در حال دریافت جدیدترین خبرها; لطفا چند لحظه صبر کنید ....   
سلامت نیوز : پژوهشگران دانشگاه واشنگتن در تحقیقات خود دریافتند که نوشیدن سه فنجای چای در روز از ابتلا به حملات قلبی و بیماری دیابت نوع دوم پیشگیری می کند. - به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری خاورمیانه، این تحقیقات نشان داد چای به کاهش میانگین کلسترول بد بدن و کنترل سطح قند خون کمک می کند. - براساس این تحقیقات، چای همچنین حاوی ترکیبات فلاونوید حاوی آنتی اکسیدان است که با بیماریهای قلبی و عروقی مقابله می کند. - فلاونوید از جمله ترکیبات حاوی آنتی اکسیدان است. این ترکیبات مانع از آسیب به قلب و عروق می شوند و خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهند ...
دریافت خبر:
چهارشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۵
منبع خبر:
طبقه بندی خبر: