سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۷:۳۴Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۱:۳۴    
تصویری از جشن تولد خاص بهرام رادان
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۱۱    
پوست کیوی حاوی آنتی اکسیدان های بسیاری است. در حقیقت، تراکم آنتی اکسیدان ها در پوست کیوی بیشتر از گوشت این میوه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۱    
یک مقام آلمانی در آستانه سفر آنگلا مرکل، صدراعظم این کشور به آمریکا تاکید کرد پیشنهادات امانوئل ماکرون ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۱    
معاون مرکز ملی فضای مجازی گفت: تلاش می کنیم پس از فیلتر شدن تلگرام امکان دور زدن فیلترینگ فراهم نشود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۱    
عسل براساس این که از یک یا چند گل تهیه شده باشد دارای انواع تک گل و چند گل است. عسل گل های مختلف رنگ و طعم متفاوتی دارند و رنگ آنها از سفید، کهربایی و حتی قهوه ای و سیاه متغیر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۱    
جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا گفت که دولت این کشور همچنان در حال بررسی بهبود توافق هسته ای (برجام) است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۲:۲۰    
به دستور مرکز ملی فضای مجازی مجوز سرور سی دی ان تلگرام در ایران لغو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۵۰    
همایش روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور در مشهد با حضور آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در مشهد برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۷    
بر اساس اعلام گمرک سهمیه علی الحساب واردات کالا از مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سه ماهه نخست امسال، 10 میلیون دلار تعیین شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۳۲    
مایک پمپئو در حالی به عنوان وزیر خارجه جدید آمریکا از سنا نمره قبولی گرفت که بسیاری از مخالفان، وی را نماینده مناسبی برای دستگاه دیپلماسی این کشور نمی دانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۹:۲۷    
آیت الله جوادی آملی عنوان کرد: مردم دشواری های اوایل انقلاب و جنگ هشت ساله و بمباران شهرها را تحمل کردند، اما همین مردم، اختلاس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۲    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دیدار اعضای شورا با سیدحسن خمینی گفت: در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی بر لزوم ادامه انسجام شورای شهر تهران همانند هفت ماه و نیم گذشته تاکید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۲:۳۱    
باشگاه نفت آبادان با چهار بازیکن خارجی خود برای فصل آینده به توافق رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۵۲    
پژوهشگران فعال در حوزه امنیت سایبری به تازگی دریافته اند که آسیب پذیری موجود در کنسول های بازی نینتندو سوئیچ، 14 میلیون کاربر آن را در معرض خطر افشای اطلاعات قرار داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۴۷    
استاندار قزوین گفت: متأسفانه ساخت وسازهای نامناسب گازرخان جلوی ثبت جهانی الموت را خواهد گرفت چون منظر طبیعی خود را با این ساخت وسازها از دست خواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۴۰    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان انتقال حساب های بانکی و گردش مالی خرید و فروش معادن می تواند برای استان کرمان را منشا خیر دانست و عنوان کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۳۵    
پیاده روی، با وجود تمام مزیاتی که برای آن ذکر می شود، در کشور ما با مخاطراتی همراه است. محققین کشورمان کوشیده اند در فعالیتی پژوهشی، ضمن برشمردن این موانع، راهکارهایی را برای رفع آن ها ارائه دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۳۰    
میلوش زمان رئیس جمهوری چک اعلام کرد که کشورش سفارت خود را از تل آویو به قدس منتقل خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۱۶    
بخشدار مرکزی شهرستان خاش گفت: از مجموع 25 هزار ساکن منطقه عشایری خاش حدود 16 هزار نفر در بخش مرکزی خاش ساکن هستند و این قشر سخت کوش با تلاش مستمر و شبانه روزی خود به تامین نیازهای مردم مشغول هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۱۰    
زن و شوهری که پس از سرقت کارت های عابربانک افراد و اطلاع پیدا کردن از رمز کارت این افراد اقدام به برداشت وجوهات داخل حسابشان کرده بودند، توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۰۵    
در پی ضرب و شتم یک معلم در استان خوزستان، وزیر آموزش و پرورش معاون حقوقی و پارلمانی خود را مامور پیگیری ویژه این حادثه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۵۳    
مطالعات نشان می دهند آمال و آرزوهای زوجین در مورد آینده فرزندان شان، به سرمایه گذاری بیشتر برای تحصیلات فرزندان منجر شده و بر تصمیم آنان برای فرزندآوری موثر بوده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۵۲    
آیت االه نوری همدانی با بیان اینکه دیرکردی که بانک ها اخذ می کنند، حرام است، گفت: این دیرکردها موجب تعطیلی برخی کارخانه ها شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۴۴    
مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر عصر پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در تالار وحدت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مهمانان خارجی جشنواره از جمله الیور استون در تالار وحدت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۱۰    
سی ان ان به نقل از منابع آگاه از گفت و گوهای سران دو کشور مدعی شد که ترامپ و مکرون برنامه ریزی کرده اند که مذاکره توافقی جدید با ایران را سریعا آغاز کنند و این توافق در کنار برجام اما فراتر از آن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۰۳    
سرمربی سایپا گفت: سعی می کنیم پیکان را ببریم و رتبه بهتری در جدول کسب کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۹:۴۸    
مدیرکل دفتر آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی از ساماندهی هزار کودک کار و خیابانی از سوی مراکز تحت پوشش این سازمان در سال گذشته خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۴۴    
مشاور وزیر نیرو در امور راهبردی و توسعه پایدار 'طرح انتقال آب از دریای عمان به مشهد' را خیال پردازانه توصیف و بیان کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۱۸    
وزیر جنگ اسرائیل گفت: اسرائیل خواهان جنگ با احدی نیست اما اجازه مراکز ایرانی در سوریه را به هر قیمتی هم که شده نمی دهد. اگر ایران تل آویو را هدف قرار داد اسرائیل تهران را هدف قرار خواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۱۵    
رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: مقاوم سازی سراهای دانشجویی مناطق زلزله خیز، اجرای رتبه بندی خوابگاه ها، حمایت از کارآفرینی و ایده های دانشجویی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۰۳    
پس از ماه ها گمانه زنی سرانجام دو ایرلاین ایرانی توافق کردند که 40 فروند هواپیمای مسافربری روسی را وارد ناوگان خود کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۰۱    
رییس فراکسیون امید به همراه جمعی از اعضای این فراکسیون شب گذشته با جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس علی حاتمی تاجیک دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۵۵    
حضور محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران، با موتور سیکلت در جمع اعضای شورا برای حضور در مراسم تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل به مناسبت سالروز شوراها
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۴    
سرمربی ذوب آهن گفت: خدا نگذرد از کسانی که فوتبال را به این روز انداختند و تیم های قدیمی نابود شد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۲    
هفته ای که گذشت اخبار و شایعات زیادی در فضای رسمی و همچنین فضای مجازی پخش شد. در این گزارش 4 خبر کذب مهم در هفته گذشته بررسی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۷    
استعفای محمد علی نجفی از سمت شهرداری و طولانی شدن روند انتخاب شهردار جدید، با بحث و جدل هایی در صحنه رسانه ای کشور همراه شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای جلوگیری از نفوذ سیگنال کشورهای خارجی اعم از رادیویی، تلویزیونی و تلفن همراه ما در مناطق مرزی تا دو کیلومتر موظف به کنترل و تقویت سیگنال های خودمان هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۷    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سلماس از انهدام باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 10کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک دستگاه خودروی سواری در این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۰    
در یک شب جذاب و به یادماندنی در باواریا، رئال مادرید، بازی 1-0 باخته را با پیروزی 2-1 عوض کرد و توانست نیمی از راه صعود را پشت سر بگذارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۳    
این حادثه در مدرسه ای در روستای دهکده از توابع حمیدیه اتفاق افتاده و علت هنوز مشخص نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۰    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی از مهلت یک ساله به مالکان باغ وحش وکیل آباد برای استاندارد سازی مجموعه، کسب مجوزها و شرایط لازم برای ادامه فعالیت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۹    
آشنا گفت:حالا که موسس تلگرام به تعهداتش عمل نکرده است دلیلی برای ادامه آن باقی نمی ماند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۷    
به گفته یک مقام رسمی، 11 مسلمان عضو قبیله "هاوسا" به دست جمعیتی خشمگین در ماکوردی مرکز ولایت بنو در مرکز نیجریه کشته شدند، این در واکنش به حمله به کلیسایی بود که 18 کشته برجای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۲    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: انتشار تصاویر ساختگی پاره کردن نامه های مردمی به رییس جمهوری در فضای مجازی بی اخلاقی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۴    
بازیکن جوان استقلال می گوید به دنبال بدست آوردن دل هواداران این تیم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۶    
سرمربی پرسپولیس گفت: دوست داریم در جشن قهرمانی بازی را ببریم. طبیعی است که سپیدرود برای خراب کردن جشن قهرمانی مان بازی می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در نشستی خبری که به دعوت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد به پرسش های نمایندگان رسانه های خارجی حاضر در تهران پاسخ داد و به تبیین مواضع جمهوری اسلامی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
دو برادر که برای سرقت طلاجات یک خانم در منطقه باقرشهر او را به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
چهار سال پیش به پلیس خبر رسید که مرد جوانی در خانه اش به قتل رسیده است. زمانی که تکنیسین های اورژانس اعلام کردند این مرد جان باخته است، هنوز همسرش در خانه حضور داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از آماده باش پلیس راهور در اطراف محل های برگزاری کنکور کارشناسی ارشد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
مدیرکل بهزیستی استان خوزستان ضمن اشاره به دستگیری نامادری کودکان خشونت دیده ماهشهری، از پرداخت امداد ماهیانه و تأمین هزینه های تحصیل آنها از سوی بهزیستی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی عنوان کرد: برای ترویج کالای ایرانی باید کارگران و کارفرمایان مورد تکریم قرار گیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از مسموم شدن چهار نفر از اعضای یک خانواده بر اثر مصرف شیر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
در پی انتشار برخی شایعات در فضای مجازی اداره کل آموزش وپرورش استان خراسان رضوی در مورد خبر خودکشی دانش آموز اهل تربت حیدریه، اطلاعیه ای صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از قتل یک زن و خودکشی شوهر وی در اهواز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
سازمان هواشناسی از احتمال وقوع رگبار، باران، رعد و برق، وزش باد شدید و سیلاب در برخی استان های مرکزی و نیمه غربی کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۱    
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مصوبه هیات دولت در مورد تعیین افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت در سال 97 را تخلف قانونی دانست و گفت که این مصوبه با قانون بودجه سال 97 که از سوی دولت ابلاغ شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۵    
در جلسه ستاد اقتصادی دولت که روز پنجشنبه به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد، نمایندگان بخش خصوصی و بانک های کشور با حمایت از سیاست ارزی اخیر دولت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۳    
روابط عمومی وزارت امور خارجه کشورمان به آن چه انتقادات و اتهامات ناروا و نامتعارف برخی رسانه ها از سفر وزیر امور خارجه به نیویورک عنوان کرده پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۱    
مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اتهامات وارده به کاوه مدنی ارزیابی شما از انتصاب وی در دستگاه دولتی در دولت دوازدهم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۷    
به دنبال عدم تمکین رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از بخشنامه های عباس آخوندی، وزارت راه و شهرسازی پروانه اشتغال به کار حسن قربان خانی رییس این سازمان را تعلیق کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۵    
شرکت کنندگان در سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم صبح امروز (پنج شنبه) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۷    
رییس سازمان زندان ها اخرین وضعیت حمید بقایی را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۴    
شهرداری تهران در اطلاعیه ای به برخی شایعات درباره تعویق زمان اجرای طرح ترافیک پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۲    
جدیدترین کار مازیار سارمه در آخرین مراحل اخذ مجوز از دفتر موسیقی وزارت ارشاد است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶    
با وجود رکود خرید و فروش، آمار نشان می دهد سرعت رشد تقاضای مصرفی از معاملات مسکن شهر تهران کاهش یافته و در مقابل، تقاضای سرمایه گذاری در این بازار رشد کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۰    
قیمت طلا در بازار جهانی پس از اینکه در معاملات روز گذشته به پایین ترین سطح در پنج هفته اخیر سقوط کرد، روز پنجشنبه تحت تاثیر قوی ماندن دلار، تغییر چندانی نداشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۸    
شرکت مشاور سالویج هلند که از طرف بیمه گران ناظر بر عملیات غواصی سانچی است،عملیات خود را برای این منظور آغاز و طبق زمان بندی که از سوی این شرکت اعلام شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۸    
وزیرعلوم از اصلاح سهمیه ایثارگران در آزمون ارشد امسال خبر داد و گفت: این پیشنهاد در کمیسیون آموزش مجلس در حال بررسی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۷    
ستاره پرتغالی رئال مادرید با پیروزی در دیدار برابر بایرن مونیخ یک رکورد دیگر را به نام خود به ثبت رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۴    
شرکت کنندگان در مسابقات بین المللی قرآن کریم با رهبر انقلاب دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۴    
رئیس جمهوری فرانسه متعهد شد تا مشارکت نظامی کشورش در سوریه را افزایش دهد و از حضور آمریکا در شمال سوریه حمایت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۹    
رهبر کره شمالی برای شرکت در اجلاس سران دو کره که فردا جمعه برگزار می شود با پای پیاده از مرز عبور می کند و وارد خاک کره جنوبی می شود اقدامی که بی سابقه ترین رویداد در روابط دو کره بعد از پایان جنگ ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۱    
سرانجام پس از چند روز مخفی شدن سعید مرتضوی، وی دستگیر شد تا بار دیگر اهل خرد باور کنند نگرش "قدرت برای قدرت" فرجامی ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۵    
مدیرکل زندان های استان تهران درباره مباحثی مبنی بر این که مرتضوی باید در ندامتگاه بزرگ نگهداری می شد نه اوین؟ گفت: وی در اوین است و تشخیص این که زندانی کجا نگهداری شود با سازمان زندان هاست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۸    
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه از انجام مبادلات تجاری ایران و ترکیه و انجام واردات از این کشور با دلار 4200 تومان خبر داد و تصریح کرد که مشکلی برای ثبت سفارش کالا از ترکیه وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۱    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور فسا- داراب خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۸    
نماینده اقلیم کردستان عراق در تهران اعلام کرد که پروازهای تهران – سلیمانیه از سرگرفته می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۲    
پس از دستور فیروز آبادی، دبیر شورای عالی مجازی، از امروز صبح تصاویر در تلگرام غیر قابل مشاهده شده است
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۰    
دانشمندان لرزه شناسی چین اعلام کردند، سایت آزمایش های هسته ای کره شمالی بر اثر لرزه های ناشی از انفجارهای آزمایشی سپتامبر گذشته فروریخته و احتمالا به همین دلیل بلااستفاده شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۰    
وندی شرمن مذاکره کننده ارشد پیشین امریکا در مذاکرات هسته ای با ایران می گوید: معتقد هستم که مذاکرات اروپایی ها با ترامپ بسیار دشوار است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت راه های کشور را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در روز چهارشنبه در حاشیه سفر به بروکسل جهت شرکت در کنفرانس سوریه با تعدادی از مقامات شرکت کننده در این نشست دیدار و رایزنی کرد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۰    
تهیه کننده سریال زندگی از نو از ایفای نقش علیرضا خمسه در این سریال خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۰    
مطالعات اخیر نشان داده است که ورزش کردن یکی از بهترین درمان ها برای کاهش نشانه های بیماری IBS یا سندرم روده تحریک پذیر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۰    
مرداد سال 95 به دنبال درگیری خونین در یکی از خیابان های دماوند زن میانسالی که دراثر ضربه چاقو کشته شد و پسر جوان مقتول به اتهام قتل دستگیر شد و درهمان بازجویی های مقدماتی به قتل مادرش اعتراف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۰    
محققان دریافتند افرادی که کمتر از 20 دقیقه در روز تحرک و فعالیت فیزیکی دارند در بالاترین میزان خطر مرگ هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۰    
میزان ورود گردشگران به سیستان و بلوچستان در حالی طی چند سال اخیر به صورت چشمگیری افزایش یافته که همچنان ظرفیت های بالقوه فراوانی در این استان وجود دارد که می تواند بالفعل شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۰    
دستگاه قضایی ترکیه برای روزنامه نگاران روزنامه جمهوریت احکام حبس صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۰    
رئیس جمهوری فرانسه که در آمریکا به سر می برد طی سخنانی از احتمال خروج ترامپ از برجام خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از دیدار ماه گذشته محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی به کارکنان کاخ سفید گفت، بن سلمان شپش دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۷:۱۶    
رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با وجود دریافت گل نخست برابر بایرن مونیخ توانست در آلیانز آره نا نتیجه را جبران کند و پیروز شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۷:۱۲    
تصاویر روزنامه های امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت را در ادامه مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۴    
عباس عطار، عکاس برجسته ایرانی در سن 74 سالگی درگذشت.