پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۰۹:۴۴Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 20 فروردین 1396 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 31 خرداد 1396 آفتاب نیوز 31 تیر 1396 آفتاب نیوز 31 مرداد 1396 آفتاب نیوز 31 شهریور 1396 آفتاب نیوز 30 مهر 1396 آفتاب نیوز 30 آبان 1396 آفتاب نیوز 30 آذر 1396 آفتاب نیوز 30 دی 1396 آفتاب نیوز 30 بهمن 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 1 فروردین 1396 آفتاب نیوز 2 فروردین 1396 آفتاب نیوز 3 فروردین 1396 آفتاب نیوز 4 فروردین 1396 آفتاب نیوز 5 فروردین 1396 آفتاب نیوز 6 فروردین 1396 آفتاب نیوز 7 فروردین 1396 آفتاب نیوز 8 فروردین 1396 آفتاب نیوز 9 فروردین 1396 آفتاب نیوز 10 فروردین 1396 آفتاب نیوز 11 فروردین 1396 آفتاب نیوز 12 فروردین 1396 آفتاب نیوز 13 فروردین 1396 آفتاب نیوز 14 فروردین 1396 آفتاب نیوز 15 فروردین 1396 آفتاب نیوز 16 فروردین 1396 آفتاب نیوز 17 فروردین 1396 آفتاب نیوز 18 فروردین 1396 آفتاب نیوز 19 فروردین 1396 آفتاب نیوز 20 فروردین 1396 آفتاب نیوز 21 فروردین 1396 آفتاب نیوز 22 فروردین 1396 آفتاب نیوز 23 فروردین 1396 آفتاب نیوز 24 فروردین 1396 آفتاب نیوز 25 فروردین 1396 آفتاب نیوز 26 فروردین 1396 آفتاب نیوز 27 فروردین 1396 آفتاب نیوز 28 فروردین 1396 آفتاب نیوز 29 فروردین 1396 آفتاب نیوز 30 فروردین 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1396 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۵:۰۶    
در بازار امروز - پنج شنبه - بازار طلا و ارز نسبت به روز گذشته با افزایش قیمت همراه شده است؛ به طوریکه سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 208 هزار تومان و دلار آمریکا 3761 تومان فروخته می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۰۰:۵۰    
پس از گذشت سال ها با فعالیت های مستمری که در راستای فرهنگ سازی اهدای عضو در کشور انجام شد، اکنون ایران در جایگاهی است که با وجود 8000 مرگ مغزی در سال که بیش از 50 درصد آنها قابلیت اهدا دارند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۱۰    
به نقل از رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران با بیان این که رشد جمعیت استان تهران 1.4 درصد است نوشت: 65 درصد خدمات کشوری در تهران ارائه می شود که افراد بیکار را به این استان می کشاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۷:۲۲    
نمک های صنعتی به اصطلاح تصفیه شده یا نمک های ید دار موجود در بازار به هیچ وجه مورد تایید نمی باشند و برای بدن مضر می باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۶:۱۵    
سیر تنها یک چاشنی برای غذاها نیست بلکه حاوی انواع مواد مفید برای حفظ سلامت بدن و ریشه کن کردن بسیاری از بیماری های مرگبار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۵:۳۳    
مصرف داروهایی مانند استاتین ها به معنای آن نیست که می توانید توصیه ها درباره دنبال کردن یک رژیم غذایی کاهنده کلسترول را نادیده بگیرید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۳:۲۱    
محققان باور دارند افرادی که دچار اضافه وزن هستند، علاوه بر ریسک ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی، بیش از همه چیز در خطر ابتلا به سرطان هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۰۱:۲۵    
مطالعات محققان دانشگاه قاهره مصر نشان می دهد سفیدشدن مو بدون درنظرگرفتن سن تقویمی و عوامل خطر بیماری های قلبی عروقی، با افزایش خطر ابتلا به بیماری های عروق کرونر در مردان مرتبط است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۰:۰۵    
مدیر جذب و ساماندهی معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت با اعلام فراخوان ثبت نام از روحانیون واجد شرایط برای اعزام به حج تمتع 96 گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۰    
یکی از بزرگ ترین حاشیه های المپیک 2016 برای ورزشکاران ایرانی اتفاقی بود که برای لیلا رجبی افتاد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۰    
تصادف وحشتناک دو خودروی سواری در بزرگراه آزادگان 5 نفر از سرنشینان هر دو خودرو را راهی بیمارستان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۳:۱۰    
کارشناس یک بانک کانادایی اعلام کرد که قیمت نفت در چند ماه آینده حدود 20 درصد افزایش می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۳    
شبکه های سیما در روز میلاد حضرت علی (ع) فیلم ها و انیمیشن های مختلفی را پخش می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۲    
بالاخره طی چهار فصل سریال متوجه شدیم که مایکل یکی از باهوش ترین آدم های روی زمین است و حالا این نابغه به داعش پیوسته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۱    
علاقه زنان برای شبیه شدن به ایوانکا ترامپ باعث شده است که اقدام به انجام جراحی زیبایی کرده و خود را شبیه ایوانکا ترامپ کنند!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۰    
حمید فرخ نژاد بازیگر موفق سینما و تلویزیون، تصویری از خود همرا با پسرش را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۵۱    
شهردار تهران که هنوز در تعارف و تردید تبلیغ گونه آمدن یا نیامدن در انتخابات 96 است، در روزهای ابتدایی بهار، از در انتقاد صریح درآمده و با انتقاداتی تند نسبت به رئیس جمهور این روند را شروع کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۹    
سایت ویتنامی SamsungVN تصاویر جدیدی از نوت 7 رفربیشد / Refurbished بانام فنی SM-N935 منتشر کرده که به زودی راهی برخی بازارهای برگزیده در آسیا خواهد شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۳    
سه دستگاه پورشه 911 واقعی به عنوان نماد تاریخ پورشه به صورت معلق روی ستون هایی در محوطه موزه پورشه در شهر اشتوتگارت آلمان به صورت ماهرانه ای نصب شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۸:۴۰    
برای بسیاری از مردم، ماشین فقط وسیله ای جهت جابجایی از یک نقطه به نقطه دیگر می باشد. اما برای عاشقان ماشین این وسایل نقلیه، شگفتی مهندسی یا حتی آثار هنری به حساب می آیند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۸:۲۴    
مصرف رب انار در هنگام بارداری علاوه براینکه از ویار خوردن خاک، مهر، زغال، برفک یخچال نجات می دهد، تاثیر زیادی در زیبایی نوازد دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۸:۰۰    
ترکان با اعتقاد به اینکه جامعه نسبت به انتخابات خیلی کم فروغ است و یک ماه مانده به انتخابات هیچ خبری نیست، در مورد مخارج سنگین فضای مجازی اظهارداشت: باید ایده هایشان را بگویند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۲:۲۰    
ویژگی خاص پوست و موی رنگ پریده ی این دوقلوها در سال 2016 میلادی، نظر یک عکاس سوئیسی را به نام وینیسیوس ترانوا (Vinicius Terranova) به خود جلب کرد، عکاسی که هم اکنون در سائو پائولوی برزیل زندگی می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۲:۱۹    
جانی أپل سید درخت سیب را در دور افتاده ترین مناطق ایالات متحده ی آمریکا برد و کاشت و نحوه کاشت و نگهداری از آن را معرفی کرد (او را پدر درخت های سیب آمریکا می دانند) ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۲:۱۵    
آفتاب نیوز : تابناک نوشت: علی اکبر ناطق نوری، باردیگر حمایت خود را از کاندیداتوری روحانی در انتخابات 96 اعلام کرد و در عین حال گفت: انتخاب کننده مردم هستند. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۲:۱۴    
مشاور عالی رهبر معظم انقلاب گفت: انتخاب رئیس جمهوری اصلح، تضمین کننده امنیت، اقتصاد و در راستای تامین منافع ملی و پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۰:۱۵    
وزیر امور خارجه کشورمان انجام تحقیقات بی طرفانه درباره حادثه غم انگیز 4 آوریل در سوریه را ضروری دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۰:۱۴    
روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در اطلاعیه ای اعلام کرد در بازشماری آرای نامزدهای ریاست جمهوری این جبهه مشخص شد نفر پنجم حاجی بابایی بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۳:۴۲    
آفتاب نیوز : مشای ی: بقایی شباهت زیادی به احمدی نژاد دارد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۳:۳۹    
کودکان زیر 5 سال یکی از آسیب پذیر ترین گروه ها در برابر آلودگی هوا هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۵۹    
طی اطلاعیه ای؛ جبهه پایداری انقلاب اسلامی طی اطلاعیه ای اعلام کرد که برنامه ای برای پیوستن به جبهه مردمی نیروهای انقلاب ندارد و تصمیم این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری به زودی اعلام خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۲۹    
رئیس مجلس با رئیس فراکسیون امید دیدار و گفتگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۲۶    
رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: شهریورماه پرحادثه ترین ماه سال و روزهای پنجشنبه پرحادثه ترین روز از ایام هفته در سال گذشته بودند که اگر سهم 71 درصدی خودروهای سواری شخصی در تمامی تصادفات را به آن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۲۴    
گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجارهای امروز مصر را برعهده گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۲۲    
برنامه دورهمی برای شب میلاد امام علی(ع) بخش های ویژه ای را در نظر گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۲۱    
تصادف شدید خودروی سواری فورد با موتورسیکلت یک نفر را به کام مرگ کشاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۲۰    
علی پروین هواداران پرسپولیس را به ورزشگاه آزادی دعوت کرد. به گزارش خبرآنلاین؛ علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس از هواداران خواست که برای دیدن مسابقه پرسپولیس و الریان قطر به ورزشگاه بروند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۹    
حجم بارش های کشور از ابتدای مهرماه سال گذشته تا امروز ، 20 فروردین ماه جاری، به 202 میلی متر رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۸    
رسانه های کره جنوبی به نقل از منابع دیپلماتیک این کشور گزارش دادند، نماینده ویژه دولت چین در امور شبه جزیره کره، فردا ( دوشنبه) برای سفری پنج روزه وارد سئول پایتخت کره جنوبی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۷    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات بانک شهر در ایام نوروز، ارائه خدمات مناسب را عامل رضایت شهروندان از خدمات این بانک دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۴    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از مخالفت این کمیسیون با سه طرح تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت خبر داد و گفت که این سه طرح در صورت اصرار متقاضیان در صحن علنی مجلس به رای نمایندگان گذاشته خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۳    
قاسمی گفت: تعرض به اماکن و مراکز دینی و ترور بی گناهان عین بربریت و امری محکوم و منفور است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۲    
شیاطین سرخ موفق شدند با سه گل ساندرلند را در خانه خود شکست دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۱    
یک منبع نظامی سوری از کشته شدن بیش از 75 عضو جبهه النصره و گروه های وابسته به این جبهه در محله المنشیه در درعا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۰۸    
سرعت گیر هوشمند که اگر راننده روی آن با سرعت مجاز عبور کند پایین می رود و خیابان را مسطح می کنند ولی برای رانندگانی که با سرعت بالا حرکت میکنند تغییر شکل نمی دهند!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۰۶    
سفیر آلمان در تهران با اشاره به تلاش کشورش در اجرای برجام گفت: به عنوان سفیر آلمان تضمین می دهم که این برنامه از سوی کشور ما اجرا می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۲:۰۱    
رئیس سازمان آتش نشانی مریوان از کشف جسد دختر 20 ساله در دریاچه زریبار خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۵۴    
مسئولین مترو سن پترزبورگ از بسته شدن یکی از ایستگاه های مترو این شهر به دلیل کشف یک شی مشکوک خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۵۳    
حزب الله لبنان در واکنش به انفجارهای تروریستی مصر اعلام کرد: این جنایات از سوی ابرقدرت ها و برخی کشورهای حامی تروریست ها در منطقه برای امت اسلامی طراحی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۵۳    
تولید انواع خودرو در 12 ماهه سال95 به یک میلیون و350هزار و 123دستگاه رسید که نسبت به سال 94 رشدی معادل 37.9 درصدی یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۵۲    
وزارت امورخارجه اردن روز یکشنبه سفیر ایران در امان را احضار کرد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۵۱    
لستر سیتی در هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4 بر 2 برابر اورتون شکست خورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۴۹    
رییس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تا امروز 246 نفر از ثبت نام کنندگان انتخابات شوراهای شهر و روستای استان کرمان انصراف داده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۴۷    
جبهه پایداری طی اطلاعیه ای اعلام کرد که به جمنا نمی پیوندد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۴۵    
رئیس ستاد انتخابات کشور از تایید صلاحیت 90نفر از مجموع داوطلبان نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۴۳    
هیات وزیران در جلسه خود به حسن روحانی رییس جمهوری، ضمن بررسی تعداد دیگری از مواد ضوابط اجرایی بودجه سال 1396 کل کشور، کار تصویب آن را به پایان رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۲۷    
شکست اینتر و برد تیم های رم و میلان مهمترین نتایج عصر یکشنبه در ایتالیا بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۲۶    
در بیانیه اتاق عملیات مشترک همپیمانان سوریه (روسیه، ایران و نیروهای همپیمان) که در پی تجاوز امریکا به حمص منتشر شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۲۳    
مدافع مستحکم باواریایی ها دیدار حساس بایرن مونیخ برابر رئال مادرید را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۱۹    
رئیس ستاد انتخابات هرمزگان از تایید صلاحیت 13 نفر از داوطلبان نمایندگی میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در غرب استان (بندرلنگه، بستک، پارسیان) خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۱۶    
نماینده حزب اعتدال و توسعه در جلسه شورای عالی شرکت کرد و به جمع شورای عالی اصلاح طلبان پیوست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۱۶    
سناتور جمهوری خواه آمریکایی با تایید کامل حمله موشکی اخیر کشورش به پایگاهی هوایی در سوریه مدعی شد، "اسد باید هزینه نقض قوانین بین المللی و کشتار انسان های بی گناه را بپردازد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۱۲    
تیم ملی فوتبال بزرگسال بانوان امروز در دیدار سوم خود نتیجه را به ویتنام واگذار کرد تا از صعود به مرحله بعد بازماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۰۸    
یکی از اعضای جمنا عنوان کرد: ممکن است ما در جمنا بپذیریم آقای جلیلی نیز بیاید و در آن سازوکار قرار گیرد و بر مبنای اقبال مردم برای انتخاب قرار گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۰۰    
وزیر بهداشت در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به کاندیداها توصیه کرد با رفتارهای نادرست سیاسی به سلامت روان مردم آسیب نزنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۰:۵۹    
رئیس سازمان بورس با اشاره به توقف طولانی مدت تعدادی از نمادها تاکید می کند که چهار ماهی که تعدادی از نمادها متوقف بوده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۰:۵۶    
شورای صدور پروانه ساخت با پنج فیلمنامه در جلسه 18 اسفند95 موافقت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۰:۴۸    
محسن مسلمان با چهره ای متفاوت در تمرین امروز پرسپولیس شرکت کرد.به گزارش خبرآنلاین؛ محسن مسلمان بازیکن پرسپولیس امروز در آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی مقابل الریان قطر با چهره ای متفاوت در تمرین ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۰:۴۵    
بازیکن سابق تیم های استقلال و پرسپولیس به مزار مهرداد اولادی رفت. به گزارش خبرآنلاین؛ علی انصاریان که این روزها برای فیلم بازگشته در شمال کشور به سر می برد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۰:۳۸    
گفته می شود گوشی متفاوت اپل مطابق برنامه ریزی قبلی عرضه نخواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۰:۳۴    
پرستو صالحی، عکسی از افشین یداللهی و همسرش شبنم رحمتیان در اینستاگرامش منتشر کرد که به گفته او بهترین روز زندگی این دو بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۰:۳۲    
پادشاه اردن با طرح ادعاهایی علیه کشورمان گفت که اسرائیل برای مقابله با ایران به دنبال برقراری روابط با اعراب است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۰:۰۸    
یک بانک دار ترک که هفته گذشته در فرودگاه نیویورک بازداشت شده بود به طور رسمی به همکاری برای دور زدن تحریم های ایران متهم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۰:۰۳    
پلیس مانع ورود این فرد به کلیسا شد اما وی بمبی که به همراه داشت را منفجر کرد. /العربیة
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۹    
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در پایان سال 95 حدود 800 میلیارد تومان از جرایم وام های زیر 10 میلیون تومان بخشوده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۲    
نیروهای پلیس فدرال عراق اعلام کردند که از زمان آغاز عملیات آزادسازی بخش غربی موصل در 19 فوریه گذشته، 260 هزار غیرنظامی را از دست داعش آزاد کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۹:۳۸    
بیش از یک میلیون داوطلب، شهر مسکو پایتخت روسیه را تمیز کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۹:۳۲    
رییس اداره سلامت جمعیت خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: در سال 95 حدود سه میلیون زوج نابارور در کشور وجود داشت و به نظر می رسد در بررسی امسال به این عدد اضافه شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۹:۲۲    
برنامه مرحله نهایی والیبال انتخابی جهان در آسیا اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۸:۴۹    
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به حمله آمریکا به سوریه و برخی تحلیلها با هدف امکان پذیر نشان دادن این اقدام در نقاط دیگر دنیا، افزودند: جنایت، تجاوز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۸:۳۷    
روسای جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه، حمله موشکی آمریکا به سوریه را تجاوزکارانه، خلاف حقوق بین المللی و منشور ملل متحد دانستند و با تاکید بر لزوم تداوم حمایت از مردم سوریه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۸:۳۵    
آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار برابر الریان برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۸:۱۸    
پرسپولیس می تواند با کسب پیروزی برابر ماشین سازی به جمع سه تیم دیگری اضافه شود که تجربه قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر را دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۸:۰۸    
رییس فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال در جلسه با اعضای هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال شرکت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۸:۰۷    
سازمان هواشناسی کشور از احتمال توفان تندری و بارش باران طی 24 ساعت آینده در برخی مناطق شمال غرب، غرب و مرکز کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۸:۰۴    
محققان مرکز انرژی لیتیومی آمریکا در سن دیگو موفق به ساخت یک باتری شدند که تحت هیچ شرایطی آتش نمی گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۷:۵۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای خطاب به رئیس رسانه ملی از او خواست که از مطرح شدن نام و تصویرش به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری در شبکه های صداوسیما خودداری شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۷:۴۷    
دبیر کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استان البرز از اجرای عملیات رهاسازی بخشی از آب این سد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۷:۲۴    
مدیر عامل بانک ملی ایران گفت: در سال گذشته ارتقای سطح کیفی خدمات نوین و افزایش ظرفیت در بخش IT کمک موثری به خدمات رسانی بانک کرده به طوری که بانک ملی ایران با ثبت 50 میلیون تراکنش روزانه در ایام ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۷:۱۶    
والنسیا با شکست گرانادا توانست سه امتیازی بازی را کسب و جایگاهش را حفظ کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۷:۱۵    
آلکمار با وجود گلزنی بازیکن ایرانی اش نتوانست پیروزی اش را حفظ کند و برابر رودا مساوی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۷:۱۳    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از دستگیری قاتل زن تاجر چینی که در شهر درگهان از توابع قشم به تجارت اقدام می کرد، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۶    
رئیس پیشین سازمان صداوسیما در کانال تلگرامی خود خطاب به اعضای شورای مرکزی جمنا خواسته که از رئیسی به عنوان کاندیدای خود عبور کرده و حاجی بابایی و نیکزاد را جایگزین کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۶    
علی علیپور کاملا از شرایط سخت یک ماه گذشته خود فاصله گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۶    
انفجار در کلیسای المقرس واقع در شهر اسکندریه مصر 11 کشته و 26 مجروح برجای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۵    
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از وضعیت هشدار هوای قصرشیرین و سرپل زهاب خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۳    
انتخابات 2017 ریاست جمهوری فرانسه در شرایطی حدود دو هفته دیگر آغاز می شود که کارزار تبلیغاتی انتخابات بارها شاهد رسوایی مالی نامزدها و صحنه تظاهرات، درگیری و خشونت هواداران جناح های سیاسی بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۶:۴۹    
مدیرملی طرح حفاظت از تالاب های ایران جزئیات فاز چهارم پروژه احیای دریاچه ارومیه را تشریح کرد و گفت: در این فاز 110 روستای اطراف دریاچه ارومیه تحت پوشش پروژه قرار می گیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۶:۴۱    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 55 واحد رشد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۶:۲۴    
قیمت بین تبلت های Asus و Lenovo در بازار را مقایسه کنید.