در حال دریافت جدیدترین خبرها; لطفا چند لحظه صبر کنید ....   
دریافت خبر:
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۲۹
منبع خبر:
طبقه بندی خبر:
خلاصه خبر
مصرف ماهیان روغنی، دو بار در هفته، به جلوگیری از ابتلا به بیماری چشم در پیری کمک می کند. - به گزارش شبکه خبر به نقل از  BBC، حدود 500 هزار نفر در انگلیس از بیماری لکه زرد شبکیه رنج می برند که در افراد سالمند، ممکن است منجر به نابینایی شود. - تحقیقات محققان در دانشگاه "تافتس" در شهر "بوستن" در ایالت ماساچوست آمریکا، با همکاری دانشمندان انگلیسی،  روی سه هزار نفر نشان داد، مصرف پی در پی اسیدهای چربِ "امگا سه" که فراوان در ماهیانی مانند ماهی آزاد و گورماهی (ماکور) یافت می شود، از ابتلا به این بیماری خطرناک چشم، به ویژه در  پیری ...