پنجشنبه ۲۸ شهریورساعت ۰۳:۱۴Sep 2019 19

جدیدترین خبرهای شهرستان مینودشت

ایرنا   ۳ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
...: مصدومین این تصادف با آمبولانس های اورژانس 115 شهرستان های مینودشت و گالیکش به همراه آمبولانس های کمکی هلال احمر مستقر در 2 راهی مینودشت و اورژانس 115 کنگور به بیمارستان مینودشت اعزام شدند. ...
خبرگزاری فارس   ۳ ساعت پیش    
...: بر اثر این حادثه 13 نفر مصدوم شدند که بلافاصله پس از اطلاع حادثه به مرکز فوریت های پزشکی 115 گلستان آمبولانس های هلال احمر و اورژانس مینودشت، کلاله و مینودشت به محل حادثه اعزام شدند. ...
خبرگزاری مهر   ۳ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
...، پراید و لندمارک در محور گوگل مینودشت اتفاق افتاد. وی افزود: بلافاصله آمبولانس های 115 مینودشت و گالیکش و آمبولانس 115 کنگور و آمبولانس دوراهی هلال احمر به محل اعزام شدند. ...
ربیع   ۴ ساعت پیش    
* راه اندازی بازارچه گردشگری در مینودشت فرماندار شهرستان مینودشت راه اندازی بازارچه گردشگری را از دیگر پروژه فرهنگی دانست و تصریح کرد: این پروژه به لحاظ اینکه با هدف شناخت و معرفی هنرمندان صنایع دستی و هنرهای خاص این منطقه ایجاد می شود می توان گفت یک پروژه اقتصادی فرهنگی است که به ابریشم بافی به صورت ویژه پرداخته می شود. ...
آنا   ۸ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
...، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان مینودشت گفت: آمار نشان می دهد که امسال میزان جرائم در مینودشت 11 درصد کمتر از مدت مشابه سال گذشته است. ...
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۳:۲۲   + ۳ سایت دیگر  
به گزارش خبرگزاری مهر هادی هاشمیان در مراسم شروع به کار کارخانه در مینودشت اظهارکرد: کارخانه لبنیات گلستان که از دو سال پیش به علت مشکلات مالی و اختلاف شرکا تعطیل شده بود با تلاش و حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، مشکلات کارخانه مرتفع شد.
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۲:۱۹   + ۷ سایت دیگر  
...، چهارشنبه با حضور در دفتر ایرنا شاهرود ، با بیان اینکه مواد معدنی تولید شده از معادن شرکت البرز شرقی در منطقه طزره دامغان برای استفاده در کوره بلند تولید فولادو آهن به اصفهان ارسال می شود تصریح کرد: این شرکت دارای 6 پروانه بهره برداری در شهرهای شاهرود،دامغان و مینودشت استان گلستان و کارخانه زغال شویی است. ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۰:۱۱   + ۳ سایت دیگر  
...، مینودشت، کلاله و رامیان بارید که پس از سرریز کردن سدهای بوستان و گلستان ابتدا گنبدکاووس را دچار مشکل کرد و در ادامه حجم آب 2 میلیارد و 150 میلیون متر مکعبی، شهرستان های آق قلا و گمیشان در غرب گلستان را به زیر آب برد و 11 نفر از گلستانی ها را به کام مرگ کشاند. ...
گلستان ما   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۰:۰۴    
...، مهمانی امام رضا(ع) با حضور خادم یاران رضوی شهرستان مینودشت در مسجدعسگریه این شهرستان با خواندن دعای امین ا... و مداحی برگزار شد. نماینده واقعی اسلام و استکبارستیزی در چشم دنیا ایران است حجت الاسلام شیخ عباسعلی کرامتلومسئول ومدیر دفتر آستان قدس مینودشت دراین مراسم گفت:شما به مهمانی امام رضا(ع) دعوت شده اید تا در این مراسم برای جدش دابی عبدا... ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۰۸:۱۳    
شهر کمترین دما بیشترین دما شهر کمترین دما بیشترین دما گرگان 21 30 مینودشت 20 32 گنبد کاووس 22 31 بندرگز 21 31 علی آبادکتول 20 30 گمیشان 21 31 کردکوی 20 30 رامیان 20 30 بندرترکمن 23 30 مراوه تپه 24 31 کلاله 20 31 اینچه برون 21 33 ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۲۰:۲۵   + ۱ سایت دیگر  
...، شهرام کوسه غراوی نماینده مردم چهار شهرستان مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه محور توسعه گلستان کشاورزی و گردشگری است، گفت: باید تلاش کنیم با حمایت ویژه از پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان این ظرفیت ها را شکوفا کنیم. ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۲۰:۰۳   + ۱ سایت دیگر  
...، هادی حق شناس امشب در دیدار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با نماینده ولی فقیه در گلستان اظهارداشت: امروز دکتر ستاری از 11 نقطه در گرگان، علی آبادکتول، مینودشت، گنبدکاووس و غیره بازدید کرد که زمینه راه اندازی مراکز و کارخانه نوآوری را دارند. ...
کیهان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۲۰:۰۰   + ۲ سایت دیگر  
شهرام غراوی نماینده مردم مینودشت و عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با گزارشگر کیهان می گوید: برای مدیریت مسکن و بحث اجاره ها باید یک آمار کلی و یک آمار ریز دقیق داشته باشیم.
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۹:۵۴   + ۱ سایت دیگر  
...، علی آبادکتول، مینودشت و گنبدکاووس برای ایجاد کارگاه نوآوری بازدید شد. ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۵:۵۶   + ۳ سایت دیگر  
...، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در بازدید از طرح های دانش بنیان شهرک صنعتی مینودشت و گنبدکاووس این خبر را اعلام کرد و گفت: با محلی که اداره تعاونِ شهرستان گنبدکاووس برای تاسیس این پارک معرفی کرده و اختصاص 4 میلیارد تومان اعتبار هم موافقت شد. ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۵:۱۹   + ۱ سایت دیگر  
شهرستان مینودشت با داشتن زیستگاه های جنگلی حیات وحش میزبان گونه های حیات وحش نظیر مرال، شوکا، کل بز، خرس قهوه ای، پلنگ، قرقاول ، کبک دری و معمولی است.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۴:۴۰   + ۱ سایت دیگر  
سورنا ستاری همچنین از طرحهای دانش بنیان شهرک صنعتی مینودشت، علی آباد کتول و گنبدکاووس بازدید کرد.
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۳:۵۴   + ۳ سایت دیگر  
نیمی ازجمعیت یک میلیون و 900 هزار نفری گلستان در هفت شهرستان گنبدکاووس، مینودشت، آزادشهر، رامیان، گالیکش، کلاله و مراوه تپه سکونت دارند. /3039/1860
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۳:۱۴   + ۲ سایت دیگر  
وی در ادامه از یک شرکت دانش بنیان پزشکی در شهرک صنعتی مینودشت نیز بازدید کرد. این شرکت در حوزه تولید ایمپلنت های ارتوپدی فعالیت می کند. ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۱:۳۸   + ۱ سایت دیگر  
گنبدکاووس - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی واقع درشرق گلستان معتقد است که رفع محرومیت های شهرستان مرزی مراوه تپه درمنتهی الیه شرق این استان نیازمند عزم جهادی مسوولان است.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۰:۴۶    
...، علی آباد کتول، مینودشت و گنبدکاووس، تصریح کرد: به دلیل اینکه آخرین شهرستان در بازدید های سفر امروز گنبد کاووس خواهد بود، به منظور استفاده بهتر از زمان، جلسه پایانی و جمع بندی نیز با حضور دکتر ستاری در همان شهرستان برگزار می شود. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۰:۱۱   + ۱ سایت دیگر  
...، علی آباد کتول، مینودشت و گنبدکاووس، تصریح کرد: به دلیل اینکه آخرین شهرستان در بازدید های سفر امروز گنبد کاووس خواهد بود، به منظور استفاده بهتر از زمان، جلسه پایانی و جمع بندی نیز با حضور دکتر ستاری در همان شهرستان برگزار می شود. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۸:۵۵   + ۴ سایت دیگر  
...، مرکز نوآوری سلامت و فناوری های حوزه سلامت، کارخانه نوآوری گرگان، مرکز نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول، یک شرکت دانش بنیان پزشکی در شهرک صنعتی مینودشت، یک شرکت دانش بنیان در زمینه تولید اسید سولفونیک و کارخانه نوآوری گنبد ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۸:۱۷    
شهر کمترین دما بیشترین دما شهر کمترین دما بیشترین دما گرگان 19 34 مینودشت 25 36 گنبد کاووس 20 37 بندرگز 20 33 علی آبادکتول 18 33 گمیشان 20 35 کردکوی 20 34 رامیان 19 32 بندرترکمن 20 33 مراوه تپه 26 35 کلاله 20 36 اینچه برون 21 37 ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۰   + ۱ سایت دیگر  
...: شهروندخبرنگار - گلستان (مینودشت) بیشتر بخوانید : آسمان غبارآلود در اشتهارد + فیلم کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید انتهای پیام/ سوزاندن ضایعات پلاستیکی در مینودشت + فیلم ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۳:۲۸   + ۲ سایت دیگر  
وی افزود: کار مطالعات رفع این نقاط پرتصادف و ایمن سازی آن توسط مشاور درحال انجام است و تا پایان امسال دو نقطه آن یعنی بریدگی روستای پشمک پناده درجاده اصلی گنبد به مینودشت و بریدگی روستای قره سو در جاده اصلی گنبد به آزادشهر ایمن سازی خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۳:۲۳    
...، آزادشهر، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه پراکنده هستند و از 18 معدن سنگ لاشه، هفت معدن فعال هستند. میزان اشتغال در این بخش نیز 141 نفر است و میزان تولید سال گذشته آنها یک میلیون و 47 هزار و 692 تن بوده است. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۱   + ۴ سایت دیگر  
وی با بیان این که معادن ذغالسنگ استان در شهرستان های آزادشهر، رامیان، مینودشت و علی آبادکتول واقع شده اند، افزود: میزان اشتغال مستقیم معادن ذغالسنگ استان 970 نفر است و میزان تولید ذغالسنگ استان در سال گذشته 176 هزار تن بوده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۴۲   + ۱ سایت دیگر  
وی با بیان اینکه این پلاتوها در 4 شهرستان گنبد، مینودشت، علی آباد کتول و بندرگز راه اندازی می شود، افزود: پلاتوها فضایی هستند که هنرمندان رشته های هنری مثل تئاتر، موسیقی و سینمایی می توانند تمرینات خود را در آن انجام دهند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
وی اظهار کرد: شهرستان گمیشان دارای هشت واحد صنایع تبدیلی است و همچنین شهرستان گنبدکاووس دارای 30 واحد، شهرستان مراوه تپه دارای دو واحد و شهرستان مینودشت دارای 16 واحد صنایع تبدیلی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۰:۲۰   + ۱ سایت دیگر  
...، دیدار با خانواده شهید هنرمند، اجرای نمایش خیابانی زیرخاکی ویژه دفاع مقدس و برگزاری نشست کتابخوان با موضوع دفاع مقدس از برنامه های شهرستان آزادشهر و برپایی نمایشگاه کتاب، عکس و هنرهای تجسمی، عصر شعر و خاطره و پخش فیلم با موضوع دفاع مقدس از برنامه هیا شهرستان مینودشت است. ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۷:۰۶   + ۵ سایت دیگر  
...، شهرستان علی آباد، آزادشهر، گنبد، مینودشت، کردکوی و بندرگز، اجرا می شود تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح 117 بسته تحصیلی دوره متوسطه و 349 بسته تحصیلی دوره ابتدایی توسط ادارات اوقاف وامور خیریه شهرستان ها و نهادهای حمایتی در اختیار دانش آموزان مناطق محروم و مناطق سیل زده و دانش آموزان مستعد و نیازمند قرار خواهد گرفت. ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۳:۳۴    
رحمتی تاکید کرد: استعدادیابی رشته موی تای ویژه بانوان در شهرستان بندرگز، مینودشت و آق قلا در شش ماهه دوم سال در استان دنبال می کنیم. پایان پیام/ 587
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۲:۴۷   + ۱ سایت دیگر  
...، مراوه تپه، آزادشهر، رامیان، مینودشت، گالیکش و کلاله دریافت می کنند. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۰   + ۵ سایت دیگر  
نماینده مردم مینودشت در مجلس تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که امروز مردم سیل زده با آن مواجه هستند این است که هنوز به بخشی از مردم تسهیلات پرداخت نشده است و روند پرداخت تسهیلات کمی کند است. امیدواریم این مشکل نیز به زودی برطرف شود. انتهای پیام
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۵:۳۸   + ۲ سایت دیگر  
...، گمیشان، گنبدکاووس، مینودشت و غیره دچار خسارت شده بودند که با استفاده از ظرفیت خیران، گروه های جهادی، نوسازی مدارس، بسیج سازندگی و غیره کار تعمیر این واحدهای آموزشی همچنان ادامه دارد. ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۴:۴۴   + ۳ سایت دیگر  
... حجت الاسلام سلیمانی فرد تصریح کرد: از مجموع335 هزار وهفتصد و پنجاه رپرس غذای توزیع شده، تعداد220هزار پرس غذا از محل موقوفات و به همت خیرین در ناحیه1 شهرستان گرگان،31هزارو پانصد پرس در ناحیه2 شهرستان گرگان، تعداد 33هزار پرس در شهرستان آزادشهر،27هزار ونهصد پرس در حوزه شهرستان مینودشت ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۱:۴۶   + ۲ سایت دیگر  
...: دربحث مصارف شرب آب سد نرماب چهل چای مینودشت هم اکنون نیز با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری 1000 میلیارد ریالی آن، کانال انتقال آب شرب به دو شهر مینودشت و گنبدکاووس به طول 27 کیلومتر درحال انجام است. ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۸:۳۹   + ۲ سایت دیگر  
وی در آخرین برنامه سفر یک روزه خود به استان گلستان از سد نرماب چهل چای در مینودشت دیدن کرد. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این بازدید از پیشرفت 78 درصدی این سد خبر داد و گفت: درصورت تامین اعتبار مورد نیاز، عملیات احداث مخزن این سد که 125 میلیون متر مکعب یعنی به اندازه سه سد ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۴:۳۸   + ۲ سایت دیگر  
...: همچنین بامداد امروز و در اثر انحراف سمند از محور جاده در محور گالیکش - مینودشت در محدوده روستای گوگل 8 نفر از سرنشینان خودرو مصدوم و توسط آمبولانس به بیمارستان فاطمه زهرا (س) مینودشت اعزام شدند. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۳:۴۵   + ۴ سایت دیگر  
در منطقه مینودشت کارخانه ای تاسیس کردم و زنان آسیب دیده را صاحب شغل کردم اما با پرونده سازی و حکم دادگاه کارخانه من را در مینودشت خراب کردند. خانه من را 3 سال پیش در مینودشت اشغال کردند، یک روز صبح مانند همیشه از منزل خارج شدم و وقتی برگشتم متوجه شدم که افرادی خانه ام را اشتغال کرده اند. ...
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۰:۰۳   + ۳ سایت دیگر  
...: ساعت 21 و 45 دقیقه شامگاه پنجشنبه یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور گالیکش به مینودشت حوالی روستای گوگل از جاده منحرف شد. وی افزود: بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده و هشت مصدوم حادثه را به بیمارستان فاطمه الزهرا مینودشت منتقل کردند. ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۲۳:۰۹    
همچنین نظیر این مراسم در شهرستان های گرگان، علی آبادکتول، بندرگز، آزادشهر، کردکوی، گنبدکاووس و مینودشت برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۲۲:۱۶   + ۲۴ سایت دیگر  
نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه، گالیکش در مجلس تصریح کرد: از دستگاه های نظارتی، به خصوص تعزیرات و سازمان بازرسی کل کشور می خواهیم که به نحوه قیمت گذاری بلیت هواپیما در سطوح مختلف رسیدگی کرده و نظارت بیشتری داشته باشند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۶   + ۳ سایت دیگر  
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر حسین سلامی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از سد نرماب مینودشت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سد نرماب تاکنون 78 درصد پیشرفت داشته و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، تا پایان سال جاری مراحل ساخت آن به پایان می رسد.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۲۰:۲۱   + ۱ سایت دیگر  
بازدید از سد در حال ساخت نرماب مینودشت، برنامه آخر فرمانده کل سپاه در سفر یک روزه به گلستان بود. این سد با یکصد و 25 میلیون مترمکعب ظرفیت، بزرگترین سد گلستان و ازجمله طرح های اولویت دار قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) است.
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۹:۲۴    
به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی سد نرماب چهل چای از سال 1390 با اعتبار اولیه چهار هزار میلیارد ریال بر روی سه رودخانه "نرماب، چهل چای و خرمالو" شهرستان مینودشت واقع در شرق گلستان آغاز شده است.
گلستان ما   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۴   + ۴ سایت دیگر  
...؛ سرلشکر حسین سلامی عصر امروز پس از بازدید و بهره برداری واحدهای مسکونی و پروژه های عمرانی سپاه در مناطق سیل زده آقق قلا و گمیشان و دیدار چهره به چهره با مردم از روند تکمیل پروژه سد نرماب در مینودشت بازدید کرد . ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۰   + ۶ سایت دیگر  
به گزارش ایرنا، دراین بازدید استاندار گلستان و فرماندار مینودشت نیز حضور داشتند. /3039/1860
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۸:۱۷    
بیشتر بخوانید: فرمانده کل سپاه از آق قلا بازدید کرد + عکس انتهای پیام حضور سردار سلامی در مینودشت
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۸:۰۰    
بازدید از روند بازسازی مناطق سیلزده به ویژه در شهرستان آق قلا و سرکشی از سد نرماب چلچای در مینودشت از دیگر برنامه های سفر فرمانده کل سپاه پاسداران به گلستان است. معرفی چهار رقم جدید گندم ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۲   + ۵ سایت دیگر  
سیل و رانش ابتدای امسال به 17 هزار و 800 واحد مسکونی استان گلستان در شهرستان های گنبدکاووس، آق قلا، گُمیشان، مراوه تپه، گالیکش، مینودشت، آزادشهر، علی آبادکتول، رامیان و کردکوی، خسارت زد و 11 نفر را نیز به کام مرگ کشاند.
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۶   + ۱ سایت دیگر  
بازدید از روند اجرای طرح زهکشی یکهزار و 600 کیلومتری در آق قلا و ساخت سد نرماب مینودشت، برنامه های بعدی سرلشگر سلامی در سفر به گلستان است.
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۳:۴۴    
بازدید از روند بازسازی مناطق سیلزده به ویژه در شهرستان آق قلا و سرکشی از سد نرماب چهل چای در مینودشت از دیگر برنامه های سفر فرمانده کل سپاه پاسداران به گلستان است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۲:۵۴    
سفر امروز فرمانده سپاه پاسداران به گلستان به منظور بازدید از روند بازسازی مناطق سیل زده و افتتاح واحدهای مسکونی احداثی و تعمیراتی و بازدید از روند ساخت سد نرماب مینودشت به همت قرارگاه خاتم الانبیای سپاه صورت گرفت. انتهای پیام/4062/
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۱:۳۱   + ۲۵ سایت دیگر  
بازدید از روند اجرای طرح زهکشی یکهزار و 600 کیلومتری در آق قلا و ساخت سد نرماب مینودشت، برنامه های بعدی سرلشکر سلامی در سفر به گلستان است.
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۴   + ۲ سایت دیگر  
بازدید از روند بازسازی مناطق سیلزده به ویژه در شهرستان آق قلا و سرکشی از سد نرماب چلچای در مینودشت از دیگر برنامه های سفر فرمانده کل سپاه پاسداران به گلستان است.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۰۶   + ۲ سایت دیگر  
بازدید از روند ساخت سد نرماب مینودشت در 120 کیلومتری شرق گرگان، برنامه بعدی سرلشگر سلامی در سفر به استان گلستان است. سپاه در کنار مردم مناطق محروم هم خواهد بود ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۰۰    
به گفته دادشی در شبانه روز گذشته مینودشت با 19 درجه و گنبد با 32 درجه به ترتیب خنکترین و گرمترین مناطق گلستان بودند. همچنین دیروز در انبار الوم از توابع شهرستان آق قلا 12 میلیمتر و در گرگان و مینودشت و پارک ملی گلستان 4 میلیمتر باران بارید. ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۹:۵۶    
بازدید از روند ساخت سد نرماب مینودشت در 120 کیلومتری شرق گرگان، برنامه بعدی سرلشگر سلامی در سفر به استان گلستان است. سپاه در کنار مردم مناطق محروم هم خواهد بود ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۱   + ۱ سایت دیگر  
بازدید از روند اجرای طرح زهکشی یکهزار و 600 کیلومتری در آق قلا و ساخت سد نرماب مینودشت، برنامه های بعدی سرلشگر سلامی در سفر به گلستان است.
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۹:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
سیل و رانش ابتدای امسال به 17 هزار و 800 واحد مسکونی استان گلستان در شهرستان های گنبدکاووس، آق قلا، گُمیشان، مراوه تپه، گالیکش، مینودشت، آزادشهر، علی آبادکتول، رامیان و کردکوی، خسارت زد و 11 نفر را نیز به کام مرگ کشاند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۸:۲۵   + ۵ سایت دیگر  
فرمانده کل سپاه همچنین سپس از سد نرماب چهل چای مینودشت بازدید خواهد کرد. انتهای پیام / ن سفر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به گلستان
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۸:۱۸    
افتتاح متمرکز هزار و 185 واحد مسکونی در تازه آباد آق قلا و بازدید از سد نرماب در مینودشت از برنامه های سفر فرمانده کل سپاه پاسداران به گلستان است. کد خبر 4716332
گلستان ما   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۶:۲۳   + ۱ سایت دیگر  
...، انبار الوم، زیارتگاه ذکریا نبی(ع)ساعت 10 صبح، کردکوی، امامزاده مجید(ع)ساعت 15 و 30 دقیقه، -بندرگز، امامزاده علیرضا(ع)سرطاق ساعت 15، دلند:امامزاده قاسم(ع) ساعت 17، گنبدکاووس، امامزاده یحیی بن زید(ع)ساعت 17 و در مینودشت، امامزاده اسحق(ع)قلمی ساعت 17 برگزار خواهد شد. ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۵:۰۵    
اجرای تعزیه روز عاشورا به همت گروه نینوا در روستای مرزبن و اجرای تعزیه در مقابل حسینیه بزرگ آزادشهر، مراسم تعزیه خوانی "حضرت ابوالفضل العباس" در گلزار شهدای مینودشت و اجرای تعزیه "روایت حرم" در کردکوی از جمله مجالس برپا شده تعزیه در گلستان است.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۳:۱۵   + ۷ سایت دیگر  
...، امامزاده علیرضا(علیه السلام) سرطاق بندرگز، امامزاده مجید(علیه السلام) کردکوی، امامزاده عبدالله (علیه السلام) گرگان، زیارتگاه زکریا(علیه السلام) گرگان، امامزاده یحیی بن زید (علیه السلام) گنبدکاووس و امامزاده اسحاق (علیه السلام) مینودشت برگزار می شود. ...
وی ادامه داد: تعزیه نمایش یک عطش کربلا در سال جاری از روز چهارم محرم در روستای لیوان غربی اجرایش را آغاز کرد و سپس در دوزین مینودشت، ریحان آباد گلوگاه، دبیرستان خدیجه کبری بندرگز، پیته نو گلوگاه به اجرا در آمده است.
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۱:۴۹   + ۳ سایت دیگر  
...، زمین کشاورزی خود را در روستای بازگیر از توابع بخش مرکزی شهرستان مینودشت با مساحت 835 متر مربع به نیت ترویج فرهنگ قرآنی و خیرات و علی خلاوه اهل روستای سلمان فارسی شهرستان کلاله زمینی به مساحت 120 مترمربع را برای ساخت خانه عالم مسجد محمد رسول الله این روستا وقف کرد. ...
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۴:۲۰   + ۱ سایت دیگر  
...، گمیشان، گنبد و مینودشت نیاز به احداث مجدد دارند که در حال ساخت و ساز هستند ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۳:۵۴   + ۲ سایت دیگر  
نیمی از جمعیت یک میلیون و 900 هزار نفری استان گلستان در هفت شهرستان "گنبدکاووس، آزادشهر، رامیان، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه" سکونت دارند.
باشگاه خبرنگاران   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۱   + ۱ سایت دیگر  
انتهای پیام / فا آغاز ساخت مدرسه 6 کلاسه خیر ساز در مینودشت
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۵۶   + ۲ سایت دیگر  
...، ساعت 18 و 20 دقیقه عصر امروز در محور گنبدکاووس به مینودشت بر اثر سانحه رانندگی و برخورد پراید با پژو، پنج نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند. ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۸:۴۵   + ۲۴ سایت دیگر  
آمریکا با اعلام اینکه هیچ گونه معافیتی برای خرید نفت از ایران صادر نخواهد شد، بر این موضوع تاکید کرد که به تحریم ها علیه ایران ادامه خواهد داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۶:۵۵   + ۱ سایت دیگر  
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مینودشت ، حسن سرایلو عضو هیئت علمی گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت ظهر امروز در نشست بصیرتی نقش زنان در کربلا با رویکرد بررسی تاریخی حوادث روز عاشورا و پس از آن، اظهار کرد: شخصیت های حاضر در کربلا چه در جبهه حق و چه در جبهه کفر برای توسعه اخلاق و و دفع رذایل اجتماعی باید بازخوانی و احیا شود. ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۵:۱۵   + ۱ سایت دیگر  
...، مینودشت، گمیشان، آق قلا و گنبدکاووس توزیع می شود. مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: مردم نوع دوست گلستانی می توانند کمک های خود به دانش آموزان نیازمندان را از طریق کد #017*8877* و یا به شماره حساب 0111804689008 کمیته امداد نزد بانک ملی واریز کنند. ...
وزارت آموزش و پرورش   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۳:۴۰   + ۳ سایت دیگر  
مدیرآموزش وپرورش مینودشت افزود:این مدرسه تنهامتعلق به شهرستان مینودشت نیست وباتوجه به این که درشهرستان های اطراف مدرسه استثنایی وجودندارد دانش آموزان شهرهای دیگر رانیزتحت پوشش دارد.
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۲:۴۸   + ۱ سایت دیگر  
به گزارش ایرنا، نیمی از جمعیت یک میلیون و 900 هزار نفری گلستان در هفت شهرستان "گنبدکاووس، آزادشهر، رامیان، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه" واقع در شرق این استان سکونت دارند. /3039/1860
آنا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۷:۱۸   + ۱ سایت دیگر  
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مینودشت ، آذر اسکندری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت ظهر امروز در نشست بصیرتی الگوگیری زنان مسلمان از عفاف و حجاب بانوان عاشورایی اظهار کرد: حضرت زینب(س) الگوی کامل یک بانوی مسلمان است؛ به گونه ای که در خانه مسئول تربیت فرزندان و در اجتماع مسئول سرنوشت مردم است. ...
وزارت آموزش و پرورش   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۴:۱۰   + ۱ سایت دیگر  
...، در کردکوی: مصلی ساعت 9 صبح، در بندرگز: مسجد جامع ساعت 9 صبح، در علی آبادکتول: معصوم زاده جهان بینی ساعت 10 صبح، در آزادشهر: امامزاده قاسم (ع) لاله باغ ساعت 10 و نیم صبح، در گنبدکاووس: امامزاده یحیی بن زید (ع) ساعت 9 نیم، در مینودشت: امامزاده جعفر (ع) مینودشت ساعت 10 و نیم اجرا شد . ...
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۰:۵۱   + ۴ سایت دیگر  
...، در کردکوی: مصلی ساعت 9 صبح، در بندرگز: مسجد جامع ساعت 9 صبح، در علی آبادکتول: معصوم زاده جهان بینی ساعت 10 صبح، در آزادشهر: امامزاده قاسم (ع) لاله باغ ساعت 10 و نیم صبح، در گنبدکاووس: امامزاده یحیی بن زید (ع) ساعت 9 نیم، در مینودشت: امامزاده جعفر (ع) مینودشت ساعت 10 و نیم اجرا شد. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۰۸:۵۶   + ۳۵ سایت دیگر  
...، در زیارتگاه ذکریا نبی(ع) شهر انبارالوم آق قلا، مصلی کردکوی، مسجد جامع بندرگز، امامزاده خالد(ع) برفتان علی آبادکتول، امامزاده قاسم(ع) دلند، امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس، امامزاده بی بی سکینه(س) مینودشت و امامزاده آق امام(ع) آزادشهر برگزار شد. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۹:۵۴   + ۴ سایت دیگر  
وی تأکید کرد: همچنین مراسم شیرخوارگان حسینی ساعت 10 صبح در امامزاده بی بی سکینه(ع) گوگول مینودشت و ساعت هشت صبح در زیارتگاه زکریا نبی (ع) انبارالوم آق قلا برگزار می شود. انتهای پیام/83018/
خبرگزاری مهر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۴:۵۱   + ۱ سایت دیگر  
...، مینودشت، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تاکنون مسئولان بخش تعاون استان طرحی برای حمایت از تعاونی ها به مجمع نمایندگان ارائه نکرده اند که بخواهیم آن را در صحن علنی و یا کمیسیون ها مطرح کنیم. ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۰   + ۱ سایت دیگر  
نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حمایت از طرح های سرمایه گذاری خرد و کلان بیان داشت: مدیران استان باید برای حل معضلاتی مانند بیکاری و به حرکت درآوردن چرخ توسعه استان از بخش های خصوصی و تعاونی حمایت کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۰:۰۰    
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید میردار مینودشت افزود: بستن علم اباعبدالله الحسین (علیه السلام) درمسجد باب الحوائج القجر نیشاک استان گلستان شهرستان مینودشت از دیگر برنامه های این کانون در روز گذشته بود. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۷:۲۶    
وی تصریح کرد: اکنون 147 دانشجوی بهورز داریم که در شهرستان های بندرترکمن، گرگان، علی آبادکتول و گنبدکاووس و مینودشت مشغول به تحصیل هستند. انتهای پیام/83019
میزان   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۸:۱۰   + ۱۵ سایت دیگر  
هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به رونق دوباره تولید در کارخانه لبنیات مینودشت، اظهار کرد: این کارخانه از 2 سال پیش به علت مشکلات مالی و اختلاف شرکا تعطیل شده بود؛ اما با تلاش دادگستری این استان و پس از برگزاری چند نشست و بازدید از کارخانه، دوباره رونق گرفت. ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۶:۵۸    
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مینودشت ، حجت الاسلام عبدالله طحان امام جماعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت ظهر امروز در نشست بصیرتی نماز و نقش آن در گسترش حجاب و عفاف، گفت: نماز در اسلام از اهمیت خاصی برخوردار است و از زمانی که خداوند برای هدایت انسان، پیامبران خود را مبعوث کرد، اقامه نماز را در ردیف نخستین دستورات خود قرارداد. ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۳:۴۹   + ۹ سایت دیگر  
... سید حمید زرآبادی به وزیر نیرو تسریع در برق رسانی به روستای حوزه انتخابیه، به وزیر نیرو واگذاری انشعاب و کنتور برق و به تعدادی از واحدهای مسکونی در روستای حوزه انتخابیه، به وزیر بهداشت احداث درمانگاه در روستای مینودشت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۲:۵۴   + ۲ سایت دیگر  
...، ابوطالب قزلسفلو گفت: این پروژه ها شامل سازه سنگ و ملات، سازه گابیونی و بندهای خاکی بوده و در حوزه های آبخیزشهرستان های آزادشهر، گالیکش،مراوه تپه، رامیان،کلاله، گنبد، گرگان،علی آباد، مینودشت و بندرگز اجرا شده که حجم کامل آن 42 هزار و 859 متر مکعب است. ...
...، رضا یازرلو افزود: سید عباس صالحی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدت دو روز (16 و 17 مرداد ماه) مهمان استان گلستان بود که از جمله رهاوردهای سفر وی، حمایت از راه اندازی 4 پلاتوی تمرینی- اجرایی نمایشی در چهار شهرستان گنبدکاووس، مینودشت، علی آبادکتول و بندرگز است. ...
ایرنا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۶   + ۴ سایت دیگر  
خواجه یکی از بانوانی که از مینودشت استان گلستان در این نمایشگاه شرکت کرده گفت: غرفه رایگان به ما داده اند و توانسته ایم با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تولیداتی از نمد، پارچه های دست بافت، کیف رودوشی و محصولات متفاوت با نمد مانند عروسک، پاپوش و ... را در نمایشگاه ارائه کنیم. ...
گلستان ما   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۳:۳۱   + ۱ سایت دیگر  
...، پس از آن که در بازار تهران ورشکست شد تصمیم می گیرد برای شروع مجدد کسب و کارش استان گلستان و شهرستان مینودشت را انتخاب کند. ...
خبرگزاری صدا و سیما   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۰:۳۱    
از نشست تخصصی، علمی و آموزشی معلمان ابتدایی شرق استان در گنبدکاووس، قدردانی وزیر جهاد کشاورزی از 8کشاورز، مدیر و کارشناس استان گلستان و وارد مدار شدن برق سومین پنل خورشیدی حوزه های قضایی در دادسرای گرگان تا اختصاص تسهیلات تکمیلی به واحد هایی تولیدی نیمه تمام در بندرگز و توزیع لباس مشکی نذری در ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۱۱    
اما در بخش انتخاب رئیس شورا دو نفر یعنی نبی الله آخوندی رئیس اسبق آموزش و پرورش و قائم مقام ستاد نماز جمعه گنبدکاووس در کنار آنه محمد قرنجیک رئیس راه و شهرسازی شهرستان مینودشت و عضو هیئت امنای اهل تسنن گنبدکاووس به عنوان کاندیدا ثبت نام کردند که پس از رای گیری هر کدام با اخذ سه رای از 6 رای ماخوذه در شرایط یکسان قرار گرفتند. ...
خبر فوری   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۳    
موافقان چه می گویند ؟ عضو کمیسیون عمران مجلس و نماینده مردم شهرستانهای مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس گفت: در دوره مدیریت دکتر مونسان بر صنعت گردشگری کشور شاهد اقدامات سازنده ای بودیم. شهرام کوسه غراوی خاطر نشان کرد: افزایش 43 درصدی ورود گردشگران به کشور در دو سال اخیر، حذف روادید، صدور ویزای فوری، همکاری و توافق با کشورهایی مانند عراق برای توسعه گردشگری و ... ...
ایسنا   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۷   + ۶ سایت دیگر  
داداشی تصریح کرد: بیشترین مقدار بارش در بین ایستگاه های سینوپتیک مربوط به مینودشت به میزان 1115.4 میلیمتر و بیشترین تعداد روزهای بارندگی مربوط به علی آبادکتول به میزان 104 روز است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۰۹   + ۲ سایت دیگر  
رئیس دانشکده فنی مهندسی شهرستان مینودشت تصریح کرد: براساس سنوات قبل چهارمین دوره مسابقات ملی برنامه نویسی (ACM) امسال در دانشکده فنی مینودشت برگزار می شود این مسابقات برای آمادگی هرچه بیشتر دانشجویان برای شرکت در مسابقات سایت تهران برای انتخاب تیم های اعزامی ایران به مسابقات غرب آسیا، برگزار می شود. ...