پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۵۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 13 اسفند 1393 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 30 دی 1393 آفتاب نیوز 30 بهمن 1393 آفتاب نیوز 1 اسفند 1393 آفتاب نیوز 2 اسفند 1393 آفتاب نیوز 3 اسفند 1393 آفتاب نیوز 4 اسفند 1393 آفتاب نیوز 5 اسفند 1393 آفتاب نیوز 6 اسفند 1393 آفتاب نیوز 7 اسفند 1393 آفتاب نیوز 10 اسفند 1393 آفتاب نیوز 11 اسفند 1393 آفتاب نیوز 12 اسفند 1393 آفتاب نیوز 13 اسفند 1393 آفتاب نیوز 14 اسفند 1393 آفتاب نیوز 15 اسفند 1393 آفتاب نیوز 16 اسفند 1393 آفتاب نیوز 17 اسفند 1393 آفتاب نیوز 18 اسفند 1393 آفتاب نیوز 19 اسفند 1393 آفتاب نیوز 20 اسفند 1393 آفتاب نیوز 21 اسفند 1393 آفتاب نیوز 22 اسفند 1393 آفتاب نیوز 23 اسفند 1393 آفتاب نیوز 24 اسفند 1393 آفتاب نیوز 25 اسفند 1393 آفتاب نیوز 26 اسفند 1393 آفتاب نیوز 27 اسفند 1393 آفتاب نیوز 28 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۱    
بعد از مدت ها والیبالیست های تیم ملی در یک جا جمع شدند و این سلفی را گرفتند. جای سعید معروف که این روز ها در روسیه مشغول والیبال است، در عکس خالی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۱    
خانمی میانسال که علیرغم دارا بودن مدرک دکترا ، با نشر اکاذیب موجب هتک حیثیت مردی جوان شده بود ، توسط ماموران پلیس فتای شهرستان مریوان استان کردستان دستگیر شد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۸    
سالهای زیادی از زمانی که نه تنها روستاهای کشور بلکه شهرهای بزرگ هم در ایران برق نداشتند می گذرد و اکنون تمام روستاهای بالای 20 خانوار برق رسانی شدند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۵    
رییس دفتر رییس جمهوری با برشمردن 14 اولویت ویژه دولت تدبیر و امید، از روابط عمومی وزارتخانه ها و دستگاههای اجرایی خواست تا تلاش خود را برای تشریح و تبیین این اولویت ها و دستاوردهای دولت بکار گیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۴    
در چند روز گذشته تصویر یک لباس در فضای مجازی منتشر شد که این موضوع رکورد ارتباطات اینترنتی را شکست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۱    
مراسم ترحیم صبیه مرحوم آیت الله خاتمی امام جمعه فقید یزد عصر امروز در مسجد رسول اکرم (ص)، جهانشهر کرج برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۸    
فوق ستاره سابق فوتبال انگلیس و بازیگر مشهور آمریکایی در یک سلفی در کنار هم قرار گرفتند و آن را در فضای مجازی منتشر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۱    
شامگاه گذشته گروه تروریستی داعش با برپایی اجتماعی بزرگ که در آن صدها کودک شهر درنه حضور داشتند مراسم بیعت گیری با ابوبکر البغدادی خلیفه خودخوانده داعش را برگزار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۹    
امیر جعفری، بازیگر سینما در صفحه اینستاگرام خود در قبال مواضع نتانیاهو، رئیس رژیم صهیونیستی درباره کشورمان، عکسی از سردار سلیمانی را منتشر کرد و نوشت: "کابوس نتانیاهو سردارمون حاج قاسم"
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۳    
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با وجود اینکه قرار بود خروجی جلسه امروز با مسئولان تیم ملی امید را دراختیار خبرنگاران قرار دهد، حاضر به صحبت با آنها نشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۰    
یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی و مفسد اقتصادی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر و روانه زندان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۲    
در پایان بازی تراکتورسازی و الاهلی، دروازه بان اماراتی با مشت به صورت یکی از تصویربرداران ایرانی زد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۷    
مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکایت سرمربی استقلال با قید وثیقه آزاد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۴    
نشریه "فوربس" هر ساله فهرستی را از ثروتمندان افراد جهان ارائه می دهد. در فهرست امسال این نشریه نام ده یهودی در میان 50 میلیاردر نخست جهان قرار دارد نام هایی از جمله: مایکل بلومبرگ ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۱    
حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری در پایان جلسه روز چهارشنبه هیات دولت از دو دستگاه خودروی برقی - بنزینی رونمایی و در اقدامی نمادین در محوطه ساختمان مرکزی با این وسیله نقلیه رانندگی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۲    
تراکتورسازان با پیروزی مقابل تیم الاهلی امارات به رتبه دوم گروهش صعود کرد. تیم تراکتورسازی در این دیدار با گل فرشاداحمدزاده به پیروزی رسید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۹    
رییس جمهور با اشاره به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: یک آدم متجاوز و خبیث در کنگره آمریکا ماهیت خود را افشا می کند و می گوید اگر آمریکا با آن ها همراه نباشد به تنهایی مقابل ایران می ایستد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۶    
مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص خرید پسته خندان هشدار داد و از مردم خواست تا از خرید این نوع پسته خودداری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۶    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار سواری پراید با یک دستگاه وانت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۳    
اگر شب ها دچار بی خوابی هستید و باید ساعتها بعد از غلط خوردن در رختخواب به خواب بروید، مشکل آن را در این خبر بخوانید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۳    
یک زن 32 ساله تنکابنی ظهر امروز به قصد خودکشی خود را از پل دوم جانبازان این شهر به داخل رودخانه پرت کرد. این زن تنکابنی بعد از خودکشی زنده مانده است و به بیمارستان منتقل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۰    
روزنامه "واشنگتن پست" با انتشار گزارشی به برنامه نیروی هوایی امریکا برای ساخت یک بمب افکن اشاره می کند که هزینه ای 55 میلیارد دلاری برای آن کشور به همراه داشته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۲    
دادگاهی عربستانی حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر، روحانی مبارز شیعه عربستانی را به اتهام عدم اطاعت از ولی امر و ایجاد فتنه طائفی تأیید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۶    
این فرد متهم است که در مارس سال 2014 میلادی به یک ژاندرمری در استان آناتولی مرکزی حمله کرده است. اتهامات دیگری نیز به دلیل علیه یازده نفر دیگر به همراه او مطرح شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۰    
روز دوشنبه عکسی توسط "جیسون" در توئیتر قرار داده شد که بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی را شگفت زده کرد: جانوری پستاندار شبیه راسو پشت یک دارکوب در حال پرواز بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۸    
یک سایت مذهبی قطری فتوایی را منتشر کرده و در آن خواستار نابود کردن اهرام ثلاثه توسط مسلمانان شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۵    
رسانه های مجازی عراقی تصویری از سردار سلیمانی در تکریت منتشر کرده اند که در حال نوشیدن چای در کنار نیروهای عراقی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۷    
جهان کنونی بسیار متفاوت از جهان در ماه اوت سال 1998 زمان اولین افشاگری منافقین است. دلایل زیادی وجود دارد که امیدواریم توافق هسته ای ایران و امریکا مستحکم تر از توافق پیونگ یانگ با واشنگتن باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۷    
روزنامه "واشنگتن پست" با انتشار گزارشی به بهترین مکان های جهان برای بازدید در زمان حاضر که دلار ارزش خود را حفظ کرده، پرداخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۴    
رئیس اینترپل ناجا با اعلام اینکه محل دقیق زندگی خاوری شناسایی شده است، گفت: تمام مدارک و پرونده های قضائی برای کشور کانادا ارسال شده و منتظر نظر نهایی طرف کانادایی هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۵    
این شهید والامقام اهل شیراز، محله آستانه (سیدعلاالدین حسین ابن موسی الکاظم(ع)) بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۲    
سایت خبری "سوئیس اینفو" با انتشار گزارشی درباره ممنوعیت پرواز پهپادها در سوئیس در جریان برگزاری مذاکرات هسته ای می نویسد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۹    
عکاسی لحظه دراماتیک حمله گاومیش کوهان دار امریکایی به سمت ببری را به ثبت رسانده است. چهار گاومیش کوهان دار یک ببر را دوره کردند و یکی از آن ها به سمت ببر حمله کرده و او را فراری می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۹    
تشییع پیکر سه شعید گمنام دفاع مقدس، صبح امروز چهارشنبه با حضور گسترده مردم تهران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۶    
چین بار دیگر با تاکید بر دستیابی به توافق جامع هسته ای ابراز امیدواری کرد که ایران و گروه 1 + 5 فرصت تاریخی بدست آمده را از دست ندهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۶    
رییس قوه قضاییه سخنرانی نتانیاهو را یک نمایش تلویزیونی که حاوی هیچ نکته جدیدی نبود، توصیف کرد و افزود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۳    
محققان آمریکایی درمان جدیدی برای افراد مبتلا به میگرن ابداع کرده اند که با حداقل مداخله می تواند شدت علائم این بیماری و نیاز به مصرف دارو را کاهش دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۰    
مدیرکل دفتر سلامت خانواده و جمعیت وزرات بهداشت ودرمان بابیان اینکه از سال 1360 تاکنون متوسط سن ایرانیان حدود 20 سال افزایش یافته، گفت: این افزایش امید به زندگی نتیجه اجرای برنامه های سلامت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۰    
وزیر خارجه آمریکا پس از پایان رایزنیهای خود در مونتروی سوئیس به خبرنگاران گفت که مذاکرات در حال پیگیری است و شاید بعدتر حرفی برای گفتن داشته باشیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۴    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از پیش بینی حضور 70 هزار نفر در تورهای گردشگری شهرداری برای نوروز 94 خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۴    
یک دیپلمات پیشین ایران مذاکرات هسته ای ایران و غرب را نشان دهنده تمایل و آمادگی ایران برای اجرای مفاد معاهده NPT و حتی بیش از آن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۱    
وزیر علوم با بیان اینکه رؤسای دانشگاه هایی که با سرپرست اداره می شوند، به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شده اند، اظهار داشت: انتخاب رؤسای دانشگاه ها در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۳    
سرپرست دادسرای ویژه قتل درباره اولین اجرای حکم قصاص اسیدپاشی توضیحاتی را ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۳    
درحالی با ثبت نام مجدد از متقاضیان دریافت یارانه نقدی تعدادی موفق به ثبت نام نشده و دچار مشکل شدند که قانون بودجه سال آینده دولت را موظف کرده تا این افراد را به لیست یارانه بگیران اضافه کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۸    
نانوگرید یک لامپ، چراغ قوه و شارژر است که می توان در سفرهای خارج از شهری از آن استفاده کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۵    
یک هنرمند مصری تصاویری از هنرنمایی خود را منتشر کرده است.محمدعبدالحمید چهره پرداز مصری، تصاویر زیر را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۵    
ساکنان یکی از جزایر ژاپن زنانی که برای رهایی از دست موش ها تعدادی گربه به محل زندگیشان وارد کردند، نمی دانستند جمیعت گربه ها از مردم جلو خواهد زد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۵    
تلویزیون در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی متفاوتی را به روی آنتن می برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۵    
وزیر خارجه کشورمان از برنامه ریزی برای ادامه مذاکرات در هفته های آینده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۷    
متهمان در این شعبه از خود دفاع کردند و در پایان هیات قضایی با مهدورالدم شناختن این قضیه متهم ردیف اول را به 10 سال زندان و متهم ردیف دوم را نیز به دو سال زندان محکوم کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۴    
آیت الله هاشمی رفسنجانی پیش از ظهر دیروز در دیدار جمعی از فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی و گروه خواستاران تحول، با تسلیت ایام فاطمیه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۹    
هر فرد دچار مرگ مغزی می تواند جان پنج نفر را نجات داده و موجب از بین رفتن ناتوانی 56 نفر از طریق اهدای تاندون و غضروف شود و می توان از این طریق توانایی را به افرادی که روی ویلچر می نشینند، بازگرداند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۳    
در این آگهی از کنگره خواسته شده است تکلیف خود را بین نتانیاهو و اوباما مشخص کند و این موضوع را مورد توجه داشته باشد که فرمانده کل قوا در آمریکا رییس جمهور است نه رهبر یک کشور خارجی.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۳    
یکی از این زندانیان آزاد شده پیرمرد فرشباف آبرومندی است که برای خرید لوازم قالی بافی اقدام به دریافت تسهیلات بانکی می کند که در ادامه به دلیل مشکلات اقتصادی و عدم توفیق در بازار رقابتی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست یکی از راه های بازدارنده شکار حیوانات در معرض خطر انقراض را افزایش جرایم نقدی شکارچیان غیرمجاز دانست و از افزایش جرایم جبران خسارت جانوران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته (سه شنبه) در حالی در کنگره آمریکا سخنرانی کرد که رییس جمهوری آمریکا و سران کشورهای اروپایی در مورد اوکراین گفتگو می کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه روز احسان و نیکوکاری، مبلغ 500 میلیون ریال برای کمک به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اختصاص دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۵    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصبانیت نتانیاهو در سخنرانی اش در کنگره آمریکا را نشانه موفقیت مذاکرات هسته ای ایران دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۳    
رییس جمهوری در پایان نشست امروز هیات دولت از دو دستگاه خودروی برقی بنزینی (دو نیروی پایه برقی) رونمایی و در اقدامی نمادین در محوطه ساختمان مرکزی با این وسیله نقلیه رانندگی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۳    
رییس جمهوری گفت: اگر مبنای این مذاکرات شفافیت بیشتر باشد، شفافیت بیشتر را می پذیریم، اما اگر به دنبال آن باشد ملت ایران را از حق مسلم خود یعنی پیشرفت در علم و فناوری باز دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
اسرائیل فراتر از تمامی مخالفین توافق با ایران، از هیچگونه تلاشی برای برهم زدن مذاکرات و برچیدن میز گفت وگوی ایران و غرب دریغ نکرده است و سخنرانی شب گذشته وی که بدون هماهنگی و موافقت با کاخ سفید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
در شرایطی که اخبار غیررسمی از پیشرفت قابل توجه مذاکرات و احتمال اعلام توافق طی کمتر از یک ماه آینده می گفتند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۳    
دومین جشنواره بین المللی طراحی خودرو سایپا با حضور کارشناسان و متخصصان داخلی و خارجی در حوزه طراحی در تالار شهید اوینی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران آغاز به کار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۳    
در بازار امروز - چهارشنبه - قیمت سکه تمام 980 هزار و 500 تومان و هر دلار آمریکا 3412 تومان داد و ستد می شود که نسبت به روز قبل کاهش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۱    
مراسم تشییع پیکر مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز چهارشنبه با حضور جمعی از مردم و مسوولان از میدان فاطمی تهران آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۱    
یک پایگاه آمریکایی در گزارشی درباره ادعای گروهک تروریستی منافقین درباره برنامه هسته ای ایران و تاسیسات مخفی غنی سازی در لویزان، این ادعا را مضحک و یاوه گویی خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۱    
دزدان 15 اثر هنری بسیار ارزشمند را از موزه فونتن بلو در نزدیکی پاریس به سرقت بردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۸    
محققان موسسه علوم وایزمن دریافته اند، دست دادن نه تنها نوعی تعاملی اجتماعی است، بلکه طی آن سیگنال هایی شیمیایی مخابره می شود و مردم از دست دادن برای نمونه گیری و بوئیدن مولکول های سیگنال دهنده یکدیگر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۵    
"جامعه به سمت خشنوت می رود باید هرچه سریع تر چاره ای اندیشید". این را وزیر بهداشت، در یادداشتی با عنوان برای خشونت در جامعه چاره ای کنیم ، چندی پیش منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۶    
بی برنامگی تالار وحدت در اجرای دو برنامه باعث شد اختتامیه هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با حاشیه هایی همراه شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۶    
وزیر کشور گفت: هنوز اتفاقی در خصوص انتقال عبدالسلام ریگی به ایران نیفتاده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۸    
سخنگوی دولت با اشاره به این که در جلسه امروز برای آب رسانی و مقابله با خشکسالی و تکمیل سدها در مناطق مختلف کشور مصوباتی مطرح شد ، اعلام کرد که طرح آبرسانی به شهرستان میانه، اتمام طرح سد دوقام چای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۶    
با ادامه روند کاهشی تورم در بیش از یکسال گذشته، در 11 ماهه امسال 15 درصد از نرخ آن کاسته شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۳    
ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران هوای تهران را سالم اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۰    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام شیخ عبدالکریم عابدینی را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان قزوین و امام جمعه شهر قزوین منصوب کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۷    
مجری طرح احیای دریاچه ارومیه گفت: روند برنامه ریزی در استفاده از منابع آب های تجدید پذیر در کشور باید به گونه ای باشد که میزان برداشت از آنرا به نصف برساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۵    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، درباره طرح استیضاح وزیر کار به خبرنگار آفتاب گفت: با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس دهم، حملات گروه های تندرو به دولت هم روز به روز افزایش می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۰    
علی بیگدلی استاد روابط بین الملل و تحلیلگر به خبرنگار آفتاب می گوید: سخنرانی نتانیاهو نکات برجسته و جدیدی نداشت، هرآنچه طی سخنرانی مطرح شد تکرار سخنان گذشته او بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۹    
واحد اطلاعات اقتصادی اکونومیست با بررسی 133 شهر مهم، پایتخت ایران را ششمین شهر ارزان جهان معرفی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۶    
در جدید ترین رده بندی مربیان برتر فوتبال جهان حسین فرکی، افشین قطبی و علیرضا منصوریان سقوط کردند، امیر قلعه نویی در جایگاه خود ماند و حمید درخشان صعود داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۶    
عکاسی آماتور از درخت بید مجنونی که غیرطبیعی به نظر می رسید عکاسی کرد و متوجه شباهت آن با بینی انسان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۳    
نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله امامی کاشانی اقامه می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۶    
به مدد فناوری های نوین ، شبکه های اجتماعی و جهان رسانه ای شده که با پوپولیستی شدن کالاهای فرهنگی و هنری همراه شده است، مفاهیمی چون تجارت فرهنگی و هنری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۰    
اگر بنا باشد روزگاری صلحی در جهان برقرار شود، حکومت ها باید بپذیرند دیگر یا هیچ جزمیتی را تلقین نکنند یا همه با هم جزمیات یکسانی را القا کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۰    
رازیانه باعث ایجاد تعادل هورمونی، جلوگیری از بیماری های دستگاه تناسلی، پیشگیری از ابتلا به سرطان رحم و دهانه رحم و درمان بیماری شایع سرد مزاجی جنسی در زنان می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۰    
این زندانی که به جرم قتل عمد مدت 10 سال در زندان به سر می برد و در آستانه اجرای حکم قصاص قرار داشت با رضایت بدون قید و شرط اولیای دم از مرگ نجات یافته و به زندگی بازگشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۷    
اغلب گرفتگی های عضلانی در ماهیچه های پا ایجاد می شوند، خصوصاً در عضلات ناحیه ساق پا. علاوه بر درد ناگهانی و تند وتیز، ممکن است توده سفتی از بافت ماهیچه ای را نیز زیر پوست خود حس کرده یا آن را ببینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۴    
نیروهای داعش در هفته گذشته به منازل خانواده های کُرد در موصل و شهرهای اطراف آن و حتی مناطق نزدیک به اربیل، حمله کرده و آن ها را تخریب کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۲    
آفتاب : آفتاب: قانون در صفحه بی قانون نوشت: ولی ا... سیف، از کشف 14 اختلاس جدید در جریان خانه تکانی نوروزی بانک مرکزی خبر داد. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۶    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اسراییل مایل است و یا کنگره آمریکا علاقه مند است فرزند ناخلف خود را روی ویلچر تحویل بگیرد اقدام نظامی کند تا پاسخ کوبنده و همه جانبه نیروهای مسلح ایران را لمس کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۳    
عدم فعالیت احزاب اصلاح طلب و تکیه صرف به شورای مشورتی و شخص محور در شرایطی که بدعت هایی همچون ممنوع التصویری و ممنوع البیانی برای چهره های تاثیرگذار اصلاحات در حال پایه گذاری است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۳    
رئیس اینترپل ناجا از شناسایی مکان سکونت و ارسال پرونده خاوری به دستگاه قضایی کانادا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۰    
پس از آنکه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس روز گذشته (سه شنبه) به دولت اوباما در مورد پذیرش توافق با ایران هشدار داد، قیمت نفت در بازارهای جهانی بالا رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به آخرین اخبار مذاکرات هسته ای گفت: مذاکرات به صورت فشرده در حال برگزاری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۸    
زمانی در جوامع سنتی بیماری های واگیرداری همچون وبا، حصبه و سل موجب مرگ و میر هزاران نفر در سال می شدند، اما با گذشت زمان و صنعتی شدن جوامع ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۸    
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز گفت: تا هفته آینده عیدی خانواده های نیازمند زندانیان از سوی انجمن پرداخت خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد: ما در پرونده هسته ای ایران به توافق نزدیک می شویم .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۲    
رییس پلیس فتای استان البرز از دستگیری عامل راه اندازی یک سایت اینترنتی که اقدام به توزیع و فروش مواد محترقه و منفجره کرده بود، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۸    
سرپرست دفتر بیمه های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از احتمال تشکیل جلسه شورای عالی بیمه تا پایان سال خبر داد و گفت: تعیین تعرفه های درمان سال 94 در دستور کار این جلسه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۸    
مصوبات اخیر شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی در حوزه پرداخت تسهیلات به بخش مسکن هم باعث نشده است، انتقاد فعالان این حوزه به سهم واقعی مسکن از کل تسهیلات پرداخت شده بانکی طی سال های اخیر فروکش کند ...
  • ۱