چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۵Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب ری 28 اسفند 1393 - aftaberey.com

آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۳    
سرهنگ علی قرائی فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از توقیف 64 خودرو با تخلفات بیش از ده میلیون ریال در شهرستان قرچک خبرداد و گفت: پلیس به شدت با رانندگان متخلف برخورد قانونی خواهد داشت.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۳    
شهرستان ملارد به واسطه وجود باغات میوه ، یکی از نقاط سرسبز و زیبای استان تهران است . با رسیدن فصل بهار و بازشدن شکوفه ها زیبایی این منطقه دوچندان می شود.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۳    
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت ازکشف 18 هزار کیلوگرم بادام هندی قاچاق به ارزش پنج میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۳    
علی صادقی فرماندار شهرستان قرچک گفت: با رفع مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی قرچک، اراضی این شهرک آماده واگذاری به متقاضیان و سرمایه گزاران بخش خصوصی است.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۳    
رییس شورای شهر اسلامشهر گفت: بودجه سال 94 اسلامشهر بر پایه اقتصاد مقاومتی بسته شده است و بر خلاف سال های گذشته که هر ساله درصدی بر بودجه شهرستان افزوده می شد امسال مقداری نیز از بودجه کاسته شده است.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۳    
جانشین انتظامی شهرستان فیروزکوه از کسب مقام نخست شهرستان های فیروزکوه و پیشوا در مقوله کاهش جرایم در سطح استان در سال 93 خبر داد.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۳    
بیگی گفت: مطبوعات کشور باید ثمرات انقلاب را به نسل های سوم و چهارم انتقال دهند وگرنه باید پاسخگوی خون شهدا باشند.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۳    
فیلم سینمایی ویدیوئی شعر حسینی با تهیه کنندگی و کارگردانی داود نوروزی که چندی پیش از سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پروانه ساخت گرفت وارد پیش تولید شد.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۴    
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فیروزکوه از جمع آوری بیش از 300 میلیون ریال کمک های نقدی و غیرنقدی در برنامه اکرام فاطمی و شور نیکوکاری شهرستان خبر داد.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۴    
رییس جدید شورای اسلامی شهر آبعلی از سلب عضویت دائم و 6 ماهه دو عضو شورای شهر خبر داد.
آفتاب ری   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۴    
اگرچه روز شهادت حضرت زهرا(س) در ایام تعطیلات سال نو قرار گرفته است اما همین موضوع فرصتی است تا مردم مومن و ولایی ایران اسلامی بتوانند در شهرهایی که مسافرت کرده و حضور پیدا می کنند در این مراسم باشکوه ...