چهارشنبه ۲۹ فروردینساعت ۰۱:۵۹Apr 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 7 مهر 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 مهر 1397 افکار نیوز 2 مهر 1397 افکار نیوز 3 مهر 1397 افکار نیوز 4 مهر 1397 افکار نیوز 5 مهر 1397 افکار نیوز 6 مهر 1397 افکار نیوز 7 مهر 1397 افکار نیوز 8 مهر 1397 افکار نیوز 9 مهر 1397 افکار نیوز 10 مهر 1397 افکار نیوز 11 مهر 1397 افکار نیوز 12 مهر 1397 افکار نیوز 13 مهر 1397 افکار نیوز 14 مهر 1397 افکار نیوز 15 مهر 1397 افکار نیوز 16 مهر 1397 افکار نیوز 17 مهر 1397 افکار نیوز 18 مهر 1397 افکار نیوز 19 مهر 1397 افکار نیوز 20 مهر 1397 افکار نیوز 21 مهر 1397 افکار نیوز 22 مهر 1397 افکار نیوز 23 مهر 1397 افکار نیوز 24 مهر 1397 افکار نیوز 25 مهر 1397 افکار نیوز 26 مهر 1397 افکار نیوز 27 مهر 1397 افکار نیوز 28 مهر 1397 افکار نیوز 29 مهر 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۰    
نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از احتمال اُفت شدید قیمت دلار وسکه در بازار آزاد خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۲۸    
قیمت لوازم خانگی این روزها با افزایش قیمت مواجه شده است، به طوری که برای خرید ماشین لباس شویی با نشان تجاری مختلف باید بیش از 5 میلیون تومان هزینه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۳۶    
جبار اللعیبی وزیر نفت عراق گفت: عراق تولید گاز از میدان نفتی ناصریه را که در جنوب این کشور است در سطح 50 میلیون فوت مکعب در روز آغاز کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۴    
وزیر راه و شهرسازی با صدور احکامی جداگانه، به محمدرضا جواهری تفتی دبیر اجرایی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان مأموریت داد تا پیش از تعیین رئیس جدید امور این سازمان را به عهده بگیرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۲۱    
بانک مرکزی میزان تامین ارز برای واردات و مجموع فروش ارز حاصل از صادرات را تا پایان معاملات روز شنبه هفتم مهر اعلام کرد؛ بر این اساس 31 میلیون یورو ارز صادراتی تخصیص یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۲۷    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: خروج مواد غذایی و کالاهای فسادپذیر در اولویت ترخیص کالا از بندرها قرار دارد و نباید بیش از حد متعارف در این مکان ها ماندگار شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۱۹    
تغییر و تحولات احتمالی کابینه همچنان پیرامون نام دو وزیر می چرخد. محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی که نامشان هم به عنوان وزیران مستعفی احتمالی یاد شده و هم در ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۱۳    
معاون رئیس جمهور می گوید تورم و آسیب هایی که قرار بود در سال 92 اتفاق بیفتد، با تلاش دولت 5 سال فرصت برای مردم ایجاد کرد و عقب افتاد!
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۰۶    
دبیر سندیکای صنایع کنسرو ایران بابیان اینکه قیمت گوجه از زمان اعلام ممنوعیت صادرات تغییری نکرده، گفت: برای واردات گوجه فرنگی از چین درخواست داده ایم چراکه بیشتر گوجه داخل به عراق صادر شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۷:۴۷    
به گزارش افکارنیوز ، آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودرو رنو تولید داخل در سطح بازار پایتخت طی مهر ماه 97 است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۷:۴۷    
تعرفه های واردات ترامپ قرار بود برای شرکت های بزرگ آمریکایی سود به همراه بیاورد، اما رییس فورد آن قدرها هم از تعرفه های تجاری واشنگتن خوشحال نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۷:۴۷    
جزئیات آمارهای رسمی از وضعیت بازار معاملات مسکن شهر تهران در شهریور ماه امسال نشان می دهد حجم معاملات خرید مسکن در پایتخت در شهریور ماه نیز کاهش یافت تا سکانس چهارم از افت متوالی تعداد معاملات خرید ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۶:۲۰    
در 3 ماه اخیر، اختلال های بازار نفت آمدند و رفتند و آنچه ماند نگرانی از تحریم های نفتی ایران و خروج نفت این کشور از بازار جهانی بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۶:۱۰    
رئیس مرکز آمار ایران با اشاره به افزایش تورم نقطه به نقطه شهریور ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: خوراک مردم 36 درصد افزایش قیمت داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۵:۲۰    
بر اساس آمار گمرک در 4 ماهه نخست سال جاری بیش از 288 تن انواع صابون حمام و دست شویی و صابون مایع از 4 کشور دنیا وارد ایران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۴:۵۰    
بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران درباره مشکلات اخیر کارگران گفت:امروز کارگران با خط معیشت 5میلیون تومانی،با دو شیفت کار کردن به امید حقوق بیشتر تلاش می کنند تا بتوانند روزگار بگذرانند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۴:۲۰    
برای خرید یک واحد مسکونی نوساز با متراژ 90 متر در منطقه پاسداران بلوار شهرزاد باید در حدود یک میلیارد و 440 میلیون تومان هزینه کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۳:۵۰    
میانگین قیمت بنزین در آمریکا 60 درصد افزایش یافته و از 1.87 دلار در هر گالن در فوریه 2016 به تقریباً 3 دلار در ماه سپتامبر 2018 رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۳:۲۰    
اقتصادهای نوظهور تقریبا دو سوم رشد تولید ناخالص داخلی (GDP) دنیا را تشکیل می دهند و در 15 سال گذشته، بیش از نیمی از مصارف جدید در دنیا را به خود اختصاص داده اند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۲:۵۰    
پیش بینی بنگاه های مالی و اقتصادی مختلف جهانی نشان می دهد دنیای صنعتی برای نفت بالای 100 دلاری آماده می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۲:۲۰    
آمارها حاکی از این است که نیاز به شغل دوم، در کارکنان بخش خصوصی بیش از بخش عمومی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۱:۵۰    
کارشناسان و اقتصاددانان تاکنون 14 راهکار مشخص را برای مدیریت بازار ارز مطرح کرده اند اما از مجموع این 14 راهکار فقط 3 راهکار آن به صورت ناقص اجرایی شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۱:۲۰    
ایالات متحده آمریکا طی یک سال گذشته بیشترین تلاش خود را برای اعمال فشار بر ایران به کار گرفته است. هیات حاکم و همچنین ترامپ همگی از چهره های ضدایرانی به شمار می آیند که با مواضع بسیار تند تلاش کرده ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۱:۱۸    
مشاور سازمان خصوصی سازی اعلام کرد، پیش بینی می شود امسال مجموع سود مصوب برای توزیع میان مشمولان سهام عدالت، به 5 هزار میلیارد تومان برسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۱:۰۱    
در حاشیه گران شدن گوجه فرنگی و دستور توقف صادرات آن، محمد طحانی این کارتون را با عنوان گوجه هم رفت و با کنایه به خالی شدن سفره مردم، در ابتکار منتشرکرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۱:۰۱    
آپارتمان های لوکس تهران در رشد ماهانه قیمت ، از واحدهای مناطق متوسط و مصرفی سبقت گرفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۱:۰۱    
بازارهای کالای جهانی در سه ماهه سوم سال 2018 طولانی ترین روند کاهش قیمت در بیش از سه سال گذشته را به ثبت رساندند و تحلیلگران و سرمایه گذاران درباره این که آیا بدترین دوران ریزش قیمت های کالا به پایان ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۱۳    
مدیرعامل بانک مسکن از رشد 54 درصدی شمار تسهیلات پرداختی بانک مسکن در 6 ماهه نخست امسال در مقایسه با پارسال خبر داد و گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۵۲    
قیمت برخی خودروها در اولین روز از هفته جاری نسبت به هفته گذشته بین 500 هزار تا یک میلیون تومان افزایش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۴۱    
رئیس انجمن صنایع سلولزی بهداشتی ایران با بیان اینکه برای مدیریت تقاضای مردم در سطح بازار افزایش تولید در دستور کار کارخانجات قرار گرفته است، گفت: با این تصمیم دست سودجویان از بازار قطع می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۲۹    
بانک مرکزی در راستای شفاف سازی و اطلاع رسانی عمومی لیست دریافت کنندگان ارز دولتی و سامانه نیما منتشر خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۵    
امروز پروانه اشتغال به کار فرج الله رجبی رئیس سازمان نظام مهندسی که همزمان نمایندگی مجلس را بر عهده دارد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۵۷    
صادرات سیب در پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود هشت برابر شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۷    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، پیشنهادات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت مدیریت بازار ارز را بررسی و تصمیمات جدیدی اتخاذ کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۱    
شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات هفتمین روز مهر ماه با رشد 6770 واحدی به پله 187 هزار و 406 واحدی رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: براساس آمار دولتی میزان کالای قاچاق وارد شده به کشور به 12 هزار میلیارد تومان کاهش یافته است اما باید توجه داشت که با وجود کمرنگ شدن قاچاق کالا به کشور صادرات ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۴    
نمایندگان کارگری با ابراز مخالفت با تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این اقدام را سمی مهلک برای حیات سازمان تأمین اجتماعی برشمردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۴    
صادرات غیر نفتی ایران در نیمسال نخست سال جاری از مرز 23 میلیارد دلار گذشت و به 23 میلیارد و 123 میلیون دلار رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۵    
با تلاش شرکت ونک پارک از زیر مجموعه های هلدینگ عمران و مسکن بنیاد پایانکار و اسناد تفکیکی مالکیت 120واحد آپارتمان های پروژه بوستان در بلوار فردوس تهران آماده واگذاری به مالکان شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۷    
دبیرکل انجمن صنفی کارفرمائی صنعت پتروشیمی با اشاره به سفر هیات هایی از عربستان سعودی به کشورهای خریدار محصولات پتروشیمی و پلیمری ایران ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: علاوه بر 200 میلیون دلاری که در ماه جاری به واردات لاستیک اختصاص داده شده از ماه آینده هر ماه بطور مستمر مبلغ 80 میلیون دلار برای واردات لاستیک به واردکنندگان مجاز اختصاص ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۸    
رجب طیب اردوغان- رئیس جمهور ترکیه گفت: روابطمان با کشورهای دیگر را بدون اعتنا به تحریم های آمریکا ادامه خواهیم داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۱    
در پی افزایش قیمت گوجه فرنگی در روزهای اخیر، قیمت رب گوجه فرنگی نیز حدود دو برابر شده است که رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی می گوید دلیل آن افزایش قیمت گوجه فرنگی نیست ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۵۲    
در پی برقراری سوآپ ارزی بین ایران و ترکیه، استفاده از پول ملی لیر و ریال برای مبادلات تجاری دو کشور که نقش اساسی در کم رنگ کردن دلار در روابط تجاری دارد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۶    
با حضور مهندس محمد سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از 7هزار دانش اموز ممتاز قلعه گنجی تقدیر شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۳۲    
در پی کاهش تقاضای خرید مسکن، تقاضای خرید اوراق تسهیلات مسکن نیز در بازار سرمایه با کاهش شدید روبه رو شد به گونه ای که از 22 نماد اوراق تسه، در 17 نماد، حجم تقاضا زیر 100 برگه بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۵    
درپایان معاملات هفتگی بازارهای جهانی، دلار در حالی تقویت شد که یورو با اعلام بودجه ایتالیا که در آن کسری بودجه بیش از حد انتظاری پیش بینی شده بود، افت کرد و سهام اروپا پایین آمد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۱    
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه مشکلات کامیونداران ، حمل دان به مرغداری ها را با اختلال شدید مواجه کرده است، گفت: نقل و انتقال مرغ در کشور هم به کندی انجام می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۰    
وزیر راه و شهرسازی ضمن دستور تعلیق پروانه اشتغال به کار مهندسی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان اعلام کرد: تخلف از قانون از هر شخصی نکوهیده است، از نماینده مجلس نکوهیده تر.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۶    
درحالی که در ماههای اخیر بازگشت ارز حاصل از صادرات با چالشهای زیادی رو به رو شده است، به نظر میرسد علاوه بر صادرکنندگان عمده، دولت به خاطر عدم اجرای به موقع پیمان سپاری ارزی باید پاسخ گو باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۵۶    
وزیر راه و شهرسازی با انتقاد شدید از مخالفان پیوستن ایران به FATF بر حل این موضوع همزمان با برجام تاکید کرد و گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۵۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که تعادل بازار مسکن در ایران بر هم خورده است بر ضرورت دخالت دولت در این بخش تاکید کرد و گفت: این دخالت باید از طریق بخش خصوصی و حداقلی باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۴۳    
معاون وزیر صنعت گفت: مجوز افزایش حداکثر 10 درصدی قیمت نان با دستور رئیس جمهور داده شده است، اما در شهر تهران هنوز اتفاقی نیفتاده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۶    
معاون وزیر صنعت گفت: هر واحد صنفی عرضه کننده که کالایی را به قیمتی غیر از نرخ درج شده بر روی کالا عرضه کند، مرتکب گرانفروشی شده و تخلف کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۴    
شرکت تویوتای ژاپن اعلام کرد در صورتی که انگلیس بدون حصول توافق از اتحادیه اروپا خارج شود، تولید خودرو در کارخانه این شرکت در منطقه بورناستون موقتاً متوقف خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۴    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس،گفت: تفاوت فاحشی بین قیمت بنزین در داخل و خارج از کشور وجود دارد، چراکه اگر بنزین در خارج از ایران به فروش برسد و 2 دلار قیمت آن باشد با قیمت دلار کنونی به حدود 30 هزار ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۳    
در حالی بازنشسته های برگشته به خدمت تا آبان ماه فرصت خروج از سازمان ها را دارند که در هر صورت در پایان مهلت تعیین شده هیچ واریزی بابت حقوق برای آنها انجام نخواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۳    
مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز ایران ضمن تشریح دلیل تعویق آغاز پروژه صادرات گاز به عمان، گفت: احتمالا چارچوب همکاری که در این زمینه بین ایران و عمان نوشته شده اواخر مهرماه یا آبان ماه امضا شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۹    
مشاور سازمان خصوصی سازی گفت: پیش بینی می شود امسال سود مصوب برای توزیع میان مشمولان سهام عدالت، به 5 هزار میلیارد تومان برسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۲    
معاون وزیر صنعت از درخواست دریافت مجوز توزیع کالاهای احتکار شده به سران سه قوه خبر داد و گفت: برای توزیع کالاهای احتکار شده نیازمند مجوز خاصی از سران سه قوه هستیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۶    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 7 هزار و در خرده فروشی 10 هزار و 600 تومان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۱۸    
مقابله با کلاهبرداری های پیامکی وارد فاز اجرا شد و 35 میلیارد تومان پول های نامشروع أخذ شده از دو میلیون کاربر به حساب شان واریز شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۱۳    
پس از گذشت نیمی از سال که تقاضای بیش از حد ناشی از فعالیت دلالان، منجر به ایجاد مشکلاتی برای تولیدکنندگان محصولات پایین دستی شده و شاهد اقدام موثری از سوی دولت برای مدیریت شرایط بازار نبودیم معاون ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۶    
در حال حاضر قیمت سهم 2 شرکت کمتر از 1000 ریال دادوستد می شود که این کاهش شمار سهام زیر این قیمت به دلیل رشد های اخیر قیمت سهام شاخص بورس رقم خورده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۸    
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس در کمتر از یک ماه گذشته طرح دو فوریتی با عنوان طرح تأمین کالاهای اساسی با 63 امضا ارائه کردند که به دلیل مخالفت دولت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۱    
کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار تهران در بیانیه ای برگزاری نشست شورای عالی کار و تصمیم گیری درباره ترمیم قدرت خرید کارگران را از سرپرست وزارت کار خواستار شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۶    
امروز با حضور وزیر صنعت ،معدن و تجارت، از سامانه جامع تجارت در نمایشگاه بین المللی تهران رونمایی شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۳۸    
معاون روابط کار و معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشمول قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان شدند و استعفای خود را تقدیم سرپرست وزارتخانه کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۳۰    
باتری خودرو از نمونه اقلام و محصولاتِ اساسی و ضروری برای اتومبیل به شمار می رود، قطعه ای که در فضای گرانی بازار در هفته ها و ماه های اخیر، با افزایش قیمت فزاینده ای همراه شده ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۹    
چندی پیش بود که یکی از مدیران وزیر راه و شهرسازی عنوان کرده بود که مسکن بخش تاثیرپذیر از اقتصاد خرد و کلان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۹    
رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور از افزایش غیر منطقی قیمت قطعات تلفن همراه خبر داد و گفت: قیمت این اقلام به حدی افزایش داشته که اگر قطعه ای از تلفن همراه مانند تاچ یا ال سی دی خراب شود باید هم قیمت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۹    
مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های فرش دستباف از رشد 10 درصدی صادرات فرش دستباف ایران خبر داد و گفت: تحریم ها به تنهایی نمی تواند بر بازار فرش ایران و صادرات آن تاثیر بگذارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۹    
بختیاری گفت: فروش آب از تصفیه خانه ها برای تأمین آب استخر صحت ندارد و در صورت مشاهده با مدیران متخلف برخورد جدی می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۱۷    
کارنامه نیمسال دولت درخصوص تورم بررسی شد. بر اساس گزارش بانک مرکزی، شاخص قیمت که در پایان اسفندماه سال گذشته حدود 114 واحد بود در پایان شهریورماه به حدود 142 واحد رسید ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۱    
در اولین هفته پاییزی، نیم سکه بیش از 25 درصد افزایش را تجربه کرد تا به تنهایی در صدر جدول بازدهی هفتگی قرار بگیرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۳۴    
یکی از روش های پیش بینی قیمت ها، نگاه به روند گذشته آنها است. بر این اساس در این صفحه روندهای قیمتی بازارهای مهم ایران و جهان به نمایش گذاشته شده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۲۶    
معاملات بورس تهران در هفته گذشته با رشد 15 درصدی شاخص کل به پایان رسید. این بازدهی خیره کننده در حالی رقم خورد که سهامداران حقیقی طی این هفته مشارکت بالایی در سمت تقاضا داشتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۱۹    
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه در تشریح سازوکار اروپا برای حفظ برجام گفت: اروپایی ها در چند ماه گذشته تلاش وسیعی انجام دادند و دست کم تاکنون هفت بانک مرکزی توافق کرده اند که راهکار ویژه مالی برای ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۱۷    
کارنامه تورمی دولت در نیمسال اول بررسی و سناریوهای مختلف به منظور پیش بینی تورم سالانه طراحی شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۰۵    
60 کانتینر انواع لاستیک خودروهای سنگین با تعرفه 5 درصدی از گمرک شهید رجایی بندرعباس ترخیص شد و عملیات گمرکی ترخیص 150 کانتینر لاستیک خودروهای سبک و سنگین دیگر نیز در حال انجام است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۸:۵۹    
قیمت نفت بازهم بیش از 1 درصد جهش کرد؛ تحریم های آمریکا، صادرات نفت ایران را کاهش داده و عرضه در بازارهای جهانی را با کمبود مواجه کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۸:۴۵    
یک مقام مسئول گفت: عده ای دلال با خرید زعفران از سازمان تعاون روستایی یا بورس کالا اقدام به فروش محصول با نرخ های دو تا سه برابر خرید در بازار می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۸:۳۷    
دریافت کد 8 رقمی ثبت سفارش به صورت حضوری موجب شد تاصف های طولانی جلوی درب وزارت صمت به وجود آید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۸:۳۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریور 24 میلیارد دلار صادرات غیر نفتی داشته ایم اما شرکت های پتروشیمی و فولاد که از انرژی ارزان قیمت کشور برای تولید استفاده می کنند فقط ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۸:۲۴    
در حالی حدود 16 روز از تایید قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان توسط شورای نگهبان می گذرد که وزرات راه بر خلاف ادعای شفافیت اطلاع رسانی هنوز تعداد مدیران مشمول این قانون را اعلام نکرده است.