پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 5 اردیبهشت 1396 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 فروردین 1396 افکار نیوز 1 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 2 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 3 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 4 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 5 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 6 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 7 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 8 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 9 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 10 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 11 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 12 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 13 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 14 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 15 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 16 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 17 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 18 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 19 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 20 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 21 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 22 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 23 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 24 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 25 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 26 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 27 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 28 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 30 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۳:۳۰    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که مصرف نوشابه های گازدار رژیمی خطر ابتلا به زوال عقل و سکته مغزی را سه برابر می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۱:۴۵    
دوچیز است که فضیلت آن دو را نمی شناسد مگر کسی که آنها را از دست بدهد: جوانی و عافیت.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۲:۰۹    
برنامه تلویزیونی سید مصطفی هاشمی طبا از شبکه اول سیما آغاز شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۴    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیسی ها باید امیدوار باشند 3 امتیاز بازی مقابل الوحده را کسب کنند و نتیجه بازی دیگر هم به سود آنها رقم بخورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۸    
از جمله دعاهایی که در کتب دعا مورد سفارش قرار گرفته است، خواندن دعاهایی برای شفای بیماران است که بسیاری از امامان و بزرگان دینی هم بر خواندن آن ها سفارش کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۲    
ناصرنصیر نوشت: سر صحنه پروژه شهرزاد 2 ، قرار گرفتن در کنار مردی که نه تنها نامش مایه اعتبار هر پروژه ای است، بلکه به تنهایی به سینمای این مملکت اعتبار می بخشد، باعث مباهات هر بازیگریست ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۴    
کارگردان مستند نیمه شب 24 آوریل : گفت: در خاطرات دانشجویان حاضر در لانه جاسوسی آمده است که ما از همان ابتدا فهمیدیم که بنی صدر با غربی ها در ارتباط بوده ولی آقای خوئینی ها اجازه ندادند تا این مدارک ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۹    
هاشمی پور گفت: این 25 دانش آموز در جشن مبعث مدرسه یاد شده که هیأت امنایی و مشارکتی است و اولیا در امور مدرسه از جمله برگزاری جشن ها مشارکت فعال دارند، با مصرف کیک، آب و تنقلات همراه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۷    
حضرت محمد (ص) در زمانی ظهور کردند که شبه جزیره عربستان بدترین وضعیت دنیا را داشت، در هیچ جای دنیا رسم نبود که به تبعیت از آب و اجداد دخترانشان را زنده به گور کنند حتی در سیاه پوستان آفریقا که درآن ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۱    
قائم مقام وزیر صنعت در خصوص اضافه شدن آمار صادرات گاز طبیعی به صادرات غیرنفتی کشور در دولت یازدهم گفت: رقم قرارداد صادرات گاز به ترکیه را می توان از اعداد نهایی کسر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۹    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران برای مذاکره با مقام های شرکت دولتی روس اتم وارد پایتخت روسیه شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۳    
ستاد حجت الاسلام رئیسی شایعه سازیهای سخیف برخی رسانه ها و کانالهای معلوم الحال را تقبیح کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۱    
معاون وزیر ارشاد تصریح کرد: هر روز جدول تخلفات رسانه های مشمول ماده 68 انتخابات ریاست جمهوری، به ستاد انتخابات کشور ارسال می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۱    
زیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با حضور در جمع خبرنگاران نوید تحقق اشتغال 900 هزار نفری برای سال 1396 داد و افزود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۶    
ابراهیمی در مورد تمدید قراردادش با تیم استقلال برای یک فصل دیگر، اشاره کرد: تا این لحظه نه از طرف باشگاه تماسی با من گرفته شده و نه صحبتی با من کرده اند. فعلاً فقط به بازی ها فکر می کنیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۶    
نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت: اسرائیل بیش از ایران، کره شمالی و سوریه زیر ذره بین قرار گرفته و این بهت آور است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۸    
حیدری در پاسخ به این سوال که دوست دارید در مرحله حذفی، با کدام تیم روبرو شوید، اشاره کرد: به قول علی آقا (منصوریان) فقط مهم این است که در ورزشگاه آزادی بازی کنیم و بازی ها رفت وبرگشت باشند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۲    
رییس هیات مذاکره کننده ایران در کمیسیون برجام گفت: در خصوص فردو و تاسیس یک مرکز تحقیقاتی هسته ای در فردو و ایده های مختلفی که وجود داشت که بررسی شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۸:۲۵    
رژیم آل سعود به منظر جلوگیری از افزایش نارضایتی عمومی و برپایی تظاهرات مردمی بر ضد این رژیم، متوسل به پردخات رشوه به شهروندان خود شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۸:۱۷    
منصوریان گفت:اگر از پلی آف اول بالا برویم برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان، به تغییرات لجستیکی نیاز داریم چراکه تیم های غرب و شرق آسیا هزینه های زیادی کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۷:۴۵    
مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه برخی به دنبال این هستند تا من از استقلال بروم و جانشینم شوند، گفت: فصل بعد هم در استقلال هستم و هیچ جایی نخواهم رفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۶:۴۵    
برای اینکه به راحتی و به درستی کودک را از پوشک بگیرید می توانید از راهکار های گفته شده در این مطلب استفاده کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۶:۱۶    
یک مربی اروگوئه ای پس از ربودن شاگرد 10 ساله اش او را به قتل رساند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۵:۴۵    
آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی تاکید کرد که با پرداخت مبالغ هنگفت نمی توان قهرمانی خود را قطعی کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۵:۱۵    
عرق بومادران خواص بسیار فراوانی دارد و از آن در طب سنتی به عنوان ضد تب و سرماخوردگی استفاده می شود، همچنین در بهبودی مشکلات جسمی و روحی نیز کاربرد دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۴:۴۵    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان از مجروح شدن جنگلبان پارک جنگلی قرق با ضربه تبر و ادامه داشتن پیگیری های قانونی و قضایی در این مورد خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۴:۴۵    
در اعداد ابجد نام های پیامبر(ص) رازهایی نهفته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۴:۱۵    
بیل گیتس، ثروتمندترین مرد روی کره زمین که بخش عمده ای از ثروت خود را از طریق نرم افزار ها و کامپیوتر ها جمع آوری کرده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۳:۴۵    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی زوجین را از سه ماه قبل از تصمیم به فرزندآوری به رعایت الگوی تغذیه ای صحیح فرا خواند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۳:۱۶    
یک مقام آمریکائی اعلام کرد که پروازهای جنگنده رادارگریز اف-35 این کشور تا چند روز آینده از آسمان انگلیس تا کشور استونی در غرب روسیه آغاز خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۲:۴۵    
رئیس جمهور پیشین آمریکا، برای سخنرانی در نشستی که در سپتامبر سال جاری برگزار می شود، مبلغ هنگفتی را دریافت خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۲:۱۵    
منابع عراقی از جنایت جدید تروریستهای تکفیری داعش در کشتار غیرنظامیان در کرانه راست موصل پرده برداشتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۱:۴۵    
معاون وزیر خارجه روسیه در واکنش به تحریم 271 نفر در سوریه توسط آمریکا اعلام کردکه مسکو هیچ پایه و اساسی را برای گسترش مجدد تحریم های آمریکا علیه سوریه مشاهده نمی کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۱:۱۹    
وزارت خارجه ترکیه با انتشار بیانیه ای ناخشنودی خود را از اظهارات ترامپ درباره کشتار ارامنه اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۰:۴۳    
مرکز بگین- سادات اسرائیل با انتشار گزارشی با اشاره به تهدیدهای آمریکا علیه کره شمالی تاکید کرد، واشنگتن به دو دلیل از حمله به کره شمالی ترس دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۰:۱۶    
رئیس ستاد انتخابات قالیباف گفت:به کار بردن اوصاف زشت برای کاندیداهای ریاست جمهوری نشان دهنده ضمیر درونی تیم ارشد دولت از یک سو و عصبانیت آنها از عدم اقبال مردم و نگرانی از شکست انتخاباتی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۰:۱۶    
یک متخصص طب سنتی گفت: حذف یک وعده غذا بدون هیچ مقدمه ای باعث ایجاد ضعف درونی در درازمدت می شود، البته خیلی از کسانی که تحت نظر متخصص رژیم درمانی نمی گیرند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۳:۴۶    
کیفرخواست پرونده یک باند زمین خواری متشکل از تعدادی سردفتر و وکیل که با همکاری برخی عوامل اداره ثبت و یکی از مسئولان عمران پردیس ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۳:۴۶    
شرایط معافیت از پرداخت سود بازرگانی واردات خودرو از سوی گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۵    
رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با بیان اینکه اکثریت قریب به اتفاق ردّصلاحیت شدگان انتخابات شوراها شکایت کردند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۵    
محتشم گفت: در صورتی مسکن مهر تا پایان سال به اتمام می رسد که آورده متقاضیان در اولین فرصت به سازندگان مسکن مهر واگذار شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۲:۴۵    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ردصلاحیت فله ای نیروهای انقلابی در انتخابات شورا های شهر و روستا جای بحث و تأمل دارد. اگر خدای نکرده باعث ایجاد یأس در مردم شود گناه بزرگی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۲:۲۲    
اسرائیل با درک این موضوع که در رویارویی با ایران و سوریه نمی تواند به طور مستقیم و به تنهایی وارد عمل شود، سخت در تکاپوی سوق دادن آمریکا به جنگ با ایران و دخالت گسترده آن در سوریه است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۰    
صاحب کارواشی که در بیله سوار به اتباع کشور آذربایجان سوخت قاچاق می فروخت دستگیر شد. با اعترافات صاحب کارواش در مورد فروش سوخت قاچاق به اتباع جمهوری آذربایجان ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۷    
مهاجم ایرانی روستوف بعد از یک بازی به ترکیب این تیم بازگشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۰    
یک گروه وابسته به القاعده مسئولیت حمله تروریستی فروردین ماه در متروی سن پترزبورگ را بر عهده گرفته و به مردم روسیه هشدار داده که باید هزینه مبارزه ارتششان با تروریست های سوریه را بپردازند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۱۵    
وزیر دفاع که در چارچوب برنامه کاری شرکت در ششمین نشست امنیت بین المللی در مسکو حضور دارد، گفت: تکرار تصمیم های تجربه شده قبلی آمریکا در دوره جدید می تواند پیامدهای غیرقابل کنترل داشته باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۱۳    
وزیر ورزش و جوانان در ورزشگاه آزادی حاضر شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۵۹    
منابع محلی از شنیده شدن صدای 2 انفجار در نزدیکی کنیسه دو مِتز در شمال شرق فرانسه خبر دادند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۵۲    
سلمان بحرانی با یک قیچی برگردان زیبا دروازه الفتح را باز کرد تا دیدار به تساوی کشیده شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۴۵    
رضا میرکریمی گفت که تنها کاری که در انتخابات پیش رو انجام می دهم آن است که مانند هر ایرانی، رای می دهم.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۳۶    
استقلال با این نتیجه در فاصله یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فاصله اش با لوکوموتیو رده سومی به 3 امتیاز رسید و با توجه به نتیجه بهتر در بازی روبرو صعودش به مرحله حذفی را تقریبا ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۳۳    
رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) در آذربایجان شرقی از احتمال انصراف رئیسی یا قالیباف در ادامه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۲۲    
وزارت خارجه ترکیه با محکوم کردن تصمیم شورای مجمع پارلمانی اروپا، این اقدام را تصمیم ناعادلانه توصیف و اعلام کرد که چنین مسائلی موجب تجدید نظر آنکارا در روابط با این شورا خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۴    
پلیس راهور اعلام کرد: هم اکنون برای 6محور، ترافیک نیمه سنگین و برای محورهای پنج استان کشور بارش باران گزارش شده است .
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۱    
برخی هواداران استقلال رامین رضائیان را تشویق کرده و خواستار حضور او در استقلال شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۶    
هیأت ایرانی شرکت کننده در هفتمین نشست کمیسیون مشترک برجام، با هیأت انگلیسی حاضر در این نشست به صورت دوجانبه در وین به گفت وگو پرداخت.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون در مراسم دیدار امروز جمعی از مردم با امام خامنه ای حضور داشتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۲    
سرمربی و تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال الاهلی پیش از گرم کردن و بازی با استقلال وارد زمین شدند و از تماشاگران ایرانی عکس و فیلم گرفتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۲    
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران گفت: باافزایش شدت بارش احتمال وقوع سیل در حوزه آبریز کن و گلابدره وجود دارد و شهروندان تا پایان روز جمعه از اتراق در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۷    
حمد بن جاسم آل ثانی وزیر خارجه سابق قطر با اشاره به اینکه واکنش کشورهای حاشیه خلیج فارس در قبال تحولات فعال و مناسب نبوده به مواضع ایران در این زمینه پرداخت.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۷    
دیدار تیم های لوکوموتیو ازبکستان و التعاون عربستان با تساوی به پایان رسید تا کار صعود استقلال ایران آسانتر شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۷    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اقدامات جدیدی هست که در برنامه صد روزه و همچنین در برنامه چهار سال انجام خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۷    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر از تصادف یک دستگاه تریلی و مینی بوس و مصدوم شدن 6 نفر در قزوین خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۰۰    
بلیت فروشی مسابقات فوتبال که مدتهاست یکی از معضلات تماشاگران است برای دیدار استقلال و الاهلی شرایط اسفناک تری پیدا کرد و بلیت ها به چند برابر قیمت فروخته شد!
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۴    
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی گفت: سفر رئیس جمهور به هرمزگان برای شرکت در مناظره به زمان دیگری موکول شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۵    
مهران غفوریان در ویژه برنامه دورهمی به مناسبت عید مبعث حضور پیدا می کند. غفوریان در برخی از آثار مهران مدیری مانند در حاشیه و شوخی کردم نقش آفرینی کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۲    
بارش شدید تگرگ از لحظاتی پیش در تهران آغاز شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۴    
عضو شورای نظارت بر صدا و سیما در کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری اظهار امیدواری کرد مناظرات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در زمان موعد خود انجام شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۵    
عفونت دیسک کمر یا diskitis، التهابی است که بین دیسک مهرهای ستون فقرات اتفاق می افتد. این دیسک ها، بین مهره ها واقع شده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۶    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دقایقی پیش وارد مسکو شد. در حاشیه این کنفرانس، وزیر دفاع کشورمان همچنین با چند تن همتایان خود دیدار و گفتگو خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۲    
رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام حرکت ها و اظهارات اخیر مقامات آمریکایی را خلاف برجام و روح و متن آن خواند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۶    
اظهارات آرش برهانی درباره هواداران استقلال با واکنش تند پرسپولیسی ها مواجه شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۰    
سرمربی پارس جنوبی جم گفت: خدا کند با قهرمانی علی دایی مثلث قهرمانی پرسپولیسی شود و پرچم این تیم بیش از پیش بالا بماند.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۳۵    
وزیر دفاع کره شمالی اعلام کرد: به دشمن هشدار می دهیم تَوهم حمله به پیونگ یانگ را از سر خود بیرون کند؛ چرا که در غیر اینصورت پایگاه های هوائی این کشور در سراسر جهان را منهدم می کنیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۱    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه ای از بارش بارن، رگبار و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها در بخشهایی از نقاط 11 استان کشور خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۲    
در حالی که نتایج انتخابات ریاست جمهوری فرانسه موجب شده تا سرمایه گذاران به سمت خرید دارایی های پرریسک تمایل بیشتری پیدا کنند، قیمت طلا امروز کاهش داشت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۰۶    
محمدعلی امانی گفت: استفاده از تعابیر موهن توسط حسام الدین آشنا درباره کاندیداها روشی نادرست است و نامزدهای انتخاباتی و نمایندگانشان به مردم احترام بگذارند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۰۰    
فیروز زنوزی جلالی نویسنده و مدرس داستان نویسی درگذشت. پیکر فیروز زنوزی جلالی، پنج شنبه 7 اردیبهشت به سوی خانه ابدی تشییع می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۷    
منابع امنیتی ترکیه از کشته شدن 2 نظامی این کشور و زخمی شدن 3 نفر دیگر بر اثر انفجار بمب کنار جاده ای در مسیر خودروی نظامی در شرق ترکیه خبر دادند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۲    
ترکیب تیم استقلال برای دیدار برابر الاهلی اعلام شد و منصوریان ترکیب غیرقابل پیش بینی را به میدان فرستاد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۲    
مدیرعامل تیم پارس جنوبی جم گفت: مشکلاتی در ورزشگاه شهر جم وجود دارد اما همه آنها قابل حل شدن است. مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی درباره شایعاتی که در مورد فروش امتیاز تیم پارس جنوبی به تیم ماشین سازی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۸    
بیشتر فواید غذاهای تند ناشی از ماده کاپسایسین است که به متابولیسم بدن کمک کرده و سرعت سوخت وساز را با بالا بردن دمای بدن و ضربان قلب افزایش می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۲    
مناظره های انتخاباتی طبق کنداکتور پیش بینی شده در روز جمعه 8 اردیبهشت ساعت 16 آغاز می شود و عدم حضور هریک از کاندیداها نافی پخش هیچ کدام از برنامه های تلویزیونی نخواهد بود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۲    
یک دیپلمات روس اعلام کرد که واشنگتن احتمالاً از توافق هسته ای با ایران خارج نخواهد شد؛ اما با افزایش فشار بر تهران، برجام را به خطر می اندازد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۸    
معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران گفت: در راستای کسب اطلاع از میزان بدهی های شهرداری تهران ستادی تشکیل شده که مرتب پرداخت بدهی ها را پیگیری می کند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۸    
دیوان عالی ترکیه بررسی دادخواست حزب مخالف اردوغان در خصوص لغو نتایج همه پرسی قانون اساسی در این کشور را نپذیرفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تهدید کرده است در صورت دیدار وزیر خارجه آلمان با فعالان طرفدار فلسطین، دیدارش را با وی لغو خواهد کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۱    
جلسه مشترک روسای ستادهای استانی سیدمصطفی میرسلیم نامزد انتخابات ریاست جمهوری برگزار و نحوه فعالیت های اجرایی و سیاست های انتخاباتی حزب موتلفه تشریح شد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۳    
انجمن بازیگران سینمای ایران به گلاب آدینه برای دریافت جایزه ی بهترین بازیگرنقش اول زن جشنواره بین المللی فیلم پکن برای فیلم آبجی تبریک گفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۴    
سردار آزمون با 8 گل زده در رده سومین گلزن برتر مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه قرار دارد. همچنین سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با 8 گل زده از در رده سوم قرار دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۹    
بازیکنان استقلال در آستانه بازی با الاهلی امارات شارژ مالی شدند. گفتنی است چک ها بعد از ناهار امروز تحویل بازیکنان و تاریخ پرداخت برای یک ماه و نیم آینده خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۹    
در عید پرشکوه مبعث پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله)، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان نظام، قشرهای مختلف مردم و سفیران کشورهای اسلامی، بعثت را برنامه ای نورانی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لزوم توسعه مسابقه کارآفرینی در کشور احساس می شود و به واقع برای رفع مشکلات و معضلات اقتصادی باید در راستای اشتغالزایی و تولید هر چه بیشتر گام برداشت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۷    
مصرف آویشن با پنیر تازه در رفع لاغری افراد کم وزن کمک کننده است؛ ترکیب آویشن با آب کرفس برای بیماران مبتلا به سنگ های کلیوی و صفراوی و برطرف کردن ناراحتی های معده مفید است.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۶    
دریافت و اخذ هزینه های نجومی از آقا داماد در برخی تالارهای غیر مجاز و مجلل،آنچنان سرسام آور و تامل برانگیز است که ضرورت نظارت هر چه بیشتر در این عرصه را،اجتناب ناپذیر می سازد.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۰    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران گفت: اولین مدل هواپیمای ATR 72 – 600 طی هفته آتی به کشور خواهد آمد و برای پروازهای بین شهری و فرودگاه های کوچک کشور در ناوگان هوایی به فعالیت خواهد پرداخت.
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۲    
مدافع سابق استقلال و پرسپولیس به یک سوال حاشیه ای جواب می دهد. مهدی هاشمی نسب از جمله فوتبالیست هایی است که هنوز مجرد است. او معمولا کم در این باره حرف می زند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۹    
هافبک استقلال امیدوار است که در دیدار امروز تیمش مقابل الاهلی امارات، هواداران ورزشگاه را پر کنند. دیدار استقلال - الاهلی امارات در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۴    
معاون وزیر خارجه ایران ملاقات روز گذشته اش با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین را بسیار خوب خواند و گفت که همکاری بسیار روان و خوبی بین ایران و این سازمان وجود دارد ...
  • ۱