چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۹:۰۳Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1396 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 31 فروردین 1396 آفتاب نیوز 31 خرداد 1396 آفتاب نیوز 31 تیر 1396 آفتاب نیوز 31 مرداد 1396 آفتاب نیوز 31 شهریور 1396 آفتاب نیوز 30 مهر 1396 آفتاب نیوز 30 آبان 1396 آفتاب نیوز 30 آذر 1396 آفتاب نیوز 30 دی 1396 آفتاب نیوز 30 بهمن 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1396 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۸    
وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد که برای حل موضوع هسته ای نیاز بود ک فرد یا یک گروه با پذیرش خطر حاضر باشد آبروی خود را پای این کار بگذارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۳:۱۰    
محققان با بررسی دقیق پردازش زبان در ذهن افراد دو زبانه دریافتند که فرایند گذر زمان در این افراد با توجه به زبان مورد استفاده متفاوت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۷:۲۲    
تومور وخیم وحشتناک، زندگی " آمر استوور " پسر 8 ساله اهل شهر " دیکیتر " ایالت آلابامای آمریکا را مختل کرده است . وی که از یک اختلال ژنتیکی با نام " نوروفیبروماتوز تیپ 1 " رنج می برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۵:۱۵    
حمایت اینستاگرامی سعید روستایی کارگردان فیلم سینمایی "ابد و یک روز" از دکتر روحانی؛ من به عقلانیت،به تدبیر و سیاست، به حسن روحانی رای خواهم داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۸    
کارلوس حرفش را این گونه با وکیلش به پایان رساند که: چنین تلاش های تحریک آمیزی به سود من نیست. من از زندان خارج نمی شوم مگر روزی که هواپیمای خاص و ماشین لیموزینی در اختیارم باشد تا مرا از زندان خارج ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۷    
سردار حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، اظهارات یکی از نامزدهای ریاست جمهوری در مناظره امروز(جمعه) در تلویزیون را نادرست خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۴    
حسام الدین آشنا گفت: آن طور که به نظر می آید روحانی در مناظره امروز نگران آرامش جامعه بود و نمی خواهد اجازه دهد در اثر مناظره ها نگرانی و شوکی در جامعه وارد شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۲    
آفتاب نیوز :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۲۹    
در پی اظهارات یکی از نامزدهای ریاست جمهوری در دومین مناظره تلویزیونی درباره خانه سینما، روابط عمومی سازمان سینمایی بیانیه ای صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۲۲    
در حالی که قالیباف در روزهای اخیر بدنبال ژست ساده زیستی و جنگ دارا و ندار است، در فضای مجازی، خبر یک سایت اصولگرا درباره هزینه های گران تحصیل فرزند قالیباف در استرالیا برای شهردار تهران حاشیه ساز شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۰:۲۶    
اولین جلسه کمیته بررسی شکایات شرکت های دانش بنیان روز 13 اردیبهشت در محل دبیرخانه شورای عالی عتف برگزار و شکایات و اعتراضات دریافتی مورد بررسی کارشناسی قرار گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۰:۰۸    
باراش باران در سومین روز سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، شهر آفتاب را به هم ریخت
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۰:۰۳    
هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در دبی و امارت های شمالی، بیانیه ای را در مورد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این منطقه منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۰:۰۲    
همراهان نامزدهای ریاست جمهوری در پشت صحنه مناظره دوم
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۰:۰۱    
فرمانده انتظامی داورزن گفت: چوپان 48 ساله داورزنی بر اثر صاعقه جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۵۹    
براساس تحقیقی که بتازگی توسط دانشمندان آمریکایی صورت گرفته است مردان صاحب فرزند، کمتر از مردان بدون فرزند در خطر ابتلا به بیماری های قلبی هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۵۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شنبه 16 اردیبهشت (فردا) برای افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه سلامت به آذربایجان غربی سفر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۵۶    
سخنگوی سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در واکنش به اتفاقات پیش آمده در شهر آفتاب بر اثر بارش باران، ضمن انتقاد از مجموعه شهر آفتاب وابسته به شهرداری تهران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۵۴    
مراسم افتتاحیه بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، عصر روز جمعه 15 اردیبهشت با حضور هیئت داوران در تالار مولوی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۴۷    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روحانی کاندیدای اصلی اصلاح طلبان در انتخابات پیش روست پیش بینی کرد که وی با بیش از 60 درصد آرا پیروز مرحله اول انتخابات باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۳۶    
کترحسن روحانی در سفری قریب الوقوع قراراست به استان گلستان سفر کند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۳۴    
بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی به علت مشکلات مالی اعتصاب کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۳۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه، حمله موشکی تروریست های داعش به مدرسه ای در موصل عراق را به شدت محکوم کرد و گفت: به زودی طومار تروریسم در عراق در هم پیچیده خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۳۰    
تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران در مرحله دوم و حذفی تور آزاد قطر مغلوب حریفان خود شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۲۸    
معاون استاندار گلستان گفت: عملیات احداث تونل فرعی برای رسیدن به 14 معدنکار محبوس در معدن زمستان یورت رو به پایان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۹    
ک فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: دانش آشتیانی باید از قالیباف شکایت کند تا در آینده هیچ نامزدی به خود اجازه ندهد برای پیروزی انتخاباتی به ایراد اتهامات نادرست بپردازد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۷    
صدر اعظم آلمان ضمن ابراز تاسف درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تاکید کرد که برگزیت نباید این اتحادیه را فلج کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۶    
دو چهره اصلاح طلب در گفتگویی به تحلیل مناظره امروز-جمعه-15 اردیبهشت- پرداختند، ناصری گفت که قالیباف برای رئیس جمهور شدن نیامده است و آمده انتقامش را بگیرد و همچنین تاج زاده معتقد است که روحانی با ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۳    
در پی مطرح شدن اتهاماتی از سوی برخی نامزدهای ریاست جمهوری به وزیر آموزش و پرورش در حین مناظره زنده تلویزیونی، آشتیانی با ارسال نامه ای به علی عسگری رئیس صدا و سیما ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۰    
یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: سهم زنان از پست های ارشد مدیریتی شهرداری تهران کمتر از یک درصد است، از مجموع 120 مدیر ارشد شهرداری تهران، فقط یکی از شهرداران مناطق که چند ماه قبل منصوب گردید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۵    
ژئوپارک قشم به شبکه ژئوپارک های جهانی یونسکو پیوست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۰    
بخشی از جنگل کوی سوم شعبان دزفول عصر جمعه آتش گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۵۸    
بینالی یلدریم نخست وزیر ترکیه روز جمعه در پیامی خطاب به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری ایران، جان باختن شماری از کارگران در حادثه انفجار معدن زغال سنگ در استان گلستان را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۳۱    
'فدریکا موگرینی' مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با مثبت خواندن برنامه جامع مشترک (برجام) گفت: توافق هسته ای (برجام) میان کشورهای 1+5 با ایران ، جهان را امن تر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۸    
رئیس ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در لرستان، گفت: باید زندگی مردم در سال 92 را با الآن مقایسه کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۴    
وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو گروه تروریستی داعش که در مناطق مختلف دنیا ریشه دوانده است را نابود خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۳    
اقای شهردار! اقایان روحانی وجهانگیری طبق اصل142قانون اساسی صورت اموال خود و بستگان رااعلام نموده اند،کاش این قانون برای شهرداران هم اجرا میشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۹    
این طور که از شواهد پیداست مهاجم استقلال تنها به دلیل مشکلات مالی همچنان درباره تمدید قرارداد سکوت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۶    
برخورد صاعقه جان دختر جوان دیشموکی را گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۴    
هواپیمای کاروان استقلال خوزستان دقایقی پیش در حالی فرود آمد که تا مرز برخورد بال هواپیما با زمین فاصله ای نداشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۳    
وزیر نفت در واکنش به اظهارات یکی از نامزدهای ریاست جمهوری در مناظره تلویزیونی عصر امروز(جمعه) تصریح کرد: در مورد کرسنت هیچ جریمه ای نشده ایم و قاطعانه و قدرتمندانه در حال دفاع هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۱    
شمار کشته ها و مجروحان حادثه درگیری مرزی صبح امروز پاکستان و افغانستان به 51 نفر افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۵۷    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در بازدید از فاز دوم طرح آماک گفت: طرح آماک حاصل اندیشه متخصصان ایرانی، یک تجربه قابل ارائه به صنعت نفت جهان است که اثر شگرفی بر کاهش گازهای گلخانه ای دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۴۹    
معاون سازمان میراث فرهنگی گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده در دولت تدبیر و امید، روستاهای هدف گردشگری در سراسر کشور متحول خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۴۵    
تیم فوتبال استقلال تهران موفق شد در آخرین هفته رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر یک بر تیم سپاهان غلبه کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۲۱    
سرمربی بارسلونا بررسی عملکرد رئال مادرید و تیمش را تنها در لیگ قهرمانان اروپا منصفانه نمی داند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۱۹    
وزیر بهداشت گفت: این روزها در مقابل خدمات دولت، بی انصافی می شود و ما دولتی ها دل مان پر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۱۴    
سردار حسن دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، اظهارات یکی از نامزدهای ریاست جمهوری در مناظره امروز(جمعه) در تلویزیون را نادرست خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۱۲    
این فیلم روز 14 می در ونکوور و روز 20 می در تورنتو به نمایش در خواهد آمد و پس از آن جلسه ی پرسش و پاسخ با سازندگان برگزار خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۸    
وزارت ارتباطات در اطلاعیه ای به اظهارنظر یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در مناظره دوم واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت که در لحظات اولیه پس از وقوع انفجار در معدن ذغال سنگ یورت زمستان آزاد شهر همراه به وزیر کار عازم این منطقه شد، در پیامی درگذشت جمعی از کارگران این معدن را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۰    
این فعال سیاسی گفت: روحانی و جهانگیری به بهترین شکل عملکرد دولت را نشان دادند و قیاس خوبی بین زمان حال و آنموقع که دولت را تحویل گرفتند داشتند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۴۳    
در حاشیه پیروزی یوونتوس برابر موناکو با دو گل هیگواین، درخشش آلوز و نزدیک شدن این تیم به فینال لیگ قهرمانان، سایت گل این کارتون را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۴۲    
مشاور سیاسی محمدباقر قالیباف ضمن ارزیابی مثبت از مناظره شش نامزد انتخاباتی، تاکید کرد که سوالات طراحی شده در این مناظره می تواند به مردم برای انتخاب دقیق تر کمک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۴۱    
سرمربی رئال مادرید به خاطر پلاکاردی که پیش از دیدار برابر اتلتیکومادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به نمایش درآمده بود، از باشگاه و هواداران تیم حریف عذرخواهی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۴۰    
مهاجم بارسلونا نخستین پیشنهاد از طرف باشگاه را برای تمدید قراردادش رد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۳۸    
سپهبد الکساندر فومین معاون وزارت دفاع روسیه اظهار کرد که اجرای تفاهم نامه مورد توافق در مذاکرات سوری آستانه، سبب کاهش تنش ها در سوریه و پایان جنگ داخلی در این کشور خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۳۶    
معاون مرکز فوریت های پزشکی قم گفت: دقایقی قبل رعد و برق و صاعقه در سلفچگان قم 2 کشته و 10 مصدوم برجای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۳۴    
حسام الدین آشنا در نشست خبری رونمایی از شبکه مطالعات سیاستگذاری عمومی (شمس) مشاور فرهنگی روحانی اظهار کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۳۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران توضیحاتی را درباره خبر منتشر شده در برخی رسانه در خصوص وقوع حریق در پاساژ علاءالدین ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۳۲    
حریق یک باب انبار پخش کالا در اصفهان بدون تلفات جانی خاموش شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۳۱    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی می گوید: ساده زیستی در مقام عمل مشخص می شود؛ یک نفر لباس ساده می پوشد و می گوید من ساده زیست هستم و بعد می بینیم بزرگترین فسادها از همانجا نشات می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۲۸    
عاملان جنایت آتشین پارک گمبوعه که یک زن و دو مرد بودند، شناسایی ودستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۲۶    
مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی و ثبت نام بدون آزمون مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۲۴    
بازار خودروی ایران از روزهایی که خارجی ها حتی از فروش خودرو به ایران خودداری می کردند فاصله گرفته و با تولید مشترک خودروهای روز جهانی با سرمایه گذاری خودروسازان بین المللی در مسیر جهانی شدن گام بر می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۲۲    
رئیس خانه احزاب در پیامی از سخنان اسحاق جهانگیری در زمینه حمایت از تشکیل این نهاد صنفی در مناظره امروز قدردانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۲۱    
در دومین بخش مناظره انتخاباتی کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، کاندیداها ضمن پاسخگویی به سوالاتی که به قید قرعه انتخاب شده بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۱۵    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری پیشنهاد داد که در مناظره سوم سایر نامزدها لیست اموال خود و بستگان درجه یک خود را اعلام کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۱۱    
دومین برنامه مناظره دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری امروز (15 اردیبهشت ماه) با محوریت مسائل سیاست داخلی، خارجی و فرهنگی ساعت 16:30 به روی آنتن شبکه یک سیما رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۵    
زمان بازپخش دومین مناظره نامزدهای انتخاباتی این دوره از انتخابات ریاست جمهوری تغییر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
رعد و برق و صاعقه در منطقه ای از بخش سلفچگان باعث فوت 2 نفر و مصدوم شدن 10 نفر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۶    
دفتر موسیقی آمار مجوزهای خود در بازه زمان سال 92 تا 96 را منتشر کرد. 1880 آلبوم در در چهار سال اخیر مجوز دریافت کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۸    
رقابت های تنیس روی میز تور جهانی در کرواسی با شکست نمایندگان کشورمان پیگیری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۵    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری مدعی شد که با سامانه ملی کار می توانیم 5 میلیون شغل ایجاد کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۳    
سازمان انرژی اتمی در پاسخ به اظهارات سیدمصطفی میرسلیم، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در دومین مناظره انتخاباتی اش در مورد صنعت هسته ای کشور و سازمان انرژی اتمی جوابیه ای صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۱    
مدیر کل دفتر امور آسیب های اجتماعی وزارت رفاه با رد ادعای میرسلیم در مناظره امروز در خصوص افزایش طلاق در این دولت اعلام کرد: روند صعودی طلاق در دولت تدبیر مهار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۳۸    
بعدازظهر روز سوم فعالیت نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب، با بارش شدید باران همراه بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۳۷    
نامزددوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نباید هنرمندان با محدودیت روبرو شوند و نباید هنرمندی برای انجام کنسرت تمام مراحل قانونی را طی کند اما یک مقام با هر شرایطی مانع او شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۳۱    
ایران خودرو اعلام کرد که تولید پژو 2008 در خطوط تولید و مونتاژ ایران خودرو در حال انجام است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۲۹    
امروز نسل تازه ای ها بهتر از "بابا"های شان فکر می کنند، می نویسند و عمل می کنند. نمونه اش یادداشت زیر است که پسر27ساله ام محمدرضا نوشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۲۷    
بخش دوم از دومین مناظره انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهروی آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۲۵    
میزان بارش باران به قدری شدید بوده که آب به داخل سالن های سرپوشیده وارد شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۲۲    
رئیس جمهور گفت: کرسنت در مرحله داوری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۲۱    
رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان فارس از واژگونی اتوبوس در محور شیراز - مرودشت خبر داد که تاکنون منجر به مصدومیت 11 نفر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۱۸    
رییس کانون وکلای دادگستری مرکز برخی از اظهارات نامزدها در مناظره های تبلیغاتی را مصداق نشر اکاذیب دانست و گفت: افراد نباید مسائلی که کذب است و یا صحت آن تایید نشده است را نشر ندهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۱۴    
سرمربی ایران تیم والیبال ایران با بیان این که چینی ها 50 دفاع مستقیم در 3 بازی گذشته داشتند اما برابر ایران تنها 2 دفاع انجام دادند، گفت: کلید برد ما همین بود و ما آن را در اختیار داشتیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۱۲    
رئیس جمهور در کسوت نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری هم شعارهای قالیباف را نقد کرد و هم کسانی که در جریان مذاکرات هسته ای به جای همراهی با دولت، چوب لای چرخ دولت می گذاشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۰۸    
مدیرکل سیاسی وزارت کشور از پیش بینی مشارکت 70درصدی مردم در انتخابات خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۰۲    
حسن روحانی گفت: امروز یادآور روزهایی است که افرادی وعده می دادند و دیدیم بعد از دولتشان مردم به چه روزگاری افتادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۰۱    
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از اهدای اعضای بدن جوان 25 ساله به بیماران نیازمند خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۵۹    
وزارت امور خارجه به ادعاهای مطرح شده از سوی برخی کاندیداها در خصوص برجام که در مناظره انتخاباتی امروز بیان شد، پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۵۷    
روابط عمومی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به مسائل مطرح شده در مناظره عصر امروز داوطلبان دوازدهمین دوره ریاست جمهوری پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۹    
وزیر راه و شهرسازی به اظهارات مصطفی میرسلیم در مناظره دوم کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۴    
شورای اطلاع رسانی و تبلیغات نظام بانکی کشور در اطلاعیه ای نوشت: جناب اقای قالیباف خود در رأس یک بانک قرار دارند و خوب است توضیح دهند که بانک زیر نظر ایشان چگونه به تامین و تجهیز مالی اقدام می کند و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۱    
معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد به اظهارات مصطفی میرسلیم در مناظره انتخاباتی دوم پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۱    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: مردم فریبی نمی کنیم. درصد درست نمی کنیم و رییس جمهور صددرصد مردم هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۹    
مصطفی هاشمی طبا به سوالی درباره مهمترین اولویت های سیاست خارجی دولت شما بویژه برای تقویت جریان مقاومت چیست؟ پاسخ داد.