چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۴Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 7 تیر 1395 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1395 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1395 آفتاب نیوز 31 خرداد 1395 آفتاب نیوز 31 مرداد 1395 آفتاب نیوز 31 شهریور 1395 آفتاب نیوز 30 مهر 1395 آفتاب نیوز 30 آبان 1395 آفتاب نیوز 30 آذر 1395 آفتاب نیوز 30 دی 1395 آفتاب نیوز 30 بهمن 1395 آفتاب نیوز 1 اسفند 1395 آفتاب نیوز 1 تیر 1395 آفتاب نیوز 2 تیر 1395 آفتاب نیوز 3 تیر 1395 آفتاب نیوز 4 تیر 1395 آفتاب نیوز 5 تیر 1395 آفتاب نیوز 6 تیر 1395 آفتاب نیوز 7 تیر 1395 آفتاب نیوز 8 تیر 1395 آفتاب نیوز 9 تیر 1395 آفتاب نیوز 10 تیر 1395 آفتاب نیوز 11 تیر 1395 آفتاب نیوز 12 تیر 1395 آفتاب نیوز 13 تیر 1395 آفتاب نیوز 14 تیر 1395 آفتاب نیوز 15 تیر 1395 آفتاب نیوز 16 تیر 1395 آفتاب نیوز 17 تیر 1395 آفتاب نیوز 18 تیر 1395 آفتاب نیوز 19 تیر 1395 آفتاب نیوز 20 تیر 1395 آفتاب نیوز 21 تیر 1395 آفتاب نیوز 22 تیر 1395 آفتاب نیوز 23 تیر 1395 آفتاب نیوز 24 تیر 1395 آفتاب نیوز 25 تیر 1395 آفتاب نیوز 26 تیر 1395 آفتاب نیوز 27 تیر 1395 آفتاب نیوز 28 تیر 1395 آفتاب نیوز 29 تیر 1395 آفتاب نیوز 30 تیر 1395 آفتاب نیوز 31 تیر 1395 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۳:۰۴    
ترکیب دو تیم انگلیس و ایسلند برای برگزاری آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی یورو اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۳:۰۱    
سرمربی تیم ملی ایتالیا از نمایش شاگردانش در بازی برابر اسپانیا راضی است و معتقد است تیمش کیفیت بالای خود را به نمایش گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۲:۲۸    
هیاتی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب با حضور در منزل شهید دادمان، پیام تسلیت معظم له را به مناسبت درگذشت علی دادمان به خانواده آن مرحوم ابلاغ کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۲:۱۹    
بنیامین نتانیاهو رئیس رژیم صهیونیستی در حاشیه دیدار با جان کری وزیر خارجه آمریکا در شهر رم، توافق با ترکیه را برای اقتصاد این رژیم مهم خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۲:۱۳    
سخنگوی رئیس جمهوری روسیه با اعلام اینکه نتیجه برگزیت ابهام و سردرگمی در اتحادیه اروپا را آشکار کرده است ، گفت: مسکو در روند تصمیم گیری برای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا مداخله نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۱:۵۲    
پیکر مرحوم علی دادمان فرزند شهید رحمان دادمان صبح فردا تشییع می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۱:۵۲    
ایتالیا در نیمه نخست با یک گل برابر اسپانیا به برتری رسید تا فعلا انتقام شکست چهار سال قبل را بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۱:۴۶    
دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه در اولین نشست مجلس عوام بعد از همه پرسی روز 23 ژوئن که منجر به برگزیت شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۱:۴۴    
12 نفر روز دوشنبه در ایالت 'پاپوا' اندونزی در آب و هوای طوفانی براثر غرق شدن یک کشتی ناپدید شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۱:۴۴    
در پی درگذشت مادر حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرحجازی، آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیتی صادر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۰:۲۶    
مدافع برزیلی یوونتوس با قراردادی 2 ساله با قابلیت تمدید به یوونتوس ایتالیا پیوست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۱:۲۱    
شماری از شخصیت ها، سیاستمداران و فعالان مدنی در آلمان رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه را به جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت متهم می کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۱:۲۱    
یادگار امام نوشت: همه بدی ها در صندوقی است که کلید آن دروغ است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۱:۱۸    
جان کری وزیر امور خارجه آمریکا ضمن ابراز تاسف از نتیجه رفراندوم انگلیس گفت : نتایج این رفراندوم آن طور نبود که اوباما , من و بقیه آرزو داشتیم, اما این دموکراسی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۱:۱۵    
آنچه موجب حیرت وتاسف ا ست، بیش از نتیجه انتخابات، چرخش معکوس دمکراسی در بریتانیا ست. دمکراسی می تواند عوارض خودرا تحمیل داشته باشد که میتوان و ضرورتا باید با آنها کنار آمد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۱:۱۲    
رییس جمهوری ترکیه در نامه خود اعلام کرده که آنکارا آماده انجام هر گونه اقدامی برای کاهش رنج و آلام خانواده خلبان روسی جان باخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۱:۰۹    
در حاشیه شهادت سه محیط بان مظلوم، شهاب جعفرنژاد این طرح را در اینستاگرامش منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۱:۰۶    
رئیس دفتر بازرسی ویژه رهبری گفت: این شأن درست کردن ها ما را از مردم جدا کرده است و به نظر من حتی پیامبر نیز اگر برای خود شان خاصی قائل بود در کارش موفق نمی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۰:۴۲    
بعد از آلارم یک حمله تروریستی در یک مرکز خرید در شهر نیس، 2 هزار نفر از یک مرکز خرید در اطراف ورزشگاه تخلیه شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۰:۳۹    
نماینده مردم گچساران در مجلس با اشاره به سالگرد شهادت شهید بهشتی و یارانش گفت که دشمنان دیروز بهشتی امروز پرچمدار انقلابند و یاران امام فراموش شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۰:۳۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از 54 مجروح 2 دستگاه اتوبوس حامل سربازان تاکنون 26 نفر با پایان دوران نقاهت از بیمارستان شهید رجایی ترخیص شده اند. 26 مجروح حادثه اتوبوس سربازان ترخیص شدند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۰:۳۴    
فرماندار و رئیس شورای تامین گناوه گفت: اعضای یک باند بزرگ سارق که مبادرت به سرقت از منازل مسکونی و مکان های تجاری در این شهرستان و دیگر شهرستان های استان بوشهر می کردند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۰:۳۱    
دادستان عمومی و انقلاب تهران اقدامات این دادسرا در پرونده مالی موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۹:۳۰    
در خردادماه سال 1395 کدام واحدهای آپارتمانی بیشترین معاملات مسکن را به خود اختصاص داده اند؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۰:۲۰    
ترکیب دو تیم ایتالیا و اسپانیا برای برگزاری هفتمین دیدار مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۰:۱۲    
رسانه های کرواسی از برکناری کاسیچ از هدایت تیم ملی این کشور و حضور برانکو ایوانکویچ در این تیم خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۰:۰۹    
صدها دانش آموز مصری در اعتراض به افشای سوال های برخی مواد امتحانی دبیرستان ها امروز (دوشنبه) در مقابل وزارت آموزش و پرورش این کشور تظاهرات کردند و خواستار استعفای وزیر آموزش و پرورش شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۰:۰۶    
- هیاتی به نمایندگی از مقام معظم رهبری در پی درگذشت فرزند شهید دادمان وزیر پیشین راه و ترابری با حضور در منزل شهید دادمان، پیام تسلیت معظم له را به خانواده آن مرحوم ابلاغ کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۰:۰۳    
فرمانده ارشد ارتش در استان فارس و کهگیلویه و بویر احمد گفت: اخذ معافیت از ادامه خدمت نظام وظیفه برای سربازان حادثه دیده مرکز آموزشی صفر پنج کرمان در سانحه رانندگی دوم تیرماه مراحلی دارد و این کمیسیون ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۰:۰۰    
آتش نشانان پس از 11 روز هنوز موفق نشده اند جسد آخرین قربانی حادثه شهران را به خانواده اش تحویل دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۰:۰۰    
سید محمد علی افشانی استاندار فارس عصر امروز (دوشنبه ) از سربازان حادثه دیده سانحه رانندگی دوم تیرماه جاری در بیمارستان شهید رجایی شیراز عیادت کرد و از نزدیک در جریان روند درمانی آنان قرار گرفت .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۷    
اولین جلسه مجلس شورای اسلامی بعد از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر سال 60، ممکن بود از عدد بیفتد چراکه تعدادی از نمایندگان شهید شده بودند اما جانبازان این انفجار نگذاشتند چنین اتفاقی بیفتد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۹:۳۳    
مدیرعامل بانک توسعه تعاون در رابطه با شایعات اخیر تصدی مدیرعاملی بانک رفاه کارگران گفت: این موضوع فعلا در حد مذاکره و پیشنهاد بوده و هنوز حکمی ابلاغ نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۹:۳۳    
مدیرعامل آتش نشانی مشهد گفت: آتش سوزی و انفجار یک بمب دست ساز در گاری زباله، موجب مصدوم شدن یکی از کارکنان خدمات شهری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۹:۲۷    
سارق مأمور نمایی که با استفاده از تجهیزات پلیسی از اتباع خارجی سرقت می کرد، دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۹:۲۴    
منابع خبری در اقلیم کردستان عراق تایید کردند وزیر مالی داعش در شهر موصل به هلاکت رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۹:۱۵    
دولت ژاپن روز دوشنبه به طور رسمی اعلام کرد که امواج منفی که از برگزیت به اقتصاد دنیا وارد شده و بخصوص مشکلاتی هم برای توکیو به همراه داشته، بسیار نگران کننده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۹:۱۲    
یک ژنرال ارتش آمریکا امروز (دوشنبه) از طرح واشنگتن برای استفاده از واحد رهگیر سامانه ضد موشکی گنبد آهنین در پایگاه های هوایی اش در اروپا علیه روسیه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۹:۱۲    
فدریکا موگرینی مسوول سیاست خارجه اتحادیه اروپا , تاکید کرد : پیام من به لندن این است که اتحادیه اروپا در گذشته قوی بوده است و در آینده نیز قویتر خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۹:۰۶    
آفتاب نیوز : بزرگترین توربنی بادی جهان در حال ساخت در دانمارک است. اولین این توربین که عکس یکی از پره هایش عظمت آن را نشان می دهد قرار است به زودی در آلمان نصب شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۹:۰۰    
همزمان با فرارسیدن شب بیست یکم ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، ایرانیان مقیم ترکیه و کارکنان دفاتر دولتی و خصوصی ایران در ترکیه با حضور در حسینه خانه فرهنگ ایران در آنکارا مراسم احیا و عزاداری شهادت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۸:۳۳    
آفتاب نیوز : بازیگر سرشناس سینمای ایران در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی حضور پیدا کرد. به گزارش ایسنا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۸:۳۰    
یک منبع آگاه در دادستانی تهران ادعای ملاقات همسر جعفر عظیم زاده، محکوم امنیتی با دادستان تهران را که در سایت های معاند منتشر شده است، تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۸:۲۴    
حسین ماهینی بازیکن پرسپولیس با ستاره فوتبال جهان همدردی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۸:۱۸    
درپی حضور هیات مشترک اتحادیه میهنی کردستان عراق و جنبش تغییر در بغداد و دیدار با مقامات عالی رتبه عراق، یک عضو برجسته حزب الدعوه اعلام کرد: هیات اتحادیه میهنی و جنبش تغییر در بغداد گفته اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۸:۱۵    
مدیرعامل باشگاه ملوان با ارسال نامه ای به مدیرعامل شرکت ملی نفت، رئیس مجمع باشگاه نفت و سهامداران این باشگاه، خواهان ورود آنها به جریان و روند انتقال سهام و جلوگیری از رفتارهای مشکوک شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۸:۱۵    
نخست وزیر چین در آیین گشایش اجلاس اقتصادی تابستانی داووس گفت که برای از بین بردن آثار منفی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به یک تلاش و همکاری جهانی نیاز است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۸:۱۲    
کاخ کرملین در یک خبر فوری اعلام کرد که رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه در نامه ای به ولادیمیر پوتین همتای روسی خود برای ساقط کردن یک بمب افکن این کشور بر فراز سوریه که به مرگ خلبان آن منجر شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۸:۱۰    
واشنگتن پست در تحلیلی به قلم ' مایکل مک فاول' نوشت ، روسیه بیشترین سود را از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا می برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۵۸    
باشگاه خبرنگاران نوشت:رییس جمهور سابق کشورمان گفت: کسانی که به اموال مردم دست اندازی می کنند، نمی توانند مدعی پیروی از پیامبر باشند و دیگران را تخطئه کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۵۸    
آفتاب نیوز : کاخ کرملین در یک خبر فوری اعلام کرد که رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه در نامه ای به ولادیمیر پوتین همتای روسی خود برای واقعه ساقط کردن یک بمب افکن این کشور بر فراز سوریه که به مرگ ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۵۵    
کارشناسان بهداشت هشدار داده اند که استفاده بیش از حد از ابزارهای الکترونیکی سبب بروز زودهنگام نشانه های پیری در افراد می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۵۵    
گوشی هوشمند فری دام 251 به قیمت 251 روپیه، معادل 4 دلار / 14 هزار تومان که در ماه فوریه رونمایی شده بود برای ارسال به 200 هزار مشتری آماده عرضه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۵۵    
از آخرین گل آرژانتین در بازی های فینال بیش از یک دهه می گذرد. آرژانتین در چهارم فینال پیاپی خود شب گذشته در رقابت های کوپا آمه ریکا بازی را به شیلی واگذار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۵۲    
زاکربرگ پشت میز کار خود عکسی با مناسبت 500 میلیونی شدن اینستاگرام منتشر کرد که جنجالی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۴۹    
آرژانتین با مسی نتوانست قهرمان کوپا شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۴۹    
نیروی دریایی چین به تازگی تصویری نادر از مدل 093B زیر دریایی هسته ای شانگ منتشر کرده که مورد توجه رسانه های جهان قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۴۹    
تراکتورسازی با یک بازیکن گمنام قرارداد بست.تیم فوتبال تراکتورسازی بازیکن جدید خود را از تیم لیگ دویی نفت و گاز گچساران جذب کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۴۹    
محمدعلی سهمانی فردا به عنوان مدیرعامل بانک رفاه معرفی می شود
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۴۶    
مدیر برنامه های مهدی طارمی توضیحی را دباره سفر طارمی به ترکیه داده است.به گزارش پیروزی، مدیر برنامه های مهدی طارمی که از طریق اینستاگرام با مخاطبانش در ارتباط است توضیحی را درباره سفر مهدی طارمی به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۴۰    
مسی در بازی با شیلی از مهاجم آلبی سلسته به خاطر هدر دادن موقعیت های زیاد عصبانی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۴۰    
ساعاتی پیش بود که علی کریمی رامین رضاییان را در صفحه رسمی اش در اینستاگرام"آنفالو"کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۳۸    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی از ائتلافی سخن گفت که به صورت غیررسمی در مجلس شکل گرفته و اجازه نداد تا اصلاح طلبان ریاست کمیسیون های تخصصی را به دست بگیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۳۵    
مطالعات اخیر پژوهشگران استرالیایی نشان می دهد رژیم غذایی پرفیبر حاوی ویتامین A، باکتری های روده را به گونه ای تغییر می دهد که در کاهش آلرژی غذایی موثر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۳۵    
یک منبع آگاه در دادستانی تهران ادعای ملاقات همسر جعفر عظیم زاده محکوم امنیتی با دادستان تهران که در سایت های معاند منتشر شده است را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۳۲    
به گفته مدیرعامل هواپیمایی تفتان قرار است مهمانداران این ایرلاین با این لباس به مسافران سرویس ارائه کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۲۱    
معاون ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت از اعلام پیام هشدار قطع سهمیه برای خودروهای سنگین فاقد بیمه شخص ثالث از ابتدای خردادماه در جایگاه ها خبر داد و افزود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۱۹    
نخست وزیر ترکیه رسما اعلام کرد که فردا توافقنامه عادی سازی روابط با اسرائیل امضا می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۱۳    
احمدی نژاد برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال 96، علاوه بر حل اختلافاتش با اصولگرایان می بایست از فیلتر شورای نگهبان عبور کند که این مساله هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۰۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان امروز (دوشنبه) به منظور گفت وگو و رایزنی با مقامات روسیه درباره تحولات منطقه و از جمله اوضاع سوریه وارد مسکو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۵۵    
نخست وزیر تایلند امروز (دوشنبه) اعلام کرد، حتی اگر تایلندی ها پیش نویس قانون اساسی مورد حمایت نظامیان را در رفراندوم اوت 2016 رد کنند، از سمتش کناره گیری نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۴۳    
درحالی با توافق بانکها سود سپرده بانکی به 15 درصد کاهش یافته که فعالان بازار مسکن از تغییر رفتار مالکان به دلیل این اقدام خبر می دهند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۳۸    
کشور سوئیس به جمعیت فزاینده ای پیوسته که تمایل به استفاده از پتانسیل اتوبوسهای برقی بدون راننده دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۳۸    
معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه در جریان سفر به بیروت با مقام های ارشد لبنانی دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۲    
فیلم روز استقلال: بازخیز در اولین هفته نمایش در 57 کشور جهان موفق به فروش بیش از 100 میلیون دلار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۵۶    
رئیس سازمان حج و زیارت ادعاهای اخیر سفرای عربستان در کشورهای اسلامی مبنی بر اینکه متن تفاهمنامه عربستان و ایران با سایر کشورهای اسلامی تفاوتی نداشته را کذب محض دانست و تاکید کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۵۳    
تیم ملی شیلی با پیروزی مقابل آرژانتین در ضربات پنالتی، برای دومین بار پیاپی قهرمان کوپا آمه ریکا شد.قرمزها که سال گذشته در خانه موفق شده بودند آرژانتین را شکست بدهند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۵۳    
محققان در بررسی آزمایشگاهی بر روی موش ها به مطالعه چرایی تاثیر دویدن بر ارتقای قدرت حافظه پرداختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۴۷    
کمسیر جامعه و اقتصاد دیجیتال اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) خواستار اجرایی شدن هرچه سریع تر تصمیم بریتانیا در زمینه خروج از این اتحادیه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۴۴    
فوتبال ملی برای لیونل مسی به پایان رسیده است همانطور که خودش پس از شکست در فینال کوپا آمه ریکا مقابل شیلی در ضربات پنالتی گفت:" تیم ملی برای من تمام شده است."
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۸    
فرمانده ناجا از شناسایی و برخورد پلیس با شبکه های مروج فساد در کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۳    
سرانجام با برگزاری انتخابات ریاست جدید باشگاه العربی شیخ خلیفه بن جبر بن حمد آل ثانی به عنوان رئیس جدید باشگاه العربی انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۳    
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در موقعیتی دشوار نسبت به دو بازیکن تیمش قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۰    
در جریان درگیری میان مخالفان و موافقان در راهپیمایی نئونازی ها در کالیفرنیا 10 تن زخمی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۷    
دروازه بان فصل گذشته باشگاه سپاهان رسما به جمع شاگردان مجید جلالی اضافه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۴    
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ دو جوان 19 و 17 ساله در پی برخورد موتورسیکلتشان با کامیونت شهرداری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۵    
سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان گفت: مصدومیت حمید سوریان برخلاف گفته رسانه ها جدی نیست و او، هم اکنون در اردوی تیم حضور دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی توافق با ترکیه را گامی مهم خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۱    
سردار اسعد بختیاری از سران مشروطه طی این نامه حقوق 6 هزار تومانی اش را برای ساخت مدرسه بخشیده است.گنجینه اسناد ملی
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۳    
با رای مردم بریتانیا به خروج از اتحادیه اروپا، بازار طلا و ارز به کدام سو می روند؟ یک تحلیلگر بازار طلا و ارز به این سوال پاسخ داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۷    
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب اهواز از برطرف شدن مشکل قطعی آب در برخی مناطق اهواز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۷    
بخشی از جنگل های بلوط بخش الوار گرمسیری اندیمشک در شمال استان خوزستان بامداد امروز آتش گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۴    
بخش هایی از سخنان شهید آیت الله بهشتی خطاب به آیت الله مصباح را در نحوه مواجهه با افکار و آثار دکتر شریعتی در ادامه می خوانید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۴    
سرکرده یکی از بزرگترین باندهای مافیایی ایتالیا در جنوب این کشور دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۵    
ارزش پوند انگلیس دوباره روندی کاهشی به خود گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۱    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که با عنوان آژانس مسافرتی آل کوثر اقدام به کلاهبرداری میلیاردی از علاقه مندان به سفر به عتبات کرده بود، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۸    
مهاجم تیم ملی آرژانتین اعلام کرد که بازیکنان زیادی با تیم ملی خداحافظی خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۵    
قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت از انتقال 24 رشته مرتبط با سلامت از وزارت علوم به وزارت بهداشت تا سال 96 خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۴۶    
نوساناتی که دلار آمریکا بدنبال رای تاریخی مردم انگلیس برای جدایی از اتحادیه اروپا پیدا کرده است، در روزهای آینده برای سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا و همچنین برای اقتصاد جهانی با اهمیت خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۷    
محققان موسسه کارنگی طی انجام پژوهشی دریافتند که میدان مغناطیسی زمین باستان دارای بیش از دو قطب است.