جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۲:۴۹Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای 9صبح 6 دی 1395 - 9sobh.ir

9صبح 29 اسفند 1394 9صبح 31 فروردین 1395 9صبح 31 اردیبهشت 1395 9صبح 31 خرداد 1395 9صبح 31 تیر 1395 9صبح 31 مرداد 1395 9صبح 31 شهریور 1395 9صبح 30 مهر 1395 9صبح 30 آبان 1395 9صبح 30 آذر 1395 9صبح 1 بهمن 1395 9صبح 2 اسفند 1395 9صبح 1 دی 1395 9صبح 2 دی 1395 9صبح 3 دی 1395 9صبح 4 دی 1395 9صبح 5 دی 1395 9صبح 6 دی 1395 9صبح 7 دی 1395 9صبح 8 دی 1395 9صبح 9 دی 1395 9صبح 10 دی 1395 9صبح 11 دی 1395 9صبح 12 دی 1395 9صبح 13 دی 1395 9صبح 14 دی 1395 9صبح 15 دی 1395 9صبح 16 دی 1395 9صبح 17 دی 1395 9صبح 18 دی 1395 9صبح 19 دی 1395 9صبح 20 دی 1395 9صبح 21 دی 1395 9صبح 22 دی 1395 9صبح 23 دی 1395 9صبح 24 دی 1395 9صبح 25 دی 1395 9صبح 26 دی 1395 9صبح 27 دی 1395 9صبح 28 دی 1395 9صبح 29 دی 1395 9صبح 30 دی 1395 
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۸    
دولت در لایحه بودجه سال آینده 62.5 درصد اعتبارات هزینه ای خود را برای پرداخت حقوق و مزایای شاغلان و بازنشستگان دستگاه های اجرایی و والدین شهیدان هزینه می کند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۹    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 96 از بررسی کلیات لایحه بودجه در کمیسیون متبوع خود خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۱    
اختتامیه پنجمین دوسالانه مجسمه های شهری تهران عصر روز گذشته 5 دی ماه با حضور سیدمحمد جواد شوشتری مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران، علی مرادخانی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۵۲    
مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله موسوی اردبیلی فردا (چهارشنبه) برگزار می شود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۲۵    
احکام قاچاقچیان مواد نفتی و دو شرکت خصوصی متخلف در شعبه 27 و 56 اداره کل تعزیرات حکومتی تهران صادر شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۲:۳۶    
در ادامه پیشروی ارتش سوریه و مقاومت اسلامی به سمت منطقه 'وادی البردی' در 18 کیلومتری غرب دمشق، تروریست ها برای ممانعت از پیشروی آنها آب آشامیدنی نیمی از دمشق را که از این منطقه تامین می شود با مشکل ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۵۶    
رییس کمیسیون انرژی مجلس، با تاکید بر این که مجلس، دولت را به قطع واردات گاز از ترکمنستان ملزم می کند، گفت: اگر ترکمنستان بخواهد به باج گیری خود ادامه دهد، قطعا وزیر نفت به مجلس فراخوانده می شود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۳۵    
خواهر عامل ترور سفیر روسیه در آنکارا گفت که برادرم با جنبش فتح الله گولن ارتباطی ندارد و ادعا در این مورد را کذب خواند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۷:۱۰    
ماجرا از روزی آغاز شد که علی لاریجانی رئیس مجلس در سئوالی از وزیر خارجه در مورد تمدید تحریم آیسا پرسید ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۷:۰۱    
فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: ما نیز همچون آقای مطهری از "حصر VIP" خسته شده ایم و باید وضعیت اینها تعیین تکلیف شود و البته جرم آنها مشخص است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۸    
سخنگوی جبهه یکتا هدف جریان فتنه را براندازی نظام دانست و گفت: حکم دادگاه محاکمه سران فتنه قطعا فراتر از جزای نقدی یا حبس خواهد بود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۵    
سیستم عامل موبایلی سیانوژن که قرار بود اندروید را از میدان به در کند، موفقیتی در این زمینه کسب نکرد و تا پایان این هفته بازنشسته می شود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۳    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز مسلمانان هیچ پناهگاهی جز ایران ندارند و وجود منحرفان و افراطیونی از قبیل داعش، النصره و القاعده دلیلی بر این مدعاست.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۳۱    
علیرضا محجوب گفت: حساب های وزارت بهداشت به درد خودشان می خورد.ما می گوییم دولت بیش از 120هزار میلیارد تومان به سازمان و درواقع به چهل میلیون ایرانی بدهکار است ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۱۹    
با ابلاغ حکم بازنشستگی علی اکبر طاهری وی از باشگاه پرسپولیس رفتنی شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۴    
مسعود پزشکیان از شکایت نمایندگان از نماینده مردم مشهد به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۴۳    
وزیر کشور در این احکام بر برنامه ریزی و انجام تمهیدات لازم به منظور برگزاری قانونمند و سالم انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی تاکید کرده است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از برگزاری نشست مشترک کمیسیون اقتصادی با "طیب نیا" و "سیف "برای بررسی افزایش قیمت ارز خبرداد و گفت: دولت باید یکسان سازی نرخ ارز را تعیین تکلیف کند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۲۵    
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی از بی توجهی صداوسیما به سالروز بزرگداشت غواصان شهید انتقاد کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۲۲    
حمیدرضا جلایی پور استاد جامعه شناسی و فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی کوتاه به نامه 30 ایرانی ضدانقلاب به رئیس جمهور جدید آمریکا مبنی بر تشدید تحریم ها علیه کشورمان که در چند رسانه آمریکایی و چند ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۷    
قصابی ها گوشت را گران می فروشند عنوان کارتون شهرام شیرزادی در روزنامه قانون است!
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بدهی دولت و شرکت های دولتی بسیار بیشتر از 150 هزار میلیارد تومانی است که در ابتدای فعالیت دولت یازدهم مطرح شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۴۶    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: پیشران ها از لحاظ سوخت می توانند سوخت مختلف داشته باشند، حتی تا سوخت 95 درصد، آنچه که مهم است جمهوری اسلامی ایران می خواهد این کار را با توجه به برجام انجام دهد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۴۳    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که هیات نظارت بر رفتار نمایندگان پیگیر اقدام کریمی قدوسی است ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۷    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا و عربستان توانایی آن را ندارند که تحولات در صحنه میدانی سوریه را رقم بزنند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۲۲    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حداقل حقوق بازنشستگان کشوری برای سال آینده 10میلیون و 500 هزار ریال (یک میلیون و 50 هزار تومان) تعیین شده که اضافه بر بودجه مصوب است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۱۳    
حمید محمدی معاون سابق حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت رسماً سکان هدایت سازمان حج و زیارت را عهده دار شد و سعید اوحدی نیز از مسئولیت در این سازمان خداحافظی کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۰۴    
25 اراذل واوباش سابقه دار دراردبیل دستگیر شدند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۵۲    
مشاور رییس جمهوری گفت: خویشاوند سالاری، پارتی بازی و نبود یک سیستم مناسب برای تربیت مدیران در بخش های دولتی، غیردولتی و شبه دولتی از اشکالات و چالش های مهم نظام مدیریت در کشور است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۳۴    
امینه اردوغان، همسر رئیس جمهوری ترکیه درباره فجایع انسانی بحران سوریه به همسران رهبران جهان نامه نوشت.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۳۱    
احمدی نژاد در اظهارات کم سابقه ای مطرح کرده که با مواضع پیشین او، تفاوتی بسیار دارد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۱۹    
معاون اول رییس جمهوری با اشاره به این که امروز نگرانی ها درباره خشک شدن دریاچه ارومیه که مطالبه مردم بود کاهش یافته است گفت: روند مطلوب احیای دریاچه ارومیه بر اساس نقشه راه ادامه خواهد یافت.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۱۹    
کمیته امنیت ملی روسیه از مرگ یک دیپلمات عراقی در این کشور خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۱۰    
حسین مرعشی با اشاره به اینکه برای انتخابات شورای شهر هنوز به لیستی نرسیده ایم درباره گزینه انتخاباتی کارگزاران برای انتخابات ریاست جمهوری آتی گفت: گزینه ما مشخص است و قطعا روحانی خواهد بود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۵۸    
جلسه علنی صبح و عصر امروز مجلس با وجود سنگینی لایحه برنامه ششم، با سرحال بودن و شوخی های یکی در میان رئیس با نمایندگان سپری شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۴۶    
'عادل الجبیر' وزیر خارجه عربستان سعودی در ادامه دخالت ها در امور داخلی عراق و اهانت ها علیه نیروهای مسلح این کشور ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۴۳    
رسانه های عربستانی اخبار منتشر شده درباره واگذاری 49 درصد از سهام شرکت دولتی سعودی آرامکو این کشور را تکذیب کردند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۲۸    
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح باید افرادی با بصیرت، آگاه و روشن نسبت به مسائل سیاسی کشور باشند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۱۹    
باید مشخص شود که چرا برخی می خواستند با زور و خارج از چارچوب های قانون، قدرت را غصب کنند. آنها با ادعای صیانت از آرای مردم و دموکراسی ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۱۰    
نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو گفت: کاندیداهایی که تاکنون اصولگرایان معرفی کرده اند، نشان می دهد که آنها برای پیروزی به میدان نیامده اند، شاید باور کرده اند که پیروز نمی شوند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۷    
رئیس سابق سازمان حج و زیارت با بیان اینکه اگر تدبیر مقام معظم رهبری نبود، سازمان حج در حادثه منا احیا نمی شد، گفت: این حادثه به قدری تاثربرانگیز بود که تا شش ماه کابوس آن را در خواب می دیدم.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۵۵    
رضا نصری حقوقدان بین المللی موسسه عالی مطالعات بین المللی ژنو در یادداشتی با برشمردن استدلال ها و دلایلی نوشت: کریمی قدوسی مرتکب دو برداشت اشتباه از اظهارات محمدجواد ظریف شده است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۵۲    
وزیر ارشاد تاکید کرد که باید مسیر حج و زیارت را باز کنیم چراکه رسالت شرعی و فرهنگی به دوش ماست.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۳    
استان چهارمحال و بختیاری با 41.8 درصد جمعیت بیکار در رتبه نخست دارای جمعیت بیکار کشور در سنین 25-29 سال قرار دارد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۰    
حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر در عین اعلام نارضایتی از رفتن رئیس سازمان حج و زیارت، از تلاش برای فراهم کردن مقدمات حج و عمره خبر داد و گفت: امیدواریم این بار شرایط ما را بپذیرند ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۷    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی گفت که به زودی این کمیسیون بیانیه ای را در واکنش به رفتار کریمی قدوسی در انتشار صحبت های منتسب به ظریف صادر خواهد کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۱۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن بیان اینکه بهترین استعدادها باید در خدمت آموزش و پرورش باشد، نجات واقعی کشور را در گرو انتخاب شغلی معلمی از سوی شایسته ترین افراد دانست.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۴۰    
واکنش عجیب این حیوانات را بعد از اینکه پسر خوب صدا می شوند ببینید
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۲۸    
با حضور دکتر قضاوی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی ، از "تجارت پی" ،جدیدترین خدمت بانک تجارت در حوزه پرداخت های الکترونیکی، رونمایی شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۲۵    
در 8 ماهه اول امسال، یک میلیون و 56 هزار و 147 نفر از شعب بانک ملی ایران تسهیلات دریافت کردند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۱۰    
دبیرکل جبهه مستقلین و اعتدالگرایان از معرفی کاندیدای نهایی این تشکل سیاسی برای انتخابات ریاست جمهوری تا ایام دهه فجر خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۲    
سخنگوی جبهه یاران انقلاب گفت: کاندیدای اصولگرایان اگر از حمایت همه جانبه این جریان برخوردار باشد، قطعا رقیب جدی برای روحانی در انتخابات سال آینده خواهد بود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۹    
وزیر دفاع گفت: دلیل حضور ما در سوریه و عراق این است که ما امنیت منطقه را امنیت خود می دانیم، پس چنانچه آشوب و بی ثباتی در منطقه بوجود آید امنیت دیگران را متاثر می کند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۳    
وزارت امور اضطراری روسیه از پیدا شدن بدنه هواپیمای این کشور که در آب های دریای سیاه سقوط کرده بود، خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۴    
مسیر قانونی دو روزه شدن تعطیلات آخر هفته کلید خورد. سخنگوی هیات رئیسه مجلس دریافت طرح اصلاح تعیین تعطیلات رسمی کشور را اعلام وصول کرد ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۱۶    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تلاش رئیس مجلس برای رفع ایرادات به دولت به گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۱۳    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه برخی از نمایندگان مصمم به شکایت علیه کریمی قدوسی به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان هستند گفت که به زودی این کمیسیون بیانیه ای را در واکنش به ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۱۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تحمیل بار مالی به دولت در تغییر صندوق بازنشستگی کارکنان دولت مخالفت کردند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۸    
بانک مرکزی باز هم از گران تر شدن قیمت مسکن خبر داد و اعلام کرد که با توجه به شرایط موجود، زمان برای خرید خانه به ویژه از سوی زوجین مناسب است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم جلیل القدر حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدکاظم حسینی میانجی را تسلیت گفتند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۰    
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت که طبق پاسخ هیئت رئیسه مجلس به استعلام کمیسیون عمران تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مواردی که ماهیت قضایی ندارد بلامانع است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۲۴    
در سال87 برخی از بزرگان کشور به آقای احمدی نژاد توصیه می کردند که برنامه های خود را به صورت پنج یا شش ساله تدوین کنند ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۷    
معاون پارلمانی وزارت امور خارجه در حاشیه جلسه علنی امروز (دوشنبه ) مجلس در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهاراتی را در رابطه با مطالب منتشر شده توسط کریمی قدوسی مطرح کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۸    
نشست انتخاباتی حزب کارگزاران با موضوع حزب و انتخابات 96 پیش از ظهر امروز در دفتر حفظ و نشر آثار هاشمی رفسنجانی برگزار شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۲۱    
عضو شورای مرکزی فراکسیون امید از تنظیم بیانیه حمایتی نمایندگان مجلس از معاون پارلمانی رییس جمهور خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۶    
اکبر ترکان با بیان اینکه فساد واگذاری زمین در دولت قبل و در زمانی انجام شد که همین نماینده معترض مجلس، خودشان ناظر بودند و جلوی فساد را نگرفتند ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۳    
هیات امنای جامعه الامام الصادق (ع) با حضور آیت الله آملی لاریجانی برگزار شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان این که در نیمه اول امسال روزانه 2.5 میلیون بشکه نفت صادر کرده ایم گفت ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۰    
سخنگوی دولت افزایش نرخ ارز طی روزهای اخیر را ناشی از عوامل روانی دانست و گفت: در روزهای آینده شاهد کاهش نرخ ارز خواهیم بود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۲    
معاون فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مبلغ دینی باید در متن زندگی مردم حضور داشته باشد، گفت: مبلغان باید به مسائل جامعه که مردم با آن درگیر هستند آشنا باشد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۰    
رئیس ستاد هماهنگی شورایاری ها مشکلات شورایاران مناطق را تشریح کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۴    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن تشریح محورهای دیدار شب گذشته کمیسیون متبوع خود با وزیر امورخارجه گفت : انتشار اخبار داخلی کمیسیون امنیت خارج از ضوابط مصوب بود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۹    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح طلبان در انتخابات آینده ریاست جمهوری به یک گزینه واحد خواهند رسید گفت که نظر اکثریت اصلاح طلبان بر آقای روحانی است و فعلاً گزینه دیگری غیر ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۰    
سعید لیلاز گفت: اگر به عملکرد دولت در سه سال گذشته نگاه کنیم، متوجه می شویم دولت مافوق انتظار عمل کرده است ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۸    
نایب رییس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان از تعیین 31 رابط استانی این شورا خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۸    
عباس آرگون گفت: چند نرخی بودن دلار منشاء اصلی فسادها است و باعث ایجاد رانت در بازار می شود ضمن آنکه عدم شفافیت را نیز در پی دارد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۲    
مقامات ایرانی اوایل هفته جاری اعلام کردند اگر واشنگتن در این سفارشات مداخله کند، در خصوص هرمبلغ پولی که برای خرید هواپیماهای مسافربری خود به بوئینگ پرداخت کرده اند ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۳۸    
در حاشیه جلسه علنی دوشنبه-6 دی- رئیس مجلس بعد از شوخی با نمایندگان برای رأی دادن، معاون پارلمانی رئیس جمهور را نیز مورد توجه قرار داد و با خنده به او گفت:انگار صندلی تان جلو است، بفرمایید اینجا ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۳۵    
مرضیه وحید دستجردی گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اهدافی خیلی بلندتر از انتخابات ریاست جمهوری دارد. واقعا نمی خواهیم کشور دستخوش برخی از مسائل شود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۶    
نمایندگان مجلس در جریان رسیدگی به جزئیات لایحه برنامه ششم مصوب کردند در صورت استنکاف اشخاص حقوقی و ارائه اطلاعات مربوط به مقامات و مدیران در خصوص حقوق و مزایا مشمول محکومیت قضایی می شود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۰    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با طرح این پرسش که آیا وزارت اقتصاد می تواند بر فعالیت دستگاه هایی که در مناطق آزاد فعالیت می کنند، نظارت کند؟ گفت: این وزارتخانه به سایر دستگاه ها مشرف نیست.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۸    
یک عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: با توجه به تشخیص آقای پزشکیان رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان قرار است آقای صادقی برای ارائه توضیحاتی در جلسه هفته جاری این هیات حاضر شود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۸    
رئیس قوه قضائیه در حکمی قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور را به عنوان نماینده خود در هیأت نظارت بر مطبوعات تعیین و منصوب کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۵    
مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به جزئیات لایحه برنامه ششم توسعه دولت را مکلف کرد تا نسبت به راه اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایا در سال اول برنامه اقدام کند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۴    
سخنگوی رزمایش بزرگ مدافعان آسمان ولایت 7، یکی از مهمترین برنامه های این رزمایش را تلفیق سامانه های موشکی ارتش و سپاه اعلام کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۱    
این روزها بررسی لایحه برنامه ششم توسعه در مجلس، با حرکتی کند پیش می رود، اتفاقی که شاید بتوان ریشه اصلی آن را در خیل عظیم پیشنهادهای غیرقابل تصویب نمایندگان درباره هر بند این لایحه جستجو کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۶    
مدیر عامل آب منطقه ای تهران گفت: اگر بخواهیم از سفره آب تهران و مناطق اطراف بیش از حد مجاز برداشت کنیم دامنه فرونشست از مناطق جنوبی و جنوب غربی تهران به داخل شهر تهران هم کشیده می شود و ممکن است ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۶    
نماینده سابق مجلس به دلیل اینکه به اشتباه رییس بانک مرکزی را از سهامداران بانک کارآفرین عنوان کرده بود از سیف عذرخواهی کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۴    
معاون رئیس تیم انتقالی دونالد ترامپ ادعا کرد که ترامپ پس از آغاز رسمی فعالیتش اکثر دستورات اجرایی باراک اوباما را لغو خواهد کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۸    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه فشارها به دولت با نزدیک شدن به انتخابات بیشتر خواهد شد، گفت: دولت مراقب باشد در دام مخالفان خود نیفتد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۰    
نمایندگان مجلس حین بررسی مفاد برنامه ششم توسعه، اقدامی عجیب انجام دادند و ماده مربوط به الزام دولت به استفاده حداقل 10 درصد از پیمان دوجانبه پولی در مبادلات تجاری را حذف کردند ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۸    
نماینده مردم اردکان در مجلس در تذکری نسبت به بررسی مواد لایحه برنامه ششم توسعه بدون اینکه مخالفان و موافقان صحبت کرده و یا پینشهادات کتبی کرده باشند، انتقاد کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۰۹    
نایب رییس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت که تنها پنج نفر از 12 امضاکننده فایل صوتی سخنان ظریف را شنیده اند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۱۱    
محمود میرلوحی گفت: اصولگرایان تلاش کردند انتقام انتخابات مجلس را از آقای روحانی بگیرند. به همین دلیل نیز هجمه های سنگین و بزرگی را علیه دولت و آقای روحانی آغاز کردند ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۷:۵۹    
برخوردهای دوگانه درهیات نظارت برعملکرد نمایندگان مجلس نشان می دهد که نمایندگان تخطی کننده از قانون واخلاق نمایندگی در جریان اصولگرایی چه در درون مجلس و چه بیرون از آن دارای مصونیت هستند ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۷:۵۹    
اعتراض به تعهدات غرب در قبال برجام دو راه دارد. راه رسمی این اعتراض توام با ریسک است و راه غیر رسمی نیز درقالب بند 12 قطعنامه 2231شورای امنیت سازمان ملل متحد شکل می گیرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۷:۵۶    
سرو صدا درباره برجام در مجلس بالا گرفته است. بازماندگان دلواپس مجلس نهم صحن دهم را هم به تشنج کشیده اند. حالا یک هفته از جلسه محمد جواد ظریف و کمیسیون امنیت ملی می گذرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۷:۴۷    
از سال 92 و با پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، معلوم بود که صف بندی سیاسی کشور دستخوش تغییراتی خواهد شد و منطبق با روند گذشته ادامه نخواهد یافت.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۷:۲۳    
محصولی در نشستی در دانشگاه شیراز،ثروتش را نتیجه تلاش شخصی اش دانست.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۷:۲۰    
روزنامه بانی فیلم جدول فروش فیلمهای روی پرده را منتشر کرد. در این جدول، فیلمهای "نفس" و "یتیم خانه ایران" با وجود تبلیغات رسانه ای،فروش چشمگیری نداشته اند.
  • ۱