پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 1 آبان 1395 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1395 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1395 آفتاب نیوز 31 خرداد 1395 آفتاب نیوز 31 تیر 1395 آفتاب نیوز 31 مرداد 1395 آفتاب نیوز 31 شهریور 1395 آفتاب نیوز 30 مهر 1395 آفتاب نیوز 30 آذر 1395 آفتاب نیوز 30 دی 1395 آفتاب نیوز 30 بهمن 1395 آفتاب نیوز 1 اسفند 1395 آفتاب نیوز 1 آبان 1395 آفتاب نیوز 2 آبان 1395 آفتاب نیوز 3 آبان 1395 آفتاب نیوز 4 آبان 1395 آفتاب نیوز 5 آبان 1395 آفتاب نیوز 6 آبان 1395 آفتاب نیوز 7 آبان 1395 آفتاب نیوز 8 آبان 1395 آفتاب نیوز 9 آبان 1395 آفتاب نیوز 10 آبان 1395 آفتاب نیوز 11 آبان 1395 آفتاب نیوز 12 آبان 1395 آفتاب نیوز 13 آبان 1395 آفتاب نیوز 14 آبان 1395 آفتاب نیوز 15 آبان 1395 آفتاب نیوز 16 آبان 1395 آفتاب نیوز 17 آبان 1395 آفتاب نیوز 18 آبان 1395 آفتاب نیوز 19 آبان 1395 آفتاب نیوز 20 آبان 1395 آفتاب نیوز 21 آبان 1395 آفتاب نیوز 22 آبان 1395 آفتاب نیوز 23 آبان 1395 آفتاب نیوز 24 آبان 1395 آفتاب نیوز 25 آبان 1395 آفتاب نیوز 26 آبان 1395 آفتاب نیوز 27 آبان 1395 آفتاب نیوز 28 آبان 1395 آفتاب نیوز 29 آبان 1395 آفتاب نیوز 30 آبان 1395 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۲:۴۵    
یک بانوی 35 ساله شنبه شب بر اثر برخورد با قطار مترو کرج – تهران، جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۲:۱۸    
رئیس جمهور ونزوئلا و هیأت همراه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۲:۱۳    
سلفی در نزدیکی موصل در میانه آتش جنگ
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۲:۱۲    
کاریکاتوری درباره ادعای فرماندهی نبرد موصل علیه داعش توسط بازیگران مختلف که هر کسی می گوید من فرمانده هستم./منبع: نیویورک تایمز
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۲:۰۶    
نام این زن اعلام نشده است و در مقابل جمعیت حکم مجازاتش اجرا شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۲:۰۶    
مجموع صادرات انواع محصولات پتروشیمی کشور در نیمه نخست امسال، به بیش از 10 میلیون تن به ارزش حدود چهار میلیارد و 300 میلیون دلار رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۱:۵۴    
همزمان با این که ممکن است رهبر این گروه تررویستی یعی ابوبکر البغدادی در موصل گیر افتاده باشد، تروریست های آن گروه تاکتیک قدیمی زمین سوخته را آغاز و عملی کرده اند و چاه های نفت را آتش می زنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۱:۴۹    
روزنامه بریتانیایی دیلی میل با انتشار گزارشی در این باره اشاره می کند که انتقادات ترامپ متوجه فیلم ها و عکس هایی است که در آن جو بایدن بیش از اندازه به زنان میانسال ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۱:۴۹    
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این کمیسیون در مصوبه ای دولت را مکلف کردند تا پایان سال اول برنامه ششم توسعه ، نسبت به تهیه طرح جامع مقابله با ریزگردها اقدام کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۱:۴۸    
فعالان شبکه های اجتماعی تصویر یک پیشمرگ زن کُرد عراقی را منتشر کردند که سه عنصر گروهک تروریستی داعش را اسارت گرفته و خودرویشان را مصادره کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۱:۴۵    
یکی از مربیان باغ وحش فندکش را برای آزالیا پرت کرده و او به کمک فندک سیگارش را روشن می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۱:۴۲    
برترین عکس رقابت جهان کوچک نیکون امسال به سلفی میکروسکوپی از جنین یک جنین زبرافیش رسیده است که توسط اسکار رویز از آمریکا ثبت شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۱:۴۰    
احمدی عربانی این کاریکاتور را در روزنامه شهروند منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۱:۴۰    
عکس روز نشنال جئوگرافیک به چادرهای رنگارنگ یک بازار شبانه در تایلند اختصاص یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۱:۳۸    
نمایش رسمی فیلم جاودانگی ساخت مهدی فردقادری در جشنواره فیلم رم برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۱:۳۶    
آسمان تهران روز آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبح گاهی پیش بینی می شود،بیشینه و کمینه دما فردا در تهران به ترتیب 20 و 10 درجه خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۱:۳۳    
'دونالد ترامپ' نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ستاد انتخاباتی کلینتون را سازماندهنده اتهام های اخلاقی علیه خود دانست و گفت : از تک تک زنانی که او را به آزار جنسی متهم کرده اند، شکایت خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۱:۳۲    
رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: ما نیز بر صندلی پدری نشسته ایم بنابراین راه برای فرزندان خطاکار بسته نیست. اینکه چه برخوردی پس از بازگشت با این افراد خواهد شد تنها در اختیار سازمان سینمایی نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۱:۳۲    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.9 در مقیاس ریشتر، دماوند از شهر های استان تهران را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۱:۳۱    
نفت تهران پارسال و استقلال در 2 سال اخیر و طی یک سوم ابتدایی لیگ برتر شباهت هایی آشکار به هم داشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۱:۲۹    
به تازگی لامپ LED جدیدی ساخته شده که اگر از ارتفاع به زمین بخورد همچنان کار می کند و برای حمل آن نیازی به پوشش نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۱:۱۹    
دیلی میل اشاره می کند که بریتانیا سومین واردکننده مو در جهان است و اقدام به خرید 43 میلیون موی انسان در سال کرده است. این میزان مو برای پوشش سر دو میلیون نفر کافی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۱:۱۳    
پیش از دیدار امروز لسترسیتی مقابل کریستال پالاس، مراسم یادبودی برای پادشاه تازه درگذشته تایلند برگزار شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۱:۰۴    
دیگر عادی شده است، خواننده ها بازیگر می شوند، بازیگر ها خواننده ، فوتبالیست ها کارگردان، هنرپیشه ها فوتبالیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۱:۰۱    
سخنگوی هیات رییسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه فوق العاده هیات رییسه این فراکسیون برای بررسی موضوع ترمیم کابینه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۱:۰۰    
بارسلونا در لحظات آخر با گل لیونل مسی از روی نقطه پنالتی والنسیا را شکست داد و به صدر جدول صعود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۰:۵۷    
بیانیه وزارت خزانه داری امریکا به شرکت های خارجی اجازه می دهد حتی با شرکت های ایرانی ای که نام افرادی از آن ها در فهرست های تحریم های امریکا ذکر شده است نیز در ارتباط باشند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۰:۴۶    
لیونل مسی، فوق ستاره بارسا دقیقه 22 بازی برابر والنسیا با یک شوت دقیق پای چپ موفق شد تیمش را پیش بیندازد اما این گل باید به دلیل موقعیت آفساید لوئیس سوارز، مردود اعلام می شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۰:۴۵    
رییس جمهوری اسلامی ایران در دیدار نیکلاس مادورو رییس جمهوری ونزوئلا تاکید کرد: ایران از هر اقدامی در راستای ثبات بازار نفت، قیمت عادلانه و سهم منصفانه تولیدکنندگان حمایت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۰:۴۲    
مهاجم سایپا در ادامه ناکامی های خود برابر آبی های پایتخت باز هم نتوانست دروازه این تیم را باز کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۰:۳۹    
سرمربی استقلال تصمیم دارد حضور در شبکه های اجتماعی را برای بازیکنان تیمش ممنوع کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۰:۳۸    
دورتموند در آخرین ثانیه ها شکست را با تساوی عوض کرد و در خانه اینگول اشتات به نتیجه ای بهتر از تساوی سه بر سه دست نیافت اما لورکوزن ضعیف ترین نتیجه را به دست آورد و با سه گل در خانه برابر هوفنهایم تن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۰:۳۴    
تیم های آرسنال و تاتنهام در هفته نهم لیگ برتر انگلیس برابر حریفان شان به تساوی بدون گل رضایت دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۰:۳۳    
مدیر طرح ملی همسفر تا بهشت با بیان اینکه تا کنون حدود 20 هزار زوج در بیستمین دوره مراسم ازوداج دانشجویی ثبت نام کرده اند افزود: به درخواست دانشگاهیان مهلت ثبت نام تا تاریخ 12 آبان ماه تمدید شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۰:۳۱    
استقلال با کسب سومین پیروزی پشت سرهم فصل خود برابر سایپا حالا چهره یک تیم مدعی را به خود گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۰:۲۸    
ملی پوشان کاراته در دومین تمرین خود در اتریش تمرینات هوازی را پیگیری کردند.به گزارش ایسنا، ملی پوشان کاراته روز گذشته (جمعه) وارد اتریش شدند تا یک هفته پیش از شروع رقابت های جهانی کاراته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۲۰:۰۷    
نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا و هیأت همراه، دقایقی پیش با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۹:۵۲    
نیکلاس مادورو از دیروز سفر دوره ای 4 روزه به عربستان، ایران، قطر و جمهوری آذربایجان را آغاز کرد. مادورو وارد تهران شد و با رئیس جمهور در ساختمان ریاست جمهوری دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۹:۴۹    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که نامه معرفی سه وزیر پیشنهادی ورزش، ارشاد و آموزش و پرورش هنوز به هیأت رئیسه مجلس ارائه نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۹:۴۶    
مدافع چپ پای استقلال در پایان بازی با سایپا به دلیل افت فشار زیر سرم رفت. یعقوب کریمی در تمرین امروز استقلال غایب بود و همین مساله باعث شد که این شائبه به وجود بیاید این بازیکن مصدوم شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۹:۴۴    
تیم ملی کبدی کشورمان با شکست برابر هند، بر سکوی دوم مسابقات قهرمانی جهان ایستاد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۹:۳۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه به ارایه تازه ترین گزارش گزارشگر ویژه وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران به هفتاد و یکمین مجمع عمومی سازمان ملل واکنش داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۹:۳۲    
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: بعضی از فعالیت های آمریکا و اسرائیل نشان می دهد که علاقه مند هستند کشور جدیدی در منطقه تشکیل شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۹:۲۳    
قارچ های مورل از نظر غذایی بسیار باارزش اند و مورد علاقه سرآشپزها و محققان صنایع غذایی قرار دارند، اما فکر می کنید بهترین مکان برای جمع کردن این قارچ ها کجاست؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۹:۰۳    
گروه اجرایی نمایش آری یا نه ؟ به کارگردانی مجید رحمتی قبل از اجرای این اثر نمایشی درحمایت از کودکان کار دست به اقدام جالب توجهی زده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۸:۵۲    
در پی حاشیه های ایجاد شده به دنبال فوت یکی از خبرنگاران به دلیل عارضه تومور مغزی در بیمارستان شهدای تجریش، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیانیه ای صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۸:۵۰    
زهیوی می گوید من و بیرانوند نسبت به هم شناخت داشتیم، او فکر می کرد که من توپ را از بالای سر مدافعان میفرستم اما او را غافلگیر کردم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۸:۴۶    
در حالی که مقامات بغداد می گویند عراق برای آزادسازی موصل از دست داعش نیازی به نیروهای آنکارا ندارد، رجب طیب اردوغان گفت که موصل از نظر تاریخی متعلق به ترکیه است .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۸:۲۷    
نیکلاس مادورو از دیروز سفر دوره ای 4 روزه به عربستان، ایران، قطر و جمهوری آذربایجان را آغاز کرد. مادورو وارد تهران شد و با رئیس جمهور در ساختمان ریاست جمهوری دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۴    
مدیرکل روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ضرب و شتم نوجوان بمی ربطی به آموزش و پرورش ندارد چراکه در مدرسه رخ نداده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۸:۰۷    
وجود ید برای سنتز هورمون های تیروئید اهمیت اساسی دارد؛ در حقیقت غده تیروئید مصرف کننده اصلی ید در بدن است و کمبود آن به اختلالاتی در کار تیروئید منجر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۸:۰۲    
معاون صادرات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه صادرات محصولات گروه سایپا به عراق از نیمه دوم مهرماه امسال از سر گرفته شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۵۹    
باشگاه تراکتورسازی طی نامه ای فدراسیون فوتبال خواست تا محرومیت قلعه نویی را نادیده بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۵۷    
وزیر مستعفی ورزش و جوانان ضمن رد کلیه اظهارنظرهایی که در طی روزهای گذشته به نقل از او در رسانه های مختلف منتشر شده تاکید کرد که از هیچ کس گلایه ای ندارد و از تغییرات ایجاد شده نیز استقبال کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۵    
یک دستگاه آپارتمان 14سال ساخت، 47 متری در خیابان ایران ، دارای 1 اتاق خواب با قیمت 300 میلیون تومان به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۴    
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری زن جوانی خبر داد که مبلغ 14 میلیون تومان را از یک مدیر بنگاه املاکی کلاهبرداری کرده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۴    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی وضعیت بارشی استان های مختلف کشور را طی روزهای آینده تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۲    
خودرو رنو، فلوئنس ، دست دوم ، مدل 2015 ، 78 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط یک دستگاه کامیونت حامل مصالح ساختمانی به عمق زمین گودبرداری شده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۰    
بلیت های نمایش فیلم فروشنده در جشنواره فیلم بمبئی در یک دقیقه فروش رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۰    
فرماندهان میدانی عراقی، روز جمعه در 'بنجوان'، روستایی تازه آزاد شده در جنوب موصل از سوی نیروهای عراقی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۲۹    
کمیل قاسمی "جوانترین خادم مسجد"روستای بشل از دستان نوه امام راحل هدیه ایی دریافت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۲۸    
مرتضی اشراقی تصویری را که مربوط به اوایل دهه 30 شمسی است و در قم گرفته شده در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده که در آن به ترتیب از سمت راست ناصر اشراقی، آیت الله سیدمصطفی خمینی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۲۶    
آفتاب نیوز : سرخط آخرین اخبار از ششمین روز جنگ سرنوشت ساز موصل را از نظر می گذرانید: - نیروهای عراقی روز شنبه وارد شهری نزدیک موصل که تحت کنترل گروه تروریسیتی داعش است، شدند. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۲۳    
دختری 6 ساله سه روز پیش به دلیل دل درد و استفراغ، به بیمارستانی در کرج منتقل شد؛ اما به دلایل نامعلوم حین یک جراحی ساده جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۲۲    
مجری ماه عسل این روزها در تدارک طراحی جدیدی برای ساخت یک برنامه تلویزیونی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۵    
گروهی از محققان بین المللی در مطالعات اخیر خود به نقطه اصلی افسردگی و چگونگی بروز عدم ارتباط در نورون ها و بخش های مختلف مغز پی بردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۵    
اگرچه جامعه جهانی هنوز هم می تواند نقش مثبت خود را در کاهش ریسک و خطرات احتمالی کره شمالی ایفا کند اما زمان آن فرا رسیده تا کره شمالی را به عنوان یک کشور هسته ای بپذیریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۴    
فیس بوک که مالکیت اینستاگرام را در دست دارد، در حال تلاش است پخش زنده ویدیو را به این اپلیکیشن اضافه کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۱    
برنامه ریزی های سازمان وظیفه عمومی ناجا این است که تا پایان امسال تکلیف تمام مشمولان غایب مشخص شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۰    
وکیل خسروی تاکنون هیچ اظهار نظری درباره ی این شکایت موکلش نکرده است و مشخص نیست که وی بر چه اساسی خواهان دریافت غرامت شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۱    
مردم سابقا تصور می کردند که غذاهای تند و پر از فلفل، موجب زخم معده می شود. اما اکنون می دانیم که اکثر زخم های معده در دیواره معده بر اثر عفونت های باکتریایی به وجود می آید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۵    
ایران خودرو در حالی در حدود دو ماه اخیر در بخشنامه فروش خود به نمایندگی های فروش، قیمت دو محصول خود را حدود 300 هزار تومان افزایش داده که هم زمان قید کرده قیمت های جدید هنوز اعمال نشده و این دو محصول ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۲    
از آنجا که هیچ تضمینی برای افزایش طول عمر وجود ندارد، تحقیقات زیادی در پی آن هستند که بتوانند داشتن عمر طولانی و توام با سلامت را امکان پذیر کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۵    
رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: اقدامات ارزشمندی در حوزه کاهش آلودگی هوا انجام شده و علیرغم مشکلات موجود در گذشته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۵    
کرمان حدود 40 سال پیش یکی از 5 مقصد نخست گردشگران خارجی بود، در دهه 70 به خاطر تردد قاچاقچی های مواد مخدر و پس از آن، حدود 9 سال پیش به واسطه جنایت اشرار، وارد فهرست قرمز شد و در نقشه های جهانی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۴    
امروزه دیگر امور چتربازی تنها در انحصار ارتش ها و گروه های نظامی نیست بلکه به عنوان یک ورزش مفرح و نشاط آور مورد استقبال جوانان قرار گرفته است و هیچ محدودیتی هم برای جنسیت قائل نیست حتی خانم های ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۱    
روزنامه قانون پس از 123 روز توقیف، امروز (اول آبان ماه) با حکم شعبه 6 دادگاه کیفری یک تهران رفع توقیف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۰    
استرس داریم. آن هم کم نه، که زیاد. استرس داریم که دیر برسیم، بیمار شویم، در امتحان موفق نشویم، در ترافیک گیر کنیم... اما این ها که چیزی نیست. ما استرس داریم جنگ شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۹    
باب دیلن خبر مرتبط با کسب جایزه نوبل ادبیات در سال 2016 میلادی را از وب سایت شخصی اش حذف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۷    
هرچه زندگی ما با فن آوری بیشتر عجین شود ما بیشتر به طبیعت نیاز داریم تا تعادل طبیعی خود را حفظ کنیم. برای کمک به بهبود سلامت جسم و روح این مقاله جالب را بخوانید!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۰    
محیط زیست مازندران اعلام کرد که در یک ماه گذشته (آغاز مهاجرت پرندگان زمستان گذران) 22 شکارچی غیرمجاز در این استان دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۰    
آفتاب نیوز :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۰    
تلویزیون 'السومریه' در عراق روز شنبه اعلام کرد که فیلمبردارش در جریان پوشش عملیات جنگ موصل کشته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۹    
لوله کشی کف پیاده رو ها و خیابانهای ایسلند قبل از سنگ فرش، انجام شده که کف را گرم نگه داشته و از نشستن برف روی زمین جلوگیری میکند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۸    
تماشای زنده آخرین مناظره هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ در پرواز نیویورک به سان فرانسیسکو
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۸    
فوق تخصص روماتولوژی با بیان اینکه آرتریت روماتوئید، بیماری نسبتا شایع با میزان شیوع حدود یک درصدی است، افزود: شیوع این بیماری در زنان سه برابر مردان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۴    
فورد اخیرا در حال ارزیابی و آزمایش یک فناوری جدید است که اجازه عبور رانندگان از چراغ قرمز راهنمایی و رانندگی را نمی دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۲    
اس آر 9 محصولی از کمپانی چینی Zotye Auto که شباهت عجیبی! به شاسی بلندهای پورشه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۱    
گروه سایپا که از سال 1389 رتبه اول صادرات خودرو کشور را به خود اختصاص داده و در 6 ماهه سال 95 نیز این پیشتازی را حفظ نموده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۹    
آفتاب نیوز : خسرو خواجه حسنی - استفاده از کارت های اعتباری یا به عبارتی دیگر(Credit card) اگر چه نزدیک به صد سال است که در نظام های اقتصادی جهان مورد استفاده قرار می گیرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۶    
حکم نهائی 20 سال حبس علیه محمد مرسی، رئیس جمهور اسبق مصر در پرونده حمله به تظاهرکنندگان در اطراف کاف ریاست جمهوری الاتحادیه در دوره ریاست جمهوری اش صادر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۴    
چرا باید عده معدودی، ورزشگاه را با میدان جنگ اشتباه بگیرند و با رفتاری غیراخلاقی، همنوع، هموطن و هم استانی خود را زیر باران سنگ و صندلی های شکسته، مضروب کنند؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۳    
عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه "وزاری جدید باید به انتظارات مردم توجه جدی نشان دهند"، تأکید کرد: باید افرادِ دارای برنامه جای وزرای مستعفی بیایند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۲    
شرکت خودروسازی پروتون مالزی از علاقه مندی خود برای حضور در بازار خودروسازی ایران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۱    
پنج فیلم کوتاه از تولیدات سازمان سینمایی حوزه هنری در هفتمین جشنواره بین المللی فیلم های ایرانی لندن حضور دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۸    
امام جمعه اصفهان گفت: گروهی از زرتشتیان قائل به دو خالق هستند که این امر با پرستش متفاوت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۶    
تلاش مادر برای نجات جوجه هایی که هنوز از تخم بیرون نیامده اند !
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۴    
پس از ادعای مردی مبنی بر آتش سوزی ماشینش به خاطر حضور آیفون 7 و همان طور که سامسونگ به دلیل باتری های لیتیوم-یونی موجود در گلکسی نوت 7 فراخوانی داده بود، آیفون 7 نیز مورد بررسی قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۱    
فیلم فروشنده ساخته اصفر فرهادی جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره بین المللی فیلم شیکاگو در کشور آمریکا را از آن خود کرد.