سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۶:۰۵Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای 9صبح 31 تیر 1395 - 9sobh.ir

9صبح 29 اسفند 1394 9صبح 31 فروردین 1395 9صبح 31 اردیبهشت 1395 9صبح 31 خرداد 1395 9صبح 31 مرداد 1395 9صبح 31 شهریور 1395 9صبح 30 مهر 1395 9صبح 30 آبان 1395 9صبح 30 آذر 1395 9صبح 30 دی 1395 9صبح 1 بهمن 1395 9صبح 2 اسفند 1395 9صبح 1 تیر 1395 9صبح 2 تیر 1395 9صبح 3 تیر 1395 9صبح 4 تیر 1395 9صبح 5 تیر 1395 9صبح 6 تیر 1395 9صبح 7 تیر 1395 9صبح 8 تیر 1395 9صبح 9 تیر 1395 9صبح 10 تیر 1395 9صبح 11 تیر 1395 9صبح 12 تیر 1395 9صبح 13 تیر 1395 9صبح 14 تیر 1395 9صبح 15 تیر 1395 9صبح 16 تیر 1395 9صبح 17 تیر 1395 9صبح 18 تیر 1395 9صبح 19 تیر 1395 9صبح 20 تیر 1395 9صبح 21 تیر 1395 9صبح 22 تیر 1395 9صبح 23 تیر 1395 9صبح 24 تیر 1395 9صبح 25 تیر 1395 9صبح 26 تیر 1395 9صبح 27 تیر 1395 9صبح 28 تیر 1395 9صبح 29 تیر 1395 9صبح 30 تیر 1395 9صبح 31 تیر 1395 
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۱    
به گفته وی این ماده مؤثره که خواص پرشمار زیتون را موجب می شود، در روغن زیتون فرابکر (تصفیه نشده و بودار) وجود دارد و با تصفیه شدن، حذف می شود.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۱    
مطالعات نشان می دهد بهترین شیوه پخت ماهی، سرخ کردن آن در روغن زیتون خام و تصفیه نشده است.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۱    
بهتر است افراد دیابتی عسل را جایگزین مصرف شکر و قند نکنند و مراقب تاثیرات منفی آن باشند این افراد باید بدانند نباید عسل را جایگزین شکر کنند چون این امر در بالابردن قندخونشان تاثیرات مضر زیادی خواهد ...
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۲    
جواد نکونام که به تازگی از عرصه بازیگری فوتبال خداحافظی کرده، مهمان ویژه جشن رونمایی از تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد بود.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۹:۲۷    
سایت روزنامه القدس العربی روز پنجشنبه به نقل از خبرگزاری آلمان گزارش داد: 35 نفر از نیروهای گارد ریاست جمهوری سوریه در انفجاری در شهر حلب واقع در شمال سوریه کشته شدند.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۵    
قزوین- مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: یک تریلر حامل مهمات نظامی در مسیر تاکستان به زنجان منفجر شد و در آتش سوخت.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۵    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری دو نفر سارق به عنف در عملیات ماموران کلانتری 16 شهر کرمان خبر داد و گفت: اجازه جولان به مجرمان خشن نخواهیم داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۰    
فدراسیون فوتبال اسپانیا جانشین دل بوسکه را انتخاب کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۸    
روابط عمومی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به برخی اظهارات مسوولان اقلیم کردستان عراق، جوابیه ای منتشر کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۰    
در ماه های اخیر تفاهم نامه های خوبی با وزارت اقتصاد و دارایی ایران برای سرمایه گذاری در حوزه های بیمارستانی، نفت و گاز داشته ایم و همکاری ما با بانک های ملی و تجارت افزایش پیدا کرده است.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۷    
قیمت انواع خودروهای وارداتی به شرح ذیل است.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۴    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اظهار داشت: با وجود این که خیلی دیر شده است اما اگر همین امروز هم عربستان شرایط ما را بپذیرد و امنیت حجاج را تصمین کند ...
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:سالانه 42 هزار میلیارد تومان در کشور یارانه پرداخت می شود این در حالیست که بودجه عمرانی کل کشور زیر 20 درصد در سال است.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۵    
در صورت مجهز شدن مناطق کویری ایران به سلول های خورشیدی، کشورمان قادر به تامین انرژی یکسال مردم پنج قاره جهان خواهد بود.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۲    
جایزه گروه برنده فینال مسابقه خانواده باحال امشب در برنامه خندوانه اهدا می شود.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۶    
مهاجم جوان رئال مادرید با باشگاه ولفسبورگ به توافق نهایی رسید و رسما از کهکشانی ها جدا شد اما بازیکن جوان رئال بتیس که در میانه میدان بازی می کند شاگرد زیدان شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۳    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور علت تصادف 3 وسیله نقلیه در محور هراز را تجاوز به چپ از جانب راننده پراید (ملی پوش وزنه برداری) اعلام کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۱    
بر اساس رأی گیری مخفی اعضای کمیسیون های مجلس خبرگان رهبری ترکیب اعضای هیئت رییسه کمیسیون های این مجلس انتخاب شدند.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۸    
آتش سوزی در میدان تاریخی همدان که از صبح امروز آغاز شده بود با تلاش ماموران آتش نشانی مهار شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۵    
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال و تیم پرسپولیس در مراسم ترحیم پدر حسن روشن شرکت کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۱    
صفحه fifaworldcup به مناسبت تولد 40 سالگی بازیکن با اخلاق فوتبال ایران، از وحید هاشمیان یاد کرده و زادروزش را به او تبریک گفته است.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۵    
تیم فونبال استقلال تهران همواره در بازی های هفته اول خود در لیگ برتر موفق بوده و هرگز متحمل شکست نشده است.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۲    
اپل استور در مجتمع چارسو پلمپ شد و حالا بر اساس شواهد به نظر می رسد جمع آوری گوشی های هوشمند متعلق به این برند از سطح بازار شروع شده است.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۹    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه به دنبال نشست های فوق العاده و طولانی شورای امنیت ملی و هیات دولت که تا بامداد امروز (پنجشنبه) به درازا کشید ...
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۰    
بانویی که در کانون اتهامات رسوایی های اخلاقی علیه دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری امریکا قرار دارد برای نخستین بار از "رسوایی اخلاقی ترامپ" پرده برداشته است.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۴    
ساعتی قبل بخشی از میدان امام (ره) شهر همدان در آتش سوخت.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۸    
تلگراف در گزارشی بر اساس فهرست فورچون 500، 10 شرکت بزرگ جهان را معرفی کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۲    
دبیرکل حزب مردم سالاری با بیان اینکه یارانه احزاب باید در ردیف بودجه اعمال شود، ابراز امیدواری کرد نماینده احزاب در کمیسیون ماده 10 احزاب حضور داشته باشد.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۶    
نخست وزیر عراق با تأکید بر لزوم آزادسازی شهر موصل از تصرف داعش تأکید کرد: در حال حاضر نیروهای عراقی در حال نزدیک شدن به موصل هستند.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۷    
پترو پوروشنکو رئیس جمهور اوکراین طی فرمانی، حکم اجرایی شدن قانون مصوب شورای امنیت و دفاع ملی این کشور مبنی بر رفع تحریم های ایران را امضا کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۵    
ترکیه به مدت سه ماه با شرایط حالت فوق العاده اداره خواهد شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۲    
نایب رئیس مجلس دهم، گفت: وقتی که حزبی وجود داشته باشد فردی همینطوری رأی نمی آورد، این اتفاق در کشور ما هم رخ داد و فردی که دو سال شهردار بود بعد می شود رئیس جمهور.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۲    
یک مسئول حج سعودی مدعی شد در صورتی که ایران برای شهروندانش مجوز حج صادر کند، عربستان برای ارائه خدمات به آنها آمادگی دارد.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۹    
وزیر کشور گفت: در کشفیات دو شب قبل در شرق کشور با تونل 40 متری در عمق 20 متری مواجه شدیم که به صورت زیرزمینی قصد انفجار و عملیات داشتند تا در یک شرایط این اقدام را انجام دهند.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۴    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت: در غرب اگرچه تمدن مادی توسعه یافته اما اخلاق در آنجا در حال نابودی است.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۸    
وزیر امور مهاجران افغانستان در جمع صدها نفر از ریش سفیدان و نمایندگان مهاجران افغان در پاکستان، خطاب به تمام مهاجران افغان در سراسر جهان گفت: با وجود تمام سختی ها در افغانستان، هیچ جا وطن نمی شود ...
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۲    
گروه تروریستی داعش ضمن تهدید به اجرای حملات تروریستی بیشتر در فرانسه، دو شهروند عراقی را به اتهام جاسوسی در ملاعام سر برید.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۴۹    
وزارت امور اقتصاد و دارایی روز پنجشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: هیچ دستوری در خصوص انتشار فیش های حقوقی مدیران سابق این وزارتخانه صادر نشده است.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۵    
نظامیان صهیونیست بامداد امروز -پنجشنبه- به شهرک کفرقلیل واقع در جنوب نابلس حمله کردند.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۴    
دروازه بان اسپانیایی ماشین سازی تبریز گفت: حضور هوداران ماشین سازی در فرودگاه تبریز غافلگیرم کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۹    
دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در تازه ترین پست خود در اینستاگرام، با انتشار فیلم کوتاهی عنوان کرد که قدر کسانی را که امنیت و غرور را برایمان به ارمغان می آورند، می دانیم.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۷    
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از اصلاح لایحه تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی در این کمیسیون خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۴    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: باوجود همه مشکلات، تمام بدهی های ما به داروخانه ها پرداخت شده است و هیچ دانشگاهی نیز طلبی از سازمان تامین اجتماعی ندارد.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۱    
این مدل یکی از بی نظیرترین مدل هایی است که شرکت BMW در طی چندین سال تولید کرده است و سی امین مدل این خودرو قرار است در برخی کشورها با تعداد محدود عرضه شود.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۸    
تصویری از رنگین کمان , پس از وقوع طوفان در پارک ملی Utah’s Zio مشاهده می کنید
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۸    
شرکت SwiftKey امروز خبر یک اپ جدید کیبورد را منتشر کرد که بعد از قرار گرفتن در زیرمجموعه مایکروسافت در ماه فوریه اولین اپ اصلی آن محسوب می شود ...
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۵    
دانشمندان در دانشگاه Yale، طراحی یک روش جدید اسکن مغزی را توسعه داده اند تا بتوانند تغییرات حاصل از بیماری های معمول مغزی بر سیستم عصبی را شناسایی کنند.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۹    
"سگ های ولگرد" واژه ای که اگر امروزه آن را بشنویم راهکاری به جز کشتن آن ها به ذهنمان خطور نکند در صورتی که کشتار سگ های ولگرد دقیقا عین پاک کردن صورت مساله بدون حل آن است.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۶    
وزیر خارجه اتریش اعلام کرد، کشورش سفیر ترکیه را احضار کرده است.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۳    
وزارت خارجه مصر در واکنش به سخنان رئیس جمهوری ترکیه گفت که وی فاقد ارزیابی سلیم است و مسائل را در هم می آمیزد.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۰    
بهادر مولایی وزنه بردار تیم ملی ایران شب گذشته در محور هراز دچار حادثه شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۰    
وزیر کشور گفت: ما با دو تحریم بزرگ مواجه بودیم که یکی به فروش نفت و دیگری به مبادلات مالی مربوط می شد، اما امروز هر دوی این تحریم ها و نیز اکثر تحریم های غرب علیه کشورمان رفع شده است.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۴    
گروه تروریستی داعش با انتشار ویدئویی فرانسه را به حملات تروریستی جدید تهدید کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۸    
طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات از روز اول مرداد ماه تمام ارائه کنندگان خدمات اینترنت ملزم به اعمال تعرفه های جدید هستند.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با هوادلران این تیم اعلام کرد از شرایط موجود نگران نیست.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۶    
سخنگوی فراکسیون امید گفت: هیچ نهادی از امر نظارتی در نظام جمهوری اسلامی ایران مستثنی نبوده و همه نهادهای نظارتی می توانند بر کلیه امور کشور نظارت داشته باشند.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۴    
ظاهرا شیشه تلفن های همراه قوی تر از قبل می شوند. شرکت کورنینگ امروز از پنجمین نسل Gorilla Glass رونمایی کرد، که گفته می شود می تواند 80 درصد مواقع از سقوط ها از ارتفاع 1٫6 متری جان گوشی را نجات دهد.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۱    
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، گفت: ما نیازمند داشتن یک نظام حزبی هستیم و من از آینده نظام مردم سالار کشورمان نگرانم مگر این که به سمت حزبی شدن پیش برویم.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۵    
جان کری روز گذشته گفت: آمریکا از اقدامات دولت اردوغان علیه کودتای نافرجام حمایت می کند.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۹    
تنش ها چهارشنبه شب در پایتخت ارمنستان بار دیگر بالا گرفت و معترضان با پلیس در نزدیکی یک پادگان پلیس درگیر شدند.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۷    
قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی با بیمه آتیه سازان حافظ از ابتدای آذرماه سال گذشته منعقد شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۴    
وزیر دفاع انگلیس اعلام کرد: لندن استقرار نیروهایش برای آموزش نیروهای کرد و عراقی که با تروریست های داعش در حال مبارزه هستند دو برابر خواهد کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۱    
فدراسیون فوتبال عربستان امیدوار بود که در نشست اردن عراقی ها را متقاعد به حضور در خاک خود کند اما این نشست هم جواب نداد و روسای فدراسیون فوتبال عراق تاکید کردند که حاضر نیستند در خاک عربستان به میدان ...
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۱    
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از وقوع حریق در مراتع شهرستان گیلانغرب خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۸    
دادگاه "لاهه" نسبت به حقانیت ایران در اختلاف با انگلیس در سال 1331 شمسی رأی مثبت داد
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۵    
پرونده تخلف های فروش تعدادی از شرکت های شستا ( شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) در انتظار تشکیل جلسه دادگاه (14 شهریور) است ...
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۵    
اولین بشر بر روی کره ماه در سال 1969 میلادی قدم نهاد
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۵    
ارتش بعث عراق پس از پذیرفتن قطعنامه 598 در سال 1367 شمسی به خاک ایران حمله کرد
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۹    
فصل انتخابات که نزدیک می شود تحرکات در میان گروه ها و جناح های سیاسی هم بالا می گیرد. رسانه ها خط مقدم هستند.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۳    
روزنامه حریت از تصمیم مقامات ترکیه برای ایجاد گورستانی ویژه عاملان کودتای نافرجام اخیر خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۱    
دولت کویت به گروه های یمنی 15 روز مهلت داده تا به توافق برسند در غیر این صورت از میزبانی مذاکرات معذور است.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۵    
با اینکه هنوز 5 روز تا برگزاری نخستین دیدار پرسپولیس در لیگ برتر مقابل سایپا باقی مانده است اما از صحبت های برانکو می توان حدس زد که در این هفته سرخپوشان 2 غایب بزرگ در ترکیب خود خواهند داشت.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۵    
در شرایطی که مهاجم محبوب آبی ها رضایت نامه خود را دریافت کرده، اخباری مبنی بر حضورش در تیمهای ایرانی شنیده می شود.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۹    
سرهنگ "علی یازیجی" آجودان ویژه رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه به اتهام همکاری با کودتاگران دستگیر شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۶    
محققان کلینیک مایو می گویند بی هوشی برای کودکان ضرری ندارد، والدین نباید به علت ترس از بیهوشی از این روند مهم در زندگی کودک خودداری کنند.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۷    
رسانه های نزدیک به دلواپسان با انتشار خبری دروغ مدعی شدند؛ صفدر حسینی، بازداشت شده است.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۶    
وزارت دفاع ترکیه از تعلیق فعالیت 262 قاضی نظامی و دادستان خبر داد. این اقدام در پی آغاز تحقیقات از قضات و دادستان های نظامی صورت گرفته است.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۰    
طبیعتا هر اندازه به انتخابات نزدیک تر می شویم بازار انتخابات گرم تر و جناح ها و احزاب سیاسی فعال تر می شوند ...
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۴    
رئیس مجلس، گزارش دبیرکل سازمان ملل متحد و موارد مغرضانه ای را که علیه ایران به نگارش درآمده بود هدف گرفت و از احتمال مقابله به مثل خبر داد! اقدامی که ادامه روند آن ...
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۵    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که تاکنون تنها سرنخ های سوء قصد در حادثه تروریستی در مرز ریجاب در شهرستان دالاهو مشخص شده و آقایان می گویند که عوامل این حادثه تروریستی به یکی از ...
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۷    
هواوی یک مشکل بزرگ دارد و آن هم این است که هیچکس نمی داند چطور باید نام آن را تلفظ کند، تا جایی که این شرکت تصمیم گرفته یک کمپین تبلیغاتی چند میلیون دلاری با بازی اسکارلت جوهانسون و هنری کاویل راه ...
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۱۳    
شاید باید چنین نتیجه گرفت که علم الهدی در رویکردش نسبت به اصلاح طلبان تغییراتی داشته است و شاید هم باید از سوی دیگر این چنین معنا کرد که عملکرد اصلاح طلبان تغییراتی داشته که چندی است آیت ا.. ...
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۱۰    
برخی این گمانه را مطرح می کنند که حضور جلالی در لیست امید نشان از تغییر در رویکردهای او دارد. این جدایی نابهنگام او هم از لیست امیدی ها و فراکسیون ولایتی ها گواه این را می دهد که جلالی می خواهد در ...
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۰۱    
رئیس جمهور ترکیه در پی کودتای ناکام جمعه گذشته سه ماه در این کشور وضعیت اضطراری اعلام کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۷:۲۸    
نیم صفحه اول روزنامه پیروزی پنجشنبه 31 تیر
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۷:۲۸    
نیم صفحه اول روزنامه گل پنجشنبه 31 تیر
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۷:۲۵    
نیم صفحه اول روزنامه خبر ورزشی پنجشنبه 31 تیر
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۷:۲۳    
نیم صفحه اول روزنامه جوان پنجشنبه 31 تیر
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۷:۲۳    
نیم صفحه اول روزنامه ایران ورزشی پنجشنبه 31 تیر
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۷:۲۰    
نیم صفحه اول روزنامه اعتماد پنجشنبه 31 تیر
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۷:۲۰    
نیم صفحه اول روزنامه شرق پنجشنبه 31 تیر
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۷:۲۰    
نیم صفحه اول روزنامه روزان پنجشنبه 31 تیر
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۷:۱۷    
نیم صفحه اول روزنامه آرمان پنجشنبه 31 تیر
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۷:۱۱    
شعبه 268 دادگاه خانواده ونک تقریباً روز خلوتی را پشت سر گذاشته بود. قاضی حسن عموزادی به محض ورود آنها مزاحی کرد و خواست بنشینند. اما زوج میانسال ترجیح دادند ایستاده موضوع را مطرح کنند ...
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۷:۰۰    
پژو 405 متعلق به قاچاقچیان انسان با 17 مسافر در میانه راه بر اثر سرعت زیاد واژگون شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۷:۰۰    
چهار قاچاقچی موادمخدر صنعتی صبح دیروز در زندان مرکزی کرج به دار مجازات آویخته شدند.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۶:۵۷    
عامل اصلی قتل یک مرد و کودک که قربانی شلیک های کینه جویانه شده بودند در شهرستان جم دراستان بوشهر دستگیر شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۶:۵۴    
علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سیزدهمین گفت وگوی راهبردی الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت با اشاره به تعاریف مختلف فرهنگ،گفت: فرهنگ جزئی از هویت هر قوم، ملیت و یک کشور است ...
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۶:۵۱    
اصولگراها در دور ههای مختلف گزین های را به عنوان کاندیدای خود معرفی کرد هاند و این امر در انتخابات سال96 هم دور از ذهن نخواهد بود.
9صبح   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۶:۵۱    
در ترکیه کودتایی رخ داد که جهان را غافلگیر کرد. چرا غافلگیر، در ترکیه ای که سابقه کودتا بسیار دارد؟ زیرا حزب آقای رجب طیب اردوغان در سیاستِ بسط استیلای انحصاری بر ترکیه قبلا یکی دو بار ارتش سرکش و پر ...
  • ۱