پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۳۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 1 مهر 1396 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 31 فروردین 1396 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 31 خرداد 1396 آفتاب نیوز 31 تیر 1396 آفتاب نیوز 31 مرداد 1396 آفتاب نیوز 31 شهریور 1396 آفتاب نیوز 30 آبان 1396 آفتاب نیوز 30 آذر 1396 آفتاب نیوز 30 دی 1396 آفتاب نیوز 30 بهمن 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 1 مهر 1396 آفتاب نیوز 2 مهر 1396 آفتاب نیوز 3 مهر 1396 آفتاب نیوز 4 مهر 1396 آفتاب نیوز 5 مهر 1396 آفتاب نیوز 6 مهر 1396 آفتاب نیوز 7 مهر 1396 آفتاب نیوز 8 مهر 1396 آفتاب نیوز 9 مهر 1396 آفتاب نیوز 10 مهر 1396 آفتاب نیوز 11 مهر 1396 آفتاب نیوز 12 مهر 1396 آفتاب نیوز 13 مهر 1396 آفتاب نیوز 14 مهر 1396 آفتاب نیوز 15 مهر 1396 آفتاب نیوز 16 مهر 1396 آفتاب نیوز 17 مهر 1396 آفتاب نیوز 18 مهر 1396 آفتاب نیوز 19 مهر 1396 آفتاب نیوز 20 مهر 1396 آفتاب نیوز 21 مهر 1396 آفتاب نیوز 22 مهر 1396 آفتاب نیوز 23 مهر 1396 آفتاب نیوز 24 مهر 1396 آفتاب نیوز 25 مهر 1396 آفتاب نیوز 26 مهر 1396 آفتاب نیوز 27 مهر 1396 آفتاب نیوز 28 مهر 1396 آفتاب نیوز 29 مهر 1396 آفتاب نیوز 30 مهر 1396 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۷    
مقام معظم رهبری در پاسخ به جدیدترین استفتاءها مربوط به خواندن صیغه نذر، شرط بندی در تیراندازی، هک کردن وای فای، پرورش حیوان مجهول المالک و ... نظرشان را اعلام کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۰:۴۱    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حکم متهم پرونده ستایش قریشی پس از تایید در دیوان عالی کشور و انجام فرآیند استیذان به دادسرای مجری حکم ابلاغ شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۱۷    
اولین عکس واقعی از صدر اعظم فقید و محبوب ایرانی میرزا تقی خان فراهانی امیر نظام (امیرکبیر) که امروز منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۳:۱۱    
مطالعه گروهی از محققان سوئدی نشان می دهد ضربه مغزی در نوجوانی میزان ابتلا به ام اس را در بزرگسالی تا 22 درصد افزایش می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۲:۴۵    
مطالعات محققان دانشگاه واشنگتن در سنت لوییس نشان می دهد آلودگی هوا خطر ابتلا به بیماری های مزمن کلیه و نارسایی کلیه را افزایش می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۰:۳۵    
محققان عنوان می کنند مصرف مغزیجاتی نظیر گردو، بادام، فندق و بادام زمینی می توانند در کاهش وزن و همچنین کاهش احتمال چاقی موثر باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۷:۴۲    
امروز ایرانی مفتخر است در رأس قوه مجریه شخصیتی خردمند حضور دارد که دیگر بخشی از میهمانان با نطق او محل سخنرانی را ترک نمی کنند و با تدبیرش نقشه جنگ طلبان خنثی می شود و ایران هراسی را باطل می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۹    
در آستانه سال جدید تحصیلی، بانک پارسیان دو هزاردستگاه تجهیزات رایانه ای خود را به سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور اهدا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۹    
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، از دستگیری متهمی خبر داد که به بهانه فروش آپارتمان، دو میلیارد و 123 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۹    
سفیرمجارستان درایران در دیدار با مدیرعامل گروه توسعه صنایع و معادن شهر بر حمایت دولت مجارستان از تولید مشترک اتوبوس درون شهری در ایران تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۹    
آفتاب نیوز : روزنامه کیهان نوشت: عبدالحسین مختاباد که سالهاست در موسیقی هیچ اثر قابل توجهی منتشر نکرده است، در مصاحبه با خبرگزاری دولتی برنا گفت که شجریان این قدرت را داشت که موسیقی را سیاسی کند! ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۷    
انتشار عکس هم نشینی علی لاریجانی و سیدمحمد خاتمی در حسینیه جماران واکنش های متفاوتی را در پی داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۱:۲۷    
ماموران گمرک ایران در جدیدترین عملیات مبارزه با مواد مخدر موفق شدند تریاک جاسازی شده در داخل خرما را کشف کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۴۹    
با آغاز سال تحصیلی، بی مناسبت نیست بدون هیچ مقدمه ای، چند پیشنهاد را با پدر و مادرها در میان بگذاریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۲۰    
وزیر آموزش و پرورش عربستان ناچار شده به علت انتشار یک عکس اشتباه در کتب درسی عذرخواهی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۹    
وزیر آموزش و پرورش ضمن اعلام اجرای آزمایشی نظام تضمین کیفیت مدارس در بخشی از کشور به منظور مقایسه کیفی مدارس با هم و اعلام نتایج آن به مردم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۲    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه) به ریاست علی لاریجانی و با حضور 202 نماینده بعد از سه هفته تعطیلات پارلمان آغاز به کار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۹:۲۱    
آرام جعفری عکس زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۹:۰۱    
حدیث فولادوند با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: پاییز زیباتر میشود به شرطی که به اندازه ی تمام برگ های پاییزی برای ی که دیگر آرزوی خوب داشته باشیم. پاییزتون قشنگ.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۵    
مدیرعامل بانک صادرات ایران همزمان با اول مهر و بازگشایی مدارس، از دبستان های پسرانه و دخترانه "صبح رویش" (اولین و تنها مدارس تخصصی کودکان کار) درمنطقه 12 آموزش و پرورش تهران دیدن کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۰    
نگار جواهریان با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: یادگاری با چکامه میرخانی و نسیم رضازاده ی عزیز. پ.ن: هفته ی آخر نمایش نمیتونیم راجع بهش حرف بزنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۸:۴۹    
حسام نواب صفوی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: هوالعزیز: در مقابل اختلاسهای چند هزار میلیارد تومانی، در میان سفارشات متعدد برای رهائی از مجازات، درمیان بلند پروازی برخی آقازاده ها .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۷:۳۵    
مردم آلمان امروز به پای صندوق های رای می روند تا نمایندگان پارلمان فدرال را انتخاب کنند و در این حال ادامه ائتلاف کنونی موسوم به 'ائتلاف بزرگ' یا ائتلاف موسوم به 'جامائیکا' گزینه های محتمل برای تشکیل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۸:۳۰    
سالم نگه داشتن خودروی شما تا کارکرد چند صد هزار کیلومتر کاملاً امکان پذیر است. کافی ست چند نکته مهم برای نگهداری بهینه خودرو را رعایت کنید تا بتوانید سال ها از خودروی تان استفاده کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۸:۲۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه توئیتر خود نوشت: بارزانی در دام وسوسه ای افتاده که اسراییل برایش پهن کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۸:۲۲    
شارژ کردن سریع گوشی های همراه و به خصوص آیفون با سرعتی بالا و در عرض چند دقیقه همیشه یکی از آرزوهای کاربرانی بوده که دوست دارند به سرعت تلفن همراهشان برای استفاده آماده شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۸:۱۹    
صاحبخانه عصبانی هنگامیکه متوجه می شود صاحب یک خودرو ، ماشینش را مقابل خانه وی پارک کرده بود تمام خودرو را با چسب و نایلون پوشاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۸:۱۶    
مدیر کل اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: بازار مسکن نسبت به سال گذشته و به لحاظ حجم معاملات انجام شده و قیمت ها، رشد قابل قبولی داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۸:۱۳    
همسر رییس جمهور آمریکا در مراسم گلکاری و برداشت میوه در باغچه کاخ سفید شرکت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۸:۱۰    
زن و شوهر سریلانکایی برای حمل دنباله بلند لباس عروس از 250 دانش آموز استفاده کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۶:۳۷    
مسئول سیاست خارجی حزب دموکرات مسیحی آلمان حمایت نظامی این کشور از کردهای شمال عراق را خطرناک خواند و با اشاره به همه پرسی پیش روی کردها گفت، یک کردستان مستقل فروپاشی کامل عراق را در پی خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۶:۲۹    
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: با اهدای اعضاء بدن سرباز نهاوندی، 5 نفر از مرگ حتمی نجات یافته و به زندگی بازگشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۳:۵۱    
شب گذشته به دلیل استنشاق و پیچیده شدن بوی نامطبوعی در برخی محلات کرمانشاه تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت های پزشکی کرمانشاه تماس گرفته و به دلیل مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۳:۴۷    
ساعت 21 دوشنبه سیزدهم شهریور ماه سال جاری وقوع یک جنایت خانوادگی در خیابان شریعتی، خیابان یخچال به کلانتری 124 قلهک اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۳:۴۶    
تصویر ارسالی یک فضانورد روسی از آخرین وضعیت دریاچه ارومیه را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۳:۳۸    
هزاران سال است که جنگ جیرجیرک ها در چین محبوب شده است، ولی در رونق کامل اقتصادی این کشور، طرفداران ورزش بیش از هر زمان دیگری پول بیشتری را برای این جاندار خرج می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۳:۱۵    
وزیر خارجه کره شمالی در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل به شدت از اظهارات ترامپ انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۳:۱۲    
سردار حیدر عباس زاده با اشاره به دستگیری متهم فراری، اظهار کرد: در پی فراری دادن یک زندانی از بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۳:۰۸    
سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به نقش مرجعیت در مبارزه با تروریسم گفت: اگر مردم عراق به فتوای مرجعیت عمل نمی کردند داعش، کربلا و بصره و کویت و سعودی را هم اشغال می کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۳:۰۵    
طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، سید محمد شفیعی به سمت مدیرکل دفتر امور مجلس منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۴۱    
تیم فوتبال هیرنفین توانست با برتری برابر ویلم به صدر جدول لیگ هلند راه یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۳۹    
سیاه پوشی شهید محسن حججی و فرزندش در عزای امام حسین (ع) این روزهای سوژه داغ شبکه های اجتماعی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۳۸    
وزیر خارجه بحرین با بیان اینکه ایران باید دست از دخالت های خود در امور منطقه و حمایت از تروریست ها بردارد، گفت: جهان باید در برابر ایران بایستد و این کشور را به توقف اقداماتش وادار کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۳۷    
بمب افکن های آمریکایی آنطور که پنتاگون گفته، برای نشان دادن واقعی بودن گزینه های نظامی ترامپ، در نزدیکی سواحل کره شمالی پرواز کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۱۰    
امیرعبداللهیان در توئیتر به امارات هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۲:۰۴    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حساسیت رئیس جمهور به مسأله حقوق بشر و آزادی های اساسی گفت که بسیاری از افرادی که روی ادامه حصر خانگی اصرار داشتند امروزه به این نتیجه رسیده اند که ادامه این ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۱:۵۶    
تنش میان امریکا و کره شمالی، همچنان سوژه کارتونیست های کشورهای مختلف است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۱:۵۵    
شهاب جعفرنژاد با انتشار این کارتون در اینستاگرامش نوشت: رو مخ ترین روز دنیا؛ بازگشایی مدارس! این طرح هم قدیمیه هم واقعی!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۱:۵۴    
مشاور فرمانده کل قوا در پاسخ به پرسشی درباره انتخاب وزیر دفاع از مجموعه ارتش در دولت دوازدهم گفت: وزارت دفاع تحت هدایت و سیاسگذاری شخص مقام معظم رهبری اداره می شود و دولت صرفاً در موضع پشتیبانی است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۱:۳۱    
لبرون جیمز آمریکایی در دفاع از استفن کری رییس جمهور کشورش را مفت خور نامید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۷    
اسماعیل رها - شاعر پیشکسوت - در سن هشتادو شش سالگی از دنیا رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۳    
در هشتمین روز از بازیهای داخل سالن آسیا کاروان ایران 11 مدال رنگارنگ کسب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۰    
دختر رئیس جمهور آذربایجان هنگام سخنرانی پدرش در سازمان ملل در رابطه با قتل عام 600 نفر، اقدام به گرفتن سلفی های تمسخرآمیز کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۵۹    
رضا حسین زاده مجری با سابقه سیما که مدتها شایعه ممنوع التصویریش در تلویزیون شنیده میشد، در پستی اعلام کرد امشب اخبار 20:30 را اجرا خواهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۵۸    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: سیاست های کلی نظام که در مجمع تنظیم و تصویب می شود باید مطابق با اصول، ارزش ها و شاخص های انقلابی باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۵۶    
شب گذشته در بخشی از نقاط شهر کرمانشاه بوی نامطبوعی پیچیده شده بود که این وضعیت منجر به بستری شدن 6 نفر از شهروندان در بیمارستان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۳۴    
علی مطهری اطمینان می دهد که جمهوری اسلامی ایران همه آنچه را که لازم باشد انجام خواهد داد تا برجام ادامه پیدا کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۳۳    
وزیر امور خارجه عربستان در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک بار دیگر ادعاهای خود علیه ایران را تکرار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۳۲    
رئیس منطقه کردستان عراق بار دیگر با رد خواسته جامعه جهانی برای تعویق یا عدم برگزاری همه پرسی، بر برگزاری آن در موعد اعلام شده تأکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۱۸    
وزیر امور خارجه بعد از ظهر امروز به وقت نیویورک با مسئولان گروه های حامی برجام در آمریکا دیدار می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۵۸    
رئال مادرید به سختی توانست آلاوس قعرنشین را 2 بر یک شکست دهد و سه امتیاز بازی را کسب کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۵۷    
تیم های مدعی منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی حریفانشان را در هفته ششم لیگ برتر انگلیس شکست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۵۶    
با پیگیری های وزارت ورزش و جوانان مشکل خروج احمد نوراللهی حل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۵۳    
همسر 47 ساله رئیس جمهور آمریکا روز گذشته با لباسی فاخر به باغبانی رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۵۱    
گروه صنعتی ایران خودرو قیمت دو محصول دیگر خود را نیز گران کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۵۰    
کاپیتان تیم ملی انگلیس از ناحیه صورت مصدوم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۵۰    
قهرمان وزنه برداری المپیک ریو در بازی های داخل سالن آسیا موفق شد رکورد مجموع جهان را بشکند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۴۸    
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با اشاره به اجرای طرح کارورزی توسط دولت برای دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۴۷    
جمعی از دانشگاهیان، وکلا وحقوق دانان، مددکاران اجتماعی، و فعالان مدنی حقوق کودک در نامه ای سرگشاده نسبت به طرح جمع آوری کودکان خیابانی اعتراض کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۱۵    
در این مرحله ایران معتقد است که تنها امضای قرارداد هسته ای توسط اروپایی ها می تواند مانع از فروپاشی آن شود فارغ از این که ایالات متحده در توافق هسته ای باقی بماند یا آن که خارج شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۰۲    
مصدومان استقلال در تمرینات گروهی روز شنبه این تیم حاضر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۰۲    
رییس جمهور در حکمی چهار عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را برای یک دوره چهارساله منصوب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۰۰    
آفتاب نیوز : این مرد اسپانیایی سرخیو کورتس نام دارد و 21 ساله است. شباهت عجیب او با مایکل جکسون خواننده فقید آمریکایی شگفتی کاربران اینترنتی را به همراه داشته است. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۵۸    
مرکز آمار ایران، گزارش شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای کشور در شهریور ماه سال 1396 را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۵۷    
شهره سلطانی عکسی از خود در دورانی که محصل بوده را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۵۳    
آفتاب نیوز : تسنیم به نقل از رئیس اتاق اصناف ایران نوشت: از سوی وزارت صنعت دستورالعملی برای توقف حذف برچسب قیمت ها اعلام نشده است. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۵۲    
نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: مسئولان باید بدانند اقتصاد مقاومتی به شعار نیست، به عمل است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۵۲    
دقایقی پیش زلزله ای 6.2 ریشتری مکزیک را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۴۹    
رییس جمهور آمریکا از باشگاه های حاضر در NFL خواست تا بازیکنان معترض را اخراج کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۴۸    
ترکیه اعلام کرد در برابر همه پرسی اقلیم کردستان عراق تدابیر امنیتی ویژه ای را اتخاذ می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۸:۱۷    
دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان شرقی از کاهش 22 سانتی متری سطح تراز دریاچه ارومیه در شهریور سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۵۸    
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: مسیر تهران شمال که سه هزار نفر در آن مشغول به کار هستند تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۵۶    
امروز صبح چند نفر قصد سرقت از بانک ملت شعبه خیابان امام را داشتند که با سرعت عمل پلیس دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۵۵    
سلفی بازیکنان پرسپولیس در فرودگاه امام خمینی پیش از پرواز به دوبی... طارمی خنده همیشگی را به لب دارد اما چه کسی نمی داند که در دلش چه خبر است؟ او لبخند سردی جلوی دوربین می زند تا نشان دهد که روحیه اش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۵۳    
خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه اقلیم کردستان با طرح تعویق همه پرسی استقلال موافقت کرده است. با این حال شبکه روداو ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۴۹    
ویلیام برنز و جک سالیوان دیپلمات های کهنه کار آمریکایی که نقش مهمی در شکل گیری توافق هسته ای با ایران داشتند در یادداشتی در نیویورک تایمز به دونالد ترامپ ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۴۹    
لئوناردو دی کاپریو بازیگر سرشناس و برنده اسکار آمریکایی پس از انتخاب دونالد ترامپ، به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده، دیداری خصوصی با او در نیویورک داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۴۸    
تکرار حماسه سلفی بگیران مجلس، این بار در قلب اروپا؛ موزه لوور پاریس.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۴۶    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: اراده دولت یازدهم بر واگذاری استقلال و پرسپولیس بود و الان هم این ظرفیت برای ورود بخش خصوصی و واگذاری این دو باشگاه وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۳۱    
همایش آشنایی عاملیت های فروش قطعات یدکی شرکت سایپایدک با قطعات شرکت اوکپ (OCAP) با حضور مدیران ارشد دو شرکت برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۲۱    
همزمان با ارائه ی آخرین نسخه به روزرسانی سیستم عامل IOS ، بانک تجارت نسخه ی جدید اپلیکیشن موبایل بانک خود را برای دارندگان دستگاه های تلفن همراه و تبلت اپل منتشرکرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۲۰    
جدیدترین شاسی بلند ولوو همزمان با بازارهای جهانی به ایران می آید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۸    
عضو هیات مدیره و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران که برای امضای دو قرارداد تأمین مالی میان مدت و بلند مدت با دو بانک اوبر اتریش و دانسکه دانمارک و نیز انجام برخی مذاکرات به همراه هیات بانکی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۶    
شهین دخت ملاوردی دستیار ویژه رییس جمهور در امور شهروندی در صفحه شخصی خود در توییتر به مرضیه، قربانی اسیدپاشی اصفهان که به تازگی ازدواج کرده است تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۳    
بازیکنان پرسپولیس پست مشترکی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۵    
همسر رئیس جمهوری سابق آمریکا با اشاره به وضعیت کنونی کشورش گفت اکنون شرایط دشوارتر است. میشل اوباما همچنین تاکید کرد قصد ندارد به عنوان رئیس جمهوری آمریکا وارد کاخ سفید شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۱    
جانشین اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ سرنشین یک خودروی پراید به دنبال پرت شدن از داخل خودرو در جنوب پایتخت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۶    
پریچهر قنبری، همسر شهاب حسینی پس از 20 سال دوباره با نمایش "دریبل" نوشته داریوش علیزاده به کارگردانی سعید دشتی روی صحنه تئاتر می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۵۱    
رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج گفت: فردی که با پوشیدن لباس سرهنگ تمامی به سوء استفاده از البسه نظامی اقدام کرده بود دستگیر و روانه زندان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۴۸    
کارشناسان سلامت معتقدند مصرف زیاد منگنز خوراکی ممکن است موجب عفونت قلبی کشنده شود.