پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۲۰:۲۴Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 26 اسفند 1393 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 30 دی 1393 آفتاب نیوز 30 بهمن 1393 آفتاب نیوز 1 اسفند 1393 آفتاب نیوز 2 اسفند 1393 آفتاب نیوز 3 اسفند 1393 آفتاب نیوز 4 اسفند 1393 آفتاب نیوز 5 اسفند 1393 آفتاب نیوز 6 اسفند 1393 آفتاب نیوز 7 اسفند 1393 آفتاب نیوز 10 اسفند 1393 آفتاب نیوز 11 اسفند 1393 آفتاب نیوز 12 اسفند 1393 آفتاب نیوز 13 اسفند 1393 آفتاب نیوز 14 اسفند 1393 آفتاب نیوز 15 اسفند 1393 آفتاب نیوز 16 اسفند 1393 آفتاب نیوز 17 اسفند 1393 آفتاب نیوز 18 اسفند 1393 آفتاب نیوز 19 اسفند 1393 آفتاب نیوز 20 اسفند 1393 آفتاب نیوز 21 اسفند 1393 آفتاب نیوز 22 اسفند 1393 آفتاب نیوز 23 اسفند 1393 آفتاب نیوز 24 اسفند 1393 آفتاب نیوز 25 اسفند 1393 آفتاب نیوز 26 اسفند 1393 آفتاب نیوز 27 اسفند 1393 آفتاب نیوز 28 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۳    
خبرگزاری رویترز از لوزان سوئیس گزارش داد: مقام های آمریکایی و ایرانی روز سه شنبه گفتند که ایران و قدرت های جهان در زمینه شناسایی راهکارهای فنی برای رسیدن به توافق هسته ای به پیشرفت هایی رسیده اند اما ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۳:۱۲    
دوچرخه هوشمند به زودی دنیای فناوری را تکان می دهد و آنچه می بینید نمونه ای ایدئال برای یک دوچرخه سوار در محیط شهری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۳:۱۲    
مراسم ترحیم شیخ حسن کروبی با حضور جمعی از شخصیت های حزبی و مردم و مسوولان برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۳:۰۴    
تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان اولین باخت خود در این مسابقات را تجربه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۲:۳۹    
تیم فولاد خوزستان در سومین بازی اش درجریان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بازهم به تساوی رسید. تیم فولاد در دیدار سوم اش از گروه سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در اهواز میزبان الهلال بود اما موفق نشد علی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۲:۳۹    
دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیتهای دینی و مذهبی با تاکید بر پیوند قومی و مذهبی ایران با بسیاری از کشورهای منطقه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۲:۱۵    
کاروان تراکتور بعد از یک سفر طولانی مدت 20 ساعته به جده رسیدند و بعد از استراحتی برای بازی با الاهلی آماده شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۰    
رییس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران پس از دیدار دوم خود با وزیر انرژی آمریکا گفت : در نود درصد مسایل فنی به توافق رسیده ایم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۲    
مقصود حق شناس، مسئول روابط عمومی آتش نشانی اهواز از آسیب دیدن دو تن از مأموران آتش نشانی در این حادثه خبر داد و گفت: علت حادثه و میزان خسارت پس از بررسی های دقیق اعلام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۰    
با شناسایی "حسین " ( 28 ساله ) و "جعفر " ( 27 ساله ) ، مخفیگاه این دو نفر در استان قزوین شناسایی ، کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به این استان اعزام و این دو نفر نیز در همان روز دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۸    
دمیدن در شیپور ایران هراسی، نابودی کامل حماس، تقویت شهرک سازی ها در بیت المقدس شرقی و مخالفت کامل با تشکیل کشور فلسطینی وعده هایی است که نتانیاهو به مردم سرزمین های اشغالی داده تا در انتخابات پیروز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۹    
به گفته وی ، قرار ندادن وسایل اضافی منزل در محل های قابل رویت عمومی مثل بالکن ها، رعایت نظافت عمومی و اجتناب از آلودگی شهر و معابر از دیگر مولفه های عنصر نظم عمومی در این شعار به شمار می آید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۷    
هدف ما این است که طوری تصمیم بگیریم که به همه مردم فشار نیاید به اقشار ضعیف جامعه فشار نیاید به کسانی که در مناطق محروم ، مناطق روستایی هستند فشار نیاید ، ولی شرکت مخابرات هم متضرر نشود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۱    
خبرگزاری شین هوا در گزارشی از تهران نوشت: حسن روحانی رئیس جمهور ایران روز سه شنبه گفت یک موافقتنامه هسته ای احتمالی به سود همه کشورها از جمله جمهوری اسلامی و کشورهای منطقه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۵    
معاون سیما نیز در نامه ای در پاسخ به نامه وزیر بهداشت با بیان این که هرگز نباید در روند اعتلای سلامت اختلالی پیش بیاید گفت: یکی از نیازهای جامعه، نشاط و بهجت درونی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۲    
جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از مرگ مردی جوان در پی انفجار مواد محترقه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۹    
نظرسنجی سی ان ان نشان می دهد بیشتر آمریکایی ها از گفتگوهای هسته ای مستقیم با ایران حمایت می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۲    
بر اثر انفجار مواد محترقه دست ساز در دزفول چهار نوجوان مصدوم شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۹:۲۹    
ستاره پرتغالی رئال مادرید در صفحه اجتماعی خود در توییتر به همدردی با یک کودک سوری پرداخت و این نشان می دهد که شرایط بد روحی باعث نشده تا این ستاره جهان فوتبال کارهای انسان دوستانه را فراموش کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۹:۲۹    
معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن تشریح آخرین وضعیت ترافیکی بزرگراه ها و معابر پایتخت از آماده باش 100 درصدی پلیس راهور در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۹:۰۲    
سنتی باستانی به نام چهارشنبه سوری که از قدیم قرار بود این طور باشد که مردم آتشی روشن کنند و به صورت نمادین بدی ها و پلشتی ها را به آتش بسپارند و.. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۷    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت آپارتمان 100متری در مناطق 22گانه شهری تهران است:
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۷    
اگر روزی به دلیل ارتکاب جرم در دادگاه محاکمه شوید احتمالاً بیشترین ترس را از شنیدن حبس و زندان به عنوان مجازات خواهد بود. با این وجود در این سال ها برخی قضات به سمت صدور مجازات های نامتعارف رفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۷    
روز گذشته در شهر موصل عراق که هنوز در تسلط نیروهای داعش است، 5 نفر از شهروندان این شهر توسط نیروهای دولت اسلامی به جرم استفاده از توالت فرنگی شلاق زده شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۴    
تیم فوتبال فولاد ایران در سومین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا نیز مانند دو دیدار گذشته به تساوی دست یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۷    
دادستان عمومی و انقلاب تهران از دستگیری و بازداشت 9 نفر به اتهام اهمال منجر به عفونت چشم و نابینایی تعدادی از شهروندان در دو مرکز درمانی تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۷    
رییس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران پس از دیدار دوم خود با وزیر انرژی آمریکا گفت : در نود درصد مسایل فنی به توافق رسیده ایم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۴    
رئیس جمهور در پیامی به مایکل دی هیگینز رییس جمهوری ایرلند، روز ملی این کشور را تبریک گفت و اظهارامیدواری کرد که در پرتو مساعی متقابل، روابط تهران – دوبلین تعمیق یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۴    
وظیفه در پایان اظهارکرد: هوای استان تهران چهارشنبه (27 اسفندماه) نیمه ابری تا تمام ابری همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد و بیشترین دمای این روز 23 درجه و کمترین آن 18 است همچنین پنجشنبه (28 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۱    
دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و الهلال عربستان در پایان نیمه نخست با تساوی خاتمه یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۱    
زدن ترقه در اطراف ساختمان سازمان لیگ باعث ترس و اضطراب همراهان تیم الشباب عربستان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۵    
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از حادثه رانندگی در محور مواصلاتی شهرستان شازند خبر داد که براثر آن دو تن کشته و یک نفر نیز مجروح شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۲    
مرسدس بنز و جگوار لندروور در حال حاضر در چین برای عملکرد ضدرقابتی تحت تحقیقات قرار دارند. زیرمجموعه چینی فولکس واگن هم سال گذشته به دلیل دستکاری قیمت جریمه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۲    
آفتاب : به گزارش ایسنا با توجه به مسئولیت های فعلی خرازی به عنوان رییس شورای راهبردی روابط خارجی و رییس ستاد توسعه علوم و فن آوری های علوم شناختی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۹    
نماینده اردبیل، درباره اظهارت استاندار فارسی مبنی بر دستگیری عاملان حمله به علی مطهری گفت: چنین چیزی اصلا صحت ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۹    
- رییس کل بانک مرکزی با اشاره به 8 فصل کاهش مستمر تولید ناخالص داخلی، رشد اقتصادی 3.6 درصدی را دستاوردی چشمگیر دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۶    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از بازگشت از بروکسل گفت: مذاکرات با طرف اروپایی خوب بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۷    
شرکت آسان موتور تعداد محدودی از خودروهای هیوندای را با قیمت قطعی عرضه می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۵    
یک مقام ارشد پیشین دولت آمریکا گفت: حتی در صورت نرسیدن به تفاهم سیاسی تا پایان ماه مارس، مذاکرات ادامه خواهد یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۲    
از سوی کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، ترکیب سرخپوشان مقابل تیم فوتبال النصر اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۲    
در راستای خیابان مولوی، چند قدم جلوتر که می روی، اولین دست فروش را می بینی، دست فروشی که شاید کمتر از 25 سال سن دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط مرگبار نوجوانی از پشت بام در پی انفجار مواد منفجره در پشت بام خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۵    
علی دایی سرمربی و کاپیتان سابق تیم ملی قرار است اواخر فروردین ماه راهی انگلستان شود تا از باشگاه منچستر یونایتد، منچستر سیتی و استوک سیتی بازدید کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۵    
مسجد نور واقع در میدان فاطمی تهران دچار حریق شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۲    
در پی بازگشایی نماد شرکتهای پالایشگاهی همانطورکه پیش بینی می شد بورس تهران ریزش های شدیدی را تجربه کرد و با افت قیمت و کاهش تقاضا مواجه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۲    
تفریحی که دو نفر در اوقات بیکاری شان انجام می دادند، کم کم تبدیل به پروژه ای جدی شد تا باعث شود آنها به فکر ساخت ماکت های خلاقانه مشهورترین عکس های تاریخ بیفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۹    
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس امروز به دیدار حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۹    
آفتاب : ادامه رایزنی وزرای خارجه ایران و آمریکا به همراه معاونانشان بعد از ظهر امروز (سه شنبه) از سر گرفته می شود. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۶    
رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: دو موضوع باقی مانده است که تلاش می کنیم آن دو را حل و فصل کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۰    
شماره تلفن ضروری سی و هفت دستگاه اجرایی که به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات در ایام نوروز هستند، روز سه شنبه از سوی پایگاه اطلاع رسانی دولت منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۷    
وی معتقد است که داعش این افراد را به خارج از سرت منتقل نخواهد کرد، زیرا برای مداوای زخمی های خود به این گروه پزشکی نیاز دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۴    
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: حرم مطهر حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) نوروز سال 1394 آماده پذیرایی و خدمت رسانی به 20 میلیون تشرف زائر از اقصی نقاط ایران و جهان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۴    
هیات نظارت بر مطبوعات در سال 93 و در حالی که جلسات آن به صورت منظم برگزار شد، مجموعا بالغ بر هزار و صد مجوز صادر کرد که نسبت به سال های 91 و 92 بیش از 80 درصد رشد داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۱    
لایحه بودجه سال 94 که نیمه آذر ماه از سوی دولت به مجلس ارائه شد و پس از بررسی در کمیسیون های تخصصی و تلفیق برای بررسی به صحن علنی مجلس آمد و سه شنبه 12 اسفند ماه نیز با پایان روند بررسی و تصویب به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۱    
رییس جمهوری با بیان این که کسی نمی تواند امید و تدبیر ما را تحریم کند، گفت: اراده، ایمان، ایثار و فدارکاری ملت ایران تحریم بردار نیست اگرچه سختی هایی وجود دارد، اما راه را ادامه می دهیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۰    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از تولدیک نوزاد دیگر در آمبولانس اورژانس تهران خبر داد و گفت: با تلاش تکنیسین های اورژانس مادر 29 ساله ای هنگام عزیمت به بیمارستان در داخل آمبولانس زایمان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۷    
"دیوید بکهام" بازیکن پرآوزاه بریتانیایی در سال 2013 میلادی موفق شد از طریق بازی در تبلیغات تلویزیونی و فروش ادکلن های برند خود 50.5 میلیون یورو درآمد کسب کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۷    
اعلام وضعیت هوای کشور در هفته اول نوروز، پیش بینی درآمدزایی هفت میلیاردی از محل ارائه اطلاعات هواشناسی، راه اندازی دهک کشاورزی در هواشناسی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۴    
تا چند سال پیش آماده کردن سفره هفت سین بر عهده خانم خانه بود، اما به تازگی سفره های هفت سین آماده هم در بازار فروخته می شود!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۴    
در آستانه سال نو، برخی افراد سود جو با لباس های مبدل رفتارهای دور از جوانمردی پیشه کرده و با نادیده گرفتن زحمت کسانی که در گرما و سرما محله های شهر را از آلودگی می زدایند، از مردم عیدی می گیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۸    
خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات ارشد اروپایی نوشت: اگر مذاکرات پیشرفت داشته باشد، احتمال دارد در پایان هفته وزیران خارجه اروپایی به مذاکرات ایران و گروه 1+5 در لوزان سوییس بپیوندند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۸    
آمارها نشان می دهد که گلزنان برتر فوتبال از آکادمی های مطرح بیرون نیامده اند بلکه فوتبالیست هایی هستند که بیشتر از خیابان های کشورهای آمریکای جنوبی به دنیا فوتبال راه یافته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۲    
واگذاری استقلال و پرسپولیس موقتا به هفته اول اردیبهشت ماه سال 94 موکول شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۶    
سینماهای سراسر کشور همزمان با سالروز وفات حضرت زهرا (س) تعطیل هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۳    
یک زن چچنی برخلاف میل همسر سابقش همراه دختر و پسرش با گذرنامه های تقلبی هلند را ترک و به عناصر داعش در سوریه ملحق شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۳    
مرکز تقویم موسسه ژئو فیزیک دانشگاه تهران، جزئیات خورشید گرفتگی جزئی در روز جمعه 29 اسفندماه 1393 را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۰    
آفتاب :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۰    
رویای بشر برای پرواز با خودرو تا دو سال آینده محقق می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۰    
انواع آجیل شب عید در حالی در این روزها با افزایش تقاضا همراه شده که قیمت برخی اقلام آن مانند فندق و تخمه ژاپنی افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۷    
رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از جریمه 10 میلیون تومانی سرمربیان پرسپولیس و راه آهن و بازیکن و مربی فولاد خوزستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۷    
هر گرم طلای 18 عیار 94 هزار و 675 تومان فروخته می شود. همچنین نیم سکه 532 هزار تومان و ربع سکه 280 هزار تومان داد و ستد می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۷    
رای دهندگان در اسرائیل امروز (سه شنبه) در انتخاباتی که انتظار می رود تنگاتنگ باشد، پای صندوق های رای می روند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۴    
رییس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران از نبود خیابانی به نام دکتر مصدق گلایه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۴    
اسفندماه و تعطیلات نوروزی، نوعی زیست متفاوت از سایر ایام سال را در جامعه به تصویر می کشد. اهالی سیاست هم بخشی از همین جامعه بوده و با عرف اجتماعی همسو می شوند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۴    
درویش تاکید کرد: رها کردن فیلتر در طبیعت نه تنها به منابع آبی آسیب وارد می کند بلکه سلامت حیات وحش را نیز به خطر می اندازد، زیرا حیات وحش با خوردن آن دچار مشکلات زیادی می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۱    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: متاسفانه در حوادث و تصادفات رانندگی که روز گذشته به وقوع پیوست 20 نفر از هموطنان جان باختند و 485 نفر مجروح شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۸    
آفتاب : روزنامه ایران نوشت: روز گذشته، درست یک هفته پس از دوشنبه حادثه ساز شیراز، علی مطهری به ابهام های مطرح شده توسط منتقدان خود پاسخ داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۹    
تعداد تذکرها و سوال های نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزرای دولت یازدهم در سال 1393 به 4670 عدد رسید که این آمار نسبت به گذشته و دولت های پیشین افزایش چشمگیری داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۹    
تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو بازی دوستانه 30 دقیقه پس از تحویل سال 1394 راهی اتریش خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۶    
به گفته جانشین پلیس آگاهی ناجا، متهمان با مراجعه به ادارات مختلف اسناد خام را به دست آورده و اقدام به جعل برگه های خام ادارات و سازمان های دولتی نموده و مهرهای مورد نیاز دستگاه های قضایی و سازمان های ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۳    
وکیل علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دادستان شیراز دستور جلب عاملان حمله به این نماینده مجلس را صادر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۳    
زوج معتاد که در پوشش مسافر دربستی از رانندگان سرقت می کردند، در دام ماموران پلیس گرفتار شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۳    
مدیرکل دفتر ثبت آثار و حفظ و احیای میراث معنوی و طبیعی درباره ثبت جهانی بیابان لوت گفت: از آنجا که این بخش از معیارهای منحصر به فردی برخوردار است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۷    
رئیس جمهور گفت: دوران فشار از طریق تحریم پایان یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۷    
رییس پلیس راه استان البرز از یک طرفه شدن جاده چالوس در روزهای پایانی سال خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۷    
رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از ثبات قیمت انواع ماهی در بازار خبر داد و گفت: برخلاف سال های گذشته که معمولا از بیستم اسفند تا عید نوروز قیمت ها افزایش حدود 15 درصدی داشت اما امسال قیمت ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۴    
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: معمولا بازار شب عید رسمی نیست و به دلایل نامشخص، قیمت دلار از روز گذشته افزایش یافت و همین موضوع منجر به بالا رفتن قیمت سکه در بازار شد که از چند روز آینده و با آغاز سال ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۵    
دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، بر این باور است که توافق هسته ای می تواند تاثیر خوبی بر شرایط نامطلوب صنایع کشور بگذارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۲    
بر اثر انفجار مواد محترقه در ارومیه 8 نفر روانه بیمارستان شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۹    
مدیر کل دفتر بهداشت و مبارزه با بیماری های آبزیان سازمان دامپزشکی گفت: تولید خانگی و خارج از سیستم های تحت کنترل سازمان دامپزشکی ماهی قرمز به راحتی امکانپذیر نیست اما عرضه خیابانی آن برای امسال مشکلی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۶    
پژویان گفت: مردم فکر نکنند با موفقیت در مذاکرات دلار هزار تومان ارزان تر شود. این اقتصاددان گفت: تاثیر برداشته شدن تحریم ها در اقتصاد کشور بسیار کند و تدریجی است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۳    
وزرای خارجه ایران و آمریکا و رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان و وزیر انرژی آمریکا امروز صبح بار دیگر در لوزان دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۸    
بانک مرکزی گزارش هفتگی متوسط قیمت خرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران هفته منتهی به 22 اسفند 93 اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۵    
به نوشته خبرگزاری رویترز با توجه به این که تعطیلات عید نوروز ایرانیان نزدیک می شود مقامات نزدیک به مذاکرات اعلام می کنند که دشوار است بتوانند به یک تفاهم سیاسی در این هفته دست یابند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۷    
رئیس مجلس قانون بودجه 1394 را به رئیس جمهور ابلاغ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۷    
سرخوش در خصوص اعزام های عمره جاری بیان کرد: از ابتدای عملیات عمره جاری تا کنون 333 هزار و 774 زائر ایرانی در قالب 1143 پرواز به سرزمین وحی اعزام شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۵    
بازار خودرو در هفته جاری نیز همانند هفته های قبل بر ثبات نسبی محصولاتش پافشاری کرد و این در شرایطی است که رکود و بی تحرکی معاملات بر بازار حاکم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۲    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری به منظور بهره برداری رسمی از فاز 12 پارس جنوبی دقایقی پیش وارد عسلویه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۹    
از جنابعالی-که طبق قانون اساسی و سوگندی که یاد کرده اید متعهد به پاسداری از حقوق و آزادی های مردم می باشید- تقاضا داریم از استمرار و تقویت فضای آزاداندیشی و تضارب آرا در دانشگاه ها حمایت قاطع به عمل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۶    
حوادث مرتبط با بارندگی شدید در پاکستان 9 کشته برجای گذاشت.
  • ۱