در حال دریافت جدیدترین خبرها; لطفا چند لحظه صبر کنید ....   
- همشهری آنلاین: - پزشکان آمریکایی در یک مطالعه جدید هشدار دادند مصرف دائمی نوشابه های رژیمی، خطر احتمالی سکته مغزی و حمله قلبی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند. - به گزارش ایسنا، این نوشابه ها در واقع موجب مرگ و نابودی عروق خونی می شوند. دکتر هانا گاردنر و دستیاران وی در دانشکده پزشکی میلر در دانشگاه میامی و دانشگاه کلمبیا با مطالعه روی 2 هزار و 564 شرکت کننده در مطالعات انستیتو ملی سلامت آمریکا به این نتایج دست یافته اند. به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، دکتر گاردنر تاکید کرد این در حالی است که مصرف نوشابه های معمولی و ملایم که رژیمی نیستند در افزایش این خطر تاثیر ندارد و تهدیدی برای ...
دریافت خبر:
شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۲
منبع خبر:
طبقه بندی خبر: