سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۷:۳۹Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۸:۳۱    
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری گفت: درحال حاضر ظرفیت تولید سوخت زیستی در کشور وجود دارد؛ اما استفاده گسترده از این سوخت برای رفع مشکل آلودگی هوا نیازمند عزم ملی است
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۴    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری فردا به پایان می رسد، گفت: نتایج نهایی این آزمون دهه اول شهریور ماه اعلام خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۲:۴۲    
تولید 25 خودروی سواری و سنگین جاده ای با اجرای فاز اول استانداردهای جدید اجباری خودرو متوقف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۲۳    
معاون وزیر دادگستری گفت:کودک آزاری در استان های محروم بیشتر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۱۵    
مراسم روز جهانی نجوم با ویژه برنامه های گسترده از جمله رصد ماه و ستارگان و همچنین برپایی نمایشگاه های تخصصی و نمایش فیلم های مستند درباره کرات دیگر، جمعه هفتم اردیبهشت ماه در برج میلاد برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۲    
مجید مجیدی، کارگردان سینمای ایران، به برخی خبرها پیرامون تخریب یک امامزاده واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۳    
سفر وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران به نیویورک و حضور چشمگیر وی در رسانه های آمریکا، خواب ترامپ برای برجام را آشفته کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۳    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، بررسی های سازمان منع سلاح های شیمیایی نشان می دهد به رغم ادعاهای مقام های آمریکایی، تسلیحات شیمیایی در مرکز پژوهشی منطقه برزه دمشق پیدا نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۹    
بر اساس ماده واحده پیشنهادی ، فعالیت کلیه پیام رسان های اجتماعی اعم از داخلی و خارجی در کشور منوط به اخذ مجوز لازم از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۴    
دانشکده پزشکی استان البرز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۰    
رئیس اتاق اصناف ایران ضمن تاکید بر تلاش برای مبارزه با قاچاق پوشاک و تقویت این صنعت اعلام کرد که بر اساس گزارش های رسیده بازار تهران کالا به شهرستان ها نمی فروشد که باید ببینیم علت آن چیست و آیا صحت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۸    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از کاهش 10درصدی طلاق در حوزه جوانان خبرداد و گفت: اگر دوره های آموزشی زوج ها در کشور اجباری شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۶    
عباس عدالت شهروند ایرانی بریتانیایی در تهران دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۳    
لایحه نرخ کرایه تاکسی در کمیسیون عمران شورای شهر تهران به تصویب رسید و در نوبت طرح در صحن شورای شهر تهران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۰    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت انتخاب شهردار اصلاح طلب برای پایتخت، در عین حال گفت که گزینه شهرداری تهران نباید خط قرمز نهادهای امنیتی باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۰    
ماه نساء شهسواری پور بانوی کهنسال سیرجانی که در پروسه ثبت جهانی گلیم شیریکی پیچ به عنوان "مادر صنایع دستی ایران" معرفی شد، صبح امروز در سن 110سالگی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۰    
بدرقه نوازندگان موسیقی محلی استان آذربایجان شرقی هنگام بازگشت دکتر روحانی به تهران
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۷:۲۴    
روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری رودکی با صدور اطلاعیه ای درباره انصراف علیرضا قربانی از خواندن سرود تیم ملی فوتبال اعلام کرد به زودی درخصوص فرایند جدید تولید یکی از سرودهای تیم ملی اطلاع رسانی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۷:۲۰    
وزیر نیرو گفت: کمک خواهیم کرد ساماندهی رودخانه قره سو کرمانشاه هر چه زودتر عملیاتی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۷:۰۱    
کریستوفر فورد نماینده آمریکا در زمینه جلوگیری ازتکثیر سلاح اتمی روز چهارشنبه اعلام کرد که هدف واشنگتن گفت و گوی مجدد درباره برجام و تغییر شرایط آن نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۵:۴۱    
مرکز آمار ایران نرخ تورم کل کشور را 8.2 درصد و این شاخص را برای مناطق شهری و روستایی به ترتیب 8.1 درصد و 8.8 درصد اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۴:۰۰    
مدیر روابط عمومی شرکت ایران ایرتور گفت: از سال آینده در مجموع 20 فروندسوخو سوپرجت 100 با ظرفیت یکصد صندلی به مرور به ناوگان هواپیمایی ما اضافه می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۱    
روزنامه الشرق قطر، وزیر امور خارجه عربستان سعودی را فردی هذیان گو و نابخرد توصیف و تاکید کرد که برای هر دردی جز درد حماقت و نابخردی، درمانی وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۲:۴۵    
برخورد شهرداری شیراز با مالکی که درخت توت کهنسال موجود در پیاده رو را قطع کرده بود این عبارت به همراه عکسی از پلمب مغازه فرد خاطی در فضای مجازی واکنش هایی را به همراه داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۱:۱۷    
معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به فعالیت 200 مرکز مشاوره ازدواج در کشور گفت: 200 مرکز مشاوره دیگر نیز در سال جاری راه اندازی خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۱:۱۱    
سی ان ان اعلام کرده است سازمان های اطلاعاتی آمریکا در حال نظارت بر برخی محموله های ارسالی ایران به سوریه هستند که احتمال می دهند شامل تسلیحات نظامی باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۱:۱۱    
تنها خرس قطبی جهان که در مناطق استوایی متولد و زندگی کرده بود به علت بیماری های مربوط به کهولت سن در سنگاپور مرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۱:۱۱    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در نیمه نخست امسال، با راه اندازی سامانه استحقاق سنجی، حذف دفترچه در کلیه بیمارستان های کشور انجام خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۱:۱۱    
معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ صحیح استفاده از آب در کشور، گفت: ایرانی ها سه برابر متوسط جهانی آب مصرف می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۱:۱۱    
نیکولا پیووانی- آهنگساز برنده جایزه اسکار ایتالیایی- قطعه ای موسیقیایی را برای ادای احترام به ویتوریو تاویانی- کارگردان ایتالیایی- نواخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۵۹    
یک مقام مطلع در شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه گفت: برخی شایعات منتشر شده در خصوص میانجیگری نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه برای ملاقات معاون مشاور امنیت ملی اسراییل با علی شمخانی کذب است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۵۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با فدریکا موگرینی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بروکسل دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۸    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: 31 تن از سران مفسد اقتصادی کشور شناسایی شده و فهرستی از اسامی آنها در اختیار سران قوا قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۲    
یک مهاجم مسلح صبح چهارشنبه وارد دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن شد و با تهدید کارکنان و مراجعه کنندگان اقدام به شکستن شیشه ها و برخی لوازم موجود در آن کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۰    
کتاب کارنامه و خاطرات سال 1374 آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، با عنوان مرد بحران ها منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۷    
کنسرت موسیقی فیلم ایتالیا چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه به رهبری آهنگساز ایتالیایی نیکولا پیووانی در تالار وحدت تهران اجرا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۳    
مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا اعلام کرد، باید تجزیه سوریه پایان یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۸    
همزمان با اعیاد شعبانیه، تالار وحدت در روزهای 20 و 21 اردیبهشت ماه سال جاری میزبان علاقمندان هنر موسیقی خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۵    
ظریف در دومین اجلاس سوریه تاکید کرد، برقراری آتش بس در سوریه باید کماکان اولویت اصلی به شمار آید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۸    
سازمان برنامه و بودجه کشور از دانش آموختگان واجد شرایط دانشگاه های کشور جهت گذراندن دوره ضرورت خدمت سربازی در سازمان مرکزی این نهاد به صورت امریه دعوت به عمل آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۷    
خسرو معتضد به برخی ابهامات در ردّ یا تأیید انتساب جسد کشف شده به رضاشاه پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۲۱    
هافبک تیم ملی انگلیس و باشگاه لیورپول به دلیل مصدومیت زانو جام جهانی روسیه را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۱:۳۱    
یک مقام روسی اعلام کرد که این کشور روند ساخت سامانه های دفاعی اس-400 را برای ترکیه آغاز کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۰:۴۶    
رییس جمهوری فرانسه گفت که کشورش از توافق هسته ای با ایران خارج نخواهد شد زیرا این توافق را امضا کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۰:۴۳    
داستان فرار و دستگیری سعید مرتضوی در شمال کشور و پیدا شدن جنازه مومیایی شده منتسب به رضاشاه در شهر ری -که البته هنوز صحت و سقم آن در درست بررسی است – از این دست اخبار است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۰:۳۱    
ابراهیم نصرالله نویسنده فلسطینی، برنده جایزه بین المللی ادبیات داستانی جهان عرب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۳    
دولت رقم 4200 تومان را برای قیمت دلار به طور رسمی اعلام کرد و تمامی نرخ های بیش از آن را تخلف و قاچاق دانست و با وجود این که بانک مرکزی بیش از دو میلیارد دلار را با همین قیمت برای واردات تخصیص داده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۸    
پس از افزایش قیمت مواد اولیه و ارز در ماه های اخیر گمانه زنی در خصوص افزایش قیمت خودروهای داخلی بیشتر شده است و کارشناسان معتقدند خودرو در سال 97 با جهش قیمت همراه خواهد بود .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۵    
مدیر شبکه سه سیما تغییر کرد و علی فروغی جایگزین علی اصغر پورمحمدی شد که سال ها در این سمت فعالیت داشت. پورمحمدی هم در سمت قائم مقام معاون سیما به فعالیت خود در تلویزیون ادامه می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۳    
هیئت وزیران در جلسه امروز خود به ریاست جهانگیری معاون اول محترم رییس جمهوری، میزان افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت در سال 1397 را تعیین کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۹:۰۶    
محمدرضا تابش نماینده اردکان و نایب رئیس فراکسیون امید با تاکید بر لزوم شنود در مسائل مرتبط با امنیت ملی، گفت: شنود مسئله مرتبط با امنیت ملی است و همه باید تلاش کنیم امنیت ملی در حد اعلا حفظ شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۹:۰۶    
دولت کویت از سفیر فیلیپین خواست تا حداکثر در مدت یک هفته، این کشور را ترک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۳    
اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ که تاکنون حداقل سن کاربرانش را 13 سال اعلام کرده بود، حالا بر اساس قوانین جدید می گوید کاربران زیر 16 سال در اروپا دارای حق قانونی برای استفاده از آن نیستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۸    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه "یک جمله به برجام اضافه یا کم نخواهد شد"، تاکید کرد: اکنون آمریکا روی صندلی اتهام است که چرا به تعهدش عمل نکرده است و اروپا اگر می خواهد ترامپ را راضی کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۰    
رئیس جمهور به وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور داد ضمن گفتگو و بررسی مشکلات کارگران و صنعتگران کفش تبریز، اقدامات لازم و سریع نسبت به حل معضلات آنها به عمل آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۷:۳۱    
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهرتهران با تاکید بر لزوم پاسخگویی مسئولین درباره جسد مکشوفه در حرم عبدالعظیم گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۴    
شاید برایتان جالب باشد که بدانید مرز فرانسه و سویس از وسط اتاق یک هتل می گذرد و شما با جابجایی از یک اتاق به اتاق دیگر، سفری به کشور همسایه خواهید داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۹    
خبر بازدید امروز سرزده رئیس جمهور از بازار تبریز دهان به دهان بین کسبه می چرخد و عده ای از نوع برخورد با رئیس جمهور، غافلگیری خود و سئوالاتشان می گویند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۱    
رعایت نکردن رژیم غذایی می تواند یک فرد دیابتی را در معرض خطر جدی نابینایی قرار دهد در همین راستا کارشناسان به تازگی نوعی لنز طبی هوشمند تولید کرده اند که از نابینایی مبتلایان جلوگیری می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۱    
رئیس انجمن پزشکی خواب ایران شایع ترین اختلال خواب در کودکان را قطع تنفس در خواب عنوان کرد و گفت: 40 درصد کودکان ایرانی به علت بزرگی لوزه سوم به این عارضه مبتلا هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۱    
سری دوم سریال ساخت ایران با بازی محمدرضا گلزار و امین حیایی بعد از 6 سال از پخش فصل اول آن، وارد شبکه نمایش خانگی شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۱    
دولتی با اشاره به اینکه خال ها به دو دسته مادرزادی و اکتسابی تقسیم می شوند، چهار علامت اصلی تبدیل خال به سرطان را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۱    
مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش اعلام کرد که در راستای اجرای سیاست به کارگیری زنان در پست های مدیریتی این وزارتخانه، اولین مدیر زن در تاریخ آموزش وپرورش یزد منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۱    
این ویدئو توسط کاربران در شبکه های مجازی دست به دست می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۱    
ممکن است زمانی که میخواهید شروع به کاهش وزن کنید این تردید برایتان بوجود بیاید که اگر پوستم زشت و شل شد چه؟ جواب این سوال را امروز خواهید گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۱    
نامه اعلام انصراف علیرضا قربانی خواننده موسیقی سنتی از پروژه جام جهانی منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۷    
نیروهای مسلح یمن از عربستانی ها خواستند از وزارتخانه ها و مراکز دولتی دوری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۶    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۹    
مهران احمدی تصویری از خودش کنار چند بازیگر سرشناس سینمای ایران منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۷    
بسیاری از ما کلیشه ها و باورهای نادرست و غیر علمی درباره برخی موضوعات مرتبط با لاغری و رژیم کاهش وزن داریم که نه تنها پایه علمی ندارند، بلکه گاه زیان بار هم هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۱    
رئیس کلانتری 101 تجریش از دستگیری فردی که خود را به عنوان بازرس ویژه وزارت بهداشت معرفی کرده و اقدام به اخاذی از صنوف کرده بود، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۸    
رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت که نباید حجاب را با اجبار گشت ارشاد به مردم تحمیل کنیم بلکه باید آن را با منطق برای مردم تبیین کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۵    
پلیس سوئیس با استفاده از دوربین های کنترل سرعت یک موجود قانون شکن را ردیابی کرد، اما پس از بررسی عکس های ثبت شده از دوربین، آن ها متوجه شدند که موجود خاطی یک اردک است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۲    
درباره نحوه فعالیت پیام رسان های خارجی در کشور باید منتظر تصمیم مراجع تصمیم گیر در این زمینه باشیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۲    
تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۱    
پروژه پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس، ابرپروژه ای ملی است که در شهرستان بهبهان در حال اجرا است و تاکنون بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۰    
قاعدتاً باید جسد را به پزشکی قانونی تحویل می دادند اما این کار را نکرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۸    
طرح طبقه بندی و ارزش یابی مشاغل با مدل IPE در بیمه سرمد اجرایی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۱    
مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی از صدور حکم جریمه نقدی به میزان 24 میلیارد ریال برای فردی که اقدام به گرانفروشی ارز یورویی اعتبار اسنادی و فروش ارز مبادله ای به جای ارز مرجع کرده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۷    
در حالیکه بانک مرکزی از تخصیص بیش از دو میلیارد دلار ارز 4200 تومانی برای واردات طی دو هفته اخیر خبر داده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۲    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با تاکید براینکه باید از هم اکنون نگران وضعیت آب در سال آینده باشیم، گفت: اگر روالِ کنونی تا سال 98 ادامه یابد و خدای ناکرده نزولات به همین اندازه باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۱    
برخورد شهرداری شیراز با مالکی که درخت توت کهنسال موجود در پیاده رو را قطع کرده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۷    
در استان های شرقی و شمال شرق وزش باد شدید و گرد و خاک را داریم در جنوب نیز گرد و خاک گزارش شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۶    
روحانی امروز با حضور در بازار تبریز وارد چندین مغازه شد و پای دردل کاسبان نشست تا از نزدیک با مشکلات تولیدکنندگان کفش آشنا شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۵    
این منبع نظامی روس اخبار منتشر شده درباره تحویل سامانه های موشکی "اس-300" توسط مسکو به سوریه را رد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۳    
نباید کشته های سوانح رانندگی ما از حداکثر 12 هزار نفر در سال افزایش یابد، در حالی که جانباختگان سالانه 16 هزار نفر در سوانح رانندگی ما یعنی در ایران 25 درصد بالاتر از متوسط جهانی کشته می دهیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۳    
گروه تفریح و امور فرهنگی نسبت به ماه قبل با کاهش 2.8 درصدی روبرو بوده و نسبت به ماه مشابه سال گذشته رشد 14.8 درصدی را نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۱    
مومیایی در ایران سوژه فتوطنز امروز احمدرضا کاظمی در روزنامه قانون شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۱    
مصرف کافئین در دوران بارداری موجب اضافه وزن در کودک می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۱    
مسعود گودرزی نطق امروزش را به نارضایتی مردم اختصاص داد که فقط شامل حال دولت نمی شود و از دیگر نهادها نیز ناراضی هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۱    
معاون رئیس جمهور اعلام کرد: ورود گردشگران خارجی به کشور با رشد مثبت چهار درصدی در سال 96 روبرو شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۱    
رییس قوه قضاییه گفت: امروز ملاحظه می کنید که تمام دشمنان و سلطه جهانی در مقام این هستند که قوه قضاییه را از انجام وظایفش بازدارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۸    
هدف تروریست ها در این حمله تصرف برجک ناجا بود و قصد داشتند عوامل مرزبانی که در آن محل مستقر بودند را به اسارت بگیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۷    
متأسفانه امروز ما با دولتی مواجه هستیم که نه تنها تعهد دولت پیشین آمریکا را به سُخره گرفته است بلکه اصول اولیه حقوق بین الملل را نه فقط در توافق هسته ای ایران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۷    
پس لرزه های اظهارات حمیدرضا ترقی، عضو ارشد حزب موتلفه درباره شنود جلسات خصوصی رئیس دولت اصلاحات و واکنش ها به آن همچنان ادامه دارد؛ حالا غلامعلی رجایی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۶    
باید از مأموران نیروی انتظامی در زمینه برخورد با منکرات حمایت کنیم و تسلیم هجمه های نادرست نشویم و در همین زمینه وظیفه ماست حامی نیروهای مسلح کشور از جمله نیروهای انتظامی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۲    
من با آن که مطمئن هستم برای انتشار این نوشته ناسزاهای بسیاری خواهم شنید اما بنابر وظیفه روشنفکری و برای مصالح جمهوری اسلامی و آینده این سرزمین، این نوشته را منتشر می کنم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۵    
قبل از پیوستن به یک برنامه رژیم غذایی شخصی، تلفیقی از دانستن آنچه بدن شما واقعا به آن نیاز دارد و تحقیق در مورد مواد غذایی که در بازار به آن دسترسی دارید، بسیار مهم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۵    
با کاهش سود تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم از 9.5 به 8 درصد اقساط پرداختی و سود تمام دوره این وام برای متقاضیان تعدیل و نسبت به گذشته به صرفه تر شد.
  • ۱