک شرکت آرد که گندم امانی دولتی در اختیار داشت و در انبار کسری گندم داشته، پرونده ای برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی کردکوی ارسال و در شعبه این شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفت. ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۰۹:۳۴   + ۱ سایت دیگر  
...، اظهارداشت: مراوه تپه با 824 برنامه، مینودشت با 517 برنامه، گنبدکاووس با 411 برنامه، علی آباد با 402 برنامه، گالیکش با 391 برنامه، کلاله با 389 برنامه، آق قلا با 330 برنامه، کردکوی با 328 برنامه، رامیان با 312 برنامه، ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۰۸:۳۵   + ۱ سایت دیگر  
...، گردشگری و صنایع دستی گلستان از ثبت ملی پنج اثر این استان شامل مجموعه آبشارهای لوه شهرستان گالیکش، ذخیره گاه جنگلی پسته قازانقایه مراوه تپه، رویشگاه انار ترش بالاجاده کردکوی، مجموعه آبشارهای کرنگ کفتر گالیکش و ذخیره گاه جنگلی شمشاد بندرگز در فهرست آثارطبیعی ملی کشور خبر داد . ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۰۸:۳۱    
شهر کمترین دما بیشترین دما شهر کمترین دما بیشترین دما گرگان 19 35 مینودشت 21 34 گنبد کاووس 20 35 بندرگز 22 33 علی آبادکتول 19 31 گمیشان 21 34 کردکوی 20 33 رامیان 20 33 بندرترکمن 22 31 مراوه تپه 22 34 کلاله 19 35 اینچه برون 20 35 ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۰۷:۴۱    
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گلستان؛ در آخرین روز از هفته دولت مدیران دستگاه های اجرایی گنبدکاووس و کردکوی با حضور در مصلی نماز جمعه از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم آشنا شدند و به این مشکلات پاسخ دادند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۳:۰۱    
...: براثر واژگونی یک دستگاه پیکان وانت در جاده کردکوی به گرگان در محدوده روستای ایلوار 5 تن از سرنشینان این خودرو مصدوم و توسط آمبولانس اورژانس و هلال احمر به بیمارستان امیرالمومنین کردکوی منتقل شدند. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۰:۲۵   + ۲ سایت دیگر  
...: بر اثر واژگونی یک دستگاه پیکان وانت در محور گرگان به کردکوی نیز پنج نفر مصدوم شدند. وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت 15 و 52 دقیقه رخ داد گفت: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان آمبولانس های اورژانس و هلال احمر به محل اعزام شدند که بیماران به بیمارستان کردکوی اعزام شدند و خوشبختانه این حادثه نیز فوتی نداشت. ...
خبر خودرو   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۵   + ۱ سایت دیگر  
نماینده مردم کردکوی ترکمن بندرگز و گمیشان در مجلس تاکید کرد: ما توانستیم به مدد مدیریت هایی که در وزارت صنعت و معدن و شرکت های خودروساز صورت گرفت این صنعت را سرپا نگه داریم.
خبرگزاری میراث آریا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۴:۰۰   + ۳ سایت دیگر  
او یادآور شد: در روز نخست این همایش نیز تعداد پنج اثر طبیعی استان گلستان در فهرست میراث طبیعی کشور به ثبت رسیده بود و با ثبت آبشار لاملیچ سرکلاته خرابشهر کردکوی, مجموعه آثار ثبت شده استان به شش اثر رسید .
وزارت آموزش و پرورش   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۱:۱۰    
... 3 بندرترکمن مهرداد پورغاز معاون تو سعه مدیریت و پشتیبانی 4 بندرگز حوا رئیسی کارشناس فرهنگی هنری 5 رامیان حسن کوهساریان کارشناس گزینش 6 علی آباد مسعود رضایی کارشناس مسئول سنجش و امتحانات 7 کردکوی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۹:۰۲   + ۶ سایت دیگر  
...، شهری که با ساری 52 کیلومتر فاصله دارد و بر سر راه کردکوی در استان گیلان واقع شده. جنگل پاسند که بیشتر وقت ها مه ای آن را پوشانده زیاد از بهشهر دور نیست و نرسیده به بهشهر و در کنار روستای پاسند قرار گرفته. اگر به این منطقه رفتید از دیدن آبشار پلکانی اسپه او هم که همان نزدیکی ست غافل نشوید. ...
گلستان ما   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۰:۳۴    
پس از انتشار این خبر در کانال تلگرامی رادکانا ؛ واکنشی از هیچ نهادی مشاهده نکردیم، اما از پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری روستای چهارده شهرستان کردکوی با رادکانا تماس گرفتند و بسیجیان این پایگاه برای رسیدگی به مزار مطهر شهدای گمنام اعلام آمادگی کردند.
11- محور گرگان–کرد کوی(بعد از روستای لمسک)، واقع در استان گلستان، از مورخ 2 تیر لغایت 20 شهریور 98(بغیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعداز تعطیلات چند روزه)، ساعت 7 الی 19، به دلیل اجرای عملیات احداث دور برگردان عریض، کیلومتر 500+4، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد. ...

Pages