جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۳:۳۳Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 8 فروردین 1396 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 1 فروردین 1396 افکار نیوز 2 فروردین 1396 افکار نیوز 3 فروردین 1396 افکار نیوز 4 فروردین 1396 افکار نیوز 5 فروردین 1396 افکار نیوز 6 فروردین 1396 افکار نیوز 7 فروردین 1396 افکار نیوز 8 فروردین 1396 افکار نیوز 9 فروردین 1396 افکار نیوز 10 فروردین 1396 افکار نیوز 11 فروردین 1396 افکار نیوز 12 فروردین 1396 افکار نیوز 13 فروردین 1396 افکار نیوز 14 فروردین 1396 افکار نیوز 15 فروردین 1396 افکار نیوز 16 فروردین 1396 افکار نیوز 17 فروردین 1396 افکار نیوز 18 فروردین 1396 افکار نیوز 19 فروردین 1396 افکار نیوز 20 فروردین 1396 افکار نیوز 21 فروردین 1396 افکار نیوز 22 فروردین 1396 افکار نیوز 23 فروردین 1396 افکار نیوز 24 فروردین 1396 افکار نیوز 25 فروردین 1396 افکار نیوز 26 فروردین 1396 افکار نیوز 27 فروردین 1396 افکار نیوز 28 فروردین 1396 افکار نیوز 29 فروردین 1396 افکار نیوز 30 فروردین 1396 افکار نیوز 31 فروردین 1396 
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۶:۱۳    
امروز سکه طرح قدیم به قیمت یک میلیون و 203 هزار تومان در بازار معامله شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۲    
باقر بوزداغ وزیر دادگستری ترکیه امروز پنج شنبه اعلام کرد، دستگیری مدیر یکی از بزرگترین بانک های ترکیه در آمریکا با اتهام مشارکت در نقض تحریم های ایران یک اقدام کاملا سیاسی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۷:۴۵    
در کتاب های باستانی چینی ارتباط شخصیت افراد با چانه در صورت نشان داده شده است که با مشاهده شکل چانه در صورت افراد می توانید تا حدی از شخصیت فرد آگاه شوید.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۰:۴۵    
خلیج فارس با بیش از 1500 کیلومتر مرز طولی در کرانه جنوبی ایران واقع است و زیبایی های زیادی را در خود جای داده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۵    
برنامه بوی عیدی که هر شب به تهیه کنندگی احسان ارغوانی از شبکه یک پخش می شود، تعاملی است و مردم می توانند به مهمانان رای بدهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۶    
یازده بازیکن تیم ملی یک اخطاره هستند و با دریافت یک کارت زرد دیگر محروم خواهند شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۱:۱۵    
خوشرو در نشست مذاکرۀ سند حقوقی ممنوعیت سلاح های هسته ای گفت این خواست مشروع و جدی توسط گروه انگشت شماری از کشورهای هسته ای که امنیت خیالی داخلی را بر ناامنی های جهانی بنا کرده اند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۹:۵۷    
حجت الاسلام حسن روحانی در پایان سفر رسمی به فدراسیون روسیه، در نخستین ساعات بامداد چهارشنبه به تهران بازگشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۹:۱۶    
رضاییان برابر چین 20دقیقه به میدان رفت و نمایش خوبی هم داشت، حالا باید دید بازی خوب رامین در این دقایق باعث بخشودگی او توسط برانکو می شود یا نه؟
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۸:۴۵    
طمئنا هواداران پرسپولیس در فصلی که قهرمانی در یک قدمی آنها قرار دارد و به دنبال این هستند تا با خاطره ای فوق العاده لیگ شانزدهم را خاتمه دهند و اکنون بهترین هدیه از سوی برانکو به آنها می تواند بخشش و ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۸:۱۶    
نظامیان رژیم سعودی به منطقه العوامیه در استان شیعه نشین القطیف در شرق این کشور حمله و دو جوان از خانواده شهید شیخ نمر باقر النمر را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۷:۴۵    
وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا پاداشی به اعضای تیم ملی تعلق می گیرد یا خیر؟ اظهار داشت: بله قطعاً پاداش تعلق خواهد گرفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۶:۱۵    
در تظاهرات اخیر کردها در شهر برن پایتخت سوئیس، تابلوی بزرگی از عکس اردوغان و اسلحه کلت در کنار سر او در دست داشتند. بر روی این تابلو نوشته شده بود: اردوغان را با اسلحه اش بکشید.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۵:۱۵    
پوتین رئیس جمهور روسیه بلافاصله بعد از نشست خود با حسن روحانی رئیس جمهور ایران، اعلام کرد: درباره صادرات هواپیمای مسافربری سوخو به ایران مذاکره کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۴:۴۵    
ماه رجب شرافت زیادی دارد و در فضیلت آن روایات بسیاری وارد شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۴:۱۶    
جهانبخش خاطرنشان کرد: در نیمه دوم و در ثانیه های ابتدایی بازی از غفلت مدافعان چین استفاده کرده و توانستیم گل سه امتیازی را وارد دروازه حریف کنیم و به پیروزی برسیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۳:۱۵    
بالا رفتن دمای دستگاه هوشمند شما در بعضی موارد سبب از بین رفتن برخی از قطعات داخلی شده و همچنین برای تسریع در روند سرد شدن دستگاه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۲:۴۵    
وحید امیری پس از پیروزی تیم ایران مقابل چین اظهار داشت: تقریباً از زمانی که به ایران آمدیم، آقای کی روش تیم چین را آنالیز کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۲:۱۶    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تصمیم جدید وزارت صنعت برای حمایت از سرمایه گذاران خبر داد و گفت: قرار است با 10 درصد پیش پرداخت و یک سال تنفس و اقساط 4 ساله، تسهیلات دریافت شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۱:۴۵    
پنجعلی گفت: تاکید کرد:کارلوس کی روش کارش را بلد است و می داند از چه بازیکنانی برای هر بازی استفاده کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۱:۱۵    
بنیامین بهادری در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا شهاب حسینی برای بازی در نقش بنیامینی که در یک تصادف همسرش را از دست می دهد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۰۰:۰۷    
رامبد جوان در پاسخ به سوالی درباره تاثیر نگار جواهریان در فیلم نگار گفت: من به عنوان کارگردان یک تماشاچی هستم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۲۳:۳۰    
ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد بالاتر از مارچلو لیپی، سرمربی مشهور ایتالیایی چین عنوان پردرآمدترین مربی دنیا را حفظ کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۲۳:۳۰    
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: تنها یک چیز می توان در این رابطه گفت که تمامی تحریم ها علیه شرکت های روسیه غیرقانونی است. من به این دادگاه پیشنهاد می دهم تا به بررسی منشور سازمان ملل بپردازد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۲۲:۴۵    
استفاده از این 10 نکته که در ذیل خواهد آمد، به شما برای یک خواب بهتر، آن هم زمانی که به استقبال بهار می روید، و از آن هم بهتر، حتی برای تمام طول سال، کمک خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۲۲:۱۵    
نمایندگان پارلمان اسکاتلند به برگزاری همه پرسی برای استقلال این کشور از پادشاهی متحده رأی مثبت داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۲۲:۱۵    
از بشقاب ویژه کرملین در ضیافت کاری امروز روسای جمهور روسیه و ایران رونمایی شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۲۱:۴۵    
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هزینه اجاره بها مسکن با در آمد شهروندان همخوانی ندارد،تصریح کرد: اتحادیه املاک با نظارت ویژه نرخ مسکن و اجاره بهای خانه ها را به تعادل برساند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۲۱:۴۵    
حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین، با محمد حسنی مبارک ، رئیس جمهوری اسبق مصر، در خانه اش در منطقه مصر الجدیده دیدار کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۲۱:۱۵    
محمد اصغری گفت: موج اصلی سامانه ای که در حال ورود به کشور است روزهای شنبه و یکشنبه و حتی دوشنبه آینده بارش های قابل توجهی به همراه خواهد داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۲۰:۴۵    
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی و ولادیمیر پوتین در این بیانیه مشترک بر تحقق کامل نقشه راه اجرای پروژه های همکاری ایران و روسیه در زمینه تجاری و صنعتی برای سال های 2016 لغایت 2020 میلادی تاکید ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۲۰:۴۵    
لژیونر فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که چرا ترکیب تیم ملی این همه تغییر می کند، خاطرنشان کرد: این سوال را باید از آقای کی روش بپرسید. مهم این است که در این دو دیدار به پیروزی رسیدیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۲۰:۴۵    
قاسمی گفت: مشاوران باتجربه، دلسوز و تخصصی می توانند در ارتقای سازمان به مدیران اجرایی کمک کنند ادامه داد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۲۰:۴۵    
در پی مرگ جوان 21 ساله زیر پل معلق مشگین شهر، فرماندهی انتظامی استان اردبیل اطلاعیه ای صادر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۲۰:۴۵    
یگان موشکی ارتش یمن با سه موشک پایگاه ملک خالد در منطقه خمیس مشیط در عسیره را هدف قرار داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۲۰:۱۶    
یک جنگ مخفی بین اصلاح طلبان و اعتدالیون دولتمرد در حال انجام است، چراکه دولتمردان نمی خواهند تن به بازی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو بدهند از همین رو تلاش دارند اگرهم کاندیدای ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۲۰:۱۶    
داعش به دنبال مخالفت یک قاضی با حضور در جنگ به عنوان نیروی "انغماسی"، سر وی را در مقابل دیدگان مردم از تن جدا کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۲۰:۱۶    
کی روش گفت: مسئله بعدی عملکرد تیمی ماست. ما امروز تیمی را شکست دادیم که پنج روز پیش کره جنوبی را شکست داد ولی کسانی که نابینا هستند نمی خواهند این برد را ببینند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۹:۴۵    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور امروز(سه شنبه 8 فروردین) در جریان سفر رسمی به روسیه، با حضور در آرامگاه سرباز گمنام در مسکو، به قربانیان جنگ جهانی دوم ادای احترام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۹:۴۵    
مسئولان کمیته مبارزه با دوپینگ از سعید عزت اللهی و مرتضی پورعلی گنجی تست دوپینگ گرفتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۹:۴۵    
علی دایی در پستی اینستاگرامی به پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل چین واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۹:۴۵    
وزیر صنعت گفت: باید تلاش کنیم تا خواسته مقام معظم رهبری و مردم جهت اشتغال جوانان فراهم شود گرچه این کار ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۹:۱۵    
سامان گوران گفت: چطور زمانی که مهدی رحمتی نامه عذرخواهی خود از کی روش را تحویل علی کفاشیان داد هیچ اتفاقی نیفتاد و رئیس سابق فدراسیون به دلیل این که قصد داشت با واسطه یک بازیکن را جایگزین رحمتی کند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۹:۱۵    
بوریس بیستوریوس وزیر امور داخلی ایالت نیدرزاکسن امروز ترکیه را به جاسوسی از هواداران فتح الله گولن مبلغ مذهبی معارض دولت ترکیه در خاک آلمان متهم کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۸:۴۵    
تیم فوتبال ایران با پیروزی برابر چین در صدر جدول گروه A مقدماتی جام جهانی قرار گرفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۸:۴۵    
محققان دریافتند دانشجویانی که استفاده زیادی از فیسبوک در حد مشکل ساز داشتند، گرایش شناختی-عاطفی قوی (سیستم یک) و کنترل رفتاری-شناختی ضعیف (سیستم دو) داشتند و عدم تعادل در این دو حالت ایجاد شده بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۸:۱۸    
کارلوس کی روش پس از گل ایران مقابل چین توسط مهدی طارمی عکس العملی نشان نداد و روی نیمکت نشست.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۸:۱۸    
شریعتمداری گفت: به سخنرانی نتانیاهو و تونی بلر دقت کنید به وضوح می بینید که آنها ضمن آنکه علیه ایران اسلامی رجز می خوانند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۸:۱۸    
فیفا اعلام کرد پس از بررسی رفتار لیونل مسی، ستاره آرژانتینی در جریان بازی تیم ملی کشورش با شیلی در مقدماتی جام جهانی 2018 برای او حکم صادر خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۷:۴۶    
سرماخوردگی از جمله بیماری هایی است که در فصل بهار به وفور یافت می شود و به سادگی قابلیت انتقال دارد. بنابراین اگر دوست ندارید سفرتان با عطسه، گلودرد و خستگی همراه باشد در این مقاله با ما همراه باشید.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۷:۳۷    
حزب ملی اسکاتلند که طالب جدایی بود دلیلی برای برگزاری مجدد همه پرسی ندید حال آنکه در حال حاضر، جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا دلیل خوبی برای آزمودن شانس جدایی طلبان محسوب می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۷:۲۳    
باشگاه تراکتورسازی بر اساس توافق صورت گرفته قسط دوم بدهی به تونی را پرداخت کرد تا بدهی های باشگاه در مسیر کاهش پیش برود .
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۷:۲۳    
حسین بحیرایی دبیر اجرایی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور گفت: همایش یک روزه دبیران اجرایی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۶:۲۸    
در حال حاضر بیش از 75 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند و ظرفیت ورزشگاه تکمیل است. فقط چند سکوی شمالی ورزشگاه خالی مانده که به دلیل استقرار چینی ها در آن قسمت اجازه نشستن به هواداران ایرانی داده نمی شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۶:۱۷    
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با چین از رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه اعلام شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۶:۱۷    
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه اصل طرح تحول سلامت انسانی و از افتخارات دولت تدبیر و امید است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۵:۴۵    
حجت الاسلام حسن روحانی صبح امروز سه شنبه در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه دولتی مسکو با بیان اینکه انسان امروز بیش از هر زمان نیازمند اعتدال است بر ضرورت عزم جهانی برای مبارزه با ریشه های خشونت و ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۵:۴۵    
آخرین پست اینستاگرام احسان خواجه امیری به تصویری از خود و سیروان خسروی اختصاص دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۵:۴۵    
تحقق نرخ تورم 9 درصدی سال گذشته بعد از نرخ تورم تک رقمی سال 1369 دومین تجربه ایران در دستیابی به نرخ تورم زیر 10 درصد است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۵:۱۵    
قالیباف تصریح کرد: برخی مواقع حسادت باعث می شود حرف هایی را بزنیم، کینه و حسد برای هیچ جامعه ای به ویژه جامعه اسلامی زیبنده نیست اما متاسفانه برخی ها ضعف مدیریت و کم کاری شان را نمی توانند با نصیحت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۵:۱۵    
عباس با چهره کاملا مذهبی و به شدت موجه خود، مسوول شنودهای تلفنی واحد اطلاعات سپاه پاسداران است. اما با تیزهوشی شخصیت صادق شناسایی می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۵:۱۵    
وزیر امور خارجه ایران گفت : روسیه می تواند به صورت مورد به مورد از تاسیسات دفاعی ایران در جنگ با تروریست ها در سوریه استفاده کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۵:۱۵    
محمد حسین کنعانی زادگان که در بازی با استقلال خوزستان در هفته دوم لیگ برتر به دلیل پارگی رباط بازی های این فصل را از دست داده بود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۵:۱۵    
قیمت اونس جهانی در روز جاری با کاهش همراه بود و به رقم 1253 دلار و 58 سنت رسید و این درحالی است که هر گرم طلای 18 عیار با رشد اندک به رقم 117 هزار تومان نزدیک شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۵:۱۵    
برومند در مورد پیش بینی خود از قهرمان لیگ شانزدهم تصریح کرد: با توجه اختلاف امتیاز تیم پرسپولیس با سایر رقیبان، به نظر می رسد این تیم از شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ برتر برخوردار است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۴:۴۵    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 20 سنت افزایش به 50 دلار و 95 سنت رسید. قیمت نفت خام آمریکا نیز امروز 24 سنت افزایش داشت و به 47 دلار و 97 سنت رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۴:۴۵    
تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل فولاد خوزستان آماده می کند، از ساعت 12 امروز در کمپ زنده یاد حجازی تمرینات خود را پیگیری کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۴:۴۵    
امام حسن عسگری(ع) فرمودند: وقتی موسی (ع) به دریا رسید، خداوند به او وحی کرد: به بنی اسرائیل بگو توحید مرا تجدید کنند و به قلب های خود ذکر محمّد (ص) سید و سرور بندگان مرا فرمان دهید و نفوس خود را در ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۴:۴۵    
امام خامنه ای در سخنانی در جمع خانواده شهدای لشکر فاطمیون اظهار داشتند: هر مکتبی که بتواند انسان هایی را تربیت کند که در هنگام ضرورت جان شان را فدا کنند، آن مکتب موفق است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۴:۴۵    
صبح امروز جسد پسر 21 ساله ای در زیر پل معلق مشگین شهر کشف شد و تحقیقات پلیش نشان می دهد این فرد از روی پل خودکشی نکرده و احتمالا شیطنت دوستانش باعث سقوط و مرگ او شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۴:۱۵    
صابر خراسانی گفت: یک زمانی یادم می آید از من می پرسیدند شما شاگرد آقاسی هستید؟ من هم می گفتم من اصلاً حتی یک بار هم با ایشان صحبت نکرده ام. اصلاً من زمانی وارد این فضا شدم که ایشان فوت کرده بودند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۴:۱۵    
خیراندیش گفت: قرار بود نقش یکی از خان ها را در سریال علی البدل بازی کنم. با من تماس گرفتند گفتند نقش یکی از خان ها را بازی کنم که بسیار هم بامزه بود و بعد به دلیل اینکه ممکن بود مشکلاتی بوجود بیاید ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۴:۱۵    
تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز سه شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد و در این تمرین عبور از موانع و ضربه به سمت دو دروازه کوچک زیر نظر کادر فنی انجام شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۴:۱۵    
مدیر کل واحد صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران گفت: آرم های طرح ترافیک 95، تا 31 فروردین 1396 معتبر است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۴:۱۵    
دکترای افتخاری دانشگاه دولتی مسکو(ام.گ.او) روز سه شنبه در مراسمی ویژه به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور اعطا شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۴:۱۵    
فدراسیون فوتبال اعلام کرد بلیت بازی ایران و چین از سوی شرکت فناپ خریداری و در اختیار تماشاگران پرشور تیم ملی قرار گرفته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۳:۴۵    
علیزاده گفت: یک بار یکی گفت شما همان دختری هستی که مدال گرفت؟ لباسم برای عکس مناسب نبود، به خاطر همین گفتم " نه من نمی دانم چرا همه می گویند شبیهش هستم.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۳:۴۵    
ترامپ در پیامی نوشت: پول بیشتر برای بیل (کلینتون)، اقدام هیلاری کلینتون در ریسِت کردن (تنظیم دوباره روابط ) با روسیه و شرکت روسی پودستا، همه نشان می دهد که ماجرای روسیه و ترامپ دروغ و ساختگی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۳:۱۵    
سردار کوثری با بیان اینکه تهدید بیرونی، بستری برای تقویت بنیه و توان داخلی در عرصه های مختلف است، تصریح کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۲:۴۵    
مردم پاریس که چند ماه قبل در اعتراض به آزار جنسی یک جوان رنگین پوست توسط پلیس به خیابان ها آمده بودند، این بار مجبور شدند برای دفاع از حقوق خود باز هم به خیابان ها بریزند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۲:۱۷    
سراج گفت: بنابراین عملیات مستشاری نظامی ایران در سوریه، صرف نظر از جنبه های اعتقادی، انقلابی و انسانی، در حقیقت پیشگیری و پیش دستی در مقابله با مخاطرات امنیتی ایران است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۲:۱۷    
پیام صادقیان در مورد وضعیت تیم فوتبال ماشین سازی در لیگ برتر اظهار داشت: شک نکنید ماشین سازی در لیگ برتر می ماند. ما قسم خورده ایم تا این تیم ریشه دار و قدیمی را در لیگ برتر نگه داریم.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۱:۳۹    
عادل فردوسی پور در برنامه نود عنوان کرد گزارشگری بازی ایران و چین بر عهده او خواهد بود و برای حمایت از تیم ملی با پیراهن سفید به ورزشگاه آزادی می رود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۱:۳۹    
قاسمی در خصوص برنامه موشکی کشورمان نیز تصریح کرد: همان طور که بارها اعلام کرده ایم فعالیت های دفاعی مشروع جمهوری اسلامی ایران براساس یک برنامه منظم به پیش می رود و این برنامه کاملا دفاعی و بازدارنده ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۱:۰۹    
سرهنگ ابراهیم وهاب زاده گفت: حوالی ساعت 1:15 بامداد سه شنبه در کیلومتر 12 آزادراه تهران-قم یک دستگاه اتوبوس ولوو با 17 سرنشین دچار حریق شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۱:۰۹    
یک سایت چینی نوشت: کارلوس کی روش از تماشاگران ایرانی خواست با پر کردن ورزشگاه آزادی، او و شاگردانش را دوپینگ (حمایت روحی) کنند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۱:۰۹    
پیامک های خدمات مبتنی بر محتوا با پیامک های تبلیغاتی فرق دارد؛ پیامک های تبلیغاتی گونه ای از تبلیغات بر بستر موبایل است که در آن بصورت کاملاً رایگان از بستر پیامک برای مشترکین ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۰:۴۵    
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از بررسی تغییر کاربری پادگان "محله پاسداران" به فضای سبز و احداث مرکز کارآفرینی در "محله مجیدیه" خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۰:۴۵    
علیرضا زاکانی، پرویز داوودی و حسین صمصامی از امضا کنندگان این نامه هستند که در آن اقدامات فوری مقتضی تقنینی و اجرایی را در رابطه با فتوای رهبر معظم انقلاب مبنی بر حرام بودن واردات کالاهایی که در داخل ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۰:۴۵    
دیدار امروز ملی پوشان کشورمان و چشم بادامی های شرقی، بیست و سومین دیدار دو تیم محسوب می شود، دیدارهایی که نگاه به آمار نشان می دهد کفه ترازو به شدت به سوی فوتبال ایران سنگینی می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۰:۱۶    
عزت اللهی در پاسخ به این سوال که اگر رئیس جمهور بودی چه دستوری می دادی گفت: دستور می دادم واقعا فکری به حال بازیکنان سرباز کنند توقع داریم یک گزینه بگذارند تا برای خروج از کشور به مشکل نخوریم.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۰:۱۶    
فنونی زاده در مورد نیمکت نشینی رامین رضاییان گفت: استفاده نکردن از رضاییان در بازی مقابل قطر قطعاً لجبازی با برانکو بود وگرنه نوع بازی این بازیکن با سایر بازیکنان قابل مقایسه نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۰:۱۶    
زیگمار گابریل وزیر خارجه آلمان، آمریکا و دولت این کشور را در زمینه کاهش قیمت فولاد آلمان هدف انتقاد قرار داد و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را به خودخواهی ملی متهم کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۱۰:۱۶    
در صورتی که مبلغ کمک ازدواج محاسبه شده کمتر از حداقل دستمزد تاریخ ازدواج باشد، مبلغ قابل پرداخت به حداقل دستمزد سال وقوع عقد افزایش می یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۹:۴۵    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: توافق (هسته ای با) ایران یک فاجعه کامل است و آمریکا و کل دنیا را به خطر انداخته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۹:۳۹    
وزیر دفاع عربستان سعودی مدعی شد: ایران در یمن، سوریه، عراق و سینا دخالت می کند و در حال انتقال فناوری ساخت موشک به همپیمانان خود در این کشورهاست.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۹:۳۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه رئیس جمهور ثابت کرده که در انتخابات بی طرف و به قانون پایبند نیست، گفت: پیامک تبلیغاتی روحانی سیاسی و تبلیغاتی است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۹:۳۹    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه 1378 ماموریت مربوطه به ماموریت های ترافیکی بوده است، افزود: در این ماموریت ها به 62 هزار و 800 نفر امدادرسانی شده و 2239 نفر نجات یافته اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۹:۳۹    
سرمربی تیم ملی ایران در برنامه نود درخصوص اینکه دو بار در زمان مربیگری در منچستر، تیم یوونتوس را با هدایت لیپی شکست داده بودند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۹:۱۵    
رضاییان و طارمی دو ملی پوش پرسپولیس آرزو دارند بتوانند لژیونر شوند و در اروپا بازی کنند.
  • ۱