چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۶:۵۹Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 13 دی 1396 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 31 فروردین 1396 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 31 خرداد 1396 آفتاب نیوز 31 تیر 1396 آفتاب نیوز 31 مرداد 1396 آفتاب نیوز 31 شهریور 1396 آفتاب نیوز 30 مهر 1396 آفتاب نیوز 30 آبان 1396 آفتاب نیوز 30 آذر 1396 آفتاب نیوز 30 بهمن 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 1 دی 1396 آفتاب نیوز 2 دی 1396 آفتاب نیوز 3 دی 1396 آفتاب نیوز 4 دی 1396 آفتاب نیوز 5 دی 1396 آفتاب نیوز 6 دی 1396 آفتاب نیوز 7 دی 1396 آفتاب نیوز 8 دی 1396 آفتاب نیوز 9 دی 1396 آفتاب نیوز 10 دی 1396 آفتاب نیوز 11 دی 1396 آفتاب نیوز 12 دی 1396 آفتاب نیوز 13 دی 1396 آفتاب نیوز 14 دی 1396 آفتاب نیوز 15 دی 1396 آفتاب نیوز 16 دی 1396 آفتاب نیوز 17 دی 1396 آفتاب نیوز 18 دی 1396 آفتاب نیوز 19 دی 1396 آفتاب نیوز 20 دی 1396 آفتاب نیوز 21 دی 1396 آفتاب نیوز 22 دی 1396 آفتاب نیوز 23 دی 1396 آفتاب نیوز 24 دی 1396 آفتاب نیوز 25 دی 1396 آفتاب نیوز 26 دی 1396 آفتاب نیوز 27 دی 1396 آفتاب نیوز 28 دی 1396 آفتاب نیوز 29 دی 1396 آفتاب نیوز 30 دی 1396 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۵۹    
سرلشکر محمدعلی جعفری با صدور پیامی درگذشت مرحوم غلامرضا هداوند و فرزندش شهریار در شهرستان دورود را به خانواده آنان تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۲۱    
اگر می خواهید میلیاردر شوید و دنبال یک راه ساده هستید، این را بدانید که پولدار شدن از راههای مختلفی امکان پذیر است. گزینه ها خیلی زیاد است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۵۶    
یکی از کارکنان انتظامی شهرستان دهلران از توابع استان ایلام در حین میانجی گری و پیشگیری از تشدید اختلاف طایفه ای به شهادت رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۲۵    
همکاران پرحرف در تمامی شرکت ها وجود دارند. این نوع از کارمندان علاوه بر کاهش کارایی خود، مزاحم کار کردن دیگران نیز هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۶    
در پی شکایت دفتر آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد، غلامحسین کرباسچی و اصغر جلائی پور به دادسرای مشهد احضار شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۲    
مدیرکل استاندارد استان تهران از صدور پروانه استاندارد برای 41 فرآورده غذایی در ماه گذشته خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۸    
رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه نظام اداری کشور بعضا ضد خصوصی سازی است، گفت: به نظر می رسد نظام اداری ما باید چابکی و توانمندی بیشتری داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۲    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شکاف طبقاتی در کشور مشکل آفرین شده است، برخی ازافراد اغتشاشگر دستگیرشده در قم فرزندان سرمایه دارانی هستند که با وجود بیشترین استفاده از سرمایه های ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۷:۰۲    
رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان با محکوم کردن دخالت های خارجی و تلاش برای ایجاد شورش در ایران، گفت: جمهوری اسلامی ایران همان گونه که تروریست ها را شکست داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۶:۳۲    
سامسونگ از عینک هوشمند خود که به افراد دارای نقص چشمی کمک می کند و همچنین از هدفون های گردنبدی عجیبی که هدفون ها را با یک "حباب صدا" جایگزین می کند، رونمایی خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۶:۰۲    
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه باید با مردم گفت و گو کرد، اظهار کرد: باید اجازه دهیم کسانی که معترض هستند در تجمعات قانونی کشور حضور داشته و مشکلات خود را بیان کنند و مسئولین نیز باید پاسخگوی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۵:۳۲    
مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اعلام اینکه این اتحادیه اعتراض ها در ایران را به دقت دنبال می کند، گفت: حقوق بشر همواره یکی از موضوعات کلیدی در روابط ما با ایران بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۴:۵۹    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: 15باند قاچاق اشیای عتیقه در مازندران متلاشی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۴:۲۲    
ملی پوش ایرانی جدید تیم فوتبال المپیاکوس شماره پیراهن خود را برای بازی انتخاب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۳:۵۵    
در نخستین میزگرد تخصصی بررسی طرح انتقال آب بن- بروجن، حیدر علی عابدی (نماینده مردم اصفهان در مجلس)، مهدی بصیری (عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی) و اسفندیار امینی (مدیر کانون خبرگان کشاورزی اصفهان) به گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۳:۳۱    
نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت: نباید در صداوسیما همه چیز را سانسور کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۲:۵۲    
یک نماینده اصلاح طلب مجلس معتقد است: در حال حاضر سراغ نداریم فردی را که محوریتی مانند هاشمی رفسنجانی داشته باشد و بتواند همه را دور یک محور جمع کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۲:۳۰    
زنی جوان که لباس کردی به تن دارد و نقابی به صورت، می گوید: وضعیت بهداشتی اینجا اصلاً خوب نیست. حمام وجود ندارد و باید حدود بیست دقیقه راه برویم تا به نزدیک ترین سرویس بهداشتی برسیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۱:۵۰    
نمک همواره اهمیت بسیار زیادی برای بشریت داشته است. در مصر باستان، نمک بخشی جدایی ناپذیر از مراسم مذهبی بوده است، و مورها در آفریقا نمک را به نسبت مساوی با طلا معاوضه می کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۱:۳۰    
در بین کشورهای عمده، تنها ژاپن، یونان، ایتالیا و پرتغال نسبت بدهی به تولید ناخالص داخلی بالاتری از آمریکا دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۰:۳۱    
در حالی تاکنون تنها بانک مسکن نسبت به پرداخت وام در حوزه مسکن اقدام می کرد که از این پس با ورود بانک ملی امکان دریافت تسهیلات از طریق خرید اوراقی گواهی حق تقدم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۰:۱۲    
اتلتیکومادرید در نخستین بازی اش در سال 2018 به راحتی ییدا را در کوپا دل ری شکست داد و مهاجم برزیلی-اسپانیایی این تیم توانست در اولین دیدارش گلزنی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۳:۳۰    
مهاجم آرژانتینی در اولین بازی بارسلونا در سال 2018 حضور نخواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۳:۲۶    
رئیس جمهوری خودمختار چچن گفت که معتقد است مسدود شدن حساب های کاربری وی در اینستاگرام و فیس بوک به خاطر انتقادهایش از ترامپ صورت گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۳:۲۳    
باشگاه استقلال اعلام کرد مشکلی برای حضور هواداران این تیم در استادیوم یادگار امام تبریز وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۵    
یک مقام ارشد آمریکایی به خبرگزاری فرانسه گفته دولت این کشور در حال گردآوری اطلاعات لازم برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۳    
سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله در گفت و گو با شبکه تلویزیونی المیادین گفت که وضعیت در ایران نگران کننده نیست و مسئولان این کشور رفتار خوبی با رخدادهای اخیر داشتند و معترضان را از آشوبگران جدا کرده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۶    
رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای شدیداللحن به استراتژیست سابق کاخ سفید که چندی پیش اخراج شده بود، حمله کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۹    
وزیر امور خارجه کره جنوبی با همتای آمریکایی خود تلفنی گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۲    
تحلیلگران اندیشکده گروه اوراسیا در گزارشی ضمن اشاره به 10 ریسک بزرگ پیش روی جهان در سال 2018، هشدار دادند جهان ممکن است در سال میلادی جاری با یک بحران مالی چشمگیر نظیر بحران مالی یک دهه پیش روبرو شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۸    
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی طی گفتگوی خبری شهادت و زخمی شدن پرسنل انتظامی پیرانشهر در درگیری با مردم این شهرستان را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۷    
فدراسیون فوتبال ترکیه اعلام کرد که تیم های ملی فوتبال ترکیه و ایران در آینده نزدیک به مصاف هم خواهند رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۰    
فرماندار شهرستان بیرجند با بیان اینکه در چند روز گذشته 28 نفر که تحت تاثیر فضای مجازی قرارگرفته بودند در شهرستان بیرجند توسط پلیس دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۰    
رییس جمهور طی تماسی با فرماندهی ناجا از اقدمات موثر پلیس در تجمعات اخیر و بازگشت نظم و آرامش به جامعه قدردانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۸    
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان علی آبادکتول گفت: جوانی که در یک دورهمی شرکت کرده بود، جان خود را در درگیری از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۶    
قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای از شهادت 3 تن از سربازان گمنام امام زمان(عج) در منطقه مرزی پیرانشهر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: سامانه بارشی جدید از عصر جمعه وارد کشور می شود و ابتدا نیمه غربی را در برمی گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۰:۰۹    
دبیر شورای نگهبان گفت: این آشوب ها حاصل طراحی بیگانگان است که با هماهنگی برخی عوامل داخلی و با استفاده از بستر فضای مجازی رخ داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۵۸    
شرایط خرید خدمت سربازی در سال آینده در جلسه امروز کمیسیون تلفیق به تصویب رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۵۴    
مادر شهید دادمان وزیر فقید راه و ترابری درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۴۸    
حزب کارگزاران سازندگی ایران درخصوص حوادث اخیر کشور بیانیه ای صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۴۱    
پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) در بررسی اولیه خود پیش نویس قانونی را تصویب کرد که اجازه اعدام محکومان جرایم به اصطلاح تروریستی را می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۵    
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد روز چهارشنبه به اعتراض های اخیر در برخی از شهرهای ایران واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۱    
منابع محلی ولایت بدخشان در شمال شرق افغانستان می گویند یک پلنگ برفی که به دام های مردم ولسوالی زیباک بدخشان حمله کرده بود، کشته شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۵۹    
قربان محمد بهادری از نامداران و پیشکسوتان عرصه کشتی ایران که تبحرش در اجرای فن " لنگ" زبانزد بود در سن 91 سالگی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۳۶    
یک عضو حزب اعتدال و توسعه گفت: برای بهبود شرایط باید به برگزاری تجمعاتی در چارچوب قانون و ایجاد احزاب واقعی، تشکل ها و اصناف مردمی توجه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۳۲    
رئیس دادگستری بروجرد گفت: در جریان حوادث اخیر در شهرستان بروجرد یک تبعه اروپایی دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۲۲    
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعتقاد دارد که مقصر گرانی و بیکاری و مشکلات اقتصادی، کسانی هستند که اقتصاد مقاومتی را اجرا نمی کنند و واردات بی رویه را ادامه می دهند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۸    
معاون اول رئیس جمهور" آیین نامه اجرایی تبصره (14) قانون بودجه سال 1396 کل کشور را ابلاغ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۴    
1200 استاد دانشگاه در بیانیه ای خطاب به سران سه قوه تاکید کردند که اعتراض های خیابانی بر اجزای درهم تنیده اسلامی و ملّی خدشه ای وارد نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۵۰    
مشاور وزیر کشور نرم افزارهای اطلاع رسان را در شمول ابزار اطلاع رسانی وارتباطات جمعی ذکر کرد که باید قوانین و مقررات جامعه را لحاظ کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در مورد انفجار در بیمارستان فیروزگر تهران گفت: این حادثه بر اثر منفجر شدن مشعل موتورخانه در یکی از ساختمان های در حال ساخت محوطه بیمارستان رخ داد که ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۵    
دادستان عمومی و انقلاب تهران صبح روز چهارشنبه به مدت سه ساعت با تعدادی از متهمان تجمع های اخیر تهران ملاقات کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۱۶    
نائب رییس مجلس در واکنش به برخی از شعارهایی که در تجمعات اخیر سرداده می شد، اعلام کرد که جمهوری ایرانی همان جمهوری اسلامی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۴    
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از صدور نخستین محموله پسته تولیدی فارس به کشور روسیه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۲    
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران گفت: در دانشگاه تهران کمتر از 30 نفر در روزهای اخیر بازداشت شدند که ما چه در دانشگاه و چه در وزارت علوم مرتبا موضوع را پیگیری می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۰    
مدتی است که اخباری با مضمون فعال شدن آتشفشان دماوند پس از زلزله به گوش می رسد، اما حقیقت ماجرا چیست؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از انفجار شدید در یکی از بیمارستان های واقع در خیابان ولی عصر خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۴    
پپ گواردیولا انتظار دارد که الکسیس سانچس زمستان در آرسنال بماند. این در حالی است که گابریل ژسوس، مهاجم منچسترسیتی به دلیل مصدومیت تا دو ماه از میادین دور خواهد بود و گفته می شد سیتی برای جانشینی او ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اگر مدیر تلگرام به خواست مردم ایران احترام نگذارد، فعالیت این اپلیکیشن در ایران متوقف خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۱    
لیلی رشیدی، هنرمندی که سابقه حضور در فعالیت های اجتماعی را دارد در یادداشتی درباره امیرحسین پورجعفر (قاتل ستایش قریشی) نوشته است: اشتباهی که امیرحسین مرتکب آن شده، تحت تاثیر اتفاقات بیرون است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۸    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: نیمه دوم دی ماه امسال، کمپین ملی پیشگیری از چاقی با تغذیه سالم، راه اندازی خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۴    
محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اگر برخی وقت ها حوادثی اتفاق می افتد که خوشایند بخش خصوصی نیست به مصالحی بر می گردد که دولت برخی مواقع پیش می گیرد و نمونه آن حمایت از تولید داخلی و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۶:۰۷    
ظاهرات بدون شک آزمونی جدی و مهم برای دولت میانه روی روحانی خواهد بود و حتی برای برخی از اصلح طلبان. آنان می گویند نیروهایی مشکوک پشت این ماجرا هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۰    
روزنامه خلق می نویسد: در سال 2009 میلادی سه میلیون نفر در اعتراض به خیابان های تهران آمدند. آنان نتوانستند زمین لرزه ای سیاسی ایجاد کنند. اکنون شاید کم تر از سه هزار نفر به خیابان آمده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۵:۳۹    
در بازار امروز (چهارشنبه) سکه تمام طرح جدید تقریبا ثبات قیمت داشت و دلار 14 تومان افزایش نرخ را تجربه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۵:۲۳    
بعد از شعار موهنی که علیه رییس جمهور سر داده شد حالا آنها با طرح ماجرای مشکوک درخواست نمایندگان برای استیضاح و کناره گیری رییس جمهور یا طرح خبر مشکوک و غیر واقعی درخواست طیفی از دانشجویان برای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۵:۲۲    
یک عضو مجمع نمایندگان تهران با بیان اینکه طرح ترافیک جدید چهار برابر گران تر از طرح ترافیک فعلی خواهد بود، گفت که آقایان در شهرداری نباید هزینه کاهش آلودگی تهران را از جیب شهروندان تامین کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۵:۲۱    
فصل پائیز 96 درحالی سپری شد که مجموع فروش سینما در این فصل با 38 میلیارد و 259 میلیون و 941 هزار تومان، دارای رشد 18 درصدی نسبت به پائیز سال گذشته بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۵:۱۹    
لوازمی هم که من برای موزه داده بودم، اکنون در آن خانه یا موزه دیده نمی شود مثل قرآن خطی زمان سلجوقی 1065 که خود نیما آن را صحافی کرده بود و چندین کتاب قیمتی دیگر که اکنون در موزه نیست و توسط رییس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۵:۱۳    
یورگن کلوپ گفته که بازیکنانش حق اعتراض ندارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۵:۱۱    
شبکه سی ان ان با تاکید بر اینکه رئیس جمهور آمریکا باید متوجه تاثیر کم لفاظی های خود علیه ایران و حمایت از اعتراضات این کشور باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۵:۱۰    
مصرف غذاهای شور، باعث احتباس آب در بدن می شود و وزن را به طور موقت افزایش می دهد. کربوهیدرات ها نیز همین خاصیت را دارند. مقادیر اضافی آنها به شکل گلیکوژن در کبد ذخیره می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۵:۰۸    
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی اعلام کرد:استفاده از کارت سوخت الزامی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۴۹    
وکیل مدافع قاتل ستایش قریشی از قطعیت اجرای حکم موکلش در روز پنجشنیه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۴۸    
ویکتور والدس با بستن صفحات اجتماعی اش خداحافظی از دنیای فوتبال را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۷    
رییس سازمان محیط زیست با تاکید بر اینکه آلودگی هوای کلان شهرها در فصل سرد و زمان وارونگی هوا مربوط به خودروهای سنگین و اتوبوس های فرسوده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۴۶    
برای بسیاری از مردم این سوال مطرح است که سود سپرده های بانکی چگونه محاسبه می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۴۵    
قائم مقام ستاد مرکزی جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه در خراسان رضوی گفت: اگر احزاب را از کار بیاندازیم، درخواست های مسالمت آمیز مردم به کف خیابان می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۴۲    
فرمانده کل سپاه گفت: با احداث بیش از 8 هزار و 100 کانکس توسط سپاه در مناطق زلزله زده غرب کشور، پایان ماموریت خود را در این منطقه اعلام می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مکاتبه با شورای امنیت کشور برای رفع انسداد تلگرام در بعضی نقاط کشور خبر داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۸    
کره شمالی در جریان یک فستیوال مجسمه های یخی در شهر پیونگ یانگ از جدیدترین سلاح خود یعنی "یک موشک بالستیک یخی" رونمایی کرد!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۶    
الغرافه در نظر دارد وسلی اسنایدر را به خدمت بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفت وگو با یک رسانه عربی با اشاره به این که ایران امروز قوی تر از دیروز شده است، تاکید کرد که ما به حمایت خود از ملت های منطقه و به خصوص فلسطین ادامه خواهیم داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۳    
یک روان شناس گفت: برای جلوگیری از بدزبانی نخستین کار این است که علت این بدزبانی را بدانیم و جلوی آن را بگیریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۲    
نماینده مردم شاهین شهر از نحوه کشته شدن 3 نفر در شاهین شهر و شلیک به برخی تجمع کنندگان گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۰    
وزیر آموزش و پرورش درباره بازداشت تعدادی از نوجوانان و جوانان در اعتراض های اخیر گفت: هنوز آمار دقیقی از اینکه چه تعداد از افراد بازداشت شده دانش آموز هستند ندارم اما امروز در این زمینه از وزارت کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۹    
رئیس جمهور ترکیه؛ ثبات و امنیت ایران را جدا از امنیت خود نمی دانیم | جهش در روابط دوجانبه و منطقه ای
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۸    
سخنگوی ستاد بودجه 97 گفت: پیش بینی می شود در سال آینده 840 هزار نفر وارد بازار کار شوند، اگر بخواهیم 980 هزار شغل جدید ایجاد کنیم، نرخ بیکاری 11.2 درصد می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۸    
متخصصان تغذیه و سلامت بار دیگر با بازبینی مطالعات اخیر تاکید کردند که مصرف مداوم نوشیدنی های حاوی مواد قندی و شیرین موجب چاقی و اضافه وزن در کودکان و بزرگسالان می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۶    
رئیس دفتر رئیس رئیس جمهور با اشاره به جلسه امروز هیات دولت از کمک 32 میلیارد تومانی دولت به کشاورزان، دامپروران و ماهیگیران مناطق زلزله زده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۳    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: بازداشت اغتشاش گران و آشوب طلبان در جریان اتفاقات اخیر، مراحل اولیه تحقیقات را می گذراند و با تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی مناسبی صورت می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۲    
دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی در بیانیه ای تاکید کرد که صاحبان قدرت باید بپذیرند که انتقاد و اعتراض مسالمت آمیز حق مردم است و بنابراین باید زمینه های اظهار آن را در بستر اجتماعی و سیاسی فراهم کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۰    
روسای جمهور ایران و ترکیه در تماسی تلفنی با یکدیگر گفت وگو کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۴    
کره شمالی چندی پیش اعلام کرد که این کشور قصد دارد در المپیک زمستانی 2018 شرکت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۳:۱۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تا سال 1405 به 9 میلیون مسکن در کشور نیاز داریم، گفت: 5.3 میلیون از این تعداد باید برای زوج های جوان تولید شود و 3.8 میلیون از طریق بازسازی تامین خواهد شد. 1 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۳:۱۷    
رئیس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به پیش بینی کاهش دما در استان و امکان بروز بیماری های زمستانه، بر لزوم تغذیه مناسب و دریافت ویتامین C جهت پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۳:۰۵    
محققان یک نقطه عطف مهم در ایجاد اسپرم ثبت کردند که می تواند در آینده نزدیک آنها را قادر به تکثیر اسپرم کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۳:۰۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تحولات اخیر در کشور تاکید کرد: رسانه های جمعی کشور در عین ارسال اخبار اتفاقات اخیر، مسیر را به سمت وحدت اجتماعی پیش بردند و تصویر روشن تری از این فضا ارائه کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۳:۰۳    
راهپیمایی سراسری د در واکنش به ناآرامی های اخیر در استان های کشور برگزار شد.
  • ۱