سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۲:۵۸Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 2 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 3 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 4 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 5 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 6 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 7 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 8 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 9 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 10 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 11 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 12 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 13 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 14 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 15 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 16 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 17 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 18 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 19 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 20 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 21 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 22 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 23 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 24 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 25 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 26 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 27 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 28 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 29 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 30 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۹    
مسئولان ارشد بانک مرکزی هیچ یک از اخبار مربوط به استعفای سیف را تایید نکرده و مدعی هستند که رئیس فعلی بانک مرکزی در دفتر خود مشغول کار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۰:۰۱    
شما مجبور نیستید در طی 30 ثانیه یا یک دقیقه تمام اطلاعات را به خاطر داشته باشید اما گاهی همین فراموشکاری کوتاه مدت نیز برای برخی می تواند نامیدکننده باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۷    
خبرگزاری رویترز با انتشار گزارشی اشاره می کند که احتمالا تحریم های آمریکا علیه تهران باز می گردند که به نوبه خود بر صادرات نفت ایران تاثیر خواهند گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۶    
مدیر کل امور مالی وزارت جهاد کشاورزی گفت: اطلاعات مربوط به حقوق، مزایا، رفاهی و پرداختی های مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی بر روی سامانه سازمان امور اداری و استخدامی کشور قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۸    
سرپرست شهرداری تهران و یکی از کاندیدای تصدی این پست با اشاره به اینکه پس از فراز و نشیب های اخیر، شهرداری تهران ارامش می خواهد، گفت: اصلاح طلبم؛ اما شهر را سیاسی اداره نخواهم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۱    
آفتاب نیوز :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۰    
وزیر اقتصاد فرانسه روز چهارشنبه با ابراز تاسف از خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران، تاکید کرد: اینکه واشنگتن بخواهد ژاندارم اقتصادی جهان باشد، به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۰    
صدر اعظم اتریش رئیس دوره ای آینده اتحادیه اروپا روز چهارشنبه با بیان اینکه از میان بردن توافق هسته ای با ایران موجب بی ثباتی در منطقه می شود تاکید کرد که اتریش به همراه اتحادیه اروپا برای حفظ برجام ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۰    
مدیرکل فرودگاه های استان گلستان اعلام کرد که از تابستان امسال یک مسیر پرواز برنامه ای جدید میان گرگان به باکو برقرار خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۳    
یکشنبه هفته آینده (23 اردیبهشت) کمیسیون امنیت ملی میزبان وزیر امور خارجه و همکارانش برای توضیح درباره ی برجام و آینده آن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۱    
مطالعه و بررسی نقشه های دو منظوره از زمین این امکان را می دهد که تاریخ آن در600 میلیون سال گذشته را بررسی کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۵    
معاون رئیس جمهوری گفت: امسال 100 هزار واحد مسکونی بافت های فرسوده کشور بازسازی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۹    
تفاهمنامه همکاری شرکت های ایرانی و انگلیسی در زمینه پایانه های صادرات نفت بدون توجه به خروج آمریکا از توافق هسته ای برجام امضا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۲    
ارش شدید باران که از صبح دیروز در شهر همدان آغاز شده باعث آبگرفتگی خیابان ها و معابر و همچنین باعث مختل شدن عبور و مرور وسایل نقلیه و عابران شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۹    
محمد جواد لاریجانی در گفتگویی در رابطه با خروج آمریکا از برجام گفت: اولین نکته مهم این است که با خروج آمریکا از برجام، به طور رسمی این نقض عهد اتفاق افتاد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۳۵    
وزیر کشور عصر چهارشنبه پس از ورود به قم با مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۵    
بنابر اعلام رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، ارائه طرح ارزی 2 فوریتی مجلس فعلا منتفی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۳    
با افزایش نگرانی ها برای تغییراقلیم، کمبود آب و سلامت انسان، سوال ها درباره آینده صنعت گوشت زیاد شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۹:۴۲    
آمریکا از برجام نرفت؛ مجبور شد برای دلخوشی هم پیمانان منطقه ای برود. اما یادمان باشد تا قبل از سال 2015 تقریبا تمام دنیا علیه ما بودند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۸:۵۶    
سخت افزار - کمپانی اوبر اعلام کرد برای پیشبرد فناوری روتورهواپیماهای بی صدای عمودپرواز با ارتش آمریکا برای ساخت نمونه اولیه همکاری می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۸:۵۲    
رئیس جمهور فرانسه در تماسی تلفنی با همتای ایرانی خود با تاکید بر تمایل فرانسه برای حفظ برجام از وی خواست تا ایران نیز به برجام پایبند بماند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۸:۲۷    
آئین رونمایی از کهن ترین سند حضور سینما در ایران همزمان با روز اسناد ملی و میراث مکتوب با همکاری کاخ گلستان برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۳:۳۹    
ممنوعیت استفاده از دستمال مرطوب برای نجات جانداران دریایی مدنظر دولت انگلیس است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۲:۲۹    
رئیس انجمن رادیوتراپی آنکولوژی ایران با اشاره به اینکه نوشیدن مایعات داغ همچون چای و کمبود ویتامین C و A در بروز سرطان مری نقش دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۲:۲۱    
تلقیح مصنوعی در ایران مقررات خاصی ندارد؛ یعنی در حال حاضر مهم ترین روش های درمان ناباروری با استفاده از نظر فقها و تصمیم مراکز درمان ناباروری اجرا می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۱:۱۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از شیوع هشت درصدی بیماری نارسایی قلبی در کشور خبر داد و گفت: برای درمان بیماری های نارسایی قلبی در سال های گذشته طرح 247 در 30 شهر به وسیله وزارت بهداشت اجرا شد که ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۰:۴۴    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دفاع در واکنش به خروج ترامپ از برجام گفت: اینگونه مواضع سخیف و بی ادبانه رئیس جمهور آمریکا در جهان دیگر خریدار ندارد و ملت ایران با اراده مستحکم و پولادین راه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۰:۴۴    
تیم فوتبال اولسان هیوندای موفق شد از سد دیگر نماینده کره جنوبی عبور کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۰:۴۲    
در حالی که پس از چهار ساعت مذاکره مشترک میان معاون حمل و نقل شهرداری تهران و معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد برای طرح ترافیک خبرنگاران در حضور مدیران رسانه ها توافق مشترکی حاصل شد اما به دلیل اختلاف نظر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۰:۳۹    
اصغر فرهادی درنشست خبری فیلم همه می دانند در جشنواره کن گفت همچنان اولویت من ساخت فیلم در ایران است و امیدوارم فیلم جدیدم در ایران نیز اکران شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۰:۳۸    
در مراسم تقدیر از بازیکنان پرسپولیس نام امید عالیشاه از قلم افتاده بود و جایزه بازیکن عراقی این تیم را به او اهدا کردند!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۰:۳۶    
حزب موتلفه اسلامی بدنبال تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر خروج ایالات متحده از توافقنامه برجام، طی بیانیه ای تاکید کرد: حزب موتلفه اسلامی معتقد است دل بستن به اروپا برای تداوم برجام یک توهم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۵    
رئیس کمیسیون اروپا با لحنی تند به تصمیم آمریکا برای خروج از برجام حمله کرد و گفت که این کشور با وحشی گری به روابط چندجانبه و همکاری های دوستانه پشت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۰    
وزیرخارجه عربستان گفت اگر ایران به سراغ ساخت سلاح هسته ای برود، عربستان هم در پی دستیابی به تسلیحات اتمی خواهد رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۴۹    
خلبان هواپیمای ایرباس حامل مسافرین از استانبول به مقصد تهران تصمیم به فرود اضطراری در فرودگاه تبریز می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۴۶    
مشاور انجمن خودروسازان ایران گفت: در زمان مذاکره و انعقاد قراردادهای خودرویی پسابرجام، موضوع بدعهدی و پیمان شکنی آمریکایی ها مدنظر قرار گرفته و در قراردادها لحاظ شده بود بنابراین خروج آمریکا از برجام ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۳    
بوریس جانسون و ژان ایو لودریان در تماس های تلفنی با همتای ایرانی خود ضمن حمایت از تداوم برجام، بر لزوم بهره مندی ایران از منافع این توافق تاکید کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۰    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: اگر برجام تحقق نمی یافت خیلی راحت جنگی دیگر، مداخلی ای دیگر، ناامنی و افزایش نظامی گری رخ می داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۹    
محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا از اعضاء حزب موتلفه درباره مراسم افتتاح ایران مال انتقاد کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۲    
مراسم قرعه کشی مسابقات هفت وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا بعد از ظهر امروز (چهارشنبه، 19 اردیبهشت) برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۲۹    
مهاجم تیم ملی فوتبال می گوید که با ساخت مجموعه پک داریم به سطح حال حاضر فوتبال دنیا نزدیک می شویم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۲۴    
ترجمهٔ ایتالیایی سووشون اثر سیمین دانشور با حضور سفیر ایتالیا، بلقیس سلیمانی رمان نویس ایرانی و یکی از اعضای تیم ترجمه در سرای ملل سالن بین الملل نمایشگاه کتاب رونمایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۶    
رئیس کل محاکم انقلاب استان تهران گفت: با توجه به اعلام ختم رسیدگی به پرونده 8 داعشی، دادگاه حداکثر ظرف یک هفته حکم مناسب را صادر خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۶    
بورس های آسیایی عملکرد متفاوتی از خود نشان دادند اما شاخص ها در بورس وال استریت نسبتا بدون تغییر باقی ماندند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۹    
با توجه به ادامه دار شدن بداخلاقی ها و حاشیه های ناشی از درگیری فیزیکی در مسابقات واترپلو، لازم است فدراسیون شنا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۸    
بسیاری در آلمان از پیام توئیتری سفیر آمریکا در برلین، مبنی بر این که شرکت های آلمانی که با ایران تجارت می کنند باید بلافاصله فعالیت های خود را متوقف کنند ، خشمگین شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۶    
برنان نوشت: امروز ترامپ همزمان درباره توافق هسته ای دروغ گفت، دشمنان ایران را تقویت کرد و به کره شمالی دلیلی برای حفظ بمب اتم هایش داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۳    
پس از پانزده ماه دوباره آمریکا در برلین دارای سفیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۴۳    
رئیس جمهور فرانسه در تماسی تلفنی با همتای ایرانی خود با تاکید بر تمایل فرانسه برای حفظ برجام از وی خواست تا ایران نیز به برجام پایبند بماند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۴۱    
رییس کل بانک مرکزی گفت: صادرکنندگان از 22 فروردین امسال تا 18 اردیبهشت، یک میلیارد و 200 میلیون دلار ارز حاصل از صادرات را به سامانه نیما و نظام بانکی واگذار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۴۰    
بوریس جانسون روز چهارشنبه 19 اردیبهشت به اعضای پارلمان بریتانیا گفت: حال که دولت ترامپ برجام را ترک کرده است، این وظیفه واشنگتن است تا راهی برای مذاکرات جدید درباره نگرانی های مشترکمان بیابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۴    
دبیرکل اتحادیه عرب با این ادعا که سیاست های ایران باعث بی ثبات شدن منطقه شده است، اظهار داشت که توافق هسته ای با ایران باید مورد بازنگری قرار بگیرد و تنها بر عملکرد هسته ای این کشور متمرکز نشود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۱    
ترامپ گفته است که ایران گفتگو خواهد کرد در غیراین صورت اتفاقی خواهد افتاد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۷    
رئیس جمهوری روسیه امروز (چهارشنبه) با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کرملین درخصوص وضعیت حاد در خاورمیانه گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۶    
کارل بیلدث حمله شب گذشته اسرائیل به حومه دمشق را یک ساعت بعد از اعلام تصمیم ترامپ مبنی بر خروج از برجام را مورد تردید قرار داده و گفت: این اقدام همزمان به سختی اتفاقی می تواند، باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۴    
دولت آمریکا روز چهارشنبه از بازگشت مایک پومپئو، وزیر خارجه ایالات متحده به همراه سه تبعه آمریکایی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۹    
وزیر آموزش و پرورش از پیش بینی کمبود 80 هزار معلم در مهر 97 خبر داد و تاکید کرد: تا 4 سال آینده با کمبود 350 هزار معلم مواجهیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۸    
در اقدامی که غافلگیرکننده به نظر نمی رسد، سفیر اسرائیل در مصر ولیعهد عربستان سعودی را ستود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۶    
سخنگوی دولت گفت: دولت براساس سیاست هایی که در چارچوب اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده با اقتدار به توسعه و عمران کشور می پردازد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۱    
حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز با حضور در دانشگاه فرهنگیان، در دو دیدار جداگانه، در جمع مسئولان وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان و در اجتماع اساتید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۰۹    
رئیس جمهور فرانسه در تماسی تلفنی با همتای ایرانی خود با تاکید بر تمایل فرانسه برای حفظ برجام از وی خواست تا ایران نیز به برجام پایبند بماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۱    
معاون وزیر امور خارجه روسیه فردا به تهران سفر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۰    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه اتهامات شب گذشته ترامپ علیه کشورمان را سراسر دروغ و نفاق خواند و تاکید کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۰    
فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: از دولت به ویژه وزیر امور خارجه انتظار می رود از طریق تعامل با طرف های دیگر برجام و برقراری دیپلماسی فعال از منافع ملت ایران صیانت و بدخواهان صهیونیست را ناکام کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۴۸    
معاون اول رییس جمهور ضمن تاکید بر ضرورت تامین نیازهای واقعی و پیش بینی نشده ارزی مردم و شرکت های حقیقی و حقوقی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۴۷    
نماینده تهران گفت: با خروج آمریکا از برجام، احساس شعف عده ای برای تسویه حساب سیاسی با روحانی و ظریف، آتش به اختیارشان را به سطح آتشبازی در صحن مجلس کشانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۳۹    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی بد عهدی آمریکا و خروج از برجام در بیانیه ای تاکید کرد: برجام گرچه یک توافق کامل و پر منفعت برای ایران نبود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۳۶    
عربستان سعودی اقدامات خود را برای کاهش تاثیر خروج آمریکا از برجام بر افزایش قیمت نفت را آغاز کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۲۸    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: خوشبختانه افرادی که می خواستند به ساخت مجموعه PEC لطمه بزنند موفق نشدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۷    
دبیر شورای نگهبان با اشاره به پیش بینی عهدشکنی آمریکا از سوی مقام معظم رهبری گفت: این پیمان شکنی آمریکا نشان داد نظر ایشان از سایر نظرات دقیق تر بوده و از همه بهتر سیاست را می فهمند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۲    
صادق زیباکلام، از اقدام نمایندگان مجلس برای آتش زدن پرچم آمریکا انتقادکرده و گفت این کار به مخالفان و موافقان ترامپ نشان داد که او درباره ایران سخنان بی راه نگفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۰    
در پایان مرحله گروهی رقابت های اسنوکر قهرمانی آسیا در تبریز شش بازیکن ایران موفق به صعود به مرحله حدفی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۴۴    
طی حمله موشکی شب گذشته اسرائیل به انبار سلاح حزب الله و ایران در سوریه 8 نفر از نیروهای ایرانی مستقر در این منطقه کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۹    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که مسئولان کره شمالی در پی مذاکراتی که در پیونگ یانگ با وزیر خارجه آمریکا داشتند، سه شهروند از ایالات متحده را آزاد کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۶    
خانه سینما در ارتباط با خروج ترامپ از برجام اطلاعیه صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۱    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از احضار عاملان ایجاد رعب و وحشت برای مردم در پردیس سینمایی کورش خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۱    
دبیرکل سازمان همکاری اسلامی گفت که توافق هسته ای ایران در تحقق امنیت و صلح در منطقه تاثیرگذار نبود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۱    
رئیس جمهوری ترکیه در واکنش به خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران (برجام)، تأکید کرد این کشور، به دلیل عدم پایبندی به توافقی که امضا کرده است، بازنده خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۱    
اشرف بروجردی گفت: موضوع برجام موضوع سیاسی است ولی خب از آنجایی که بسیاری از مسائل به هم مرتبط هستند ممکن است به میزان مراودات فرهنگی تاثیرگذار باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۱    
سردار حسین رحیمی عصر امروز در طرح برخورد با مخلان بازار ارز که توسط پلیس آگاهی به اجرا درآمد، گفت: در پی اقدام ضد انسانی رئیس جمهور آمریکا و خروج از برجام از صبح امروز پلیس بر بازار ارز نظارت کامل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۱    
با تلاش نیروهای یگان حفاظت استان تهران 41 قلم شئ مفرغی با قدمت سه هزار ساله کشف و ضبط شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۵۶    
ارزش سهام دو شرکت هواپیماسازی ایرباس اروپا و پژو - سیتروئن فرانسه که قراردادهای تجاری بزرگی با ایران دارند، تحت تاثیر خروج آمریکا از توافق هسته ای برجام به شدت کاهش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۵۵    
آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، اعلام کرد ایران تا امروز به توافق هسته ای پایبند بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۴    
نشریه تایم در تحلیلی از اقدام دیشب آمریکا نوشت: یکی از کشورهایی که می تواند از تحریم ها صدمه ببیند و در سخنان ترامپ به آن اشاره ای نشد خود آمریکا است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۳    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی بار دیگر تایید کرد که ایران به تعهدات مرتبط هسته ای اش ذیل برجام عمل می کند و آژانس بر تحولات مربوط به این توافق نظارت داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۸    
طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، یارانه اردیبهشت ماه چهارشنبه هفته آینده واریز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۶    
دادستان آبادان از زندانی شدن سگ آزار معروف در آبادان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۳    
یک مقام ریاست جمهوری فرانسه روز چهارشنبه اعلام کرد که کشورهای اروپایی هر کار ممکن را برای محافظت از منافع شرکت های فعال خود در ایران به اجرا می گذارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۱    
شرکت خودروسازی پژو - سیتروئن فرانسه، هواپیماسازی ایرباس اروپا و زیمنس آلمان در واکنش به اعلام دونالد ترامپ – رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا – مبنی بر خروج این کشور از توافق هسته ای برجام ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۲۰    
نتایج یک بررسی جهانی نشان می دهد در انگلیس و اسکاتلند کوکائین خیلی سریع تر از پیتزا در اختیار مصرف کنندگان این ماده مخدر قرار می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۰۰    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه برجام پاره شده و گفته های سیاست مداران آمریکایی ارزشی برای ملت ایران ندارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۹    
رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: هیچ مومیایی تحویل پزشکی قانونی نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۸    
متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: روغن زیتون در کاهش بیماری های قلبی و عروقی و باز کردن عروق مؤثر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۲    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور درباره علت واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان زاهدانی گفت: بررسی های اولیه علت حادثه تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۰    
در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد 2037میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 466میلیارد تومان در 66هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 86 واحدی در ارتفاع 93هزار و 691واحد قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۸    
از جمله درخواستهای نتانیاهو از پوتین این است که به ایران برای توقف یا تعویق حملات انتقام جویان فشار وارد کند و به عبارتی نتانیاهو قصد دارد که این پیام را به تهران از طریق روسها ارسال کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۳۰    
یکی از مراجع تقلید گفت: رعایت قوانین بین المللی انسانی است و به دین کاری ندارد اما مشکل این است که آمریکا به هیچ قانونی از قوانین انسانی پایبند نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۳    
یک متخصص تغذیه با تأکید بر این که پروتئین موجود در تخم مرغ بسیار غنی بوده و می تواند نیاز همه اسیدهای آمینه درون بدن را تأمین کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۷    
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به موضوع قرارداد برانکو ایوانکوویچ تاکید کرد که این قرارداد بدون هیچ مشکلی پس از 24 اردیبهشت رسما امضا خواهد شد.
  • ۱