شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۷Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 26 تیر 1395 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1395 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1395 آفتاب نیوز 31 خرداد 1395 آفتاب نیوز 31 مرداد 1395 آفتاب نیوز 31 شهریور 1395 آفتاب نیوز 30 مهر 1395 آفتاب نیوز 30 آبان 1395 آفتاب نیوز 30 آذر 1395 آفتاب نیوز 30 دی 1395 آفتاب نیوز 30 بهمن 1395 آفتاب نیوز 1 اسفند 1395 آفتاب نیوز 1 تیر 1395 آفتاب نیوز 2 تیر 1395 آفتاب نیوز 3 تیر 1395 آفتاب نیوز 4 تیر 1395 آفتاب نیوز 5 تیر 1395 آفتاب نیوز 6 تیر 1395 آفتاب نیوز 7 تیر 1395 آفتاب نیوز 8 تیر 1395 آفتاب نیوز 9 تیر 1395 آفتاب نیوز 10 تیر 1395 آفتاب نیوز 11 تیر 1395 آفتاب نیوز 12 تیر 1395 آفتاب نیوز 13 تیر 1395 آفتاب نیوز 14 تیر 1395 آفتاب نیوز 15 تیر 1395 آفتاب نیوز 16 تیر 1395 آفتاب نیوز 17 تیر 1395 آفتاب نیوز 18 تیر 1395 آفتاب نیوز 19 تیر 1395 آفتاب نیوز 20 تیر 1395 آفتاب نیوز 21 تیر 1395 آفتاب نیوز 22 تیر 1395 آفتاب نیوز 23 تیر 1395 آفتاب نیوز 24 تیر 1395 آفتاب نیوز 25 تیر 1395 آفتاب نیوز 26 تیر 1395 آفتاب نیوز 27 تیر 1395 آفتاب نیوز 28 تیر 1395 آفتاب نیوز 29 تیر 1395 آفتاب نیوز 30 تیر 1395 آفتاب نیوز 31 تیر 1395 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۸    
کت چرمی قدیمی آلبرت اینشتین در حراجی کریستیز به قیمت حدودا 150 هزار دلار به فروش رسید. هر چند به گزارش همشهری آنلاین، این حراجی اعلام کرده بود کت چرمی به شدت پوسیده است و بوی تندی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۴    
معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: مهدی طارمی پیش از اینکه به ترکیه برود با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۳    
در گزارش تصویری زیر اولین جلسه پارلمان ترکیه پس از کودتای نافرجام را می بینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۳    
مهدی طارمی برای بازگشت به پرسپولیس استانبول را به مقصد تهران ترک کرد.به گزارش خبرآنلاین، مهدی طارمی پس از اعلام آمادگی برای حضور در جمع سرخپوشان، با تهیه بلیط ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۳۷    
معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سربازان والاترین امانت الهی و سازمانی هستند و نیروی زمینی ارتش سرباز محور است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۳۶    
تیم های اروپایی بعد از رقابت های یورو 2016 در اولین بازی های دوستانه اقدام به محک زدن آمادگی شان کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۳۳    
محسن مرتضایی فر سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در استانبول در تماس تلفنی با ایرنا گفت: پروازهای قشم ایر، ماهان ایر و سایر هواپیماهای ایرانی از فرودگاه استانبول به تهران از سرگرفته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۳۲    
رئیس جمهوری ترکیه شنبه شب گفت: به باراک اوباما می گویم اگر آمریکا شریک راهبردی ترکیه است باید فتح الله گولن رهبر گروه تروریستی را تسلیم ترکیه کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۳۰    
نماینده زرتشتیان در مجلس در نامه ای اعتراضی خطاب به شهردار خرمشهر از برگزاری "همایش نقد و بررسی فرقه های ضاله" که به گفته وی در آن از دین زرتشتی نام برده شده و سبب آزرده خاطر شدن ایرانیان شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۲۵    
رجب طیب اردوغان را می توان موفق ترین رهبر ترکیه در دوران حاکمیت دموکراسی در این کشور خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۲۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از آزادی محیطبان متهم به قتل از زندان در پی بخشش اولیای دم با صدور حکم دادگاه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۱۸    
در حالی که شهروندان مشگین شهری شنبه روزی گرم با 27 درجه سانتیگراد را تجربه کردند ، در ارتفاعات این شهرستان ماشین الات راهداری و راهسازی همچنان مشغول برف روبی و بازگشایی راههای عشایری پوشیده از برف ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۱۵    
در شرایطی که پس از کودتای یک شبه ترکیه، مرزهای زمینی و هوایی ایران با این کشور موقتا بسته شده است، رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی مبادلات تجاری محصولات کشاورزی نیز به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۱۴    
در حالی که مسئولان از روند برقراری ارتباطات بانکی که در سند برجام به عنوان یکی از مهم ترین اولویت ها گنجانده شده است، رضایت کامل ندارند و معتقدند که این روند باید با سرعت بیشتری انجام شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۱۴    
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که درخواستی به دست کشورش مبنی بر بیرون راندن فتح الله گولن که از سوی مسئولان ترکیه ای به نقش در کودتا در این کشور متهم است، نرسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۱۳    
مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: شهروندان در صورت مشاهد هرگونه دریافت وجه مازاد شهریه، شکایت خود از مدارس متخلف را به اطلاع ادارات تعزیرات حکومتی برسانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۱۲    
عباسعلی کدخدایی با بیان اینکه نظام انتخاباتی ما قدیمی است، ابراز امیدواری کرد با ابلاغ سیاست های مقام معظم رهبری به مجمع تشخیص مصلحت نظام، قانون جامعی در انتخابات داشته باشیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۱۲    
شرکت اپل یک قاب. ضد جاذبه را برای گوشی های آیفون طراحی کرده که بر روی سطوح عمودی صاف مانند دیوار و یخچال قرار می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۱۰    
حریق برج های سلمان و طاووس در دو نقطه از کشور و حریق های مشابه ای که پیش از این در جنوب کشور نیز سابقه وقوع داشته است، می تواند زنگ خطری باشد برای ایمنی ساکنان ساختمان های بلند مرتبه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۰۸    
برخی کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی طی سه سال اخیر به ستاره ها، سیاستمداران و چهره هایی از کشورهای فرانسه، صربستان، استرالیا، آرژانتین، روسیه، بلاروس، اسپانیا، پرتغال، کلمبیا، آمریکا، برزیل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۰۱    
فیلم پنبه تا آتش به کارگردانی بهرام عظیم پور، به عنوان اولین فیلم از مجموعه مستندهای کارستان ، با حضور رخشان بنی اعتماد، مجتبی میرطهماسب و جمعی از مسئولان و کارآفرینان رونمایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۴۶    
دستگاه دیپلماسی فرانسه از تماس تلفنی وزیر امور خارجه این کشور با همتای ترک خود خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۴۵    
رییس جمهوری آمریکا بر حمایت واشنگتن از دولت غیرنظامی و منتخب ترکیه تأکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۴۵    
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که کودتای نظامی در این کشور ناکام مانده اما تهدیدها و خطراتی هنوز پابرجاست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۴۴    
رسانه های ترکیه از دستگیری فرمانده پایگاه هوایی بالیکسیر به اتهام دست داشتن در کودتای نظامی اخیر خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۴۱    
رییس جمهوری در پیامی شهادت عباسعلی فیض از جانبازان دوران دفاع مقدس را به دوستان و همرزمان، مردم شهیدپرور سرخه و بویژه خانواده این شهید گرانقدر تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۴۰    
از ساعت اولیه کودتا در ترکیه که در نهایت نافرجام ماند مقام های کشورمان در پیام های جداگانه از حاکمیت ملی و ارده ملت و نظام برآمده از انتخابات در این کشور حمایت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۳۹    
رییس سازمان سینمایی رقم فیش حقوقی اش که در حدود 4 میلیون و 800 هزار تومان است را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۳۸    
صدای جیغ دختر بچه 3ساله فضای سالن انتظار اورژانس را متشنج کرده بود. مادرش سعی در آرام کردن او داشت و از طرفی به پرسنل اورژانس قول می داد اگر دخترش را پذیرش کنند تا فردا پول را تهیه می کند و می آورد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۳۷    
دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال دیپورتیو لاکرونیای اسپانیا به ماشین سازی تبریز پیوست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۳۴    
ممکن است مردم ایران به عملکرد حسن روحانی نمره بالایی ندهند؛ اما به قول حامیان قدرتمند سیاسی و مورد توجه مردم در دولت های قبل که می گویند مردم شرایط سخت روحانی را درک می کنند و از علل آن آگاهند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۳۱    
(بی موبایل هراسی) به حالتی گفته می شود که افراد زمانی که شارژ یا اعتبارشان تمام شده یا خارج از شبکه هستند دچار اضطراب می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۲۹    
رقابت کنندگان در مسابقات مکعب روبیک قهرمانی اروپا در پراگ جمهوری چک با یکدیگر مسابقه می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۲۷    
معاونت حقوقی ریاست جمهوری،ادعای یک نماینده مبنی بر تقلید صدای روحانی ازسوی فریدون با هدف لغو سفر الهام امین زاده را کذب دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۲۱    
وقتی 2 قوی ترین و موثرترین ماده غذایی طبیعی روی زمین را مخلوط می کنید چه اتفاقی می افتد؟ مخلوط ابرخوراکی به دست آمده آن قدر قوی است که می تواند با مرگبارترین بیماری های دنیا مانند سرطان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۱۹    
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اقدامات مناسب دولت در خصوص فیش های حقوقی نامتعارف گفت: تا امروز در نظام جمهوری اسلامی سابقه نداشته است که دستگاهی اصلاحات ساختاری برای فساد اداری را این چنین از درون ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۱۵    
یادگار امام (ره) گفت: انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا به مردم این کشور بستگی دارد اما من هیچ کدام از رؤسای جمهور ایران را در هیچ دوره ای با هیچ کدام از رؤسای جمهور آمریکا مقایسه نمی کنم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۱۲    
خودروهای دست دومی که در بازار با قیمت 5 میلیون تومان یا پایین تر از آن فروخته می شوند را ببینید. به گزارش خبرآنلاین آخرین قیمت خودروهای کارکرده در بازار به شرح زیر است:
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۱۰    
آفتاب نیوز : منیع: خبرآنلاین/Alexandr Zudin. politicalcartoons
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۰۹    
دروازه بان پرسپولیس به مهدی طارمی پس از پیوستن دوباره اش به این تیم خوش آمد گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۰۸    
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم، با بیان اینکه رویه جاری و اقتضائات قانون وزارت علوم بر اختیار جابجایی روسای دانشگاه ها و سپس تنفیذ شورای عالی انقلاب فرهنگی است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۰۷    
بازیکن سابق پرسپولیس اعلام کرد از مهدی طارمی به دلیل ابراز پشیمانی که داشته و بازگشتش به این تیم، حمایت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۰۴    
وبسایت فوتی هدلاینز، از پیراهن سوم فصل آتی بارسلونا رونمایی کرد؛ پیراهنی سبزرنگ با نوارهای افقی تیره. پیش از این از پیراهن های اول و دوم بارسا بصورت رسمی رونمایی شده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۵    
دو بازیکن اوکراینی که برای قرارداد با سرخ پوشان در تهران به سر می برند پس از جلسه ای چهار ساعته این باشگاه را ترک کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۴    
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از دستگیری یکی از عوامل شهادت چهار مرزبان ایرانی در منطقه جکیگور شهرستان سرباز، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۳    
معاون فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: در راستای حفظ جان مسافران و ایمنی پرواز، پنج پرواز امشب فرودگاه امام خمینی (ره) به ترکیه باطل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۲    
رسانه های ترکیه از دستگیری آکین اوزتورک که پیش تر به عنوان رهبر کودتای این کشور معرفی شده بود، خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۱    
تیم ملی والیبال جوانان ایران در هفتمین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا ژاپن را شکست داد و سهمیه مسابقات جهانی را کسب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۱:۳۹    
کبوترپران ها یک سال قبل از مسابقه، قوانین را بین خودشان می نویسند. دیروز 1014 کبوتر در مسابقه کفترپرانی به آسمان رفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۱:۲۷    
بازیکنان رئال مادرید پس از حضور در تست های پزشکی، اولین تمرین خود برای فصل جدید را زیر نطر زیدان انجام دادند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۱:۲۴    
در حاشیه حمله تروریستی داعش به شهر نیس فرانسه./Kap. politicalcartoon
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۱:۲۳    
وزیر ارشاد درباره ی آخرین جریانات پیگیری پرونده ی درمانی عباس کیارستمی گفت: وزیر بهداشت دستور داده است رسیدگی کنند و ببینند که قصوری در این زمینه وجود داشته است یا نه؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۱:۲۱    
تعدادی از مسافران و گردشگران ایرانیِ بازمانده از پروازهای تعلیق شده در ترکیه، بعدازظهر امروز (شنبه) به کشور بازمی گردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۱:۰۹    
استاندار تهران گفت: مشترکان پرمصرف آب و برق اخطار گرفته و در صورت استمرار افزایش مصرف با اتخاذ سیاست های سختگیرانه آب و برق آنها قطع می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۱:۰۷    
جنگ رسانه ای سعودی ها علیه ایران در شرایطی در توئیتر به اوج خود رسیده که ایرانی ها به واسطه مسدود بودن این شبکه های اجتماعی، حضور نسبتاً محدودی در این بستر دارند و به همین دلیل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۰:۵۶    
داعش در سوریه و عراق شکست می خورد، اما در بقیه نقاط جهان دارد پیروز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۰:۵۱    
فتح اله گولن مخالف رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه روز شنبه هر گونه نقش داشتن در کودتای نافرجام این کشور را قاطعانه رد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۰:۳۸    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه برای دومین بار پس از کودتا در جمع مردم استانبول در مقابل فرودگاه این شهر ظاهر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۰:۳۳    
فاصله بین سخنرانی های محمود احمدی نژاد کوتاه تر شده است. او پنجشنبه در مراسمی که نام گفتمان امام و مقام معظم رهبری را روی آن گذاشته بودند، در مسجدجامع ملارد، یکی از شهرهای تهران سخنرانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۰:۳۲    
تصویب کلیات لایحه کاهش ساعت کار بانوان شاغل دارای شرایط خاص در مجلس شورای اسلامی واکنش های متفاوتی را بین مردم به همراه داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۰:۳۱    
بازهم به روال دوره های قبلی کاهش نرخ سود سپرده، بانک ها ویترین خود را با سود مورد توافق چیدند، اما طرح های زیرمیزی زیادی هم برای مشتریان خود دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۰:۳۰    
شب گذشته حوالی ساعت یک بامداد به وقت تهران، کودتای نظامی ترکیه به عنوان یکی از مهم ترین اتفاقات منطقه ای رقم خورد؛ این در حالی است که اغلب روزنامه های صبح امروز از این خبر جا ماندند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۰:۲۸    
هنوز تماسی بین روحانی با اردوغان برقرار نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۰:۲۷    
سال هاست که دارکوب ها به معضلی برای به صدا در نیامدن بوق تلفن های ثابت در روستاهای شهرستان مهریز تبدیل شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۰:۲۵    
رییس هیات مدیره شرکت شاتل اعلام کرد ارایه سرویس تلفن ثابت این شرکت به کاربران در حال حاضر به دلیل عدم همکاری شرکت مخابرات ایران و اپراتورهای تلفن همراه، متوقف باقی مانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۰:۲۳    
وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران گفت: در ترکیه مرزها در کنترل کامل است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۰:۲۰    
در پی حمله تروریستی مرگبار شهر نیست فرانسه، منابع پلیس این کشور از بازداشت همسر سابق عامل و مجری این حمله با هدف پی بردن به انگیزه وی از انجام این اقدام جنایتکارانه و بررسی احتمال وجود همدست در میان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۹    
نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در واکنش به حمله تروریستی اخیر در نیس فرانسه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۸    
وزیر امور خارجه کشورمان در پی حوادثی که از شب گذشته در ترکیه رخ داده با چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه این کشور تلفنی گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۷    
نشست راز جام زهر ، به همت انجمن اندیشه و قلم و با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۶    
دهه شصتی ها یک نسل خاصی در جامعه ایرانی هستند که منشا تحولات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی زیادی در جامعه ایران شده اند و می شوند. علت استمرار این چالش ها را در واقع باید در مسایل جمعیت شناسی جستجو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۵    
وزارت نیرو اعلام کرد: ذخیره آب 55 سد از مجموع 168 سد بزرگ کشور تا پایان هفته سوم تیرماه کمتر از 40 درصد است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۰:۰۱    
با توجه به توافق ها در گذشته بین باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و مهدی طارمی و تعهداتی که از این ناحیه برای دو طرف وجود دارد، اقدامات لازم از سوی باشگاه صورت گرفت و بر همین اساس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۹:۴۲    
جلسه فوق العاده پارلمان ترکیه برای بررسی تحولات اخیر این کشور برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۹:۴۲    
ستاره ایتالیا در یورو 2016 با جدایی از ساندرلند به ناپولی پیوست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۹:۴۰    
مردم ترکیه دیشب با حضورشان نشان دادند که دوران کودتا و کودتاگری در ترکیه به پایان رسیده است و نظامیان باید به پادگان ها بازگردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۹:۳۴    
خوزه مورینیو و باشگاه منچستر یونایتد به دنبال جذب خامس رودریگز هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۹:۲۸    
باب مارلی، خواننده مشهور جامائیکایی (قرن بیستم) می گوید: یک چیز خوب راجع به موزیک این هست که وقتی می زند شما دردی احساس نمی کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۹:۲۳    
گالری بوم نمایشگاه چهارفصل، گزیده آثار 30 سال عکاسی عباس کیارستمی را با هدف ستایش این هنرمند و در پاسخ به انبوه درخواست های جامعه هنری، بار دیگر به نمایش گذاشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۹:۲۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است اگر اردوغان بیشتر از این از مردم کشورش فاصله می گرفت اکنون سرنوشت دیگری پیدا می کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۳    
دومین گزارش سه ماهه اجرای برجام از سوی وزارت امورخارجه به مجلس شورای اسلامی ارائه شد.این گزارش که عصر روز شنبه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تقدیم شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۹:۰۵    
جی یا می کروز با قرار دادن یک گوشی آیفون روی قالی که مشاهده می کنید چالشی آنلاین رد صفحه فیس بوک خود ایجاد کرد که بازتاب آن 15 هزار واکنش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۹:۰۱    
آمارها گویای آن است که در ایران بیش از 25 میلیون کاربر تلفن هوشمند وجود دارد اما اغلب این افراد در حال استفاده از شبکه های اجتماعی خارجی از جمله تلگرام هستند و درآمدهای حاصل از این بخش به راحتی به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۹:۰۱    
این روزها اخبار متعددی درباره کاهش جمعیت زنبورها و پروانه های شهریار در سطح گسترده به گوشمان می خورد اما ظاهرا بحران کاهش جمعیت فقط مختص به این دو گونه حشره نمی شود و گونه های دیگر نیز با این چالش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۹:۰۰    
هر ساله با پایان یافتن تعطیلات نوروزی آمارهای مختلفی از سوی مسوولان اعلام می شود، طیف گسترده ای از موضوعات شامل این آمارها می شود. در این میان، یکی از این آمارها به سال های پایانی اعلامش می رسد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۸:۵۹    
رئیس جمهور سابق ترکیه ضمن اعلام مخالفت خود با کودتا از شهروندان این کشور خواست برای "نجات دموکراسی" به خیابان ها بیایند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۸:۵۹    
جمعی از مردم سوریه با برگزاری تظاهراتی، حمایت خود را از اقدام ارتش ترکیه برای سرنگونی نظام رجب طیب اردوغان اعلام کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۸:۵۸    
تا قبل از 29 تیرماه سال 94 شاید کمتر کسی می دانست سیجان کجاست، عده ای حتی آن را با سیرجان یکی از شهرستان های استان کرمان اشتباه می گرفتند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۸:۳۵    
در گزارش تصویری زیر عبور تانک از روی خودروی شخصی و له کردن آن در خیابان های استانبول در ترکیه را می بینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۸:۳۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به اتفاقات رخ داده در فرودگاه استانبول با تاخیر به تهران خواهد آمد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۸:۳۳    
من در مبارزه با باند فساد نتوانستم ادامه دهم و آنها برکنارم کردند وگرنه مسئولان پاسخ بدهند که عملکرد من بد بود یا خلافی انجام دادم؟ آنها به چه دلیل من را برکنار کردند؟ در وزارت علوم کسانی هستند که با ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۸:۳۰    
کار جدیدی را شروع کرده اید، فقط چند هفته از نقش جدیدتان گذشته که آرزو می کنید ای کاش به عقب بر می گشتید و انتخاب بهتری می کردید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۸:۲۹    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دمای 6 شهر کشور به بیش از 50 درجه بالای صفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۸:۲۲    
به علت ازدحام جمعیت و هجوم مردم ترکیه برای خرید نان به مغازه ها، قیمت نان دو برابر شده است. این تصاویر را مشرق منتشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۸:۲۱    
بوی بدن دهان می تواند به دلیل باکتری های موجود در دهان یا به علت خرده های غذایی بودار و یا علامتی از یک بیماری باشد. داشتن بهداشت دهانی، اولین اقدام جهت داشتن تنفس و دهانی خوشبوست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۸:۲۰    
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران با کودتا در ترکیه و اساساً هرگونه کودتا و تحمیل نظر با زور مخالف است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۸:۱۹    
خبرگزاری رسمی عربستان واس به نقل از یک منبع در وزارت خارجه این کشور اعلام کرد ریاض از بازگشت امور در ترکیه به حالت ثبات استقبال می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۸:۱۸    
آفتاب نیوز :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۸:۱۸    
مایکل فلین، سپهبد بازنشسته و مشاور نظامی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا از آیت الله خمینی که در سال 1989 در گذشت خواست تا حمله به شهر نیس فرانسه را محکوم کند.