در حال دریافت جدیدترین خبرها; لطفا چند لحظه صبر کنید ....   
تحقیقات نشان می دهد که به کار بستن رژیم غذایی مدیترانه ای خطر ابتلا به آلزایمر را کاهش می دهد. - از سال ها پیش مشخص شده بود که رعایت رژیم غذایی مدیترانه در کاستن از خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سرطان بسیار موثر است ولی با مطالعات اخیر روشن شده که این رژیم خطر ابتلا به آلزایمر را نیز کاهش می دهد. این رژیم غذایی بر مصرف زیاد میوه و سبزیجات استوار است و در ضمن سرشار از فیبر می باشد. - هفت گام - راه آسانی برای پیشگیری از آلزایمر وجود دارد که شامل 7 گام می باشد. شما می توانید در طول یک هفته روزی یک گام بردارید و یا اینکه هر هفته یک گام برداشته و این کار را تا هفت هفته ادامه دهید ...
دریافت خبر:
پنجشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۰۰:۲۱
منبع خبر:
طبقه بندی خبر: