پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۰:۵۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 6 اسفند 1395 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1395 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1395 آفتاب نیوز 31 خرداد 1395 آفتاب نیوز 31 تیر 1395 آفتاب نیوز 31 مرداد 1395 آفتاب نیوز 31 شهریور 1395 آفتاب نیوز 30 مهر 1395 آفتاب نیوز 30 آبان 1395 آفتاب نیوز 30 آذر 1395 آفتاب نیوز 30 دی 1395 آفتاب نیوز 30 بهمن 1395 آفتاب نیوز 1 اسفند 1395 آفتاب نیوز 2 اسفند 1395 آفتاب نیوز 3 اسفند 1395 آفتاب نیوز 4 اسفند 1395 آفتاب نیوز 5 اسفند 1395 آفتاب نیوز 6 اسفند 1395 آفتاب نیوز 7 اسفند 1395 آفتاب نیوز 8 اسفند 1395 آفتاب نیوز 9 اسفند 1395 آفتاب نیوز 10 اسفند 1395 آفتاب نیوز 11 اسفند 1395 آفتاب نیوز 12 اسفند 1395 آفتاب نیوز 13 اسفند 1395 آفتاب نیوز 14 اسفند 1395 آفتاب نیوز 15 اسفند 1395 آفتاب نیوز 16 اسفند 1395 آفتاب نیوز 17 اسفند 1395 آفتاب نیوز 18 اسفند 1395 آفتاب نیوز 19 اسفند 1395 آفتاب نیوز 20 اسفند 1395 آفتاب نیوز 21 اسفند 1395 آفتاب نیوز 22 اسفند 1395 آفتاب نیوز 23 اسفند 1395 آفتاب نیوز 24 اسفند 1395 آفتاب نیوز 25 اسفند 1395 آفتاب نیوز 26 اسفند 1395 آفتاب نیوز 27 اسفند 1395 آفتاب نیوز 28 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1395 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۷    
ترافیک باند جنوبی ازادراه تهران - کرج (از پل فردیس تا پل کلاک) و باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین (از ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس) نیمه سنگین گزارش شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۶:۱۳    
منیزیم ماده ای انرژی بخش بوده و افسردگی را از بین می برد. معمولا یکی از کمبودها در برنامه های غذایی کمبود منیزیم است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۱:۲۱    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد، افراد سالخورده ای که از کمردرد و گردن درد رنج می برند، بیشتر احتمال دارد که دچار مرگ زودهنگام شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۰:۵۱    
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس نسبت به ورود پساب های سمی حاصل از فعالیت صنایع پتروشیمی ماهشهر به رودخانه ها هشدار داد و گفت: این ترکیبات زمینه ساز ابتلا به انواع سرطان هاست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۹    
مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت آیت الله هاشمی و پنجمین سالگرد درگذشت حجت الاسلام شیخ محمد هاشمیان امام جمعه فقید رفسنجان در مسجد حاج شریف این شهر برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۱۱    
امروزه وسایل نقلیه نیز با پیشرفتهای روز افزونی روبرو شده اند و شکل نویی به خود گرفته اند؛ اما راحتی و امنیت این وسایل نیز از جمله مواردی است که باید به آن توجه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۶    
وزیرخارجه مکزیک روز شنبه در واکنش به تهدیدهای رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد که دولتش بطور گزینشی به اقدامات آمریکا واکنش نشان داده و مقابله به مثل خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۷    
تعدادی از نمایندگان روسیه به اظهارات رییس جمهور آمریکا درخصوص برتری طلبی تسلیحات هسته ای این کشور، واکنش نشان دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۶    
پیش از خواندن مطلب زیر باید بگوییم که برخی از این غذاها به شدت چندش آور بوده و ممکن است از دیدنشان حالتان بد شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۶    
استاندار آذربایجان غربی گفت: روند رو به گسترش همکاری بین کشور های ایران و جمهوری آذربایجان حاکی از تحقق انتظارات بین مراودات دو کشور است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۹    
وب سایت دیلی استار مدعی شده است که پوتین و دختر رئیس جمهور آمریکا در یک پارتی حضور یافته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۵    
علی دایی روز گذشته در آزمون دکترای نیمه متمرکز شرکت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۹    
دارو های (NSAIDs) ضددرد غیرمخدر برای تسکین دردهای خفیف تا متوسط ، مانند سردرد، دردهای هنگام عادت ماهانه، دردهای دندان و حملات نقرس مناسب اند .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۰    
نتایج آرای انتخابات شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام شد. به گزارش آذرقلم، شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی طی اطلاعیه اینتایج آرای انتخابات این شورا را اعلام کرد که به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۳    
اصغر فرهادی انوشه انصاری و فیروز نادری را به عنوان نماینده خود در مراسم اسکار 2017معرفی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۸:۴۹    
رییس مرکز روغن ها و چربی های معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه همه انواع روغن مضرات خاص خود را دارند، گفت: در مواردی که مجبور به استفاده از روغن جامد باشیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۸:۱۹    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی عصر روز جمعه اولین گزارش خود درباره اجرای برجام در ایران را در اختیار 35 عضو شورای حکام قرار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۰:۰۶    
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: دربودجه سال 96 به سیستم آبیاری نوین در کشور 3500 هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۳:۵۷    
مشاور فرهنگی حسن روحانی در توئیتر نسبت به کاندیداهای برگزیده جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای انتخابات ریاست جمهوری کنایه ای زد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۳:۳۰    
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت ، درمان و علوم پزشکی گفت: 40 درصد از دانشگاه های علوم پزشکی کشور فضای ورزشی ندارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۳:۲۶    
معاون وزیر نیرو گفت:48 سد با ظرفیت 13 میلیارد و 500 میلیون متر مکعب آب در سال جاری در مناطق مختلف کشور به بهره برداری رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۳:۱۱    
جمهوری اسلامی ایران رسما رییس گروه 77 در سال 2017 میلادی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۸    
مدیرعامل بیمه سلامت ایران از بدهی 2200 میلیارد ریالی این سازمان به موسسات درمانی استان هرمزگان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۱    
پس از حضور مهتاب نصیرپور، نیکی کریمی و محسن کیایی، حضور باران کوثری هم در آستیگمات جدیدترین ساخته مجیدرضا مصطفوی قطعی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۸    
مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی دو خط قرمز نظام و رهبری را داشت اما در کنار اینها دو خط قرمز دیگر هم داشت که یکی تدین و دیگری رعایت حقوق مردم بود لذا دغدغه ایشان رفاه و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۹    
مدیرعامل شرکت صنایع کوچک و شهرک صنعتی کشور گفت: در دولت تدبیر و امید بیش از2085 بنگاه جدید در کشور راه اندازی شده است و این تعداد بنگاه توانستند برای 150 هزار نفراشتغالزایی ایجاد کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۵    
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: در سال جاری عملیات گازرسانی به 3000 روستا در کشور به بهره برداری رسیده است.در سال گذشته نیز 3500 روستا درکشور دارای گاز شدند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۲:۱۵    
سومین جلسه رسیدگی به اتهامات هفت فعال سیاسی اصلاح طلب فردا صبح در دادگاه انقلاب برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۲:۱۳    
نماینده گچساران و باشت در مجلس بدون اشاره به نام فرد یا افرادی، از عملکرد برخی مسوولان سابق در واگذاری اراضی حوزه انتخابیه خود به برخی افراد با برقراری برخی ارتباطات پشت پرده انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۸    
سفیر کشورمان در فرانسه با اشاره به قرارداد ایجاد جوینت ونچر مشترک میان رایزکو و مکاپلاست فرانسه اعلام کرد که شرط صادرات 30 درصدی در این قرارداد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۶    
گمرک ایران ضمن هشدار به ایرانیان مسافر به کشورهای آسیای میانه فهرست اقلام دارویی ممنوعه در گمرکات این کشورها را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۰    
میخائیل گورباچف رئیس جمهور سابق جماهیر شوروی ویلایش را در منطقه دریاچه " Tegernsee " واقع در کوه های آلپ به قیمت 7 میلیون یورو به فروش گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۱:۴۷    
به گفته ی رئیس دفتر تولیت آستان قدس رسوی، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رییسی حضور در آستان قدس رضوی را مهمتر از هر مسولیت و فرصتی گرانقدر برای خدمت به محبین آن آستان مقدس می داند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۱:۳۵    
میگوئل آنجل اوسوریو چونگ وزیر امور داخلی مکزیک روز جمعه گفت که کشورش به کمک مالی آمریکا نیازی ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۱:۳۲    
قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت: هیچ کسی جز مردم صاحب انقلاب نیستند و احدی نمی تواند انقلاب و نظام را منحصر به خود کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۱    
همایش مدرسه چوگان قصرفیروزه با هدف آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با رشته چوگان و استعدادیابی در این رشته برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۱:۱۷    
روسیه اعلام کرد قطعنامه ای که خواستار تحریم سوریه است را وتو خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۱:۱۵    
یک فرمانده نظامی آمریکایی اعلام کرد داعش از کودکان و معلولان برای عملیات انتحاری در جنگ موصل کمک می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۱:۱۳    
بررسی تحقیقات موجود در زمینه بیماری شیزوفرنی نشان می دهد که مصرف ویتامین های گروه B مانند B-6, B-8 و B-12 می تواند علائم این بیماری را کاهش دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۱:۱۱    
اردبیل - ایرنا- نخستین همایش مردان یخی کشور و دومین مسابقه حرفه ای استقامت مردان یخی روز جمعه در رودخانه خیاوچایی شهرستان مشگین شهر برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۲    
یک کارمند زن مسلمان آمریکایی در کاخ سفید فاش کرد که به دلیل صدور فرمان جنجالی و مشهور ترامپ درباره ممنوعیت ورود اتباع هفت کشورمسلمان ، از سمت خود کناره گیری کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۰    
2 نفر از نظامیان ترکیه که 27 بهمن ماه از طریق مرز مریچ به طور غیرقانونی از ترکیه خارج شده و به یونان فرار کرده و تسلیم پلیس یونان شده بودند، از این کشور درخواست پناهندگی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۲    
نماینده ایران در آژانس با اشاره به انتشار اولین گزارش آمانو در سال 2017 گفت که این گزارش تایید کرده که تمام فعالیت های هسته ای ایران در چارچوب برجام پیش می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۵    
خروج اتوبوس از جاده در دامغان - شاهرود باعث مصدومیت 20 سرنشین شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۴    
سید مهدی رحمتی بابت پذیرفته نشدن درخواست فرجام خواهی محرومیتش به شدت شاکی شده و مسوولان فوتبال را تهدید به افشاگری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۲    
مصطفی کواکبیان در رای گیری انجام شده در پانزدهیم کنگره حزب مردم سالاری در سمت دبیرکلی این حزب ابقاء شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۰    
مدیرکل راه آهن قم با بیان اینکه هیچ گونه حادثه ای در مورد قطار یزد به تهران در حوالی قم رخ نداده است، گفت: نباید مردم به حاشیه های پخش شده در فضای مجازی اعتنا کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۸    
اعضای بدن بیمار مرگ مغزی در گچساران به بیماران نیازمند اهدا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۸    
در نشست گروهی از دانشجویان دندانپزشکی ایرانی شاغل به تحصیل در ارمنستان با سیدکاظم سجادی سفیر جمهوری اسلامی در ایروان، مسائل مرتبط با حوزه تحصیل در این کشور بررسی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۷    
گیاهی با طعم گس که حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است و علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن، کبد و کیسه صفرا را پاک سازی می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۶    
محققان دانشگاه جورج میسون با نمونه برداری و آزمایش خون اژدهای کومودو موفق به کشف 48 ترکیب ویژه برای مقابله با عفونت های ناشی از انواع باکتری مخصوصا گونه های مقاوم در برابر آنتی بیوتیک شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۲    
سفیر کشورمان در روسیه به دعوت استاندار منطقه خودمختار "یامال" سفری سه روزه به قطب شمال داشت که این سفر در تلویزیون روسیه بازتاب داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۵۵    
سازمان ملل متحد اعلام کرد که شش کشور به دلیل عدم پرداخت سهم مالی سالانه خود و بدهی ، حق رأی خود را به طور موقت از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۵۳    
سرمربی سیاه جامگان از سمت خود استعفا داد .خداداد عزیزی بعد از باخت مقابل تراکتور سازی تبریز از سمت خود کناره گیری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۷    
یکی از مشکلات بارسلونا قرارداد لیونل مسی است. مسی تنها سوپراستار بارسلونا و دنیا است و مطمئنا خودش هم ارزشش را می داند و می خواهد متناسب با آن دریافتی داشته باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۴    
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه از بانک های خوزستان به دلیل عدم تمکین از مصوبه دولت شکایت می کنم گفت: خوزستان باید از وضعیت بحرانی موجود خارج شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۳۹    
یک زن معترض با کندن لباس خود کنفرانس ماری لوپن را به تشنج کشیدنشست خبری ماری لوپن رهبر حزب افراطیون فرانسه این بار با حمله و فریاد یک زن روبرو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۳۳    
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران حمله اشرار به 100 خودرو در شهرستان پیشوا را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۳۲    
دونالد ترامپ در شب هشتادونهمین دوره جوایز اسکار میزبان مراسمی در پایتخت آمریکا است و از این روی مراسم اسکار را تماشا نخواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۲۹    
فصل بهار نزدیک است و در این زمان انواع گل ها و گیاهان دارویی شکوفه می زنند، در این فصل از گیاهی استفاده کنید که همچون تونری قدرتمند چربی و آلودگی های پوستتان را پاک می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۲۶    
انجمن پن آمریکا اسامی برندگان ادبی سال 2017 خود را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۱۹    
کریم انصاری فرد با دو گلی که شب گذشته برای تیمش در لیگ اروپا به ثمر رساند، توانست عنوان بهترین بازیکن مرحله یک شانزدهم نهایی را از آن خود کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۱۷    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران گفت: طلاق های خاموش در ایران روند صعودی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۱۵    
ترامپ هنوز به روند اجرایی مسئولیتش مسلط نشده/ بودجه نویسی در کشور، کاذب و متورم است وزیر بهداشت تاکید کرد رئیس جمهور جدید آمریکا هنوز به روند اجرایی مسئولیت خود مسلط نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۱۳    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بامداد جمعه (به وقت محلی)، پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) را به ناتوانی در جلوگیری از قرار گرفتن اطلاعات سری در اختیار رسانه ها متهم کرد که انتشار آنها ممکن است تاثیر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۰    
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیامی درگذشت کمال حاجی پور خبرنگار ایسنا را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۷    
رییس اداره حفاظت از محیط زیست پلدختر گفت: سمندر لرستانی گونه ای بسیار زیبا و کمیاب که در معرض خطر انقراض ویا بحرانی قرار دارد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۸:۴۹    
پلیس راهور نیروی انتظامی با اعلام بارش باران در محور فسا و خاش- زاهدان، از ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۸:۴۶    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل که برای دیداری رسمی از استرالیا به این کشور سفر کرده در ملاقات و دیدارهای مختلف خود با مقامات و وزرای استرالیایی از آنها خواسته تا رویکرد خود را نسبت به ایران تغییر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۸:۴۲    
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به آیه ای از قرآن گفت: بهترین زن، زنی است که نامحرم او را ندیده باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۸    
منابع خبری عصر جمعه گزارش دادند که ده ها تن از عناصر داعش در غرب موصل خود را تسلیم نیروهای عراقی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۵    
فرمانده پلیس راه هرمزگان جزئیات تیراندازی راکب یک دستگاه موتور سیکلت به سوی ماموران پلیس راه میناب - جاسک را تشریح کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۸    
محسن مسلمان جایی در تیم منتخب هفته اول آسیا ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۶    
مسابقات قهرمانی سه گانه کشور روز جمعه با معرفی نفرات و تیم های برتر در قشم به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۸:۱۷    
لزوم تسهیل در روند گردشگری سلامت در دومین روز کنگره سلامت کشورهای اسلامی بررسی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۷    
قائم مقام جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری نامزدی را برای انتخابات ریاست جمهوری به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) معرفی نکرده است و انتساب دو نامزد به جبهه پایداری در رسانه ها جای تعجب و گلایه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۵    
سازمان بین المللی مهاجرت در گزارشی اعلام کرد که شمار پناهجویانی که از آغاز سال 2017 تاکنون در مسیر دریای مدیترانه جان خود را از دست داده و یا مفقود شده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۴    
استکهلم در واکنش به سخنان رئیس جمهوری آمریکا در انتقاد از سیاست های مهاجرتی سوئد و دفاع از آنها، اعلام کرد: تنوع حاصل از پذیرش هزاران پناهجو، موجب نیرومندتر شدن جامعه این کشور اروپایی خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۲    
اجرای طرح کاهش وزن و سن کشتار مرغ های گوشتی از ابتدای آذرماه باید در سراسر کشور اجرا می شد که به سبب برخی مؤلفه ها تا کنون اجرایی نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۰    
حساب کاربری کمند امیرسلیمانی در اینستاگرام هک شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۷:۴۸    
- کریم انصاری فرد در نظرسنجی بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا با فاصله قابل توجهی از دیگر گزینه ها پیش است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۷:۴۶    
امارات متحده عربی نامه ای در اعتراض به بی احترامی کارکنان فرودگاه ریگا به سفیر جدید این کشور و مصونیت دیپلماتیک به وزارت خارجه لتونی، ارسال کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۷:۴۵    
قیمت نفت برنت امروز با 19 سنت کاهش به 56 دلار و 39 سنت در هر بشکه رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۷:۴۲    
آخرین تمرین استقلالی ها در امارات برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۷:۴۱    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در یک بازی دشوار برابر سیاه جامگان مشهد، به سختی توانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۹    
وزیر بهداشت با تقبیح برخی بی اخلاقی های رسانه ای، به انتشار کلیپی علیه جامعه پزشکی واکنش نشان داد و گفت: با سلب اعتماد مردم از یک بخش، همه کشور زیان می بیند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۸    
به دنبال وقوع دومین انفجار در شهر الباب واقع در حومه شمالی حلب سوریه 8 نفر کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۷    
رئیس جمهور آمریکا در اظهارات توئیتری جدید، باز هم از درز اطلاعات محرمانه دولت و انتشار آن در رسانه ها گله کرده است و اف.بی.آی را به خاطر ناتوانی در توقف این روند شماتت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۶    
مارین لوپن کاندیدای ریاست جمهوری حزب راست افراطی فرانسه بنا به گزارش رسانه های این کشور در ارتباط با تحقیقاتی درباره انتصاب های شغلی غیر واقعی برای دو تن از کارمندانش از سوی پلیس فرانسه احضار شده اما ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۴    
استاندار کردستان خواستار حفظ دریاچه زریوار مریوان درعین استفادە از مواهب آن به هر قیمتی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۲    
اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، در یکی از مدارس حاشیه شهر جنگ شادی و نشاط اجتماعی ویژه دختران جوان اجرا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۵    
داریوش قنبری اعتقاد دارد که اگر روحانی تنها باشد جناح اصولگرا فرصت بیشتری برای استفاده از مناظرات و تخریب دولت و شخص روحانی در اختیار خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۶    
وزیر امور خارجه با تاکید بر این که در منطقه شاهد سیاست های غلطی بوده ایم که منجر به بیابانی شدن، بحران گرد و غبار و کم آبی شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۵    
شاگردان امیر قلعه نویی با کسب پیروزی مقابل سیاه جامگان موفق به کم کردن فاصله با پرسپولیس صدرنشین شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۲    
شهر یزد به دلیل تعدد جاذبه های گردشگری یکی از مقاصد انتخابی مسافران در ایام نوروز به حساب می آید، از همین رو به بررسی قیمت هتل های این شهر پرداختیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۰    
اصولگرایان که در دو انتخابات پیشین، به خاطر تشتت در اردوگاه خود ناگزیر از واگذاری کرسی ریاست جمهوری و اکثریت مجلس شورای اسلامی شدند، عزم خود را برای فتح صندوق های رای انتخابات 96 جزم کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۳    
سارقان مسلح صرافی خیابان فردوسی دستگیر شدند. سه سارق مسلح ظهر پنجشنبه هفته گذشته به وسیله یک دستگاه سواری پراید به یک صرافی واقع در میدان فردوسی رفته و اقدام به سرقت مقادیری ارز کردند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۱    
تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) با اشاره به سابقه تاریخی و جغرافیای غنی استان گیلان، این خطه را دارای ظرفیتی بالا برای توسعه و پیشرفت دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۸    
محققان یک دانشگاه ایالتی در واشنگتن موفق شدند ضمن مطالعه بر روی خواص ایزوتوپ تکنسیوم 99 به روش های بهتری برای پاکسازی پسماندهای هسته ای دست یابند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۳    
رییس سازمان برنامه و بودجه خطاب به روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: بازنشر یک خبر نادرست از سوی رسانه ای اصیل بررسی و به صرف اینکه در فضای مجازی نشر یافته غیرمنتظره و هم تعجب برانگیز بود.
  • ۱