جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۵:۳۳Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 14 مهر 1395 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1395 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1395 آفتاب نیوز 31 خرداد 1395 آفتاب نیوز 31 تیر 1395 آفتاب نیوز 31 مرداد 1395 آفتاب نیوز 31 شهریور 1395 آفتاب نیوز 30 آبان 1395 آفتاب نیوز 30 آذر 1395 آفتاب نیوز 30 دی 1395 آفتاب نیوز 30 بهمن 1395 آفتاب نیوز 1 اسفند 1395 آفتاب نیوز 1 مهر 1395 آفتاب نیوز 2 مهر 1395 آفتاب نیوز 3 مهر 1395 آفتاب نیوز 4 مهر 1395 آفتاب نیوز 5 مهر 1395 آفتاب نیوز 6 مهر 1395 آفتاب نیوز 7 مهر 1395 آفتاب نیوز 8 مهر 1395 آفتاب نیوز 9 مهر 1395 آفتاب نیوز 10 مهر 1395 آفتاب نیوز 11 مهر 1395 آفتاب نیوز 12 مهر 1395 آفتاب نیوز 13 مهر 1395 آفتاب نیوز 14 مهر 1395 آفتاب نیوز 15 مهر 1395 آفتاب نیوز 16 مهر 1395 آفتاب نیوز 17 مهر 1395 آفتاب نیوز 18 مهر 1395 آفتاب نیوز 19 مهر 1395 آفتاب نیوز 20 مهر 1395 آفتاب نیوز 21 مهر 1395 آفتاب نیوز 22 مهر 1395 آفتاب نیوز 23 مهر 1395 آفتاب نیوز 24 مهر 1395 آفتاب نیوز 25 مهر 1395 آفتاب نیوز 26 مهر 1395 آفتاب نیوز 27 مهر 1395 آفتاب نیوز 28 مهر 1395 آفتاب نیوز 29 مهر 1395 آفتاب نیوز 30 مهر 1395 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۳:۴۴    
مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: نرخ شیوع اعتیاد در ایران سه درصد است و 63 درصد معتادان کشور در حال حاضر متاهل هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۳:۴۳    
وزیر بهداشت تاکید کرد: از دستگاه قضا درخواست می کنیم با کسانی که بدون مدرک به وزارت بهداشت تهمت می زنند، برخورد کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۳:۳۴    
سخنان دیروز ساندر پیچای در مراسم رونمایی از گوشی های پیکسل این نبود که کاربران می توانند چه چیزهایی از گوگل بگیرند، بلکه روی این نکته تأکید کرد که کاربران از گوگل ِخودشان چه چیزهایی می توانند بگیرند؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۳:۱۹    
رئیس گروه زبان و ادبیات ترکی دانشکده ادبیات دانشگاه تبریز از آغاز به تحصیل دانشجویان نخستین دوره این رشته در این دانشگاه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۳:۱۴    
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: داعش و گروهای تکفیری برای سوریه تأسیس نشدند، اینها برای ایران تشکیل شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۲:۵۴    
رئیس ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آذرشهر گفت: آتش سوزی واحد تولیدی در شهرک سلیمی خسارت جانی نداشت، اما طبق برآوردهای اولیه، این آتش سوزی یک میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۰    
برانکو ایوانکویچ متفاوت ترین واکنش را به ماجرای پیشنهاد انگلیسی علیرضا منصوریان داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۲:۲۸    
یکی از بزرگترین ردپاهای دایناسور جهان به تازگی در صحرای گوبی، منطقه ای خشک و خالی از سکنه در شمال چین و جنوب مغولستان کشف شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۱:۵۱    
در حاشیه سلفی گرفتن با هنرمندان تحت هر شرایطی، محمدرضا میرشاه ولد این کارتون را در روزنامه وصف صبا منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۱:۲۳    
تیم نفت تهران قهرمان لیگ دوومیدانی مردان ایران شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۹    
در جریان رأی گیری شورای امنیت سازمان ملل متحد آنتونیو گوتیرس پرتغالی به عنوان دبیرکل بعدی این سازمان انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۸    
با حضور معاون اول رییس جمهور و معاون علمی و فناوری رییس جمهور از مراکز رشد و شرکت های برتر در حوزه نانو تقدیر به عمل آمد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۰:۱۵    
مدیرعامل باشگاه استقلال و سرپرست باشگاه پرسپولیس از طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 95 حمایت کردند و آن را اقدامی در جهت توسعه ورزش کشور دانستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۰:۱۳    
آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار برابر ازبکستان برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۱    
"سلطان کوکائین" پسر یک کشاورز فقیر کلمبیایی بود. اما زمانی که 35 ساله شد، یکی از ثروتمندترین مردان دنیا بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۹:۴۸    
بیانیه حزب مؤتلفه اسلامی پیرامون برگزاری مسابقه فوتبال بین ایران و کره جنوبیخبرگزاری فارس: بیانیه حزب مؤتلفه اسلامی پیرامون برگزاری مسابقه فوتبال بین ایران و کره جنوبی
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۹:۲۶    
ظرفیت تولید برق در ایران 74 هزار مگاوات است که نزدیک به 200 مگاوات آن از طریق منابع تجدیدپذیر تامین می شوند که عمدتا انرژی خورشیدی و بادی هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۹:۲۵    
شرکت پاناسونیک اولین سری تلویزیون نامرئی OLED با وضعیت خاموش کاملا شفاف را تولید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۹:۰۳    
رایزن اول اسبق کشورمان در مالزی با اشاره به اهمیت سفر رئیس جمهوری به منطقه جنوب شرق آسیا گفت: این کشورها در آینده اقتصاد و روابط بین الملل جهانی نقش بسیار برجسته ای دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۹:۰۱    
وزیر بهداشت در واکنش به گزارش دیوان محاسبات از فیش های نجومی گفت: هر آنچه پزشکان بخش دولتی به عنوان حقوق و مزایا و کارانه دریافت می کنند قانونی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۸:۵۱    
در حالی که کش و قوس ها در مورد حکم صادره از سوی دادگاه بدوی پرونده پزشکی عباس کیارستمی ادامه دارد، هیأت مدیره خانه سینما با انتشار اطلاعیه ای به این حکم واکنش نشان داد و خواهان تجمع اعتراضی بر مزار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۸:۳۵    
بعد از آن که ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی خبر از بررسی طرح مسدود کردن تلگرام و رفع فیلتر توییتر داد و عبدالصمد خرم آبادی دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه هم موضع قاطعانه در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۸:۳۳    
معاون حقوقی رئیس جمهور در خصوص آخرین اقدامات و پیگیری های دولت یازدهم در خصوص فیش های حقوقی نامتعارف توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۸:۳۱    
دیدار جمعی از رزمندگان و فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس با آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد که اگر گفتگو بر پایه ذات انسانی باشد اختلافات مذهبی حتی می توانند سازنده هم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۸:۲۱    
مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاههای استان فارس گفت: پرواز شماره 4010 شرکت هواپیمایی زاگرس که قرار بود از شیراز عازم تهران شود با بیش از 13ساعت تاخیر و به وسیله یک هواپیمای جایگزین در ساعت 11 و سی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۸:۱۰    
حادثه سقوط کابین در کارخانه فولاد مبارکه اصفهان منجر به فوت دو نفر و مصدومیت سه نفر از کارگران این کارخانه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۷:۵۰    
دکتر عزیز حسنویچ، مفتی اعظم کشور کرواسی و هیأت همراه که از رهبران دینی این کشور بودند،صیح امروز چهارشنبه(14مهرماه)با آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۷    
پس از انتشار گزارش انستیتوی نفت آمریکا که نشان داد حجم ذخایر نفت این کشور برای پنجمین هفته متوالی کاهش یافته، قیمت نفت در معاملات اولیه امروز افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۷:۲۵    
حمایت های مالی و نظامی عربستان از تروریست ها در عراق و سوریه و آغاز جنگ ائتلاف سعودی علیه یمن و همچنین کاهش شدید قیمت نفت باعث فرسایش اقتصاد عربستان طی یک سال گذشته شد و با تصویب قانون جاستا در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۷:۲۱    
مدیر کل دامپزشکی خراسان شمالی تاکید کرد: با مصرف شیر فله ای مخالف هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۷:۰۹    
نشست بانک کشاورزی با نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ، با هدف بررسی راهکارهای تأمین مالی پسته و خرما روز چهارشنبه 14 مهر در تهران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۷:۰۴    
مناظره شب گذشته معاونان اول دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا به بحث های مهمی در خصوص توافق هسته ای ایران گذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۷:۰۰    
رییس پلیس فتا استان گلستان در مورد شیوه خرید و فروش اکانت بازی های رایانه ای، به کودکان و نوجوانان هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۶:۵۶    
مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مرگ دو کارگر به دلیل ریزش معدن آهن در بردسکن خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۶:۵۱    
دو ورزشکار ایرانی در میان ترین های پارالمپیک قرار گرفته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۷    
یک رسانه آمریکایی در گزارشی به تلاش کمپانی های سازنده هواپیما برای عبور از تحریم های مالی باقی مانده جهت تسریع قردادهای چند میلیارد دلاری فروش هواپیما و اتوبوس با ایران اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۳    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در نخستین مقصد از سفر به کشورهای جنوب شرق آسیا عصر چهارشنبه به وقت محلی در راس یک هیات سیاسی و اقتصادی وارد فرودگاه 'نوی بای' در هانوی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۱    
خودرو هیوندای سوناتا LF فول کامل در بازار 185 میلیون تومان به فروش می رسد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۰    
در حمله هوایی جنگنده های ترکیه به شهر الباب در شمال سوریه حداقل 28 غیرنظامی کشته و 100 نفر زخمی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۰    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح وزیر علوم در مجلس کلید خورد و تاکنون امضاهای مورد نیاز را به دست آورده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۶:۱۶    
معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با درخواستی که به امضاء 50 نفر از نمایندگان مجلس رسید، لایحه هوای پاک در اولویت جلسه آینده مجلس قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۶:۱۴    
سرتیپ علی حسن الزغیبی، رئیس پلیس استان بابل روز چهارشنبه گفت: "یکی از اهالی منطقه التاجیه بابل به نام (عباس) تنها چند ماه پس از ازدواج، همسر باردار خود را که فقط 17 سال داشت به قتل رساند."
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۶:۱۳    
فکر می کردید کسی در دنیا پیدا شود که بتواند ماشین شخصی خودش را بسازد، آن هم یک لامبورگینی؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۶:۱۳    
در جدیدترین حکم، داعشی ها اعلام کردند آن دسته از شهروندان عراقی که به رادیوی این کشور گوش دهند، اعدام خواهند شد!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۵۷    
یک کارشناس امنیتی اسرائیلی در روزنامه معاریو گفت که نخست وزیر اسرائیل در روزهای اخیر یکی از رازهای امنیتی این رژیم را فاش کرده که این مساله یک اشتباه و نقض قوانین نظارت بر اسرار نظامی در اسرائیل است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۵۵    
از روسیه پاکستان هند چین و ایران می خواهم که درمورد نقش ویژه شان در این منطقه بیشتر فکر کنند و کمک کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۵۴    
بعضی از کارشناسان هم از تصمیم یاهو برای همکاری در شنود اطلاعات کاربرانش دفاع کرده و می گویند هیچ چیز دادگاه شنود را از دستور برای جست وجو یک موضوع خاص به جای یک حساب خاص منع نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۴۵    
مرحله دوم عرضه اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (عام) بانک ملی ایران از روز شنبه 17 مهرماه جاری آغاز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۷    
پس از آغاز فعالیت دور جدید فعالیت شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان،برخی رسانه های وابسته به اقتدارگرایان که در تلاش بودند فعالیت این شورا ادامه پیدا نکند با دستپاچگی به تحلیل های عجیب و غریب روی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۱    
در تصویر زیر ولادیمیر پوتین را سوار بر چهارچرخ مشاهده می کنید. او برای دیدن گونه ای کمیاب و در معرض انقراض از اسب وحشی به نام اسب شوالسکی که بومی استپ های آسیای مرکزی به ویژه مغولستان است سوار این ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۰    
پزشکان می گویند: مصرف مسکن ها می تواند عامل بروز سردرد باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۲    
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش برای همسان سازی حقوق کارکنان دولت مورد توجه مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه کشور است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۲    
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: بالا رفتن ارزش سهام در آمریکا به ریزش شدید قیمت اونس جهانی طلا و در نتیجه، کاهش شدید قیمت سکه در بازار تهران منجر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۱    
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی از بررسی شکایت محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم و حمید بقایی از دو نماینده در جلسه امروز این هیات خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۵:۰۹    
یک دستگاه آپارتمان 14 سال ساخت 53 متری در خیابان حسینی ، دارای 1 اتاق خواب با قیمت 115 میلیون تومان به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۷    
خبرگزاری رسمی ویتنام (ونا) روز چهارشنبه سفر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران به هانوی را عامل مهمی برای تحکیم همکاری های دو کشور دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۷    
خانه سینما در پی انتشار حکم پزشکی عباس کیارستمی، بیانیه ای منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۱    
قاسمی همچنین بهره گیری و استفاده از منابع اطلاعاتی و خبری، نامشخص، نامعتبر و غیر فابل اتکاء در تهیه محتوای گزارش را ایراد دیگر این گزارش دانست که بی شک بی اعتباری بیشتر آن را مورد تایید قرار می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۹    
با موافقت اخیر برای معامله با ایرباس و بوئینگ شرایط تغییر خواهد کرد. هنگامی که یک پروژه بزرگ آغاز شده و اجرایی شود تمام قطار به حرکت در می آید. در هر صورت زمان برداشت از هم اکنون آغاز شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۷    
معامله گران بورس تهران امروز، در حالی نظاره گر بازاری کم تحرک و متعادل بودند که به نظر می رسید برای هفته آینده گروه خودرویی ها و پتروشیمی ها را زیر نظر گرفته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۶    
مرد شروری که سال 87 مرتکب قتل شده بود اما از سوی اولیا دم بخشیده شده بود این بار در یک نزاع دوستش را در پارک با ضربه چاقو به قتل رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۶    
نقاشی زیبای عاشورایی روی خودرو در همدان
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۴    
رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از کشف اعضای بدن جسد یک کودک در شهرستان گرگان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۷    
ارزش طلای خام 18 عیار و انواع سکه در حالی روند نزولی به خود گرفته که ارزش طلا در بازار جهانی و دلار آمریکا در بازار آزاد روند صعودی به خود گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۵    
هرچند شایعه صدور مجوز در شهر مشهد و پس از آن لغو کنسرت، منتشر شد، اما این موضوع تکذیب می شود، چرا که تاکنون مجوزی برای برگزاری کنسرت در این دو شهر صادر نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۱۵    
معاون برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی اقتصادی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در 6 ماه نخست سال جاری معادل 70 هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در کشور کشف شد که نشانگر حجم عظیم عملیات مبارزه با ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۴:۱۲    
نیروی دریایی سپاه به کلیه شناورهایی که در رزمایش اعلامی عربستان سعودی در خلیج فارس حضور دارند هشدار داد که به آب های سرزمینی ایران نزدیک نشوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۴    
خودروی سمند، از قیمت 29 میلیون تومان تا 40 میلیون تومان در بازار ایران به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۳    
این خانه دارای هفت اتاق خواب است. این خانه در سال 1851 میلادی ساخته شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۲    
معاون دادستان مشهد در رابطه با آخرین وضعیت پرونده پدیده شاندیز گفت: یک نفر دیگر از افرادی که در بازگرداندن اموال و به طور مشخص در انتقال سند استنکاف کرده بود، دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۱    
رئیس فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه برای انتخابات شوراها نیز اصلاح طلبان برنامه ریزی خواهند داشت تا منسجم و یکپارچه کار کنند گفت: گزارش عملکرد سه ماه فراکسیون امید نیز آماده شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۰    
مقامات و نمایندگان تجاری آلمان سفر وزیر اقتصاد این کشور به ایران را گامی مثبت و سازنده ارزیابی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۸    
منابع آگاه در گفت و گو با روزنامه رای الیوم فاش کردند که شاه سعودی همه امتیازات مالی شاهزادگان عربستان را لغو کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۷    
وزارت امور خارجه پاکستان روز چهارشنبه باصدور بیانیه رسمی، نسبت به اقدام کنگره آمریکا در بی اثر ساختن وتوی رئیس جمهوری این کشور برای جلوگیری از اجرای مصوبه اخیر کنگره مبنی بر حق شکایت خانواده های ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۶    
نایب رییس مجلس در پستی اینستاگرامی در مورد برخی اظهارات مبنی بر بی توجهی مجلس به تخلفات رییس دولت قبل توضیح داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۴    
فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره جهانی فیلم پارسی، تندیس بهترین فیلم این جشنواره را به دست آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۲    
تا مبلغ چهارصد و بیست هزار و چهارصد و هشتاد میلیارد ( 000ر000ر000ر480ر420) ریال صرف پرداخت نقدی و غیرنقدی به سرپرستان خانوارهای نیازمند متقاضی دریافت یارانه خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۱    
مدیرکل نوسازی مدارس استان سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه 6 هزار کلاس درس فرسوده و 597 کلاس خشتی وگلی در این استان وجود دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۸    
دعوت رسمی از آقای بارزانی برای سفر به تهران اوایل سال جاری صورت گرفته بود . این سایت به نقل از عبدالله آکری هماهنگ کننده حکومت اقلیم کردستان در ایران می گوید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۸    
رئیس پلیس راهور گفت: استفاده از وسایل نقلیه شخصی در کلانشهرها بیشتر از وسایل حمل و نقل عمومی شده است همین امر باعث آلودگی و ترافیک می شود،گفت:از اول آبان جریمه دوربینی معاینه فنی ثبت می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۷    
بخشی از انگیزه این شرکت های بین المللی برای ورود به بازار ایران، چشم انداز جذب 20 میلیون گردشگر تا سال 2025 میلادی در ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۷    
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: 14 سارق حرفه ای عضو 3 باند بزرگ و پرخطر مسلحانه چابهار با پنج قبضه سلاح ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۶    
همزمان با احضار سفیر ترکیه در بغداد، نخست وزیر عراق به آنکارا هشدار داد که نگران است، ماجراجویی ترکیه در شمال عراق منجر به جنگ منطقه ای شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۴    
همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السّلام، امسال نیز همچون سال های گذشته مجلس عزاداری در حضور رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۳    
کلاه ایمنی ایربگ دار H vding که دو سال پیش توسط محققان آمریکایی طراحی شده بود، اکنون در مرحله آزمایش نشان داده که شش برابر ایمن تر از کلاه های فومی رایج برای دوچرخه سواری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۲    
لئوناردو دی کاپریو طی ملاقاتش با باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید از آمادگی اش برای سفر به مریخ گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۰    
کتابخانه شهر اشتوتگارت در آلمان که یکی از مدرن ترین کتابخانه های جهان به شمار می آید با الهام از معبد پانتئون رم ساخته شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۳۹    
سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد: سینماداران در روزهای تعطیلی دهه اول محرم می توانند فیلم های کربلا جغرافیای تاریخ ، اروند و هیهات را اکران کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۳۷    
سردار حسین اشتری در هفتمین نشست نیروی انتظامی با سفرا و کارداران مستقر در تهران از اعزام تیم پلیسی ایران برای تامین امنیت المپیک ریو خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۳۳    
تمام دفاعیات متهمان پرونده توسط منشی به نحو بسیار مطلوب نگارش شده و مستندات روشن است. قاضی پرونده - قاضی دهقانی - فعلا در حال بررسی زوایای مختلف پرونده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۳۳    
سفر آقای بارزانی به ایران ارتباطی به عملیات آزادسازی موصل ندارد اما وی به عنوان مسئول منطقه شمالی عراق و دوست قدیمی ایران اگر سفری به کشور ما داشته باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۳۲    
بعضی از اعضای هیأت رییسه مصاحبه کرده و گفته اند هیأت میانجیگری برای تعیین تکلیف استیضاح مشخص شده است در حالی که این کار برخلاف آیین نامه می باشد و استیضاح زمانی منتفی می شود که استیضاح کنندگان امضای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۳۲    
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است برگزاری دیدار این تیم برابر کره جنوبی در روز تاسوعا مشکلی ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۷    
فرمانده ناجا از شناسایی 80 مجرم ایرانی در سال جاری در کشورهای خارجی خبر داد و گفت: 17 نفر از این مجرمان با همکاری اینترپل مسترد شدند و استرداد مابقی هم پیگیری می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۰۹    
یک شهروند اهل شهرستان نور امروز در مقابل اداره دارایی این شهرستان اقدام به خودسوزی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۰۷    
این شیخ در سخنرانی های ده روزه خود در لندن این موضوع را مطرح کرده است. او گفته است که پنج راه برای کشتن همجنسگرایان وجود دارد. سوداگر خودش را الگویی برای جوانان مسلمان در سرتاسر جهان دانسته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۵۴    
نماینده مردم کاشمر و خلیل آباد در مجلس نسبت به توهین به یک مقام خارجی در جلسه علنی مجلس تذکر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۵۱    
شواهدی وجود دارند که نشان می دهند ایران درصدد دستیابی به قابلیت های مقابله فضایی ابتدایی و فناوری های مرتبط مانند پارازیت های الکترونیکی در برابر ماهواره های ارتباطی است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۶    
سخن از مناظره ای است که به تازگی میان نامزد پیشنهادی معاونت هیلاری کالینتون و دونالد ترامپ انجام شد و مایک پنس نامزد معاونت ترامپ در این مناظره درباره ایران هم اظهارنظر کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۵    
گردنه زیبای الماس واقع در محور اسالم به خلخال یکی از زیباترین محورهای ارتباطی استان گیلان به اردبیل می باشد.