چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۷Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اینترنتی آفتاب 10 آبان 1397 - aftabir.com

شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1393 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 30 اسفند 1395 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 31 فروردین 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 اردیبهشت 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 خرداد 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 مرداد 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 دی 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 بهمن 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 2 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 3 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 4 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 5 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 6 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 7 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 8 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 9 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 10 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 11 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 12 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 13 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 14 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 15 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 16 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 17 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 18 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 19 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 20 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 21 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 22 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 23 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 24 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 25 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 26 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 27 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 28 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 29 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 آبان 1397 
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۹:۱۶    
در چهارمین روز از نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز (رینوتکس)، نشست آشنایی با تسهیلات مالی و صدور ضمانت نامه های صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) وزارت صنعت ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۴:۱۷    
سلسله نشست های جوانان بهشتی به میزبانی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با حضور دانشجویان فعال و با هدف تبادل نظر، آراء و تجربیات دانشگاهیان برگزار می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۴۱    
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در آستانه بیستمین سالگرد رحلت علامه محمدتقی جعفری از کتابخانه علامه جعفری بازدید کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۳:۱۷    
برای خواندن افلاطون باید پیش از هر چیز فهمی تاریخ فلسفه ای از آن حاصل کرد، یعنی پرداختن به زمینه و زمانۀ فیلسوف، و پرداختن به جایگاه فلسفۀ او در متن تاریخ فلسفه از آغاز تا دوران مدرن.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۲۶    
رئیس اداره تعاون, کار و رفاه شهرستان های چالوس و کلاردشت در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۱۶    
اخبار متنوع درباره مبارزه با قاچاق کتاب و پلمپ انبار و چاپخانه های غیرمجاز در کنار خبر احیا و بازگشایی دوباره یک کتابفروشی نوستالژیک در تهران در زمره اخبار مهم حوزه کتاب در هفته گذشته بود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۴۶    
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس خواستار تمدید مهلت زمانی اسکان کارکنان غیررسمی در این منطقه شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۳۷    
محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز به کار قریب الوقوع سامانه تامین کاغذ یارانه ای با همکاری اتحادیه تعاونی ناشران تهران خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۰۷    
سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در سال جاری 100 درصد دانشجویان دختر متقاضی خوابگاه این دانشگاه در خوابگاه های دولتی اسکان داده شدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۳۸    
معاون پژوهش وفناوری دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) گفت: برای نخستین بار ایده های نوآورانه و خلاق دانشجویان در حوزه صنایع فرهنگی و سوغات زائر جذب و حمایت می شوند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۷:۵۶    
وقتی آزادگی و آزادمنشی در انسان نباشد، علوم و فضایل و دیگر چیزها رنگی از قبض دارند و در جایی و در امتحانی این تنگی و تنگ نظری ظهور می نماید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۲:۳۸    
همشهری آنلاین: معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برنامه های وسیع ارتش در حوزه طب رزم گفت: پیشرفت در حوزه طب نظامی باید به گونه ای باشد که نیازهای عملیاتی را مرتفع کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۲۰:۵۸    
روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی به نقل از یک منبع مطلع نوشته است که شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال توسط یک شرکت که رئیس آن ارتباطات بسیار نزدیکی با محمد بن سلمان ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۹:۰۸    
دکتر ابراهیم سلیمان بیان داشت که تعداد زیادی از سلفی های وهابی در حکومت نیجریه حضور دارند و عداوت و دشمنی خود را با اهل بیت علیهم السلام ابراز می دارند اما راه اباعبدالله را ادامه می دهیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۸:۰۷    
همشهری آنلاین: بخشنامه منع الزام انجام ماموگرافی با درخواست سونوگرافی و بدون دستور پزشک معالج به معاونت های درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور ابلاغ شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۴:۵۶    
مدیرکل حمل و نقل سازمان راهداری از اعزام 3900 دستگاه اتوبوس برای جابجایی مسافران مانده در مرز مهران به این پایانه مرزی خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۳:۲۶    
تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان تهران را به مقصد مشهد ترک کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۲:۵۶    
مرحله دوم از رقابت های لیگ برتر دوچرخه سواری جاده مردان با معرفی قهرمانان در اصفهان برگزار شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۲:۵۶    
رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافری با بیان اینکه در مرز مهران کمبود اتوبوس نداریم، گفت: دریافت کرایه 400 تا 500 هزار تومانی از زوار اربعین صحت ندارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۲:۳۸    
وزیر انرژی عربستان از احتمال امضای توافقی جدید بین کشورهای عضو و غیرعضو اوپک برای کاهش عرضه نفت در دسامبر سال جاری میلادی خبرداد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۲:۱۷    
وزیر آموزش و پرورش گفت:کنکور به این شکل و شیوه، تیشه به ریشه آموزش و پرورش زده است و کار معلم و مدرسه را از مسیر خود به انحراف کشانده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۲:۰۷    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: با تفکر جدید و تغییر الگوهای ذهنی باید به دانشگاه نگاه کنیم و الگوهایمان خلاقانه باشد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۱:۵۸    
سازمان فضایی روسیه اعلام کرد خرابی یک حسگر منجر به لغو عملیات پرتاب موشک سایوز حامل فضانوردان به ایستگاه بین المللی فضایی شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۱:۳۷    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از پوشش 100 درصدی اسکان دانشجویان دختر در خوابگاه های این دانشگاه خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۱:۱۶    
عضو شورای مرکزی خانه احزاب ایران گفت:طرح ادعای دولت دانمارک به منظور انحراف افکار عمومی از افتضاح عربستان در کشتن و مُثله کردن خاشقجی است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۱:۱۶    
در پی فرونشت چهارراه مولوی در شب گذشته سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه 12 با اشاره به تلاش 8 ساعته نیروهای خدمات شهری شهرداری، از بازگشایی این محور از ساعت 5 صبح امروز خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۱:۱۶    
معاون شرکت ارتباطات زیرساخت از برقراری نزدیک به 29 میلیون دقیقه مکالمه تلفنی از سوی زائران ایرانی اربعین حسینی در فاصله روزهای 24 مهرماه تا نهم آبان ماه خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۱:۰۷    
رمانی تازه از روح انگیز شریفیان با عنوان سالهای شکسته منتشر شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۱:۰۷    
محصولات تولید شده با فناوری نانو در ایران به حدی رسیده که کشورهای خارجی به استفاده از آنها تمایل دارند. آمار میزان صادرات و کشورهای راغب به استفاده از این محصولات اعلام شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۱:۰۷    
رییس کل بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی خواستار پایبندی بانک ها و موسسات اعتباری به دستورالعمل های بانک مرکزی در زمینه نظام های پرداخت به ویژه سقف عمومی تراکنش ها شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۰:۵۸    
مانور مدیریت ارتباطات بی سیم مراکز امنیتی، بهداری و هلال احمر از طریق بالن مخابراتی واقع در نقطه صفر مرزی در مهران با موفقیت برگزار شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۰:۳۷    
به نظر می رسد گاز هلیوم سبب می شود آیفون ها و ساعت های هوشمند اپل از کار بیفتند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۰:۳۷    
دبیر هیئت اجرایی جذب اعضای علمی دانشگاه پیام نور گفت: هیئت مرکزی جذب وزارت علوم از مجموع 52 پرونده اساتید پیمانی مشروط 44 پرونده را تایید کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۰:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال سایپا عملکرد تیمش برابر استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را ستود و گفت: نشان دادیم با یک بازیکن کمتر هم می توان پیروز شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۰:۰۸    
وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در خصوص درخواست برخی دانش آموزان برای تعطیلی روز شنبه مدارس گفت: تعطیلی مدارس ممکن نیست.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۰۹:۳۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از شرکت های دانش بنیان حمایت خواهیم کرد، از طرف دولت قول می دهم که در شرایط جدید حد و مرزی در حمایت از شرکت های دانش بنیان نداریم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۰۹:۳۱    
هواداران استقلال پس از شکست این تیم برابر سایپا و کنار رفتن از رقابتهای جام حذفی به شدت از عملکرد این تیم ناراحت بودند و در شعارهایی خواستار جدایی سرمربی آلمانی آبی ها شدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۰۶:۳۸    
لوساکا: سنگ زمرد 5655 قیراطی که ارزش آن دست کم 2 میلیون پوند تخمین زده می شود در معدن Kagem زامبیا کشف شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۰۴:۲۶    
طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی، بیش از 90 درصد کودکان جهان هوای آلوده استنشاق می کنند که سلامت و رشدشان را در معرض خطر جدی قرار می دهد و متاسفانه موجب مرگ بسیاری از آنها می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۰۴:۱۷    
ویتامین D به ایجاد استخوان های قوی، تنظیم سیستم ایمنی و پیشگیری از بیماری کمک می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۰۴:۰۸    
وزیر دفاع قطر با اشاره به افزایش توان دفاعی کشورش تأکید کرد که قطر آماده مقابله با هرگونه حمله نظامی است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۰۴:۰۸    
پکن: شورای دولتی جمهوری خلق چین اجازه فروش و استفاده از اعضا و جوارح ببر و کرگدن را برای مقاصد پزشکی، علمی و فرهنگی صادر خواهد کرد
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۰۲:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ترسی از رویارویی با نماینده ژاپن نداریم و برای رسیدن به پیروزی وارد زمین خواهیم شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۰۱:۵۶    
روزنامه واشنتگن پست امروز پنجشنبه نوشت که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در تماس با کاخ سفید جمال خاشقجی رونامه نگار مقتول را یک اسلامگرای خطرناک توصیف کرده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۰۱:۰۸    
نیروهای ترکیه- آمریکا برای نخستین بار به طور مشترک، به گشت زنی در شهر منبج سوریه پرداختند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۰۰:۵۶    
دو حزب حاکم اقلیم کردستان عراق رایزنی های خود را برای تشکیل دولت ائتلافی، پس از انتخابات پارلمانی این منطقه آغاز کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۳:۵۸    
وزیر خارجه ترکیه با هدف تدارک برگزاری چهارمین نشست شورای عالی راهبردی ترکیه- قطر، عازم دوحه شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۳:۳۷    
همشهری آنلاین: اما تحقیق جدید پژوهشگران دانشگاه پرینستون و دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو نشان می دهد که زمان کمتری برای بشر جهت کنترل گرمایش و جبران خسارت به زمین باقی مانده زیرا گرمای جذب شده توسط ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۳:۳۷    
دیدارهای دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا برگزار شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۳:۱۹    
دفتر نخست وزیر جدید عراق اعلام کرد که رئیس جمهوری روسیه در پیامی، انتخاب عادل عبدالمهدی برای نخست وزیری عراق را تبریک گفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۲:۵۸    
کاپیتان سابق بارسلونا علاقه خاصی به هافبک محبوب چلسی دارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۲:۵۸    
معاون هماهنگ کننده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از انسداد بخش هایی از خیابان های مولوی و مصطفی خمینی به دلیل نشست خیابان خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۲:۳۸    
جنبش های مقاومت حماس و جهاد اسلامی فلسطین بر تداوم راهپیمایی بازگشت تا تحقق اهداف آن و مسالمت آمیز بودن این راهپیمایی تاکید کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۲:۱۷    
نشریه معتبر هو اسکورد تیم منتخب ماه لیگ برتر انگلیس را معرفی کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۲:۱۷    
رئیس جمهور با قدردانی از زحمات و خدمات دکتر انوشیروان بندپی در مدت تصدی سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دوام توفیق وی در خدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم شریف ایران را از خداوند خواستار شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۱:۵۶    
رئیس جمهور از زحمات و خدمات سید رحمت الله اکرمی در دوران تصدی سرپرستی وزارت اقتصاد و دارایی قدردانی کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۱:۵۶    
رژیم های غذایی روش های دائمی برای کاهش یا حفظ وزن نیستند. دلیل آن هم این است که آنها تنها سبب ایجاد الگوهای غذایی موقت می شوند و در نتیجه، نتایج این رژیم های غذایی نیز موقتی خواهد بود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۱:۳۸    
تیم بیمه رازی بابل بعنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور در سال 97 دست یافت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۱:۲۶    
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: به آقای جهانگیری گفتم، بهتر نبود همین داخل ایران به هر زائر اربعین 100 دلار می دادید؛ جواب داد قبول دارم ما اشتباه کردیم!
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۱:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما عالی هستیم. ترسی نداریم. می خواهیم از این بازی های بزرگ لذت ببریم و در تهران نمایشی بی نظیر و دیده نشده ارایه خواهیم کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۱:۰۸    
سرمربی استقلال تهران از عملکرد شاگردانش مقابل سایپا قدردانی کرد و از آنها درخواست دارد تا برای ادامه مسابقات لیگ برتر تلاش کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۰:۵۶    
همشهری آنلاین: محمد جواد ظریف در حساب توییتر خود با در کنار هم قرار دادن یک سری وقایع مرتبط با ایران از زمان بندی برنامه ریزی موساد برای نابودی برجام پرده برداشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۰:۵۶    
همشهری آنلاین: آلبوم زیر 10 قاب از پاییز را به تصویر کشیده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۰:۵۶    
مدافع سایپا تهران از برتری مقابل استقلال تهران ابراز رضایت می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۰:۴۷    
سازمان ملل متحد به لغو تحریم های تجاری آمریکا علیه کوبا رای مثبت داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۰:۴۷    
هافبک سایپا تهران معتقد است برتری 10 نفره نارنجی پوشان مقابل استقلال در خاطره ها باقی خواهد ماند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۰:۳۸    
سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن با تمجید از تیم نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا به تیم کاشیما توصیه کرده با استفاده از امتیاز میزبانی شرایط را برای قهرمانی فراهم کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۰:۱۷    
اختراع جدید سازمان ملی هوانوردی و فضا(ناسا) یک قدم دیگر سفر انسان به مریخ را به واقعیت نزدیکتر کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۰:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال استقلال از دیدار تیمش برابر سایپا به عنوان یک بازی زیبا و جذاب یاد کرد و گفت: بعد از اینکه یک بازیکن از تیم حریف کم شد ما با کمی عصبانیت کار را دنبال کردیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۰:۱۷    
شهرداری منطقه 21 درخصوص اخبار منتشره مربوط به فوت دو معتاد عنوان کرد که مرگ دو کارتن خواب به دلیل سوءمصرف مواد بوده است نه سرمازدگی.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۰:۰۸    
نشست هفتگی شهر کتاب سه شنبه پانزدهم آبان برگزار خواهد شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۰:۰۸    
هواداران استقلال از اینکه الحاجی گرو، بازیکن ضعیف و خارجی این تیم در ترکیب اصلی حضور داشت بسیار متعجب شدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۹:۵۶    
در این مطلب قصد داریم برترین برنامه ها و بازی های اندرویدی که بیشترین محبوبیت را در میان کاربران ایرانی دارند مورد بررسی قرار دهیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۹:۵۶    
مظنون حادثه تیراندازی به یهودیان در پنسیلوانیا، در اولین جلسه دادگاه اظهار بی گناهی کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۹:۵۶    
هواداران استقلال در پایان بازی با سایپا علیه عوامل تیم شعار دادند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۹:۳۸    
سفارت عربستان به خانواده طلا فاریا و روتانا فاریا دستور داده بود آمریکا را ترک کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۹:۳۸    
تمرین امروز سرخپوشان در حالی انجام شد که در لحظاتی از آن رییس کمیته مسابقات کنفدراسیون و ناظر امنیتی در محل تمرین حضور پیدا کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۹:۲۶    
امیر کیومرث حیدری گفت: امنیت پایدار کشور، محصول ارتقاء توان رزمی در نیروهای مسلح است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۹:۲۶    
مسئول روابط عمومی اورژانس استان چهارمحال و بختیاری گفت: کودک 10 ساله در کوه مشرف بر شهر دستنا مورد حمله خرس قرار گرفت و به شدت زخمی شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۹:۱۷    
رئیس مجلس طی پیامی به رئیس مجلس نمایندگان اندونزی، سقوط هواپیمای مسافربری اندونزی را تسلیت گفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۸:۴۷    
یک مرد افغان که در جریان رابطه با زنی ایرانی او را کشته و دست به سرقت از خانه اش زده است، منکر این جنایت شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۸:۴۷    
سرمربی سابق روباه ها به ورزشگاه کینگ پاور بازگشت و به مالک باشگاه که اخیرا بر اثر سقوط هلی کوپتر درگذشته، ادای احترام کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۸:۴۷    
صدر اعظم آلمان برای نخستین بار در 3 سال گذشته، برای بحث و تبادل نظر پیرامون نواحی جدایی طلب شرقی و پروژه نورد استریم 2، عازم اوکراین شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۸:۳۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت آمریکا با خارج شدن از معاهده منع موشک های هسته ای مبان برد می خواهد به قدرت برتر نظامی در جهان تبدیل شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۸:۳۸    
برانکو در هفته دهم لیگ برتر و در بازی با سایپا که قبل از بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر کاشیما آنتلرز برگزار شد برای هجدهمین بار در تاریخ حضورش در پرسپولیس برد را از دست داد البته او یک ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۸:۲۷    
رئیس پژوهشکده مطالعات فناوری نوین دانشگاه علم و صنعت با تاکید بر اینکه مکانیزم های شفافی برای بکارگیری از نخبگان در امور اجرایی و برنامه ریزی کشور وجود ندارد ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۸:۲۷    
هافبک پرسپولیس تهران در گفت و گو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا از اهمیت دیدار روز شنبه مقابل کاشیما آنتلرز گفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۸:۰۸    
رییس جمهوری آمریکا مدعی شد دوست دارد همیشه حقیقت را بگوید و هر وقت که بتواند این کار را انجام می دهد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۵۶    
سخنگوی وزیر امور خارجه هند کسب هرگونه معافیت از تحریم های نفتی ایران را تکذیب کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۵۶    
وزیر دادگستری ترکیه با انتقاد از عدم پاسخگویی دادستان کل عربستان به سوالات پیرامون قتل خاشقجی، خواستار همکاری سعودی ها در این زمینه شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۵۶    
نیمه نخست دیدار استقلال - سایپا 4 گل داشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۳۸    
رئیس اداره واکسیناسیون وزارت بهداشت، گفت: هر شایعه ای که علیه واکسیناسیون شکل بگیرد، می تواند اعتماد مردم را به واکسن و واکسیناسیون تخریب کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۳۸    
رییس جمهوری روسیه دعوت مقام های ایتالیایی برای سفر به این کشور را پذیرفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۳۸    
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: همواره بیان می کنند که بحران ناکارآمدی وجود دارد؛ انگار که ما تا دی ماه سال 96 با مغزهایمان سر کار می آمدیم اما از آن به بعد مغز خود را در خانه می گذاشتیم ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۳۸    
پلیس راهور ناجا اخرین وضعیت جوی وترافیکی جاده های کشور را اعلام کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۱۷    
با وجود پیشرفت های اخیر، حفظ باروری زنان در مقایسه با مردان دشوارتر و از توجه و اهمیت بیشتری برخوردار است. حفظ باروری، انجماد بافت های تولید مثلی انسان است ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۱۷    
یک مقام آمریکایی اعلام کرد گشت زنی مشترک نیرو های آمریکایی و ترکیه طی ساعات آینده در منطقه منبج آغاز می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۱۱    
در صورتی که مرتضی تبریزی بتواند دروازه تیم سایپا را در جام حذفی باز کند، نخستین بازیکن استقلال است که در این فصل سه گانه را به نام خود ثبت می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۱۱    
یک روزنامه غربی مدعی است مقامات ترکیه فرضیه محو شدن جسد مُثله شده روزنامه نگار سعودی در اسید را رد نمی کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۰۸    
همشهری آنلاین: خط سیر بازار مسکن پایتخت طی پنج سال گذشته نشان می دهد در شرایطی که تا قبل از سال 1393 آپارتمان های کمتر از پنج سال ساخت همواره رتبه اول را در معاملات به خود اختصاص می دادند ...