سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۴:۰۴Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۰    
بیژن بیرنگ تصویری خاطره انگیز از مرحوم ناصر چشم آذر را به اشتراک گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۸:۱۷    
افراد مسنی که حداقل هفته ای چهار بار به سونامی روند در مقایسه با افرادی که تنها هفته ای یکبار به سونا می رفتند حدود 60 درصد کمتر دچار سکته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۳:۰۵    
کنگره بین المللی توسعه و تعالی علوم بر پایه عقلانیت وحیانی با تکیه بر اندیشه های علامه جوادی آملی 15 اردیبهشت ماه در دانشگاه تهران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۰:۴۱    
پژوهش های جدید تیمی از محققان عمانی - انگلیسی نشان می دهد بخش هایی از دریای عرب که با عنوان مناطق مرگ مشهور بوده و آب آن فاقد اکسیژن است به سمت دریای عمان حرکت کرده و در حال حاضر بخش هایی از آب دریای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۵:۰۷    
باید مراقب برنامه ها و کتاب ها باشیم و حرکات غیرمسئولانه را رصد کنیم، بنابراین عمل شما عبادت است ومسئولیت شما هم سنگین است چرا که همیشه در کنار کوه های بلند دره های عمیق وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۱۳    
وینگ سوت همان لباس بالدار است که افراد کمی به سراغ آن می روند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۵۹    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد با صدور اطلاعیه ای به شهروندان ایرانی توصیه کرد: روز 22 اردیبهشت همزمان با برگزاری انتخابات در عراق به این کشور سفر نکنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۰    
مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه عامه مردم تصور درستی از این موضوع ندارند از ان ها خواست تا به فضا سازی های مجازی و آنچه در شبکه های اجتماعی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۰    
میزان سرانه مطالعه ایران با 20 کشور دنیا برابر است که این میزان از 12 تا 13 دقیقه به 20 دقیقه رسیده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۰    
لطیفه 33 ساله در این ویدیو برای رفع هر گونه شک و شبهه درباره هویتش نام کامل مادر الجزایری و مقام پدرش را اعلام می کند و می گوید دو خواهر دیگر هم به نام لطیفه دارد و او لطیفه وسطی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۰    
با جلوگیری از سفته بازی در بازار ارز، منابع فعال بازار ارز به سمت بازارهای دیگر از جمله بازار طلا حرکت کرده ، از سوی دیگر قیمت طلا در سطح جهانی افزایش داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۰    
زمانی که اعصاب محیطی انسان آسیب دیده باشد، اطلاعات سیستم عصبی مرکزی از مغز و نخاع به سایر قسمت های بدن منتقل نمی شوند که می تواند با احساس سرما و بی حسی، به ویژه در اندام های انتهایی، همراه باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۰    
سخنگوی دولت و معاون رییس جمهور امروز با حضور در بیمارستان بانک ملی ایران و بازدید از بخش های مختلف، ابراز امیدواری کرد بیمارستان بانک ملی ایران الگویی برای دستگاه های خدمت رسان به مردم باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۰    
همزمان با فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم، طی مراسمی به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس موسسه فرهنگی سپهر معرفت و مدارس سپهر ، با حضور مدیران ارشد بانک صادرات ایران و مقامات فرهنگی و هنری کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۰    
PKU یک بیماری ژنتیکی و ارثی نادر است که کودکان مبتلا به آن باید همواره در رژیم غذایی خاصی باشند و غذا های محدودی را مصرف کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۰    
کمبود ویتامین d موجب افسردگی، ریزش مو، احساس ضعف در ماهیچه ها و... می شود. راه های درمان کمبود ویتامین دی و عوارض آن را در این خبر بشناسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۹:۰۸    
پاریس، پایتخت فرانسه شاهد تظاهرات بزرگی در مخالفت با سیاست های امانوئل مکرون، رئیس جمهور کشور بود. دانشجویان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۰:۲۰    
امروز می خواهید قلب موشک هایمان را بتن بگیرید، دیگر کدام سوراخ مانده است که بتن نگرفته اید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۰:۱۹    
رسانه های انگلیسی اعلام کردند که سرالکس فرگوسن، سرمربی اسطوره ای منچستریونایتد، به دلیل خونریزی مغزی، تحت عمل جراحی قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۰:۱۸    
حمید ابوطالبی مشاور رئیس جمهور در واکنش به توئیت سعید جلیلی نوشت: صدهزار شغل را از بین نمی برند تا از دولت بپرسند چرا فضای مجازی هشتاد میلیارد دلار بازده ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۲۲    
ستاد کل ارتش کویت از غرق شدن یک کشتی جنگی این کشور در آب های خلیج فارس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۲۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی روزهای آتی برای دیدار با رئیس جمهوری روسیه به مسکو می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۹    
میلان در آغاز هفته سی وششم رقابت های سری A توانست هلاس ورونا را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۸    
جوزف سلامه بازیگر نقش ابوعمر شیشانی که با دیالوگ (چطوری ایرانی) در ایران مشهور شده است، روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه به ایران آمده و همراه با هادی حجازی فر و ابراهیم حاتمی کیا به استقبال مخاطبان فیلم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۶    
نویسنده، مورخ و پژوهشگر مسائل بین المللی در یادادشتی به بررسی آخرین تلاش های اسرائیل برای انتشار اخبار و مطالب نادرست درباره برنامه هسته ای ایران پرداخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پایان روز نخست مرحله نهایی آماده سازی تیم ملی، با ارائه توضیحاتی درباره شرایط تیم و روند تمدید قراردادش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۹    
شنیده ها حاکی است آقای رئیس جمهور در جلسات 2-3هفته اخیر با فیلترتلگرام موافقت دارند ولی زمان اجرا را مناسب نمی دانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۱:۴۹    
افراد خجالتی معمولا همه تلاش خود را می کنند تا از روابط اجتماعی پرهیز کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۱:۴۶    
به بهانه شکست آرسنال مقابل اتلتیکو در آخرین مسابقه اروپایی آرسن ونگر و خداحافظی این مربی با خاطره ای تلخ از آرسنال، سایت گل این کارتون را منتشرکرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۱:۴۵    
در جریان تظاهرات بر ضد مراسم تحلیف ریاست جمهوری ولادیمیر پوتین در روسیه الکسی ناوالنی از رهبران مخالفان و بیش از هزار تن دیگر توسط نیروهای امنیتی این کشور دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۱:۴۴    
نماینده مردم مهاباد گفت: در صورتی که درخواست نمایندگان کردزبان شهرهای مرزی به نتیجه نرسد به طور حتم موضوع استیضاح رئیس جمهور را پیگیری خواهیم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۵۵    
یک کاندیدای جناح مخالف ترکیه در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو امروز (شنبه) خواهان آزادی کاندیدای حزب حامی کردها از زندان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۵۴    
تیم های لایپزیگ و بایرن مونیخ توانستند حریفان شان را در بوندسلیگا شکست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۷    
سخنگوی فراکسیون حقوق شهروندی مجلس با انتقاد از حکم قضائی برای فیلترینگ تلگرام، خواستار تجدید نظر قوه قضاییه در این تصمیم شد و گفت قوه مجریه نیز باید تدبیری بیندیشد که حقوق شهروندی به این راحتی تضییع ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۵    
جلیلی در صفحه توئیتر خود نوشت: مسئولان پاسخ دهند چرا از ظرفیت فضای مجازی برای اشتغال زایی استفاده نمی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۴    
پانزدهمین جشن بازیگر خانه تئاتر عصر شنبه 15 اردیبهشت در تالار وحدت برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۴    
رئیس هیئت مدیره صندوق شکوفایی و نوآوری گفت: طبق آمارهای موجود 75 درصد بیکاران کشور را فارغ التحصیلان دانشگاه ها تشکیل می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
جلسه شورای عالی اداری عصر امروز شنبه به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
آلکسی ناوالنی رهبرمخالفان دولت روسیه وجمعی از هوادارانش که امروز شنبه درشهرهای مختلف روسیه دست به تظاهرات زده بودند، توسط نیروهای پلیس دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
فرزند مهدی کروبی خبر از دیدار دو روز پیش اسماعیل دوستی با مهدی کروبی داد و گفت: من از مقامات شنیده ام که شورای عالی امنیت ملی به دنبال حل موضوع و رفع حصر هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
اعضای فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی فردا یکشنبه میزبان معاون اول قوه قضاییه خواهند بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۳    
دبیر شورای عالی امنیت ملی خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: این طور نیست که بر مبنای گفته تو، یک قرارداد بین المللی(برجام) منحل شود؛ این یک توافق بین المللی است و تو باید به آن متعهد باشی.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۰    
پول ترکیه لیر، در 24 ساعت گذشته به دلیل نگرانی از توانایی بانک مرکزی این کشور برای مهار تورم 2 رقمی و از طرفی هم قدرتمند شدن دلار، 1.5 درصد ارزش خود را از دست داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۸    
مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت : بیشترین سهمیه برای طرح ترافیک را در اختیار سازمان صدا و سیما قرار داده ایم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۷    
کره شمالی با اعلام اینکه دستیابی به ساعت واحد اولین گام عملی برای سرعت بخشیدن به فرایند یکی شدن میان دو کُره است، ساعت پیونگ یانگ را با ساعت همسایه جنوبی خود یکسان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بهترین راه حمایت از کالای ایرانی بستن کامل مرزهاست، یعنی هم مرز گمرکی تا هرچه اظهار می شود واقعا به کشور وارد شود و هم مرز جغرافیایی که نیروهای مسلح از آن حفاظت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۶    
بر اساس مصوبه هیات وزیران دستگاههای اجرایی قادر خواهند بود برای بازخرید کارکنان مازاد خود و نیز بازنشستگی آنان در سال 97 از طریق اعتبارات بودجه ای یا منابع اعتباری حاصل از فروش اموال و دارایی های ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۲    
پیامدهای خروج آمریکا از توافق هسته ای برای بازارهای جهانی نفت اساسی خواهند بود. بزرگترین نگرانی آن است که بیش از 500 هزار بشکه در روز تولید نفت ایران کاهش یابد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۸    
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی از برنامه ریزی برای اعلام به موقع نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی برای سال زراعی آینده خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۴۹    
ماموران پلیس سارقی را که با استفاده از یدک کش غیرمجاز اقدام به سرقت خودروها در سطح شهر کرده بود، دستگیر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۴۸    
روزنامه واشنگتن پست در گزارشی با بررسی سیاست های رئیس جمهور آمریکا در قبال ایران و کره شمالی نوشت: دونالد ترامپ تصور می کند که استراتژی اش برای پیونگ یانگ درقبال تهران نیز جواب می دهد اما وی درباره ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۴۷    
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بار دیگر به شهروندان تهرانی تاکید کرد که طرح ترافیک از امروز تا ساعت 19 ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۴۴    
گروه دوم اما مخالفان سازمان یافته روحانی اند که اتفاقاً از فیلترینگ تلگرام به نفع سروش، بسیار هم خوشحال اند ولی از مدت ها قبل با حضور سازمان یافته و هدفمند در توئیتر و جاهای دیگر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۴۳    
اولگ سیرومولوتوف معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد که احتمال کشته شدن ابوبکر البغدادی سرکرده داعش وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۴۳    
یک مقام صهیونیست خواستار برگزاری نشست فوق العاده نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درخصوص توافق هسته ای ایران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۴۰    
امین حیایی از کودکی تا الان هیچ تغییری نکرده،فقط 47 سالش شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۳۰    
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: پیشنهادی در کارگروه تخصصی سازگاری با کم آبی مطرح شده است که در صورت تصویب، مشترکان پرمصرف در گام نخست جریمه می شوند و در صورت ادامه، انشعاب آنها قطع می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۸    
مشکل برخی در واقع با خود عمامه است و از این رو پاره ای واکنش ها در فضای مجازی قابل انتظار بود و چه بسا اگر دوری خانواده امام از قدرت نبود حجم بسیار بیشتری را شاهد بودیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۵    
چندی پیش وزیر بهداشت نامه ای را در این زمینه به ریاست قوه قضاییه نوشتند و درخواست کردند که در موضوع خرید و فروش قرص برنج اقدامات کنترلی جدی تری انجام شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۲۴    
بر اساس نظریه چین و هنگ کنگ کشتی سانچی مقصر شناخته شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۰۹    
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم، کلنگ زنی و عملیات اجرایی یک باب مدرسه در روستای سارلی علیا از توابع شهرستان گنبدکاووس با مشارکت بانک ملی ایران آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۰۷    
مدیر عامل بانک سپه از اختصاص 1550 میلیارد ریال منابع به بخش های آب، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست در سال جاری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۰۲    
مصرف روزانه آسپرین خطر ابتلا به سرطان پوست را در مردان دو برابر افزایش می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۵۹    
سمیرا النصر قابله ای است که در طول 40 سال فعالیت، هزاران کودک را به دنیا آورده است. اما می گوید همه آنها با تجربه ای که دو سال پیش به عنوان قابله دست چین داعش داشت، متفاوت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۵۸    
رئیس جمهوری آمریکا در سخنانی مدعی شد جهان را از آستانه وقوع رویارویی هسته ای با کیم جونگ اون بازگردانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۵۷    
در زمانی که پیش فروش سکه صورت گرفت بازار به حد اشباع رسید و به تقاضاها پاسخ داده شد اما در هفته گذشته حتی لایه های پایین جامعه در حال تبدیل پول خود به طلا و سکه هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۵۶    
ضرغامی: رییس جمهور علاقه مند است که با صدای بلند بگوید دولت مزاحم هیچ پیام رسان خارجی نیست. قبول! ولی اگر آن جوان روسی به تعهدات خود در مقابل جمهوری اسلامی ایران عمل نکرد رئیس جمهور برای حفظ استقلال ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۵۵    
محققان یک برچسب پوستی لمسی ابداع کرده اند که به عنوان مثال به کاربر توانایی کنترل یک پخش کننده موسیقی را می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۵۴    
وزیر امور خارجه برای پاسخ به سوالات جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این هفته به کمیسیون اقتصادی می رود و رئیس سازمان برنامه و بودجه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۵۳    
مهاجم سپیدرود رشت درباره ادامه همکاری باشگاه گیلانی با این سرمربی بیان داشت: خیلیها فکر می کردند با مسائلی که بین فدراسیون و ایشان ایجاد شد سپیدرود سقوط می کند که اینطور نشد و او با همه جنگید تا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۵۲    
تیم ملی فوتبال ایران از امروز برای جام جهانی به صورت رسمی کارش را آغاز کرد، راهی که در نهایت به جام جهانی و بازی های دشوار تیم ملی ختم می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۵۰    
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: در میان بخش های مختلف و خدمات گسترده پزشکی که در بیمارستان ها و مراکز درمانی به بیماران ارائه می شود، مامایی از لذت بخش ترین خدمات است و کار دقیق ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۴۹    
ماینده دائم عربستان در سازمان ملل با تکرار ادعاهای بی اساس خود علیه ایران مدعی شده است که ایران به انصار الله پهپاد و موشک بالستیک داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۴۸    
فرماندهی پلیس پاریس در حال استقرار تعداد زیادی از ماموران خود در خیابان ها پایتخت فرانسه است تا تظاهرات علیه ماکرون را سازمان دهی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۱۴    
علاقه مردم پایتخت روسیه به استفاده از موتورسیکلت روند صعودی در این شهر پیدا کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۱۲    
رهبر محبوس حزب دموکراتیک خلق ها در ترکیه و کاندیدای این حزب در انتخابات ریاست جمهوری 24 ژوئن گفته است که انتخابات عادلانه در ماه آتی میلادی و تحت وضعیت فوق العاده در کشور ناممکن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۱۰    
تصویری از بدل محمد صلاح ستاره مصری لیورپول، منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۸    
نشریه دیلی تلگراف روز شنبه گزارش داد: دانشمندان انگلیسی درمان جدیدی را برای مقابله با چاقی کشف کرده اند که می تواند ظرف چهار هفته وزن فرد را شش کیلو کاهش دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۸    
در زیبا شدن فرزند، عوامل مهمی تاثیرگذار و دخیل هستند که مهمترین این عوامل شامل فصل ، ماه، روز و حتی ساعت نطفه گذاری است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۶    
سرمربی برکنار شده تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اصلا از این موضوع ناراحت نیستم زیرا من یک مربی حرفه ای هستم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۶    
روزنامه رای الیوم تاکید کرد که اردن قصد ندارد به خاطر مغرب، روابط خود را با ایران قطع یا اقدامات سختگیرانه علیه این کشور انجام دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۴    
طبق اعلام یونیسف حدود 200 هزار کودک مدرسه ای در شرق اوکراین به دلیل درگیری های مسلحانه ای که از آوریل سال 2014 میلادی در این منطقه آغاز شده به اجبار در محیط های نظامی زندگی می کنند و آموزش می بینند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۳    
قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا جزئیات لایحه بودجه نظامی سالانه 717 میلیارد دلاری شامل تلاش برای رقابت با روسیه و چین و طرحی برای توقف موقت فروش سلاح به ترکیه را منتشر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۲    
لوئیز سوارز در گفت و گو با نشریه های اروگوئه ای از خرید گریزمان توسط بارسلونا استقبال کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۱    
برخی از کارشناسان، انتظارات و عوامل روانی ناشی از نزدیک شدن به زمان اعلامی ترامپ در مورد آینده برجام را در این افزایش قیمت موثر می دانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۰    
در این تقاضای تحقیق و تفحص، بررسی منابع و مصارف و نظام مدیریت در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در 10 سال اخیر بررسی خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۰    
نرخ بهره تسهیلات خانه یکمی در بافت های ناکارآمد شهری از 8 درصد به 6 درصد کاهش و دوره باز پرداخت آن از 12 سال به 15 افزایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۹    
گرامیداشت روز جهانی ماما امسال با شعال "مامایی، راهی برای مراقبت با کیفیت" برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۸    
بورس تهران امروز بار دیگر شاهد استمرار کاهش قیمت سهم ها بود به طوری که بسیاری از گروه ها امروز کاهش قیمت را تجربه کردند. شرایط اقتصادی و آینده برجام می تواند از عوامل شرایط موجود بازار سهام باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۶    
Bubble خودروی آبی است که می تواند رویای شما را با حرکت بر روی آب برآورده کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۵    
آفتاب نیوز : سردارسرتیپ دوم پاسدار علی نصیری فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در نشست خبری که با حضور خبرنگاران رسانه های مختلف برگزار شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۵    
یکی از اهدافی که برای شاخص های بهداشت رفتاری و سلامت و مرگ ومیر تعیین شده، رسیدن به رقم سالانه 10 هزار نفر در تلفات رانندگی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۴    
صبح امروز قائم مقام آیت الله مصباح یزدی فرمودند که رئیس جمهور حق مخالفت با فیلترینگ تلگرام را ندارد. این تنها واکنش به پیام اینستاگرامی روحانی که با هشتگ های محرمانه_نداریم، حکم_سفارشی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۲    
تدبیر و امید عنوانی است که روحانی سال 92 برای دولت خود برگزید؛ عنوانی که این روزها عیارسنجی می شود. مخالفان دولت برای دورکردن مردم از رئیس جمهور از هر نوع ترویج یأس و ناامیدی فروگذار نمی کنند و با ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۹    
دبیر شورای عالی بیمه سلامت از اعلام تعرفه های پزشکی سال 97 خبر داد و گفت: در چهار بخش دولتی، عمومی غیردولتی، خصوصی و خیریه، تعرفه های پزشکی با رشد پنج درصدی همراه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۸    
مدیرکل بهزیستی البرز گفت: پدر کودک معلول مورد آزار قرار گرفته زندانی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۷    
علی مطهری می گوید: مجلس شورای اسلامی باید نسبت به تعیین شروط رجل سیاسی اقدام کند تا شورای نگهبان نتواند بی جهت فردی را رد صلاحیت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۰    
15 اردیبهشت ماه زادروز زنده یاد غلامحسین بنان، خواننده موسیقی کلاسیک و اولین خواننده آشنا با خط بین المللی موسیقی (نُت) است که حتما شما با شنیدن نامش یاد قطعات ماندگار الهه ناز و ای ایران می افتید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۹    
هاشمی طبا معتقد است دولت در فیلتر تلگرام نقشی نداشته و همانطور که روحانی قول داده بود دست وزیر ارتباطات روی دکمه فیلترینگ نرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۵    
متاسفانه روند صعودی قیمت دلار از سال گذشته آغاز شد و این موضوع ادامه دار شد هرچند که بخشی از رشد قیمت دلار که متاثر از نرخ تورم است را می توان تا حدی قابل توجیه دانست اما بخشی از افزایش قیمت دلار ...