شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۳Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای 9صبح 17 آبان 1396 - 9sobh.ir

9صبح 29 اسفند 1394 9صبح 30 اسفند 1395 9صبح 31 فروردین 1396 9صبح 31 اردیبهشت 1396 9صبح 31 خرداد 1396 9صبح 31 تیر 1396 9صبح 31 مرداد 1396 9صبح 1 شهریور 1396 9صبح 30 مهر 1396 9صبح 30 آذر 1396 9صبح 30 دی 1396 9صبح 30 بهمن 1396 9صبح 28 اسفند 1396 9صبح 1 آبان 1396 9صبح 2 آبان 1396 9صبح 3 آبان 1396 9صبح 4 آبان 1396 9صبح 5 آبان 1396 9صبح 6 آبان 1396 9صبح 7 آبان 1396 9صبح 8 آبان 1396 9صبح 9 آبان 1396 9صبح 10 آبان 1396 9صبح 11 آبان 1396 9صبح 12 آبان 1396 9صبح 13 آبان 1396 9صبح 14 آبان 1396 9صبح 15 آبان 1396 9صبح 16 آبان 1396 9صبح 17 آبان 1396 9صبح 18 آبان 1396 9صبح 19 آبان 1396 9صبح 20 آبان 1396 9صبح 21 آبان 1396 9صبح 22 آبان 1396 9صبح 23 آبان 1396 9صبح 24 آبان 1396 9صبح 25 آبان 1396 9صبح 26 آبان 1396 9صبح 27 آبان 1396 9صبح 28 آبان 1396 9صبح 29 آبان 1396 9صبح 30 آبان 1396 
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۴۴    
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از ایجاد امکان ثبت شکایت از ارسال پیامک های تبلیغاتی با تلفن ثابت و سرشماره های تبلیغاتی در سامانه 195 خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۲:۴۳    
مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز ، شامگاه چهارشنبه وضعیت ترافیک در آزاد راه تهران - کرج - قزوین و جاده کرج - چالوس سنگین اعلام کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۲:۴۰    
سفیر اتحادیه اروپا اعلام کرد که مسئول سیاست خارجی این اتحادیه به مدت یک روز و نیم با سران کنگره آمریکا درباره برجام به رایزنی و تبادل نظر پرداخته است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۲:۲۸    
بامداد امروز در روستای گویزیله از توابع شهر میرآباد سردشت در جریان شکار گراز دو نفر از ساکنین این روستا جان خود را از دست دادند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۲:۲۲    
رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین به مردم توصیه کرد: از روبوسی با زائران امام حسین(ع) پرهیز کنید.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۲:۱۳    
سردبیر روزنامه رای الیوم گفت سعد الحریری اگر استعفا نمی کرد در عربستان زندانی می شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۱:۵۸    
پلیس فدرال آمریکا از پخش تصاویر صدام حسین و متن داعش را دوست دارم بر روی وب سایت 800 مدرسه آمریکایی که گفته می شود بر اثر حمله سایبری داعش انجام شده، خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۱:۵۲    
رئیس جمهور فرانسه در مصاحبه با یک روزنامه اماراتی بر لزوم قاطعیت در برابر برنامه موشکی و فعالیت های منطقه ای ایران تأکید کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۷    
پلیس اسپانیا فردی را به اتهام ارتباط با گروه تروریستی داعش دستگیر کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۱:۲۸    
رسانه آمریکایی با افشای یک سند دادگاهی نشان داد که مأموران اف بی آی به عنوان بخشی از عملیات هکری خود در سال 2015، مخفیانه رایانه های ایران، روسیه و چین را هک کرده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۱:۱۹    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور همزمان با ایام شهادت امام رضا (ع)، به مشهد سفر می کند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۱:۱۰    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که با پوشش بار قانونی ذغال قصد انتقال مواد مخدر به استان های مرکزی کشور را داشت در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۱:۰۱    
سخنگوی وزارت خارجه آلمان در واکنش به تصمیمات جنجال برانگیز ترامپ، سیاست خارجی آمریکا را غیرقابل پیش بینی توصیف کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۰:۴۶    
بررسی قیمت اقلام اساسی در آستانه اربعین حاکی از آن است که داغ شدن بازار نذری ها تا حدی تقاضا را تحت تاثیر خود قرار داده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۰:۳۱    
نبیه بری، روز چهارشنبه (امروز) اعلام کرد استعفای سعد حریری، نخست وزیر مستعفی لبنان، غیرقانونی است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۰:۲۲    
در ابلاغیه اخیر بانک مرکزی به بانک مسکن اعلام شده که می تواند نرخ سود تسهیلات اعطایی در قالب مسکن مهر را با توجه به عدم تامین یارانه سود تسهیلات جدید ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۰:۱۶    
نتایج بررسی های موسسه واتسون و دانشگاه براون نشان می دهد آمار های وزارت دفاع آمریکا درباره هزینه های جنگ در خاورمیانه صحیح نیست.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۲۰:۰۱    
فرماندار ایذه دقایقی پیش از انفجار یک دستگاه تریلر حامل بنزین در نزدیکی سد کارون 3 پس از خر وج از جاده و مصدوم شدن دست کم 10 نفر دراین حادثه خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۹:۵۸    
بنابر پیش بینی ها کربلای معلی و مجف اشرف طی 24 ساعت آتی با غبار رقیق و وزش باد موقتی همراه خواهد بود که رفته رفته بر شدت وزش باد و گرد و غبار در روز جمعه و شنبه افزوده خواهد شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۹:۴۶    
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: این مرکز امروز به درختی تنومند برای خدمت به نیرو های مسلح تبدیل شده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۹:۳۷    
جلسه سران قوا هفته آینده به میزبانی قوه قضاییه برگزار می شود.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۹:۳۱    
وزارت خزانه داری آمریکا از سخت تر شدن تحریم های این کشور، علیه کوبا خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۹:۲۲    
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: همه سیاست های آمریکا در غرب آسیا شکست خورده است و به گفته خود آنها، قدرت این کشور روبه افول است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۹:۱۶    
بوریس جانسون وزیر امور خارجه انگلیس در آستانه سفر دو روزه به واشنگتن، ضمن اشاره به اهمیت برجام در برقراری امنیت جهانی تصریح کرد که این مساله نبایستی تحت الشعاع اختلافات سیاسی با ایران قرار گیرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۹:۱۰    
تاریخ ایرانی نوشت؛ آیت الله جنتی در خطبه های 17 آبان 87 حمایتی تمام قد از دولت احمدی نژاد داشت.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۹:۰۱    
نام 2 بازیکن استقلال که در یکی از اتوبان های تهران با سرعت بالا اقدام به رانندگی کردند، فاش شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۸:۵۸    
کمیته موسوم به مبارزه با فساد در عربستان از بازداشت های جدید و نیز توقیف حساب های بانکی محمد بن نایف ولیعهد سابق این کشور و برخی از اعضای خانوده وی خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۸:۵۲    
بارزانی بار دیگر تاکید کرد که تصمیم رفراندوم استقلال در کردستان عراق یک تصمیم شخصی نبوده بلکه تصمیمی جمعی از سوی تمامی احزاب سیاسی کردستان عراق بوده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۸:۴۳    
محمدجواد ظریف گفت: هدف ایران ایجاد امنیت و صلحی است که هیچ کس محروم نشود.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۸:۳۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش نسبی دما و همچنین شرایط پایدار و سکون نسبی هوا در سه روز آتی گفت ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۸:۲۲    
آیت الله شبیری زنجانی در دیدار با حجت الاسلام اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور از کم رنگ شدن تقوی، دانش و محبوبیت طلبه ها ابراز تأسف کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۸:۱۶    
یک پایگاه لبنانی از احتمال بازگشت نخست وزیر مستعفی لبنان به این کشور برای تقدیم استعفای رسمی خود خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۸:۰۷    
وزیر نفت در پنج حکم جداگانه از خدمات و همکاری پنج نفر از مشاورانش قدردانی کرد و ادامه همکاری با آنها را طبق قانون امکانپذیر ندانست.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۵۸    
رئیس شورای شهر تهران با حضور در نجف تاکید کرد که ماموریت و خدمت رسانی شهرداری در اربعین در سال های آتی نیز ادامه خواهد داشت.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۴۹    
رئیس جمهوری آمریکا در پارلمان سئول با بیان اینکه پیونگ یانگ یک دیکتاتوری ظالمانه دارد که هیچکس مستحق زندگی در آن نیست ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۴۰    
سرپرست اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی گفت: عصر امروز نامه توقیف کیهان به مدیرمسئول روزنامه ابلاغ شد و کیهان شنبه و یکشنبه هفته آینده نباید منتشر شود.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۳۱    
نایب رئیس مجلس تاکید دارد بیشترین گرفتاری که در این مملکت داریم به خاطر نوع سیاست گذاری ه و قانون نویسی ها است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۲۲    
پس از همه پرسی، ارتش عراق کنترل نقاط کلیدی کردستان نظیر چاه های نفتی کرکوک را که در سال های اخیر و با تحرکات داعش در اختیار عناصر اقلیم کردستان بود به دست گرفت ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۱۳    
معاون پارلمانی رئیس جمهوری به ارائه توضیحاتی درباره لایحه نظام جامع رسانه ای کشور پرداخت.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۱۳    
روابط عمومی دیوان عدالت اداری با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: دستور موقت صادره در خصوص عضو شورای شهر یزد به قوت خود باقی است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۱۰    
مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: بعید می دانم دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی حمایت از جنایتکاران کودک کش آل سعود و اماراتی ها را بر حمایت از مردم مظلوم یمن ترجیح بدهد ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۱۰    
عباس صالحی گفت: با توجه به طرح پیشنهاداتی که از سوی دوستان رسانه ای در این زمینه تاکنون بیان شده است، دولت با همین نگاه ادامه بررسی لایحه نظام رسانه ای در هیات دولت را متوقف کرده.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۰۷    
رییس جمهور با تأکید بر اینکه حضور باشکوه و میلیونی مردم در مراسم اربعین حسینی پیام جدی به همه آنهایی است که تفکرات نادرست و بعضاً توطئه آمیزی را در منطقه دنبال می کنند ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۷:۰۷    
روزنامه کیهان برای دو روز متوالی توقیف شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۰:۲۵    
در حالی که منطقه در آستانه جنگی خطرناک قرار دارد نباید به جزییات کوچک مانند استعفای سعد الحریری و یا بازداشت امیران سعودی سرگرم شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۰:۲۵    
مقامات امنیتی افغان در ولایت وردک از حمله گروهی طالبان به مرکز آموزشی پلیس در شهرستان سیدآباد این ولایت خبر دادند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۰:۲۵    
فرمانده سپاه ولی امر با بیان اینکه طبق گفته سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی بساط داعش به زودی جمع خواهد شد، گفت: طبق شواهد و قرائن و پیش بینی های منطقی، علمی و میدانی ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۰:۲۵    
تغییر و جابه جایی استانداران در کشور بر مبنای بهره گیری از تجربیات، نظرات و اقدامات جدید آنان در استان های جدید از سوی دولت انجام می شود.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۰:۲۲    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در خصوص ادعای عربستان مبنی بر دست داشتن ایران در شلیک موشک به ریاض، اظهار بی اطلاعی کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۲۵    
یمن، از سه مسیر دریا، زمین و هوا به کلی محاصره است و ناو های آمریکایی در اطراف خلیج عدن و تنگه باب المندب حضور دارند ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۲۵    
ستاره تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دو نوبت فیزیوتراپی و تمرینات اختصاصی را دنبال می کند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۱۹    
بانک ملی ایران در هفت ماه ابتدای سال جاری 151 هزار و 273 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۱۶    
مدیر اداره صادرات بانک مرکزی با اشاره به اقدامات بانک مرکزی برای کاهش وابستگی اقتصاد کشور به دلار آمریکا گفت: در بازار بین بانکی ارزی کشور ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۱۶    
این هفته قیمت چند مدل خودروی داخلی در بازار کاهش و چند مدل افزایش یافته است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۱۳    
یک فعال صنفی بازار سیم کارت های تلفن همراه با بیان اینکه برای برخی سیم کارتها با شماره های خاص اصلا قیمتی نمی توان تعیین کرد، از آخرین قیمت سیم کارت های معمولی در بازار خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۱۳    
تعاونی بدر توس یکی از هشت تعاونی منحل شده توسط بانک مرکزی است که پس از تشکیل موسسه کاسپین، مدیریت بدهی و شناسایی دارایی ها و رسیدگی به امور سپرده گذاران آن به این موسسه واگذار شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۱۰    
پرداخت خلافی خودرو با کارت های بانکی بدون موجودی شگردی بود که یک تبهکار برای سرکیسه کردن مردم و دور زدن پلیس +10 از آن استفاده می کرد ...
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۰۷    
3 سال قبل گزارش قتل جوان 27 ساله ای به نام سیاوش در یک نزاع خیابانی در کرج به پلیس اعلام شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۰۷    
قضات دادگاه کیفری استان تهران تحقیقات جنایی درباره مرگ مردی با قرص برنج را کافی ندانستند و پرونده را باردیگر به دادسرا فرستادند تا درباره 5 متهم آن و علت مرگ متوفی تحقیق شود.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۰۷    
از تاریخ هفتم آبان ماه مسجد جامع نور ولایت در سوهانک تهران توسط کمیته امداد امام، قفل و زنجیر شده و حتی دور آن را سیم خاردار کشیده بودند.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۰۷    
روزنامه اعتماد با مصطفی تاج زاده مصاحبه کرده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۰۷    
شامگاه 31 مرداد ماه زن 30 ساله که پزشک متخصص زنان و زایمان بود با پریشانی و آشفته حالی خود را به پلیس فرودگاه مهرآباد رساند و پرده از اقدام شوم راننده جوان یک خودروی پژو 405 برداشت.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۰۴    
دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا که در پارلمان کره جنوبی سخنرانی می کرد به کره شمالی هشدار داد و گفت: پیونگ یانگ ما را دست کم نگیرد و سعی نکند قدرت ما را بیازماید.
9صبح   ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۰۴    
بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که طی هفته های آینده به ایران سفر خواهد کرد.