پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 24 آذر 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 1 آذر 1397 افکار نیوز 2 آذر 1397 افکار نیوز 3 آذر 1397 افکار نیوز 4 آذر 1397 افکار نیوز 5 آذر 1397 افکار نیوز 6 آذر 1397 افکار نیوز 7 آذر 1397 افکار نیوز 8 آذر 1397 افکار نیوز 9 آذر 1397 افکار نیوز 10 آذر 1397 افکار نیوز 11 آذر 1397 افکار نیوز 12 آذر 1397 افکار نیوز 13 آذر 1397 افکار نیوز 14 آذر 1397 افکار نیوز 15 آذر 1397 افکار نیوز 16 آذر 1397 افکار نیوز 17 آذر 1397 افکار نیوز 18 آذر 1397 افکار نیوز 19 آذر 1397 افکار نیوز 20 آذر 1397 افکار نیوز 21 آذر 1397 افکار نیوز 22 آذر 1397 افکار نیوز 23 آذر 1397 افکار نیوز 24 آذر 1397 افکار نیوز 25 آذر 1397 افکار نیوز 26 آذر 1397 افکار نیوز 27 آذر 1397 افکار نیوز 28 آذر 1397 افکار نیوز 29 آذر 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۸:۰۰    
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با اشاره به تشدید نظارت ها بر بازار در آستانه شب یلدا گفت: 3 هزار و 500 نفر بر بازار نظارت می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۹:۵۴    
ارزش 13 ارز در بازار بین بانکی روند نزولی به خود گرفت و 8 ارز از جمله دلار آمریکابدون تغییر قیمت کار خود را آغاز کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۳:۲۷    
تحقیقات جدید از سوی نیویورک تایمز نشان داد صنعت نفت آمریکا به یک کمپین روابط عمومی محرمانه برای تضعیف استانداردهای اقتصاد سوخت این کشور دست زده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۰:۱۹    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: بالا بودن و افزایش قیمت آجیل هیچگونه سودی برای کشاورزان و باغداران در این حوزه ندارد زیرا محصولات خود را با قیمت بسیار پایین فروخته اند و سود چندانی به جیب آنها نرفته ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۴۸    
رئیس امور شورای اقتصاد سازمان برنامه و بودجه گفت: 21 هزار میلیارد تومان اعتبار برای 270 هزار شغل جدید در مناطق محروم پرداخت خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۸:۵۶    
سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر گفت: در هشت ماه امسال، لاستیک بایاس خودروهای سنگین در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزایش تولید داشته اما سودجویان با خرید و فروش های صوری ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۷:۵۲    
یکی از مهم ترین موارد مورد اعتراض رانندگان کامیون در ماه های گذشته، پایین بودن دستمزدها بود که به نظر می رسد با اجرای طرح تن-کیلومتر از ابتدای دی ماه، بخش مهم مشکلات این صنف حل شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۶:۵۲    
گشتی در بازار نشان می دهد مردم تهران امسال شب یلدای داغی را پیشِ رو دارند؛ شبی که با قیمت های آجیل و خشکبار، به مراتب پر هزینه تر و گران تر از شب های یلدای سال قبل خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۵:۵۰    
مقایسه رفتار بازار مسکن در دو بازه جهش قیمتی یعنی سال های 1391 و 1397 حاکی از آن است که شیب افزایش قیمت باید در ماه های آینده کند شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۵:۴۰    
انعقاد پیمان های مختلف اقتصادی و برقراری تجارت آزاد با کشورهای همسایه یکی از سیاست هایی است که طی سال های اخیر در عرصه بین المللی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۴:۵۰    
لس آنجلس تایمز طی گزارشی از وضعیت فروش فرش دستباف ایران در آمریکا پس از بازگشت تحریم ها نوشت: قبل از تحریم ها، آمریکا حدود 20 تا 30 درصد صادرات قالی ایران را در دست داشت .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۴:۲۳    
با گذشت بیش از یک ماه از اعمال تحریم های ضدایرانی از سوی کاخ سفید، آنچه مبرهن است ناکارآمدی رژیم تحریم های کنونی بوده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۳:۲۳    
میل به دریافت اجاره بها حول و حوش یک میلیون تومان در میان موجرانی که در هفته های اخیر سوئیت در بازار اجاره عرضه کرده اند، قابل توجه است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۲:۲۰    
براساس آمار گمرک در 6 ماهه نخست سال 97 بیش از 5 تن سمعک از کشور های مختلف جهان به ویژه سنگاپور وارد ایران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۱:۴۵    
خرید واحد 125 متری در محدوده شهرک راه آنه به سرمایه حدود یک میلیارد تومانی نیاز است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۰:۵۰    
به زعم بسیاری جمعیت سالخورده،در بسیاری از حوزه ها،هزینه ها را افزایش می دهند و این موضوع روند توسعه اقتصادی را کُند می سازد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۰:۲۰    
به گفته رئیس اتحادیه مشاوران املاک شهروندان ایرانی سال گذشته بیش از 8 هزار واحد مسکونی، تنها در شهر ازمیر ترکیه خریده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۳:۵۹    
برای خرید خودرو جک S. 5 ، اتوماتیک صفر کیلومتر در بازار به سرمایه حدود 210 میلیون تومان نیاز است. به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۳:۳۷    
بر اساس اعلام بانک مرکزی مجموع فروش ارز حاصل از صادرات از 16 مرداد تا امروز به شش میلیارد و پنجاه میلیون یورو رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۳:۳۵    
سخنگوی کارگروه توزیع سوخت بر اساس پیمایش، از حذف 45 تا 60 درصد سوخت پایه خودروهای سنگین تا 3 ماه آینده خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۴۵    
رحمانی با تاکید بر ضرورت افزایش سهم معدن از GDP گفت: حوزه معدن یکی از ظرفیت هایی است که می تواند جایگزین درآمد نفتی شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۱۵    
فرآیند ثبت نام کارت سوخت المثنی که از سوم آذرماه آغاز شده بود، طبق برنامه ریزی ها توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، ساعت 24 امشب ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۰:۱۹    
امروز در بازار تهران قیمت سکه طرح جدید 3 میلیون و 520 هزار تومان و دلار 10100 تومان فروخته شد
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۰:۰۳    
هدایت الله خادمی با انتقاد از طرح جدید برای سهمیه بندی سوخت گفت: در این ایده جدید گفته می شود به هر ایرانی ماهانه 30 لیتر بنزین داده شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۸:۳۰    
پژو پارس و دنا پلاس امروز با 500 هزار تومان کاهش قیمت نسبت به اواخر هفته گذشته به ترتیب به قیمت 71 و 107 میلیون تومان در بازار خودرو معامله شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۳    
برای کسانی که به سکونت و رهن آپارتمان در امیریه فکر می کنند از جهت دسترسی به نقاط مختلف تهران جای نگرانی وجود ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۴    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از بی ثباتی قیمت ها و تغییرات 1 میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروها در بازار دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۵:۳۹    
رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت گفت: با توجه به الزام استفاده از کارت سوخت، تاکنون بازبینی و تعمیری از نازل های سوخت صورت نگرفته که این مسئله اجرای طرح را با تعویق همراه می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۳    
براساس جدیدترین گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت تولید انواع خودرو در آبان ماه امسال با کاهش 57.4 درصدی همراه بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۳    
رئیس کل اسبق بانک مرکزی گفت: ارز وارداتی، ولو مختصر باید قانونی و دارای شناسنامه باشد و قطعا تاثیرات مثبت روانی بر بازار داخل خواهد داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۳    
طبق گزارش صندوق بین المللی پول، بدهی جهانی به رکورد 184 تریلیون دلار رسیده است که معادل است با 225 درصد از تولید ناخالص داخلی جهان در سال 2017 .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۳    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: کشور روسیه برای فروش هواپیما به مجوز آمریکا نیازمند است، از این رو سازمان اوفک باید معامله میان ایران و روسیه را تأیید کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۳    
بانک های خصوصی که تا پیش از این با نرخ سود 20 تا 23 درصد سپرده افتتاح می کردند، با تاکید اخیر رئیس کل بانک مرکزی، نرخ های سود سپرده جدید را به 20 درصد کاهش داده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۴:۴۵    
پایگاه خبری فوربز طی گزارشی با بیان این که قیمت بالای نفت به نفع آمریکاست نوشت: شاید زمان آن رسیده باشد که ترامپ فکر کند آیا نفت ارزان اساسا ایده خوبی است؟
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۴:۱۰    
دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: 26 آذر آخرین مهلت برای کارخانه های لبنی تعیین شده تا قیمت های جدید را روی محصولات خود حک کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۳    
رئیس کل گمرک با اشاره به دلایل مطرح شده برای ترخیص خودروهای معطل مانده در گمرک گفت: هنوز تصمیم قطعی در این رابطه گرفته نشده اما پیشنهاد شد خودروهایی که ارز دولتی گرفتند مابه التفاوت آن با ارز نیمایی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۴۱    
تازه ترین برآوردها حاکی از آن است که سرقت ارزهای دیجیتال در سال جاری میلادی به یک میلیارد دلار رسیده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۳۲    
شرکت دولتی یونی پک که بزرگترین واردکننده نفت آمریکا در چین است، وارداتش از آمریکا را بزودی و به میزان قابل توجهی ازسرخواهد گرفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۴    
اعضای انجمن قطعه سازان خودرو با بیان اینکه ظرف 45 روز اخیر حتی یک سنت هم از کونلون بانک برای صنعت قطعه جابجا نشده است، عنوان کردند که 160 هزار نفر از نیروی کار قطعه سازان بیکار شده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۷    
با قدرت گرفتن دلار و افت تقاضای کالاهای قیمت گذاری شده به آن، قیمت نفت سقوط کرد و از لحاظ هفتگی به منطقه منفی وارد شد. قیمت گاز طبیعی هم با بدترین سقوط هفتگی خود از 2016 روبرو شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۴    
جزئیات تنظیم بازار میوه شب عید مشخص و مقرر شد 30 هزار تن سیب و 40 هزار تومان پرتقال برای شب عید ذخیره شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۵۰    
رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: منظور از عبارت "کلیه دستگاه ها که به نحوی از انحاء از بودجه عمومی کل کشور استفاده می کنند" در ماده واحده قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۳    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:گزارش نهایی کمیسیون اقتصادی درباره اصلاح قانون بانک مرکزی آماده شده و در هفته جاری به صحن علنی مجلس ارائه می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۲    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه بانک مرکزی با نرخ گذاری خدمات دریافتی و فروشی شرکت های هواپیمایی طبق ارز نیما موافقت کرد، گفت: نرخ بلیت پروازهای داخلی طبق ارز سامانه نیما بسته شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۲    
5 مرجع ذی صلاح در رابطه با ترخیص خودروهای وارداتی معطل در گمرکات برای تعیین تکلیف ارز دولتی و انتفاع مردم نظرات خود را به معاون اول رئیس جمهور اعلام کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۲    
در حالی با ابلاغیه 18 آذر ستاد تنظیم بازار انتظار می رفت، قیمت لبنیات در بازار کاهش یابد، اما قیمت برخی برندها افزایش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۲    
معاون اول رئیس جمهور خطاب به وزرای اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت درباره خودروهای وارداتی معطل مانده در گمرک که برخی از آنها ارز دولتی دریافت کرده اند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۲    
نماینده کارگران در شورای عالی کار با اشاره به اینکه اشتغال از مولفه های بازار مصرف، واردات، هزینه های تولید و... تاثیر می پذیرد گفت:یکی از مهم ترین مولفه ها بازار مصرف است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۰۲    
اتحادیه قنادان تهران، نرخ عرضه شیرینی برای شب یلدا را اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۵۹    
گزارش عملکرد هدفمندی یارانه ها نشان میدهد، وصولی این طرح در 5ماهه نخست سال جاری 37 هزار میلیارد تومان بوده که حدود 18 هزار میلیارد آن به پرداخت یارانه نقدی و غیر نقدی اختصاص یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۵۰    
بزرگترین تولید کننده نفت روسیه تصمیم گرفته ایران و 30 میلیارد دلار سرمایه گذاری مشترک ایران و روسیه را در پروژه های نفت و گاز ترک کند
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۵۰    
کارشناس حوزه اقتصاد با بیان اینکه گاه بانک ها مجبورند با پیشنهاد نرخ سود بالاتر مشکلات خود را حل کنند، گفت: بانک هایی که در شرف ورشکستگی هستند، نرخ های سود بسیار بالا پرداخت می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۲    
چین در یک عقب نشینی آشکار در جنگ تجاری در مقابل آمریکا و برای کاستن از تنش ها میان دو کشور، از اعمال تعرفه های سنگین بر خودروهای آمریکایی خودداری کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۲    
در مفهوم عام اکثر افراد با شنیدن اسم گیربکس ، گیربکس اتومبیل را به خاطر می آورند و این در حالی است که هر جعبه دنده ای که بتواند دور را کاهش یا افزایش دهد و به عبارتی تغییر در گشتاور خروجی ایجاد کند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۰    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: دلیل اصلی افزایش قیمت سیب درختی در بازار سرمازدگی ابتدای سال است و شدت صادرات این محصول کاهش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۲۲    
گزارش های دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی نشان می دهد که تعداد خانه های خریدوفروش شده در آبان سال جاری ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۲۲    
رییس کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی با بیان اینکه جذب سرمایه گذاری خارجی اکنون یک اولویت سیاسی برای سران دنیا است، گفت: سردمداران حکومتی در دنیا شخصا به دنبال جذب سرمایه هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۲۲    
درحالی که داده های اقتصادی ضعیف از چین و اروپامنجر به وحشت از کند شدن اقتصاد جهانی شد، هر سه شاخص اصلی وال استریت سقوط کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۰۲    
در حالی که به دنبال انتشار آمارهای قوی از اقتصاد آمریکا در آستانه نشست هفته آینده فدرال رزرو ارزش دلار افزایش یافته است، قیمت طلا روز جمعه به پایین ترین رقم در طی بیش از یک هفته گذشته رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۰    
عمان تولید نفت خود را 2 درصد از ماه ژانویه سال آینده میلادی به مدت 6 ماه کاهش می دهد .
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۰    
کره جنوبی برای سومین ماه متوالی در ماه نوامبر هیچ نفتی از ایران وارد نکرده است. در این ماه تحریم نفتی آمریکا علیه ایران به اجرا گذاشته شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۷    
نود و چهارمین مرحله یارانه نقدی مربوط به آذر ماه سال جاری ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 97.09.26 به حساب سرپرستان خانوار ها واریز و قابل برداشت خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در واکنش به ضرب الاجل حذف مدیران چندشغله از وزارتخانه متبوع خود و سازمانهای تابعه آن اعلام کرد به وعده ای که به مردم داده پایبند است و اسامی افراد مستعفی را منتشر خواهد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۵    
بازارهای جهانی سهام جمعه در واکنش به داده های مربوط به عملکرد ضعیف اقتصاد چین و اروپا آشفتگی و نوساناتی شدید را تجربه کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۰۹    
در هفته سوم آذرماه بهای دلار با افت 10 درصدی همراه بود که روند متفاوتی نسبت به دو هفته نخست ثبت کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۰۶    
نگرانی ها از کاهش رشد اقتصادی چین و افزایش ابهام در توافق انگلیس با اتحادیه اروپا پیرامون برگزیت، بازار سهام آمریکا را این هفته با سقوطی کم سابقه به پایان برد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۵۸    
شاخص کل بورس تهران در هفته گذشته با افت کمتر از یک درصدی مواجه شد. فضای منفی بر معاملات سهام همچنان محسوس است اما در عین حال سیگنال های ارزنده بودن قیمت تقاضا را برای سهام حفظ کرده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۴۷    
پنج شنبه گذشته رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان ابعاد تازه ای از قیمت گذاری خودرو توسط این سازمان را تشریح کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۴۷    
آمار تولید خودروهای داخلی در هشت ماه امسال اعلام و طبق آن مشخص شد تولید محصولات سواری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 2/ 27 درصد کاهش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۲۷    
رییس اتحادیه خشکبار و آجیل فروش اعلام کرد که امسال قیمت آجیل و خشکبار در بازار شب یلدا نسبت به پارسال حدود 80 درصد افزایش یافته که کمبود تولید و عرضه و دلالی تاجران افغانستانی عوامل اصلی این نوسانات ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۲۷    
ثبت نام کارت سوخت المثنی که از روز شنبه 3 آذر ماه آغاز شد، پس از 21 روز فعالیت، امروز 24 آذر ماه در روز پایانی خود قرار گرفته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۱۷    
معافیت 45 روزه آمریکا به عراق برای واردات گاز طبیعی و برق از ایران رو به اتمام است و عراق قصد دارد هیاتی را به آمریکا اعزام کند که از تحریم های واشنگتن علیه ایران ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۰۸    
مدیرکل ارزیابی کالاهای صادراتی و وارداتی سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه سامانه استانداردسازی مشتقات نفتی آماده بهره برداری است، گفت: این سامانه به تائید نهایی ستاد مبارزه با قاچاق رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۰۵    
سیر رو به رشد قیمت ها به بازار آجیل و خشکبار رسیده، بازاری که هر سال در شب یلدا، مزین کننده سفره خانوارهای ایرانی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۸:۵۲    
رهبر گفت: نوسازی و ساخت 400 هزار واحد مسکن در بافت فرسوده باید به گونه ای انجام شود که تجربه طرح مسکن مهر تکرار نشود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۸:۴۵    
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی از کاهش قیمت برنج خارجی خبر داد و افزود: با توجه به آنکه واردات برنج یک ماه زودتر از موعد آزاد شد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۸:۳۲    
به دنبال کاهش شاخص ها در بازار بورس آمریکا و نگرانی از کند شدن تقاضا به دلیل آنتشار آمارهای ضعیف از اقتصاد چین قیمت نفت روز جمعه حدود 2 درصد کاهش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۸:۲۵    
بعد از الزام دولت به رعایت درصدی خاص از واریز سهم صندوق توسعه ملی، ضمن تغییر سقف منابع بودجه، برخی منابع تعریف شده در دستگاههای اجرایی نیز کاهش یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۸:۱۸    
طی 10 روز پایانی آبان ماه به ازای هر یک از مشمولان سهام عدالت از مجموع 49 میلیون و 226 هزارو 193 مالک اوراق سهام عدالت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۸:۱۲    
منابع آگاه اعلام کردند دولت عربستان قصد دارد در قالب توافق اخیر کاهش عرضه به بازار جهانی صادرات نفت به آمریکا را کاهش دهد.