در حال دریافت جدیدترین خبرها; لطفا چند لحظه صبر کنید ....   
- همشهری آنلاین: - کارشناسان می گویند: نوشیدن حداقل یک لیوان شیر در روز نه تنها ریزمغذی های اصلی و ضروری را به بدن شما می رساند بلکه درعین حال تاثیر مثبتی بر روی مغز و کارآیی ذهنی دارد. - به گزارش ایسنا، در یک مطالعه جدید معلوم شد افراد بزرگسالی که بیشتر از شیر و فرآورده های آن استفاده می کنند در مقایسه با افرادی که شیر نمی نوشند در تست های کارآیی مغز و حافظه خیلی بهتر عمل می کنند و بازده مطلوب تری دارند. به گزارش شبکه خبری ای بی سی، متخصصان دانشگاه ماین پس از مطالعه روی بیش از 900 مرد و زن 23 تا 98 ساله و با انجام مجموعه ای از تست های مغزی به نتایج فوق دست یافتند ...
دریافت خبر:
شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۸
منبع خبر:
طبقه بندی خبر: