پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۳۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 2 دی 1395 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1395 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1395 آفتاب نیوز 31 خرداد 1395 آفتاب نیوز 31 تیر 1395 آفتاب نیوز 31 مرداد 1395 آفتاب نیوز 31 شهریور 1395 آفتاب نیوز 30 مهر 1395 آفتاب نیوز 30 آبان 1395 آفتاب نیوز 30 آذر 1395 آفتاب نیوز 30 بهمن 1395 آفتاب نیوز 1 اسفند 1395 آفتاب نیوز 1 دی 1395 آفتاب نیوز 2 دی 1395 آفتاب نیوز 3 دی 1395 آفتاب نیوز 4 دی 1395 آفتاب نیوز 5 دی 1395 آفتاب نیوز 6 دی 1395 آفتاب نیوز 7 دی 1395 آفتاب نیوز 8 دی 1395 آفتاب نیوز 9 دی 1395 آفتاب نیوز 10 دی 1395 آفتاب نیوز 11 دی 1395 آفتاب نیوز 12 دی 1395 آفتاب نیوز 13 دی 1395 آفتاب نیوز 14 دی 1395 آفتاب نیوز 15 دی 1395 آفتاب نیوز 16 دی 1395 آفتاب نیوز 17 دی 1395 آفتاب نیوز 18 دی 1395 آفتاب نیوز 19 دی 1395 آفتاب نیوز 20 دی 1395 آفتاب نیوز 21 دی 1395 آفتاب نیوز 22 دی 1395 آفتاب نیوز 23 دی 1395 آفتاب نیوز 24 دی 1395 آفتاب نیوز 25 دی 1395 آفتاب نیوز 26 دی 1395 آفتاب نیوز 27 دی 1395 آفتاب نیوز 28 دی 1395 آفتاب نیوز 29 دی 1395 آفتاب نیوز 30 دی 1395 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۵۳    
یک دستگاه خودروی سواری مزدا 3 به دلیل نامعلومی در بزرگراه حکیم دچار حریق شد و به طور کامل در آتش سوخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۵۲    
وزیر کشور با بیان اینکه دولت با تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی خود را موظف به عملی سازی اهداف این طرح می داند، گفت: برنامه ششم توسعه و بودجه 96 براساس اقتصاد مقاومتی نوشته شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۴۶    
روزنامه شهروند در ستون طنز امروز خود به موضوع افزایش قیمت جهانی دلار در برابر یورو و شناسایی عامل ترور برلین پرداخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۴۶    
خواستگار شکست خورده عصر امروز در روستای "جهان آباد" از توابع فهرج کرمان اعضای خانواده دختر مورد علاقه اش را به رگبار بست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۴۱    
رئیس پلیس راهور تهران بار دیگر تاکید کرد: خودروهای شخصی حق مسافرکشی در شهر تهران را ندارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۴۰    
داعش با انتشار ویدئویی اعلام کرد دو سرباز ارتش ترکیه را که دو هفته قبل در الباب اسیر شده بودند، زنده زنده به آتش کشیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۲۹    
هافبک سابق پرسپولیس که در این فصل راهی تبریز شده تا در ماشین سازی به فوتبال خود ادامه دهد از سوی کادرفنی در اختیار باشگاه قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۲۶    
یکی از مرتع ترین روستاهای اروپا در دل قفقاز جا خوش کرده است. روستای خینالیق به خاطر ارتفاع بسیار بالایش به روستای سرگیجه معروف شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۲۶    
آفتاب نیوز :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۰۳    
السد در شبی که مرتضی پورعلی گنجی با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد برابر الجیش متوقف شد و صدر جدول رده بندی را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۰۲    
معاون کنسولی، پارلمانی و امور ایرانیان وزارت امور خارجه گفت: دومین فرش ایرانی با نام فرش 'سفید صلح' در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک رونمایی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۰۰    
فاروق قایماقجی سفیر ترکیه در بغداد روز پنجشنبه در دیدار با نوری مالکی معاون رئیس جمهور عراق و رئیس ائتلاف دولت قانون گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۵۹    
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از فوت مرد جوان در پی سقوط و کشف جسد مرد جوان در یکی از مسافرخانه های این شهر طی 48 ساعت گذشته خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۵۹    
ارتش سوریه بیانیه ای درباره کامل شدن پیروزی در حلب و خروج همه تروریست ها از این شهر صادر کرد.عملیات بیرون راندن همه تروریست ها از شهر حلب با خروج چهار اتوبوس حامل افراد مسلح پایان یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۱۹    
تلویزیون رسمی سوریه گزارش داد که با خروج آخرین اتووس های حامل تروریست ها از شهر حلب، این شهر منطقه امن شده و خالی از تروریست هاست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۰۱    
شما نمی توانید تصورکنید که در چه موردی حرف می زنید. پای مسائل روحی فرزندم وسط بود و نمی توانستم اصرار بیش از اندازه بکنم که آزارجنسی انجام شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۵۵    
مشاور ارشد سابق اوباما اشاره می کند که یکی از نشانه های مهم در مرکزیت نقش ایران در جنگ سوریه نقش سردار سلیمانی است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۴۷    
عصر امروز 10 نفر از اعضای یک خانواده در روستای جهان آباد فهرج بر اثر اختلاف خانوادگی به ضرب گلوله خواستگار دختر خانواده به قتل رسیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۴۴    
دروازه بان پیشکسوت فوتبال کشورمان در اروپا به سر می برد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، احمدرضا عابدزاده، دروازه بان پیشکسوت فوتبال ایران و یکی از یادگارهای حماسه ملبورن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۳۵    
آیت الله هاشمی رفسنجانی عصر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی عالی شهر، با دانشگاهیان، استادان و جمعی از دانشجویان این واحد دانشگاهی دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۳۲    
رئیس جمهور منتخب آمریکا از دولت رو به پایان این کشور خواست قطعنامه پیشنهادی مصر علیه شهرک سازی های اسرائیل را وتو کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۳۳    
اعضای اولین هیات مدیره انجمن صنفی کارگری روزنامه نگاران استان تهران معرفی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۲۱    
تصویری از بازدید وزیر ارتباطات از نمایشگاه جنبی کنگره سراسری 6500 شهید مخابرات دفاع مقدس را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۱۸    
بقایای یک بمب در شهرستان سرپل ذهاب کشف شد که توسط تیم های عملیاتی مربوطه مورد بررسی و خنثی سازی قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۱۶    
یک پژوهشگر موسیقی نواحی سیستان و بلوچستان از در گذشت علی محمد بلوچ معروف به علیوک یکی از پیشکسوتان موسیقی بلوچستان بر اثر عارضه قلبی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۱۵    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، پس از سفری دو روزه به جزیره خارک و بوشهر، به تهران برگشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۱۳    
نماینده تهران در مجلس نهم گفت: یکشنبه 31 خرداد 88 مجددا با آقای هاشمی دیدار کردم در آن دیدار آقای هاشمی نسبت به مواضع رهبری در نماز جمعه ابراز خرسندی کرد و از مواضع رهبری خوشحال بود و قرار شد بیانیه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۰۵    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید از روز شنبه، روند بارشی کشور طی روزهای آینده را تشریح و استان های پربارش ر ا اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۰۴    
وزارت خزانه داری آمریکا الحاقیه جدیدی به دستورالعمل مبادلات تجاری و تحریم های ایران اضافه و علاوه بر آزاد کردن صادرات میگو ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۰۲    
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: رستوران های مستقر در هتل ها می توانند مبلغی به عنوان حق سرویس دریافت و هزینه آموزش و یا هزینه های جاری هتل کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۰۱    
حجت الاسلام ناصر نقویان به دلیل عارضه قلبی، از ساعتی قبل در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۵۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز روزگار تک صدایی گذشته و صدا و سیما باید زبان همه ملت ایران با اقوام، احزاب و میل های مختلف سیاسی و دینی در سراسر کشور باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۲۱    
آفتاب نیوز : در حاشیه نصب دوربین های ثبت مارپیچ در خیابان های تهران، مهدی عزیزی این کارتون را در شهروند منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۱۹    
رئیس انجمن علمی دیابت ایران گفت: بر اساس برآورده های صورت گرفته 12 درصد از جمعیت ایران که شامل 8 میلیون نفر می شوند، به بیماری دیابت مبتلا هستند در حالی که نیمی از آنان از بیماری خود اطلاع ندارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۵۹    
روابط عمومی کمیته امداد با صدور اطلاعیه ای در خصوص برداشت غیر واقعی برخی رسانه ها از صحبت های رئیس کمیته امداد توضیحاتی را ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۵۶    
وزیر بهداشت گفت: تمام امورات دست مجموعه ای افتاده است در هوا هواپیما و در دریا کشتی دارد همچنین بانک، پتروشیمی، دخانیات و دارو را در اختیار دارند و باید پرسید چه کسی اینها را داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۰۱    
داشتن یک خودروی لوکس برای برخی افراد یک رویای دیرین و شیرین است، شاید بتوان گفت خرید یک خودروی آنچنانی در صدر لیست افراد بسیاری هست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۵۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بنده هیچ برنامه ای برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ندارم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۵۷    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار بزرگان اهل سنت استان بوشهر، تأکید بر وحدت را سیاست اصلی نظام خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۴۸    
پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز در مسکو در مراسم تدفین آندره کارلوف، سفیر این کشور در ترکیه، شرکت کرد. کارلوف دوشنبه این هفته در آنکارا به ضرب گلوله به قتل رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۴۴    
بنابر اعلام تهیه کننده دورهمی ، این برنامه قرار است تا ماه آینده به صورت یک روز در هفته پخش شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۴۲    
این فرد به اتهام 13فقره تجاوز به عنف،زورگیری و آدم ربایی بامداد امروز اعدام شد.مردم با سردادن شعارهایی رضایت خودرا از برخورد قاطع پلیس با مجرمان بیان کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۳۵    
محققان موفق به ساخت دارویی شدند که با تغییر سیستم ایمنی بدن، آسیب های ناشی از بیماری ام اس به مغز و سیستم عصبی را کاهش می دهد و قادر به تحولی عظیم در درمان این بیماری پیش رونده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۳۳    
شرکت ایرباس فرانسه روز پنج شنبه امضای قرارداد فروش هواپیما به ایران را تائید و جزئیات آن را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۳۲    
یوگنی جوگاشویلی نوه جوزف استالین دومین رهبر اتحاد جماهیر شوروی که تلاش های بسیاری برای پاک کردن چهره پدر بزرگ خود از اتهام ارتکاب کشتارهای مردمی و موج سرکوب ها انجام داد، درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۲۹    
فرماندار رودبار جنوب از نیاز این شهرستان به افزایش سهمیه در حمایت از خانواده های متقاضی پشت نوبت خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۱۵    
گروهک تروریستی داعش مسوولیت دو انفجار موصل در عراق را برعهده گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۰۱    
سخنگوی اورژانس بابل، گفت: بر اثر سقوط تیربرق بر روی راننده جرثقیل در جاده گنج افروز روستای سید کلا بابلکنار بابل یک نفر کشته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۷:۴۵    
اعضای بدن یک بیمار مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار نیازمند عضو پیوند زده شد و به آنها حیات دوباره بخشید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۷:۱۶    
مدیرکل دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش از واریز کامل پاداش پایان خدمت سال 94 فرهنگیان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۷:۱۴    
آزمایش موشک کروز هند موسوم به نربه برای چهارمین بار متوالی با شکست مواجه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۷:۰۵    
بسیاری از افراد به دنبال این هستند که بدانند بیماری کبد چرب چیست و چگونه درمان می شود. در این نوشتار با بازده همراه باشید تا انواع مختلف بیماری کبد چرب را برای شما توضیح دهیم و نشانه ها و علائم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۷:۰۳    
چه کسی است که خوردن یک پرتقال خوشمزه و آبدار را به عنوان میان وعده دوست نداشته باشد؟ من در بیشتر طول سال، هر روز از خوردن یک یا دو پرتقال لذت می برم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۷:۰۱    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مراغه از مرگ سه نفر از اعضای یک خانواده در این شهرستان بر اثر مسمومیت ناشی از گازگرفتگی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۶:۵۴    
استفان دیمیستورا با اعلام اینکه اولویت اصلی برای سازمان ملل در سوریه خروج اهالی حلب است، گفت احتمال دارد که ادلب نیز به حلب دیگری تبدیل شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۶:۵۳    
تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته تعدادی فیلم سینمایی را برای پخش از شبکه های مختلف تدارک دیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۶:۵۲    
در شرایطی که از یک هفته قبل تاکنون آلودگی بسیار شدیدی دستکم 24 شهر از جمله پکن پایتخت چین را فرا گرفته است، دهها پرواز در مناطق مختلف این کشور لغو و هزاران مسافر سرگردان شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۶:۱۴    
ژاپن رسما اعلام کرد که مهمترین نیروگاه هسته ای خود را که در راستای تولید انرژی و برق برای کمک به تقاضای فزاینده کشور ایجاد کرده بود، تعطیل کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۶:۱۳    
مقامات چین اعلام کردند که روز پنجشنبه (22 نوامبر) یک ماهواره نظارت بر انتشار جهانی دی اکسید کربن را از طریق یک موشک لانگ مارچ 2D به فضا ارسال کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۶:۱۲    
یک فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه غلط نامه وزیر خارجه باید در مقابل دوربین صورت بگیرد نه در مجلسی که 20 دقیقه ای برجام را امضا کرد، گفت: همانطور که دیپلماسی خنده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۶:۰۴    
درگیری در بازدید ماموران محیط زیست نوشهر از زمین دفن زباله اگرچه از سوی شهرداری تکذیب می شود اما محیط زیست نوشهر نظر دیگری دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۶:۰۳    
من اعتراف می کنم اشتباه کردم به حرف کری اعتماد کردم. این جمله را محمدجواد ظریف نگفته اما جواد کریمی قدوسی از قول او گفته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۶:۰۰    
وزیر بهداشت گفت: 12 سال پیش سلامت مردم را دست یک بنگاه اقتصادی داده و آن را در وزارت رفاه قرار دادند و بعد اسم آن را رفاه گذاشتند، ولی بنده معتقدم حیف اسم رفاه که برای این وزارتخانه انتخاب کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۴۴    
تازه ترین گزارش ها از تلویزیون ژاپن حاکی است که به دلیل آتش سوزی بزرگ و گسترده روز پنجشنبه در این کشور نزدیک به 140 ساختمان طعمه حریق شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۴۲    
تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی مشکل گیتی با تأیید خبر توقف اکران این فیلم گفت: درپی صدور حکمی قضایی، وزارت ارشاد دستور توقف نمایش این فیلم را به سینماداران ابلاغ کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۴۱    
بسیاری خودشیفتگی را ویژگی بدی می دانند، ممکن است پشت سر خودشیفته ها حرف و سخن بسیار گفته شود، اما خودشیفتگی گاهی برای خود فرد، منافعی هم در بر دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۳۹    
در ادامه حمایت جمعی از هنرمندان از مجموعه شهرزاد ، مهناز افشار هم در این باره اظهار نظر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۳۸    
صدا و سیما باز هم به طور رایگان برای فیلم اصغر فرهادی تبلیغ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۳۵    
شبنم مقدمی از تجربه متفاوت نقش خود در فیلم نفس و از علاقه خود برای بازی در نقش های سخت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۰    
در حالی روز گذشته نرخ دلار در بازار روندی صعودی به خود گرفت و حتی به بیش از 4 هزار تومان افزایش یافت، اما امروز حرکت دلار معکوس شد و قیمت ها کاهش پیدا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۸    
پرواز شماره 269 هواپیمایی ایران ایر از مشهد به تهران با 18 ساعت تاخیر مواجه شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۵    
دختر بزرگ دیکتاتور سابق عراق در نخستین مصاحبه پس از مرگ پدرش تاکید کرد که جزئیات مرگ پدرش بسیار زشت و دردناک بوده اما باز هم مرگی شرافتمندانه داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۲    
گزارش سالانه دفتر جرائم و مواد مخدرسازمان ملل متحد نشان می دهد که 71 در صد از قربانیان قاچاق انسانی را زنان و دخترانی تشکیل می دهند که برای بهره گیری های جنسی و ازدواج های اجباری در جهان بفروش می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۰    
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: منشور شهروندی نه طرح بوده نه لایحه، بلکه تبلیغات انتخاباتی و از نظر قانون، خلاف است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۵۴    
عضو فراکسیون امید در حساب توییتر خود به انتشار اظهارات محرمانه ظریف درباره مذاکرات توسط کریمی قدوسی واکنش نشان داد.تصویر توییت محمود صادقی را در زیر ببینید:
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۴۹    
سارق خودرو مزدا که حین تعقیب و گریز از دست پلیس، چند خودرو، موتور سیکلت و گاری باربری را دچار حادثه کرده بود، سرانجام با شلیک گلوله متوقف و دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۴۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مذاکرات سه جانبه ایران، ترکیه و روسیه، عقب نشینی ترکیه درباره تغییر نظام سیاسی سوریه و اعلام این موضوع در قالب بیانیه مشترک را یک نقطه عطف در تحولات سوریه خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۴۶    
چینی ها همچنان به دنبال جذب محمد انصاری هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۲۵    
از جمله مناطق و بناهای مهم تخریب شده دیگر در حلب مدرسه و کلیسا الشیبانی است. تاریخ نشان می دهد که حلب جایی بوده که پیروان ادیان مختلف با صلح و آرامش در آن زندگی می کردند و درجه بالایی از تساهل مذهبی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۱۷    
می خواستند آمار اشتغال را بالا ببرند، اما مثلاً در ذوب آهن اصفهان که گنجایش نیروی انسانی آن 6 هزار نفر بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۱۰    
وکیل مدافع علی مطهری گفت که پرونده شکایت موکلش از مقام قضایی به دادسرای ویژه روحانیت ارسال شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۹    
رئیس جمهوری روسیه در جمع فرماندهان نظامی این کشور فرمان افزایش توان هسته ای روسیه را صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۸    
با حمایت بانک تجارت چهارمین دوره جام فوتسال شهدای رسانه به خط پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۸    
خلبانان شرکت هواپیمایی کره جنوبی کوریا ایر ، پس از 11 سال اولین اعتصاب خود را در اعتراض به کاهش دستمزدها آغاز کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران حضور پر شماری را در ورزشگاه آزادی داشته باشند تا با غلبه بر سیاه جامگان قهرمانی نیم فصل را جشن بگیریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۵    
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام آمادگی مجلس برای قانون مند کردن حقوق شهروندی در مورد پیگیری ها برای مسئله حصر نیز گفت: امیدواریم با تدبیر و حوصله حل شود و بنده این روند را مثبت می بینم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۵۶    
دادستان کل کشور گفت: حکم اعدام بابک زنجانی در در دیوان عالی کشور نهایی و قطعی شده و بعید است که این حکم تخفیف یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۵۴    
بعد از ماجرای انتشار جملات منقطع از سخنان ظریف توسط کریمی قدوسی و ادعای برخی از رسانه های اصولگرا مبنی بر اینکه بهروز نعمتی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۵۰    
دانشمندان از دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا ادعا کرده اند موفق به ساخت یک دستگاه از جنس پلیمر آلی شده اند که انرژی مکانیکی لمس صفحه نمایش گوشی هوشمند را به برق تبدیل می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۴۹    
وکیل مدافع محمود صادقی آخرین وضعیت پرونده موکلش را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۴۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به مصوبه اخیر دولت در خصوص جایگزینی واحد تومان با ریال گفت که این جابجایی به مرور و در طول زمان انجام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۴۴    
در تازه ترین رده بندی تیم های ملی فوتبال جهان تیم تحت هدایت کی روش با یک پله صعود در رده بیست ونهم جهان قرار گرفت و همچنان بالاترین جایگاه را در بین تیم های قاره کهن در اختیار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۴۲    
ملکه 90 ساله انگلیس و همسرش به دلیل شدت بیماری سفر خود به کاخ ساندرینگهام برای گذراندن کریسمس را لغو کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۸    
آیت الله هاشمی رفسنجانی، در ادامه سفر به استان بوشهر، صبح دومین روز سفر از قسمت های مختلف بندرگاه بوشهر و تأسیسات دریایی، کشتی ها و امکانات گمرکی، بازدید کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۷    
رئیس کارگروه پیشگیری از مرگ های خاموش کشور از افزایش 33 درصدی مرگ ناشی از گاز منواکسید کربن نسبت به سال گذشته در کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۴    
مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش از آغاز عملیات واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی سال 94 خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۹    
پایگاه خبری-تحلیلی آفتاب نیوز قصد دارد در راستای ارج نهادن به تمامی مخاطبان خود، انشاء های خوب دانش آموزانی را که در مقطع دبستان و دبیرستان تحصیل می کنند، به همراه عکس شان منتشر کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۲:۵۲    
این سرویس بهداشتی عمومی در پرجمعیت ترین منطقه شهری در بین کلانشهرهای چین ساخته شده و خدماتی چون اتاق کودک،وای فای،واکس کفش و تماشای تلویزیون در آن ارائه می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۲:۴۹    
نرم افزار ارتباطی تلگرام مدتی است پیام های امنیتی خود را به زبان فارسی هم ارسال می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۲:۱۵    
این باغ قدیمی توسط شکارچیان ساخته شده است. شواهد نشان می دهند که در این باغ با استفاده از سنگ و ابزارهای چوبی کشت و برداشت محصول صورت می گرفته است.
  • ۱