پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۳۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری اهل بیت (ع) 13 دی 1395 - abna.ir

خبرگزاری اهل بیت (ع) 28 اسفند 1393 خبرگزاری اهل بیت (ع) 6 اردیبهشت 1394 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 فروردین 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 خرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 تیر 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 مرداد 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 شهریور 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 مهر 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 آبان 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 1 آذر 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 بهمن 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 1 اسفند 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 1 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 2 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 3 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 4 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 5 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 6 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 7 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 8 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 9 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 10 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 11 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 12 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 13 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 14 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 15 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 16 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 17 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 18 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 19 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 20 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 21 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 22 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 23 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 24 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 25 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 26 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 27 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 28 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 29 دی 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 دی 1395 
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۷:۰۰    
برنامه های رویداد فرهنگی مشهد 2017 پایتخت فرهنگی جهان اسلام امروز باحضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان این کلانشهر در حرم مطهر رضوی آغاز شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۱    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با تجلیل از مقام والای شهیدان نزد خداوند متعال اظهار داشت: آرامش و امنیت امروز خود را مدیون خون های پاک شهیدانی هستیم که بر خاک سرزمین مان جاری شده است و ...
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۸:۵۲    
همزمان با اولین سالگرد شهادت شهید شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته عربستانی مراسم بزرگداشتی در مسجد صاحب الزمان (عج) قوهه شهرستان پاکدشت برگزار شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۰:۱۵    
دبیر کل حزب اسلامی تبیان گفت: اینجانب حمله انتحاری به مسجد امام محمدباقر(ع) در هرات را شدیدا محکوم کرده، از حکومت جدا تقاضامندم ضمن روی دست گرفتن اقدامات عاجل جهت عدم تکرار چنین جنایاتی ...
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۱۰    
عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) به مناسبت ارتحال حجت الاسلام حاج شیخ محمد علی شرعی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه پیام تسلیتی صادر نمود.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۳۵    
هجدهمین همایش کتاب سال حوزه و مراسم معرفی برترین آثار مکتوب حوزه های علمیه و تجلیل از صاحبان این آثار 7 بهمن ماه برگزار می شود.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۲۰    
آیت الله نوری همدانی دیروز در دیدار رؤسای عقیدتی نیروی انتظامی گفتند: جلوگیری از نفوذ دشمن، بصیرت دادن به جامعه در برابر فتنه و برنامه دشمنان از جمله برکات وجود ولی فقیه شجاع، مدیر و مدبر است.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۴۷    
نماینده تام الاختیار آیت الله سیستانی اظهار داشت: ضریح امامین عسکریین(ع) در ایران آماده شده و به زودی به عراق منتقل و در حرم آن بزرگواران نصب خواهد شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۱۸    
جمعی از اعضاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دست اندرکاران همایش "نظام سلامت در اسلام با تاکید بر آموزه های رضوی"، با حضور در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با آیت الله جوادی آملی دیدار و گفتگو کردند.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۰۴    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا در پی شهادت امام جماعت مسجد امام محمد باقر(ع) و زخمی شدن 5 نفر دیگر در انفجار یک بمب در پشت محراب این مسجد، صدها تن از مردم هرات اعم از شیعه و سنی ...
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۴۹    
مسئولان اقشار بسیج کشور دیروز با حضور در بیت آیت الله نوری همدانی با معظم له دیدار و گفتگو کردند.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۵۲    
آیت الله العظمی مکارم شیرازی با تسلیت ارتحال حاج شیخ محمدعلی شرعی اظهار کردند: آن فقید سعید در برابر مظاهر منکرات بسیار حساس بود و در مبارزه با مفاسد اخلاقی و شرعی هیچ گاه کوتاهی نمی کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۴۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آنچه که برای ما مهم است حفظ حاکمیت ملی و ارضی و وجود صلح و ثبات در سوریه است.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۲۶    
المالکی در خصوص قطع رابطه ایران و عربستان و مواجهه عراق با عربستان و مسائل رخ داده برای حجاج عراقی گفت: بارها گفته ام که عربستان خاستگاه تروریسم است و تروریسم از این کشور ریشه می گیرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۱۱    
داعش مسئولیت دو حمله انتحاری در شهر ساحلی طرطوس را به عهده گرفت.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۰۶    
بنیاد مطالعات اسلامی روسیه با همکاری مرکز مطالعات شرق شناسی وابسطه به آکادمی علوم روسیه، اقدام به انتشار کتاب مسلمانان در امپراطوری جدید روسیه نمودند.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۶    
اعضای مسجد و جامعه اسلامی شهر اورنج کانتی ایالت کالفرنیا، همزمان با فرا رسیدن سال نو میلادی، میزبان نیازمندان و افراد بی خانمان این منطقه شدند و از آنان پذیرایی نمودند.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۶    
داعش به مرکز پلیس "المتوکل" در شرق شهر سامراء حمله کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۶    
مردم شهر قم روز چهارشنبه 15 دی ماه پیکرهای تعدادی از شهدای لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون را در این شهر تشییع می کنند.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۶    
رئیس جمهور فرانسه در دومین روز از سال جدید میلادی، به منظور دیدار با نیروهای نظامی این کشور در عراق، وارد خاک این کشور شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۱    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا طی سال های اخیر پیکرهای صدها تن از رزمندگان شیعه سوری که در نبرد با تروریست های تکفیری در این کشور به شهادت رسیدند ...
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۱    
در آخرین روزهای سال 2016 میلادی در موسسه اسلامی عربی منطقه هیرو، هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم در شهر توکیو ژاپن برگزار شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۵۶    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا عناصر گروه تروریستی داعش یک خودرو بمب گذاری شده در شهرک صدر در شرق بغداد را منفجر کردند، در این انفجار که در میدان پنجاه و پنجم شهرک صدر روی داد ...
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۳۱    
هشت نفر در ترکیه به اتهام مشارکت در حمله به یک باشگاه شبانه در استانبول بازداشت شدند.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۴۶    
ولیّ فقیه به خاطر ویژگی هایی نظیر: عدالت، شجاعت، آگاهی و تدبیری که دارد منافع میهن اسلامی را از چنگال و چپاول غارتگران بین المللی حفظ می کند و با ویژگی فقاهت و ولایتی که دارد ملت را با تمامیت انقلاب ...
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۴۱    
13 شهروند یمنی در بمباران استان های مارب، الحدیده و صعده به شهادت رسیدند.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۶    
خمیس الخنجر و دوستان او کسانی هستند که علیه اتحاد عراق با جمهوری اسلامی ایران و نیز بر ضد مرجعیت شیعه ناله سر می دهند ...
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۱    
معاون امور بین الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: مناظراتی که حضرت ثامن الحجج(ع) داشتند را می توان در قالب فیلم و سریال و قالب های مختلف هنری تولید کرد.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۸:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به افزایش اقدامات تروریستی در منطقه طی روزهای گذشته به ویژه در عراق ...
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۴۶    
محله "الانتصار" واقع در ساحل چپ موصل در شرق این شهر از سوی نیروهای پلیس فدرال آزاد شد و پرچم عراق بر فراز ساختمان های آن به اهتزاز درآمد.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۶    
دو خودروی بمب گذاری شده ظهر امروز در نزدیکی بیمارستان الکندی در مرکز بغداد و بیمارستان الجوادر در شرق بغداد، منفجر شدند.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۵    
مراسم ارتحال چهلمین روز ارتحال آیت الله سید محمد نقی شاهرخی پنجشنبه 16 دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا قم برگزار می گردد.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۵    
همزمان با آغاز سال نو میلادی از تابلو حضرت مریم(س) در برج آزادی رونمایی خواهد شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۲۰    
مقام معظم رهبری نسل جوان کنونی را بسیار توانا تر، آگاه تر و هوشمندتر از نسل اول انقلاب برشمردند و با اشاره به جنبش دانشجویی تأکید کردند ...
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۴۴    
رئیس جمهور نیجریه در پاسخ به خواسته شیعیان نیجریه برای آزادی شیخ زکزکی، از شیعیان خواست تا صلح را بپذیرند و به قوانین احترام گذاشته و "جزیره ای برای خود" تشکیل ندهند!
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۲    
رئیس مبارزه با تروریسم وزارت کشور افغانستان در یک کنفرانس خبری اظهار داشت: بمب گذاری شب گذشته در مسجد امام محمدباقر(ع) در شهر هرات، کار داعش بود
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۷    
گروه ترویستی داعش مسئولیت حمله مرگبار به کلوب شبانه رینای استانبول که 39 کشته و بیش از 70 زخمی بر جای گذاشت را بر عهده گرفت.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۱۷    
یک زائر کانادایی در حاشیه تشرف گروهی 45 نفره از زائران غیر ایرانی به حرم مطهر رضوی گفت: اهل بیت(ع) و آیات نورانی قرآن کریم مهم ترین عوامل تشرف غیرمسلمانان به اسلام هستند.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۰۲    
جشن بزرگ میلاد مسعود امام حسن عسکری(ع) با حضور مراجع، علماء، اساتید حوزه علمیه، هیئات مذهبی و مردم شیفته خاندان عصمت و طهارت(ع) ...
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۵۲    
جمعی از نخبگان، مدال آوران و اساتید دانشگاه صنعتی شریف، پیش از ظهر امروز با حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۷    
انفجار تروریستی که در میدان پنجاه و پنجم شهرک صدر روی داد 32 شهید و 61 زخمی برجای گذاشت.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۶    
فرزند فرمانده دلاور تیپ چهارم سپاه بدر که سال 2015 به درجه رفیع شهادت نائل آمد بیش از هر زمان دیگری نیاز محبت پدر و مادرش را احساس می کند.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۱    
پیکر آیت الله شرعی روز سه شنبه ساعت 9 صبح از خیابان خسروی جنب باب الجواد (ع) مسجد ملاحیدر به سمت حرم مطهر رضوی تشییع و در صحن آزادی به خاک سپرده خواهد شد.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۰۱    
110 دانش آموزان شهرستان قاین برای نخستین بار توفیق تشرف به بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) یافتند و مضجع شریف این امام همام را زیارت کردند.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۱    
آیت الله حسین نوری همدانی ظهر دیروز در دیدار اعضای کنگره تاریخ معماری و شهرسازی استان قم، بیان کردند: باید توجه ویژه ای به ظرفیت های بخش گردشگری شود و با سرمایه گذاری مناسب ...
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۰:۳۱    
در پی انفجار یک بمب جاسازی شده در پشت محراب مسجد شیعیان در ولایت هرات افغانستان امام جماعت این مسجد شهید و 6 نمازگزار زخمی شدند.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۱    
در این دوره که از هفته آینده آغاز می شود، قرار است روزانه 30 کاروان برای زیارت حرمین عسگرین به سامرا اعزام شوند و زائران هنگام ثبت نام می توانند این کاروان ها را که برنامه مشخصی دارند، انتخاب کنند.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۵۶    
گروه هایی از مسلمان در شهرهای برلین و کلن آلمان در روز اول سال نو میلادی به خیابان ها آمدند و در اقدامی داوطلبانه زباله های باقی مانده از جشن شب گذشته را جمع آوری و خیابان های شهر را تمیز کردند.
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۸:۴۱    
حجت الاسلام والسلمین پیشوایی استاد حوزه و دانشگاه در جلسه هفتگی تفسیر قرآن گفت: در ظلم به دیگران انسان از محدوده خودش تجاوز می کند و وارد حقوق اجتماعی می شود که این ظلم کارش خیلی سخت و بدتر از ظلم به ...
ابنا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۴۶    
یک فرد مسلح به مسجد "حسن پاشا" در شهر استانبول تیراندازی کرد