چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۲Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 فروردین 1395 - abna.ir

خبرگزاری اهل بیت (ع) 28 اسفند 1393 خبرگزاری اهل بیت (ع) 6 اردیبهشت 1394 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 تیر 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 مرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 شهریور 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 مهر 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 آبان 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 1 آذر 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 بهمن 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 1 اسفند 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 9 فروردین 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 10 فروردین 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 11 فروردین 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 12 فروردین 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 13 فروردین 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 14 فروردین 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 15 فروردین 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 16 فروردین 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 17 فروردین 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 18 فروردین 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 19 فروردین 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 20 فروردین 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 21 فروردین 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 22 فروردین 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 23 فروردین 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 24 فروردین 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 25 فروردین 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 26 فروردین 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 27 فروردین 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 28 فروردین 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 29 فروردین 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 فروردین 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 فروردین 1395 
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۳:۳۵    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا مراسم جشن میلاد امام جواد(ع) در حسینیه"سنابس" بحرین برگزار شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۱:۱۸    
پیکر یکی از شهدای افغانستانی مدافع حرم طی روزهای آتی در شهرستان ساوه تشییع می شود.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۴    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا ضریح جدید حضرت عباس(ع) در شب سیزده رجب همزمان با سالگرد ولادت امام علی(ع) افتتاح می شود.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۹    
منابع خبری لیبی از کشته و زخمی شدن 45 نیروی ارتش لیبی در درگیری های شهر بنغازی واقع در شمال غرب این کشور خبر دادند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۰    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا صبح امروز 31 فروردین ماه انفجاری در مقابل ساختمان "رجال برجسته" شهر کابل، پایتخت افغانستان را لرزاند و بیش از 200 نفر را راهی بیمارستان کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۱    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR گزیده ای از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار عیدانه جمعی از مسئولان کشور را منتشر کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۱    
گروه تروریستی داعش، یک مرد عراقی دیگر را اعدام کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۲    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: همایش کشوری "مد لباس اسلامی" با نگاهی به صنایع دستی در بجنورد برگزار می شود.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۷    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا خادمان حرم امیرالمومنین(ع) با تزئین این مکان متبرک به وسیله شاخه های گل، آن را آماده برگزاری جشن ولادت امام علی(ع) می کنند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۸    
سه تن از کودکان شیعه سوری درحمله گروه های تکفیری به شهر "کفریا" شهید شدند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۸    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا با بهتر شدن وضعیت امنیتی در شهر سامرای عراق، حرم امامین عسکریین(ع) این روزها شاهد حضور پرشور زائرین از مناطق مختلف عراق و جهان است.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۳    
انفجاری یک فرد انتحاری در پاکستان یک کشته و 17 مجروج برجا گذاشت
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۳    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا ارتش سوریه کنترل کامل شهر دمشق پایتخت این کشور را در دست دارد و مردم این شهر به زندگی عادی خود ادامه می دهند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۳    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا کانال تلگرام دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای اقدام به بازنشر قسمتی از سخنرانی رهبری درخصوص ارتش اسلامی کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۸    
کاخ سفید در واکنش به تهدیدهای عربستان سعودی درباره احتمال تصویب طرح مرتبط با 11 سپتامبر در کنگره آمریکا گفت ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۸    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا در یک نشست خبری محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در دفاع از برنامه موشکی ایران، پاسخی جالب و قاطعانه داد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۴    
انتشارات آستان قدس رضوی به مناسبت فرا رسیدن ایام ولادت امام جواد(ع) مجموعه کتاب های خود را در زمینه زندگی نامه و سبک و سیره امام جواد(ع) معرفی و به علاقه مندان پیشنهاد می کند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۹    
یک گروه ضد اسلام و مسلمانان در آمریکا از مدت ها پیش به دنبال اخذ مجوز برای تظاهرات بودند که موفق نشده و در نهایت بدون اخذ مجوز اقدام به برپایی این تظاهرات کردند که فقط دو نفر در آن شرکت کردند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۹    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از تهیه پیوست امنیتی برای اعزام زائران به سوریه خبر داد و گفت: اگر پیوست امنیتی به تأیید برسد، بعد از ماه رمضان اعزام ایرانی ها به سوریه از سر گرفته می شود.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۴    
حجت الاسلام ظهیری گفت: بهترین انسان ها، انسانی است که قساوت قلب نداشته، دلش نرم باشد که این امر در ریختن اشک متجلی می شود و بهترین اشک ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۹    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ابنا 18 آبان ماه سال جاری – 8 نوامبر سال 2016- رئیس جمهور بعدی آمریکا انتخاب خواهد شد ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۴    
رییس جمهوری روز سه شنبه در اجتماع بزرگ مردم استان سمنان، اقتصاد مقاومتی را مبنای برنامه های سال 95 دولت تدبیر و امید دانست و تاکید کرد که باید دست به دست یکدیگر، اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۰    
در پی پلمپ دفتر جنبش اخوان المسلمین اردن، سران این جنبش، دولت را تهدید کردند که در صورت عدم عذرخواهی، به گروه تروریستی تکفیری داعش بپیوندند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۵    
مجموعه ای از تازه مسلمانان اوکراینی ضمن حضور در نجف اشرف این شهر و سایر عتبات عالیات را برخلاف تصور گذشته، مکانی آرام و ایمن یافتند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۰    
در جریان انفجار و تیراندازی عناصر تروریستی الشباب در پایتخت سومالی 4 نفر کشته شدند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۵    
همانند سال های گذشته مراسم اعتکاف در مسجد جامع کبود ایروان برگزار خواهد شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۵    
نماینده ولی فقیه درامورحج وزیارت با اشاره به اینکه امروزجهان اسلام با پدیده شوم افراط گرایی روبروست، تصریح کرد: تعمیق پیوندها بین دوکشور می تواند در مقابله با افراط گرایی اثرگذار باشد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۵    
بر اثر وقوع یک انفجار انتحاری در پایتخت افغانستان دستکم 208 نفر زخمی شده اند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۰    
عناصر داعش 8 عراقی را به سه شیوه وحشیانه گلوله باران، جدا کردن سر با استفاده از مواد منفجره و بریدن سر اعدام کردند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۰    
تولیت آستان علوی با تشکیل یک کمسیون تخصصی طرح چاپ نسخه ای از قرآن کریم منسوب به امیرالمومنین علی(ع) را به اجرا گذاشت.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۵    
"تهدید آمریکا از سوی عربستان چه از روی اقتدار باشد چه از روی خودکامگی به هر حال چنین تهدیدی برای ابر قدرتی مانند ایالات متحده فقط تهدید نیست بلکه چالش است".
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۵    
سفیر و معاون نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل تصریح کرد: عدم اقدام و بی تحرکی شورای امنیت در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی موجب جسورتر شدن این رژیم شده است.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۱    
اوحدی گفت: با توجه به اینکه سعودی ها وقت بیشتری از هیأت ایرانی طلب کرده اند تا چگونگی صدور روادید برای زائران ایران را بررسی کنند ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۲    
نوشته های توهین آمیزی علیه اسلام و مسلمانان بر روی پوستر های نمایشگاهی در کتابخانه شهر "شربروک" ایالت "کبک" کانادا، تاسف مسئولین نمایشگاه و برخی فعالان این شهر را به همراه داشت.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۷    
دستکم 12 نفر بر اثر حمله خمپاره ای از مناطق شمالی سوریه به شهر مرزی کیلیس ترکیه کشته و زخمی شدند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۷    
با توجه به روابط دوستانه دو کشور ایران و ترکیه و با تکیه بر ضرورت تقویت روابط بر پایه احترام متقابل، بیانیه حسن نیت بین دو وزارتخانه به امضا رسید.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۲    
با حکم فرمانده کل سپاه، اولین فرمانده هوانیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اجلاس اوراسیا بر توسعه ارتباطات کشورهای منطقه تأثیر بسزایی دارد و باید علاوه بر روابط پارلمانی، حوزه های جدید همکاری تعریف شود و تأثیر گذار باشد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۲    
یکی از مراجع عالیقدر شیعیان تاکید کردند: در این زمان پر آشوب که دشمنان اسلام و دشمنان بشریت درصدد گمراهی مردم هستند و می خواهند آنان را از مسیر واقعی انسانی خود منحرف نمایند ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۸    
به مناسبت ولادت باسعادت امام جواد(ع) مراسم جشنی در بیت مرحوم آیت الله العظمی بروجردی در قم برگزار شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۸    
دبیر چهارمین جشنواره دوسالانه عکس حوزه از آغاز فراخوان این جشنواره در سراسر کشور خبر داد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۳    
دانشجوی مالزیایی با حضور در نشستی با موضوع "اسلام، مشکلات و راه حل هایی برای انسانیت"، تحت تاثیر دیدگاه های سخنران جلسه قرار گرفت و در حضور تمام شرکت کنندگان ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۸    
بازداشت خودسرانه امام جمعه شهر حمد خشم مردم انقلابی بحرین را در پی داشته است.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۳    
مدیر دفتر عقیدتی بسیج سازمان تبلیغات گفت: شایسته است که سالروز رحلت حضرت زینب کبری(س) به عنوان روز تجلیل از شهدا و جانبازان مدافع حرم نامگذاری شود.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۳    
حزب الله لبنان به اقدام جنجالی مقامات رژیم صهیونیستی در برگزاری جلسه کابینه این رژیم در بلندی های جولان سوریه واکنش نشان داد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۸    
کلیسای جامع حضرت مریم که از زیبا ترین کلیساهای حلب به شمار می رود در حمله گروه های تروریستی تخریب شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۸    
با توجه به گرمی هوا و طولانی شدن فصل خشکی، مسلمانان مالزیایی بر آنند تا امروز (سه شنبه) نماز استغاثه بر پا نمایند و از خدواند طلب رحمت و باران کنند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۸    
نخست وزیر سابق قطر به باهوشی مذاکره کنندگان ایران با قدرت های جهانی اعتراف کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۸    
رئیس قوه قضاییه یکی از ادعاهای دروغین در گزارش وزارت امور خارجه آمریکا را اعدام به دلیل توهین به یاد و خاطره امام (ره) و رهبری اعلام کرد و تاکید کرد: دروغی بالاتر از این وجود ندارد .
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۳    
برخی اسناد فاش شده از گروه تروریستی داعش، نشان می دهد که 12 درصد عناصر این گروه تروریستی، در آرزوی انجام عملیات انتحاری هستند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۴۸    
حجت الاسلام رئیسی با تاکید بر این که مشهدالرضا(ع) به عنوان شهر عالم آل محمد (ص) باید به مرجع علمی جهان اسلام بدل شود گفت: دانشگاه علوم اسلامی رضوی، بهترین جایگاهی است که در تعامل با حوزه های علمیه ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۴۸    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ابنا رادیوی عملیات آزادسازی استان نینوا چند ماه پیش برای ارتباط با مردم استان نینوا راه اندازی شده است ...
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۴    
وزارت خارجه کشورمان اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در برگزاری نشست کابینه اش در سرزمین های اشغالی را محکوم کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۲۹    
یکی از اعضای حزب راست افراطی آلمان، در اظهاراتی هماهنگ با تفکرات نژادپرستانه هیتلر ، اسلام را ناسازگار با قانون اساسی این کشور خواند و خواستار ممنوعیت ورود مهارجران مسلمان به این کشور شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۲۹    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان، آینده سوریه را مربوط به مردم آن کشور دانست و ضمن استقبال از گفت وگوهای ژنو اعلام کرد که تشکیل دولت وحدت ملی می تواند به آرامش در سوریه کمک کند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۲۴    
خودروی حامل سفیر آمریکا در سازمان ملل در کامرون یک پسر بچه را زیر گرفت که به جان باختن وی منجر شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۳۰    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا بر اثر انفجار در یک اتوبوس در خیابان خلیل قدس اشغالی، دست کم 20 نفر مجروح شدند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۰۵    
سفیر سوریه در تهران و دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) شرایط پزشکی آوارگان و جنگ زدگان سوری را بررسی کردند.
ابنا   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۰۰    
پس از اقدام دولت مصر در واگذاری دو جزیره تیران و صنافیر به عربستان، سودان هم از مصر زمین خواست!