سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۱:۲۵Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۸:۱۰    
عکسی از الهام چرخنده به همراه پسرش را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۸:۰۸    
بسیاری از افراد معتقدند که میوه ها و سبزیجات چون ترکیبات کاملا طبیعی و بدون هرگونه مواد شیمیایی و نگه دارنده هستند، پس منعی ندارد که تمام قسمت های آنها بدون هیچ نگرانی و مشکلی خورده شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۶    
مأموران با حضور در صحنه مشاهده کردند زن و مردی که حادثه خودروی آنان گزارش شده ادعا دارند نوزاد 25روزه شان در حادثه جان خود را از دست داده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۲:۴۵    
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در بیانیه ای اقدام آخوندی در تعلیق پروانه اشتغال به کار رئیس نظام مهندسی ساختمان تهران را غیرقانونی دانست و گفت: اقدام وزیر راه و شهرسازی به زودی ابطال می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۰:۴۶    
پس از هفت هشت روز تب وتاب و برگزاری جشنواره ای استاندارد و شکوهمند؛ سی وششمین دوره فستیوال بین المللی فیلم فجر به پایان راه رسید و برگزیدگان جشنواره در مراسمی که در تالار وحدت برگزار شد؛ معرفی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۰    
رسانه دولتی کره شمالی بامداد امروز شنبه نشست روز گذشته سران دو کشور را دیداری تاریخی توصیف و اعلام کرد که این دیدار آغازگر دورانی جدید از صلح است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۰    
گروهی از متخصصان طی مطالعه ای جدید اعلام کردند در حال پایه گذاری انقلابی برای استفاده از "روان بیوتیک ها" یا "میکروب های خلق و خو" به منظور بهبود سلامت روان هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۰    
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن عذرخواهی از شهروندان و مسافران مترو، از تعطیلی واحد اغذیه فروشی در یکی از ایستگاه های متروی تهران خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۰    
برخی دلسوزان کشور هشدارهایی به مسئولان داده اند و نقدهایی را بر زبان آورده اند تا شاید به غیرت برخی برخورد ولی به نظر خواب آن ها بسیار سنگین است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۴    
پارمیدای وزنه برداری، طلسم 70 ساله حضور دختران ایرانی روی تخته آسیایی را شکست ریحانه طریقت، سرمربی تیم ملی وزنه برداری زنان در گفت وگو با شهروند : لباس دختران را بعدا اصلاح می کنیم
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۸:۳۹    
شریات زنجیره ای از قول ترقی که صرفاً عضو حزب مؤتلفه است نوشته بودند رئیس دولت اصلاحات تصور نکند اگر در جلسات خصوصی حرفی می زند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۰:۲۴    
وزیر ورزش و جوانان، گفت: امیدوارم یکی از نمایندگان ایران به عنوان نخست لیگ قهرمانان آسیا دست یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۰:۱۱    
اینه ماری اریکسون سوریده وزیر امورخارجه نروژ در حاشیه کنفرانس سوریه در بروکسل با تاکید بر ضرورت شفافیت درخصوص برجام گفت: توافق هسته ای می بایست حفظ شود چرا که برای امنیت بین المللی مهم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۳:۵۵    
رئیس جمهور آمریکا در ادامه فرافکنی های خود علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران به تسلیحات هسته ای دست نخواهد یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۳:۳۸    
صدراعظم آلمان برای گفت و گو درباره توافق هسته ایران و مسائل تجاری با رئیس جمهوری آمریکا وارد کاخ سفید شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۳:۲۹    
سخنگوی دولت با اشاره به افزایش قیمت ارز و نوسانات آن و سیاست های دولت در این خصوص گفت: هر سال نزدیک ایام عید، در بهمن ماه، قیمت ارز کمی افزایش پیدا می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۳:۲۳    
رئیس جمهور آمریکا در ادامه فرافکنی های خود علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران به تسلیحات هسته ای دست نخواهد یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۳:۲۱    
سران دو کشور کره جنوبی و شمالی در پایان دیدار خود بیانیه مشترکی را منتشر کردند و در آن مهمترین مفاد مورد توافق خود را تصریح کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۲:۱۷    
تیم فوتبال استقلال علیرغم شکست دادن سپاهان نتوانست به رتبه دوم لیگ برسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۲:۱۳    
گاهی اوقات لختگی خون به خودی خود رفع می شود، اما همیشه هم اینگونه نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹    
مقام ها و رهبران کشورهای مختلف با استقبال از نشست تاریخی رهبران دو کره، آن را گامی مهم در راستای رسیدن به صلح توصیف کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۷    
نایب رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: ما اکنون بر سر یک دو راهی قرار داریم؛ یا باید تجربه سال های اخیر، یعنی کار جمعی و جبهه ای را تقویت کرده یا راه جدیدی انتخاب کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۱:۵۹    
در سال 1396 تعداد 35 هزار و 818 واقعه طلاق در استان تهران به ثبت رسیده که از این تعداد 35 هزار و 478 واقعه مربوط به نقاط شهری و تعداد 340 واقعه مربوط به نقاط روستایی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۱:۵۴    
رییس فدراسیون فوتبال نتوانست در جشن قهرمان پرسپولیس حضور پیدا کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۱:۳۸    
وزیر خارجه ترکیه با حضور در نشست خبری در بروکسل، درباره مسائل مختلف از جمله خرید سامانه های پدافندی S-400 از روسیه، بحران سوریه و حضور شبه نظامیان کُرد در منبج صحبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۱:۳۳    
مدیر روابط عمومی پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس بهبهان از تیراندازی مجدد به این پالایشگاه در شب گذشته (پنجشنبه) و دستگیری سه تن از عاملان این تیراندازی ها خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۱:۳۱    
موگرینی: از هسته ای زدایی در شبه جزیره کره حمایت می کنیم
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۱:۲۸    
یکی از وجوه عدالت نوع برخورد با متخلفین و مجرمین است و از این منظر هرگاه قرار است میزان عدالت مورد ارزیابی قرار گیرد طبیعی است که بخشی از نگاه ها متوجه سیستم قضایی باشد از این رو اعمال قانون در قبال ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۱:۲۷    
دریانوردان کشتی نفتکش آپاما به فرماندهی کاپیتان مهدی مسیح زاده ساعت 23:45شب گذشته هنگامی که عازم جزیره خارک بودند به محض مشاهده 4 ماهیگیر که قایقشان به دلیل طوفان در حالت غرق شدن قرار گرفته بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۱:۱۱    
'چارلز کوپچان' استاد روابط بین الملل دانشگاه 'جورج تاون' و عضو ارشد شورای روابط خارجی آمریکا گفت که معتقدم اروپا باید حتی درصورت خروج آمریکا، برجام را تائید کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۱:۰۹    
یک فعال ضد جنگ آمریکایی روز جمعه با انتشار یادداشتی در روزنامه گاردین هشدار داد که به خطر انداختن برجام از سوی دولت واشنگتن سازوکارهای جهانی برای حل اختلاف های غیر خشن را تضعیف می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۱:۰۷    
وکیل مدافع دختران شین آباد از شکایت مجدد برای پیگیری هزینه های درمان موکلانش خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۵۲    
یک ایرانی 63 ساله به اتهام رهبری یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در آلمان دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۵۰    
شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امورخارجه قطر خواستار گفت وگوی مستقیم آمریکا و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس با ایران شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۳۲    
به نظر می رسد که مایکروسافت از امنیت و هر آنچه از نسخه جدید ویندوز 10 انتظار داشته، اطمینان حاصل کرده است و می خواهد به زودی آن را برای استفاده کاربران ارائه دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۳۱    
اگر اطلاعاتی درباره ی درمان سرطان ندارید و نمی دانید کدام سرطان ها قابل درمان هستند خواننده ی این خبر باشید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۲۹    
ارنست همینگوی یکی از مشهورترین نویسندگان قرن بیستم، دارای زندگی عجیبی بود. سال ها در جنگ شرکت کرد و در یک شرط بندی داستانی در شش کلمه نوشت که هیچ وقت سندی از آن کشف نشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۲۷    
پرویز پرستویی با انتشار متنی در اینستاگرام از مسئولان درخواست کرد که حسین شهاب را فراموش نکنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۱۱    
مسئول صادرات سازمان صنایع هوایی ایران اعلام کرد: پنج تفاهمنامه فروش انواع محصولات صنایع هوایی بین ایران و ترکیه در حاشیه نمایشگاه هوایی ایرشو اورآسیا 2018 در آنتالیا امضا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۲    
وزیر کشور با اشاره به برخی پیش بینی ها از خروج یا عدم خروج آمریکا از برجام گفت: اگر آنها در برجام بمانند همین مسیر را ادامه می دهیم و اگر از برجام خارج شوند قطعاً فکر دیگری می کنیم لذا ما برای همه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۰    
یک قلاده خرس با حمله به مرد عشایری در روستای کندازی از توابع شهرستان مرودشت سبب زخمی شدن وی از ناحیه قفسه سینه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۰    
وزنه بردار دختر کشورمان در رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا در دسته 63 کیلوگرم مقام پنجم را از آن خود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۰    
شبکه تلویزیونی ان.تی.وی ترکیه اعلام کرد که والی شهر دیرالزور سوریه در زمان حکومت داعش به همراه سه فرمانده ارشد این گروه تروریستی توسط ماموران مبارزه با ترور ازمیر دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۰    
سه دختر که با ظاهری پسرانه قصد ورود به ورزشگاه آزادی را داشتند شناسایی شده و در اختیار یگان انتظامی قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۰    
شاید ندیده و نشنیده باشید ، شاید هم دیده باشید ولی درست نشنیده باشید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۰    
هر اونس طلا هر چند امروز 1.46 دلار افزایش یافت، اما 1318.26 دلار معامله شد که چندان با 1315 دلار روز گذشته که پایین ترین قیمت از 21 مارس بود، فاصله ای ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۰    
شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه گفت، عربستان بنا به دستور آمریکا و انگلیس، به ارتش نیجریه کمک مالی کرد تا در سال 2015 در زاریا دست به کشتار شیعیان بزند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۰    
پلیس چین اعلام کرد امروز جمعه فردی مسلح به سلاح سرد با حمله به دانش آموزان یک مدرسه متوسطه در شمال شرقی چین که در حال بازگشت از مدرسه بودند 7 نفر آن ها را کشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۰    
رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه کشورهای هم پیمان واشنگتن را تهدید کرد که درصورت عدم پشتیبانی از طرح مشترک کانادا، آمریکا و مکزیک برای دریافت میزبانی جام جهانی فوتبال 2026 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۰    
دبیرکل موسسه ملی حقوق بشر بحرین (وابسته به رژیم آل خلیفه) مدعی شد که محکومان به اعدام در این کشور شکنجه نشده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۰    
تیم فوتبال پیکان با پنالتی صادق بارانی توانسته اختلاف را به حداقل کاهش دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۰    
حمله قلبی زمانی رخ می دهد که ناگهان قسمتی از جریان خون رسانی به بخشی از عضله قلب متوقف شود که با روش هایی آسان می توان از بروز این حمله جلوگیری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۰    
وزیر امور خارجه روسیه به نشست تاریخی سران کره شمالی و کره جنوبی واکنش نشان داده است. لاوروف: آماده تسهیل همکاری بین کره ای در زمینه راه آهن و انرژی هستیم
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه چین اظهار کرد باید گفت و گوها و هماهنگی پیرامون وضعیت کنونی برجام را تقویت و با جدیت برای حفاظت از تمامیت آن تلاش کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۰    
قیمت نفت برنت علی رغم کاهش قیمت در روز گذشته، امروز با 74 سنت رشد به 74.74 دلار به ازای هر بشکه رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۰    
رییس جمهوری در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی پادشاهی هلند، ابراز امیدواری کرد با مساعی مشترک، مناسبات جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی هلند در همه عرصه های سیاسی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۸:۳۹    
نکته جالب این بازی حضور هواداران تیم پارس جنوبی است که تعدادشان از هواداران تیم مشکی پوشان بیشتر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۸:۳۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر قرار باشد طرف مقابل به برجام پایبند نماند، تمام گزینه ها از جمله خروج از ان.پی.تی روی میز دستگاه دیپلماسی ایران قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۸:۳۷    
سرمربی سپاهان در نیمه اول بازی با استقلال روی یک صحنه به شدت به داور بازی معترض بود. عصبانیت شدید ابراهیم زاده از صحنه مشکوک به پنالتی
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۸:۳۴    
برزو ارجمند عکس زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۸:۳۲    
شرکت خودروسازی آئودی فراخوان بیش از یک میلیون دستگاه از محصولاتش در جهان به علت وجود نقص در پمپ الکتریکی سیستم خنک کننده را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۸:۱۱    
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو از ارتقا و بهبود کیفیت تمامی محصولات این خودروساز در سال گذشته خبر داد و گفت: درحال حاضر حدود 65 درصد از محصولات ایران خودرو در سطح کیفی 3 و 4 ستاره قرار دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۸:۰۹    
کارشناسان اظهار کردند:طراحی شهری نقش مهمی در وزن افراد دارد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۸:۰۸    
بامداد چهارشنبه دو موتورسوار ناشناس به سوی خودروهای حراست پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس در بهبهان تیراندازی کرده بودند که در اثر آن خسارات جزئی به برخی از خودروهای پارک شده در این محل وارد شد ولی کسی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۳۸    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تصویب قانون بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب در هیأت وزیران خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۳۶    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مسمومیت 20 دانش آموز با گاز کولر اتوبوس در اتوبان تهران به قم -نعل بندان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۳۴    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: مصرف نوع خاصی از پلو که کم کالری بوده به علت داشتن نشاسته، باعث تولید انرژی زیاد در بدن می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۳۳    
سید محمدرضا مرتضوی زاده فوق تخصص خون و سرطان بالغین با اشاره به راه های درمانی سرطان گفت: وضعیت ابتلا به این بیماری در ایران چندان وخیم نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۳۱    
وزیر دفاع آمریکا گفت که هنوز تصمیمی درباره خروج آمریکا از توافق هسته ای سال 2015 با ایران گرفته نشده است اما واشنگتن با متحدان اروپایی خود کار می کند تا ببیند آیا راهی برای اصلاح آن وجود دارد یا خیر.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۲۹    
پیش آغاز دیدار دو تیم سپاهان و استقلال، هواداران دو تیم شروع به پرتاب نارنجک کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۲۶    
رئیس جمهور آمریکا در پیامی توییتری به برگزاری مذاکرات تاریخی میان سران دو کره واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۲۵    
بانک مرکزی دستور العمل نحوه تامین مابه التفاوت ارز مورد نیاز کالاهای اساسی، دارو و کاغذ را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۲۴    
در اولین ساعت بعد از جلسه مدیتیشن، کاهش چشمگیر اضطراب مشاهده شد و بعد از یک هفته تمرین، اضطراب در افراد مورد بررسی به طور قابل توجهی کاهش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۲۱    
هوای اغلب شهرهای استان خوزستان در وضعیت خطرناک قرار گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۲۰    
یک زن جوان عراقی اسیر داعش پس از پنج بار خرید و فروش در بازار برده فروشی تکفیری ها سرانجام از سوریه به دامن خانواده خود بازگشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۱۷    
عده بسیار زیادی از افراد که زمان کافی برای رفتن به کلاس های ورزش ندارند، اما می خواهند تناسب اندام خود را حفظ کنند و برای سلامت بدن خود نیز کاری انجام داده باشند به سراغ پیاده روی می روند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۱۲    
اعلام مصوبه هیأت وزیران برای افزایش شش تا 12 درصدی حقوق کارکنان در سال جاری با واکنش های متفاوتی همراه شد. معاون رئیس جمهور می گوید این رشد در حقیقت 16 درصد است نه 12 درصد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۸    
سیلاب به مرگ 10 سرباز صهیونیست که در حال آموزش های نظامی در جنوب فلسطین اشغالی بودند، منجر شد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۷    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: قاچاق دام زنده از کشور باعث شد تا قیمت گوشت گوسفندی به مرز 50 هزار تومان برسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۱    
شرکت بوئینگ آماده می شود تا خود را برای فروپاشی احتمالی توافق هسته ای ایران آماده کند و قراردادهایی با دیگر خریداران از جمله رقبای ایران در حاشیه خلیج فارس امضا کرده است تا از شدت خسارت از دست رفتن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۱    
تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران کارش در رقابت های انتخابی کاپ آسیا را با برد برابر گوام شروع کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۱    
رئیس جمهور اسبق پرو به اتهام عقیم سازی اجباری زنان به مدت یک دهه، محاکمه می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۱    
رژیم صهیونیستی تصمیم دارد نام شهرک ترامپ را روی ناحیه ای از قدس اشغالی قرار دهد که قرار است سفارتخانه های کشور های مختلف در آنجا ساخته شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۱    
سحر ولدبیگی این پست را در اینستاگرامش منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۱    
سحر ولدبیگی این پست را در اینستاگرامش منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۱    
سرپرست شهرداری تهران با اشاره به اینکه عبور و مرور روان یکی از اصلی ترین مطالبه های شهروندان تهرانی است، گفت: محور اصلی برنامه ام توسعه حمل و نقل عمومی بخصوص مترو است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۱    
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: امروز نسل نوجوان فلسطینی وارد مبازرات شده اند و از شهادت و مجروحیت و اسارت هراسی ندارند و با تمام قدرت در راه آرمان فلسطین ایستادگی می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۱    
اعتراض های مردمی در ارمنستان همچنان ادامه دارد و نیکول پاشینیان رهبر مخالفان دولت، به تازگی خواستار استعفای کارن کاراپتیان شده است که چند روز پیش به عنوان نخست وزیر موقت انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۱    
نسخه کامل فیلم سینمایی استراحت مطلق به کار گردانی عبدالرضا کاهانی تا یک ماه دیگر در سینماهای فرانسه اکران شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۱    
سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: از شب گذشته تا صبح روز جمعه 6 فروند شناور با کمک شناورهای ناجی این اداره کل در آب های خلیج فارس از خطر غرق شدن نجات یافتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۱    
دبیرکل ناتو از اعلام آمادگی آنکارا درباره همکاری با پاریس و رم در زمینه خرید سامانه دفاع هوایی فرانسوی-ایطالیایی"SAMP/T" خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۱    
سرپرست دانشگاه خوارزمی با اعلام در نظر گرفتن امتیاز ویژه برای اساتید باسابقه در حوزه پژوهش گفت: این اساتید بدون بروکراسی و کاغذ بازی های رایج و معمول ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۱    
در حال حاضر در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین ، از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و همین طور در باند جنوبی ازادراه تهران-کرج از پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۵:۳۹    
یک عضو فراکسیون ولایی معتقد است که تغییرات در هیات رئیسه مجلس چشم گیر خواهد بود. ابطحی می گوید بعضی از اعضای فراکسیون ولایی به دنبال ارائه لیست مستقل برای انتخابات هیات رئیسه مجلس هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۵:۳۷    
پدر یکی از دانش آموزان که معلم اهل حمیدیه را مورد حمله قرار داده و متواری شده بود، دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۵:۳۴    
دادستان کل کشور گفت: دشمن حتی در بین حوزه های علمیه هم برای نفوذ تلاش و برنامه دارد، بنده به اعتبار مسئولیت در دادگاه ویژه می بینم که گزارشات غیر قابل تردیدی در این رابطه ارائه می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۵:۳۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در حال حاضر هیچ دستور قضائی مبنی بر فیلتر شدن تلگرام در کشور صادر نشده و محدویتی در این زمینه وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۸    
وزیر راه و شهرسازی از ارسال پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن به 200 میلیون تومان به شواری پول و اعتبار خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۵    
سفیر برزیل در تهران گفت: ایران و برزیل روابط سیاسی و تجاری خوبی با هم دارند و باید روابط تجاری بین دو کشور افزایش یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۳    
تعدادی از قایق های صیادی که شب گذشته در آبهای خلیج فارس گرفتار طوفان شدند برگشتند و احتمالا پنج قایق دیگر نیز تا ساعاتی دیگر به ساحل برسند.
  • ۱