سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۴:۴۳Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای 3بن 9 تیر 1394 - 3bn.ir

3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۷    
سفیرجمهوری دموکراتیک خلق کره در تهران با ارائه پیام و درخواست اضطراری نخست وزیر کره شمالی به رئیس جمعیت هلال احمر ایران گفت: جای خرسندی است که ایران با وجود تحریم های بسیار ...
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۷    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران اظهارداشت: قرض الحسنه یکی از بهترین شیوه های حمایت مالی از کارآفرینان، جهت ایجاد کسب و کارهای جدید و در نتیجه تقویت اقتصاد ملی است.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۶:۲۲    
افخمی مدیر عامل بانک صنعت و معدن گفت: تقویت بنیه مالی بانک های توسعه ای گامی در جهت رونق تولید و صنعت است و می تواند در صدراولویت های کاری دولت قرارگیرد
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۸    
تهران-بیمه ایران به عضویت ستاد بحران استان سیستان و بلوچستان درآمد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۸    
در سه ماهه اول سال 1394،جرایم تاخیر تادیه 161نفر از بدهکاران بخش کشاورزی و صنایع وابسته استان البرز که در باز پرداخت تسهیلات خود دارای مشکلاتی بودند بخشیده شد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۸    
به گفته پی دبلیو سی، افزایش اطلاعات دیجیتال از سوی دیگر باعث شده که اعتماد بین بیمه گذاران و بیمه گران افزایش یابد و شرکت های بیمه به داده های پزشکی و تجاری ارائه شده بیش از گذشته اطمینان می کنند.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۸    
پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: مهلت پرداخت سود قطعی اوراق مشارکت شهرداری تبریز تا هشتم مرداد ماه سالجاری توسط بانک سپه تمدید شد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۸    
کاربران موبایل بانک اقتصادنوین در پایان خرداد ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل 45 درصد رشد داشته که این استقبال نشان دهنده محبوبیت این خدمت در میان مشتریان این بانک است.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۸    
امسال بیستمین سال برگزاری روز صنعت و معدن با عنوان و محوریت رفع موانع تولید، رونق و اشتغال پایدار و توسعه صادرات غیر نفتی خواهد بود.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۳    
مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرروش تا پایان تابستان امسال خبر داد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۳    
وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران از آمادگی ایران برای حذف دلار در مبادلات تجاری خود با کشورهای همکار در حوزه های اقتصادی و تجاری خبر داد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۵:۳۸    
در روز دوشنبه 8 تیرماه، 33 هزار تن انواع قیر در تالار صادراتی بورس کالای ایران معامله شد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۳    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار پس از چند روز افت در پایان معاملات امروز با 31 واحد افزایش به 64 هزار و 333 واحد رسید.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۳    
بانک مرکزی جزئیات افزایش قیمت لبنیات، تخم مرغ، برنج، حبوب، میوه های تازه، سبزی های تازه، گوشت قرمز، قندوشکر، چای و روغن نباتی را در یکسال اخیر اعلام کرد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۳    
یک مقام مسئول از کنترل بیماری لمپی اسکین یا آبله گاوی در استان های مازندران و خوزستان خبر داد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۳    
در روز دوشنبه 8 تیرماه، 170 هزار تن انواع کالا در بازار فیزیکی بورس کالای ایران عرضه می شود.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۳    
درحالی که به گفته مسئولان دولتی اجرای طرح پیش سرد تاثیری بر قیمت گوشت قرمز ندارد، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش 1000 تومانی قیمت در پی اجرای این طرح خبر داد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۹    
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه سقف وام خرید مسکن باید افزایش یابد، از جذب 78 میلیارد تومان پس انداز در 18 روز کاری صندوق پس انداز مسکن یکم خبر داد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۴    
مهاجم فصل گذشته پر سپولیس فو تبا لش را در این تیم ادامه می دهد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۴    
مسئول کمیته نقل و انتقالات استقلال از جدایی قطعی محسن فروزان از این تیم خبر داد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۲:۳۶    
معاون مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: امسال 39 نفر به ویروس کریمه کنگو مبتلا شده و 3 مورد فوتی گزارش شده است ...
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۲:۳۶    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: تحت پوشش قرار دادن دستگاه هایی که به تشخیص سریع و به موقع بیماری کمک می کنند به نفع سازمانهای بیمه گر است و باید بیمه شوند
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۲:۲۱    
داود قزلباش مدیرامور اعتباری و مالی پست بانک ایران: تعیین نرخ سود سپرده ها و تسهیلات بانکی تابعی از وضعیت اقتصادی کشور است
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۲:۲۱    
درحالی که صنعت لیزینگ می تواند یاریگر نظام مالی کشور باشد، جولانگاه عده ای فرصت طلب شده است که سرمایه و دارایی مردم را به باد فنا بسپارند و خود از این بازار پرطرفدار، کیسه هایشان را پر کنند.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۲:۲۱    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و به منظور توسعه سنت الهی قرض الحسنه با رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دیدار نمود.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۲:۲۱    
با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی، واحد تولیدی فرآوری پسته متعلق به شرکت تعاونی پسته کاران شهرستان خواف به ظرفیت 450 تن درشهرک صنعتی شهرستان خواف به بهره برداری رسید.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۲:۲۱    
در اجرای بند ج اصل 44 گاه آنقدر شتابزده عمل شد که هیچ کس دلیل این همه شتاب در واگذاری ها را نمی دانست و گاه هم مثل اکنون، آنقدر به کندی گراییده که تصور می رود اجرای اصل 44 دیگر در دستور کار نیست.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۲:۲۱    
معاون اول رئیس جمهور از نامه رئیس کل بانک مرکزی خبر داد که بر مبنای آن، 5 میلیارد دلار یوزانس کوتاه مدت برای سرمایه در گردش و مواد اولیه به بخش خصوصی اختصاص می یابد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۲:۰۶    
پرفسور تقوی استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی: نرخ سود سپرده های بانکی بین 2 تا 3درصد و نرخ سود تسهیلات نیز بین 4 تا 5 درصد بیشتر از تورم درنظر گرفته می شود
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۲:۰۶    
مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به ادامه برخورد با دکه های مطبوعاتی که سیگار می فروشند، گفت: تاکنون 84 دکه متخلف پلمب شده است.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۲:۰۶    
مجموع تعداد تراکنش های بانکی دستگاه های پایانه فروش متصل به حسابهای بانک صادرات ایران در اردیبهشت ماه سالجاری نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل 49 درصد رشد را نشان می دهد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۲:۰۶    
تا پایان خردادماه سال زراعی 94- 93 سطح مراتع بیمه شده در استان سمنان به 464606 هکتار رسید.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۱    
مجردهای دارای حساب در صندوق پس انداز یکم ، تا زمان تشکیل خانواده و عقد محضری، اجازه دریافت تسهیلات را ندارند.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۱    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر وضعیت بازار سکه و طلا را تحلیل کرد و با اعلام اینکه این بازارها به رکود فرو رفته اند، گفت: تا یک ماه آینده قیمت طلا در بازار نوسان زیادی نخواهد داشت.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۱    
124میلیارد ریال غرامت به کشاورزان ، دامداران و بهره برداران خسارت دیده در استان سمنان پرداخت شد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۱:۲۱    
مدیر عامل بانک ملی، مشتریان را پایدارترین و ماندگارترین سرمایه این بانک عنوان کرد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۱:۰۶    
مخالفت کارفرمایان با بخشنامه تأمین اجتماعی مبنی بر کسر حق بیمه از بن خوارو بار باعث شد تا سازمان تأمین اجتماعی جلسه جدیدی با کارفرمایان برگزار کرد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۰:۵۱    
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اهدای لوحی از بانک ملی ایران به دلیل پرداخت تسهیلات و پشتیبانی از اجرای طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و بازسازی مناطق سانحه دیده قدردانی کرد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۱۰:۵۱    
وزیر امور اقتصادی و دارائی شرایط را برای سرمایه گذاری خارجی در کشورمان مساعد اعلام کرد.