پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۲۳:۳۳Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 6 مرداد 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 مرداد 1397 افکار نیوز 2 مرداد 1397 افکار نیوز 3 مرداد 1397 افکار نیوز 4 مرداد 1397 افکار نیوز 5 مرداد 1397 افکار نیوز 6 مرداد 1397 افکار نیوز 7 مرداد 1397 افکار نیوز 8 مرداد 1397 افکار نیوز 9 مرداد 1397 افکار نیوز 10 مرداد 1397 افکار نیوز 11 مرداد 1397 افکار نیوز 12 مرداد 1397 افکار نیوز 13 مرداد 1397 افکار نیوز 14 مرداد 1397 افکار نیوز 15 مرداد 1397 افکار نیوز 16 مرداد 1397 افکار نیوز 17 مرداد 1397 افکار نیوز 18 مرداد 1397 افکار نیوز 19 مرداد 1397 افکار نیوز 20 مرداد 1397 افکار نیوز 21 مرداد 1397 افکار نیوز 22 مرداد 1397 افکار نیوز 23 مرداد 1397 افکار نیوز 24 مرداد 1397 افکار نیوز 25 مرداد 1397 افکار نیوز 26 مرداد 1397 افکار نیوز 27 مرداد 1397 افکار نیوز 28 مرداد 1397 افکار نیوز 29 مرداد 1397 افکار نیوز 30 مرداد 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۳:۴۳    
بررسی بازار نفت نشان می دهد که چینی ها به دنبال افزایش خرید نفت از ایران هستند و قصد دارند با آغاز تحریم های نفتی آمریکا حجم خرید خود را با ارز یوآن افزایش دهند بنابراین می توان گفت آمریکا در تحریم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۶:۲۴    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودرو رنو در سطح بازار پایتخت طی امرداد ماه 97 است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۴۳    
بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور با اشاره به اینکه از مسئولان انتظار داریم که تورم تیر ماه را واقعی و حدود 300 درصد اعلام کنند گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۴۴    
رئیس کل سازمان مالیاتی با بیان اینکه، کشف بیش از 4000 شرکت صوری نشان از سود جویی عده ای خاص است،گفت: فهرست 50 نفر اول خریدار سکه از بانک مرکزی دریافت شد که مشخص شده بالاترین خریدار سکه پادو شرکت است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۵    
نماینده تهران در مورد قانون مصوب مجلس درباره برکناری مدیران بازنشسته فعال در ارگان های دولتی بدون هیچ قید و شرطی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۸:۲۸    
رئیس غیرمستقل در بانک مرکزی، سم مهلک برای اقتصاد است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۸:۰۰    
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات در بازدید از غرفه همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2018 بر بومی سازی و استفاده از تولیدات داخلی تأکید کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۶:۵۳    
در تصویر زیر یکی از کمیاب ترین مدل های موجود Porsche 911 Targa در ایران را می بینید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۵:۵۳    
مدیران شرکت های چینی و کره جنوبی تاکید دارند اگر چه تحریم های آتی می تواند مشکل ساز باشد اما مانعی در تجارت با ایران نخواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۴:۲۳    
بررسی های جدید نشان می دهد بیشترین میزان خانه های میلیون دلاری آمریکا در شهرهای ساحلی شرقی و غربی این کشور قرار دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۳:۵۳    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در خیابان مطهری تهران در مرداد ماه 97 می باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۳:۲۳    
مترجمی زبان هم از دیگر مشاغلی است که می توانید در هر کجای دنیا که هستید انجامش دهید و پول در بیاورید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۲:۵۳    
لیفان 520 با کارکرد 100 هزار کیلومتر، به مبلغ 18 میلیون تومان در بازار معامله می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۲:۲۳    
نسخه جدید اپل که در راه است، یک ویژگی منحصر به فرد در خود نهفته دارد که احتمالاً خیلی خوشایند خریداران نخواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۱:۵۳    
یک الماس 42.26 قیراطی که که از شوی شرکت معدنی "تانگو ماینینگ" در آفریقای جنوبی استخراج شد، در بازار الماس کیمبرلی حدود نیم میلیون دلار قیمت خورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۱:۲۳    
برای خرید آپارتمان 55 متری با عمر 7 ساله بنا در محله مهرآباد جنوبی به سرمایه 250 میلیون تومانی نیاز است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۰:۵۳    
رئیس مرکز ملی فرش گفت: به دنبال این هستیم که کشور های دیگر را جایگزین بازار آمریکا کنیم و این توانایی در فرش دستباف و صادرکنندگان آن وجود دارد و امیدواریم با برنامه ریزی های مرکز فرش آن را انجام دهیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۰:۲۳    
براساس آمار گمرک در 12 ماهه نخست سال 96 بیش بر 421 تن کیسه خون از 5 کشور جهان وارد ایران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۳:۵۶    
وزیر نفت، به منظور بهره گیری بهتر از ظرفیت های مدیریتی در سطوح مختلف، محدودیت چهارساله برای عهده داری یک سمت را ابلاغ کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۳۱    
بسیاری از مشکلات که امروز معیشت مردم را تهدید می کند ناشی از عدم ورود سازنده رسانه ها در گذشته است و اگر در زمان مقتضی به این مسائل پرداخته شده و مسئولین اقتصادی به سوالات کارشناسان پاسخ داده بودند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۲۸    
مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی صیادان کشورمان شایعه حضور کشتی های صیادی چینی در آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران را رد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۱۰    
مراسم تودیع و معارفه رئیس کل بانک مرکزی آغاز شد. باید منتظر بود و دید که رئیس سابق چه حرف های ناگفته ای دارد و رئیس جدید چه برنامه ای برای روز های پیش رو.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۹:۰۷    
مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت در بخشنامه ای نحوه چگونگی ترخیص کالاهای گروه چهارم که دارای ثبت سفارش قبل از 30 خرداد هستند را تعیین کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۹:۰۰    
رئیس کل سابق بانک مرکزی با بیان اینکه استقلال بانک مرکزی، یکی از ملاحظات مهم در نظام اقتصادی کشور است که باید هر چه زودتر تصمیم درستی در مورد آن گرفته شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۸:۵۵    
رئیس امور منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور طی دستورالعملی نحوه صرفه جویی در هزینه ها را به تمامی روسای استانی ابلاغ کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۸:۵۱    
رییس کل جدید بانک مرکزی به بیان برنامه های خود در حوزه سیاست های پولی و ارزی پرداخت و گفت: رانت های ارزی را از بین می بریم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۷:۱۸    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس از بررسی آخرین وضعیت خرید ایرباس با حضور وزیر راه و شهرسازی در این کمیسیون خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۲    
برخی متقاضیان ارز مسافرتی برای سفر به عتبات عالیات، به بانک های عامل مراجعه کردند که کارمند مربوطه به متقاضی اعلام کرده پرداختی برای ارز مسافرتی عتبات عالیات نداریم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۷    
گمرک ایران جزئیات آمار تجارت خارجی چهار ماهه نخست سال جاری کشورمان را منتشر کرد و بر این اساس مازاد تراز تجاری 271 میلیون دلار شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۳    
عضو اتحادیه طلا و جواهر ضمن اعلام افزایش افزایش 110 هزار تومانی قیمت سکه از صبح تا ظهر امروز، گفت: شرایط بازار سکه و طلا به گونه ای شده که حتی تا یک ربع دیگر هم قابل پیش بینی نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۴۴    
افزایش 35 تا 40 درصدی قیمت لوازم خانگی تولید داخل از ابتدای سال تا کنون در کنار ادعای مطرح شده توسط واحدهای فروش مبنی بر توزیع قطره چکانی محصولات توسط تولیدکنندگان ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۳۸    
رئیس شورای تامین دام کشور گفت: در چهار ماهه ابتدای سال جاری 69 هزار و 400 راس دام سبک و 12 هزار راس دام سنگین صادر شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۲۶    
در حالی که سخنگوی دولت معتقد است بازار مسکن از تغییرات ارزی و تحریم ها اثر نمی پذیرد، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با رد این موضوع، گرانی مسکن را نتیجه این تلاطمات می داند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۷    
آغاز پمپاژ ارزی در بازار ثانویه با ورود پتروشیمی ها خبری بود که امروز واکنش های مختلفی را به همراه داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۳۱    
با توجه به رانت ارز مسافرتی و استفاده عده ای خاص از این رانت، به نظر می رسد تا چند روز آینده دولت و بانک مرکزی تصمیم جدیدی برای ارز مسافرتی بگیرند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۲۲    
مشکلاتی که موسسات مالی و اعتباری در کشور به وجود آوردن نشان می دهد بانک مرکزی نیز در این پرونده مقصر است و دستگاه قضایی نیز در حال بررسی قصورات بانک مرکزی می باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۱۳    
سیف از ریاست بانک مرکزی برکنار شد اما به گفته نماینده سابق مجلس خانواده وی در استرالیا به سر می برند و آیا رییس سابق بانک مرکزی می خواهد به خانواده خود در استرالیا بپیوندد؟
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۰۵    
رئیس اتاق اصناف ایران ادعای کمبود کالا در بازار را غیرواقعی و مصنوعی دانست و گفت: کمبود کالا در بازار محدود به برخی رسته ها است و در بخش کالاهای راهبردی و اساسی کمبودی نداریم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۵۸    
در پی مصوبه استانداری تهران و صدو اخطار کتبی به سازمان ها و ارگان های پرمصرف در سطح استان تهران برق 60 سازمان و ارگان پرمصرف که الگوی ابلاغی را رعایت نکردند به طور همزمان قطع شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۵۱    
وزیر ارتباطات گفت: 100 هزار گوشی توقیفی در بازرسی از شرکت های متخلف و 100 هزار گوشی مانده در گمرک که با دلار 42000 تومان وارد شده اند با تصمیم مشترک چندین دستگاه از طریق شبکه آنلاین و شبکه سنتی در ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۵۱    
قیمت طلا علی رغم افزایش در آخرین روز کاری بازارهای جهانی، برای سومین هفته متوالی، طی هفته گذشته کاهش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۳۷    
آمار گمرک ایران نشان می دهد که قیمت کالاهای وارداتی از روسیه با افزایش قیمت چشمگیری روبرو بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۳۳    
در حالی اخبار ضد و نقیضی در رابطه با تغییر سیاست در معاملات ارزی وجود دارد که ظاهرا پیشنهاداتی برای خروج کامل ارز حاصل از صادرات غیرنفتی به ویژه پتروشیمی ها از معاملات با نرخ رسمی در شورای پول و ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۲۴    
در حالی که بازار میوه طی هفته های گذشته با افزایش قیمت مواجه شده است و برخی آن را ناشی از کمبود تولید و سرمازدگی می دانند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۱۶    
واردات ایران از آمریکا در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 58 درصد کاهش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۱۵    
حجم صادرات گوشت از آستاراخان روسیه به ایران در نیمه اول سال 2018 میلادی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته چهار برابر شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۰۱    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این که احتمال دو نرخی شدن بنزین و سهمیه بندی وجود دارد ، گفت: در صورتی که مصرف بنزین کاهش پیدا نکند و یا از ناحیه تحریم ها تحت فشار قرار گیریم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۵۵    
بررسیها نشان میدهد دامنه سوء استفاده از کارتهای اجاره ای به تامین مالی ارزان واردات نیز منتهی شده و به نظر میرسد با دریافت اطلاعات تراکنشهای بزرگ بانکی شگردهای شرکتهای تضامنی شناخته شفاف شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۸    
بانک انگلیسی استاندارد چارترد اعلام کرد، موافقت کرده که توافقنامه تعویق رسیدگی قضایی به اتهام نقض تحریم های آمریکا را تا پایان دسامبر امسال تمدید کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۴    
اعتراف دیرهنگام تیم اقتصادی دولت روحانی، هرچند نوید اتخاذ رویکرد مناسبی را در این حوزه می دهد اما نشان می دهد تا چه حد مسولان ارشد اقتصادی دولت از فقدان برنامه کارشناسی برای حل معضلات کشور دور بوده ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۲۹    
صنایع ریلاینس پس از 6 سال توقف، دوباره واردات نفت از ایران را در سال 2016 از سرگرفت اما این شرکت دیروز دوباره اعلام کرد که از ماه نوامبر دیگر از ایران نفت نمی خرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۲۰    
معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام با بیان این که توان تولید یک میلیون تن تخم مرغ در کشور وجود دارد، گفت: بین رشد قیمت مرغ و نهاده های تولید مرغ توازن برقرار نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۱۳    
افزایش مصرف بی رویه بنزین در ایام تعطیلات تابستان و اولویت قراردادن تامین بنزین مصرفی عموم، تولید بنزین سوپر در پالایشگاه های مذکور به طور موقت محدود شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۰۶    
وزیر انرژی روسیه در حاشیه اجلاسیه بریکس گفت: قیمت کنونی نفت با احتساب تحریم های نفتی پیش روی آمریکا علیه ایران در محدوده 74 دلار به تعادل رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۵۹    
مدیریت توسعه بازار مشتقه؛ از فردا یکشنبه مبلغ وجه تضمین اولیه قراردادهای آتی سکه به 9 میلیون و50 هزار تومان افزایش می یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۵۲    
ولی الله سیف ، نوزدهمین رییس کل بانک مرکزی در حالی با ساختمان بلندمرتبه میرداماد خداحافظی کرد که هم در اولین روزهای حضورش در دفتر ریاست کل بانک مرکزی و هم در روزهای پایانی حضور در این سمت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۴۵    
داده های رسمی نشان می دهد در بهار امسال بیشترین درصد بیکاری متعلق به استان های چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۳۸    
15 مرداد ماه آخرین مهلت ثبت شماره شبای بانکی مشمولان سهام عدالت جهت دریافت سود این سهام است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۳۴    
رئیس سابق شورای شهر تهران با دفاع از طرح مسکن مهر گفت: این طرح توانست مشکل کمبود مسکن اقشارکم درآمد را در بسیاری از شهرها برطرف کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۱۷    
بانک مرکزی خلاصه نتایج گزارش متوسط قیمت خُرده فروشی برخی از مواد خوراکی در هفته منتهی به 29 تیرماه را اعلام کرد که طی آن قیمت 8 گروه نسبت به هفته قبل از آن افزایش و یک گروه کاهش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۱۲    
قیمت هر بشکه نفت برنت در پایان معاملات دیروز با 25 سنت کاهش به 74 دلار و 29 سنت رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۰۳    
وزیر راه و شهرسازی امشب با حضور در برنامه نگاه یک از علل نابسامانی بازار خرید و و اجاره مسکن می گوید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۴۹    
دبیر کمیسیون حقوقی بانکها با بیان اینکه بانکها، نظارتهای بانک مرکزی، سازمان بازرسی و دیوان محاسبات را به سادگی دور می زنند گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۴۸    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک از افزایش معاملات مسکن در کشور خبر داد و اعلام کرد: در تیر ماه امسال تعداد قراردادهای اجاره مسکن کاهش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۴۸    
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در 9 ماه اخیر 10 خودرو سواری بنز و بی ام دبلیو وارداتی قاچاق، دوباره صادرات شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از کشف 700 مورد تخلف در امر واردات کاغذ خبر داد و رقم این تخلفات را 10 میلیارد تومان اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۱    
رییس کمیسیون انرژی، استاندارد مصالح و محیط زیست سازمان نظام مهندسی کشور گفت: کشور در آستانه کمبود فیزیکی آب است و تا پنج سال آینده این وضعیت بحرانی تر می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۱۴    
پیک مصرف برق در شب گذشته (جمعه) در مدار بالای 51 هزار مگاوات گزارش شد که نسبت به شب پنجشنبه بیش از دو هزار مگاوات کاهش داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۰۰    
رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و آذربایجان از افزایش 70 درصدی صادرات به آذربایجان و افت 56 درصدی واردات از این کشور خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۹:۳۹    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: مالیات از خانه های خالی باید از سرمایه گذاران و محتکران بخش مسکن اخذ شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۹:۳۲    
بر مبنای گزارش بانک مرکزی، شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی در تیر ماه سال جاری به عدد 8/ 126 رسید. این شاخص حاکی از تورم ماهانه 4/ 3 درصدی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۹:۲۷    
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با توضیح علت تاخیر در ثبت نام کارگران و کارفرمایان در سامانه جامع روابط کار، از آغاز قطعی ثبت نام از 15 مرداد خبرداد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۹:۱۸    
وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به پیش فروش مشکوک و بحث برانگیز مزدا 3 دستور داد ضمن بررسی این طرح فروش، لیست خریداران اعلام شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۹:۱۱    
روزنامه های اقتصادی امروز شنبه 6 مرداد 97 را در اینجا مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۹:۱۱    
اعلام آمادگی روسیه برای سرمایه گذاری 50 میلیارد دلاری در بخش نفت و گاز ایران می تواند به ظرفیت سازی در بخش تولید نفت ایران به صورت مطلوبی کمک کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۹:۱۱    
قیمت انواع لبنیات و شیر خام رسما افزایش یافت و انجمن صنایع لبنی نرخ های جدید این محصولات را که افزایش چشمگیری نیز دارد به کارخانه های زیر مجموعه خود اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۹:۱۱    
به گفته دبیر سندیکای صنعت برق، مجلس و کمیسیون انرژی در حال بررسی افزایش تعرفه مشترکان پر مصرف هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۹:۱۱    
دولت در تصمیم جدیدی قرار را بر این گذاشته تا دلار 4200 تومانی را تنها برای کالاهای اساسی و دارو اختصاص داده و واردات مواد اولیه و کالاهای واسطه ای را به بازار ثانویه موکول کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۹:۱۱    
توقف صادرات نفت عربستان از تنگه باب المندب موجب شد قیمت نفت برنت همچنان این هفته خود را با سود به پایان برساند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۹:۱۱    
شاخص های مهم وال استریت در حالی افت کردند که گزارش درآمدهای ضعیف شرکت های بزرگ تکنولوژی، منجر به سقوط بزرگ این بخش شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۹:۱۱    
شورای پول و اعتبار در یک مصوبه مهم مقرر کرده که قیمت رسمی ارز، تنها برای کالاهای اساسی و دارو تخصیص پیدا کند. ارز موردنیاز کالاهای اساسی از محل صادرات نفتی دولت تامین خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۹:۱۱    
با اعلام مدیر اجرایی رنو، این خودروساز فرانسوی به دلیل خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم ها، احتمالا ایران را ترک خواهد کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۹:۱۱    
روز پنج شنبه، دلار و سکه توان زیادی برای نوسانات شدید افزایشی از خود نشان ندادند؛ هر چند آرامش در بازار سکه پایدار نماند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۷:۳۳    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت جدیدترین انواع ماشین های ظرفشویی در سطح بازار تهران است.