پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۰۴:۲۱Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 18 خرداد 1396 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 31 فروردین 1396 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 31 تیر 1396 آفتاب نیوز 31 مرداد 1396 آفتاب نیوز 31 شهریور 1396 آفتاب نیوز 30 مهر 1396 آفتاب نیوز 30 آبان 1396 آفتاب نیوز 30 آذر 1396 آفتاب نیوز 30 دی 1396 آفتاب نیوز 30 بهمن 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 1 خرداد 1396 آفتاب نیوز 2 خرداد 1396 آفتاب نیوز 3 خرداد 1396 آفتاب نیوز 4 خرداد 1396 آفتاب نیوز 5 خرداد 1396 آفتاب نیوز 6 خرداد 1396 آفتاب نیوز 7 خرداد 1396 آفتاب نیوز 8 خرداد 1396 آفتاب نیوز 9 خرداد 1396 آفتاب نیوز 10 خرداد 1396 آفتاب نیوز 11 خرداد 1396 آفتاب نیوز 12 خرداد 1396 آفتاب نیوز 13 خرداد 1396 آفتاب نیوز 14 خرداد 1396 آفتاب نیوز 15 خرداد 1396 آفتاب نیوز 16 خرداد 1396 آفتاب نیوز 17 خرداد 1396 آفتاب نیوز 18 خرداد 1396 آفتاب نیوز 19 خرداد 1396 آفتاب نیوز 20 خرداد 1396 آفتاب نیوز 21 خرداد 1396 آفتاب نیوز 22 خرداد 1396 آفتاب نیوز 23 خرداد 1396 آفتاب نیوز 24 خرداد 1396 آفتاب نیوز 25 خرداد 1396 آفتاب نیوز 26 خرداد 1396 آفتاب نیوز 27 خرداد 1396 آفتاب نیوز 28 خرداد 1396 آفتاب نیوز 29 خرداد 1396 آفتاب نیوز 30 خرداد 1396 آفتاب نیوز 31 خرداد 1396 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۰:۵۵    
بازدید دکتر خدایی رئیس سازمان سنجش کشور از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه تبریز
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۹:۱۶    
عبدالله نوری، وزیر کشور دولت اصلاحات در پیامی فاجعه تروریستی چهارشنبه گذشته تهران را محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۸:۵۰    
رئیس سازمان دامپزشکی گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت درباره مشاهده موارد بیماری در انسان ها، مبارزه با عوامل بیماری زا در بخش دام در روستا ها و شهرستان های استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۶:۰۹    
روش مهندسی اجتماعی برای نفوذ به سیستم های رایانه ای یکی از روش های سخت و در عین حال آسان است که اگر اطلاعات خود را کمی بالا ببرید، استفاده از این روش حتی برای حرفه ای ترین هکرها نیز دشوار خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۴:۳۵    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، نوزادان متولدشده از زنانی که فقط 10 نخ سیگار در طول بارداری شان کشیده اند در اینده در معرض مشکلات فکری و یادگیری قرار دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۳:۲۰    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، درد مداوم ممکن است عوارض جانبی ناخواسته و غیرمنتظره ای به همراه داشته باشد که خطر بزرگ ناشی از آن زوال عقل و حافظه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۲:۳۰    
محققان دریافتند ترکیب موجود در روغن زیتون به پیشگیری از سرطان مغز کمک می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۰:۵۵    
بهنوش بختیاری فیلمی از مادری که فرزند خود را یک میلیون تومان فروخته است در اینستاگرام منتشر کرد. به گزارش خبرآنلاین، این بازیگر در توضیح فیلم نوشت: مادر، وقتی میگذرد از پاره تنش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۰:۳۸    
شرایط زندگی روزمره امروز افراد را به سمتی سوق می دهد که استرس های زندگی در اشکالی نه چندان متداول سلامت روان آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۰:۱۲    
گلر قرمزها همانطور که پیش بینی می شد جایی نمی رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۰:۰۴    
بررسی عملکرد مبادلات بانکی از تمرکز تا بیش از 60 درصد سپرده گذاری ها و تسهیلات بانکی مربوط به استان تهران خبر می دهد؛ روالی نسبتا معمول که با توجه به شرایط خاص پایتخت چندان دور از ذهن نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۰:۰۳    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی، حملات تروریستی در مجلس و مرقد امام خمینی (ره) را حرکتی وقیحانه توصیف کرد و گفت: تک تک ایجادکنندگان امنیت در کشور دست به دست داده اند تا در این آشوب منطقه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۳:۴۱    
وزارت کشور قطر اعلام کرد که نتایج اولیه تحقیقات درباره هک شدن خبرگزاری رسمی این کشور را آماده کرده و توانسته منابع این اقدام را بیابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۳:۳۸    
ستاره آرژانتینی بارسلونا به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و او را یک استعداد بزرگ توصیف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۳:۳۷    
رییس کمیته تعیین وضعیت مربیان و بازیکنان فدراسیون فوتبال، گفت: از میان تیم های بدهکار به بازیکنان و مربیان خارجی فقط استقلال و پرسپولیس حاضر به ارائه سند و مدرک برای حل مشکلات انضباطی خود نشدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۳:۳۷    
رییس سازمان حفاظت از محیط زیست در کانال تلگرامی خود، مطلبی را در واکنش به حوادث تروریستی دیروز تهران منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۳:۳۵    
رئیس، نائب رئیس و برخی اعضای فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی دیروز (پنجشنبه) از مجروحین حادثه تروریستی چهارشنبه عیادت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۳:۳۴    
ستاره پرتغالی رئال مادرید به نظر می رسد که به جدایی از این تیم در تابستان فکر می کند و شاید دوباره به لیگ جزیره برگردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۳:۳۳    
بازیکن سکونشین موفق شد پرسپولیس را به پرداخت جریمه محکوم کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۳:۲۹    
طرح حبه قندهای پایین آورنده قند خون که نوآوری تکنیکی آن به شکل تلفیقی در زمینه گیاهان دارویی، فناوری زیستی و صنایع غذایی است، ثبت اختراع شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۳:۲۸    
مرجع تقلید شیعیان گفت: بعضی بانک ها می گویند ما کارمزد بیش از 4 درصد نمی گیریم اسمش را چهار درصد می گذارند اما در واقع 20 درصد می گیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۳:۲۶    
خروج 5 واگن قطار باری از ریل در مسیر راه آهن ناحیه زاگرس در شهرستان اندیمشک موجب مسدود شدن راه آهن تهران - جنوب شد./خبرآنلاین
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۳:۲۵    
دانیل اورتگا رییس جمهور نیکاراگوئه و روساریو موریو معاون رییس جمهور این کشور آمریکای لاتین در پیام مشترکی حملات تروریستی تهران را محکوم کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۳:۲۵    
باشگاه تراکتورسازی تا نیم فصل از جذب هر بازیکنی محروم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۳:۲۲    
نخست وزیر عراق حملات تروریستی روز چهارشنبه به مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) را به رئیس جمهور کشورمان تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۳:۲۲    
مهاجم تیم ملی می گوید تمام هدفش کمک به تیم ملی است و از تشبیه او به دیگر بازیکنان مطرح جهان خسته شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۳:۲۱    
فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن حادثه تروریستی در مجلس و حرم امام(ره)، اتحاد و انسجام ملی، را کارامدترین ابزار نظام جمهوری اسلامی در همه مقاطع از ابتدا تاکنون دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۳:۲۰    
این تصویر را پول نیوز منتشر و در توضیح آن نوشته است: یکی از عجیب ترین عکس های مربوط به دوران قاجار همه پشت به دوربین عکس گرفته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۳:۱۸    
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگیری عاملان تیراندازی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۳:۱۴    
ائمه جمعه و جماعت، شوراهای افتاء، روحانیون، مدرسین و طلاب استان کردستان با صدور بیانیه ای حوادث تروریستی تهران را محکوم کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۳:۱۲    
سخنگوی باشگاه الاهلی واکنش تندی به تیتر یکی از روزنامه های ایرانی بعد از قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۳:۱۰    
تعدادی از شهروندان ارمنستان با اهدای دسته های گل در حاشیه دیوار سفارت جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان با مردم ایران ابراز همدردی کردند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۳:۱۰    
با اجرای موافقتنامه انتقال محکومان بین ایران و افغانستان، تعدادی از هموطنمان برای گذراندن ادامه دوران محکومیت خود به ایران منتقل شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۲۱:۲۰    
بانک مرکزی با انتشار نرخ جدید کارمزد خدمات بانکی (ریالی) کارمزد وصول قبوض از جمله قبوض آب و برق را 2 هزار تومان و هزینه تشکیل پرونده برای دریافت وام در بانک را 20 هزار تومان تعیین کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۲:۳۹    
نمایش سوء تفاهم نوشته آلبر کامو به کارگردانی جواد مولانیا به زبان فرانسوی در تئاتر باران اجرا می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۲:۳۵    
مشاور نماینده خوی که بعد از حادثه تروریستی چهارشنبه مجلس خود را به طبقات دفاتر نمایندگان رسانده بود و پیکر دوست شهیدش را به بیرون انتقال داده، روایتی دیگر از مواجهه با تروریست ها مطرح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۰:۱۰    
نواب رئیس اول و دوم مجلس به حوادث تروریستی تهران واکنش نشان دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۹:۳۴    
وداع مردم با پیکر یکی از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۴:۰۲    
نشستن طولانی مدت به شدت برای گوارش بد است و در نتیجه روی سلامت روده نیز تاثیر منفی دارد. دیر زمانی است که می دانیم فعالیت های جسمانی مانند دویدن و شنا کردن می توانند به حرکات روده کمک کنند که نظم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۳:۱۶    
40 درصد از شادابی بانوان و حتی آقایان، به بهداشت موی آنان بستگی دارد. به گونه ای که اگر مو سالمی داشته باشند، نشان از این است که هر فرد دارای طراوت، سلامت، جوانی و شادابی می باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۱:۵۵    
ویروس تبخال ساده مولد زخم هایی در بیرون و درون دهان، نواحی تناسلی و پوستی و دیگر بخش های بدن است. برای بهبود سریع تر تبخال می توان از یک سری درمان های رایج استفاده نمود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۱:۱۴    
هنگامی که گرفتگی عضلات پا را تجربه می کنید، سفتی و اسپاسم های ناگهانی را در عضلات پا تجربه می کنید. در بیشتر موارد، این شرایط در عضلات ساق پا رخ می دهد و می تواند دردناک باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۱:۰۰    
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نامه ای به شورای امنیت و دبیرکل ملل متحد در خصوص حمله تروریستی در تهران نوشت: از جامعه بین الملل به ویژه شورای امنیت می خواهم با جدیت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۰:۵۴    
نتایج تفصیلی آرای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سراسر کشور به تفکیک 31 استان و تمامی شهرستان ها از سوی کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۰:۵۰    
آبی ها در جذب بازیکنان مورد نظر خود شکست خورده اند و از سپاهان و پرسپولیس جا مانده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۰:۴۹    
سناتور 'تیم کین'، سناتور عضو حزب دموکرات، با بازماندگان و خانواده قربانیان حملات تروریستی دیروز (چهارشنبه) در ایران ابراز همدردی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۰:۲۲    
تیم ملی ایران در سالهای گذشته کاپیتان هایی چون نکونام، تیموریان، شجاعی و دژاگه را به چشم دیده که همه شان در یک مورد با هم اشتراکات دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۰:۲۱    
در پی حادثه تروریستی روز گذشته در ساختمان مجلس شورای اسلامی هانیه اکبریانی آموزش دهنده پرتلاش سازمان نهضت سواد آموزی به شهادت رسید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۰:۲۱    
در پی وقوع عملیات تروریستی در تهران، بیت آیت الله هاشمی رفسنجانی با انتشار بیانیه ای، این حادثه را به ملت ایران و خانواده های قربانیان حادثه تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۰:۲۰    
عبدالله ویسی به عنوان سرمربی استقلال خوزستان انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۰۰:۱۴    
در حالی که برخی از تلویزیون های منطقه مستقیم از روبه روی مجلس شورای اسلامی خبر پخش می کردند شبکه خبر که وظیفه پخش مستقیم داشت تنها به اعلام خبر بسنده کرد و این نشانه ضعف این رسانه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۳:۵۸    
استقلالی ها احتمالا اولین خرید خود را بعد از دیدار دو تیم ایران و ازبکستان انجام دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۳:۵۵    
تصویری از تهران دهه 30 و حضور اتومبیل های آخرین مدل آن زمان در جاده ناهموار و خاکی شمیران (خیابان شریعتی فعلی) را می بینید./مشرق نیوز
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۳:۵۴    
مقامات رسمی، شخصیت های کشورها و سازمان ها و تشکل های بین المللی حملات تروریستی دیروز تهران را محکوم کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۳:۵۳    
وقت کنایه زدن به حکومت و نهادهای امنیتی و نظامی نیست. وقت مچ گیری و استیضاح رسانه ای از مقامات نظامی و امنیتی نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۳:۴۶    
ممکن بود به قیمت مرگ آنها تمام شود. صدای گلوله بود و آتش و انفجار. گفتند کارِ داعش است و عملیات انتحاری است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۳:۴۵    
پیرزنی که اقدام به سرقت چیپس و پفک نمکی از یک سوپرمارکت کرده بود، با حکم دادگاه به ممنوعیت خرید بدون داشتن همراه محکوم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۳:۴۳    
ارتش کره جنوبی اعلام کرد، کره شمالی چندین موشک که ظاهراً از نوع زمین به دریا بوده، شلیک کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۳:۴۲    
جانشین فرمانده کل سپاه ضمن محکومیت شدید حادثه تروریستی تهران، تصریح کرد: مطمئنا انتقام گیری از خون شهدا در دستور کار جدی سپاه قرار دارد و این که در چه نقطه ای و با چه کیفیتی این اتفاق بیافتد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۳:۳۸    
چراغ های برج ⁧ایفل ⁩برای همدردی با مردم ایران در پی حمله تروریستی در ⁧تهران خاموش شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۳:۳۷    
تیم های ایران و ازبکستان روز دوشنبه به مصاف هم خواهند رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۳:۳۵    
افرادی که مبتلا به آسم هستند نگرانی هایی درباره ورزش کردن دارند و نمی دانند که این نوع فعالیت برای آن ها بی خطر است یا خیر.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۳:۳۴    
آفتاب نیوز : داعش در نشریه خود، القاب تروریست های حمله به تهران را به این شرح اعلام کرده است: حمله به پارلمان: عبدالرحمن ایرانی ابی جهاد ایرانی ابی ورده ایرانی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۳:۳۳    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در کنیا در بیانیه ای با محکوم کردن حملات تروریستی تهران اعلام کرد: روز جمعه 19 خردادماه 1396 از ساعت 10 تا 15 به وقت محلی اقدام به گشایش دفتر یادبود شهدای حوادث تروریستی در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۳:۲۵    
فراکسیون نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی روز چهارشنبه در مجلس و حرم امام خمینی (ره) ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۳:۲۱    
رئیس فدراسیون فوتبال می گوید: یک مربی خارجی به کادر فنی تیم ملی امید اضافه خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۳:۱۹    
مهدیه هراتی استاد دانشگاه و از فعالان مدنی انجمن پایان کارتن خوابی لرستان یکی از جان باختگان دیروز مجلس بود./ایران
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۳:۱۵    
نمایندگان مشغول کار بودند و جمعی در حرم امام خمینی (ره) مشغول زیارت. تروریست ها حالا رسیده بودند به دو نقطه از شهر. نیت آنها مانند همیشه حرکت های انتحاری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۳:۰۲    
دفتر یادبود بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی تهران در سفارت ایران در امان گشوده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۲:۵۹    
یک مقام قطری خروج امیر قطر از کشور به منظور دیدار با رئیس جمهوری آمریکا را در مقطع کنونی منتفی دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۲:۵۸    
رو شن کردن شمع به یاد شهدای حملات تروریستی تهران در تئاتر شهر
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۲:۵۷    
تمرین تیم ملی فوتبال ایران در زمین اصلی وزرشگاه آزادی برگزار شد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۲:۵۳    
مدیرعامل استقلال می گوید قرارداد قائدی با تیمش سه ساله خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۲:۵۲    
رییس بنیاد بین المللی صلح برای همه در پیامی درباره حادثه تروریستی روز چهارشنبه گفت: امروز زمان انسجام و وحدت ملی است
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۲:۵۱    
دبیر فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی با محکومیت اقدامات تروریستی اخیر گفت: همه از هر دین و مذهب و قومیت و باور سیاسی آماده ایم تا برای دفاع از امنیت کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۲:۵۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز پنج شنبه با حضور در منزل شهید جواد تیموری، با خانواده این شهید پاسدار که در عملیات تروریستی روز گذشته در مجلس شورای اسلامی به شهادت رسید، دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۲:۴۹    
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت ها و ممنوعیت های ویژه مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی تهران را که ظهر فردا (جمعه) در دانشگاه تهران برگزار می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۲:۴۸    
آخرین تصویر از شهید سیدمصطفی صادقی و وداع با دخترانش/فارس
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۲:۴۶    
اسفندیار رحیم مشایی ساعاتی پیش سالگرد درگذشت حبیب (خواننده) را تسلیت گفته است، وی در مورد حادثه تروریستی روز گذشته هیچ واکنشی نشان نداده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۲:۴۴    
برگ برنده دیگر این دولت در برابر حملات تندروهای بی اصول، پشتوانه مردمی است. مردمی که بسیار هوشیار و آگاهانه عمل کرده و به بسیاری از چیزها که نشانگر دورنمای تاریک بود "نه" گفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۲:۲۰    
پرچم بریتانیا در سفارت این کشور در تهران، به احترام قربانیان حملات روز چهارشنبه تهران به حال نیمه افراشته در آمده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۲:۱۵    
وزیر امور خارجه کشورمان که در قزاقستان حضور دارد، بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) بارئیس جمهور افغانستان دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۲:۱۳    
چهار نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی اخیر در مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) بر لزوم وفاق و همبستگی ملی تاکید و اعلام کردند که نباید از این حمله تروریستی برای حمله به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۲:۰۹    
میثم درویشان پور، مجید افشاری، بهزاد قدیانلو و زینب موسوی شرکت کننده های امشب خندوانه هستند. این برنامه ساعت 23 امشب، روی آنتن شبکه نسیم می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۲:۰۹    
عکس روز نشنال جئوگرافیک / تصویر یک مجتمع مسکونی در هنگ کنگ
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۲:۰۸    
ایرانیان مقیم آلمان با گذاشتن شاخه گلهای نمادین جلوی سفارت ایران در برلین، با بازماندگان حوادث تروریستی تهران ابراز همدردی کردند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۱:۴۳    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح جزئیاتی از دو حادثه اخیر تروریستی در مجلس و حرم امام راحل، نحوه دستگیری زن تروریست در حرم امام (ره) را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۱:۰۳    
انگشتر الماسی که به قیمت 10 پوند از یک دستفروشی خریده شده بود در حراج ساتبی به قیمت بیش از 600 هزار پوند به فروش رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۰:۵۸    
هافبک جوان ایران جوان بوشهر با استقلال توافق کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۰:۴۴    
این تابلو یکی از عواملی است که باعث خطای عملیاتی تروریست ها در حرم امام(ره) شد!/فارس
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۰:۳۱    
نتایج تفصیلی انتخابات ریاست جمهوری به همراه فایل ورد منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۰:۲۴    
پلیس استرالیا می گوید به احتمال قوی افرادی را که علامت درخواست کمک SOS را در یکی از دورافتاده ترین ترین نقاط استرالیا روی زمین سنگچین کرده بودند، پیدا کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۰:۲۲    
جیمز کومی، رئیس سابق پلیس فدرال آمریکا، اف بی آی، در ادای توضیحاتی در کنگره آمریکا، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را به "دروغ گویی" متهم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۰:۱۲    
جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی فاجعه تروریستی تهران اعلام کرد: فجایع تروریستی و تکفیری روز گذشته زنگ خطر مجدد برای بیداری کسانی از خواب های خرگوشی بود که می گفتند دنیای امروز، دنیای گفت و گوست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۰:۱۲    
طبقه چهارم دفاتر نمایندگان یک روز بعد از حادثه تروریستی مجلس
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۰:۰۱    
ادای احترام به قربانیان حادثه تروریستی تهران در سفارت ایران در لاهه هلند./فارس
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۹:۵۰    
تصاویر/ رد گلوله در حادثه تروریستی مجلس و حرم امام
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۹:۴۴    
خانواده 4 تن از شهدای حادثه تروریستی مجلس با حضور در معراج شهدای تهران با عزیزان خود وداع کردند/ ایرنا
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۹:۱۳    
"سریاس صادقی" یکی از عوامل حمله تروریستی روز گذشته تهران، از سه سال پیش بعنوان یکی از مبلغین داعش در شهرهای مرزی غرب کشور مطرح بود./فارس