پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 28 اسفند 1393 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 30 دی 1393 آفتاب نیوز 30 بهمن 1393 آفتاب نیوز 1 اسفند 1393 آفتاب نیوز 2 اسفند 1393 آفتاب نیوز 3 اسفند 1393 آفتاب نیوز 4 اسفند 1393 آفتاب نیوز 5 اسفند 1393 آفتاب نیوز 6 اسفند 1393 آفتاب نیوز 7 اسفند 1393 آفتاب نیوز 10 اسفند 1393 آفتاب نیوز 11 اسفند 1393 آفتاب نیوز 12 اسفند 1393 آفتاب نیوز 13 اسفند 1393 آفتاب نیوز 14 اسفند 1393 آفتاب نیوز 15 اسفند 1393 آفتاب نیوز 16 اسفند 1393 آفتاب نیوز 17 اسفند 1393 آفتاب نیوز 18 اسفند 1393 آفتاب نیوز 19 اسفند 1393 آفتاب نیوز 20 اسفند 1393 آفتاب نیوز 21 اسفند 1393 آفتاب نیوز 22 اسفند 1393 آفتاب نیوز 23 اسفند 1393 آفتاب نیوز 24 اسفند 1393 آفتاب نیوز 25 اسفند 1393 آفتاب نیوز 26 اسفند 1393 آفتاب نیوز 27 اسفند 1393 آفتاب نیوز 28 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۷    
پریناز ایزدیار و ترانه علیدوستی را در لوکیشن سریال جدیدشان (شهرزاد) مشاهده می کنید. این عکس که به تازگی در سایت های سینمایی منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۴    
لذا افشای محتوای محرمانه سئوالات و پاسخ های پرونده قضایی مزبور، حق این وزارتخانه را برای پیگیری حقوقی انتساب مصادیق کذب محفوظ می دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۴    
وی با تأکید بر اینکه اعداد و ارقامی که گفته می شود گمانه زنی است تصریح کرد: به هیچ یک از این اعداد و رقم ها نباید اهمیت داد تا اینکه به مجموعه ای از توافقات دست یابیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۴    
وی در ادامه گفت: دشمن همیشه امنیت ما را هدف قرار داده ولی قبل از هر اقدامی به لطف الهی تمام تروریست ها دستگیر و سلاح آنها ضبط شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۴    
آفتاب : به گزارش جام جم، دو برادر برای خرید خانه تصمیم به سرقت گرفتند، اما نقشه آنها با قتل پیرزن پایان یافت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۱    
مراسم غبارروبی مزار شهدا همزمان با پنج شنبه اخر سال در بهشت زهرا برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۱    
معاونان وزرای خارجه ایران و آمریکا در لوزان سوئیس به گفت وگو نشتند و قرار است ظریف و کری و همچنین صالحی و مونیز همزمان به صورت دو جانبه از ساعت 20 به وقت تهران گفت وگو کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۱    
وزیر ورزش و جوانان گفت: وقتی حاکمیت در فوتبال گسیخته باشد در این صورت دیکتاتورها رشد می کنند و آن وقت است که سرمربی تیم ملی می شود یک فرد تعیین کننده.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۸    
منصور هادی رییس جمهوری مستعفی یمن اخیرا با حمایت برخی کشورهای عربی به عدن گریخت و با هدف تجزیه کشور در آنجا دولتی مستقل را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۸    
فراری متعلق به آلن دلون که قرار است به ارزش 10 میلیون دلار به حراج برسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۵۸    
سرهنگ نورالله خادم افزود: خودرو رنو پی کی پس از برخورد با تریلر دچار حریق شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۲۶    
بدون شرح!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۱    
وی گفت: رساندن مدت زمان گریز هسته ای ایران به حداقل یک سال یکی از نکات مورد تاکید دولت اوباما است که سعی می کنیم آن را در طول مذاکرات فنی نیز اعمال کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۹    
دکتر حسن روحانی رئیس جمهور طی نامه ای به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در راستای اصل یکصد بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قانون بودجه سال 94 کل کشوررا برای اجرا ابلاغ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۹    
یک خبرگزاری آمریکایی خبر داد که بر اساس پیش نویس توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5، تهران برای یک دهه یا بیشتر تنها 6 هزار سانتریفیوژ خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۹    
دیدار تدارکاتی تیم های استقلال و صبای قم با شکست چهار بر یک شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۰    
سپندامیرسلیمانی
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۰    
آزاده نامداری با انتشار عکس و متن زیر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام شایعه ازدواج خود با احسان علیخانی را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۰    
ارتش سوریه توانسته با سیطره بر مناطق شمالی شهر حلب آخرین راههای وصول کمک ها به تروریست ها را قطع کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۰    
مدیرکل حمل و نقل جاده ای و پایانه های استان تهران با اعلام این که امسال اوج سفرهای نوروزی همزمان با 25 اسفند ماه آغاز شده است ، گفت: در این مدت بیشترین تقاضا برای سفر جاده ای به مشهد، شیراز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۸    
کریستیانو رونالدو در حال حاضر پرطرفدارترین چهره ورزشی و غیر ورزشی جهان در فیسبوک است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۹    
دبیرکل سازمان ملل متحد در پیامی به مناسبت روز جهانی نوروز 21 مارس 2015 برابر با اولین فروردین 1394، گفت: گرامیداشت سالانه نوروز فرصتی استثنایی برای مردم است تا با ملحق شدن به یکدیگر تنوع فرهنگی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۹    
آفتاب :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۶    
محمد جواد ظریف و جان کری وزرای خارجه ایران و آمریکا پیش از ظهر پنج شنبه همراه با معاونان خود ششمین دور گفت و گو ها در لوزان سوئیس را آغاز کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۶    
وظیفه در ادامه هوای پایتخت را در روز جاری نیمه ابری تا ابری در پاره ای از نقاط همراه با بارش باران ، گاهی رعد و برق و وزش باد در ارتفاعات اعلام و تصریح کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۴    
وزیر خارجه آمریکا در عین حال که از پیشرفت هایی در مذاکرات خبر داد اما گفت که به موضوعات جدیدی برخورد کردیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۴    
کارشناس مسوول حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برخورد دو خودرو سواری در جاده تایباد دو کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۴    
وی با وجود ارائه این اطلاعات بر رسانه ای نشدن اخبار مربوط تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۵    
وزیر راه و شهرسازی از وضعیت فعلی فرودگاه امام خمینی (ره) انتقاد کرد و گفت: در حالی که ظرفیت پذیرش و اعزام این فرودگاه سالانه 5 میلیون مسافر است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۱    
یک مذاکره کننده اروپایی با بیان این که ایران و کشورهای 1+5 هم اکنون بعید است که به چارچوب مورد توافق دو طرف دست یابند ، گفت: هنوز اختلافات زیادی میان دو طرف باقی مانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۸    
وزیر امور خارجه کشورمان پس از پایان ششمین دور مذاکراتش با وزیر خارجه آمریکا گفت که مذاکرات به پایان خود نزدیک شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۸    
همزمان با زمینگیر شدن پیش مرگ ها در محور داقوق در جنوب کرکوک، منابع امنیتی عراق از کشته و زخمی شدن ده ها داعشی در غرب تکریت و شهر موصل خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۶    
معاون گردشگری در بازدید از پایانه های فرودگاه مهرآباد در جریان تجهیز کردن این فرودگاه مسافربری داخلی قرار گرفت و پای درددل و اعتراض برخی از مسافران نسبت به گرانی نرخ بلیت ها و تاخیر طولانی پروازها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۵    
رئیس هیئت فرانسوی حاضر در مذاکرات هسته ای سوئیس اعلام کرد که موضوع تمدید مهلت تعیین شده برای دستیابی به توافق سیاسی از سوی طرفین درحال بررسی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۰    
معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: از ابتدای سال تاکنون، 16روز پاک داشتیم که درمقایسه با چند سال اخیر بی سابقه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۱    
وزیر امور خارجه گفت: ما در حال حرکت هستیم.به مرحله ای رسیده ایم و مذاکرات به شدت پیچیده است، در مراحل پایانی مذاکره هستیم و گفت وگوهای فشرده ای داریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۰۱    
سردار آزمون ستاره فوتبال ایران در روستوف در لیگ روسیه بازی می کند عکسی از تماس تصویری خودش با علی ضیا منتشرکرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۷    
با تدبیر پلیس راهور تهران بزرگ دوربین های ثبت تخلف محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد از ساعت 13 امروز خاموش شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازدید از خزانه داری کل کشور گفت: با احتساب اوراق مشارکت و اسناد خزانه و تهاتر مجموع پرداختی های دولت در بخش هزینه های عمرانی در سال 93 به 30 هزار میلیارد تومان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۵    
کاخ سفید در اقدامی نادر و بر خلاف کشورهای کانادا و انگلیس از تبریک به بنیامین نتانیاهو به خاطر پیروزی در انتخابات پارلمانی روز سه شنبه تل آویو خودداری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۰    
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری سارقان مسافرنما در حین زورگیری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۰    
بهای نفت در بازارهای جهانی امروز(پنجشنبه) به دلیل افزایش فراتر از انتظار ذخایر نفتی آمریکا کمتر از 56 دلار در هر بشکه معامله شد، اما این کاهش قیمت به دلیل کاهش ارزش دلار محدود بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۹    
مشاور وزارت خارجه انگلیس با بیان این که ظریف به خوبی می داند که باید در عرصه دیپلماسی خندان به نظر برسد گفت: ظریف به خوبی می داند که نباید به آمریکا اعتماد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۶    
رییس اداره راه و شهرسازی چالوس گفت : درحال حاضر تردد خودروها در مسیر کندوان (چالوس - کرج) برغم ترافیک نیمه سنگین و مه شدید , روان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۶    
پنجمین روز مذاکرات ایران و 1+5 همراه با تمهیدات شدید امنیتی و ممانعت از ورود خبرنگاران ایرانی به هتل محل مذاکرات آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۶    
فشارها به شینزو آبه نخست وزیر ژاپن برای عذرخواهی رسمی از آنچه جنایات ارتش ژاپن در دوران جنگ جهانی دوم است، در آستانه سفر وی به آمریکا افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۸    
صادق نیت گفت: اسنادی وجود دارد که نشان می دهد توتون های میوه ای قلیان حاوی ماده مخدر شیشه هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۸    
نماینده مردم اردکان در مجلس که هفته گذشته به دلیل عارضه مغزی بستری شده بود پس از گذراندن دوره درمان از بیمارستان مرخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۵    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با بیان اینکه تلاش برای توسعه از ماموریت های اصلی این سازمان است، گفت: تلاش می کنیم، بودجه دستگاه ها تا قبل از پایان سال تعیین تکلیف شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۲    
ششمین دور از دیدارهای وزیران خارجه ایران و آمریکا با حضور معاونان شان آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۹    
فعالیت فرودگاه بین المللی شهر عدن در جنوب یمن به علت درگیری مسلحانه طرفداران عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی این کشور و نیروهای امنیتی ویژه، متوقف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۶    
رایزنی های فنی رئیس سازمان انرژی اتمی و وزیر انرژی آمریکا آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۶    
دو شهروند عراقی روز گذشته به جرم سرقت مسلحانه از مردم موصل در ملأعام گردن زده شده و به صلیب کشیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۷    
وزیر امور خارجه فرانسه، برقراری آرامش در خاورمیانه را در گرو ایجاد دولت فلسطینی دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۴    
چهارمین روز مذاکرات هسته ای میان ایران و آمریکا و نیز 1+5 در حالی پایان یافت که احتمالات بسیاری درباره رسیدن به تفاهم شفاهی مشترک برای ورود به مرحله تدوین توافق تا روز جمعه یا تا قبل از سوم فروردین ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۲۱    
گرت پورتر روزنامه نگار آمریکایی گفت، داستان واقعی پنهان شده پشت نامه 47 سناتور جمهوریخواه به ایران، مساله چگونگی کنترل اقدامات کنگره آمریکا درباره ایران از سوی اعانه دهندگان بزرگ حزب لیکود ( رژیم ) ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۸    
حیوانات آبزی در بازار پارچه و لباس عبد ل آباد به قیمت حدود 20 هزار تومان به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۵    
انتشار خبر پیدا شدن "انگشتی" مزین به نشان "الله" مربوط به زنی وایکینگ در قرن نهم میلادی در سوئد بازتاب زیادی را شبکه های اجتماعی و رسانه های بین المللی داشته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۲    
رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی گفت:بررسی نقشه ها و آمار نشان دهنده خشکسالی بسیار شدید در 4 استان دربلند مدت و خشکسالی خفیف تا شدید در 6 ماه گذشته در مناطق غربی و مرکزی کشور است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۹    
استاد دانشگاه که مردی مسن را به قتل رسانده و جسدش را دفن کرده بود، دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۹    
اگر چه با هشدارهای قضایی و انتظامی انتظار می رفت چهارشنبه آخر سال را با حوادث کمتری پشت سر بگذاریم اما باز هم همه نیروهای نظامی و انتظامی در آماده باش بودند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۹    
رئیس پلیس آگاهی ناجا بیان اینکه بالاترین درصد سرقت خودروهای کشور مربوط به تولیدات داخل است، گفت: شیوه های سرقت خودروها به تولیدکنندگان آن اعلام شده است تا معایب آن را برطرف کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۹    
یک مقام سیاسی در وین اتریش خبر داد که ایران و آمریکا چارچوب کلی را تا پایان ماه مارس اعلام می کنند و مسائل توافق شده طی مدتی از 10 تا 15 سال اجرایی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۶    
وزیر راه و شهرسازی بر اهمیت توسعه حمل و نقل ریلی به ویژه در مناطق حومه تهران تاکید کرد و گفت: تمام راه های منتهی به تهران در آینده سه یا چهار خطه می شوند و ظرفیت ها را بیشتر می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۳    
انواع شیرینی و شکلات در نزدیکی سال جدید درحالی با افزایش تقاضا همراه است که قیمت بیشتر این اقلام نسبت به اواخر ماه گذشته ثبات داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۰    
معاون امنیتی وزارت کشور با بیان این که تاکنون پانزده نفر از عوامل حادثه شیراز شناسایی شده اند ، گفت که از سوی دادستانی شیراز دستورات اولیه قضایی مبنی بر احضار و جلب این افراد صادر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۵    
سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان گفت: باید اطمینان حاصل کنیم که غرب به توافق احتمالی پایبند خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۲    
مدیرکل میراث فرهنگی البرز با اشاره به تعطیلی 10 ساله کاخ مروارید، گفت: نوروز امسال در این اثر تاریخی منحصر به فرد بر روی گردشگران خارجی و ایرانی باز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۲    
آفتاب : نسیم آنلاین نوشت: برژینسکی اعلام کرد: مخالفت با توافق هسته ای بازی با آتش است. مشاور امنیت ملی دولت "جیمی کارتر" در پیامی دریکی از صفحات اجتماعی نوشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۹    
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از قطع کامل ارتباط سیم کارتهای فاقد هویت خبر داد و گفت: رگولاتوری برای آخرین بار، یک هفته مهلت برای اعلام کدملی مالکان این سیم کارتها درنظر گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۴    
یکی از بیوه زنان تندروی استرالیایی، تصاویری تبلیغاتی از گروه تروریستی داعش را منتشر کرد که زندگی مرفه و به تعبیر او "جهاد پنج ستاره" زنان ِ "تشنۀ خون" در سوریه را نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۲    
شرکت ارتباطات زیرساخت از اول فروردین ماه 94 تعرفه مکالمات بین الملل از طریق دوصفر را در مسیر های پرترافیک 25 درصد کاهش می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۲    
بنظر میرسد یک اشتباه چاپی در آخرین شماره روزنامه ابرار ورزشی در سال 1393، تقویم را برای تحریریه این روزنامه ورزشی جابجا کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۲    
کارگران قرارداد موقت خدماتی در سال 94 برای هر ماه کارکرد حداقل 813 هزار و 355 تومان و حداکثر یک میلیون و 23 هزار تومان دریافت می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۶    
گروهک تروریستی داعش فیلمی را از گروهان کماندوها و تکاوران خود منتشر کرد تا شاید روحیه شکست خورده تروریست هایش را بازیابی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۶    
لیونل مسی اگرچه در دیدار امشب مقابل منچسترسیتی موفق به باز کردن دروازه حریف نشد اما نمایش خیره کننده ای ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۰    
گروه تروریستی داعش با انتشار نوار ویدیویی مسئولیت حادثه تروریستی در موزه باردو تونس را که با کشته شدن 22 نفر از جمله 19 گردشگر پایان یافت،به عهده گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۰    
تصویری که ظریف در صفحه اینستاگرام خود از حضورش در لوزان منتشر کرده، پس از چند ساعت نزدیک به شش هزار اظهار نظر را در پی داشت ، تا جایی که وزیر خارجه ناگزیر شد با یک جمله به این اظهارنظر ها پاسخ دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۰    
فرمانده پلیس راه خراسان رضوی گفت: در نخستین موج ورود مسافران نوروزی به مشهد از صبح امروز راههای منتهی به این شهر و استان با تراکم خودرو روبه رو شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۱    
هواشناسی خراسان رضوی برای مشهد و مناطق مختلف استان طی روزهای 29 اسفند تا سوم فروردین هوایی بارانی را پیش بینی کرد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۸    
وزیر دفاع آمریکا گفت نیروهای داخلی در سوریه و عراق تنها نیروهایی هستند که می توانند شکست داعش در بلند مدت را تضمین کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۵    
معاون اول رییس جمهوری گفت: دولت تدبیر و امید با فعالیت های اقتصادی مختلف موفق شد پس از 18 ماه نرخ تورم را از بیش از 40 درصد به 16 درصد کاهش دهد بدون اینکه از نظر پولی و بانکی به صورت انقباضی عمل کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۴    
مرکز ملی لرزه نگاری شیلی اعلام کرد که زمین لرزه ای به بزرگی 6.3 (شش و سه دهم) درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) روز چهارشنبه شهر کانسپسیون در جنوب این کشور را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۵    
آمریکا اعلام کرد که پیروزی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انتخابات پارلمانی، خللی در تلاش های آمریکا برای دستیابی به توافق هسته ای با ایران ایجاد نخواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۹    
روز گذشته مذاکرات هسته ای میان ایران و آمریکا و نیز 1+5 با برگزاری نشست ها و گفت وگوهایی در سطوح مختلف برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۶    
دادگاه علنی تایلند امروز (پنجشنبه) اعلام کرد یینگلاک شیناواترا نخست وزیر سابق این کشور به اتهام اهمال در ارتباط با برنامه اختصاص یارانه به برنج محاکمه خواهد شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۳    
یک تحلیلگر مسائل سیاسی در پایان سخنانش تاکید کرد: اصولگرایان فقط یک شانس برای اینکه مجلس دهم را تصاحب کنند دارند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۳    
شاخصه اصلی این باکتری این باکتری ها مقاوم بودن آنها در برابر اغلب آنتی بیوتیک ها مانند پنی سیلین و درمان است که همین موضوع باعث می شود تا شیوع آن خطر مرگ را به شدت افزایش دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۳    
نتایج تازه ترین نظرسنجی در آمریکا حاکی از آن است که هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق این کشور، از موقعیت بهتری برای انتخاب شدن به عنوان نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۱    
سخنگوی دولت درباره روند آخرین پیگیری های دولت در رابطه با حادثه حمله به علی مطهری در شیراز، توضیحاتی ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۱    
سازمان هواشناسی براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی در اکثر مناطق کشور ابرناکی، بارش باران و گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۳    
در اولین نشست مشترک دولت یازدهم و مجلس نهم بر ضرورت همفکری و تعامل میان دولت و مجلس برای پیشبرد اهداف و آرمان های کشور تاکید شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۰    
درحالی که کفاشیان تصور می کرد به راحتی می تواند کی روش را متقاعد کند تا دو بازیکنش را در اختیار تیم امید قرار دهد اما حالا با اصرارهای عجیب کی روش مواجه شده که مشخص نیست پشت پرده این همه اصرار چیست؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۱    
بازار تابعی از میزان عرضه و تقاضا است که با افزایش میزان تقاضا در روزهای پایانی سال بازار میوه و مرکبات رونق خواهد یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۱    
گستره ایران زمین پر از نشانه های فرهنگی،تاریخی و طبیعی جذابی است که هر کدام به تنهایی می تواند هوش از سر بیننده ببرد.فقط کافی است از هر استان تنها یک نمونه از دیدنی هایش را بشناسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۱    
برخی منابع از احتمال ادامه مذاکرات تا روز یکشنبه در لوزان سوئیس خبر می دهند و یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده عنوان کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۸    
در حمله مهاجمان ناشناس به رستورانی در منطقه بیسکاپ گاردن در حومه گوتنبرگ دومین شهر بزرگ سوئد دو نفر کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۲    
سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه از نگرانی دولت آمریکا درباره به کارگیری ادبیات نامناسب علیه اعراب اسرائیل از سوی مقام های تل آویو خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۳    
فقط از سفره هفت سین هتل بوریواژ یک تصویر در اختیار خبرنگاران قرار گرفت؛ تصویری بدون شرح که مذاکره کنندگان ایرانی را کنار میزی که هفت سین در آن چیده شده ، نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۰    
رییس مرکز مدیریت راه های استان البرز از ترافیک سنگین در راه های این استان از جمله بزرگراه و آزادراه تهران - کرج - قزوین خبر داد.
  • ۱