در حال دریافت جدیدترین خبرها; لطفا چند لحظه صبر کنید ....   
آفتاب: آیا یک برنامه غذایی عادی و روزمره می تواند پادزهری برای مشکل اضافه وزن در سراسر جهان باشد؟ با کمک ویتامین D می توان به این هدف دست یافت. - 2 سال قبل در دانشگاه «مینه سوتا» دکتر «شالمار سیبلی» در حال آزمایش این فرضیه بوده که چطور کاهش کالری می تواند روی مسیرهای هورمونی تاثیرگذار باشد. تحقیقات او نشان داد، در افرادی که در ابتدای مطالعه سطح ویتامین D آن ها کافی بوده بیشتر از افراد با سطح پایین ویتامین D وزن کم کرده اند؛ این در شرایطی بود که مقدار کالری دریافتی هر 2 دسته یکسان بوده است. در واقع حتی یک افزایش ناچیز در پیش سازهای ویتامین D باعث شده بود شرکت کنندگان در مطالعه 200 گرم بیشتر ...
دریافت خبر:
سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۴
منبع خبر:
طبقه بندی خبر: