در حال دریافت جدیدترین خبرها; لطفا چند لحظه صبر کنید ....   
سلامت نیوز : تحقیقات جدید نشان می دهد روغن ماهی خطر ابتلای نوزادان کم وزن به سکته های قلبی و مغزی را در مراحل بعدی زندگی آنها کاهش می دهد. - به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، این تحقیقات حاکی است روغن ماهی خطر ابتلا به سکته های مغزی و قلبی را در کودکانی که با وزنی کمتر از وزن طبیعی متولد می شوند، کاهش می دهد. - پژوهشگران دانشگاه سیدنی استرالیا دریافتند: خطر ابتلا به تصلب شرایین (تنگی و بسته شدن رگها) در کودکان متولد شده با وزنی کمتر از وزن طبیعی - که مکمل های غذایی حاوی روغن های دارای اومگا 3 در طول پنج سال اول زندگی مصرف می کنند- کاهش می یابد ...
دریافت خبر:
چهارشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۴
منبع خبر:
طبقه بندی خبر: