جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۲:۰۵Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 10 مرداد 1396 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 31 فروردین 1396 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 31 خرداد 1396 آفتاب نیوز 31 تیر 1396 آفتاب نیوز 31 شهریور 1396 آفتاب نیوز 30 مهر 1396 آفتاب نیوز 30 آبان 1396 آفتاب نیوز 30 آذر 1396 آفتاب نیوز 30 دی 1396 آفتاب نیوز 30 بهمن 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 1 مرداد 1396 آفتاب نیوز 2 مرداد 1396 آفتاب نیوز 3 مرداد 1396 آفتاب نیوز 4 مرداد 1396 آفتاب نیوز 5 مرداد 1396 آفتاب نیوز 6 مرداد 1396 آفتاب نیوز 7 مرداد 1396 آفتاب نیوز 8 مرداد 1396 آفتاب نیوز 9 مرداد 1396 آفتاب نیوز 10 مرداد 1396 آفتاب نیوز 11 مرداد 1396 آفتاب نیوز 12 مرداد 1396 آفتاب نیوز 13 مرداد 1396 آفتاب نیوز 14 مرداد 1396 آفتاب نیوز 15 مرداد 1396 آفتاب نیوز 16 مرداد 1396 آفتاب نیوز 17 مرداد 1396 آفتاب نیوز 18 مرداد 1396 آفتاب نیوز 19 مرداد 1396 آفتاب نیوز 20 مرداد 1396 آفتاب نیوز 21 مرداد 1396 آفتاب نیوز 22 مرداد 1396 آفتاب نیوز 23 مرداد 1396 آفتاب نیوز 24 مرداد 1396 آفتاب نیوز 25 مرداد 1396 آفتاب نیوز 26 مرداد 1396 آفتاب نیوز 27 مرداد 1396 آفتاب نیوز 28 مرداد 1396 آفتاب نیوز 29 مرداد 1396 آفتاب نیوز 30 مرداد 1396 آفتاب نیوز 31 مرداد 1396 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۲:۴۵    
زغال اخته در پیشگیری از ابتلا به سرطان معده نیز نقش دارد. کاهنده چربی و فشارخون است و با خوردن آن چربی های HDL افزایش و LDL کاهش پیدا می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۱:۵۸    
مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی به ترتیب روز های 5 شنبه 12/5/96 و بعد از ظهر شنبه 14/5/96 برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۳:۱۵    
رئیس اداره بیولوژیک سازمان غذا و دارو، بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوانزا را، اواسط شهریور و اوایل مهر عنوان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۳:۳۷    
جوان مشهدی برای خودکشی شیوه جالبی را انتخاب کرد؛ خوردن 5 کیلو خیار با پوست!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۰۵:۲۵    
فکر کردن به خوردن یک تکه کیک می تواند لذتبخش باشد اما در بلندمدت افرادی که تمایل بیشتر به خوردن مواد قندی و شیرین دارند بیشتر با مشکلات خلقی و افسردگی مواجه می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۰۴:۰۵    
پزشکان معتقدند که ترکیب موجود در چای سبز به کاهش اثرات منفیِ رژیم غذایی غربی کمک می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۰۲:۰۱    
بینایی ضعیف می تواند تاثیر منفی بر عملکرد تحصیلی و سلامت کودکان داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۰۱:۴۵    
ناخن های زرد اغلب با عفونت قارچی و همچنین عملکرد نادرست کبد پیوند خورده اند. اگر ناخن ها زرد و شکننده یا ضعیف هستند، این شرایط می تواند نشان دهنده ابتلا به بیماری هایی مانند سوریازیس، دیابت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۰۱:۳۰    
دویدن یکی از بهترین ورزش ها برای حفظ سلامت بدن است و می تواند منجر به تقویت استخوان ها و جلوگیری از بروز یکی از خطرناکترین بیماری ها در خانم ها در دوران میانسالی و سالمندی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۳۳    
همه انسان ها به طور طبیعی در برخی مواقع دچار اضطراب می شوند که این مساله عادی است اما اضطراب مزمن می تواند حتی زندگی فرد را به طور کامل تحت تاثیر قرار دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۰:۲۹    
مدیرکل امور عشایری استان کرمان گفت: استان کرمان به عنوان دومین استان عشایر نشین کشور پس از فارس است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۷:۲۱    
محققان دریافتند کلسیم موجود در بدن که عامل استحکام دندان ها و استخوان ها است، در تعدیل میزان کلسترول خون نقش بسزایی ایفا می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۷:۱۲    
محققان در ایالات متحده اظهار کردند: نانوذرات زردچوبه برای مبارزه با سرطان در کودکان هم موثر هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۶:۰۰    
مصرف بالای چربی اشباع شده کامل با افزایش ریسک سرطان ریه مرتبط است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۳:۴۵    
این خبر برای آن دسته از افرادی که با هیجان برای خوردن یک تکه از کیک تولد لحظه شماری می کنند ممکن است جالب و البته کمی دلسرد کننده باشد: رسم معروف فوت کردن شمع روی کیک تولد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۳:۳۳    
محققان دریافتند نور آبی ساطع شده از وسایل دیجیتالی نظیر موبایل، تبلت یا تلویزیون در بروز بی خوابی های شایع و کیفیت پایین خواب نقش دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۲:۵۹    
مطالعات جدید نشان می دهد سلول های بنیادی قرنیه در درمان انواع آسیب قرنیه ناشی از سوختگی، زخم، ساییدگی، خراشیدگی، مشکلات لنز تماسی و عفونت موثر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۲:۴۳    
رییس انجمن نورویورولوژی ایران با اشاره به ضرورت تخلیه به موقع مثانه، گفت: تعلل در این امر سبب تنبلی و ضعیف شدن اعصاب مثانه و در نهایت بی اختیاری ادرار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۲:۰۹    
دریابان علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و دبیر هیأت نظارت برجام است که سابقه تصدی وزارت دفاع دولت اصلاحات را در کارنامه دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۲۰:۳۴    
سردار سعید منتظر المهدی با اشاره به اظهارات کذب متهم ردیف دوم پرونده بنیتا و اتهام کوتاهی از سوی پلیس در یافتن خودرو و کودک مذکور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۷:۳۷    
حجت الاسلام والمسلمین احمد غروی، از علمای تبریز، روز چهارشنبه در سن 77 سالگی دار فانی را وداع گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۲۰    
با توجه به اینکه متاسفانه هر ساله، تعداد زیادی از حجاج در سفر حج تمتع، وقت زیادی از زمان باارزش سفر خود را صرف بازارگردی و خرید سوغات از عربستان می کنند لذا در این مطلب اقدام به انتشار نظر رهبر معظم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۳    
عدم اجرای قانون مصوب مجلس در حوزه بازپرداخت تسهیلات ارزی و کوتاهی بانک مرکزی در ابلاغ آئین نامه اجرائی و دستور العمل مربوط به نحوه محاسبه بدهی توسط دستگاه های ذیربط الحاقیه بند (ح) تبصره4 قانون بودجه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۵۶    
الویری گفت: ستاد انتخابات در جلسه ای از تک تک نامزدها درخواست کرد مبلغ 50 میلیون تومان برای انجام هزینه ها به ستاد کمک کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۰:۲۸    
در پی افزایش تنش با کره شمالی آمریکا به آزمایش موشک بالستیک قاره پیما دست می زند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۰۵    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اعلام شرایط رفع فیلتر یوتیوب و بلاگ اسپات در دانشگاه ها با نظر دادستان کل کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۸:۵۷    
یک کارشناس طب سنتی با بیان اینکه حکما دَلک یا ماساژ را جایگزین ورزش می دانند، گفت: ماساژ به انواع مختلف زبر و خشن, ماساژ سنگین و قدرتی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۸:۳۶    
سیامک نعمتی بازیکن خوش آتیه تیم پرسپولیس شاید به سپاهان برود!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۸:۳۵    
علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: آقای مایلی کهن بزرگتر من است و احترامش واجب، من همیشه احترام بزرگترم را نگه داشتم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۸:۲۶    
خودروی تسلا مدل 3 کلید ندارد بلکه به موبایل کاربر متصل می شود و با نزدیک شدن او درها باز می شود. همچنین داشبورد در این خودرو نیز جای خود را به یک صفحه نمایش 15 اینچی داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۸:۲۳    
هیثم ابوسعید دبیرکل سازمان امنیت و اطلاعات اروپا و کمیسر حقوق بشر خاورمیانه روز سه شنبه با صدور بیانیه ای در خصوص داعشی های اهل شمال آفریقا گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۸:۱۸    
چهره شکسته شده ی “امین حیایی” در مراسم یادبود” حبیب اله کاسه ساز” موجب نگرانی حاضران در مجلس شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۲:۱۹    
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: گروگان گیر دیشب خیابان امام رضا (ع) مشهد، امروز در بیمارستان امدادی این شهر جان باخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۳:۵۷    
سرمربی سابق نساجی پیش از شروع لیگ آزادگان جانشین سهراب بختیاری زاده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۳:۴۶    
سارق جوانی که به همراه سه همدست خود در خیابان های شمال شهر زورگیری می کرد، مدعی ست زورگیری نکرده و شاکی پرونده که او را شناسایی کرده است، اشتباه می کند!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۳:۳۸    
پس از ادعای سی اِن اِن درباره پرتاب سرد یک فروند موشک توسط کره شمالی، منبع نظامی آگاه در وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که این کشور تحرک زیر دریایی های متعلق به پیونگ یانگ را تحت نظر دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۳:۲۶    
محمد مایلی کهن با صراحت لهجه قابل احترامش اینبار به موضوعاتی در خصوص اعتراض بازیکنان پرسپولیس، حواشی مربوط به انتخاب برترین ها، محرومیت بازیکنان استقلال و ... پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۳:۱۷    
پائولو دیبالا، ستاره 22 ساله و آرژانتینی یوونتوس تمایلی به پیوستن به بارسلونا ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۳:۱۴    
لیندسی گراهام گفت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به او اطلاع داده است که برای آغاز جنگ برای ویرانی کره شمالی آماده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۳:۱۲    
ریاست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد روز سه شنبه با پایان گرفتن دوره یک ماهه کشور چین، از آغاز ماه اوت به عمرو ابوالعطا نماینده کشور مصر رسید که به مدت یک ماه ادامه پیدا خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۳:۱۱    
سرپرست فدراسیون والیبال گفت: افق اهداف فدراسیون والیبال، حضور تیم ملی بانوان در مسابقات گرند پریکس است ، که این مسابقات بالاترین سطح مسابقات جهانی بانوان است و هر ساله در جهان برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۳:۱۰    
واحد مرکزی خبر نوشت: نمایندگان پارلمان ملی پاکستان عصر امروز شاهد خاقان عباسی را به عنوان بیست و هشتمین نخست وزیر پاکستان با اکثریت آرا انتخاب کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۲:۵۲    
دستیار تخصصی طب سنتی ایران گفت: برای کنترل فشارخون باید با اشتها و در زمان گرسنگی غذا خورده شود؛ غذا را باید کاملاً جوید و با تمرکز و آرامش غذا خورده شود و قبل از سیری کامل دست از غذا کشید و مایعات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۲:۴۸    
جوزف عون فرمانده ارتش لبنان از آمادگی برای مقابله با هر اقدام رژیم صهیونیستی علیه این کشور خبر داد.خبرگزاری مهر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۲:۴۶    
مطالعات نشان می دهد مصرف انبه تاثیر مثبتی بر افراد مبتلا به بیماری التهاب روده دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۲:۴۳    
یک واحد مسکونی در بخش بروات شهر بم براثر انفجار گاز تخریب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۸    
محدودیت های ترافیکی چهارشنبه 11 مرداد تا یکشنبه 15 مرداد ماه 96 به شرح زیر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۶    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از نظر مساعد دادستان کل کشور برای ایجاد شرایط رفع فیلتر یوتیوب و بلاگ اسپات در دانشگاه های کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۳    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از وقوع باران رگباری همراه با رعد و برق در مناطق شرقی استان خبر داد و گفت: نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر به این مناطق اعزام شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۰    
مهاجم رئال مادرید پیام مبهمی را برایش طرفدارانش فرستاد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۲:۲۷    
واحد مرکزی خبر نوشت: در حمله انتحاری به مسجد جوادالائمه هرات 30 نمازگزار شهید و 50 نفر زخمی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۲:۲۴    
غلامرضا شکوهی شاعر پیشکسوت خراسانی دقایقی پیش درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۲:۲۰    
سخنگوی شورای نگهبان از بررسی مصوبات ارسالی مجلس و نامه های دیوان عدالت اداری در جلسه فردای شورای نگهبان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۲:۱۴    
گاهی اوقات شنیده می شود که از سوی دولت (بیت المال) به ورثه مقتول دیه پرداخت می شود. هر گاه شخص یا اشخاصی در اثر ازدحام کشته شوند و یا جسد مقتولی در خیابان و اماکن عمومی پیدا شود و نتوان این قتل را به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۵    
مالک ثروتمند و قطری باشگه پاریسن ژرمن در توئیت ساعاتی قبلش نوشته: نیمار امروز بازیکن بارساست اما فردا برای او روزی دیگر است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۱    
معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه ایران امروز با معاون وزیر امور خارجه روسیه دیدار و درباره مجموعه ای از مسائل غرب آسیا و شمال آفریقا گفت وگو کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۵۸    
ستاره برزیلی آبی واناری ها با شرایطی ویژه در راه پیوستن به PSG است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۵۴    
جاده هراز که از روز یکشنبه هفته جاری به منظور اجرای عملیات راهداری توسط اداره راهداری مازندران بسته شده بود ، از ساعت 18 امروز سه شنبه به روی خودروهای شخصی باز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۵۲    
ویندوز 10 در آپدیت جدید خودش نرم افزاری جدید برای کابران اندروید دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۳۷    
دو باشگاه بزرگ اروپا می خواهند کنار بارسا از فیرپلی مالی دفاع کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۳۵    
تغییرات در کابینه دوازدهم تقریبا نهایی شده و رییس جمهور تصمیم گرفته بیشتر وزرای جدید از معاونان همان وزارتخانه باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۲۱    
در پی اظهارات اخیر مدیرمسئول روزنامه کیهان وزارت نفت توضیحاتی در این باره منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۱:۱۸    
در متن زیر به سوره مبارکه "توحید" به عنوان سوره ای برای رفع فقر و تنگدستی می پردازیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۳    
دانشمندان دانشگاه ام آی تی سلول های خورشیدی تولید کرده اند که نه تنها غیرقابل رویت اند بلکه انعطاف پذیر نیز هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۲    
مدیر کل گمرک استان یزد گفت: راه اندازی سامانه های الکترونیکی و هوشمندسازی فرآیندهای گمرکی، گام بلندی در مبارزه با قاچاق کالا در کشور است .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۹    
کاربردهای فناوری های اطلاعات و ارتباطات در حوزه های مختلف از جمله بانکداری، گردشگری و کسب و کار در سال های اخیر گسترش چشمگیر یافته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۶    
زن جوان چند ساعت پس از سوار شدن بر خودروی چند پسر جوان بر اثر ضربات چاقو به کام مرگ فرو رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۵    
محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و رپیس سازمان برنامه و بودجه کشور درگذشت پدر مسعود کرباسیان معاون وزیر و رپیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران و مهدی کرباسیان معاون وزیر و رپیس هیات عامل ایمیدرو را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۳    
نشست اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و روسای باشگاه های استقلال و پرسپولیس ظهر امروز با محوریت بررسی مسئله پخش تلویزیونی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۲    
رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو گفت: بازار خودرو در ایران هیچ متولی خاصی ندارد و وزارت صنعت و مدیرانش درگیر فعالیت های شخصی و خانوادگی شان هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۲۱    
هفته اول رقابت های لیگ برتر انجام شد و سه بازیکن موفق شدند بهترین عملکرد را بین سایر بازیکنان حاضر در لیگ داشته باشند که در این میان نام دو بازیکن خارجی به چشم می خورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۱۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از بارش باران و وزش باد موقتی در هفت استان کشور طی سه روز آینده خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۱۳    
یکی از عناصر گروه تروریستی داعش به جنایت های خود در حق زنان ایزدی و تجاوز به چهار نفر از آنان اقرار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با آیت الله امینی دیدار و گفت و گو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۱۰    
سازمان غذا و دارو در آمریکا در راستای مبارزه با مرگ و میر ناشی از مصرف دخانیات تصمیمی انقلابی گرفته است و قصد دارد میزان نیکوتین موجود در سیگارها را به اندازه ای قابل توجه کاهش دهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۵۹    
جواد ظریف، وزیر خارجه ایران و عادل الجبیر، همتای عربستانی او در حاشیه اجلاس سازمان همکاری های اسلامی در استانبول، ترکیه با هم دست دادند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۵۴    
مطالعه جدید ناسا نشان می دهد که سیاره "پروکسیما-B" در نزدیکترین سامانه مشابه منظومه شمسی قادر به حفظ جو در اطراف خود نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۵۲    
واحدمرکزی خبر نوشت: وزیر امور خارجه عربستان درباره اهداف نشست وزرای امور خارجه کشورهای اسلامی در استانبول، گفت، این نشست سه پیام آشکار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۴۸    
جواد ظریف، وزیر خارجه ایران و عادل الجبیر، همتای عربستانی او در حاشیه اجلاس سازمان همکاری های اسلامی در استانبول، ترکیه با هم دست دادند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۴۷    
جواد ظریف، وزیر خارجه ایران و عادل الجبیر، همتای عربستانی او در حاشیه اجلاس سازمان همکاری های اسلامی در استانبول، ترکیه با هم دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۴۵    
ظریف و عادل الجبیر، وزیر خارجه سعودی که به اظهارات تند ضدایرانی زبانزد است در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی در استانبول با یکدیگر دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۴۲    
در حکم جدید کمیته انضباطی، محرومان استقلال بخشیده شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۴۱    
نیمار به مدیران باشگاه بارسلونا اطلاع داد که مذاکرات وی با پی اس جی نتیجه داده و او به زودی راهی فرانسه خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۳۹    
محمدجواد ظریف، در خصوص وضعیت قدس و جنایت های رژیم صهیونیستی در این منطقه اظهار کرد: ما نبایستی به صهیونیست ها اجازه دهیم تا برای ما دستور کار تعیین کنند یا مسائل جدیدی خلق کنند و در نتیجه آن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۳۹    
سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه در آخرین اصلاحیه قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور مقرر شده است دوره پنجم از 14 مردادماه آغاز شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۳۸    
این خبر، مطلب کذب و دروغی است که به نقل از آقای خاتمی در دیدار با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مطرح می شود و گفته شده ایشان از آقای روحانی گلایه کرده و از چینش و ترکیب کابینه دولت دوازدهم انتقادات تندی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۳۷    
سرمربی ایتالیایی آبی پوشان لندنی از وضعیت کنونی مهاجم جدید تیمش رضایت کامل ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۳۴    
برانکو و یحیی خواه ناخواه دو نامی هستند که در تاریخ فوتبال این کشور نامشان در کنار هم سنجاق شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۳۲    
جزییات مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری دوازدهم اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۳۰    
طی مراسمی از نفرات برتر و برگزیده مسابقات کشوری ریاضیات آسان(Easy Maths) با حضور خانواده های ایشان، مدیران مدارس برتر و مسئولین موسسه تتا تقدیر به عمل آمده و جوایز و مدال های ایشان اهدا گردید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۲۴    
تازه ترین تصاویر از فیلم اعتراضی "دیترویت" درباره نژادپرستی امریکایی بر علیه سیاه پوستان منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۲۱    
سخنگوی ناجا به ادعای مطرح شده از سوی متهم پرونده بنیتا واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۲۰    
سرمربی پرسپولیس معتقد است تیمش از هر نظر نسبت به تیم تحت هدایت یحیی گل محمدی سرتر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۱۹    
سایت دولت بهار نوشت؛محمود احمدی نژاد با صدور بیانیه ای، ضمن قدردانی از مردم برای ابراز حمایت های بی دریغ خود از آزادی حمید بقایی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۱۹    
وزیر نفت با اشاره به امضای قرارداد با توتل برای توسعه فاز 11 پارس جنوبی گفت: برخی گمان می کنند امضای قرارداد با توتال اسلام را به خطر می اندازد اما این قرارداد اسلام را تقویت می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۱۶    
سریال گمشدگان به کارگردانی رضا کریمی و تهیه کنندگی علی حجازی مهر از شنبه 14 مرداد روانه آنتن شبکه دو می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۱۵    
طرح ملی پلاک جدید خودروهای مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور امروز (سه شنبه) با حضور مسئولان کشوری و استانی در مرکز شماره گذاری منطقه آزاد قشم آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۱۲    
چهارمین نشست شورای معاونان دادستانی تهران در موضوع تحقیقات پرونده های قضایی، روز یکشنبه هشتم مرداد ماه سال جاری با حضور تعدادی از معاونان دادستان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۹:۱۲    
به مادرزنم گفتم دیگر تحمل ندارم و می خواهم همراه با بچه هایم به افغانستان بازگردم که مادرزنم با من درگیر شد، مرا کتک زد و یقه لباسم را پاره کرد، من نیز که دیگر تحمل دیدن این وضع را نداشتم ...