شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۳Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 3 بهمن 1396 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 31 فروردین 1396 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 31 خرداد 1396 آفتاب نیوز 31 تیر 1396 آفتاب نیوز 31 مرداد 1396 آفتاب نیوز 31 شهریور 1396 آفتاب نیوز 30 مهر 1396 آفتاب نیوز 30 آبان 1396 آفتاب نیوز 30 آذر 1396 آفتاب نیوز 30 دی 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 1 بهمن 1396 آفتاب نیوز 2 بهمن 1396 آفتاب نیوز 3 بهمن 1396 آفتاب نیوز 4 بهمن 1396 آفتاب نیوز 5 بهمن 1396 آفتاب نیوز 6 بهمن 1396 آفتاب نیوز 7 بهمن 1396 آفتاب نیوز 8 بهمن 1396 آفتاب نیوز 9 بهمن 1396 آفتاب نیوز 10 بهمن 1396 آفتاب نیوز 11 بهمن 1396 آفتاب نیوز 12 بهمن 1396 آفتاب نیوز 13 بهمن 1396 آفتاب نیوز 14 بهمن 1396 آفتاب نیوز 15 بهمن 1396 آفتاب نیوز 16 بهمن 1396 آفتاب نیوز 17 بهمن 1396 آفتاب نیوز 18 بهمن 1396 آفتاب نیوز 19 بهمن 1396 آفتاب نیوز 20 بهمن 1396 آفتاب نیوز 21 بهمن 1396 آفتاب نیوز 22 بهمن 1396 آفتاب نیوز 23 بهمن 1396 آفتاب نیوز 24 بهمن 1396 آفتاب نیوز 25 بهمن 1396 آفتاب نیوز 26 بهمن 1396 آفتاب نیوز 27 بهمن 1396 آفتاب نیوز 28 بهمن 1396 آفتاب نیوز 29 بهمن 1396 آفتاب نیوز 30 بهمن 1396 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۸:۲۱    
در جریان رقابت های لیبرتادورس، یک بازیکن اروگوئه ای شادی گل جالبی از خود به نمایش گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
آفتاب نیوز :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۸:۱۷    
روزنامه جمهوری اسلامی به اظهارات اخیر سخنگوی شورای نگهبان پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۸:۱۵    
بامداد امروز زمین لرزه ای به بزرگای 4 در مقیاس امواج درونی زمین، حوالی تازه آباد کرمانشاه را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۲    
امیرسرتیپ پوردستان گفت: فعالیت ارتش آنچنان گسترده نیست، اما در تلاشیم همان فعالیت محدود اقتصادی را نیز تا سال 97 بکلی تعطیل کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۴:۰۵    
با تصمیم کمیته اضطرار و موافقت استاندار، مدارس در همه مقاطع تحصیلی به دلیل آلودگی هوای استان امروز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۹    
مدیر روابط عمومی سایپا از برنامه ریزی این گروه برای تولید خودروها و پلت فرم های جدید خبرداد و گفت: باتوجه به نیاز بازار و درنظر گرفتن توانایی اقتصادی خانوارهای ایرانی محصولات جدیدی تولید خواهیم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۳:۰۴    
آیا دکل نفتی گمشده است؟! برای پی بردن به واقعیات ماجرا پیشنهاد می شود این گزارش را حتما بخوانید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۳:۰۲    
تابلوی تنه درختان سهراب سپهری در چهارمین حراج تهران به قیمت 2 میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش رسید و همین امر سهراب سپهری را به گران قیمت ترین هنرمند ایرانی تبدیل کرده و حال نسخه ای از این اثر در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۱:۴۹    
هیئت تطبیق، مصوبه الزام شهرداری به تعیین مکان مناسب برای تشکیل اجتماعات اعتراضی را مغایر با قانون تشخیص داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۰:۴۹    
محمد هاشمی، عضو پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به گفت و گوی تلویزیونی شب گذشته رییس جمهور گفت: آنچه من دیشب مشاهده کردم نه گزارش بود نه سخنرانی؛ و نه اصلا این موضوع به اختیار رییس جمهور بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۰:۱۹    
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: ایران درصدد است تا با هوشمندی کامل در مقابل ائتلاف آمریکا ائتلاف سازی کند، باید بتوان به سمت ائتلاف با پاکستان و عراق بر ضد تشنج و تروریست پیش رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۹:۳۴    
لواسانی با انتشار صفحه این پیج (عکس دوم) در اینستاگرامش نوشت: من هیچ پیج دیگری، در اینستاگرام ندارم. این صفحه رو که تگ کردم فیکه و خواهش میکنم بلاک و ریپورت کنید و اطلاعرسانی کنید و خواهشاً این بیمار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۹:۲۷    
ساعت 17:20 روز گذشته حادثه برای یک کارگر داخل یک رستواران به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 46 و گروه امداد و نجات یک به محل حادثه در یک رستوران واقع در خیابان ولیعصر (عج) ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۹:۲۴    
پیرسینگ (Piercing) یا همان سوراخ کردن پوست به منظور وارد کردن اشیای تزئینی و جواهرات است که شایع ترین و قدیمی ترین نوع آن سوراخ کردن نرمه و غضروف گوش است اما امروزه برای قسمت های دیگر بدن ازجمله ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۹:۲۳    
آفتاب نیوز : کیهان به نقل از داریوش سجادی تحلیلگر مقیم خارج خود نوشت: مصاحبه تشریفاتی رشیدپور با رئیس جمهور بدون مجامله، توهین به شعور مخاطب بود. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۹:۲۰    
رسانه ها و شخصیت های اصلاح طلب تقریباً یکپارچه مصاحبه روحانی را به باد انتقاد گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۹:۱۷    
برانکو این هفته غیر از کامیابی نیای مصدوم، وحید امیری و فرشاد احمدزاده را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت و البته با توجه به اینکه رسن امروز بازگشته، بعید است بتواند از این بازیکن استفاده کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۹:۰۸    
در دوران دولت یازدهم که کشور درگیر مشکلات منابع ارزی بود شاهد نوسانات شدید ارزی نبودیم، بنابراین دلیل این نوسانات کمبود منابع نیست، بلکه منشا اصلی افزایش نرخ ارز، نقدینگی سرگردان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۹:۰۷    
رئیس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا رهبر کره شمالی را بازیگر منطقی می داند اما می گوید نگران آن است که کیم جونگ اون اطلاعات لازم را دریافت نکند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۹:۰۱    
مدیر تولید سریال لیسانسه ها گفت: روند ساخت فوق لیسانسه ها پیگیری می شود و اکنون گروه نویسندگان در حال نگارش فیلمنامه آن هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۸:۵۰    
لیلا اوتادی بازیگر 34 ساله کشورمان عکس جدیدی از خودش را پس از انجام تمرینات ورزشی اش منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۸:۴۵    
ضیاء الدین دری می گویدطرح ساخت سریال حضرت زینب(س) را سال ها پیش به رسانه ملی ارائه داده ولی این سازمان هنوز اراده ای برای ساخت این سریال از خود نشان نداده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۸:۳۶    
عکسی از زهره فکور صبور در لباس عروس
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۸:۳۳    
صبح دیروز یکی از رسانه های سینمایی اعلام کرد که محسن چاوشی برای تیتراژ سریال سایه بان مبلغ 250 میلیون تومان دریافت کرده است. این خبر به سرعت در بسیاری از رسانه ها منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۸:۳۱    
روناک یونسی بازیگر 37 ساله کشورمان عکس جدیدی از خودش و دومین فرزندش را منتشر کرد. این بازیگر 37 ساله چند ماه پیش, دومین فرزندش را بدنیا آورده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۸:۱۷    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از پاسخ دادن به سوال یک خبرنگار آمریکایی درباره تشکیل کارگروه آمریکایی-اروپایی برای اصلاح توافق هسته ای ایران خودداری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۸:۱۶    
بیماری های کلیوی، مشکل رایجی هستند که حدود 10 درصد از جمعیت دنیا از آن رنج می برند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۸:۱۲    
فیل نویل، هافبک سابق منچستریونایتد و اورتون، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی زنان انگلیس انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۸:۰۷    
29شهریور سال گذشته مرد جوانی با حضور در اداره آگاهی تهران مدعی شد افراد ناشناسی او را ربوده و مورد آزار جنسی قرارش داده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۱:۱۱    
اینستاگرام الناز شاکردوست: حادثه پیش آمده به خیر گذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۱:۰۹    
نازنین مفخم به زودی تدوین فیلم سینمایی آقای سانسور را به پایان می رساند و این فیلم احتمالا برای اکران در تابستان 97 آماده خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۱:۰۸    
انفجار 2 خودروی بمب گذاری شده در شهر بنغازی لیبی 11 کشته و چندین زخمی برجا گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۱:۰۷    
با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی، فردا (چهارشنبه) شرایط جوی استان بهبود پیدا می کند و بر این اساس تمام مدارس و ادارات خوزستان دایر خواهند بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۳:۵۹    
جایزه 5 هزار یورویی در انتظار ملی پوش ایرانی تیم المپیاکوس آتن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۳:۵۶    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سالانه به طور متوسط حدود دو هزار نفر نیروی کار بر اثر حوادث ناشی از محیط کار جان خود را از دست می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۳:۵۵    
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: کسی که امین شد از بیت المال ریخت و پاش نمی کند. کسی که امین شد اختلاس و زیاده خواهی و دزدی و حرام خوری وحیف و میل نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۳:۵۳    
تیم مجلس شورای اسلامی در اولین دوره مسابقات فوتسال یادواره شهدای آتش نشان شرکت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۳:۵۲    
نیکلای نیکوفوروف به آژانس خبری تاس گفت:"مایکروسافت با تحریم کمپانی های روسی ضرر چند میلیارد دلاری خواهد دید."
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۳:۵۰    
رییس دفتر رییس دولت اصلاحات در کانال تلگرامی خود انتقاداتی را نسبت به گزارش بی بی سی از هشتگ من براندازم در اعتراض به سخنان سید محمد خاتمی عنوان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۳:۴۵    
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: اقدامات اخیر آمریکا برای به چالش کشاندن برجام رفتاری غیرقانونی بوده و امکان مذاکره مجدد در مورد این سند کامل و غیرقابل تجزیه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۳:۴۱    
مدیر کل نظارت بر درمان وزارت بهداشت گفت: بسیاری از اعمال جراحی که مردم به سمت آن کشیده می شوند، واقعا غیر ضروری و در اثر مباحث روانی و ذهنی است. از طرفی رشته ای با عنوان تخصص زیبایی نداریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۳:۴۰    
با انتشار اخباری از این که قانونگذاران کره جنوبی به دنبال وضع مالیات بر تجارت ارز دیجیتال هستند، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال سقوط شدیدی را تجربه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۳:۳۹    
زراعتی مدیرعامل بانک صادرات ایران از مدیرعاملی این بانک استعفا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۳:۳۷    
فرماندار ایالت کنتاکی آمریکا از وقوع تیراندازی در یکی از مدارس این ایالت خبر داد و اعلام کرد که در جریان این حادثه 2 نفر کشته و 19 فرد دیگر مجروح شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۳:۳۶    
نکته جالب راجع به اخراج این ربات این است که زمانی که به فابیو اعلام شد که می تواند فروشگاه را ترک کند، پرسید: آیا از دست من عصبانی هستید؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۳:۳۵    
سخنگوی کمسیون عمران مجلس گفت: در جلسه امروز مقرر شد در تهران به زوجین 160 میلیون تومان و در شهرستان به زوجین 140 میلیون تومان وام با سود 8 درصد در بافت فرسوده و 9 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۳:۳۴    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از طرح نمایندگان برای تفویض اختیار تخصیص اعتبار بانک به کارگروه های استانی، گفت: با تصویب این طرح ضربه دیگری به بدنه نحیف شبکه بانکی وارد می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۲:۲۸    
وزیر ورزش و جوانان گفت: قسمت اعظم بدهی های این دو باشگاه نسبت به یک سال گذشته پرداخت، تعیین تکلیف و قسط بندی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۲:۲۷    
مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: پاداش تیم ملی برای صعود به جام جهانی 2018 در مسیر تشریفات قانونی است و هنوز هیچ کشوری این پاداش را دریافت نکرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۲:۲۶    
گروهی از دانشمندان دانشگاه استنفورد برنامه کامپیوتری را طراحی کرده اند که قادر است زمان مرگ بیماران را پیش بینی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۲:۲۶    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه امروز سه شنبه بدون اشاره به حضور نظامی ارتش این کشور در خاک سوریه بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۲:۲۴    
حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهور با نظر سنجی در توییتر نظر مخاطبان درباره پاسخ های رئیس جمهور در مصاحبه شب گذشته را جویا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۲:۲۳    
رئیس سیا در سخنرانی خود در موسسه امریکن اینترپرایز به تشریح اولویت های سازمان جاسوسی آمریکا در سال 2018 پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۲:۲۱    
باتصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی استان البرز به جز طالقان، چهارشنبه تعطیل است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۲:۲۰    
معاون امور دریایی سازمان بنادر کشور، با بیان اینکه آزمایش های دی.ان.ای روی سه پیکری که پس از حادثه نفتکش یافته شد ادامه دارد، گفت: پس از انجام آزمایش دی.ان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۲:۱۹    
دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات با بیان اینکه کارخانجات دخانیات در کشور روبه افزایش است، گفت: ایران ارزان ترین مالیات بر دخانیات را دارد. اکنون بین 2 تا 2.5 میلیون جوان معتاد داریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۲:۱۷    
مرد 43 ساله مبتلا به بیماری آسم در روزهایی که میزان آلودگی هوا در شهرستان شوش به چندین برابر حد مجاز رسیده بود دچار تشنج شد و جان باخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۲:۱۶    
وزارت دادگستری آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد که جفرسون سشنز دادستان کل این کشور هفته گذشته چند ساعت از سوی تیم رابرت مولر بازپرس ویژه پرونده تحقیقات در مورد مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۲:۱۵    
معاون رییس جمهور آمریکا که به فلسطین اشغالی سفر کرده است، خواستار حمایت اروپا از طرح کاخ سفید برای دستیابی به یک توافق در راستای تغییر برجام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۱:۲۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از تفاهم دو کشور ایران و بلاروس برای واردات گوشت قرمز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۱:۰۷    
ماتیس امروز (سه شنبه) اعلام کرد، وضعیت پناهجویان روهینجا حتی وخیم تر از چیزی است که رسانه ها نشان می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۱:۰۵    
مقامات ترکیه از روز دوشنبه 91 نفر را به اتهام تبلیغات تروریستی در شبکه های اجتماعی در مخالفت با حمله ترکیه به شمال سوریه بازداشت کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۱:۰۴    
نتایج یک تحقیق بین المللی نشان می دهد طی ماه های گذشته دستکم هزار زن به گروه تروریستی داعش در لیبی پیوسته اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۱:۰۲    
مراسم چهارمین نکوداشت دیپلمات بسیجی و اعطای جایزه شهید غضنفر رکن آبادی به برگزیدگان عرصه بین الملل با حضور برخی شخصیت های سیاسی در باشگاه دیپلمات وزارت امور خارجه برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۱:۰۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جدیدترین گزافه گویی خود اعلام کرد در داووس به مرکل و مکرون خواهم گفت که هفته های پیش رو آخرین فرصت آن ها برای اعمال تغییرات در توافق هسته ای با ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۰:۵۹    
ماشین ظرفشویی با توجه به کار کردی که دارد نیاز به مراقبت بیشتری نسبت به سایر وسایل الکتریکی موجود در آشپزخانه داشته، چرا که وجود انواع چربی ها و مخلوط مواد غذایی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۰:۵۸    
مجله آمریکایی یو اس نیوز در گزارشی که سه شنبه انتشار یافته است، روسیه را دومین کشور قدرتمند جهان نامید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۰:۳۶    
دیپلمات های غربی و عربی گفته اند، وزیر امور خارجه آمریکا به زودی چارچوب راهبرد ایالات متحده درباره سوریه را اعلام خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۰:۳۰    
جشنواره دکتر نوربخش، پیام رسان "بله" بانک ملی ایران را برگزیده اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۰:۱۴    
عضو کمیته نامگذاری شورای شهر تهران گفت: خیابانی برای نامگذاری به نام دکتر محمد مصدق را انتخاب کرده ایم و به واحد مربوطه برای پیگیری اطلاع داده شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۰:۱۴    
علی لاریجانی در دیدار رییس صداوسیما، معاون سیما و 9 نفر از کارگردانان برجسته سریال های فاخر رسانه ملی اعلام کرد که جایگاه کارهای نمایشی صداوسیما را بسیار مهم می دانیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۰:۱۲    
فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه یک خانه تیمی با حضور بیش از 10 نفر در البرز کشف شد که برای برنامه ریزی سامان یافته شده ویژه پیشبرد اهداف خود در جهت اغتشاشات بود، گفت: بهائیان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۰:۱۱    
نظام خودمختار کردها در شمال سوریه امروز (سه شنبه) برای دفاع از عفرین قیام عمومی اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۷    
مظلومی که سابقه جذب بازیکن دقیقه نودی را داشت، برای یازالده و شفر روزهای خوبی را آرزو می کرد! او همچنین به طعنه ای که چندی پیش برانکو به رقبای پرسپولیس زده بود هم واکنش نشان داد و البته درباره ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۵    
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به جلسه این کمیسیون گفت: کمیسیون اغتشاشات اخیر را بررسی و مقرر شد دو تن از نمایندگان گزارش مبسوطی از این اعتراضات به کمیسیون ارائه کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۴    
یک درصد متمول ترین ها صاحب 82 درصد ثروت جهانند'
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۳    
خبر این بود ؛ مجتبی جباری برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد، دور از زمین فوتبال. شنیدن این خبر به ویژه برای طرفداران استقلال و مجتبی جباری، تلخ بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۱    
باشگاه بارسلونا جدایی خاویر ماسکرانو، مدافع آرژانتینی این تیم را تایید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۹:۴۹    
مدیریت استرس می تواند ابزاری قدرتمند برای سلامت شما باشد چون استرس بیش از حد مسلما خطرات بهداشتی بالقوه را به همراه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۹:۲۸    
مونیکا نادی، وکیل دادگستری با انتقاد از دستگیری و انتشار عکس کودکان بروجردی می گوید: باید یک بار برای همیشه تکلیف برخورد با کودکان کار مشخص شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۹:۱۹    
رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: هدف غایی از مجموعه تلاش هایی که با عنوان تربیت مدیران آینده صورت می گیرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۹:۱۸    
رییس فدراسیون فوتبال یک بار دیگر به مجلس احضار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۹:۱۶    
شاگردان قلعه نویی امیدوارند در پایان هفته بیست و یکم رتبه دوم جدول را به دست آورند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۹:۱۵    
وکیل سوئیسی باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات اخیر مهدی طارمی تهدید به انصراف از پیگیری این پرونده کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۹:۱۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قانون دسترسی آزاد به اطلاعات را فرصتی برای اطلاع رسانی مناسب و پیوسته بین حاکمیت و مردم دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۹:۰۶    
مطالعه صورت گرفته توسط محققان انگلیسی نشان می دهد 80 درصد کودکانی که در دوره مدرسه با مشکل چاقی یا اضافه وزن مواجه هستند، در ادامه زندگی نیز از مشکل چاقی رنج می برند که این مسأله ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۹:۰۴    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: با امضای تفاهمنامه میان این بانک و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری 33 هزار زن سرپرست خانوار تسهیلات قرض الحسنه دریافت می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۹:۰۳    
رسانه اسپانیایی از مبلغ رشوه فدراسیون فوتبال عربستان به لالیگا برای انتقال لژیونر های ساختگی پرده برداری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۹:۰۲    
دو مردکه دست به قتل پسر17 ساله ای در زنجان زده بودند به قصاص نفس محکوم شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۸:۲۲    
با وجود همه این افزایش قیمت ها، رکودی که در صنعت لوازم خانگی و بازار فروش آن است و قدرت خرید پایین مردم باعث می شود فروشندگان و تولیدکنندگان نتوانند به اندازه ای که لازم است قیمت لوازم خانگی افزایش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۸:۲۰    
اگر بخت یار باشد می خواهم یک مغازه نُقلی "فروش سلاح گرم " در مرکز تهران دایر کنم و البته اگر باز بخت بیشتر یار بود می خواهم در کنار آن، مواد مخدر هم بفروشم که سود بسیار بیشتری دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۸:۱۸    
اندی سرکیس ستاره فیلم ارباب حلقه ها در کنار تیفانی هدیش بازیگر فیلم سفر دختران نامزدهای اسکار 2018 را معرفی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۸:۰۴    
علی لاریجانی گفت: اگر کسی بخواهد تاجرمابانه محاسبه کند نیز با نگاه به محاسبه خداوند به این نتیجه می رسد که باید از ملت مظلوم فلسطین دفاع کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۸:۰۳    
پژوهشگران دانشگاه شهید بهشتی سه نوع کیتوزان را از خرچنگ، سپیا و قارچ استخراج کردند و دریافتند که سخت پوستان دریایی بهترین و مقرون به صرفه ترین منبع برای استخراج کیتوزان هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۷:۵۱    
سرخپوشان تهرانی در این هفته ها نوسان زیادی داشته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۷:۴۸    
سرپرست اتحادیه تاکسیرانی های شهری از امضای تفاهم نامه ای به منظور ایجاد 5000 شغل در حوزه تاکسیرانی با کمیته امداد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۷:۴۶    
کره جنوبی از سی ام ژانویه، استفاده از حساب های بی نام در معاملات ارز های مجازی را به منظور جلوگیری از پولشویی و سایر جرائم ممنوع می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۷:۳۹    
با این که خوردن کافئین ما را برای یک روز شارژ می کند، اما در مقابل ممکن است منجر به مشکلات جانبی بسیاری از جمله سردرد، بی خوابی و بسیاری عوارض دیگر شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۷:۳۷    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : حوزه رفاه اجتماعی به جد پیگیر بسترسازی و تقویت نظام تامین اجتماعی است ...