سایر منابع:
سایر خبرها
محمد رسول الله از داوری فیلم های جشن حافظ کنار گذاشته شد/ اهدای نشان کیارستمی به یک فیلمساز جوان/ ...
: امسال نشان عباس کیارستمی که متفاوت از تندیس حافظ است، به جشن اضافه می شود و امیدوارم در سال های آینده نیز دادن این نشان ادامه داشته باشد. وی افزود: نشان عباس کیارستمی به سینماگران جوانی که چه در حوزه فیلم کوتاه و چه در حوزه فیلم بلند موفق بودند و از لحاظ زبان سینمایی و نوع اجرا نوآوری داشتند، بدون محدودیت زمانی از لحاظ فعالیت اهدا می شود. وی ادامه داد: این نشان به این جهت ...
جایزه نشان عباس کیارستمی به جشن اضافه شد
معلم درباره بخش تلویزیون هم گفت: نامزدهای ما از میان 25 سریال و مجموعه نمایش خانگی انتخاب شدند. از بین این آثار چهار اثر شهرزاد ، دندون طلا ، سیگنال موجود نیست و عطسه در شبکه نمایش خانگی توزیع شده بودند. متاسفانه سال پیش تلویزیون کارنامه درخشانی نداشت به ویژه که در زمینه آثار کمدی هم خیلی ضعیف ظاهر شد. مدیر مسوول مجله دنیای تصویر در ادامه نشست خبری جشن حافظ توضیح داد: در جشن ...
ولعِ جِم دیدن ایرانی ها!
محبوبیتی که علاوه بر درآمدزایی از طریق فروش این سریال ها، تاثیرات جانبی فراوانی داشته، از تاثیرات فرهنگی گرفته تا تاثیرات مخرب در خانواده. محبوبیتی که حتی موجب شد دلیل موفقیت سریال شهرزاد را تشابهش به سریال ها ترکیه ای نسبت دهند و آشتی مردم با سینماها در تعطیلات عید را پخش تبلیغات این فیلم ها از شبکه های ماهواره ای عنوان کنند. محبوبیتی که گاه شکل سیاسی نیز به خود گرفته است، مانند زمانی ...
هشدار سایبر به مردم
مزد ترس نخستین سریال پلیسی تلویزیون بعد از انقلاب بود که قصه پر از تعلیق آن همه مخاطبان را پای جعبه جادویی نشاند. با ارزیابی سریال های پلیسی تلویزیونی می توان متوجه این نکته شد که پیش از این در این نوع آثار، پلیس فردی باهوش بود که انگار تمام زندگی اش در ماموریت می گذشت، ولی در چند سال اخیر پلیس در سریال هایی که از رسانه ملی پخش می شود، به واقعیت جامعه نزدیک تر شده است. شاید وقتی نام سریال های پلیسی شنیده می شود، ناخودآگاه ذهن ما به این سمت برود که حتما باید در این نوع آثار صحنه های اکشن بسیاری ببینیم، درحالی که این نوع آثار فقط به صحنه های هیجانی خلاصه و محدود نمی شود. در سال های گذشته آثار متفاوتی با موضوع پلیس از تلویزیون پخش شده که از میان آنها می توان به آیینه عبرت، سرنخ، پلیس جوان، خواب و بیدار، حس سوم، ساختمان 85، بی صدا فریاد کن، گارد ساحلی، شلیک نهایی، تصمیم نهایی، پرواز در حباب، کارآگاهان، کلانتر 1، 2 و 3، هوش سیاه 1 و 2، رهایی، سقوط آزاد، دیوار، زخم، فوق سری، میکائیل و... اشاره کرد. درواقع مخاطبان با تماشای هریک از این آثار با رفتار و منش پلیس های متفاوت آشنا شده اند. این اتفاق در سریال سایبر که این روزها به کارگردانی احمد معظمی روی آنتن شبکه پنج رفته هم قابل مشاهده است. در این سریال مردم با وظایف پلیس سایبری یا همان پلیس فتا آشنا می شوند. یکی از ویژگی های مجموعه، پرداختن به اتفاقات روز جامعه است. به عنوان نمونه در قسمت دوم این مجموعه، قصه دختری روایت شد که از طریق فضای مجازی با فردی دوست شد و بدون آن که طرف را دیده باشد، با تهدیدهای بسیاری روبه رو شده و در نهایت با پیگیری پلیس فتا مشخص می شود که این شیطنت زیر سر یک پسر بسیار جوان بوده است. یا در همین قسمت داستان فردی نشان داده می شود که در باشگاه ورزشی و هنگام تمرین، کارت بانکی اش کپی و بعد پول های او به سرقت می رود. در واقع مجموعه های پلیسی این ظرفیت را دارد تا عوامل سازنده با تیزهوشی و بهره بردن از عناصر دراماتیک، از زاویه ای تازه به موضوعات اجتماعی نگاه کنند. عوامل سازنده سریال سایبر با توجه به این موضوع اثری را ساخته اند تا مردم از زاویه دیگری به سریال های پلیسی نگاه کنند؛ بنابراین مخاطب با دیدن سریال فقط با صحنه های حادثه ای روبه رو نمی شود. سریال سایبر به مخاطبان هشدار می دهد چگونه از فضای مجازی استفاده کنند تا مورد سوءاستفاده قرار نگیرند و این که تا چه میزان می توانند به دوستانشان اعتماد کنند. در مجموع این اثر با هدف آگاهی دادن به مردم ساخته شده است. ضمن این که مخاطبان با حضور پلیس در حوزه سایبری آشنا می شوند و این که مجرمان در این حوزه چه فعالیت هایی دارند. البته فیلمنامه سریال نواقصی دارد و بهتر بود نویسنده به دراماتیزه کردن خرده قصه هایی که در هر قسمت روایت کرده، توجه بیشتری می کرد تا فیلمنامه با کشش و تعلیق بیشتری همراه باشد، زیرا این روند قصه گویی بیشتر بار آموزشی برای مخاطبان دارد و فاقد جذابیت های بصری بیشتر است. البته نمی توان منکر تاثیرگذاری تجربه های جدید باشیم، اما اگر این تجارب با آگاهی بیشتری حاصل شود، مسلما بیشتر مورد توجه و اقبال مخاطبان قرار خواهد گرفت؛ زیرا واقع نمایی صرف جواب نمی دهد. در ساخت یک اثر پلیسی می توان واقعیت را در کنار تخیل قرار داد و اثری تماشایی تولید کرد. حتی می توان از طریق ساخت فیلم و سریال الگویی هم ارائه کرد. اگر این طور عمل شود، هم مردم از تماشای سریال های پلیسی لذت بیشتری می برند و هم فرهنگ سازی درستی از وظایف پلیس و متقابلا مردم ارائه می شود. فاطمه عودباشی رادیو و تلویزیون ...
نامزدهای تلویزیونی شانزدهمین جشن حافظ معرفی شدند
...> 4- سیروس مقدم (میکائیل) 5- داوود میرباقری (دندون طلا) بهترین مجموعه: 1- پایتخت4 (به تهیه کنندگی الهام غفوری) 2- در حاشیه1 (به تهیه کنندگی حمیدرضا مهدوی) 3- دندون طلا (به تهیه کنندگی مهران برومند) 4- شهرزاد (به تهیه کنندگی محمد امامی) 5- کیمیا (به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی) جشن حافظ (دنیای تصویر) به عنوان تنها جشن خصوصی حوزه سینما و تلویزیون هر سال به آثاری که از آنتن صدا و سیما پخش شده یا در شبکه نمایش خانگی حضور داشته اند تندیس حافظ اهدا می کند. ...
زبان طنز بهنام تشکر در موردمسابقه یورو 2016 / تولد تیر ماهی ازنگاه خواننده موسیقی پاپ/قدردانی رهنما از ...
.... ای کاش عاشق باشیم. عزیزانم لطفا" به سایت رستاخیز سری بزنید و صفحه ی هواداران رستاخیز را دنبال کنید. پوریا پورسرخ بازیگر مجموعه کیمیا و برادر با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: خیلی خوشحالم که از طرف مجموعه ای بعنوان کاندیدای بهترین بازیگر مرد درام انتخاب شدم که هیچوقت با خودی و غیر خودی های مرسوم این روزها سازگار نبودند،،، تنها جشن خصوصی حوزه سینما و تلویزیون (جشن ...
حسین علیزاده: در گذشته ساز موسیقی دانان را می شکستند، امروز دل هایشان را
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، هفته گذشته 14تیر برنامه نقد و بررسی آلبوم نهفت یک بعد از دو دهه فعالیت در حالی برگزار شد که استادانی چون حسین علیزاده، علی اکبر شکارچی، اعضای گروه هم آوایان، محمد امین اکبرپور، مهران مهرنیا، جواد بطحایی و بخش عمد ه ای از دانش آموختگان دانشگاه های هنر و تهران حضور داشتند. درابتدای این مراسم قطعه پیش درآمد اصفهان اثر علی اکبر شهنازی ...
22 نقش که ستارگان سینما ترجیح می دهند فراموش شان کنند!
... تجسم بخشیدن به فاعل منفعل (گفتگو با حمید آذرنگ درباره دو بازی برجسته اش در عادت نمی کنیم و دندون طلا ) عزت الله انتظامی: برند بازیگری ایران یگانگی حضور از اکشن تا درام (گفتگوی علی معلم با جمشید هاشم پور به بهانه دریافت جایزه یک عمر فعالیت هنری در شانزدهمین جشن حافظ) بروس ویلیس به جای چارلز برانسون مرگ عجیب بازیگر جوان (درگذشت آنتون یلچین) ...
محسن کیایی: تلویزیون باید از نیروهای به روزتر و جوان تر بهره بگیرد
همچنین افزود: داود میرباقری، حسن فتحی و دیگر کارگردانانی که وارد شبکه نمایش خانگی شدند، همگی جزو افرادی هستند که در تلویزیون سریال می ساختند و بهترین آثارشان را نیز ارائه کردند و ذائقه مردم را به خوبی می شناسند و شکل کار کردن را بلد هستند، اما دایره محدودیت و فشارهای تلویزیون بیشتر شده و باعث شده این کارگردان ها تلاش کنند برای ارائه کار بهتر به این فضا روی آورند. مثلاً سریال "شهرزاد" یا "دندون طلا" و ...
نامزدهای بهترین خواننده تیتراژ شانزدهمین جشن حافظ معرفی شدند
گروه فرهنگ و هنر: میثم ابراهیمی با تیتراژ سریال دردسرهای عظیم ، محسن چاوشی با قطعه کجایی؟ که در تیتراژ سریال شهرزاد پخش شد، علی زندوکیلی با تیتراژ سریال نفس گرم ، سالار عقیلی با تیتراژ سریال معمای شاه ، رضا یزدانی با تیتراژ سریال تعبیر وارونه یک رویا و علیرضا قربانی با تیتراژ سریال کیمیا نامزدهای این بخش شانزدهمین جشن حافظ هستند. به گزارش بولتن نیوز، ملاک انتخاب بهترین تیتراژها آثاری ...
نقش افرینی ساترلند در درام ترسناک قدیمی
به گزارش جام جم آنلاین ، نسخه تازه این فیلم نگاهی تازه به ماجراهای عجیب و غریب فیلمی دارد که در سال 1990 اکران عمومی شد. داستان این درام در باره چند دانشجوی رشته پزشکی است که به دنبال انجام آزمایشاتی هستند تا به کمک آن، تجربیاتی در ارتباط با زندگی پس از مرگ پیدا کنند. به جز ساترلند، بازیگرانی هم چون جولیل رابرتز، کوین بیکن و ویلیام بالدوین هم در نقش های دیگر فلاتلینرز بازی داشتند. دیه گو لونا بازیگر سرشناس سینمای مکزیک و الن پیج دو بازیگری هستند که در نسخه تازه فیلم، در کنار ساترلند ظاهر می شوند. به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، ساترلند از این که با نسخه جدید هم همکاری می کند، ابراز خشنودی کرده است. هنوز معلوم نیست این بازیگر چه نقشی در داستان نسخه جدید دارد و آیا نقش قبلی خود را تکرار می کند یا خیر. تهیه کنندگان فیلم در شرکت مستقل فیلم سازی نیولاین، گفته اند تا هفته آینده کلید فیلم برداری آن را در لوکیشن های لوئیزیانا می زنند. نیل آردن اوپلو امر کارگردانی این درام آینده نگرانه علمی تخیلی را به عهده دارد. او فیلم نامه فیلم را دوباره نویسی کرده است. تماشاگران سینما و تلویزیون کیفر ساترلند انگلیسی تبار را به واسطه مجموعه موفق تلویزیونی 24 می شناسند. ...
پادری؛ روایتی شریف از یک خانواده ایرانی
اتفاقی که در تلویزیون خودمان هم بتازگی جایش را باز کرده است و در همین مدت کوتاه به نظر می رسد مجموعه سازان بخوبی توانسته اند ضوابط این فرآیند را رعایت کنند و پیش بروند. این اتفاق بخصوص با مجموعه درخشان پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم اوج گرفت و اعضای خانواده معمولی که نمادی از طبقه متوسط و در نگاه کلی تر، بیشتر مخاطبان تلویزیون بودند، توانستند در چهار سری پیاپی مهمان خانه های مردم شوند. این شب ها شاهد پخش مجموعه پادری از شبکه یک سیما هستیم؛ مجموعه ای که سری اول آن سال 92 با نام دودکش روی آنتن رفت و استقبال مخاطبان از فضای آرام و خانوادگی و مضمون همه پسند آن، تلویزیون را به ساخت سری دوم کار مجاب کرد. در ادامه به بررسی مهم ترین تغییرات ایجاد شده در سری دوم مجموعه و تاثیر آن در دیده شدن و موفقیت کار می پردازیم. حفظ ثبات در گروه شاید بتوان مهم ترین عامل قابل تأمل در سری جدید این مجموعه را حفظ گروه بازیگران سریال دانست که موجب شده هنرپیشگان دوباره بتوانند در همان نقش های پیشین خودشان جلوه گری کنند. در واقع سطح تغییرات و تحولات فقط به تغییر تهیه کننده کار و نیز نویسنده فیلمنامه محدود مانده است. سیدمحمود رضوی در مقام تهیه کننده جایگزین زینب تقوایی شده و کورش نریمانی هم به جای برزو نیک نژاد و حسن وارسته که نویسندگان سری اول مجموعه بودند، فیلمنامه را در سری جدید به قلم تحریر درآورده است. گروه بازیگران سریال هم که همگی از افراد شناخته شده عرصه های هنری کشور و بخصوص تئاتر و تلویزیون طی این سال ها بوده اند به اعتماد نام کارگردان، محمدحسین لطیفی و نیز حضور سیدمحمود رضوی که بارها قابلیت هایش را در مقام تهیه کنندگی فیلم های سینمایی چون دهلیز و دلبری و نیز مجموعه های تلویزیونی موفقی چون نفس گرم و پرده نشین ثابت کرده است دوباره دور هم جمع شده اند. اتفاقی که چندان بسادگی امکان پذیر نیست و گردآوردن این تعداد از بازیگران پرکار کنار هم و برای ساخت مجموعه ای جدید کاری است که نیاز به هماهنگی و برنامه ریزی چند ماهه دارد. با این حال، گروه سازندگان از عهده این مسئولیت بخوبی برآمده و این شخصیت های محبوب را دوباره کنار هم جمع کرده اند؛ علاوه بر بازیگران پیشین، جمشید مشایخی، ابراهیم آبادی، شهین تسلیمی و مجید یاسر هم از چهره های تازه اضافه شده به سری دوم این مجموعه هستند. جای خالی اتفاقات جدید اضافه شدن یک نویسنده جدید به کاری که سری اول آن قبلا روی آنتن رفته، اتفاقی است که می تواند چالشی برای هر فیلمنامه نویسی محسوب شود؛ از آنجا که مصالح اصلی ساخت کار یعنی شخصیت پردازی ها و نیز طراحی موقعیت ها پیش از این توسط فرد دیگری انجام شده است، نویسنده جدید با این درگیری ذهنی روبه روست که چطور قصه را با همان سیاق پیشین جلو ببرد و باعث دلزدگی مخاطبان یا ناامیدشدن شان از شخصیت ها نشود. چالشی که قطعا کورش نریمانی هم هنگام قبول نویسندگی این کار با آن مواجه بوده و بخش عمده وقتش را به حل این مشکل اختصاص داده است، اما نیمه پر لیوان را هم ببینیم؛ اضافه شدن نویسنده جدید اتفاق خوبی است که می تواند عنصر اصلی خلاقیت و نوآوری را به یک مجموعه بیفزاید. نریمانی از نویسندگان شناخته شده ای است که بخصوص در عرصه تئاتر و نمایش بسیار فعال بوده و نمایشنامه های زیادی را به رشته نگارش درآورده است. در تلویزیون هم در نویسندگی آثاری چون پایتخت 2 نقش داشته و با نگارش مجموعه های دنباله دار و سری گونه بیگانه نیست، اما اتفاقی که در این شب ها و در مجموعه پادری تا اینجای کار شاهد بوده ایم، جای خالی خلاقیت و اتفاقات جدید است. گویی این طور به نظر می رسد که کوشیده شده داستان بر همان سیاق سری پیشین باقی بماند و شاید هم ترس سازندگان از با استقبال مواجه نشدن سری جدید موجب شده قصه این طور از اتفاقات جدید خالی بماند. در اینجا تنها قدرت و هنر بازیگران و ادامه دادن همان تکیه کلام های پیشین چون آمپاس، ان قلت، قمپز یا جر و بحث های لفظی میان دو شخصیت فیروز و نصرت (با بازی هومن برق نورد و بهنام تشکر) است که قدری مجموعه را از یکنواختی نجات داده و به آن تنوع و بهانه ای برای تماشا بخشیده است. هرچند این تکیه کلا م ها و جدل های لفظی هم دیگر جذابیت های سابق را ندارد. روایتی شریف از یک خانواده با این حال و با وجود برخی انتقادات ، هنوز می توان رد پای اتفاقات مثبتی را در پادری مشاهده کرد و از آن سخن گفت. اتفاق ارزنده ای چون پاسداشت مقام خانواده و تاکید بر نقش دور هم بودن د ...
هیجان فوتبال با جام پانزدهم
برنامه جام پانزدهم به گفته تهیه کننده اش با اقبال گسترده مخاطبان مواجه و تا قبل از فینال 19 میلیون پیامک به برنامه ارسال شده است. رضا جاودانی و محمدرضا احمدی اجرای این برنامه را به عهده دارند. حسین ذکایی، تهیه کننده جام پانزدهم درباره روند تولید این برنامه و هماهنگی های به عمل آمده به جام جم گفت: با توجه به گستردگی پوشش مسابقات یورو 2016 و روی آنتن رفتن برنامه جام پانزدهم، ما پیش تولید 40 روزه داشتیم، زیرا می دانستیم کار دشواری پیش رو داریم و برای جذب مخاطبان و پرداخت به این مسابقات باید وقت و انرژی زیادی بگذاریم. تولید آیتم های متنوع وی ادامه داد: ما نمی خواستیم صرفا مسابقات را پخش کنیم، بلکه قصد داشتیم یک دورچین مناسب برای مسابقات یورو 2016 در نظر بگیریم، به همین دلیل باید گروه خبره نویسندگان، تصویربرداران و ... را گردهم می آوردیم. در مجموع اتاق فکر تشکیل دادیم و علاقه مند بودیم حتما آیتم های متنوع و مناسب با هر بازی را آماده کنیم. به عنوان نمونه تلاش کردیم در آیتم معرفی کشورهای مسابقه دهنده به رویدادهای آن کشور در حوزه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی هم اشاره کنیم تا مخاطبان تا حدودی با تاریخچه کشور مربوط آشنا شوند و بدانند در دوره های قبل چه اتفاقاتی در آن کشور رخ داده است. این تهیه کننده درباره پخش بازی های قدیمی در برنامه گفت: می خواستیم بازی های خاص را که جنبه نوستالژی دارند، پخش کنیم تا تقابل بازی ها در کنار هم مشخص شود. ضمن این که تلاش کردیم گرافیک برنامه هم مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. ذکایی با اشاره به مشارکت مردم گفت: خوشبختانه اقبال مخاطبان از برنامه خیلی خوب بود و تا قبل از فینال حدود 19 میلیون پیامک به برنامه ارسال شد. با این که برنامه جام پانزدهم در ماه رمضان پخش شد، اما توانست گوی سبقت را از رقبای خود برباید، حتی میزان پخش آگهی ها قبل از برنامه مرتب افزایش پیدا کرده بود که این مساله نشان دهنده موفقیت برنامه است. البته با توجه به تجربه ای که در برنامه های ورزشی دارم، می دانستم جام پانزدهم مورد توجه مخاطبان قرار خواهد گرفت. وی درباره نوآوری برنامه جام پانزدهم نسبت به دوره های قبل گفت: ما تلاش کردیم آیتم های برنامه نسبت به دوره های قبل متنوع تر باشد. به همین دلیل پیش از شروع بازی ها صد آیتم متنوع و متناسب با بازی ها آماده کردیم. همچنین سعی کردیم ارتباط مستقیم با فرانسه، آلمان و انگلستان داشته باشیم تا بیشتر درباره ویژگی بازی ها صحبت کنیم. علاوه بر آن از طریق اینترنت با بازیکنان معروف و باکیفیت در کرواسی در ارتباط بودیم و درباره بازتاب بازی ها حرف می زدیم. این تهیه کننده با اشاره به رویدادهای فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشورهای حاضر در جام ملت های اروپا توضیح داد: هدف ما این نبود که مخاطبان فقط مسابقات را به تماشا بنشینند، بلکه می خواستیم اطلاعات در حوزه های مختلف را در کمترین زمان به بینندگان بدهیم تا با شناخت بیشتری مسابقات کشورهای مختلف را به تماشا بنشینند. به عنوان نمونه به جشنواره کن و موفقیت فیلم اصغر فرهادی، حضور امام خمینی (ره) در نوفل لوشاتو و دیدار آقای روحانی در فرانسه هم اشاره کرده بودیم. همه این موارد متناسب با بازی ها انتخاب می شد. ذکایی در پاسخ به این سوال که چگونه ارتباط مستقیم با فرانسه، آلمان و انگلستان داشتید؟ گفت: ما از دفاتر خبری صداوسیما در این کشورها بهره بردیم و برای ارتباط با بازیکنان فوتبال در کرواسی از دوستان و مربیان فعال در تهران استفاده کردیم تا برنامه جام پانزدهم برای مخاطبان پر بار و غنی باشد. وی درباره دکور و ساخت موسیقی برنامه هم گفت: حمید اکبرزاده آهنگساز و هومن اشکبوس دکوراتور برنامه بودند. برنامه جام پانزدهم به لحاظ دکور و موسیقی هم ویژگی های خاص خودش را داشت. برای آهنگسازی از سازهای ایرانی هم استفاده کرده بودیم و ترکیب سازها به گونه ای بود تا با فضای فوتبال خارجی همخوانی داشته باشد. این تهیه کننده درباره انتخاب رضا جاودانی و محمدرضا احمدی به عنوان مجریان برنامه توضیح داد: آقای جاودانی سال هاست در اجرای فوتبال خارجی پختگی دارد. تجربه او در کنار سرعت و چابکی محمدرضا احمدی باعث شد تا مکمل های خوبی در کنار هم باشند. اعتقاد به تعامل رضا جاودانی، مجری درباره اجرای برنامه جام پانزدهم هم گفت: با آقای ذکایی تهیه کننده برنامه سال هاست رفاقت دارم و با یک ...
نامزدهای بهترین خواننده تیتراژ جشن حافظ معرفی شدند
...> 3-علی زندوکیلی (نفس گرم) (ترانه سرا: مهدی سهیلی/ آهنگساز: کارن همایونفر) 4- سالار عقیلی (معمای شاه) (ترانه سرا: افشین یداللهی/ آهنگساز: بابک زرین) 5- رضا یزدانی (تعبیر وارونه یک رویا) (ترانه: مهدی ایوبی/ آهنگساز: بهزاد عبدی) 6-علیرضا قربانی (کیمیا) (ترانه سرا: مسعود کلانتری/ آهنگساز: آرمان موسی پور) همایون شجریان، شهرام ناظری، علیرضا قربانی، مهران مدیری و رضا یزدانی از برندگان دوره های گذشته جشن حافظ هستند . شانزدهمین جشن حافظ (دنیای تصویر) 28 تیرماه در سالن برج میلاد تهران برگزار می شود. ...
شهاب حسینی: اول توکل و توسل و در مرحله بعد تأمل و تفکر
این نگاه آدم را به تسلیم و رضا می رساند. اما وقتی به تأمل رسیدم، دیدم تأمل بی مایه که فایده ای ندارد. پس تفکر هم به سه رکن قبلی اضافه شد. یکی از نشانه های این مرحله این است که آدم حرف بی دلیل نزند. تمام این مراحل را در طول این سال ها طی کردم و همیشه فکرم این بود که در کاری حضور پیدا کنم که تماشاگر خوشش بیاید. همیشه از خودم ای سوال را پرسیدم که یعنی تماشاگر دوست خواهد داشت؟ پس نکته غیر حسن بیاید تا ...
بهترین چهره تلویزیونی چه کسی خواهد بود؟
در شانزدهمین جشن حافظ (دنیای تصویر)، تندیس حافظ به بهترین چهره تلویزیونی اهدا خواهد شد. با قدرت گرفتن برنامه های مجری محور تلویزیون، جشن حافظ به عنوان تنها جشن خصوصی سینما و تلویزیون ایران بخش بهترین چهره تلویزیونی را از چند سال پیش به جایزه هایش اضافه کرد. به گزارش ایسنا، نامزدهای بهترین چهره تلویزیونی امسال جشن حافظ از میان برنامه هایی انتخاب شده که از یک فروردین سال 94 تا پایان اسفند ماه ...